Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Сауықтыру дене тәрбиесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Волейбол және баскетбол
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инклюзивті оқыту жағдайында білім беру және спорт мектептерінде спорттық ойындар (волейбол, баскетбол) бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол) тарихы, волейбол мен баскетболдың ойын әрекеттерін зерделеу әдістемесі мен реттілігі, спорттың осы түрлері бойынша жарыстар мен төрешілерді ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және оларды адамдардың қозғалыс режимін, қауіпсіздік ережелерін оңтайландыру үшін пайдалануға бағытталған. Сабақтар мен спорттық жарыстар кезінде жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорттық жаттығулардың медициналық және биологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты спорт шеберлігін арттыру және оқушылардың денсаулығын сақтау үшін оқу процесін оңтайландыруға бағытталған медициналық-биологиялық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән оқу-жаттығу процесін сүйемелдеудің медициналық-биологиялық іс-шараларын және жүйелі спортпен шұғылдану кезінде болатын ағзаның физиологиялық жүйелеріндегі өзгерістерді; тамақтану негіздерін, энергия қорларын қалпына келтіру процестерін; анаболикалық стимуляторларды қолдану кезіндегі ағзадағы өзгерістерді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шаңғы спорты
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-дені сау балалармен де, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен де білім беру мекемелерінде және балалар жасөспірімдер мектептерінде шаңғы даярлау бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән моторлық қасиеттер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту тетіктерін зерделеуге; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілікке; білім алушылардың кәсіптік даярлығын қамтамасыз етуге, дене бітімін жетілдіруге, денсаулығын нығайтуға; білім алушыларды мектепте шаңғы спортын оқыту үшін қажетті теориялық біліммен және кәсіптік – педагогикалық дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеңіл атлетиканың негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақтар өткізу үшін, сондай-ақ әр түрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізу үшін мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі болып табылады. Пән жеңіл атлетика туралы тарихи мәліметтерді, жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі мен жалпы сипаттамаларын, жеңіл атлетика түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді, әртүрлі деңгейдегі қарсыластармен күрес жүргізудегі тактикалық іс-қимылдарды, жарыстарға төрешілік етуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру сабақтарында, спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, оқушы, спортшы және спорт командасының психологиясы бойынша оқытудың психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық факторлардың қатысушылардың физикалық дайындығы мен психикалық денсаулығына әсер ету тәсілдерін, стресс мәселелерін және олардың қатысушылардың физикалық белсенділігіне әсерін, жеке тұлғаның рөлін, көшбасшылықты, командалық бірлікті, ынтымақтастықты, дене тәрбиесінде де, спортта да бәсекелестікті зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ұлттық спорт және қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білім кешенін, сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарында әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған ұлттық жылжымалы ойындарды оқыту әдістемесін меңгеру болып табылады. Пән Қазақстан Республикасының аумағында тұратын түрлі халықтардың ұлттық, жылжымалы ойынын оқыту әдістемесін зерделеуге бағытталған. Оқу процесінде ашық ойын нұсқаларын, ойын жаттығуларын таңдауға, дамытуға байланысты мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Патология және тератология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымында туа біткен және алынған сипаттағы әртүрлі патологиялар туралы, сондай-ақ әртүрлі аурулар мен денсаулық жағдайындағы ауытқулар кезіндегі қалпына келтіру шаралары туралы білімді қалыптастыру. Пән әр түрлі аурулар мен туа біткен ақаулардың пайда болу себептерін, механизмдерін және негізгі заңдылықтарын, сонымен қатар ағзаның компенсаторлық, қорғаныштық мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Бұдан басқа, тұқым қуалаушылықтың,Конституцияның, аурудың дамуына жастың әсерін, патологиядағы реактивтілік пен иммунитеттің маңызын, зат алмасудың, стресстердің, аллергияның, қабыну мен тін өсуінің патологиясын зерттеуге ерекше көңіл бөлінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорттағы қалпына келтіру құралдары және жүзудегі спорттық-педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жоғары білікті спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, үлкен физикалық күш салудан кейінгі кезеңдерде жүзу және қалпына келтіру құралдарын пайдалану. Пән жаттығу және бәсекелестік жүктемелерден кейін спорттық өнімділікті және дененің қалыпты жұмысын қалпына келтірудің негізгі құралдарын зерттеуге бағытталған. Жаттықтырушының кәсіби дағдыларының негіздерін үйрету, жүзуде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін педагогикалық және психологиялық әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері және биомеханика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән адам ағзасының жеке мүшелерінің де, тұтас жүйелерінің де құрылымы мен функцияларын; дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде ағзада болатын процестерді және физикалық жүктемелерден кейін реттеу және қалпына келтіру механизмдерін; дене жаттығуларының жіктелуін, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту механизмдерін зерттеуге бағытталған; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілік; жаттығудың физиологиялық негіздері; спорттық іріктеу және спорттық мамандандыру; спорт түрлерінің физиологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дененің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының құрылымы мен адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пән адам ағзасының құрылысы ерекшеліктерін, жас ерекшеліктері, Конституциялық, динамикалық және спорттық морфология негіздерін меңгеруге бағытталған. Ас қорыту, тыныс алу, бөліну, тамыр және жүйке жүйелері адамның қозғалыс белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде қарастырылады. Сондай-ақ физиология тұрғысынан адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүзудің теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-жүзудің негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әртүрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі. Пән шетелде де, Қазақстанда да жүзудің тарихи дамуын, жүзудің түрлері мен ерекшеліктерін, салауатты өмір салтын қалыптастырудағы және дене тәрбиесіндегі жүзудің рөлін, жүзу әдістері мен оқыту әдістемесінің техникасының негіздерін, жарыстарды төрешілдеуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене мәдениеті гигиенасы мектеп гигиенасы негіздері мен бірге
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жастағы және әртүрлі даму деңгейіндегі білім алушылармен оқу-жаттығу сабақтарында кәсіби қызметте практикалық қолдану болып табылады. Пән гигиеналық факторлардың және дене шынықтыру мен спорттың белсенді сабақтарының көмегімен денсаулықты сақтау мен нығайтуға байланысты мәселелерді зерделеуге бағытталған; мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруды гигиеналық тұрғыдан сауатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүзуді жетілдіру және гидротұрақтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс, жарақаттар мен түрлі ауруларды алғаннан кейін қозғалыс функцияларын қалпына келтіру бойынша гидрореабилитациялық жұмыстар жүргізу үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заманғы жүзу дағдыларын үйренуге және игеруге бағытталған пән жүзудің спорттық тәсілдерінің техникасын жетілдірудің әдістері мен техникалық тәсілдері, іскерлігі элементтерді игерудегі қателерді талдаңыз және оларды қалай жою керектігін біліңіз. Қалпына келтіру жүзу негіздері (гидроореабилитация), адамның қозғалыс белсенділігінің сапалы жаңа жоғары деңгейін қалыптастыру мақсатында су ортасы жағдайында және су ортасы құралдарымен оқыту және дене тәрбиесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектептегі волейбол және баскетболды оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты волейбол және баскетбол бойынша оқыту негіздері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру және әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әр түрлі деңгейдегі контингентпен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандар даярлау болып табылады. Пән Қазақстан Республикасында және шетелде спорттық ойындардың (волейбол және баскетбол) тарихи дамуын зерделеуге бағытталған. Волейбол мен баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесіне байланысты мәселелерді қарастырады: ойыншылардың техникалық әдістері мен тактикалық өзара әрекеттесуін меңгеру, мектепте волейболды өз бетінше оқыту үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру; спорттық ойындарда (волейбол және баскетбол) жарыстар мен төрешілер өткізуді ұйымдастыру, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Гимнастиканы жетілдіру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мұғаліміне, спорттық гимнастика жаттықтырушысына қажетті кәсіби-педагогикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән "гимнастикадағы жетілдіру" спорттық-педагогикалық пәнінің практикалық бөлімдерін зерделеуге, гимнастика бойынша білім алушылардың даму деңгейін арттыру үшін қажетті теориялық білім мен кәсіби практикалық дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған: практикалық қызметті ұйымдастырудың принциптері, әдістері, формалары, сондай-ақ күрделі жағдайларда дене жаттығулары мен гимнастикалық комбинациялар, демек, техника осы жаттығулар мен комбинацияларды орындау кезінде қауіпсіздік, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру.

    Оқу жылы - 1
  • Анатомия, спорт морфологияның негіздері және биохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымы туралы білімді қалыптастыру және оның дамуына биохимиялық процестердің әсері. Пән адам ағзасының құрылымын, жас, Конституциялық, динамикалық және спорттық морфологияны зерттеуге бағытталған. Белсенді қозғалыс аппараты-бұлшықеттер негізінен функционалды негізде, сәйкесінше олар қатысатын қозғалыстарға сәйкес қарастырылады. Асқорыту, тыныс алу, секреция, тамыр және жүйке жүйелері - адамның моторлық белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде. Биохимиялық процестерді талдау физикалық жаттығулар мен жүктемелерден кейінгі қалпына келтіру кезеңдерінде адам ағзасының дамуының көп қырлы көрінісін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Емдік және адаптациялық дене шынықтыру массаж негізінде
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бейімделу және емдік дене шынықтыру және оңалту және емдеу мақсатында әртүрлі аурулар мен жарақаттар үшін массаж жасау, сондай-ақ ең жақсы жұмыс режимі арқылы ағзаның тіршілігін қамтамасыз ету үшін денсаулығының тұрақты ауытқулары туралы білімді қалыптастыру. Пән емдік және бейімделгіш дене шынықтыруды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі теориялық және әдістемелік ережелерін зерделеуге, сондай-ақ массажды емдік әдіс ретінде зерттеуге, оны анықтауға, массаж кабинетін жабдықтауға, массаж жасаушы мен массаж жасаушыға қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеке әдістемелер, сауықтыру-дене шынықтыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби-педагогикалық қызмет үшін теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады, бұл оқу-тәрбие процесін, түзету-дамыту және сауықтыру іс-әрекеттерін нормативтік дамып келе жатқан құрдастарымен бірлесіп оқыту шеңберінде мүмкіндігі шектеулі балалармен ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Пән Сауықтыру дене шынықтырудың жеке әдістемелерінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі аурулардан зардап шегетін адамдарда бұзушылықтарды түзету құралдары мен әдістерін, негізгі медициналық топқа жатқызылған білім алушыларды сауықтыру әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру пән дене шынықтыру теориясының мәселелерін зерттеуге бағытталған: оның мәні, негізгі терминдері мен түсініктері, дене шынықтырудың жан-жақты сипаттамалары, дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері, сондай-ақ қозғалыс әрекеттерін оқытуға және физикалық қасиеттерді дамытуға байланысты мәселелер. Сонымен қатар, бұл пән мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың және Қазақстан Республикасының ересек тұрғындарының дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктерін сауықтыру және кәсіби бағытта зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі. ҒЗЖ және физикалық қасиеттерін дамыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру және мұғалімнің ғылыми-зерттеу жұмысы тұрғысынан физикалық қасиеттерді дамыту. Пән дене шынықтырудың қоғамдық және педагогикалық құбылыс ретіндегі жалпы сипаттамасын зерделеуге, сондай-ақ оқыту мен дене қасиеттерін дамытуды әдістемелік сүйемелдеуге, түрлі ғылыми-зерттеу іс-шараларын жоспарлауға және ұйымдастыруға, тәжірибелік-эксперименттік жұмыс бойынша есепті құжаттаманы жасауға, сабақтар сапасының тиімділігін арттыру және дене қасиеттерін дамыту үшін жобалық құжаттаманы ресімдеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Денешынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың дамуының тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән ежелгі әлемнен бастап тарихи оқиғаларды және қоғамда дене шынықтыру саласында болып жатқан қазіргі процестерді, олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдарды, сондай-ақ Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Спорттық медицина және дәрігерлік бақылау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-Спорт медицинасы және дәрігерлік бақылау туралы негізгі теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру. Пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен аурулардың алдын алу жөніндегі ғылыми-практикалық негіздерді зерделеуге; халықтың әртүрлі контингенті арасында дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін ұтымды пайдалануға; спорттық жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және арттыруға бағытталған; дене шынықтыру-спорт сабақтары процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде туризм бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән Туризм тарихы, туристік жаттығулардың техникасы мен тактикасы, оқыту әдістемесі; әр түрлі контингентті бастапқы даярлау негіздері; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайлары, жарақаттану факторлары мен себептері; алғашқы медициналық көмек көрсету, туризм бойынша жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздері туралы білімді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Емдік дене шынықтыру мен массаждың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білімді, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі аурулардың мәнін, олардың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене мәдениеті мен массаждың нақты ауру кезіндегі кешенді емдеу мен реабилитациялаудағы маңызы; халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесі. Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиялық-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздеріне; дене тәрбиесі мен спорттық даярлықта кешенді бақылауды ұйымдастыру әдістеріне; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістеріне ерекше мән беріледі.; биологиялық табиғат және адам ағзасының тұтастығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шаңғы дайындығы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты инклюзивті білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды жүзеге асыратын білім беру мекемелерінде шаңғы даярлығы бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән шаңғы спортының даму тарихын зерделеуге, шаңғы жүрісі, түсу, көтерілу және тежелу техникасының негіздерін, шаңғы спортындағы жарақаттану мен үсіктің алдын алуды, шаңғы спортынан оқу сабақтарын жоспарлау құжаттарын, шаңғы спортынан спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін теориялық және әдістемелік зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-психологиялық спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, жаттықтырушының жеке басының психологиясы, спортшының жеке басы және спорттық команда туралы білімді қалыптастыру. Пән тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық негіздері, "Дене тәрбиесі және спорт" саласындағы адам өмірінің психологиялық құбылыстарын талдау қабілеті; жалпы, жас және педагогикалық психологияның ғылыми-зерттеу және психодиагностикалық әдістері, сондай-ақ спорттық іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялық жағдайлары туралы зерттеуге бағытталған. Бәсекелестік қызметтің сәттілігін қамтамасыз ететін факторларды анықтау және зерттеу, спорт психологиясының ғылыми-зерттеу және психодиагностикалық әдістерінің ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жеңіл атлетикадан кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың тарихын; әлемдегі, елдегі, аймақтағы жеңіл атлетиканың қазіргі жай-күйін; жеңіл атлетика жаттығуларының техникасы мен тактикасын, оқыту әдістемесін; оқушылардың әртүрлі контингентін бастапқы даярлау негіздерін; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайларын, жарақаттану факторлары мен себептерін; жеңіл атлетикадан жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды адам ағзасының денсаулығын сақтау үшін сауықтыру жүйелері мен әдістемелерін пайдалануда білім, білік және дағдылар кешенімен қамтамасыз ету болып табылады. Пән Сауықтыру дене шынықтыру сабақтарын әдістемелік қамтамасыз етудің теориялық негіздерін зерделеуге, сондай-ақ сабақтарды жоспарлау дағдыларын, әртүрлі жаттығулар кешендерін әзірлеу және құрастыру дағдыларын дамытуға, сабақтарға жүйелі талдау жүргізуге, білім алушыларға ұсынымдар әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жылжымалы ойындарды өткізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің ашық ойындарды өткізу әдістемесін игеру, оқу, сабақтан тыс жұмыстарда, мектеп жанындағы немесе сауықтыру лагерінде жас ерекшеліктеріне сәйкес ойын әдісін қолдану. Пән ойындар тарихын, ойындардың жіктелуін, ұжымдық және жеке ойындарды, әр түрлі халықтардың ұлттық ойындарын зерттеуге бағытталған, бұл жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді, физикалық жаттығулардың тәуелсіз сабақтарына қатысады және ұйымдастырушылық, педагогикалық, практикалық жұмыс дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Футбол және спорт ғимараттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда футболдың спорттық ойыны және футболшыны даярлаудың әдістемелік тәсілдері туралы теориялық білімді, сондай-ақ инклюзивті оқыту жағдайында ойыншылардың техникалық тәсілдері мен тактикалық өзара іс-қимылының негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады; сондай-ақ спорт ғимараттары туралы. Пән футболдың даму тарихын, футболдың адамның физикалық және рухани дамуына әсерін, футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуді, футболда қолданылатын жабдықтар мен жабдықтарды, сондай-ақ спортпен шұғылдануға арналған спорттық ғимараттарды жобалау, салу, жөндеу және пайдаланудың жалпы негіздерін, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты инклюзивті бағыттағы білім беру және спорт мектептерінде гимнастика бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастиканың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы, техникасы, оқыту әдістемесі және оқушылардың әртүрлі контингенттерімен бастапқы даярлық бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған; гимнастикалық снарядтарда дене жаттығуларын орындау кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру; арнайы гимнастикалық терминология. Гимнастика сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезеңдері қарастырылады, өткізілген сабақтарды талдаудың әртүрлі нұсқалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты спорттық туризм сабақтарында білім алушыларды даярлау туралы теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша бірінші-үшінші санаттағы жарыстарға және спорттық жорықтарға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін физикалық, техникалық және тактикалық шеберліктің кешенді дамуын, сондай-ақ туристке тән физикалық қасиеттер мен оларды дамыту әдістемесін және спортшының техникалық және тактикалық дайындығын бақылау әдістерін зерттейді. Спорттық туризм бойынша сабақтар мен спорттық жарыстарды өткізу, сондай-ақ төрешілерді ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік техникасы мәселелерін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Гимнастика және сабақ беру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әртүрлі медициналық топтарда гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән "оқыту әдістемесімен гимнастика" спорттық-педагогикалық пәнінің практикалық бөлімдерін зерделеуге, дене шынықтыру және спорт бойынша оқытушыға қажетті теориялық білім мен кәсіби практикалық дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған: гимнастикалық терминология, гимнастикалық жаттығуларды орындаудың техникалық компоненті. Гимнастика, снарядтардағы гимнастикалық комбинациялар, заттармен және онсыз негізгі физикалық жаттығуларды оқыту әдістемесі қарастырылады, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру. Гимнастикалық жаттығуларды жоспарлау мен ұйымдастырудың әдістемелік тетіктері, гимнастикадан спорттық жарыстар, төрешілік егжей-тегжейлі түсініледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шаңғы спортын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шаңғы дайындығында бұрын үйренген білімдерін, дағдылары мен дағдыларын жетілдіру. Бұл пән шаңғы техникасының негіздерін, жоғары дайындықтағы спортшылармен шаңғы дистанциясында күрес жүргізу тактикасын, шаңғы спортында жарақаттану мен үсіктің алдын алуды, шаңғы спорты бойынша спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін терең теориялық және әдістемелік зерделеуге, әртүрлі медициналық топтарға жатқызылған жоғары спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін шаңғы даярлығы бойынша сабақтарды жоспарлауға бағытталған айғақтар.

    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жүзу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жүзу тарихы, жүзудің спорттық тәсілдерінің түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге; оқу және жаттығу сабақтарын, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілікті ұйымдастыру, жүзу бассейнінде және ашық суда қауіпсіздік техникасы мен жүріс-тұрыс ережелері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Судағы жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON3

    жалпы білім беретін және спорт мектебінің оқу-тәрбие процесінде тұлғаның жалпыұлттық және адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру мақсатында отандық және әлемдік дене шынықтыру теориясы мен тарихы, спорт саласында алған білімдерін қолдана отырып, қазақ халқының тарихы, әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері, Қазақ тілі туралы білімді ұлттың мәдени коды ретінде көрсету

  • Код ON11

    дене тәрбиесі саласындағы спорттық медицина және дәрігерлік бақылау туралы білімді синтездеу, оңалту бағдарламаларын әзірлеу және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, емдік дене жаттығуларын таңдау

  • Код ON9

    анатомиялық - физиологиялық, психологиялық механизмдердің мәнін, субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін, ұстанымдары мен бағыттылығын, олардың эмоциялық жағдайын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру

  • Код ON5

    кәсіби қызметте заманауи ақпараттық-коммуникациялық және инновациялық технологияларды қолдану

  • Код ON4

    білім алушыларға әртүрлі дене жаттығуларының техникасын, сондай-ақ олардың сауықтыру бағытын түсіндіру және жалпы дамыту, арнайы және дайындық жаттығуларын орындаудың негізгі дағдыларын меңгергендігін көрсету

  • Код ON12

    сыныптан тыс дене шынықтыру - сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру арқылы салауатты өмір салтына саналы қажеттілікті сіңіру мақсатында кәсіби қызметте валео-гигиеналық білімді пайдалану.

  • Код ON10

    оқу-тәрбие процесін басқарудың инновациялық технологиялары, әдістері мен құралдары туралы басқару процесінің мәнін анықтау

  • Код ON8

    ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістері мен тәсілдерін, химиялық экспериментті жоспарлау мен қоюды, химиялық процестерді талдауды, эксперименталды деректерді бағалау мен интерпертациялауды пайдалана отырып, химия бойынша білім алушылардың оқу және зерттеу қызметін ұйымдастыру;

  • Код ON1

    орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшелігін түсінуді көрсету

  • Код ON2

    дене мәдениет оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын және салауатты, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды таңдап алған спортакаккасының түрін білуді практикада қолдану

  • Код ON7

    оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдану, педагогикалық қызметті перспективалық және ағымдағы жоспарлауды жүзеге асыру

  • Код ON6

    кәсіпкерліктің экологиялық, философиялық, құқықтық экономикалық білімі мен дағдыларын, сондай-ақ құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті, кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде төзімділік пен парасаттылықты сақтай отырып, тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді қолдану

Top