Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Арнайы педагогика в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инклюзивті, арнайы білім беру саласында сапалы білім, білік, дағдыларды меңгерген, практикалық қызметте диагностикалық, түзету – дамыту, консультациялық және ұйымдастырушылық міндеттерді шешуге қабілетті арнайы педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Оқушылардың даму физиологиясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Арнайы педагогика
Қоғамға қызмет
-
2 Оқу жылы
Жас ерекшелік психологиясы
Эмоционалды интеллект
Педагогика
Жаһандық экология
Арнайы психология
Сөз өнері
Сакральді Маңғыстау
Құқық негіздері
Сабақ дизайны және бағалау
Медиа сауаттылық
Кәсіпкерлік
Сандық педагогика
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ойлау дизайны
Экономикалық теория
Логопедия
-
3 Оқу жылы
Балалардың сөйлеу тілін диагностикалау және түзету әдістемесі
Ерте көмекті ұйымдастыру
Даму зақымдалуының диагностикасы
Олигофренопедагогика негіздері
Инклюзивті білім беру
Зияты зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Тіл және сауаттылық
Ауызша сөйлеу тілінің зақымдалуы
Кәсіби шет тілі
Есту қабілеті бұзылған, зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесі
Академиялық жазылым негіздері
Бастапқы математикалық дағдылар
Еббқ бар балаларды психофизикалық дамыту
Сөйлеу тілінің күрделі зақымдалуы
Зияты зақымдалған балаларға пәндерді оқыту әдістемесі
Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру
-
4 Оқу жылы
Аутистикалық спектрі зақымдалған балалармен түзету шаралары
Арнайы білім беру мекемесінде еңбекке баулу және бейнелеу өнеріне оқыту
Альтернативті коммуникация
ЕББҚ бар балалардың отбасын қолдау
Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Ересектермен логопедиялық жұмыс
Білім беру процесін дараландыру
ЖСТД кезіндегі логопедиялық қолдау
Арнайы білім беру жүйесіндегі заманауи технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқытудың тұлғалық – бағдарланған принципіне негізделе отырып, коррекциялық – дамыту бағдарламаларын әзірлейді
- Балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін есепке алып, оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес оқыту, тәрбиелеу бағдарламаларын және бағалау технологияларын іске асырады
- Ерекше қажеттіліктері бар балалардың ақыл-ой, сөйлеу, сенсорлық және қозғалыс қабілеттерінің даму деңгейі мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әр жасқа тән әрекеттерді бағалауды жүзеге асырады
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге, ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын білдіреді
- Психологиялық-педагогикалық технологиялар бойынша қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктерін, даму зақымдалуы бар балаларды дамыту, тәрбиелеудің инновациялық әдістерін қолданады
- Кәсіби және өзге де ортада толеранттылық пен жоғары мәдениетті көрсету арқылы қоғамдық сананың көтерілуіне ықпалын тигізеді
- Ерекше қажеттілігі бар балалармен психологиялық – педагогикалық жұмысты одан әрі жетілдіру үшін, балаларға бейімделген әдістемелерді қолдана отырып, инклюзивті және арнайы білім беру саласындағы актуалды мәселелер бойынша зерттеу жұмыстарын жоспарлайды
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қалыпты және патологиялық даму заңдылықтарын, оқыту мен бағалаудың теориясы мен әдістері туралы білімді пайдалана отырып, арнайы және инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырады
- Білім беру субъектілерінің потенциалын ескере келе олармен жұмыс жүргізуде адекватты стратегияны, тактиканы және тиімді әдістерді таңдап, жеке сүймелдеуді жүзеге асырады
- Ерекше қажеттілігі бар балалардың әлеуметтік бейімделу мәселелерін ескеруде отбасы, қоғамдық орта және басқа мамандармен сабақтастықта кеңес беру мен ағарту жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті
- Ұжымда, ата-аналармен достық қарым-қатынасты қолдай отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, сондай-ақ көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара байланыс жасау дағдыларын дамытады
- Өз іс – әрекетіне рефлексия жасау және біліктілікті арттыруды жоспарлау арқылы жеке ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби қызметтің мақсаттарын дербес анықтайды
Ұқсас БББ
6B01901 Арнайы педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01901 Арнайы педагогика маманын даярлау (Логопед)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті