Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01901 Арнайы педагогика в Yessenov University

Пәндер

  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді дамуында зақымдалуы бар балалардың анотомиялық, физиологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың мазмұны есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы мен патологиясы, олардың құрылымы мен қызметі, онтогенездегі есту, көру және сөйлеу мүшелерінің даму динамикасы, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдердің жоғары жүйке қызметінің нейрофизиологиялық ерекшеліктері туралы негізгі ұғымдарды қамтиды және осы органдардың бұзылуымен, сондай-ақ медициналық-биологиялық ғылымдардың қазіргі даму кезеңіндегі аталған бұзылуларды түзету мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Арнайы педагогиканың ғылым ретінде дамуын; ҚР «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңын, мүмкіндіктері шектеулі балаларға кешенді қолдау көрсететін ұйымдардың іс әрекетін реттейтін басқа да халықаралық және республикалық заңдары мен ережелерін жете ұғынады. Өзінің мамандығының маңыздылығын түсініп мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға эмпатиялық көзқараспен дұрыс қабылдауға қабілетті болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Арнайы психология

    Арнайы және инклюзивті білім берудің субъектісі болып табылатын ерекше білімді қажет ететін балалардың қалыпты құрдастарымен салыстырғандағы психикалық және тұлғалық дамуының айырмашылықтарын анықтай отырып, даму заңдылықтарын меңгеру. Курстың негізгі мақсаты студенттерді әртүрлі дамуында зақымдалуы бар балалардың танымдық, тұлғалық, эмоционалды, ерік-жігер дамуының ерекшеліктерімен таныстыру. Балалардың үйлесімді дамуына ықпал ететін факторларды анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Логопедия

    Курс мақсаты студенттерде сөйлеу патологиясы туралы ақпаратты жалпылайтын және жүйелейтін білімді қалыптастыру, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын жеңу үшін түзету жұмыстарының бағыттарын меңгеру. Сонымен қатар еббқ бар балаларда кездесетін сөйлеу тілінің зақымдалуын еңсеруде көмек жүйесін ұйымдастырудың негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Зияты зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пәннің мақсаты зияты зақымдалған балаларды психологиялық – педагогикалық тексеруді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру, балалардың психикалық даму ерекшеліктеріне сәйкес оларды бейімдеу және өзгерту үшін нақты әдістер мен дағдыларды үйрену болып табылады. Курс дамудағы зақымдалудың әртүрлі (клиникалық-психологиялық-педагогикалық) сыныптамаларын қодану негізін, оның ішінде дифференциалды, терең психолого-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру үшін аталған балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау мәселелерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Олигофренопедагогика негіздері

    Курстың мақсаты білім алушыларға олигофренопедагогиканың негіздерін, оның арнайы білім беру жүйесіндегі орнын түсіндіру болып табылады. Курс зерде бұзылыстары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесі бойынша терең әдіснамалық және теориялық білімді, арнайы (түзету) мектептердің оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ғылыми, әдістемелік негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тіл және сауаттылық

    Пән оқыту принциптеріне негізделе отырып, жеке және сараланған тәсілді талдай келе, оқытудың мазмұнын, әдістерін, құралдары мен нысандарын айқындау арқылы дамуында зақымдалуы бар балаларды оқытуды бейімдеудің арнайы технологияларын меңгеру арқылы білім беру процесінде жүзеге асыруды көздейді. Пәннің мақсаты еббқ бар білім алушылардың математикалық, оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша әдістемелік біліктерді игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ерте көмекті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты арнаулы (түзету) білім беру, әлеуметтік мекемелер қызметінің жүйесінде ерте мектеп жасына дейінгі дамуында зақымдалуы бар балаларды қазіргі заманғы оқыту мен тәрбиелеу туралы тұтас түсінікті қалыптастыру үшін тәжірибеге бағдарланған жағдайлар жасау болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер ерте кешенді көмек көрсетудің маңызын, ерте сәбилік, мектепке дейінгі жастағы қатер тобындағы балаларды ерте қолдау, түзету – дамыту жұмыстарының жүйесін ұйымдастырудың маңыздылығын түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Даму зақымдалуының диагностикасы

    Курстың мақсаты студенттерде балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің ерекшеліктерін анықтау, зерттеу және талдау, олардың дамуындағы зақымдалуларды анықтау, даму бұзылыстарын жеңудің тиімді жолдарын ашу қабілеттерін жалпылау және бекіту. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды диагностикалық тексеру мен көмек көрсетудің негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ауызша сөйлеу тілінің зақымдалуы

    Курсты оқу барысында студенттер ауызша сөйлеу тілінің психофизиологиялық механизмдерімен, осы дағдылардың қалыпты қалыптасу жағдайларымен, ауызша сөйлеудің зақымдалуын тудыратын себептермен, сондай-ақ бұзылу механизмдерінің заманауи тұжырымдамаларымен танысады. Курстың мақсаты студенттердің ауызша сөйлеудің бұзылуының әртүрлі формаларын болдырмау және жеңу бойынша түзету-логопедиялық жұмыстарды жүргізу дағдыларын дамыту, зақымдалуды жоюдың қолданыстағы әдістерімен таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Балалардың сөйлеу тілін диагностикалау және түзету әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттердің логопедиялық тексеру және сөйлеу тілі зақымдалған тұлғаларды түзету бойынша кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру; логопедиялық тексерудің мәні, оның пәні, объектісі, міндеттері мен бағыттары туралы жүйелі түсініктер жасау. Курста білім алушылар сөйлеу қабілетінде кездесетін әртүрлі бұзылыстарды зерделеудің және түзетудің тиімді технологияларымен таныса отырып, тәжірибе барысында білікті түрде қолдануды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты аталған категориядағы балалардың арнайы және инклюзивті білім берудің субъектісі ретінде оқытуды жүзеге асыру ерекшеліктері мен түзету – дамыту, білім беру ортасын тиімді ұйымдастыруға жағдай жасау. Бұл пән білім алушыларда психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми әдістемелік негіздерін игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бастапқы математикалық дағдылар

    Пәннің мақсаты студенттерді дамуында ерекшілігі бар балаларды математика негіздеріне оқыту жүйесін меңгеру мәселелері бойынша практикалық және теориялық даярлауды жүзеге асыру. Пәннің сипаттамасы: аталған балалардың алғашқы математикалық біліктерін қалыптастырудың ғылыми, әдістемелік негіздерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Есту қабілеті бұзылған, зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесі

    Курстың мақсаты интеллектуалды зақымдалуы бар және есту қабілеті бұзылған балаларда сөйлеу бұзылыстарын зерттеу, диагностикалау және түзету саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер логопедиялық әсерді талап ететін интеллектісі бұзылған, есту қабілеті зақымдалған балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуіне тән ерекшеліктерді, аталған балалардың сөйлеуін тексеру нәтижелерін талдау, дифференциалды диагностиканың негізгі ережелеріне сәйкес логопедиялық қорытынды жасау және дамыту дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Еббқ бар балаларды психофизикалық дамыту

    Аталған пән ерекше қажеттілігі бар балалардың даму жағдайын ескере отырып, оларды барынша дербес тұлға ретінде дамытуға жағдай жасайтын танымдық, физикалық қабілеттерін арттыруға бағытталады. Пәннің мақсаты - студенттерде аталған балаларды жан - жақты дамыту бойынша терең әдіснамалық және практикалық білім, біліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зияты зақымдалған балаларға пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты зерде бұзылыстары бар балаларға бейімделген пәндер бойынша оқыту бағдарламаларын жүзеге асырудың мазмұны мен технологияларын меңгеру болып табылады. Пән зияты зақымдалған балаларға арнайы пәндерді оқыту заңдылықтарын және олардың оқу процесінде білім, білік, дағдыларды игеру ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту процесін ұйымдастыру туралы теориялық және практикалық білімдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу тілінің күрделі зақымдалуы

    Курстың мақсаты сөйлеу тілінің күрделі бұзылулары кезінде логопедиялық тексеру және түзету жолдарын меңгеру. Курс студенттерді әртүрлі ауырлықтағы және этиологиядағы күрделі сөйлеу бұзылыстарының даму ерекшеліктерімен таныстырады. Диагностика нәтижелері негізінде түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлау, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету құралдарын таңдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Альтернативті коммуникация

    Курс еббқ бар балалармен қарым – қатынас жасаудың альтернативті әдістерін жан – жақты меңгеруге бағыталады. Балаларды қоғамға интеграциялаудың ұтымды жолдарын игерумен қолдануды қамтиды. Балаларды эмоционалды, тұлғалық салада дамыту үшін барлық мүмкіндіктерді қарастыру және икемдеуді көздейді. Курстың мақсаты - білім алушыларда көмекті ұйымдастыру үшін еббқ бар балалармен тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Білім беру процесін дараландыру

    Курсты оқудың мақсаты студенттердің ерекше қажеттілігі бар балаларды жеке дамыту жұмысын жоспарлауда балалардың қажеттіліктері мен индивидуалды ерекшеліктерін ескеру арқылы жеке оқу бағытын ұйымдастыру дағдыларын меңгеруі. Курс студенттерде оқытудың арнайы әдістемелерін меңгерумен қатар балаларға оқуды қолжетімді ету мақсатында оқу процесін тиімді жоспарлауды жүзеге асыруды қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • ЖСТД кезіндегі логопедиялық қолдау

    Курстың мақсаты жстд кезінде сөйлеу зақымдалуының құрылымын, сөйлеу бұзылысының себептері мен механизмдерін, арнайы және жалпы білім беру мекемелерінде түзету-педагогикалық, логопедиялық қызметті жүзеге асыру қабілетін анықтауға және талдауға дайындықты қалыптастыру болып табылады. Пән барысында білім алушыларда жстд кезінде жұмыс жүргізетін логопед – мұғалімнің құзыреттілігіне сай дағдылар мен біліктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Аутистикалық спектрі зақымдалған балалармен түзету шаралары

    Бұл курстың мақсаты студенттерді аутистикалық спектрдің зақымдалуы категориясының қазіргі жағдайымен таныстыру, психологиялық – педагогикалық әдістермен аталған диагнозды зерделеу жолдарының, балалармен психокоррекциялық жұмыс мазмұны мен технологиялары туралы әдістемелік және практикалық білікті қалыптастыру. Қазіргі таңда актуалды болып есептелетін аутизм синдромына шалдыққан тұлғаларды қоршаған ортаға бейімдеу мен түзету жұмыстарының негіздерін үйретуге бағытталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру мекемесінде еңбекке баулу және бейнелеу өнеріне оқыту

    Курстың мақсаты аталған санаттағы балаларды еңбекке тәрбиелеу мен баулуға икемдеу туралы білімді қалыптастыру. Курс студенттерде арнайы білім беру мекемесіндегі зияты зақымдалған балаларды түзету – дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру мақсатында балалардың мүмкіндіктерін, қажеттіліктерін ескере келе, өзіне қызмет көрсету, қоғамда өз орнын табуға септігін тигізетін кәсіптік білім алудың алғышарттарын дамыту жағдайларын ұйымдастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ересектермен логопедиялық жұмыс

    Пәнді игерудің мақсаты: сөйлеу тілінде әр түрлі бұзылулары бар ересектермен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру саласындағы болашақ логопед-мұғалімдердің теориялық, практикалық білімдерін кеңейту. Пән сөйлеу қабілеті бұзылған ересектерге түзету көмегін көрсетудің ерекшелігімен қатар заманауи жүйесімен таныстыру, әртүрлі типтегі мекемелерде жұмысты ұйымдастыру және мазмұнын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • ЕББҚ бар балалардың отбасын қолдау

    Пәннің мақсаты дамуында зақымдалуы бар балалары бар отбасыларға психологиялық-педагогикалық диагностика, кеңес беру және сүйемелдеу мәселелері бойынша студенттерді теориялық және практикалық даярлықпен қамтамасыз ету. Бұл курста отбасылық қолдаудың психолого-педагогикалық аспектілерімен, мамандар мен ата-аналардың өзара әрекеттесуінің негізгі бағыттары мен формалары туралы түсінік беріледі. Сонымен қатар ата – аналарға замануи тұрғыда қолдау көрсетудің жолдарын ұйымдастыру мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – болашық мұғалімдердің ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, оларды ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларын меңгерту. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері мен оған қойылатын талаптарды ашып көрсетуге бағытталған. Зерттеуді жобалау және орындау кезеңдерін түсіндіреді; педагогикалық зерттеудің әдістер жүйесімен және оларды ұтымды қолдану шарттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру жүйесіндегі заманауи технологиялар

    Пәннің мақсаты арнайы сынып мұғалімдерін озық технологияларды игеруге дайындауға дидактикалық жағдай жасау, педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және оларды таңдауға саналы көзқарасты дамыту болып табылады. Пән арнайы мектепте іске асырылатын қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қалыпты және патологиялық даму заңдылықтарын, оқыту мен бағалаудың теориясы мен әдістері туралы білімді пайдалана отырып, арнайы және инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырады
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге, ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын білдіреді
  • Кәсіби және өзге де ортада толеранттылық пен жоғары мәдениетті көрсету арқылы қоғамдық сананың көтерілуіне ықпалын тигізеді
  • Психологиялық-педагогикалық технологиялар бойынша қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктерін, даму зақымдалуы бар балаларды дамыту, тәрбиелеудің инновациялық әдістерін қолданады
  • Ерекше қажеттіліктері бар балалардың ақыл-ой, сөйлеу, сенсорлық және қозғалыс қабілеттерінің даму деңгейі мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әр жасқа тән әрекеттерді бағалауды жүзеге асырады
  • Ерекше қажеттілігі бар балалармен психологиялық – педагогикалық жұмысты одан әрі жетілдіру үшін, балаларға бейімделген әдістемелерді қолдана отырып, инклюзивті және арнайы білім беру саласындағы актуалды мәселелер бойынша зерттеу жұмыстарын жоспарлайды
  • Оқытудың тұлғалық – бағдарланған принципіне негізделе отырып, коррекциялық – дамыту бағдарламаларын әзірлейді
  • Балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін есепке алып, оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес оқыту, тәрбиелеу бағдарламаларын және бағалау технологияларын іске асырады
  • Білім беру субъектілерінің потенциалын ескере келе олармен жұмыс жүргізуде адекватты стратегияны, тактиканы және тиімді әдістерді таңдап, жеке сүймелдеуді жүзеге асырады
  • Ерекше қажеттілігі бар балалардың әлеуметтік бейімделу мәселелерін ескеруде отбасы, қоғамдық орта және басқа мамандармен сабақтастықта кеңес беру мен ағарту жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті
  • Ұжымда, ата-аналармен достық қарым-қатынасты қолдай отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара байланыс жасау дағдыларын дамытады
  • Өз іс – әрекетіне рефлексия жасау және біліктілікті арттыруды жоспарлау арқылы жеке ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби қызметтің мақсаттарын дербес анықтайды
Top