Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 18

    Білім алушы музыкалық шығарманы игеру барысында аспапта ойнаудың техникалық біліктері мен дағдыларын қалыптастырады, музыкалық-есту көріністерін және моторлық-қимыл орындаушылық дағдыларын дамытудың нысандары мен әдістерін, әртүрлі жанрдағы, нысандағы, стиль мен бағыттағы шығармаларды қамтитын көркемдік репертуарды, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын педагогикалық және концерттік реперутармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгергеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 8

    Білім алушы музыканы кәсіби қабылдау үшін қажетті дыбыстық-жоғары, метрикалық, есту қабілеті мен музыкалық есте сақтау қабілеттерін сипаттайды, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеу және педагогикалық колледже сольфеджионы оқыту үшін қажетті кейбір педагогикалық тәсілдерді зерделейді. Ол әр түрлі ладдағы гаммаларын, жеке интервалдарды, аккордтарды, лад пен тоналдылықтағы сатылардың ырғақты суреттерін, бір дауысты, аралық және аккордтық құрылыстарды сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық теория негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушы музыка теориясының негізгі заңдылықтары туралы толық білімдерін көрсетеді: дыбыс, оның физикалық және музыкалық қасиеттері, регистр, дыбыс қатары, дыбыстардың атаулары, ноталық хат, ноталардың ұзақтығы, кілттер, альтерация белгілері, үзілістер, метроритмдер, өлшем, такта, затакт, интервал, лад және тональдар туралы түсініктерді, квартоквинт шеңбері, аккордтар, үшдыбыстылық түрлері, септаккордтар, доминантаккордтар, модуляция, альтерация, квартоквинт шеңбері, аккордтар, үшдыбыстылық түрлері, хроматизмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр
    Несиелер: 8

    Білім алушы оркестрде кәсіби ойнау дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар-оркестрмен жұмысты басқару әдістері, адам ағзасында болып жатқан психофизиологиялық процестер туралы, оркестр ұжымын басқара алады, музыкалық шығармаларды таңдайды, оларды ойнай алады және дирижерлай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлеу
    Несиелер: 6

    Білім алушы дирижерлік аппаратты көрсетеді, дирижерлік шеберлікті, сүйемелдеумен және шығармаларды дирижерлау дағдыларын, хормен ән айтуға жақын аспапта хор партитурасын орындау дағдыларын, бір-екі жолдық, екі-төрт дауысты партитураны сүйемелдеумен және аспапты сүйемелдеусіз орындайды, балалар хорымен жұмыс істеуге қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 4

    Білім алушы вокалдық музыка әдіснамасының негіздерін және артикуляциялық аппаратты іске қосу ерекшеліктерін, вокалдық орындау мәдениетін, ән айтудағы тыныс алуды, дыбысты меңгеруді қолданады, балалар дауысымен, әртүрлі сипаттағы вокалдық техникалармен және мектеп әндерінің тәсілдерімен жұмыс істей алады, вокалды музыка құралдарымен мектепте білім беру-тәрбие іс-шараларын өткізуді көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Білім алушы оқытылатын аспапта ойнаудың негізгі тәсілдерін, болашақ музыка мұғалімдерінің өзіндік жұмысы үшін педагогикалық дағдылар мен қажетті әдістерді, аспаптық ойын дағдыларын, көркемдік жетілдіруді және қоғамдастықтың осыған қажеттілігін қолданады. Музыкалық аспапта (фортепиано) ойнаудың негізгі дағдыларын көрсетеді. Өз бетінше жұмыс істеуге қажетті дағдыларды меңгерген және педагогикалық қызметке дайын кеңінен білімді музыка мұғалімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармонияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Білім алушы музыкалық-ғылыми білім берудің теориялық негіздерін қолданады, музыка тілінің сұлулығы мен табиғатының заңдылықтарын ашады, музыкадағы көркемдік және қалыптастырушы аспаптың көптігінің негізгі заңдылықтарын, көркемдік талғам мен ойлауды сыни бағалауды көрсетеді және қажетті ғылыми жұмыстың мәдени негізін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы
    Несиелер: 11

    Білім алушы әншілік мәдениетті, хорда ән айтудың кәсіби біліктері мен дағдыларын қолданады, ұлттық және әлемдік музыкалық классиканың үздік үлгілерін, заманауи композиторлардың шығармаларын, халықтық музыкалық шығармашылықты практикалық зерделеу жолымен музыкалық ой-өрісін кеңейтеді, хормейстерлік және дирижерлік даярлықты меңгерген және жалпы білім беретін мектепте жұмысқа дайын. Хор дыбысталу негіздерін, хор ұжымында вокалдық тәрбие әдістерін меңгеріп, жалпы білім беретін мектепте жұмысқа дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аралас хор
    Несиелер: 11

    Білім алушы хормен айтылу негіздерін, хор тобындағы вокалдық тәрбие әдістерін, хор партияларымен, хормен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді, хор репетицияларын, концерттік қойылымдарды өткізу тәжірибесі бар, мектеп партитурасымен жұмыс істей алады, ойлана алады және көркем бейнені жүргізе алады. Хормен жұмыс істеу әдістерін, әншілік іс-әрекет кезінде адам ағзасында болып жатқан психофизикалық үдерісті дидактикалық принциптер мен білімдерді меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал класы
    Несиелер: 4

    Білім алушы әншілік аппараттың ерекшеліктерін және вокалдық әдістеме негіздерін, вокалдық орындау мәдениетін, әншілік ұстанымды, әншілік тыныс алуды, балалар дауыстарының даму ерекшеліктерін және балалар дауыстарымен жұмыс істеу әдістемесін көрсетеді, вокалдық-әншілік дағдыларды жетілдіреді, дұрыс тыныс алу, резонаторларды оңтайлы пайдалану және артикулярлық аппараттың жұмысын саналы реттеу негізінде әншілік дауыс қалыптастыру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспапты меңгеру
    Несиелер: 4

    Білім алушы оқытылатын аспапта (фортепиано, баян) ойнаудың негізгі дағдыларын, ноталық мәтінді парақтан оқу дағдыларын қолданады, бұл бейтаныс музыкалық мәтінде еркін бағдарлануға мүмкіндік береді, шығармашылық ойлауды белсендіреді және жаңа репертуарды меңгеруді жеңілдетеді, ансамбльдік орындау дағдыларына ие болады. Өз бетінше жұмыс істейді және педагогикалық қызметке дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    Білім алушы теориялық музыкатанудың негізін сипаттайды, музыкалық тілдің сұлулығын және оның табиғат заңдылықтарының дамуын ашады, музыканың мәнерлі және формалаушы құралдарының бірі ретінде полифонияның негізгі заңдылықтары туралы айқын түсініктерге ие, көркемдік талғамын жетілдіреді және ойлауды сыни бағалауға қабілетті, ғылыми еңбек мәдениетінің қажетті бастауларын меңгеріп, музыкалық шығармалармен жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт аспаптар ансамблі
    Несиелер: 8

    Білім алушы мектеп оркестрін оқушылардың музыкалық қабілеттерін дамыту факторы ретінде ұйымдастырады, музыкалық аспаптарда ойнауға үйретеді, оқушылардың даралығы мәдениетін дамытады, өз күшіне деген сенімін нығайтады, ұжымда ынтымақтастық пен тәртіпті орнатады, оқушыларды "қазақ халық оркестрі" ұғымымен таныстыра отырып, интерактивті байланыс арқылы жалпы білім беру процесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адал азамат құндылықтары
    Несиелер: 5

    Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Казақтың дәстүрлі музыкасы
    Несиелер: 4

    Білім алушы қазақ музыкасының дамуының негізгі кезеңдерін, түркі, ортағасырлық және Хан музыкасының тарихын, қазақ халық музыкалық фольклорын зерттеуші-этнографтардың шығармаларын сипаттайды. Ақындармен, суретшілермен, жыраулармен, орындаушылармен, музыкалық-поэтикалық өнер байқауы - айтыспен, дәстүрлі музыка - ән, толғау, термемен танысады. Ұлттық музыканы қалыптастырудың қайнар көздері туралы белгілі бір түсінікке ие, алдағы педагогикалық іс-әрекетте өз білімін қолдана алатын мамандарды әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық мәдениет
    Несиелер: 5

    Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыка тарихы
    Несиелер: 4

    Білім алушы қазақ музыкасының даму кезеңдерін, ежелгі түрік кезеңінің ерекшеліктерін, орта ғасырлардағы музыкалық мәдениетті, Қазақ хандығы кезеңіндегі музыканы сипаттайды. XIX ғасырдың халықтық-кәсіби музыкалық мәдениеті, аспаптық музыка, ән мәдениеті, Қазақстандағы кәсіби музыкалық мәдениеттің пайда болу және даму тарихы, балаларға арналған қазақ халықтық және кәсіби музыкасы туралы білімдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Білім жүйесіндегі менеджменттің ғылыми негізін студенттерде қалыптастыру, басқару жүйесі түрлерін игерген теориялық білімін нақты тәжірибелік дағдылармен іске асыра білуі; игерген теориялық және тәжірибелік білімдерінің негізінде білім беруді басқаруды дамытады,басқару жайлы білімді өздігінен жаңартады, басқарудың тәжірибелік ғылыми негізі шығармашылық тұрғыда болуы керектігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, Ы.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады, кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп әндерін сүймелдеу
    Несиелер: 6

    Білім алушы резонатор мен артикуляциялық аппаратты күйге келтіру арқылы вокалдық дағдыларды көрсетеді, аспапта ойнау дағдыларын, аспапта ойнаудың жүйелі және қадамдық тәжірибесін қолданады, музыкалық композициялармен өзіндік жұмыс тәжірибесі, әртүрлі дәуірдегі әртүрлі стильдер мен бағыттардағы аспаптық шығармаларды көркем орындау тәжірибесі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Білім алушы Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясын, әдістеме негіздерін, қойылған міндеттерді нақты түсіну, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, музыкалық өнердің тәрбиелік және білім беру функцияларын, балалардың шығармашылық даму міндеттерін және оларды шешу жолдарын, музыка сабағын жоспарлау және өткізу технологияларын жақсы білу негізінде оқушылармен жұмыс істеу әдістемесін сипаттайды. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдерді, оқыту үшін бағалауды және оқытуды бағалауды көрсетеді, оқытуда критериалды бағалауды пайдаланады, оқытудағы кедергілерді анықтайды, оқыту процесінде Lesson Study қолданады, интерактивті тақтамен жұмыс істеу технологиясын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел музыка тарихы
    Несиелер: 4

    Білім алушы классикалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік шарттылығының тарихи заңдылықтарын, композиторлардың өмірлік және шығармашылық жолдарын, көркем-озық, жастарды эстетикалық тәрбиелеу үшін классикалық музыканың ең құнды үлгілерін сипаттайды. Ол музыкалық өнер ұғымын әлеуметтік-тарихи процеспен тығыз байланысты тұтас, тарихи дамып келе жатқан құбылыс ретінде сипаттайды. Жастар арасында маңызды музыканы белсенді насихаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концертмейстерлік класс
    Несиелер: 6

    Білім алушы мектептегі музыкалық репертуарды оқу процесінде концертмейстерлік дағдыларын көрсетеді; солистпен және ансамбльмен жұмыс істейді, музыкалық аспапта ойнау дағдылары мен дағдыларын, музыкалық шығарманы меңгеру процесінде жұмыс істеу әдістемесін қолданады, аспапта ойнау тәсілдерінің жүйелі және жүйелі жинақталуы, әртүрлі стильдер, дәуірлер мен бағыттардың қолжетімді аспаптық туындыларын көркемдік орындау тәжірибесі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 4

    Білім алушы антикалық, ортағасырлық және Ренессанс кезеңдеріндегі музыкалық өнерді, 17 және 18 ғасырлардағы Батыс Еуропа музыкасын, Вена классицизмі мен Француз импрессионизмін, XIX ғасырдағы музыканы (батыс еуропа, орыс классикасы), орыс музыкасындағы реализмді, итальяндық опера веризмін, Француз импрессионизмін, ХХ ғасырдың музыкасын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі және академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Білім алушы ғылыми-зерттеу жұмыстарының, академиялық жазудың негізгі қағидаларын сипаттайды; баяндама мен ғылыми мақаланың ерекшелігін анықтайды; нақты тұжырымдарды қолданады; ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданылатын әдіс-тәсілдерді сыни тұрғыдан талдайды, ғылыми мақаланың басқа ғылыми жұмыстардан өзгешелігін салыстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижерлеуді орындау шеберлігі
    Несиелер: 5

    Білім алушы сабақ және сыныптан тыс жұмыс жағдайында оқушылардың вокалдық-хор қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындықты көрсетеді, аспапта хор партитурасын ойнаудың қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларын, шынайы хор дыбысына сәйкес келетін партитураны ішкі есту қабілетін қолданады, көру және қозғалу құралдарының дағдыларын пысықтайды, ішкі есту және ноталық мәтінді оқу еркін сөйлеу қабілеті, сондай-ақ есте сақтау қабілеті дамыған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің кәсіби шеберлігі (Хорды дирижерлеу)
    Несиелер: 5

    Білім алушы жан-жақты дамыған дирижерлік музыкалық қабілеттерін көрсетеді. Хор дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде әрі қарай практикалық жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгерген жоғары білікті маман. Өзара байланыста міндеттерді орындау кезінде, сондай-ақ әрбір білім алушының даралығын ескере отырып, оқу репертуарын дұрыс таңдау кезінде білікті мамандарды қалыптастыру бойынша табысты жұмыс жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп әндерін меңгеру
    Несиелер: 5

    Білім алушы ән әуенімен жұмысты көрсетеді: нотамен әндету, таза фразаны жасайды және оның орындалуын дыбыстайды, әнді сүйемелдеу бойынша жұмыс істейді: парақтан оқиды, авторлық түсіндіру бойынша орындайды, әнді жатқа көркем орындайды, аннотация, мектеп әндерінің әдістемелік-теориялық және вокалдық-хор талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 5

    Білім алушы музыкалық аспап бойынша мемлекеттік емтиханға дайындығын көрсетеді: негізгі музыкалық аспапта шығармаларды дәл техникалық орындау, шығарманың мазмұнын, образын және стилін көрсету. Сондай-ақ, ойын және Мектеп әндері де бар. Әр түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және бағыттағы шығармаларды қамтитын орындаушылық және көркемдік репертуарды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектеп әндерін оқыту практикумы
    Несиелер: 5

    Білім алушы музыкалық-орындаушылық қызметтің мынадай түрлерін көрсетеді: жеке ән айтуды сүйемелдеу, солистке, аспапшыға, вокалдық ансамбльге, хорға сүйемелдеу; ойынды дирижерлік қимылмен үйлестіру; парақтан ноталарды оқу, есту бойынша іріктеу; есту және ноталық транспонирлеу; мектеп репертуарына әдістемелік-теориялық және орындаушылық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудің әдіснамасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушы Музыкалық білім берудің әдіснамасын, оқытуда мұғалімнің ролін, қызметін талдап меңгереді, жалпы орта білім беру мазмұнын құрастырудың әдістемелерін, теориялық-әдіснамалық негіздерін қарастырады, педагог пен студенттің музыкалық-педагогикалық проблемалар мен оларды қолдануды бірлесіп талдайды, музыканың негізгі бірліктерін - психонемияны, ежелгі ілімдердің музыкалық психологиясын, музыкалық-психологиялық білім мен ұғымдарды, бағыттарды, қатынастарды, когнитивті процестерді дамытудың негізгі үрдістерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жұмысының орындалуы
    Несиелер: 5

    Білім алушы бекітілген диплом жұмысының тақырыбын, орындалу барысында зерттеу элементтері бар күрделі кешенді талдайды. Диплом жұмысының өзектілігін, мақсат, міндеттерін нақтылайды. Теориялық бөлімі негізінде практикалық міндеттерді шешуде, мәселелер мен сұрақтарды өз бетінше жұмыс жасауда экспертизадан өткізіп, еңбегінде көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспапты меңгеру
    Несиелер: 5

    Білім алушы музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын қолданады, маңызды кәсіби орындаушылық дағдыларын қалыптастыра отырып, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуды көрсетеді, педагогикалық және концерттік реперутармен өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдыларына ие, практикалық орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын, отандық және шетелдік аспаптық Әдістеменің, орындаушылық теориясы мен тарихының жаңа жетістіктерін пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім алушы зерттеу жұмысындағы академиялық жетістіктерін талдайды, шешімдер қабылдайды, алған тәжірибесі негізінде кәсіби ойлау қабілетін көрсетеді, алған білімін қазіргі заманғы шығармашылық және педагогикалық қызметте, академиялық жазбада қолдана алады, әлемдік және қазақстандық музыкалық шығармалармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыканы оқытудығы цифрлық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Білім алушы цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың маңызын, әдістемелік ерекшеліктерінің сипаттамасын, мазмұны мен құрылымын талдайды. Электронды оқыту жүйесі, электронды оқулық, ақпараттық технология, мультимедиялық проектор арқылы даярланған цифрлық объектідерді демонстрациялау, интерактивті модельдерді қолдану, цифрлық білім ресурстарымен жеке зерттеушілік пен шығармашылық жұмыстарды орындай алады. Цифрлық ресурстарды игере отырып білім беру платформаларын әзірлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Адал азамат құндылықтарының және экологиялық мәдениеттің жоғарғы деңгейін көрсетеді; кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолданады;

  • Код ON4

    Кәсіби қызметінде сандық білім беру ресурстарын тиімді қолдана алады;

  • Код ON3

    Орта білімнің жаңартылған мазмұны, инклюзивті білім беру жүйесі, сондай-ақ ШЖМ жағдайындағы оқыту әдістерін, критериалды бағалауды жетік меңгерген.;

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеу жұмысын, жобаларын басқара отырып, өз тәжірибесінде қолдана алады;

  • Код ON1

    Әлемдік музыка тарихы мен музыкалық білім беру саласындағы теориялық білімді меңгереді;

  • Код ON6

    Педагогика мен психология негіздерін, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие жұмысының әдіснамасын біледі;

  • Код ON8

    Академиялық және кәсіби мақсаттар үшін білім беру ортасындағы тілдерді қолданады

  • Код ON2

    Музыкалық шығармашылық және орындаушылық дағдысын практикалық іс әрекетінде көрсете алады;

6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top