Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Торайгыров университеті

  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы
    Несиелер: 2

    Өз партиясын a cappella-да және ырғақты сүйемелдеумен шығармаларда жаттықтыру Интонация Фраза Дикция Партияларды тапсыру a cappella музыкалық формаларды талдау шығарманы Гармоникалық талдау шығарманы вокалдық-хорды талдау шығарманы орындаушылық талдау партияларды біріктіру партияларды тапсыру. Ансамблде ән айта білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 2

    музыкалық есту және музыкалық жадыны дамытуға арналған оқу пәні...Табиғи дыбысоряд мажор және минор гармоникалық және әуенді Минор гармоникалық және әуендіӘн мен романстардың сольфеджио әні.Өз бағдарламасынан мамандық және басқа да Музыкалық пәндер бойынша шығармаларды талдай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесінде ерекше орын ала отырып, білім беру мен тәрбиелеу саласында үнемі жаңа міндеттер қоятын қоғамның әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының әр түрлі жағдайларында оның әртүрлі кезеңдерінде пайда болатын тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол психологиялық-педагогикалық пәндер циклін әрі қарай оқу үшін негіз болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап (ф-но, баян, аккордеон, домбыра, қобыз, гитара)
    Несиелер: 2

    Қол қою, ойын аппаратын ұйымдастыру; музыкалық аспапта ойнаудың техникалық құралдарын меңгеру; гамм, арпеджио, аккордтарды орындаудың негізгі аппликатуралық принциптерімен танысу; әр түрлі стильдегі, жанрлар мен формадағы шығармаларда штрих, дыбыс, ырғақ, динамика бойынша жұмыс істеу; музыкалық шығармаларды парақтан оқу; есту бойынша таңдау/ қол қою, ойын аппаратын ұйымдастыру; техникалық дағдыларды дамыту; музыкалық мәнерлілік құралдарымен жұмыс істеу; әр түрлі дәуірдегі аспаптық шығармалардағы стильдер, жанрлар, қалыптардың ерекшеліктері;; музыкалық шығармаларды парақтан оқу; есту бойынша іріктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау
    Несиелер: 2

    Дирижерлау курсының міндеттері. Дирижерлік өнердің даму тарихы Дирижерлаудың техникалық құралдары, дирижерлік аппарат Метрономирлеу (тактирлеу). Дирижерлау сұлбаларын зерттеу.Дирижерлаудағы ауфтакт түсінігі. Орындау қабылдау және аяқтау тәсілдері.Дирижерлауда штрихтар мен динамиканы беру. Фермата хор шығармаларымен жұмыс істеу әдістемесі нақты хор шығармаларымен жұмыс істеу барысында алынған дирижерлік іскерлікті дамыту. Мектеп репертуары шығармаларымен жұмыс жасау әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқыту үшін әмбебап дизайн
    Несиелер: 5

    " Оқытудың әмбебап дизайны " пәні инклюзивті білім беру жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру мәселесін зерттейді. UDL-бұл діни талғамға, нәсілдік тиістілігіне және әлеуметтік мәртебесіне қарамастан, барлық балаларды бір білім беру кеңістігінде оқытудың әмбебап әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді оқыту барысында шешуге қажетті негізгі міндеттермен таныстыру, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмысының негіздерін ашу, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру болып табылады. Бұл пәннің құрылымын анықтады. Оқу бағдарламасына келесі сұрақтар кірді: ғылымның даму тарихы, ғылыми зерттеулердің мәні мен түрлері, эксперименттік зерттеудің ерекшеліктері, ғылыми іс-әрекетті ұйымдастыру, алғашқы ғылыми жұмысты жазу кезіндегі жұмыс істеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән тұлғаның даму психологиясының негіздерін зерттейді. Тұлғаның дамуы-ақыл-ойдың, мінез-құлықтың, іс-әрекеттің және басқа да жеке тұлғаның құрамдас бөліктерінің өзгеруіне әкелетін күрделі үдемелі процесстерді қарастырады. Пән негізінде тұлғаның дамуына әсер ететін факторлар, өсу кезеңдері және олардың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психология - бұл тұлғаны тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық мәселелерін-адамды әлеуметтендіруге бағытталған негізгі тетіктерді зерттейтін психологиялық ғылым саласы., білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін, педагогикалық шаралардың тиімділігін арттыратын, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейтін

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі – тәрбие жұмысын жүзеге асыратын педагог, сынып жетекшісі ретінде студенттерді тәрбие жұмыстарына дайындауды жүзеге асыратын арнайы пән. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын тануда таптырмас пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ансамбль
    Несиелер: 1

    Құрал функциялары. Оркестр/ансамбль аспаптарының тембрімен танысу. Аспаптарды дыбыс шығару тәсілдері (домбыра, бас домбыра, қобыз, шан қобыз, баян, аккордеон, барабан ). Көркем мәнерлілік құралдарымен жұмыс (бастапқы деңгей). Ритм сезімін дамыту бойынша жұмыс. Кідірту. Үзіліс түрлері. Белгілері альтерации.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 2

    Музыкалық дыбыс және оның қасиеттері Ноталық хат музыкалық ритм және метр, өлшемі және темп интервалдар Аккорды мажорлық лад Минорные лады халық музыкасының Лады интервалдар тональд Туыстықты тональностей, хроматизм Музыкалық тілдің элементтері мен құрылымы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    "Білім берудегі менеджмент" курсының мақсаты студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне; басқару міндеттерін шешу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтауына процестерін оқып үйренуіне, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқарушылық ойлауды дамытуына бағытталған .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Экологиялық менеджмент корпоративтік басқару жүйесінің бір бөлігі ретінде. Экология және қазіргі өркениеттің мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Экологиялық менеджменттің даму кезеңдері. Экологиялық менеджменттің функциялары, инфрақұрылымы және принциптері. Экология және табиғатты пайдаланудағы менеджмент. Табиғи ресурстарды, экологиялық зияндарды, шығындарды экономикалық бағалау және қаржыландыру мен есептілік мәселелері. Экологиялық аудит және менеджменттегі табиғатты пайдалану аудиті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің түрлері. Коммерциялық заңды тұлғаларды құру, қайта ұйымдастыру және тарату. Кәсіпкерлік қызметтегі мүліктің құқықтық режимі. Кәсіпкерлік шарттар: түрлері, мазмұны және жасасу тәртібі. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы жауапкершілік. Мемлекеттің шаруашылық айналымына қатысуының құқықтық формалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етудің құралы ретінде: түсінігі мен мазмұны

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. Шаруашылық жүргізу объектілерінің халқы мен өндірістік персоналын ықтимал зардаптардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Қирау салдарын жою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 1

    Музыкалық өнер ежелгі, Батыс Орта ғасыр және қайта өрлеу мәдениеті. Батысеуропалық музыка XVII – XVIII ғасырдың басы. Батыс еуропалық музыкасы 1789 жылға дейін. ХІХ ғасырдың ортасына дейін.ХІХ ғасырдың 1-ші жартысындағы батысеуропалық музыка.ХІХ ғасырдың 2-ші жартысындағы батыс-еуропалық музыка.ХХв музыкалық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Синтезатордағы ойын мектебі
    Несиелер: 2

    Синтезатор-ойын техникасы мен ерекше мүмкіндіктері бар музыкалық аспап, кейбір мағынада фантастикалық. Кез келген аспапта, әрине, есту және нития бойынша ойнауға болады. Қол қою, ойын аппаратын ұйымдастыру; техникалық дағдыларды дамыту; музыкалық мәнерлілік құралдарымен жұмыс істеу; синтезаторда ойнау ерекшеліктері, мектеп репертуарының әндерін және қазіргі заманғы эстрадалық әндерді таңдау штрихпен, дыбыспен, ырғақпен, динамикамен жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының (Жоба) экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дауысты қою
    Несиелер: 1

    Кәсіби мәліметтерді оқу: Денсаулық, вокалдық-техникалық мүмкіндіктер: есту, ритм, есте сақтау, тембр, диапазон, тыныс алу, дыбыс түзу дауыс аппаратының құрылысы дауыстың физикалық қасиеттері мен сипаттамалары ән айту тыныс алу көмейдің ән айту жұмысы. Дауыс регистрлері әншілік шабуыл. Оның түрлері. Ән айтудағы шабуылдың рөлі вокалдық-фонопедиялық жаттығулар. Қарапайым вокализдерді ән айту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 2

    Фольклористикадағы мектептер мен бағыттар. Қазақ музыкалық фольклорын зерттеушілер. Ән фольклоры. Айтыс. Музыкалық-эпикалық дәстүр. Музыкалық дәстүрлерді сақтаушылар ("бақсы"," ұзан"," жырау"," жыршы","термеші"). Қазақ музыкалық аспаптары. Музыка көне түркі дәуірінен. Орта ғасырдағы музыкалық мәдениет. Әл-Фараби, Ибн – Сина, А. Джами, ад-Дихлави, аш-Ширази, Дербиша Али және т. б. ортағасырлық ғалым-энциклопедистердің музыкалық трактаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп әндері репертуары бойынша практикум
    Несиелер: 2

    Мектеп репертуарының әнімен жұмыс істеу әдістемесі ; музыкалық шығармаларды парақтан оқу; есту бойынша іріктеу; мазмұны мен пішінін шығару. Көркем сурет. Талдау түрлері. Мектеп репертуары сольфеджио әндерін және сөздермен орындау қабілеті. Өз сүйемелдеуімен мектеп репертуарының әндерін орындау қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық форманы талдау
    Несиелер: 1

    Музыкалық форманы талдау оқушылардың алған білімдерін мамандық сабақтарында және теориялық пәндерде жинақтайды. Музыкалық шығармаларды талдаудың теориялық негіздері мен технологиясы, "кезең", "қарапайым және күрделі формалар", Вариациялық форма,рондо формасы, екі бөлшекті , үш бөлшекті және т. б. тақырыптар толық оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті
    Несиелер: 2

    Павлодар Ертіс өңірінің (Майра, Естай Беркімбаев, Жаяу Мұса және т. б.) Ертіс өңірінің әншілері композиторларының репертуарынан халық болған ең танымал әндерді жаттықтыру. Кезеңдері шығармашылық қызметіне байланысты олардың песенным шығармашылығымен. Композиторлар Павлодар Ертіс өңірінің замандастары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыка оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 2

    ҚР Музыкалық білім беру жүйесі. Тұжырымдамалық тәсілдер, Білім мазмұнын жаңартудың негізгі идеялары мен бағыттары. Музыкалық тәрбие және оқыту принциптері, әдістері. Мектептегі музыкалық білім беру үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    "Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы" оқу пәні студенттердің қазіргі заманғы жалпы білім беретін оқу орындарында музыка мұғалімінің кәсіби қызметінің негіздерін меңгеруіне бағытталған. Оны оқыту теориялық деңгейде оқушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу саласындағы міндеттерді шешуге түлектерді дайындауға мүмкіндік береді.Теориялық-педагогикалық пәндерді меңгеру мақсаты болашақ музыка мұғалімінің кәсіби дайындығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Критериялық бағалаудың технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән мұғалімдер үшін ағымдағы, мерзімді және қорытынды бақылауды жүзеге асыруға ықпал ететін негізгі құзыреттілікке сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау және жеке жетістіктерін бағалау жүйесін, сондай-ақ олардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және тұтастық тұлғаны қалыптастыру жағдайында студенттердің өзін-өзі қадағалауын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық редактормен жұмыс
    Несиелер: 2

    Бұл пән бірінші кезекте аудио-файлдарды өңдеу бағдарламаларымен бұрын жұмыс істемеген мұғалімдер мен сынып жетекшілеріне арналған. Даму идеясы қарапайым-бастаушыға музыкалық попурриді өз бетінше кесуге мүмкіндік беру..Студенттерді минус бағдарламасында және плюс бағдарламасында Мектеп әндері репертуарының әнін жазуға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гармония
    Несиелер: 2

    Гармония, үндестік, аккорд туралы түсінік. Дыбыстар туралы түсінік басты дыбыссыз лада функциялық жүйесі әуеннің үйлесімділігінің ерекшеліктері мен ережелері басты дыбыссыз Секстаккорданың бастың үйлесімділігінің ерекшеліктері мен ережелері және олардың қосылуы мажор мен гармоникалық Каденияның минорының толық функциялық жүйесі. Кезеңінде. Ұсыныстар каданс квартсексстаккорд каденциялы айналымдағы көмекші гармоникалық айналымдар және оларды қолдану Гармоникалық айналым және оларды қолдану Доминантсептаккорд және оның айналымы Секстаккорд және екінші сатының дыбысы Субдоминантсептаккорд кіріспе септаккорд субдоминантты және доминантты топтардың қолданылмайтын аккордтары екілік доминанттың, оның альтерациясы ауытқуы Модуляция салыстыру Гармоникалық талдау, туындының тоналды жоспарын құрудың негізгі принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
    Несиелер: 2

    Күрделі өлшемдерді беру тәсілдері (12/4, 12/8 на 4) мектеп практикасына арналған шығармаларды өз бетінше зерттеу. Айнымалы өлшемдер хор шығармасының өзіндік талдауы. Хор партитурасымен жұмыс істеу хормен жұмыс істеу әдістемесі. Хормен шығармаларды оқу ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 2

    Дыбыс шығару дағдыларын жетілдіру: non legato, legato, staccato, marcato, martellato, tenuto штрихтары; музыкалық шығармаларды орындау техникасын жетілдіру. Фортепианолық баяндаудың жекелеген түрлерімен жұмыс жасау; музыкалық шығарманың көркемдік мазмұнын беру тәсілі ретінде Музыкалық мәнерлілік құралдары; музыкалық шығармаларды орындаудағы стилистикалық ерекшеліктері; ЖОМ үшін музыка бойынша қолданыстағы бағдарламалардан туындылар; ЖОМ үшін музыка бойынша қолданыстағы бағдарламалардан шығармаларды парақтан оқу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Эстрадалық ән айту
    Несиелер: 2

    Көптеген ән бағыттарын біріктіреді, вокалдық өнердің барлық палитрасын біріктіреді. Эстрадалық вокал, ең алдымен, эстрададан ән айтуды білдіреді, бірақ Эстрадалық вокал ұғымы, әдетте, жеңіл және түсінікті музыкамен байланыстырады. Эстрадалық вокал академиялық вокалдан ашық және табиғи дыбыспен ерекшеленеді. Алайда, әншілік дағдылар, дұрыс позиция және дыбыс тірегі академиялық сияқты эстрадалық вокалда да қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады

  • Код ON3

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, соның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, стартап-жобалар әзірлей алады және оларды экономиканың әртүрлі салаларында іске асыра алады

  • Код ON4

    Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, мемлекеттік сектордың рөлін біледі және түсінеді

  • Код ON5

    Стандартты кәсіби міндеттерді шешу және жұмысты ұйымдастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген

  • Код ON6

    Күнделікті жағдайларда кәсіби міндеттерді шешу үшін музыкалық ойлауды дамытуға және қолдануға, өзінің кәсіби қызметінде шығармашылық ойлаудың музыкалық қабілеттерін және концерттік қойылымдарды пайдалануға қабілетті;

  • Код ON7

    Музыкалық ғылымдар саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімі бар

  • Код ON8

    Күнделікті жағдайларда кәсіби міндеттерді шешу үшін музыкалық ойлауды дамытуға және қолдануға, өзінің кәсіби қызметінде шығармашылық ойлаудың музыкалық қабілеттерін және концерттік қойылымдарды пайдалануға қабілетті

  • Код ON9

    Музыкалық білім негіздерін қолдана алады, кәсіби тапсырмаларды шешу үшін өз білімі мен шығармашылық қабілеттерін қолдана алады

  • Код ON10

    Әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болып табылады, толерантты мінез-құлықтың, тұрмыстық нәсілдік, ксенофобия, экстремизм мен оларға қарсы тұрудың алдын алу қағидаларын түсінеді және түсінеді; толерантты тұлға ретінде қалыптасқан, өзге де мәдениеттердің өкілдерін таниды, қабылдайды және түсінеді

  • Код ON11

    Аспапта ойнау әдістемесін және құралды оқыту әдістемесін меңгерген, бүгінгі күннің талаптары деңгейінде музыка сабақтарын жүргізеді

  • Код ON12

    Компетентті: Музыкалық білім беру тарихы мен теориясы мәселелерінде. Музыка бойынша баламалы бағдарламаларды біледі

6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top