Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология педагогтарын даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • OH 11 Ғылыми зерттеулерге ақпараттарды жинау, өңдеу және қорытындылау дағдылары; зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді, статистикалық материалдарды таңдау; диссертация тақырыбы бойынша ақпарат жинау; Жиналған ақпаратты жүйелеу және талдау; диссертация үшін ақпаратты өңдеу кезінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
  • ОН 10 Биотехнологиялық зертханада жұмыс істеу дағдыларын; биотехнология әдістерін, оның ішінде молекулярлық генетика әдістерін қолдана отырып, селекциялық міндеттерді шешудегі дәстүрлі және жаңа тәсілдерді меңгеру.
  • ОН 8 Биология курсының мазмұнын және экожүйелердің, тұтастай Биосфера ландшафтының негізгі заңдылықтарын игеру үшін биологиялық білім берудің теориялық негіздерін қолдану мүмкіндіктерін меңгеру. Биологиялық ғылымның өзекті мәселелері бойынша ағымдағы ақпаратты оны ғылыми және педагогикалық қызметте неғұрлым тиімді пайдалану арқылы талдау.
  • ОН 7 Күрделі биофизикалық жүйелердегі процестердің жүру заңдылықтары мен биоалуантүрліліктің негізгі теориялық модельдерінің параметрлерін есептеу әдістеріне ие болу. Диалог құру және тең дәрежеде, ғылыми қоғамдастық пен қоғамның тең дәрежесінде қорғау. Эксперименттік зерттеудің биофизикалық тәсілін сипаттау.
  • ОН 4 Эволюциялық биология, қазіргі заманғы спецификация тұжырымдамалары, көбею әдістері эволюциясы және биология пәні бойынша мектеп курсының мазмұнын дамытуды қамтамасыз ету үшін биологиялық білім берудің теориялық негіздерін пайдалану мүмкіндігі мен оларды пайдалану логикасына қолайлы білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында зерттелген теориялар шеңберіндегі әдістер.
  • ОН 6 Генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдап, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін талдау. Генетикалық терминологияға, генетикалық түсініктерге және генетикалық түрлендірілген және трансгенді организмдерді қолданудың этикалық мәселелерін, биотехнологиядағы зерттеулерді бағалау.
  • ОН 2 Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • ОН 5 Оқу материалының негізгі компоненттерін оқыту әдістемесін иелену және биология ғылымының өзекті мәселелері бойынша ағымдағы ақпаратты талдау. Биология және компьютерлік талдаудың заманауи әдістерін, биология ғылымдары саласындағы мәселелерді шешуде өзіндік тәсілдерді қолдану;
  • ОН 1 Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
  • ОН 3 Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • ОН 9 Заманауи молекулярлық биология және бионанотехнологияның қалыптасуының тарихи аспектілерін білу;

Ұқсас БББ

Top