Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми парадигмаларды ауыстыру теориясы аясындағы қазіргі лингвистика
    Несиелер: 5

    Қазіргі тіл білімінің мәртебесі. Негізгі лингвистикалық бағыттар мен мектептер. Когнитивті лингвистика. Лингвомәдениеттану. Қазіргі психолингвистикалық зерттеулер. Суггестивті лингвистика. Лингвистикалық конфликтология. Корпус лингвистикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың психологиялық мектебі
    Несиелер: 5

    Әдебиеттанудағы психологиялық мектептің зерттеу пәні. В.Вундт психологиялық мектептің негізін қалаушы ретінде. Өнер туындысы мен суретшінің тұлғасы. Психологиялық типтердің алуан түрлілігі (мәнерлеп айту ақындары мен бейнелеу ақындары, суретші-бақылаушылар мен суретші-экспериментаторлар). Психология және психоанализ мектебі. Шығармашылықтың субъективті жағын абсолюттендіру және өнердің тарихи динамикасын мектеп өкілдерінің бағаламауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Әдебиет тірі динамикалық дамушы жүйе ретінде. Қазіргі әдеби сынның методологиясы, орыс әдебиеттануының негізгі бағыттары. Қазіргі әдеби сынның өзгеруі. Әдеби шығармаларды талдаудың өзекті принциптері. Көркем шығармашылық психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи лингвистикадағы функционалды бағыттар
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық функционализм. Лингвистикалық құбылыстарды сипаттаудағы функционалды тәсіл. Функционалды стильдер теориясы. Ұсыныстың өзекті бөліну теориясы. Тілдік форма және тілдік функция. Тілдің коммуникативтік қызметі. Қоғамның коммуникативтік кеңістігіндегі тіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілі және әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 4

    Оқытудың интерактивті әдістері (миға шабуыл, кластер, аяқпен дәріс, веб -тапсырмалар, кірістіру, аялдамалармен оқу және т.б.). Оқытудың ақпараттық -коммуникациялық құралдарын қолдану, оқытудың көрнекілігін арттыру, оның саралануын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Герменевтика әдебиеттану мектебі ретінде
    Несиелер: 6

    Мәтінді түсіну теориясын үйреніңіз. Әдеби мектеп ретінде герменевтика туралы түсінік беру. Мифологиялық герменевтика, ортағасырлық герменевтика, романтикалық кезең, ХХ ғасырдағы герменевтика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтін мен дискурс теориясы
    Несиелер: 6

    Қолданбалы лингвистиканың теориялық түсініктері. Коммуникативті зерттеулер практикасында дискурс және мәтіндік талдау. Мәтін теориясы мен дискурс саласындағы негізгі сұрақтар. Мәтін мен дискурс теориясының негізгі түсініктері. Мәтіндерді және олардың компоненттерін талдау әдістері, саяси, жарнамалық, көркемдік, юморлық және дискурстың басқа түрлерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика
    Несиелер: 5

    Психолингвистика, оның пәні мен әдістері. Психолингвистикадағы тіл, ойлау және сана арасындағы байланыс. Психолингвистикадағы эксперименттік әдістер, байқау, интроспекция. Психолингвистикадағы сөздің мағынасы. Психолингвистиканың теориялық негізі. Л.В. Щербаның, Л.С.Выготскийдің, Н.И. Жинкиннің, И.Н. Гореловтың, А.А. Залевскаяның, И.А. Зимнейдің еңбектері. Психолингвистика мәселелері: сөйлеуді қалыптастыру және қабылдау механизмдері; сөйлеу әрекетінің қоғамдық функциялары; сөйлеу әрекетінің прагматикасы; онтогенетикалық тілдік даму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпустық лингвистика
    Несиелер: 5

    Корпус лингвистикасының негіздері туралы түсінік және тіл үйренуге эмпирикалық көзқарас шеңберінде жұмыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; корпус лингвистикасының негіздері бойынша материалды меңгеру; корпус лингвистикасының компьютерлік құралдары туралы, лингвистикадағы корпус лингвистикасының негіздері туралы түсінік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем әдіс эстетикалық категория ретінде
    Несиелер: 5

    Көркем шығармаларды талдауда әдеби -эстетикалық білімді қолдануға үйрету; әлемдік әдеби процестің негізгі заңдылықтарын ашу; әр түрлі көркемдік әдістер мен бағыттағы жазушылардың шығармалары; әдебиеттану мен эстетикаға арналған шығармаларға сыни тұрғыдан баға беру; өз көзқарасыңызды талқылаңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиетінде жаңартылған білім беру
    Несиелер: 4

    Жаңартылған қазақстандық білім беру тұлға, қоғам және мемлекет мақсаттарының тепе-теңдігін қамтамасыз ететін білім саласындағы мемлекеттік саясаттың біртұтас жүйесі ретінде көрінеді. Ол әлемдік білім беру кеңістігіне бәсекеге қабілеттілік пен табысты интеграцияны қамтамасыз етеді. Заманауи білім беру тұжырымдамасында студенттердің оқу материалын жеке оқу траекториясы тұрғысынан зерделеу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін олардың оқу жүктемесін саралауға баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи мектептегі әдебиет сабағын модельдеу
    Несиелер: 5

    Әдебиет сабағында оқу сауаттылығын дамыту, классикалық әдебиетті оқуға деген ынтасын арттыру. Оқытудың интерактивті әдістерін қолдана отырып (жоба әдісі, таңбалармен оқу, аяқпен лекция және т.б.) орта мектепте өзгертілген заманауи сабақтарды жоспарлауды және жеткізуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикадағы генеративті бағыт
    Несиелер: 6

    Генеративті және дәстүрлі лингвистика. Генеративті лингвистика формальды лингвистикадағы бағыттардың бірі ретінде. Тілдің генеративті моделі туралы түсінік. Дәстүрлі лингвистикадағы тілдің сипаттамасы және генеративті лингвистикадағы тілдік модельдеу. Генеративті лингвистикадағы трансформациялық талдау. Генеративті семантика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Университетті оқыту жүйесіндегі тілдік және әдеби курстар: университеттік білім беру жүйесіндегі тарих және теориялық және әдістемелік курстар. Дәріс жалпы курстар мен арнайы курстарды оқытудың негізгі формасы ретінде. Тілдік және әдеби дайындық жүйесіндегі арнайы семинарлар. Пәндер бойынша практикалық сабақтың негізгі формалары. Бакалаврдың соңғы біліктілік жұмысын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискритивті зерттеулер: тарихы мен перспективалары
    Несиелер: 6

    Ғылыми революция мен төңкерістің ұқсастықтары / айырмашылықтары туралы түсініктері бар. Дискурсты қалай шешуге болатындығын көрсете алады. Практикалық талдаушы ретінде дискурсты талдаудың ерекшелігі неде екенін түсіндіруге болады. Дискурсивті аналитикамен нақты материалды жеке тәжірибемен сәйкестендіріңіз. Дискурсты анықтау неге қиын екенін түсіндіруге болады. Дискурсты талдаудың әр түрлі тәсілдерін салыстырыңыз және оларды таңдау критерийлерін тұжырымдаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы заманауи әдеби процесс
    Несиелер: 6

    Қазіргі әдебиеттің академиялық пән ретінде теориялық және әдістемелік негіздері. Әдеби процесті зерттеудегі фольклордың рөлі мен қызметтері. Қазіргі әдеби процестегі балалар ертегілеріндегі тенденциялар мен инновациялар. Қолданбалы лингвистиканың теориялық түсініктері. Коммуникативті зерттеулер практикасында дискурс және мәтіндік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілін танудағы тілдік тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Орыстанудағы лингвистикалық тұлға теориясының негізгі ережелері. Бастапқы терминді және жалпы компонентті таңдау, абстракция деңгейін орнату, тілдік тұлға теориясының құрылымын анықтау. Тілдік тұлғаның нақты аспектілері. Тілдік тұлға теориясының когнитивті, лингвомәдени және коммуникативті бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тілдік тұлғасы және оны зерттеу міндеттері
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық тұлға дискурстың (саяси, ғылыми, шығармашылық) пәні ретінде. «Тілдік тұлға» туралы түсінік. Тілдік тұлғаның құрылымы. Мәтінді талдау аспектісінің анықтамалары. Мәтіндегі мағынаны, семантиканы білдіру құралдарының жүйелі сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи лингвистикадағы танымдық бағыт
    Несиелер: 6

    Қазіргі лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттары; тіл мен сөйлеуді зерттеудің әр түрлі тәсілдері мен соған сәйкес зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру; қазіргі ғылыми парадигмада өз бетінше жүруді үйрету. Когнитивтік поэтика стилистиканың бір бөлігі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON11

    ОН11. Ғылыми жаңалықтар жасауға, ұжымның ғылыми-зерттеу қызметін басқаруға қабілетті.

  • Код ON8

    ОН8. Кәсіби қызметке қабілеттілікті көрсетеді: өз жұмысын, мамандық бейіні бойынша әріптестердің жұмысын сыни бағалайды, білім беру, мәдениет, ғылым ұйымдарында, баспа орталықтарында қызмет сапасын жақсарту үшін іскерлік және коммерциялық ұсыныстарды бастамашылық ете алады.

  • Код ON4

    ОН4. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы жаңа білімді жүйелеу, тіл білімі мен тарихи-әдеби феноменді интерпретациялау қабілеттерін көрсетеді.

  • Код ON12

    ОН12. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту практикасына озық ғылыми және әдістемелік ойды ашуға қабілетін көрсетеді.

  • Код ON2

    ОН2. Жоғары мектептің психологиялық-педагогикалық ғылымдары саласында және мәдениетаралық мен көптілдік коммуникация саласында құзыреттілігін көрсетеді.

  • Код ON3

    ОН3. Өз бетінше шешім қабылдау және өзіне жауапкершілік алу, Басқару үдерістерінде шығармашылық көзқарасқа бастамашылық жасау қабілетін көрсетеді.

  • Код ON10

    ОН10. Кәсіби және ғылыми пікірталастарды жүргізуге дайындығын және қабілетін көрсетеді, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғайды.

  • Код ON1

    ОН1. Ғылым тарихы мен философиясы мәселелерін терең түсінеді. Әлемдік философиялық ойдың және ғылым саласының тарихы бойынша жетістіктерін (таңдалған ғылыми мамандық бойынша білім эволюциясы) дәлелдей алады.

  • Код ON7

    ОН7. Кәсіби, маркетингтік және басқару салаларында идеяларды тұжырымдау қабілетін, практикалық нәтижеге қол жеткізу үшін пікірлестер тобын басқаруға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON5

    ОН5. Кәсіби салада жаңашылдық пен инноватикаға қабілеттілік танытады. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістемелік құралдарды шығармашылықпен пайдалануға дайындығын көрсетеді.

  • Код ON9

    ОН9. Кәсіби қызметінде филологиялық білім беру саласындағы зерттеулер нәтижелерін қолданады (лингвистика, орыс шетел әдебиеті).

  • Код ON6

    ОН6. Әріптестермен жұмыс істеу қабілетін, психологиялық жайлылық, қолдау атмосферасын құру қабілетін көрсетеді, ымыраға келу қабілетін көрсетеді.

Top