Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01403 Үстел спорт түрлері бойынша педагог - жаттықтырушы (шахмат)

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымын көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастары мен қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы (шахмат)
    Несиелер: 3

    Бұл курста дене шынықтыру дамуының тарихи ерекшеліктері және шахматтың пайда болу, даму және қалыптасу тарихы; дене шынықтыру-сауықтыру тәрбиесі мен оқыту формаларының, құралдарының, әдістерінің, жүйелерінің тарихи дамуы; Қазақстанда және әлемде шахматтың дамуының қазіргі тенденциялары зерттеледі.

  • Педагогикалық және жаттықтырушылық қызметке кіріспе
    Несиелер: 4

    Бұл курста педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің жалпы сипаттамасын, мәні мен ерекшелігін ашатын мәселелер зерттеледі, педагог-жаттықтырушының жеке басына қойылатын талаптар негізделеді, олардың кәсіби құзыреттілігі қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің әлеуметтік маңызы, сондай-ақ спорттағы шахматтың пайда болу тарихы зерттелуде.

  • Спорттық технологиялар және дизайн
    Несиелер: 4

    Бұл курс қолданбалы пән болып табылады, оның пәнаралық сипаты қозғалысты модельдеу, спорттық нәтижелерді талдау, спортшылардың жүктемесін бақылау, ми қан ағымының нейрофизиологиясы және спорттық оқиғаларды аудару (3D-анимация, компьютерлік модельдеу) сияқты салалардағы зерттеулермен байланысты. Бағдарлама техникалық дағдыларды алу үшін электротехника, информатика және механика бойынша дәстүрлі инженерлік курстардан тұрады. Бағдарлама сонымен қатар кәсіпкерлікке, инновацияға және дизайнға бағытталған курстарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Оқытудың инновациялық технологиялары және білім берудің жаңартылған мазмұны
    Несиелер: 5

    Осы пән курсында орта білім беруді жаңғыртудың стратегиялық бағыттары; жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы негізінде мектепте оқыту нәтижелерін айқындау мен бағалаудың инновациялық технологиялары; Заманауи педагогтың инновациялық моделін қалыптастыру; мектепте оқытудың инновациялық технологияларының типологиясы; мектепте оқытудың инновациялық әдістемелері; педагогтерді даярлаудың ақпараттық-коммуникациялық, интерактивті технологиялары; білім беруді цифрландыру; реформалаудың ерекшеліктері қарастырылады мектепте дене шынықтыруды оқыту.

  • Үстел үстіндегі спорттық ойындар бойынша әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс нормативтік құқықтық құжаттарды, дене шынықтыру және спортты басқару органдарының ұсынымдарын, оқу-бағдарламалық құжаттаманы зерделеуге, талдауға және іске асыруға; жаңа үстел үстіндегі спорттық бағдарламаларды зерделеуге; спорт стандарттарына өзгерістерді зерделеуге; педагогикалық және жаттықтырушылық тәлімгерлікті ұйымдастыруға, бастаушы педагог-жаттықтырушыларға көмек көрсетуге; педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерге, әдістемелік әзірлемелер мен құралдар, техникалық оқыту құралдары және шахмат бойынша электрондық-есептеу техникасына шолуларды ұйымдастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Дене шынықтыру және спорттағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс әртүрлі зерттеу түрлеріне қатысты принциптер мен этикалық ойларды қарастыруға арналған. Қамтылған тақырыптарға зерттеу сұрағын әзірлеу, әдебиеттерді сынау, зерттеу дизайны, деректерді жинау, өлшеу теориясы және деректерді талдау принциптері кіреді. Студенттер жарияланған әдебиеттерді сыни бағалау, зерттеу сұрақтарын әзірлеу және зерттеу ұсыныстарын жазу дағдыларын дамытады деп күтілуде.

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Педагогикалық және спорттық этика
    Несиелер: 4

    Бұл курс педагогикалық және спорттық ортада туындайтын күрделі этикалық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс барысында кәсіби спорттағы этика (шахмат), спорттық мінез-құлық (шахматшы), адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Спорттық психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді адамның реакциясын түсінуге және спорт пен жаттығуларға бейімделуге психологиялық көзқараспен таныстырады. Дәрістер, жағдайлық зерттеулер мен семинарлар танымды, аффект пен мінез-құлықты және олардың арасындағы күрделі өзара әрекеттесуді талқылауға және түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер спорттық нәтижелер мен жаттығуларды, сондай-ақ спортшылардың дайындығына әсер ететін психологиялық факторларды біліп, түсінеді.

  • Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Курсты зерделеу адамның дене шынықтыруын дамытуға бағытталған, адамның денсаулығына, психофизикалық жағдайына және физикалық жетілуіне қатысты тиімді ұстанымын анықтайтын және реттейтін әр түрлі әдістер мен іс-әрекеттерді қамтитын, өзін-өзі жоспарлы жұмыс бойынша саналы ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер адамгершілік-ерікті тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру, көшбасшылық теориясына негізделген дене шынықтыру мен дамуды жақсарту негіздерін үйренеді.

  • Дене шынықтыру және спорт кинезиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентке адамдар тобын фитнес-тестілеуге, сондай-ақ топтық фитнес жаттығуларын жоспарлауға және өткізуге мүмкіндік береді. Әр аптаның соңында студенттер бір аптадағы іс-шаралар туралы рефлексивті материал ұсынады. Студенттер сонымен қатар жеке спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізіп, қозғалыстарды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтауы керек.

  • Спорт құқығы
    Несиелер: 5

    Курс спорт құқығының түсінігі мен мәнін; спорт құқығының пәнін, принциптері мен дамуын; Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы заңнамалық жүйесін, құқықтық актілерін; халықаралық спорт жарыстарының құқықтық негізін; спорт саласында халықаралық деңгейде шарттар жасасу ерекшеліктерін; допинг бақылаудың құқықтық негіздерін; спорттық дауларды реттеу түсінігін, мәнін, жіктелуін және тәсілдерін қарастырады.

  • Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.

  • Спорттық және ұлттық ойындар
    Несиелер: 4

    Осы курс барысында білім алушы спорттың әртүрлі түрлері (баскетбол, волейбол, асық және т.б.) бойынша арнайы дене жаттығуларын орындау техникасымен танысады, ойын барысында жеке техникалық әрекеттерді меңгереді. Курс бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Ойын теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді ойындардың жіктелуімен, ойындарды шешудің негізгі принциптерімен, ойын стратегияларымен, ұтымды мінез-құлық негіздерімен, ойын қызметінің принциптерімен, тактикалық комбинациялармен және әрекеттермен, дайындық жүйелерімен және жаттығу құрылымымен, спортшыларды даярлау жүйесіндегі жоспарлау және бақылау процесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
  • Шахматтағы спорттық төрешілік
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде студенттер шахмат бойынша спорттық төрешілерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілер орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спорттық емес мінез-құлықты және спортшылардың басқа да мінез-құлқын және т. б. зерттейді. Сондай-ақ, осы курс аясында студенттер спорттық төрешіліктің даму тарихын, спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібін зерттейді.

    Селективті тәртіп
  • Шахматты интернационалдандыру
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде шахмат ойындарының халықаралық тақырыптары зерделенеді, шахмат ойыны мәдениеті дамыған елдерге, сондай-ақ шахматты интернационалдандыру принциптері мен функциялары талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
  • Коучинг-практика 3 (шахмат)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентке коучинг дағдыларын үйренуге мүмкіндік береді. Студенттер белгіленген спорт түріне арналған апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындайды және ұсынады деп күтілуде. Әр аптаның соңында студенттер өздерінің бастапқы коучинг жоспарын, бір аптадағы коучинг туралы есепті және коучинг басшыларының есебі мен шолуларына негізделген қайта қаралған жоспарды ұсынады.

  • Шахматтағы жарыс қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл курс шахмат жарысы кезінде дененің экстремалды экологиялық жағдайларға төтеп беру және бейімделу қабілетін зерттейді. Студенттер жылу, суық, таулы және гипербарикалық ортаның адам ағзасына физиологиялық әсерімен танысады. Курс жарыстарға немесе ойын-сауық спорттық іс-шараларына қатысуға байланысты әсерлерді азайту үшін жарыстарды өткізу стратегиясын олардың үй ортасынан мүлдем өзгеше жағдайда ұсынады. Ауаның ластануы және дененің табиғи ритмының бұзылуы да зерттеледі.

    Селективті тәртіп
  • Спорттағы және физикалық белсенділіктегі эргономика
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер шаршауды азайту және шамадан тыс жаттығуларды болдырмау үшін тиімді жабдықты, киім мен ойын беттерін жобалау, жағдайлардағы тәуекелді бағалау әдістері және тиісті жаттығу деңгейіндегі әдістер сияқты мәселелерді зерттейді. Эргономика физикалық белсенді арнайы популяциялар аясында да зерттелетін болады.

  • Жоғары жетістіктер спорты және олимпиадалық білім
    Несиелер: 4

    Бұл курс олимпиадалық білім мен спорт бизнесін халықаралық деңгейде, соның ішінде өндіріс пен пайдалануды және жаһанданудың осы процеске әсерін қарастырады. Курстың зерттелетін тақырыптарына коммерцияландыру, маркетинг, салыстырмалы спорттық модельдер, жаһандық процестер және көрермендермен жұмыс кіреді.

  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби спорттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.

  • Шахмат ойынының стратегиясы мен тактикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс барысында ойын тактикасының негізгі ұғымдары, шабуыл күші, тактикалық әлсіздіктер, қорғаныс күші, тактикалық әлсіздіктердің фигура түрлеріне жіктелуі, дебют, миттельпиль, уақыт, фигура күші, кеңістік, позициялық стиль, комбинациялық стиль, эндгейм зерттеледі. Сондай ақ осы курс аясында студенттер шахмат ойынының стратегиясын әзірлеуді үйренеді

    Селективті тәртіп
  • Бейімделімді спорттық кинетика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде осы курстың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары, принциптері ашылады; бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттың әдістері мен құралдары, дене қабілеттерін, қасиеттерін дамыту; бейімделгіш дене шынықтыру мен спорттағы оқыту әдістері мен әдістері; бейімделгіш спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; ұйымдастыру және мүгедектер үшін жарыстар өткізу.

  • Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері қарастырылады; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері.

  • Коучинг-практика 1 (шахмат)
    Несиелер: 4

    Бұл курс барысында студенттер жаттықтырушылардың коучинг сессияларын қалай жоспарлайтынын және өткізетінін бақылайды. Олар сондай-ақ спортшылармен жаттығулар туралы пікірлерін білу үшін өзара әрекеттеседі. Әр апта сайын олар курс үйлестірушісіне коучинг сессиясын бақылауға негізделген аналитикалық материалдарды ұсынуы керек. Студенттер сонымен қатар жеке спортшыларды талдап, жаттығуларды орындаудағы күшті және әлсіз жақтарын анықтауы керек.

  • Кәсіби табыстылық менеджменті
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде табысты адамның бейнесін және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қалыптастырады. Курстың мақсаты-студенттерде спорттық ұжымдарды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды құру дағдыларын қалыптастыру.

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Шахмат әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді шахмат тұжырымдамасымен, тұжырымдамалық аппаратымен, негізгі аспектілермен, ережелерімен таныстырады. Курс барысында білім алушыда шахмат туралы спорт түрі ретінде негізгі түсінік қалыптасады.

  • Спорттық-педагогикалық шеберліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс жаттықтырушының спорттық-педагогикалық шеберлігінің жалпы теориялық және практикалық категорияларын оқытуға, оқу жұмысы процесінде оларды қолдануды қамтамасыз ететін арнайы білімді, кәсіптік дағдыларды және дағдыларды қалыптастыруға; есептік құжаттаманы ресімдей отырып, оқу жұмысының принциптерін оқытуға; адамгершілікке, ерік-жігерге, эстетикалық көзқарастар мен еңбекқорлыққа тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Спорттағы деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге деректерді талдау негіздерін үйретуге және сапалы және сандық талдау жүргізу үшін бағдарламалық жасақтамамен танысуға арналған. Курс барысында студенттерге жұмыс істеу үшін деректер жиынтығының үлгілері беріледі және деректерді талдау үшін әртүрлі бағдарламаларды қалай пайдалану керектігі көрсетіледі. Олар сондай-ақ әртүрлі деректер түрлерін талдау және статистикалық нәтижелерді түсіндіру үшін тиісті статистикалық сынақтарды анықтау процесімен танысады.

    Селективті тәртіп
  • Шахматты оқытудағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-білім беруді цифрландыру жағдайында педагог-жаттықтырушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жаңарту және жетілдіру. Бұл курс шахмат бойынша кәсіби құзыреттіліктер мен дағдыларды қалыптастыру үшін заманауи цифрлық технологияларды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын; меңгереді.

  • Шахмат нотациясы (жазу тәртібі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді шахмат партиясын немесе шахмат тақтасындағы фигуралардың орнын жазу үшін қолданылатын шартты белгілер жүйесімен таныстырады. Курс барысында студент қозғалыстардың толық жазбасын жасайды, сипаттамалық, цифрлық нотацияларды, партияларды қолмен немесе компьютерлік стенографиялаудың әртүрлі форматтарын үйренеді.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби спорттағы қазақ / орыс тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың қазақ/орыс тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, қазақ/орыс тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.

  • Спорттық ивент менеджмент
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде студенттерде спорттық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша басқарушылық құзыреттер қалыптастырылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны іске асыру мерзімдерін анықтау үшін спорттық іс-шаралардың негізгі стейкхолдерлерімен келіссөздер жүргізуге, баспасөз өкілдерімен PR-науқандарды ұйымдастыруға, еріктілер қозғалысын қалыптастыруға, спорттық іс-шараға қатысушылардың тұруы мен тасымалдауын ұйымдастыруға, спортшылар мен көрермендер үшін қауіпсіздік шараларын көздеуге, жергілікті қоғамдастық басшылығымен қызметті үйлестіруге, жеткізушілермен және демеушілермен келісімдер жасасуға қабілетті болады, форс - мажорлық және төтенше жағдайларды болжау.

    Селективті тәртіп
  • Коучинг-практика 2 (шахмат)
    Несиелер: 4

    Бұл курс студентке коучинг дағдыларын үйренуге мүмкіндік береді. Студенттер белгіленген спорт түріне арналған апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындайды және ұсынады деп күтілуде. Екі апта сайын студенттер кезең ішінде жасалған бір коучинг жоспарының үлгісін, жоспарға қатысты коучинг сессиясы туралы ойлауға арналған бөлімді және коучинг басшыларының ойлары мен үлестеріне негізделген қайта қаралған жоспарды ұсынады. Студенттер сонымен қатар спортшылардың эмоционалдық күйреуі белгілерін қалай анықтауға болатынын және спортшыларға қысымды жеңуге қалай көмектесуге болатынын үйренеді.

  • Шахмат ойынын оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс шахмат ойынын оқытудың ұйымдастырушылық-құқықтық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, шахмат ойынының дағдыларын қалыптастырудың заманауи әдістерін, әдістемелік принциптерді, оқытуда цифрлық технологияларды пайдалануды, шахмат білімі мен оқыту тұжырымдамасын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Шахматтағы спорттық тамақтану және фармакология
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында студенттер спортшылардың тамақтану көздеріне, тамақ таңдауына, ас қорытуға және гидратацияға байланысты тұжырымдамалармен, сондай-ақ спорттағы допинг тарихымен, тыйым салынған заттардың тізімімен, тестілеу әдістерімен, допинг пен тестілеуге байланысты фармакологиямен, Дүниежүзілік допингке қарсы агенттіктің рөлімен және шахматтағы допингке қатысты ресурстармен танысады.

  • Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, Білім беруді ұйымдастыру деңгейінде іс-шараларды ұйымдастыру, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіру; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың стратегиясы, тактикасы мен техникасы, оқытушының (жаттықтырушының) тәрбиеші ретіндегі жеке басына қойылатын талаптар зерделенеді.

  • Негізгі физикалық қасиеттерді тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Бұл курс негізгі физикалық қасиеттерді дамыту бойынша негізгі білім мен кейбір практикалық дағдыларды игеруге бағытталған: күш, ерік, төзімділік және т.б.; бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Спорттағы педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты спорттық пәндерді оқыту сапасын бағалау жүйелерінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; спорт индустриясының ішкі жүйелерін зерделеу; кәсіби дағдылар мен әмбебап құзыреттіліктердің қалыптасу деңгейін бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу әдістері; білім беру және спорт мекемелерінде ішкі бағалау жүйелерін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Спорттық коучинг: негізгі тұжырымдамалары (шахмат)
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде дәрістер мен интерактивті сабақтарды оқытудың Smart технологияларын пайдалана отырып, студенттер спорттағы концептуалды даму, спорттағы жаттықтырушы философиясы, спортшы мен жаттықтырушы арасындағы күрделі өзара іс-қимыл, команданы жоспарлау сияқты мәселелерді зерттейді, сондай-ақ жаттықтырушының жеке және әлеуметтік деңгейлердегі әртүрлі рөлдері мен үлестерін зерттейді. Студенттер жаттығу жоспарларын құруды, тиімді жаттығулар туралы шешім қабылдауды, жарыс жағдайларын бағалауды және коучингтегі рефлексиялық тәжірибенің рөлін айқындауды үйренеді.

  • Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру , дене шынықтыру және спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдері; маркетингтік зерттеу әдістері. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет шеңберінде гуманитарлық бағытты, мәдени және дене дамуын қалыптастыру үшін жалпы әлеуметтік білімді қолдану

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде тілді меңгеру

  • Код ON3

    Оқыту мен білім беруге ықпалы тұрғысынан үстел үсті спорт түрлері бойынша инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдана білу

  • Код ON4

    Шахмат ойынын оқытуда тәрбиенің әдіснамалық тәсілдері мен педагогикалық әдістерін қолдану

  • Код ON5

    Халықаралық-құқықтық нормалар мен актілерді білу, шахмат спортының әлеуеті арқылы мемлекеттік мүдделерді ілгерілету үшін халықаралық аренада диалог жүргізу дағдыларына ие болу

  • Код ON6

    Спорттық құқық және төрешілік рәсімдер бойынша білімдері негізінде спорттық қызметті ұйымдастыру және шахмат индустриясын ілгерілету бойынша басқарушылық құзыреттерді қолдану

  • Код ON7

    Инклюзивтілікті, нутрициологияны, фармакологияны және қоршаған спорттық ортаны ескере отырып, таңдаған спорттық қызметін жүзеге асыру жағдайында спортшы денесінің функционалдық дайындығын қамтамасыз ету үшін жалпы спорттық медицина саласындағы білімін қолдану

  • Код ON8

    Қолданбалы ғылымды пайдалана отырып, кәсіби және жеке мақсаттарға қол жеткізуді, спортшылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық тұжырымдамаларды қолдануды қамтамасыз ету бойынша оқыту әдістерін қолдану

  • Код ON9

    Дене шынықтыру мен спортта өлшеу, спортшының жағдайын және оның нәтижелерін, сондай-ақ оның жарыстардағы мінез-құлқын болжау

6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 6B01403-Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене тәрбиесі және спорт
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Адаптивті дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01403 Бейімдік дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top