Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Мектептегі жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Санитарлық-гигиеналық, климаттық аймақтық және ұлттық жағдайларды ескере отырып, мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалармен, ересектермен жеңіл атлетикаға бағытталған дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу. Жарақаттанудың алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлау және өткізу және алғашқы медициналық көмек көрсету. Білім алушыларды сауықтыру және дене шынықтыру мақсатында дене белсенділігіне және дене жаттығуларын, гигиеналық және табиғи факторларды үнемі қолдану қажеттілігі негізінде салауатты өмір салтын қалыптастырудың құралдары мен әдістерін қолдану. әртүрлі біліктіліктегі балалар, жасөспірімдер, ересектер мен спортшылар үшін жеңіл атлетикадан жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері. Жеңіл атлетиканың әлемдік деңгейде, ТМД елдерінде және Қазақстан Республикасында даму тарихы. Жеңіл атлетика түрлерін басқарудың ұйымдық құрылымдары. Жеңіл атлетиканың дамуындағы көкейкескі маселелер, жеңіл атлетиканың түрлеріндегі жаттығуларды үйрету жүйесі мен терминологиясы. Қимыл дағдысы мен және оқу үдерісін жоспарлауды үйрету әдістемесінің негіздері. Жеңіл атлетика түрлерінің техникасын үйрету. Техника түрінің жеке бөлімдерін үйренуге арналған жаттығулар жіктемесі мен олардың таңдалынуы. оқытудағы топтастыру және жаттығу таңдау. Даярлық түрлері. Даярлық кезеңдеріне байланысты спорттық нәтижелерді жоспарлау және болжау. Жеңіл атлетика сабақтарындағы (секіру, лақтыру) техникалық қауіпсіздігі шарасы. Оқу-жаттығу жиындарын және жарыстарын ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бакалаврлардың жаттықтырушылық кәсіби қызметі осы пәнге арналған бейіндік болып табылады. «Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі» пәнін игеру таңдау пәндерін кейіннен зерделеу үшін қажетті негіз болып табылады, оның мазмұны шаңғышы-шабандоздарды оқыту мен оқытудың, жарыстарға төрешілік етудің, жалпы білім беретін мектепте, ЖОО-да, тұрғылықты жері бойынша шаңғы жарысы бойынша сабақтар мен жарыстарды өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етудің өзекті мәселелерімен байланысты; әр түрлі жыныстағы, жастағы және әр түрлі дайындық деңгейіндегі адамдармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері; қатысушылардың денсаулық жағдайын бақылау әдістерін игеру, олардың физикалық дамуы мен дене шынықтыруын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа және дене шынықтыру тарихына кіріспе
    Несиелер: 4

    «Мамандыққа кіріспе» студенттерді оқу процесін және қазіргі заманғы ЖОО қызметінің басқа да міндетті түрлерін ұйымдастыру бойынша қажетті ақпаратпен, Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру жүйесінің ерекшеліктерімен, Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мамандарын даярлау жүйесінің сипаттамасымен, педагогикалық қызметтің әдіснамалық негіздерімен, дене шынықтыру мұғалімін кәсіби даярлаудың әдістемелік негіздерімен, сондай-ақ спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру негіздерімен қамтамасыз етеді. болашақ маманның қызметі қоғам дамуының негізгі негізгі тарихи сәттері, әлемде, сондай-ақ елде дене шынықтыру мен спорттың дамуын айқындайтын; ДШжС –тың тарихи дамуындағы жетістіктері туралы ақпаратты жинау және жинақтау әдістері мен құралдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Спорт теориясы мен әдістемесі" пәнін оқыту-жаттықтырушылардың кәсіби дайындығының іргелі деңгейін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі гимнастика
    Несиелер: 5

    Студенттердің гимнастиканы оқыту әдістемесімен байланысты білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру және кәсіби қызметте алған білімдерімен, дағдыларымен және дағдыларымен өз бетінше жұмыс істей білу. Гимнастика бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі білім беру және спорт мекемелері үшін дене шынықтыру және спорт жөніндегі маманның қалыптасуына ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Жарыс бағдарламаларымен ережелерінің эволюциясы. Гимнастика түрлерінің даму үдерістері және келешегі. Дене тәрбиесіндегі гимнастиканың алатын орны және рөлі. Қазақстандағы гимнастика дамуының қазіргі күйі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    Студенттердің спорттық жаттығудың заманауи теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері және күрес түрлері
    Несиелер: 6

    Студенттерге қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы, сондай-ақ әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған қазақша күресті оқыту әдістемесі туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық спорт түрлеріні
    Несиелер: 6

    Спорттағы жоғары жетістіктердегі және салауатты өмір салтындағы, дене тәрбиесі жүйесіндегі Ұлттық спорт түрлерінің орны мен қызметі. Дене тәрбиесі сабағында, әртүрлі спорт түрлерінің жаттығуларына арнап Ұлттық спорт түрлерінің әдістемелерін қолдану. Ұлттық спорт түрлерін оқытудың әдістемелік негіздері. Ұлттық спорт түрлерінің жалпы негіздеріне кіріспе (қазақша күрес, ат спорты, саятшы, тоғызқұмалақ). Ұлттық спорт түрлеріндегі ЖДД мен АДД-ң мақсаты мен міндеттері, түсініктері мен олардың анықтамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, экожүйенің жұмыс істеу негіздері, зиянды және қауіпті өндіріс факторларының қоршаған ортаға әсері. Сондай-ақ төтенше жағдайлар кезінде құтқару және кезек күттірмейтін жұмыстарды ұйымдастыру, шаруашылық жүргізу объектілерінің тұрақты жұмыс істеу жағдайлары, халықты және өндірістік персоналды ықтимал авариялардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан қорғау жөнінде, сондай-ақ жою барысы және олардың зардаптары туралы сауатты шешімдер болжау және қабылдау зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Экономикалық және кәсіпкерлік қызметті, шаруашылық объектілерінің жұмыс істеуін дамытуға ықпал ететін іс-шаралар кешенін зерделеу. Экономика, бизнес және кәсіпкерлік ұғымдарының неғұрлым тән, типтік анықтамалары. Кәсіпкерлік қызметтің әлеуетін ашу, стартаптарды ұйымдастыру және жұмыс істеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық. ҚР Конституциялық құқығы. Әкімшілік құқық және ҚР Мемлекеттік қызмет. ҚР Құқық қорғау органдары мен соттарының қызметін ұйымдастыру. ҚР Азаматтық құқық негіздері. ҚР Еңбек және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы негіздері. ҚР отбасылық құқық негіздері. ҚР экологиялық және жер құқығы. ҚР Қаржы және Салық құқығы. ҚР Қылмыстық құқығы. Іс жүргізу құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Коммуникацияның вербалды құралдары. Іскерлік коммуникация датыңдау. Бейвербальды байланыс. Сөйлеу коммуникация сындасаналы/бейсаналық және өтірік. Қарым-қатынастағы манипуляциялар. Коммуникативтік мінез-құлықтың гендерлік аспектісі. Сын және қабылдау іскерлік қатынаста. Іскерлік коммуникация дағысұрақтар мен жауаптар. Қарым-қатынастағы кедергілер. Іскер адамның имиджі. Көпшілік сөйлеу. Іскер серіктестердің психологиялық-коммуникативтік әлеуеті. Сөйлеу этикеті. Іскерлік коммуникация формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс дене мүшелері мен бөліктерінің құрылымы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; кәсіби модульдерді және кәсіби қызметті зерделеу кезінде анатомия, физиология және гигиена бойынша; балалар мен жасөспірім кезіндегі адам ағзасының жұмыс істеуі мен дамуына олардың әсері тұрғысынан сыртқы орта факторы; білім беру процесін жобалау және іске асыру кезінде физикалық жұмыс қабілеттілігінің ерекшеліктерін және оның әртүрлі уақыт аралықтарындағы (оқу жылы, тоқсан, ай, апта, күн, сабақ) өзгеру заңдылықтарын ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Білім алушы студенттерге әртүрлі спорт түрлерінің жаттығуу үдерісінің заңдылығын, балалар мен жасөспірімдердің спорттық сабақтарының ерекшеліктерін және ұйымдастыру түрлерінің мазмұнын ілімдік негізде тереңдете оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Спорттық және қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 10

    Қозғалмалы ойындар туралы жалпы түсінік және ойындардың жіктелуі.Ойындардың өткізу әдістемесі. Қозғалмалы ойындар процесінде физикалық дайындық және олардың дамуы туралы түсінік,мектеп және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған спорттық ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектептегі спорттық және қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 10

    Қозғалмалы ойындар жалпы білім беретін, орта арнаулы, жоғары оқу орындарының бағдарламасында ұсынылған. Спорт және қозғалмалы ойындар пәні спорт ойындарының циклін зерделеуде негізгі орын алады, онда дене шынықтыру және спорт бойынша педагог мамандығы бойынша түлектерді кәсіби даярлауда белгілі бір дағдылар мен спорттық ойындар дағдылары сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шаңғы спорты
    Несиелер: 5

    Шаңғы спортының дене тәрбиесі, салауатты өмір салты жүйесіндегі және спорттағы рөлі мен орны. Шаңғыны әртүрлі спорт түрлерінде, дене шынықтыру сабақтарында жаттығу үшін қолдану. Шаңғы спортында оқытудың әдістемелік негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру бойынша инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әр түрлі білім беру ұйымдарындағы инклюзивті дене тәрбиесі. Инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, дене тәрбиесіндегі инклюзияның түсініктері мен негізгі принциптері. Дене тәрбиесі жөніндегі білім беру мекемесі жағдайында мүмкіндігі шектеулі жандар үшін арнайы білім беру жағдайларын жасау. Дене тәрбиесі бойынша әртүрлі нозологиялары бар оқушыларды оқытудың жалпы және ерекше ерекшеліктері. Мүмкіндігі шектеулі оқушылар үшін дене тәрбиесі бойынша білім беру процесін материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оқытуға Бейімделген дене тәрбиесі бойынша білім беру бағдарламаларын әзірлеу. Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесі бойынша білім беру бағдарламаларын бейімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шаңғы спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы спорт түріндегі теориялық, әдістемелік және практикалық кәсіби дайындықтың білім, білік және дағды жүйелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жүзуді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жасын, жынысын, айналысатын аурулардың нозологиялық нысандарын, білім беру қызметінің cанитарлық-гигиеналық негіздерін, климаттық, ұлттық, діни ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтардың мазмұнын және дене жаттығуларын пайдаланудың басқа да нысандарын жоспарлай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру сабақтарындағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 10

    Оқушылардың дене тәрбиесі жүйесіндегі инновациялар білім беру мекемелері мұғалімдерінің функционалдық қажеттілігі болып табылады. Пәннің ерекшелігі денсаулық сақтау технологияларын қолдана отырып, қызметті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жүзу
    Несиелер: 5

    Жүзудiң сауықтыру, тәрбиелiк, спорттық және қолданбалы мәнi. Мамандандырылған жүзу курсының мiндеттерi, жүзуге мамандандырудың мақсаты, мазмұны, емтихан талаптары. Мамандандыру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру. Сабақ түрлерi. Студенттерге қойылатынталаптар. Жүзумен айналысу кезiнде пайда болатын аурулардан және келеңсіз оқиғалардан сақтандыру және алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру «Дене шынықтыру» пәні бойынша оқытудың ерекшелігі, мазмұны мен әдістері туралы білімді қалыптастыру; дене тәрбиесі процесінде дене шынықтыруды оқытудың заманауи ғылыми негізделген әдістерін, әдістері мен құралдарын, оның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану; жалпы білім беру мекемелерінде студенттердің педагогикалық практикаға дайындығын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене жаттығуларының биомеханикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Биомеханика пәні, міндеттері, әдістері және биомеханикалық зерттеу әдістері. Спортшының тірек және тірек емес күйдегі қозғалысын басқару механизмдеріне ерекше назар аударылады. Модельдеу мәселелері қамтылды, биомеханикалық жүйелердің қозғалыс синтезі модельдерінің жіктелуі ұсынылды. Кинематикалық және динамикалық деңгейлерде бағдарламалық басқарумен адам қозғалысының синтезінің математикалық моделінің формулалық өрнектері берілген. Кітаптың мазмұны оқу және ғылыми пән ретінде спорттың биомеханикасы туралы түсініктің қалыптасқан шеңберін едәуір кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адаптивті дене шынықтыру және спорт биомеханикасы
    Несиелер: 6

    Биомеханика-бейімделгіш дене шынықтыру бакалаврын дайындаудағы маңызды пәндердің бірі. Ол дене шынықтырумен айналысатын ағзаның анатомиялық-физиологиялық параметрлерінің биомеханикалық аспектілері туралы білім береді. Пәнді игеру болашақ мамандарға бейімделгіш дене шынықтырумен айналысу барысында оқу уақыты мен жүктемені дұрыс ұйымдастыруға мүмкіндік береді. "Биомеханика" пәнін оқу анатомия, физиология, физика, механика және басқа пәндерге негізделген, сондықтан пән бойынша бағдарламаның теориялық ережелері университет пен Орта мектептің басқа пәндерін оқыту барысында алынған білім мен дағдыларды ескере отырып әзірленді. Ол спортшының анатомиясы мен физиологиясы туралы білімді жинақтайды және оны биомеханика негізінде біріктіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті және маркетинг
    Несиелер: 6

    Спорттағы менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздері, олардың ерекшеліктері, мақсаттары мен міндеттері қарастырылады, "спорттық менеджмент" және "спорттық маркетинг" бөлімдеріне топтастырылған тақырыптар бойынша қысқаша теориялық материалдар, семинарларға тақырыптық сұрақтар, негізгі тақырыптар бойынша баяндамалардың шамамен тақырыптары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі(мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 6

    Базалық спорт түрлерінің кәсіби маңызды қозғалыс іс-қимылдарының техникасы; мектепте базалық спорт түрлері бойынша сабақтардың мазмұны, ұйымдастыру нысандары және оларды өткізу әдістемесі; базалық және спорт түрлерінде физикалық қасиеттерді дамыту ерекшеліктері мен әдістемесі; базалық спорт түрлерінде төрешілік негіздері; қауіпсіздік техникасы және дене шынықтыру-спорт құрылыстарына, жабдықтарға және мүкәммалға қойылатын талаптар спорттың базалық түрлері бойынша сабақтар өткізу кезінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    ДШТмӘ дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша кәсіптік білім берудің негізгі бейінді пәні болып табылады. Бұл пән негізгі кәсіби көзқарастар мен сенімдерді қалыптастыруда өте маңызды. Бұл кіші мамандықты игеруге арналған база (жаттықтырушы, нұсқаушы, мұғалім, әдіскер және т.б.). Сондықтан спорттық жаттығулар теориясы мен әдістемесінің нақты мәселелерін әзірлеуде барлық спорттық-педагогикалық пәндер дене шынықтыру теориясының негізгі ережелеріне сүйенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене және спорттық дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    Дене тәрбиесін қалыптастыру болып табылады.денсаулықты сақтау және нығайту, психофизикалық дайындық және болашақ кәсіби қызметке өзін-өзі дайындау үшін дене шынықтыру, спорт және туризмнің әртүрлі құралдарын мақсатты пайдалану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 6

    Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды медициналық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағдылар кешенін оқыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Дене тәрбиесінің негіздерін терең теориялық түсінуді қамтамасыз ету және дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметіндегі негізгі теориялық-әдістемелік ережелерді практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 6

    Анатомия спорт жаттықтырушылары мен дене тәрбиесі бойынша мұғалімдерді биологиялық даярлаудың іргелі теориялық пәні ретінде мамандардың болашақ қызметінің объектісі туралы біліммен ғана емес, сонымен қатар қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері
    Несиелер: 6

    Сәйкес дене шынықтыруды оқыту процесін жүзеге асыру білім беру бағдарламасы; дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып және оқу жоспарына сәйкес;заманауи ғылыми негізделген әдістерді, әдістерді және дене шынықтыруды оқыту құралдарын, оның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды; оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолдану; оқушыларды олардың бойында рухани, адамгершілік құндылықтар мен патриоттық нанымдар;оқуға деген ынтаны қалыптастыру мақсатында білім алушылардың білімі мен дамуына тұлғалық-бағдарлы тәсілді іске асыру;дамудағы ауытқуларды түзетуді ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыс;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 6

    Спорттық метрология-бұл дене тәрбиесі мен спорттағы өлшеу және бақылау саласындағы білім, Дағдылар мен дағдылар жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-практикалық қызмет
    Несиелер: 6

    Студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын, педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру контекстінде әдіснамалық сауаттылықты, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу тәсілдерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт практикумы
    Несиелер: 6

    Студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын, педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру контекстінде әдіснамалық сауаттылықты, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу тәсілдерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спортшылардың спорттың ойын түрлеріндегі дене шынықтыру және техникалық- тактикалық даярлығы
    Несиелер: 6

    Тексеру жүргізу кезінде спортшылардың функционалдық жай-күйі, арнайы дене шынықтыру, техникалық, тактикалық және психологиялық даярлығының деңгейі, сондай-ақ бәсекелестік қызметтің жалпыланған сипаттамасы және спорттық нәтижелері ескеріледі. Талдау нәтижесінде ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бағдарламаларының негізгі түрлері (кезеңдік, ағымдағы тексерулер және бәсекелестік қызметті зерттеу) және олардың мазмұнына қойылатын негізгі талаптар бөлінді. Жаттықтырушыларға арналған, оны оқытушылар, студенттер, кешенді ғылыми топтардың мамандары және спортшыларды даярлау процесіне қатысатын басқа адамдар қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы және спорттық психодиагностика
    Несиелер: 6

    Спортшылардың психикалық жағдайын психологиялық бақылау пайда болған дезадаптацияны спорттық көрсеткіштердің тұрақты төмендеуіне дейін анықтауға мүмкіндік береді. Спортта жеке адамды немесе топты сипаттайтын психиканың спорттық маңызды қасиеттерін бағалауға бағытталған Психодиагностика жеке тұлғаның тұрақты ерекшеліктерін де, спортшының жаттығу мен жарыс жағдайларына бейімделу реакцияларының сипатын көрсететін психикалық жағдайларды да анықтауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON7

    Кәсіби қызметте өзіндік ұйымдастырушылық – экономикалық шешімдерді табуға және жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сын тұрғысынан ойлауды, шығармашылық бастаманы, қазіргі инновациялық және ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей білуді көрсете отырып, оларға жауапкершілік алуға дайын болуға қабілетті

  • Код ON3

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және психологиялық-педагогикалық негізінде кәсіби іс-әрекет және өзін-өзі даярлауды жүзеге асыра білу, көшбасшылық қасиеттер мен командада жұмыс істей білу.

  • Код ON10

    Дене шынықтыру және спорт саласында тиімді менеджмент және спорт ғимараттарын пайдалану үшін маркетингтік қызметте басқарушылық шешімдерді, құқықтық және экономикалық білімді қолданады

  • Код ON1

    Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, тұлғааралық, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынаста үш тілде еркін түрде коммуникациялай алады.

  • Код ON2

    Пәнаралық салалар контекстінде, соның ішінде дене шынықтырумен және спортпен байланысты бейтаныс жағдайларда кәсіби және жеке мәселелерді шешуге қабілетті

  • Код ON9

    Ақпаратты берудің сандық және дәстүрлі технологияларын пайдалана отырып, білім беру және тренерлік үдеріске ілесіп жүретін кәсіби маңызы бар құжаттаманы уақтылы әзірлей отырып, құжат айналымын жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON11

    Өзара ақпарат алмасуда негізгі, үстем қоғамдық қатынастар жүйесі мен қызметтің мазмұнымен детерминацияланған қарым-қатынас түрлері мен формаларының білімін қолданады; дене шынықтыру мен спорттың даму тарихын, қоғамда қызмет ету мәнін, нысанын, шарттарын, даму үрдістерін біледі.

  • Код ON6

    Практикалық құндылығын көрсете отырып, пәндік материалды түсінікті түрде түсіндіруге қабілетті: білім алушылардың қабілеті мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әдістемелік шешімдерді уақытында қабылдай отырып, сонымен қатар білім беру ортасының жағдайы, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша

  • Код ON12

    Сауықтыру және емдік дене шынықтырудың әдістемелік білімін меңгерген, медициналық-педагогикалық және допингке қарсы бақылау негіздерін біледі

  • Код ON5

    Дене шынықтыру сабақтарын және жаттығу сабақтарын өткізуге қабілетті, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық - коммуникативтік технологияларды қолдана отырып, спорт түрлері бойынша жарыс іс – әрекетінде техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту және қол жеткізу нәтижелерін бағалау әдістемелерін меңгере алады.

  • Код ON8

    Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сыни ойлауды, шығармашылық бастаманы, қазіргі инновациялық және ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей алуды көрсетеді

  • Код ON4

    Анатомиялық-физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктер негізге ала отырып, шұғылданушылардың морфофункциялық жас ерекшелік және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, дербес әзірленген жеке және кешенді бағдарламаларды іске асыруға және түзетуге қабілетті

6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top