Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02203 Дінтану-философия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Еркін ойлау және атеизм тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - білім алушылардың адам ойының тарихындағы еркін ойлау және атеизмнің мәні мен даму логикасы туралы білімді қалыптастыру. Курс категориялық аппарат пен теориялық ережелерді, тарихи-мәдени процесте әртүрлі халықтар арасында еркін ойлау мен атеизмнің пайда болуы мен дамуының идеялық және әлеуметтік-мәдени негіздерін, осы феноменді түсінудің әртүрлі тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Пән қазіргі заманғы еркін ойлау мен атеизм мәселелерін сыни талдау және түсіндіру дағдыларын, қазіргі қоғам мәдениетіндегі, конфессияаралық қатынастар жүйесіндегі еркін ойлаудың орны мен рөлін, алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі әлемдегі дін
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі әлемдегі діннің орны мен рөлі туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар діннің қоғамның басқа ішкі жүйелерімен өзарабайланысу аспектілерін, секуляризация процестерін, діннің адамның дүниетанымы мен мінез-құлқын қалыптастыруға әсерін білетін болады; қарым-қатынас, диалог, мультимәдениетті және поликонфессиялы саналуандылыққа құрметпен қарау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі әлем діндерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - ежелгі әлем мәдениеттеріндегі діни жүйелердің генезисі мен даму логикасы туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар діннің нақты-тарихи формаларының пайда болуы мен қызмет етуінің тарихи және әлеуметтік-мәдени алғышарттары мен негіздерін, ежелгі қоғам мәдениеттеріндегі діни жүйелер мен адамның діни тәжірибесін қайта құрудың әдіснамалық тәсілдерін білетін болады. Курс діни ағымдардың алуан түрлілігінде дербес бағдарлану қабілетін қалыптастырады; діни және дінтанулық мазмұнындағы мәтіндермен, ұғымдық аппаратпен және дінді зерттеу әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоғамдық пікірді бақылау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты қоғамдық пікір мониторингі саласында білімді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қоғамдық үдерістерді басқару және қоғамдағы жағдайды тұрақтандыру үшін оңтайлы шешімдер әзірлеу үшін қоғамдық пікір мониторингінің маңызы мен тетіктерін түсінетін болады; зерттеу мәселелерін тұжырымдауды, талдаудың конструктивті және тиімді әдістері мен құралдарын анықтауды, мониторинг бағдарламалары мен құралдарын қалыптастыруды, арнайы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану арқылы эмпирикалық деректерді талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәдениет философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - философиялық ой тарихындағы мәдениетті зерттеудің философиялық тәсілдері мен тұжырымдамалық ережелері туралы түсінікті қалыптастыру. Оны зерттеу аясында білім алушылардың назары мәдениетті және қазіргі заманғы тұжырымдамаларды, мәдениет теорияларын түсінудің классикалық философиялық тәсілдерін зерттеуге бағытталатын болады. Білім алушылар әлемдік мәдениеттің тарихын және оның қазіргі тенденцияларын реттейтін және түсіндіретін ауқымды теориялық модельдердің қолданыстағы нұсқаларымен танысады, қазіргі әлемде болып жатқан құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді түсіну үшін қажетті заманауи мәдениет философиясының ұғымдық-тұжырымдамалық-категориялық аппаратын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дін философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дінді зерттеуге философиялық көзқарастың ерекшелігі туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар пәннің ұғымдық аппаратын, діннің іргелі мәселелерін әдіснамалық зерттеу тәсілдері мен философиялық тұжырымдамаларын білетін болады; пәнаралық зерттеулер жүргізу, діни және философиялық мазмұндағы мәтіндерді талдау, дін философиясының өзекті мәселелері бойынша пікірталас алаңдарын ұйымдастыру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Діни саясат және ҚР діни ахуал
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасындағы діни ахуалды, сондай-ақ дін саласын басқарудың мемлекеттік тетіктерінің эволюциясын, нормативтік-құқықтық нормалауды кешенді зерделеу болып табылады. Білім алушылар тарихи-мәдени тәсіл негізінде Қазақстан халқының конфессиялық құрамының қалыптасу логикасын, конфессия ішіндегі және конфессияаралық қатынастардың динамикасын, діни институттар жұмысының параметрлерін және олардың ерекшеліктерін түсінуді үйренеді. Сонымен қатар, білім алушылар ресми ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын алады, фактчекинг әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемдік діндердің тарихи-мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлемдік діндердің тарихи-мәдени мұрасы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар материалдық және рухани мәдениет саласындағы әлемдік діндердің негізгі жетістіктерін, олардың адамның әлеуметтік-мәдени және рухани-адамгершілік дамуындағы рөлі туралы білетін болады. Курс әлемдік діндердің тарихи-мәдени мұрасын сақтау мен репрезентациялаудың цифрлық технологияларын қоса алғанда, заманауи әдістемелерін игеру, ұқыпты қарау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстандағы дәстүрлі исламның негіздері.
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстандағы дәстүрлі ислам негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Қазақстандағы исламның сан ғасырлық дәстүрі бар, сондай-ақ ерекшеліктері де бар. Курс аясында Қазақстанда исламның қалыптасу тарихы, қазақстандық мұсылмандардың діни өмірін ұйымдастыру құрылымы, оның институттары, діни тәжірибелердің ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Дін мәселелерін әлеуметтік-философиялық талдау.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дін мәселелерін түсінуге әлеуметтік-философиялық көзқарастың ерекшеліктерін білу. Білім алушылар әлеуметтік-философиялық тұжырымдамаларға сүйене отырып, дінді әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде талдау дағдыларын алады, діни өмірдің алуан түрлілігін қалыптастырудың негіздерін анықтауды үйренеді, алған білімдерін ағымдағы оқиғалар мен қазіргі діни құрылымдарды өз бетінше түсіну үшін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан мәдениеті тарихындағы дін және философия.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазақстан мәдениеті тарихындағы дін мен философия туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар діннің тарихи формаларының пайда болуы мен эволюциясын, болмыс, адам және қоғам проблемаларын түсінудің ұғымдық аппараты мен философиялық тәсілдерін білетін болады. Білім алушылар философиялық және діни мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларына ие болады, діни өмір мен діни тәжірибенің алуан түрлілігіне бағдарланады, алған білімдерін дін саласында болып жатқан құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдау үшін қолданады.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік философия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - қоғам туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Бастапқы дереккөздерді оқу арқылы, білім алушылар әлеуметтік философияның ұғымдық-категориялық аппаратын игереді, әлеуметтік-философиялық талдаудың ерекшеліктері, әлеуметтік философия тарихында және қоғамның қазіргі философиялық зерттеулерінде тұжырымдалған іргелі сипаттағы нақты мәселелерді философиялық талқылау және сыни талдау дағдылары туралы түсініктер алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаңа заман мен ағарту дәуірінің философиясы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты - қазіргі заман мен ағарту дәуірінде қалыптасқан философиялық ілімдерді зерттеу. Білім алушылар осы дәуір ойшылдарының философиялық мәтіндерін, ғылыми таным және қоғамдық-саяси даму мәселелерін философиялық тұрғыдан түсінудің ерекшеліктерін, қазіргі батыс мәдениетінің негізгі құндылықтарының қалыптасу логикасын түсінеді және сыни тұрғыдан талдайды. Білім алушылар түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, қазіргі ғылымның өзекті мәселелері тұрғысынан сол кезеңдегі қарастырылған мәселелерді түсіндіру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
  • Христиандық әлеуметтік мәдени феномен ретінде: тарихы мен ілімі
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың әлемдік мәдениеттің феномені ретінде христиандық туралы түсініктерін қалыптастыру. Білім алушылар христиандықтың әлемдік дін ретіндегі тарихы, діни ілімінің мазмұны және бұрын болған және қазіргі кездегі бағыттардың алуан түрлілігі, сондай-ақ әлеуметтік институттардың құрылымы мен тәжірибелердің ерекшеліктері туралы білім алады. Курс шеңберінде христиандық дискурс контекстінде қалыптасқан діни мәтіндерді талдау дағдылары қалыптасатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Философиялық және дінтанулық пропедевтика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда дінтанушы-философ ретінде өзінің болашақ кәсіби қызметі туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу адам мен қоғам үшін дінтанулық қызметтің мәні мен маңызын түсінуге, сондай-ақ дінтанушы-философ мамандығына неғұрлым саналы және жауапкершілікпен қарауға, білім беру процесінде өзінің оқу траекториясын қалыптастыруға ықпал етеді. Білім алушылар философия мен философтың қоғамдағы рөлі және онымен байланысты философтың әлеуметтік жауапкершілігі, ойлаудың әдіснамалық мәдениетінің маңыздылығы, философиялық білімнің құрылымы, зерттеудің өзекті бағыттары туралы білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі жаратылыстану мен техниканың философиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - қазіргі жаратылыстану және техникалық ғылымдардың дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін және олардың әлемнің жалпы ғылыми және философиялық картинасын қалыптастырудағы рөлін танып-білу. Білім алушылар ғылым мен техниканың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын зерттеуді, олардың қазіргі өркениеттің даму қарқыны мен сипатына әсерін көрсететін қазіргі жаратылыстану-ғылыми тұжырымдамалардың, мәтіндердің мазмұнын талдау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушылардың дін психологиясы, дін және діни сенімді зерттеудің әлеуметтік-психологиялық тәсілдерінің ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Курс дін психологиясының ұғымдық аппараты мен теориялық ережелерін, адам мен топтың діни тәжірибесінің әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, дін мен діни тәжірибенің адамның дүниетанымы мен мінез-құлқын қалыптастыруға әсерін зерттеуге бағытталған. Пән ақпараттарды, діни және дінтанулық мазмұндағы мәтіндерді сыни талдау, діни топпен және жеке адаммен қарым-қатынас жасау және пікірталас жүргізу, психологиялық тестілеу және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда шешендік және жазбаша сөйлеу мәдениетін, дінтанушы-философтың кәсіби қызметіндегі шешендік өнердің рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс шеңберінде шешендік және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға, жұмыс топтары контекстінде зерттеу ізденісін оңтайландыру мақсаттарын ескере отырып, пікірталастар өткізудің нақты әдістерін игеруге, әртүрлі мақсатты аудиториялар үшін материал беруге, мүдделерді қорғауға бағытталған практикалық сабақтарға көп көңіл бөлінетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Араб тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қарым-қатынас, таным, өзін-өзі жүзеге асыру және әлеуметтік бейімделу саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті араб тілін үйрену мен меңгеруде базалық білім мен коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Базалық білім білім алушыға араб тілінің деңгейлерін меңгеруді жалғастыруға, жазбаша және ауызша сөйлеуді жетілдіруге, түпнұсқадағы бастапқы дереккөздерді оқуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі Шығыс пен антикалық Еуропаның философиялық және діни ілімдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Ежелгі Шығыс пен Антикалық Еуропаның философиялық және діни ілімдері туралы түсінікті қалыптастыру. Тарихи-философиялық материалды зерделеу негізінде білім алушылар философия проблемаларын қалыптастыру логикасын және оларды шешу жолдарын, сондай-ақ алғашқы әлемдік өркениеттердің қалыптасу кезеңіндегі әлемді діни түсінудің ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік алады. Білім алушылар философиялық мазмұндағы мәтіндерді, сондай-ақ ежелгі әлемнің ойшылдары мен рухани көшбасшылары қалыптастырған діни мәтіндерді түсінуді және түсіндіруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Діннің пайда болуы және ертегі формалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - адамзат тарихындағы діннің алғашқы формаларының пайда болуы мен эволюциясы туралы білімді қалыптастыру. Іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулерге сүйене отырып, білім алушылар архаикалық мәдениет адамының діни өмірі мен діни тәжірибесінің ерекшеліктерін, діни тәжірибелерді жүзеге асырудың культтық және салт-дәстүрлі жақтарын, ұлттық және әлемдік діндермен өзарабайланысын білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дін және өнер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың әлемдік мәдениеттің даму аясында дін мен өнердің өзара ықпалының тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курс аясында әлемдік және ұлттық діндердің ықпалымен қалыптасқан әр түрлі елдер мен халықтардың көркемдік дәстүрлері, сәулет өнерінің, бейнелеу өнерінің, мүсіннің, әдебиеттің, музыканың, бидің, театрдың, киноның, фотосуреттің қалыптасуы мен жетістіктері қамтылады.

    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтанулық зерттеулерді жүргізу теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты білім алушылардың әлеуметтанулық зерттеу жүргізудің теориялық білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар аналитикалық жұмыс және командада жұмыс істеу тәжірибесіне ие болады, қоғамдық және діни өмірдің өзекті мәселелері бойынша қарапайым әлеуметтанулық зерттеулерді өз бетінше ұйымдастыруды және жүргізуді, эмпирикалық деректерді жинау үшін бағдарламалар мен зерттеу құралдарын құруға, бар проблемаларды шешу бойынша аналитикалық есептер мен ұсыныстар жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі отандық және шетелдік философия.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы отандық және шетелдік философия туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар батыс және отандық философиялық дәстүрдің проблемалық шеңберімен және пікірталас алаңдарымен, қазіргі заманның негізгі философиялық орталықтарының (Еуропа, АҚШ, Қазақстан) қызметімен танысады, заманауи философиялық дерек көздерді талдау, батыс және отандық мәдениетте қалыптасқан ұғымдық аппарат пен әдіснамалық тәсілдер негізінде философиялық диалог жүргізу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 1
  • Дінтанушының ақпараттық-кеңес беру қызметі және дінтанулық сараптама.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда кәсіби қызметтің қажетті дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар халықтың әртүрлі топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін білетін болады, БАҚ және көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін діни мазмұндағы мәтіндерді дұрыс тұжырымдауды және негіздеуді үйренетін болады, Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін білу негізінде діни сараптаманы жүзеге асыратын болады, діни әдебиеттерге мониторинг жүргізу тетіктерін, даулы мәтіндерді, діни бірлестіктер мен жеке тұлғалардың қызметін, культ заттары мен діни тәжірибелерді бағалау кезіндегі жұмыс алгоритмдерін білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Онтология және таным теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - бүкіл философиялық білімнің негізі болып табылатын онтология және таным теориясы саласындағы адам ойының жетістіктері туралы түсінікті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар әлем картинасының негізі болып табылатын онтология және таным теориясы мәселелері бойынша классикалық және заманауи философиялық мәтіндерді талдау дағдыларына ие болады. Онтологиялық және гносеологиялық тұжырымдамаларды игеру болашақ дінтанушы-философтардың категориялық ойлау және әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі замандағы этнодіни қақтығыстар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманның этнодіни қақтығыстары туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар қоғамдағы әлеуметтік қайшылықтардың көрінісі ретінде нақты этнодіни қақтығыстарды сыни тұрғыдан талдау дағдыларын олардың қалыптасу тарихын, қарама-қарсы тараптардың ұстанымдары мен идеологиясын, осы қақтығысты зерттеумен айналысатын беделді мамандардың сараптамалық бағаларының болуын ескере отырып алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Діңтанушы қызметіндегі саңдық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дінтанушыға кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті цифрлық технологияларды пайдаланудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қоғамның діни өмірі мәселелері бойынша ақпаратты зерттеу ізденісін ұйымдастыруды, онлайн-сауалнамалар және деректерді жинау мен талдаудың басқа да цифрлық құралдарын жасауды, оларды сақтау және таныстыру үшін ақпараттық-компьютерлік технологиялардың көмегімен эмпирикалық деректер базасын қалыптастыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Философия мен дінтануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда философиялық және дінтанулық пәндерді оқытудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс өзінің педагогикалық қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыруға, алған теориялық білімдері мен әдістемелері негізінде сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі дәстүрден тыс діни қозғалыстар және культтер.
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – қоғам аясында қазіргі заманғы дәстүрден тыс діни қозғалыстар мен культтерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс шеңберінде трансұлттық немесе жергілікті сипаттағы қазіргі заманғы ірі дәстүрден тыс діни қозғалыстар туралы түсінік қалыптасады, әртүрлі елдер мен халықтардың мәдениетіне қатысты олардың қызметінің бейтарап немесе деструктивті сипаты туралы мәселелер қаралады. Қазақстандағы дәстүрден тыс діни қозғалыстар қызметін талдауға ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 1
  • Орта ғасырларда Еуропа мен араб-мұсылман Шығысындағы философия мен дін
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Еуропада және араб-мұсылман шығысында қалыптасқан ортағасырлық философиялық дәстүрлер шеңберіндегі философиялық және діни ілімдердің синкретизмі мен өзара әсерін зерттеу, онда осы кезеңде христиандық және исламдық діни ілімдердің догмалары пайда болды, сонымен қатар дінді талдауға қажетті нақты ұғымдық аппарат қалыптаса бастады. Білім алушылар бастапқы көздермен жұмыс істеу дағдыларын, мәтіндерді талдауды дамытуды жалғастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемдік мәдениет контексіндегі Абай мен Шәкәрім мұрасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ ұлттық мәдениетінің ерекшеліктерін көрсететін Абай мен Шәкәрімнің философиялық-діни мұрасы туралы білімді қалыптастыру. Абай мен Шәкәрімнің авторлық туындаларын, сондай-ақ олардың шығармашылығын зерттеуге арналған ғылыми жұмыстарды зерделеу негізінде білім алушылар осы кезеңдегі қазақ ойшылдарына тән және ХХ және ХХІ ғасырдағы қазақ философиялық дискурсының қалыптасуына әсер еткен мәселелер шеңберімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Түркітілдес халықтардың философиясы мен діні
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - түркітілдес халықтардың философиясы мен діни наным-сенімдері, түркітілдес ойшылдардың әлемдік дінтанулық және философиялық ойды дамытуға қосқан үлесі туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар түркі тілдес халықтардың діни тәжірибесі мен философиялық дүниетанымының ерекшеліктерін, ұғымдық аппаратын білетін болады; әлемдік мәдениет пен философия тарихына өз көзқарасын қалыптастыру тұрғысынан түркі тілдес халықтардың философиясы, діни мәдениеті, рухани шоғырлануы және этномәдени бірегейлігі бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты - әлемдік мәдениеттің даму логикасы және оның нақты тарихи мазмұнының әртүрлілігі туралы түсініктерді танып-білу. Білім алушылар түрлі халықтардың, елдер мен өңірлердің мәдени даму ерекшеліктерін түсінеді, олардың негізгі жетістіктерін білетін болады. Ұлы дала көшпелі өркениетінің орны мен рөлін және халықтың мәдени жетістіктерін түсіну негізінде еліміздің қазіргі өзінің даму жолын анықтау аясында қалыптасатын әлемдік мәдениет тарихына өзіндік қазақстандық көзқарасты түсінуге ерекше назар аударылатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ҚР этносаралык және конфессияаралық қатынастардың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ҚР-дағы этносаралық және конфессияаралық қатынастардың өзекті мәселелері бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар этносаралық және конфессияаралық келісімнің қазақстандық моделінің ерекшеліктері мен даму қайшылықтарын білетін болады, талдау және конструктивті шешімдерді қабылдау дағдыларына ие болады, алған білімдерін қоғамдық оқиғалар мен діни ахуалды өз бетінше түсіну үшін қолданатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Логика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың сыни ойлау мәдениетін қалыптастыру және мәтіндерді талдаудың логикалық білімдерін, әдістері мен ережелерін игеру, сондай-ақ оларды құрастыру және түсіндіру арқылы зияткерлік қабілеттерін дамыту болып табылады. Білім алушылар аргументация, іскерлік қарым-қатынастың, риториканың логикалық негіздерін және ресми құжаттарды құрастыру ережелерін қалыптастырумен байланысты кәсіби және өмірлік міндеттерді тиімді шешу үшін негізгі философиялық сала ретінде классикалық логикада дамыған білімді мақсатты түрде қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дінтану тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың адам ойының тарихындағы дінтанулық білімдердің шығу логикасы мен тарихи даму кезеңдері туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән дінтанулық білімдердің пайда болуы мен логикасының идеялық және әлеуметтік-мәдени негіздері мен алғышарттарын, дінтану ғылымының негізгі тәсілдері мен тұжырымдамалық ережелерін, гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі және адамның, мәдениеттің және қоғамның іргелі мәселелерін түсінудегі дінтанулық білімдердің алатын орны мен рөлін танып-білуге бағытталған. Білім алушылар философиялық, діни және дінтанулық мазмұндағы мәтіндермен жұмыс істеу, қазіргі дінтанудың өзекті мәселелерін сыни талдау және түсіндіру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі әлемдегі ислам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы мәдениеттің феномені ретінде ислам туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Білім алушылар ислам мен оның институттарының әлемдік мәдениетпен, саясатпен, ғылыммен және біліммен өзарабайланысының әртүрлі аспектілерін, исламдағы қазіргі ағымдарды білетін болады. Курс ислам туралы ғылыми және басқа ақпаратты сыни талдау және объективті түсіндіру, әлеуметтік құбылыстар мен процестерді, оның ішінде исламмен байланысты процестерді талдау үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Шығыстың дүниетанымдық және діни жүйелері: тарихы мен қазіргі заманы.
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың тарихи перспективада Шығыстың дүниетанымдық және діни жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән Шығыс мәдениеттеріндегі дүниетанымдық және діни жүйелердің генезисінің идеялық және әлеуметтік-мәдени негіздері мен алғышарттарын, арнайы категориалды аппаратты, діни мәдениет пен дүниетанымды ғылыми-философиялық талдаудың теориялық және әдіснамалық тәсілдері мен ережелерін, сондай-ақ Шығыс халықтарының дүниетанымдық бағдарлары мен құндылық көзқарастарын қалыптастырудағы діни және философиялық білімнің орны мен рөлін танып-білуге бағытталған. Білім алушылар діни-философиялық мазмұндағы мәтіндерді түсінеді және сыни тұрғыдан талдайды, философиялық және діни ағымдардың алуан түрлілігіне еркін бағдарланады, мәдени әртүрлілікке құндылық қатынасы дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дін әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі әлеуметтанулық тұжырымдамалар мен тәсілдер тұрғысынан дін туралы түсінікті қалыптастыру. Курс шеңберінде діни өмірдің құрылымдық ұйымдасуы, қоғам өміріндегі дін институттарының функциялары, конфессиялық топқа жататындығына байланысты әлеуметтік мәртебелер мен рөлдердің ерекшеліктері қаралатын болады. Алынған білім дін саласында болып жатқан құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді дербес талдау үшін теориялық негіз болады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым және дін
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты әр түрлі тарихи кезеңдерде және қазіргі кезеңде білім алушылардың ғылым мен діннің қарым-қатынасы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курс діни және ғылыми дүниетаным қатынастарының логикасын, ғылым мен діннің мәдениеттегі және қазіргі қоғамның әлеуметтік-мәдени трансформациясындағы алатын орны мен рөлін айқындайтын теориялар мен тұжырымдамаларды танып-білуге бағытталған. Пән ғылыми, діни және дінтанулық ақпараттарын сыни талдау, ғылым мен дін арасындағы қарым-қатынастың өзекті мәселелері бойынша қарым-қатынас және диалог жүргізу, алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - адамзат ойының тарихында қалыптасқан моральдық-этикалық және эстетикалық ілімдердің алуан түрлілігі туралы білімді қалыптастыру. Білім алушылар іргелі этикалық және эстетикалық категориялар мен құндылықтардың мазмұнын білетін болады, ұлттық және жалпыадамзаттық моральдық-этикалық нормалар мен құндылықтарға сүйене отырып, қоғамдық процестерді, адамның мінез-құлқы мен іс-әрекеттерін талдау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дiни және философиялық антропология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - білім алушылардың діни және философиялық антропология саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Курс діни және философиялық антропологияның категориялық аппараты мен негізгі теориялық және тұжырымдамалық ережелерін, философиялық және діни антропологиялық ойдың дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын, әртүрлі діндердегі адам феноменің түсіну ерекшеліктерін танып-білуге бағытталған. Пән діни және философиялық антропологияның қазіргі заманғы мәселелерін бағдарлай білуді, ғылыми, діни және философиялық дереккөздерді сыни талдау және кәсіби қызметте алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Діни философия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - іргелі философиялық мәселелерді түсінуге діни көзқарастың ерекшелігі, діни философияның теология мен дін философиясымен байланысы туралы білімді қалыптастыру. Пән діни және дінтанулық мазмұнындағы мәтіндерді сыни талдау және түсіндіру, алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану, діни философияның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымын өз бетінше баяндау және қорғау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Дінтанушы-философтың кәсіби қызметін адамгершілік, құқықтық, кәсіпкерлік мәдениеттің, экология мен тіршілік қауіпсіздігінің құндылықтарын терең түсіну, өз шешімдері мен іс-әрекеттерінің нәтижелері үшін әлеуметтік жауапкершілікті түсіну негізінде жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Сыни ойлау мәдениетін одан әрі дамыту және философияның, мәдениеттің және діннің өзекті мәселелеріне өзіндік біртұтас көзқарасты қалыптастыру мақсатында іргелі философиялық және дінтанулық зерттеулерінің мазмұнын талдау.

  • Код ON3

    Рухани мәдениетті дамыту, рухани шоғырландыру және ұлттық бірегейлікті нығайту, кәсіби қызмет (оқытушылық, зерттеу және т.б.) арқылы радикализмнің әртүрлі формаларын алдын алу мақсатында қазақтар мен басқа да халықтардың дүниетанымының, мәдениетінің, дінінің ерекшеліктерін салыстыру.

  • Код ON4

    Сыни ойлау, шешендік өнер және академиялық жазу, сондай-ақ техникамен және цифрлық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын кәсіби қызметте қолдану.

  • Код ON5

    Адамзат мәдениетінің үздік жетістіктеріне қолжетімділікті кеңейту үшін дінтанушы-философ мамандығына байланысты мәтіндерді талдау үшін қазақ, араб және басқа да тілдерді білуді пайдалану.

  • Код ON6

    Адамзат ойының тарихындағы бар тұжырымдамаларды қазіргі философиялық тұжырымдамалар мен діни ілімдерді дамытудың идеялық алғышарттары ретінде талдау.

  • Код ON7

    Тарихи-мәдени контексте олардың пайда болу логикасын ескере отырып діни, дінтанулық және философиялық мәтіндерге өз бетінше талдау жасау.

  • Код ON8

    Олардың мазмұны мен конфессиялық әртүрлілігінің сабақтастығын ескере отырып, тарихи-мәдени және өркениеттік аспектілерде діни наным-сенімдердің әлеуметтік-мәдени негіздерін, алғышарттары мен даму логикасын талдау.

  • Код ON9

    Дін саласындағы құбылыстарды, оқиғаларды, процестер мен идеяларды түсінуге заманауи әлеуметтік-философиялық, психологиялық, мәдениеттанулық және дінтанулық тұжырымдамалар мен тәсілдерлі қолдану, олардың қалыптасу логикасын көре алу, өзекті трендтерді анықтау.

  • Код ON10

    Қазақстандық патриотизм, азаматтық принциптері, әлемдік діндердің тарихи-мәдени мұрасын білу және оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері негізінде кәсіби, оның ішінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON11

    Кәсіби міндеттерді тиімді шешу мақсатында қоғамдық және діни өмірдің өзекті мәселелерін ғылыми, оның ішінде әлеуметтанулық зерттеуді және әлеуметтік-философиялық талдауды ұйымдастыру.

  • Код ON12

    Бұқаралық ақпарат құралдарында, мемлекеттік және діни мекемелерде дін, діни саясат және діни ахуал мәселелері бойынша халықтың әртүрлі санаттарымен ақпарат берудің заманауи әдістерін, қоғамдық пікір мониторингі нәтижелері мен нормативтік-құқықтық актілерді білу негізінде сараптамалық және ақпараттық-кеңес беру жұмысын жүргізу.

Top