Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01901 Арнайы педагогика в Yessenov University

  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерді дамуында зақымдалуы бар балалардың анотомиялық, физиологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Курстың мазмұны есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы мен патологиясы, олардың құрылымы мен қызметі, онтогенездегі есту, көру және сөйлеу мүшелерінің даму динамикасы, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдердің жоғары жүйке қызметінің нейрофизиологиялық ерекшеліктері туралы негізгі ұғымдарды қамтиды және осы органдардың бұзылуымен, сондай-ақ медициналық-биологиялық ғылымдардың қазіргі даму кезеңіндегі аталған бұзылуларды түзету мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогиканың ғылым ретінде дамуын; ҚР «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы» Заңын, мүмкіндіктері шектеулі балаларға кешенді қолдау көрсететін ұйымдардың іс әрекетін реттейтін басқа да халықаралық және республикалық заңдары мен ережелерін жете ұғынады. Өзінің мамандығының маңыздылығын түсініп мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға эмпатиялық көзқараспен дұрыс қабылдауға қабілетті болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Арнайы және инклюзивті білім берудің субъектісі болып табылатын ерекше білімді қажет ететін балалардың қалыпты құрдастарымен салыстырғандағы психикалық және тұлғалық дамуының айырмашылықтарын анықтай отырып, даму заңдылықтарын меңгеру. Курстың негізгі мақсаты студенттерді әртүрлі дамуында зақымдалуы бар балалардың танымдық, тұлғалық, эмоционалды, ерік-жігер дамуының ерекшеліктерімен таныстыру. Балалардың үйлесімді дамуына ықпал ететін факторларды анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 4

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Логопедия
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты студенттерде сөйлеу патологиясы туралы ақпаратты жалпылайтын және жүйелейтін білімді қалыптастыру, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын жеңу үшін түзету жұмыстарының бағыттарын меңгеру. Сонымен қатар еббқ бар балаларда кездесетін сөйлеу тілінің зақымдалуын еңсеруде көмек жүйесін ұйымдастырудың негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалардың сөйлеу тілін диагностикалау және түзету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің логопедиялық тексеру және сөйлеу тілі зақымдалған тұлғаларды түзету бойынша кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру; логопедиялық тексерудің мәні, оның пәні, объектісі, міндеттері мен бағыттары туралы жүйелі түсініктер жасау. Курста білім алушылар сөйлеу қабілетінде кездесетін әртүрлі бұзылыстарды зерделеудің және түзетудің тиімді технологияларымен таныса отырып, тәжірибе барысында білікті түрде қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ерте көмекті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты арнаулы (түзету) білім беру, әлеуметтік мекемелер қызметінің жүйесінде ерте мектеп жасына дейінгі дамуында зақымдалуы бар балаларды қазіргі заманғы оқыту мен тәрбиелеу туралы тұтас түсінікті қалыптастыру үшін тәжірибеге бағдарланған жағдайлар жасау болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер ерте кешенді көмек көрсетудің маңызын, ерте сәбилік, мектепке дейінгі жастағы қатер тобындағы балаларды ерте қолдау, түзету – дамыту жұмыстарының жүйесін ұйымдастырудың маңыздылығын түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Даму зақымдалуының диагностикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерде балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің ерекшеліктерін анықтау, зерттеу және талдау, олардың дамуындағы зақымдалуларды анықтау, даму бұзылыстарын жеңудің тиімді жолдарын ашу қабілеттерін жалпылау және бекіту. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды диагностикалық тексеру мен көмек көрсетудің негізгі бағыттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Олигофренопедагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушыларға олигофренопедагогиканың негіздерін, оның арнайы білім беру жүйесіндегі орнын түсіндіру болып табылады. Курс зерде бұзылыстары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесі бойынша терең әдіснамалық және теориялық білімді, арнайы (түзету) мектептердің оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың ғылыми, әдістемелік негіздерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зияты зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты зияты зақымдалған балаларды психологиялық – педагогикалық тексеруді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру, балалардың психикалық даму ерекшеліктеріне сәйкес оларды бейімдеу және өзгерту үшін нақты әдістер мен дағдыларды үйрену болып табылады. Курс дамудағы зақымдалудың әртүрлі (клиникалық-психологиялық-педагогикалық) сыныптамаларын қодану негізін, оның ішінде дифференциалды, терең психолого-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру үшін аталған балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау мәселелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіл және сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пән оқыту принциптеріне негізделе отырып, жеке және сараланған тәсілді талдай келе, оқытудың мазмұнын, әдістерін, құралдары мен нысандарын айқындау арқылы дамуында зақымдалуы бар балаларды оқытуды бейімдеудің арнайы технологияларын меңгеру арқылы білім беру процесінде жүзеге асыруды көздейді. Пәннің мақсаты еббқ бар білім алушылардың математикалық, оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру бойынша әдістемелік біліктерді игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ауызша сөйлеу тілінің зақымдалуы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер ауызша сөйлеу тілінің психофизиологиялық механизмдерімен, осы дағдылардың қалыпты қалыптасу жағдайларымен, ауызша сөйлеудің зақымдалуын тудыратын себептермен, сондай-ақ бұзылу механизмдерінің заманауи тұжырымдамаларымен танысады. Курстың мақсаты студенттердің ауызша сөйлеудің бұзылуының әртүрлі формаларын болдырмау және жеңу бойынша түзету-логопедиялық жұмыстарды жүргізу дағдыларын дамыту, зақымдалуды жоюдың қолданыстағы әдістерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Есту қабілеті бұзылған, зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты интеллектуалды зақымдалуы бар және есту қабілеті бұзылған балаларда сөйлеу бұзылыстарын зерттеу, диагностикалау және түзету саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студенттер логопедиялық әсерді талап ететін интеллектісі бұзылған, есту қабілеті зақымдалған балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуіне тән ерекшеліктерді, аталған балалардың сөйлеуін тексеру нәтижелерін талдау, дифференциалды диагностиканың негізгі ережелеріне сәйкес логопедиялық қорытынды жасау және дамыту дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастапқы математикалық дағдылар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді дамуында ерекшілігі бар балаларды математика негіздеріне оқыту жүйесін меңгеру мәселелері бойынша практикалық және теориялық даярлауды жүзеге асыру. Пәннің сипаттамасы: аталған балалардың алғашқы математикалық біліктерін қалыптастырудың ғылыми, әдістемелік негіздерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еббқ бар балаларды психофизикалық дамыту
    Несиелер: 5

    Аталған пән ерекше қажеттілігі бар балалардың даму жағдайын ескере отырып, оларды барынша дербес тұлға ретінде дамытуға жағдай жасайтын танымдық, физикалық қабілеттерін арттыруға бағытталады. Пәннің мақсаты - студенттерде аталған балаларды жан - жақты дамыту бойынша терең әдіснамалық және практикалық білім, біліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу тілінің күрделі зақымдалуы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты сөйлеу тілінің күрделі бұзылулары кезінде логопедиялық тексеру және түзету жолдарын меңгеру. Курс студенттерді әртүрлі ауырлықтағы және этиологиядағы күрделі сөйлеу бұзылыстарының даму ерекшеліктерімен таныстырады. Диагностика нәтижелері негізінде түзету-дамыту жұмыстарын жоспарлау, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету құралдарын таңдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зияты зақымдалған балаларға пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты зерде бұзылыстары бар балаларға бейімделген пәндер бойынша оқыту бағдарламаларын жүзеге асырудың мазмұны мен технологияларын меңгеру болып табылады. Пән зияты зақымдалған балаларға арнайы пәндерді оқыту заңдылықтарын және олардың оқу процесінде білім, білік, дағдыларды игеру ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту процесін ұйымдастыру туралы теориялық және практикалық білімдерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты аталған категориядағы балалардың арнайы және инклюзивті білім берудің субъектісі ретінде оқытуды жүзеге асыру ерекшеліктері мен түзету – дамыту, білім беру ортасын тиімді ұйымдастыруға жағдай жасау. Бұл пән білім алушыларда психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми әдістемелік негіздерін игеруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аутистикалық спектрі зақымдалған балалармен түзету шаралары
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді аутистикалық спектрдің зақымдалуы категориясының қазіргі жағдайымен таныстыру, психологиялық – педагогикалық әдістермен аталған диагнозды зерделеу жолдарының, балалармен психокоррекциялық жұмыс мазмұны мен технологиялары туралы әдістемелік және практикалық білікті қалыптастыру. Қазіргі таңда актуалды болып есептелетін аутизм синдромына шалдыққан тұлғаларды қоршаған ортаға бейімдеу мен түзету жұмыстарының негіздерін үйретуге бағытталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы білім беру мекемесінде еңбекке баулу және бейнелеу өнеріне оқыту
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты аталған санаттағы балаларды еңбекке тәрбиелеу мен баулуға икемдеу туралы білімді қалыптастыру. Курс студенттерде арнайы білім беру мекемесіндегі зияты зақымдалған балаларды түзету – дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру мақсатында балалардың мүмкіндіктерін, қажеттіліктерін ескере келе, өзіне қызмет көрсету, қоғамда өз орнын табуға септігін тигізетін кәсіптік білім алудың алғышарттарын дамыту жағдайларын ұйымдастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Альтернативті коммуникация
    Несиелер: 5

    Курс еббқ бар балалармен қарым – қатынас жасаудың альтернативті әдістерін жан – жақты меңгеруге бағыталады. Балаларды қоғамға интеграциялаудың ұтымды жолдарын игерумен қолдануды қамтиды. Балаларды эмоционалды, тұлғалық салада дамыту үшін барлық мүмкіндіктерді қарастыру және икемдеуді көздейді. Курстың мақсаты - білім алушыларда көмекті ұйымдастыру үшін еббқ бар балалармен тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЕББҚ бар балалардың отбасын қолдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дамуында зақымдалуы бар балалары бар отбасыларға психологиялық-педагогикалық диагностика, кеңес беру және сүйемелдеу мәселелері бойынша студенттерді теориялық және практикалық даярлықпен қамтамасыз ету. Бұл курста отбасылық қолдаудың психолого-педагогикалық аспектілерімен, мамандар мен ата-аналардың өзара әрекеттесуінің негізгі бағыттары мен формалары туралы түсінік беріледі. Сонымен қатар ата – аналарға замануи тұрғыда қолдау көрсетудің жолдарын ұйымдастыру мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашық мұғалімдердің ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, оларды ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларын меңгерту. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері мен оған қойылатын талаптарды ашып көрсетуге бағытталған. Зерттеуді жобалау және орындау кезеңдерін түсіндіреді; педагогикалық зерттеудің әдістер жүйесімен және оларды ұтымды қолдану шарттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ересектермен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: сөйлеу тілінде әр түрлі бұзылулары бар ересектермен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру саласындағы болашақ логопед-мұғалімдердің теориялық, практикалық білімдерін кеңейту. Пән сөйлеу қабілеті бұзылған ересектерге түзету көмегін көрсетудің ерекшелігімен қатар заманауи жүйесімен таныстыру, әртүрлі типтегі мекемелерде жұмысты ұйымдастыру және мазмұнын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру процесін дараландыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқудың мақсаты студенттердің ерекше қажеттілігі бар балаларды жеке дамыту жұмысын жоспарлауда балалардың қажеттіліктері мен индивидуалды ерекшеліктерін ескеру арқылы жеке оқу бағытын ұйымдастыру дағдыларын меңгеруі. Курс студенттерде оқытудың арнайы әдістемелерін меңгерумен қатар балаларға оқуды қолжетімді ету мақсатында оқу процесін тиімді жоспарлауды жүзеге асыруды қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЖСТД кезіндегі логопедиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты жстд кезінде сөйлеу зақымдалуының құрылымын, сөйлеу бұзылысының себептері мен механизмдерін, арнайы және жалпы білім беру мекемелерінде түзету-педагогикалық, логопедиялық қызметті жүзеге асыру қабілетін анықтауға және талдауға дайындықты қалыптастыру болып табылады. Пән барысында білім алушыларда жстд кезінде жұмыс жүргізетін логопед – мұғалімнің құзыреттілігіне сай дағдылар мен біліктер қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы білім беру жүйесіндегі заманауи технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы сынып мұғалімдерін озық технологияларды игеруге дайындауға дидактикалық жағдай жасау, педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және оларды таңдауға саналы көзқарасты дамыту болып табылады. Пән арнайы мектепте іске асырылатын қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Оқытудың тұлғалық – бағдарланған принципіне негізделе отырып, коррекциялық – дамыту бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON8

    Балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін есепке алып, оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес оқыту, тәрбиелеу бағдарламаларын және бағалау технологияларын іске асырады

  • Код ON5

    Ерекше қажеттіліктері бар балалардың ақыл-ой, сөйлеу, сенсорлық және қозғалыс қабілеттерінің даму деңгейі мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әр жасқа тән әрекеттерді бағалауды жүзеге асырады

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге, ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын білдіреді

  • Код ON4

    Психологиялық-педагогикалық технологиялар бойынша қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктерін, даму зақымдалуы бар балаларды дамыту, тәрбиелеудің инновациялық әдістерін қолданады

  • Код ON3

    Кәсіби және өзге де ортада толеранттылық пен жоғары мәдениетті көрсету арқылы қоғамдық сананың көтерілуіне ықпалын тигізеді

  • Код ON6

    Ерекше қажеттілігі бар балалармен психологиялық – педагогикалық жұмысты одан әрі жетілдіру үшін, балаларға бейімделген әдістемелерді қолдана отырып, инклюзивті және арнайы білім беру саласындағы актуалды мәселелер бойынша зерттеу жұмыстарын жоспарлайды

  • Код ON1

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қалыпты және патологиялық даму заңдылықтарын, оқыту мен бағалаудың теориясы мен әдістері туралы білімді пайдалана отырып, арнайы және инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырады

  • Код ON9

    Білім беру субъектілерінің потенциалын ескере келе олармен жұмыс жүргізуде адекватты стратегияны, тактиканы және тиімді әдістерді таңдап, жеке сүймелдеуді жүзеге асырады

  • Код ON10

    Ерекше қажеттілігі бар балалардың әлеуметтік бейімделу мәселелерін ескеруде отбасы, қоғамдық орта және басқа мамандармен сабақтастықта кеңес беру мен ағарту жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON11

    Ұжымда, ата-аналармен достық қарым-қатынасты қолдай отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара байланыс жасау дағдыларын дамытады

  • Код ON12

    Өз іс – әрекетіне рефлексия жасау және біліктілікті арттыруды жоспарлау арқылы жеке ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби қызметтің мақсаттарын дербес анықтайды

Top