Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау в ОҚМПУ

Пәндер

  • Жалпы және әлеуметтік педагогика тарихы

    Диалектикалық тәсіл негізінде педагогикалық теориялар мен тарихи құбылыстарды талдай білу, педагогикалық теория мен тәрбиенің даму процесі, әлеуметтік-педагогикалық ойлары мен ішкі заңдылықтарын түсіну, тарихи-педагогикалық идеялар, теориялық негіздерді қабылдау және тұжырымдардағы жүйелі ойлау негізінде білімді практикада қолдану, ақпараттық мәдениет, пәнаралық білімді біріктіру мүмкіндігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Болашақ оқытушыларды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздылығымен таныстыруды, олардың бойында кәсіби қызығушылықты, құзіреттілікті, мұғалімдік кәсіпті меңгеруге деген жағымды ынтаны қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы педагогика

    Пән балалардың ерекше қажеттіліктеріне сәйкес түзету жұмыстарының теориялық негіздерін, физиологиялық немесе психологиялық дамудағы ауытқулардың негізгі биологиялық әлеуметтік және педагогикалық себептерін анықтап диагностикалау, коррекциялау әдістерін қарастырады. Инновациялық технологияларды оқушылардың жеке-дара ерекшеліктеріне сәйкес қолдануды, туындаған мәселелерді шешуді, ақпараттық мәдениетін көрсетуді, нормативті-құқықтық құжаттарды талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке және топтық кеңес беру

    Бұл пән психологиялық кеңес беру саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруды, жеке және топтық формаларда кеңес беруді жүзеге асыруды, психологиялық және әлеуметтік көмек түрі ретінде "кеңес беру" ұғымын, жеке нысанда және топпен жұмыс кезінде кеңес беру ерекшеліктерін, психологиялық кеңес берудің технологиялары мен әдістерін зерттеуді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби лидерліктің негіздері

    Пән кәсіби көшбасшылық, тұлғалық даму және өзін-өзі жүзеге асыру, толеранттылық негіздерін қарастырады, білім беруді ізгілендіру, оқуға дайындық және педагогикалық шығармашылық принциптерін жүзеге асырады. Сондай-ақ, кәсіби мәселелерді шешуді, сыни талдауды, топтық жұмысты, ақпараттық мәдениетті, өмір бойы білім алуда қажетті білімді тәжірибеде қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ювеналды педагогика

    Бұл пән өзара келісім мен өзара байланыстың психологиялық-педагогикалық әсерін әдістер жүйесінде анықтайды; тәрбиеленушілерге әсер ететін тиімді әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық әдіс, тәсіл, форма, құралдарды және кәсіби мәселелерді шешу жолдарын қарастырады; пенитенциарлық мекемелерде тәрбиеленушілерге әлеуметтік-психологиялық кеңес беру, тренинг жүргізу, мінез-құлықтарын түзетуде диагностикалық, коррекциялық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін және әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық, құқықтық теорияларға негізделген білімін практикада пайдалануды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмысты болжау, жобалау және модельдеу

    Бұл пәні ғылыми болжаудың әдіснамасы, теориясы мен тарихи контекстіне, сондай-ақ әлеуметтік процестерді ұйымдастыру мен модельдеуге қатысты іргелі аспектілерді қамтиды. Курс сонымен қатар осы саладағы отандық және халықаралық тәжірибені, соның ішінде болжамдардың, жобалардың және үлгілердің әртүрлі түрлерін қарастырады. Әлеуметтік жағдайларда болжау, жобалау және модельдеудің теориялық және әдістемелік принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Бұл пән этнопедагогика шеңберіндегі ғылыми білімдерді интеграциялау принциптерін сипаттайды; тәрбиелік дәстүрлердің, әдет-ғұрыптардың, ережелер мен тыйымдардың ерекшеліктерін зерттейді; әртүрлі халықтардың оқу-тәрбие процесінің этникалық ерекшеліктері арқылы педагогикалық процестің ғылыми мәселелерін ашады; ақпараттық мәдениетті көрсете білу, пәнаралық білімнің интеграциясы, педагогикалық қорытындыларды сыни талдау және тәжірибеде қолдану мүмкіндігін ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі

    Пән педагогикалық ғылымның метапәндік идеялары негізінде оқу-тәрбие үдерісінің білімі мен түсінігін, тәрбие жұмысының формаларын, әдістерін, құралдарын тәжірибеде қолдануды зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешу жолдары, оқу-тәрбие процесінің ғылыми әдістерін меңгеру, пәнаралық білімдерді кіріктіру, Қазақстан Республикасындағы қазіргі білім беру тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі және тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның психологиялық- педагогикалық диагностикасы

    Бұл пән психологиялық диагнозды белгілеуді тұлғаның психологиялық ерекшеліктерінің өзекті жай-күйі және олардың одан әрі дамуының болжамы туралы қорытынды ретінде қарастырады, сондай-ақ баланың жеке психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін анықтайды; даму мен оқытудың жеке дамыту және түзету бағдарламаларын әзірлеу; түзету жұмыстарының даму динамикасы мен тиімділігін бағалау; баланы тәрбиелеу жағдайларын және отбасы ішіндегі қатынастардың ерекшеліктерін анықтау; оқудағы қиындықтар; жасөспірімдерге кәсіби кеңес беру және кәсіби бағдар беру; әлеуметтену және жеке даму мәселелерін шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасерекшелік психологиясы

    Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік педагогика

    Бұл пәні әлеуметтік педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен метапәндік идеяларына негізделген білім мен түсініктерін, жеке пән ретінде пайда болу тарихын, тәрбие мен әлеуметтік тәрбие аясында әлеуметтендіруді қарастырады. Әлеуметтік тұжырымдарды айқындау мен ой-қорытулар жасауда, нормативті-құқықтық құжаттарды талдауда, әлеуметтік педагогикалық жұмыста диагностика, алдын-алу, коррекция жүргізу технологияларын пайдалану дағдыларын практикада қолдануды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    Бұл пән арқылы студенттер теория мен практиканың бірлігін, мұғалім мен оқушының іс-әрекетін, педагогикалық іс-әрекеттің мәнін, құрылымын, педагогикалық іс-әрекеттің әдістемесін меңгереді. Сонымен қатар студент педагогиканы оқыту технологияларын, колледждер мен жоғары оқу орындарында педагогиканы оқытудың мазмұнын, формалары мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар

    Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, пәнаралық білімді интеграциялай білу, инклюзивті білім беру жағдайында, оқу-тәрбие процесінде баланы әлеуметтік қорғау, әлеуметтік-психологиялық кеңес беру, диагностикалау, коррекциялаудың әдістері қарастырылады, инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай білу сипатталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік бейімделу және оңалту

    Пән адамдарға бейімделуге және қоғамға қайта қосылуға көмектесетін процестер мен стратегияларды зерттеуге бағытталған. Ол әлеуметтік ортаға бейімделу кезінде адамдар кездесетін қиындықтарды түсіну, күресу тетіктерін дамыту, әлеуметтік дағдыларды жақсарту және жалпы әл-ауқатқа ықпал ету сияқты әлеуметтік бейімделу мен оңалтуға қатысты әртүрлі аспектілерді қамтиды. Пән студенттерді әлеуметтік бейімделу және оңалту кезінде кездесетін қиындықтарды жан-жақты түсінумен қаруландыруға, сондай-ақ осы процесті қолдау және жеңілдету үшін практикалық білім мен дағдыларды беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері

    Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеулерді меңгеруге мүмкіндік береді ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, негізделген тиімді шешімдерді алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану

    Оқыту және әкімшілік іс-шаралар әдістерінің жиынтығы, қашықтықтан оқу үдерісін пайдалана отырып, ақпараттық және мультимедиялық технологияларды қолданады, материалдарды мультимедиялық түсіндіретін, интерактивті тапсырмалары және тесттері бар білім беру объектілерінің кешенін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың заманауи технологиялары

    Пән бағалау саласында қолданылатын соңғы әдістер мен тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ білім беру, психология, әлеуметтік педагогика сияқты әртүрлі салалардағы бағалауға қатысты аспектілерді қамтиды. Бағалау қағидалары мен теорияларын, бағалау әдістері мен құралдарын, бағалау деректерін талдауды және әділдікті қамтамасыз ету, біржақтылыққа жол бермеу, тест тапсырушының құпиялығын қорғау және бағалау әдістерінде адалдықты сақтау сияқты бағалауға қатысты этикалық мәселелер мен нұсқауларды зерттеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік және эмоционалды оқыту

    Әлеуметтік және эмоционалдық оқыту (SEL) курсы адамдардың әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамытуға қатысты бірқатар тақырыптарды қамтиды. Негізгі назар өзін-өзі тануды, өзін-өзі басқаруды, әлеуметтік сананы, қарым-қатынас дағдыларын және жауапты шешім қабылдауды дамытуға бағытталған. Курс студенттерге әлеуметтік және эмоционалды оқыту туралы жан-жақты түсінік беру үшін теорияны, зерттеуді және практикалық қолданбаларды біріктіреді. Ол мектептер, жұмыс орындары және жеке қарым-қатынастар сияқты әртүрлі контексттерде олардың жеке өсуін, әл-ауқатын және басқалармен оң қарым-қатынасын жақсарту үшін адамдарды қажетті дағдылар мен біліммен жабдықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    «Қаржылық сауаттылық»– курсы кірісті және отбасылық бюджетті, несие алу, инвестициялау, сақтандыру, зейнетке шығу және салық төлемдерін жоспарлау арқылы қаржылық қауіпсіздікке қолжеткізу және риск-менеджментті үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адамның цифрлық мінез-құлқы

    Пән цифрлық саладағы адам мінез-құлқының әртүрлі аспектілерін және цифрлық технологиялар мен онлайн платформалар контекстінде адамдардың өзара әрекеттесуін, қарым-қатынасын және өзін ұстауын зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге адамның мінез-құлқының цифрлық салада қалай әсер ететіні және көрінетіні туралы жан-жақты түсінік беруге бағытталған. Курс студенттерге сандық әлемнің күрделілігін сыни талдауға және шарлауға мүмкіндік беретін адамның цифрлық мінез-құлқының психологиялық, әлеуметтік және этикалық өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқытудың инновациялық технологиялары

    Бұл курс жаңа педагогика контекстінде тұлғаның дамуы мен адамның білімі туралы озық тәжірибе мен өзекті ғылыми білімді жүйелеуді қарастырады; пәндік шындық пен киберкеңістіктің символдық-символдық шындығын интеграциялау жағдайында оқыту, тәрбиелеу, тұлғаның дамуы, адамның әлеуметтенуі мен киберсоциализациясының заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу; тиімді қол жеткізуді қамтамасыз ететін мұғалімдер мен оқушылардың өзара әрекеттесуінің жаңа тәсілдері мен әдістері педагогикалық қызметтің нәтижесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі медиативтік технологиялар

    Курс әлеуметтік педагог жұмысында медиация технологияларын қолданудың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сондай-ақ медиация контекстіндегі әлеуметтік педагог жұмысының тиімді коммуникациялық стратегиялары мен дағдыларын, медиация тәсілдерін, этикалық аспектілерін және білім беру ортасында медиация технологияларын қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби диагностика негіздері

    Пән кәсіптік бағдар беру тарихымен және мамандану негіздерімен таныстырады, өзін-өзі анықтайтын тұлға және еңбек субъектісі ретінде адам туралы түсінік береді. Курста тұлғаның кәсіби дамуын психологиялық қолдаудың негізгі бағыттары, мысалы, ақпараттандыру, диагностика, кеңес беру, таңдау, бейімдеу және оңалту туралы айтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік психология

    «Әлеуметтік психология» пәнін оқудың негізгі мақсаты – әлеуметтік ортадағы индивидтердің өзара әрекеттесуін түсіну және әлеуметтік факторлардың адамдардың ойларына, сезіміне және мінез-құлқына қалай әсер ететінін зерттеу. Әлеуметтік психология адамдардың бір-бірімен қарым-қатынасын, өзі және басқалар туралы идеяларды қалыптастыру, шешім қабылдау, әлеуметтік топтарға қосылу және басқаларға әсер етуді қарастырады. Пәнді оқу студенттерге адамдардың өзін-өзі бағалауды қалай қалыптастыратынын, басқаларды қалай қабылдайтынын және қарым-қатынас қалай болатынын түсінуге көмектеседі. Әлеуметтік психология конформизмнің, біржақтылықтың, агрессияның себептерін де зерттейді, әлеуметтік қолдау мен әлеуметтік әсер ету механизмдерін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • кәсіби бағдар берудегі практикум

    Курс кәсіби таңдау мәселесін шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады, жасөспірімнің саналы кәсіби өзін-өзі анықтау және өзін-өзі тану жолындағы болашақ білім беру бағытын анықтайды. Практикумда кәсіби өзін-өзі анықтау саласындағы жалпы теориялық ережелермен қатар кәсіби кеңес берудің маңызды тіректері ұсынылған (кәсіби кеңес беру жұмысының технологиялары, қағидаттары, қадамдары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конфликтология негіздері

    Психологиялық-педагогикалық дау-дамайлы жағдайлардың зерттелу тарихын, тұлғааралық, тұлғаішілік, топаралық дау дамайлы жағдайлардың туындау мен шешілу жолдарын қарастырады. Педагогикалық, психологиялық тұжырымдарды айқындау мен ой-қорытулар жасауда сыни тұрғыдан қарау, жүйелі ойлау негізінде білімді қолдану, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креатвитілігін бағалауды қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке тұлға психологиясы

    Тұлға психологиясы пәні: тұлға психологиясының негізгі мәселелері бойынша дүниетанымдық және зерттеу позициясын қалыптастыру; тұлға теорияларын түсіну және талдау үшін қажетті тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Студенттерде тұлға психологиясы туралы идеяны табиғатта, қоғамда және адамның жеке өмір жолында тұлғаның қалыпты және қалыптан тыс дамуының заңдылықтарын зерттеуге бағытталған адам санасының теориялық және практикалық саласы ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кикілжің жағдайларды шешу техникасы мен технологиясы

    ән балалар мен жасөспірімдерді толыққанды дамыту және әлеуметтендіру үшін, оның ішінде өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде, оның ішінде олардың заңмен қайшылыққа түсуін қоса алғанда, қолайлы, ізгілік және қауіпсіз кеңістік (орта) қалыптастыруға бағытталған. Медиация-үшінші тараптың дау бойынша шешім шығаруын көздемейтін делдалдықтың ерекше нысаны. Тиісінше, медиатордың басты міндеті тараптарға өзара тиімді және өміршең шешімге дауды мүмкіндігінше тезірек жүргізуге көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ойлау дизайны

    Бұл пән студенттерге тұлғаға бағытталған тұғырды жақсы түсінуге көмектеседі және оларды анықталған әлеуметтік мәселелерге инновациялық шешімдерді жасау үшін қажетті жобалау ойлау дағдыларымен қаруландыруға көмектеседі.Тәртіп нашар анықталған немесе белгісіз мәселелерді қайта қарауға көмектеседі және жаңа идеялар мен әлеуметтік мәселелерді шешуге мүмкіндік бередіСтуденттер топтар құрып, нақты әлеуметтік жағдайларды шешу үшін бірлесіп жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • педагогика және әлеуметтік педагогика саласындағы метапәндік идеяларына негізделген білім мен түсініктерді көрсетеді;
  • педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік тұжырымдардың қорытындылары мен дәлелдемелерінде, міндеттерді шешуде жүйелі ойлау мен сыни көзқарасқа негізделген білімді практикада қолданады;
  • кәсіби міндеттерді шешу жолдарын талдайды, танымдық, шығармашылық қабілеттерін, ғылыми әдістерін меңгере отырып және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізеді, олардың нәтижелерін бағалау, оларды іс жүзінде пайдалану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар тұжырымдайды;
  • оқушылардың жеке ерекшеліктеріне және оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолданады, әлеуметтік жұмыста болжау, жобалау және модельдеу жүргізеді;
  • оқыту және бағалау жүйесінде сандық компьютерлік технологияларды қолданады, адамның сандық мінез-құлқын және эмоционалды оқыту ерекшеліктерін анықтайды;
  • тренинг өткізудегі әлеуметтік-психологиялық әдістерді, педагогиканы оқыту әдістемесін ұйымдастырады, топтық және жеке кеңес беруді жүзеге асырады.
  • әлеуметтік педагог жұмысында медиативтік, инновациялық, түзету, диагностика, профилактика, бейімдеу және оңалту технологияларын пайдаланады;
  • тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілікті көрсетеді, ойлау дизайнының негіздерін, топтық жұмыстағы дағдыларды және кәсіби бағдар беру бойынша ақпараттық мәдениетті пайдаланады;
  • оқушылардың кәсіби дамуын қалыптастыруда, өмір бойы оқытуда пәнаралық білімді біріктіреді және әлеуметтік педагогика бойынша болашақ мамандарда кәсіби бағдар туралы жүйелі түсінік қалыптастырады;
  • жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы қақтығыстарды анықтайды және шешеді; іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді;
Top