Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Балалар, қоғамдық бірлестіктер жұмысының теориясы мен практикасы

    Курс Қазақстанда және шетелде балалар, жасөспірімдер бірлестіктерінің қызметі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мынадай мәселелерді қарастырады: балалар қозғалысы: балалар және жасөспірімдер бірлестіктері қызметінің түсінігі, қағидаттары мен мазмұны; балалар бірлестіктерін дамытудың тарихи тәжірибесі; Шетелдегі балалар және жастар қозғалысы; қазіргі кезеңдегі балалар қозғалысының практикасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогиканың тарихы

    Адамзат дамуының алғашқы кезеңдерінде әлеуметтік-педагогикалық ой мен практиканың пайда болу мәселелері; антикалық әлемдегі әлеуметтік тәрбие; орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі әлеуметтік тәрбие мәселелері; XVII-XIX ғасырлардағы әлеуметтік тәрбиенің дамуы зерттеледі. ХХ ғасырдағы шетелдік әлеуметтік педагогика қарастырылады; IX-XIX ғасырлардағы Ресейдегі әлеуметтік тәрбие және әлеуметтік-педагогикалық ой; әлеуметтік – педагогикалық жұмыс тәжірибесіндегі тәжірибенің маңызы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаның әлеуметтік тәрбиесі

    Курс келесі мәселелерді зерделеу мақсатында қарастырылады: қазіргі мектептегі әлеуметтік тәрбие процесін ұйымдастыру, әлеуметтік тәрбие жеке тұлғаны, адамды қазіргі әлеуметтік топтың, әлеуметтік қауымдастықтың, тұтас қоғамның мүшесі ретінде қарастырады, әлеуметтік тәрбие берудің жеке тұлға ретінде қарастырылады. белгілі бір мәдениеттің өкілі ретінде. Әлеуметтік тәрбие жеке тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін, әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану

    Курс адамзаттың жаһандық проблемалары және оларды шешу жолдары мәселелері; бағдарламалар мазмұнының басымдығы- «өзін-өзі тану», әлеуметтік өзгерістер мен ғылыми жетістіктерді ескере отырып, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі; «өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының тарихи-философиялық және психологиялық негіздері; ізгілендірудің жаңа тәсілдері қазіргі білім беру кеңістігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы

    Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Полимәдениетті білім беру

    Курсты оқып-білудің мақсаты – әлеуметтік құбылыс ретінде көпмәдениетті білім беру туралы білімді қалыптастыру. Еуропа мен АҚШ-та, Ресей мен Қазақстанда көпмәдениетті білім берудің плюралистік теорияларын қалыптастыру және дамыту мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесі болашақ мамандардың мәдениетаралық құзыреттілігін, толеранттылығын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагог мамандығына кіріспе

    Пән әлеуметтік педагог мамандығының ерекшеліктері, оның қызметтері, рөлдері, объектілері мен субъектілері, әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет салалары туралы білім жүйесін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде әлеуметтік педагог жұмысының ерекшеліктері, оның функционалдық міндеттерін анықтау дағдылары туралы кәсіби сауаттылықтың пропедевтикалық деңгейі қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, қазіргі мектептегі білім мазмұны, біртұтас педагогикалық процестің қозғаушы механизмі ретінде оқыту құралдары, формалары, әдістері, оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде сабақтар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Курс манистикалық парадигмадағы тәрбие ұғымын; тәрбие жұмысының инфрақұрылымын зерттеуге арналған. Уақытша мектептегі, мектептен тыс ұйымдардағы тәрбие жұмысының мәселелері, олардың сипаттамалары; мектептен тыс мекемелердегі тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері; тәрбие іс-шараларын әзірлеу ерекшеліктері; қазіргі мектептегі тәрбие жұмысы, мектептердегі және мектептен тыс ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың сабақтастығы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Жастармен әлеуметтік-педагогиклық жұмыс технологиялары, кәмелетке толмағандардың конституциялық-құқықтық мәртебесінің негіздері, олардың азаматтық қатынастар саласындағы құқықтық жағдайы зерделенеді. Пәннің мақсаты - жастармен жұмыстың мазмұнын, нысандары мен әдістерін ашу. Пәнді игерудің нәтижесі-қоғамда жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың қалыптасқан біліктері мен дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыс негіздері

    Курстың мазмұны халықты әлеуметтік қорғау бойынша теориялық және практикалық қызметті зерттейді. Курстың мақсаты – әлеуметтік жұмыстың әдістемесі, шетелдік және отандық тәжірибесі туралы білімді қалыптастыру. Нәтиже – білімді кәсіби іс-әрекетке біріктіру, балалар мен жасөспірімдермен әлеуметтік жұмыс технологиясын ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Курс инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың ұйымдастырушылық шарттарын, әлемдік және отандық тәжірибені талдау, оқуға қабылдау және оқуды аяқтау ережелері, бағдарламалық материалды бейімдеу; жеке білім беру маршрутын әзірлеу және енгізу; инклюзивті тәжірибе субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету бойынша жұмыстың мазмұнын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік педагогика

    Әлеуметтік педагогиканы ғылым және қызмет саласы ретінде зерттеудің мақсаты – балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтену процесі. Пәнді оқу нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық қызметтің қағидалары мен категориялары, мәні, «норма» және «ауытқу» ұғымдары, олардың түрлері, тұлғаны қалыптастырудағы қоғамның рөлі туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс ҚР-дағы әкімшілік құқық, Азаматтық және отбасылық құқық негіздері, ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік мәселелерін, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бизнес

    Курс бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру, өткізу нарығын талдау әдістерін зерттеу, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспары мен ұйымдастырушылық жоспарды, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну, студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этномәдени ортадағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Курс этносаралық өзара іс-қимыл проблемасын және оның жастарды этносоциализациялау процесіне әсерін; ашық этнос ортадағы жұмыстың әлеуметтік-педагогикалық бағытының мәнін зерттеуге арналған. Этномәдени микроортаның рөлін жеке тұлғаның мәдени-құндылық даму факторы ретінде қарастырады; ашық этномәдени ортадағы жастармен жұмыстың әлеуметтік-педагогикалық бағытының мазмұнын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән білім, топтар мен тұлғаның әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттесу тәсілдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Адамдардың заңдылықтары, қарым-қатынас құрылымы және өзара әрекеттері, олардың механизмдері, топтар мен тұлғаның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді игеру нәтижесі-әлеуметтік – психологиялық қарым-қатынас жасау және оларды практикада қолдану дағдылары, біліктері мен шеберлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстехнологиялары

    Курс предназначен для формирования теоретических знаний о характере и специфике социально-педагогической деятельности в учреждениях образования, умений и навыков организации работы с детьми, подростками, молодежью в социуме. Рассматривает следующие вопросы: содержание деятельности социального педагога; технология социально-педагогической работы как отрасль социально-педагогической науки.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Курс білім берудегі менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері, педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиясы ретіндегі педагогикалық менеджмент, мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару, білім берудегі менеджердің көшбасшылығы мен көшбасшылық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетелде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі

    Пән білім алушылардың әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың шетелдік тәжірибесінің теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздері туралы білім жүйесін меңгеру процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде мынадай мәселелер қарастырылады: шетелде әлеуметтік-педагогикалық жұмысты дамытудың тарихи аспектілері; Әлеуметтік-педагогикалық идеялар, шетелде әлеуметтік тәрбиенің ерекшелігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы ойын технологиялары бойынша практикум

    Пән ойынның әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тағы шығу тегі мен маңыздылығын, ойынның тәрбиелік және дамытушылық функцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - ойын қызметін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдері мен басқару әдістерін игеру. Пәнді игеру нәтижесінде жеке тұлғаны әлеуметтендіру құралы ретінде ойын технологияларын ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдары

    Курс кәсіптік бағдар беру технологиясын іске асыру саласындағы кәсіби білім мен дағдылар жүйесін игеруге арналған. Келесі мәселелерді қарастырады: әлеуметтік педагог жұмысындағы оқушылардың кәсіби бағдарлау технологиясының мәні; оқушылардың әртүрлі жас санаттары бар әлеуметтік педагогтың кәсіптік бағдарлау жұмысының ерекшеліктері; әлеуметтік педагогтың кәсіптік бағдарлау жұмысының тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Курс білім берудің заманауи жүйесін; білім беру мекемелерінің классификациясын қарайды; қосымша білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогикалық қызметті, қосымша білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог жұмысының технологиясын, , білім беру кеңістігі жағдайында балалар мен жастар бірлестіктерімен әлеуметтік педагог жұмысының технологиясын; әлеуметтік-педагогикалық қызмет және оның қосымша білім беру жүйесіндегі ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Курс болашақ әлеуметтік педагогтардың теориялық білімдерін және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен практикалық жұмыс негіздерін игеруге арналған. Келесі мәселелерді қарастырады: ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың объектісі ретінде; жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың дамуына тән ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар

    Курс әлеуметтік-педагогикалық жұмыста инновациялық технологияларды іске асырудың теориялық және әдістемелік негіздерін игеруге арналған. Келесі мәселелерді қарастырады: әлеуметтік-педагогикалық жұмыста жобалау технологиялары; әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудағы инноватика; әлеуметтік-педагогикалық жұмыста инновациялық технологияларды сипаттау; әлеуметтік-педагогикалық жұмыста инновациялық технологияларды іске асыру негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағ мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы

    Курс теориялық білім жүйесін және кәсіби өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудың практикалық дағдыларын игеруге арналған. Келесі мәселелерді қарастырады: мұғалімнің өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту ерекшеліктері; мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуын психологиялық-педагогикалық қолдаудың формалары мен әдістері; шығармашылық қазіргі мұғалімнің жеке тұлғалық және құндылық бағдарларының құбылысы ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагог жұмысындағы денсаулықсақтау технологиялары

    Келесі мәселелер қарастырыладыды: «Денсаулық сақтау технологиясы» ұғымы; денсаулық сақтаудағы әлеуметтік-педагогикалық қызмет технологиясын дамытудың теориялық және әдістемелік негіздері; әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі денсаулық сақтау технологияларының мәні мен құрылымы; спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктері, балалармен және жасөспірімдермен анимациялық іс-шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік тәрбие беру негіздері

    Пәннің мазмұны гендерлік тәрбиенің мазмұнын, мақсаттарын, себептерін, функцияларын қамтиды. Пәнді оқытудың мақсаты-гендерлік әлеуметтену, гендерлік тәрбие туралы білім мен негіздерді игеру. Оқыту нәтижесі-әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесінде гендерлік тәрбие технологияларын меңгеру. Гендерлік көзқарастар негізінде гендерлік мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік бейімделу және оңалту

    Курс жасөспірімдердің дезадаптация ұғымы мен түрлері; әлеуметтік дезадаптация және қоршаған ортаның дезадаптациясы: ұғымдардың саралануы мен ерекшелігі туралы негізгі білімі бар маман даярлауға арналған. Әлеуметтік бейімдеу және оңалту әдістері; әлеуметтік педагогтың дезаадаптация жасөспірімдермен байланыс орнату техникасы; әлеуметтік бейімделу және оңалту факторлары мен көрсеткіштері туралы мәселелер қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Курс арнайы оқыту мен тәрбиелеудің практикасы мен теориясы, түзету жұмысының принциптері, мазмұны мен әдістері, ЕББҚ бар балаларға арнайы білім беру тарихының дамуы; Арнайы педагогика дидактикасының негіздері; арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы; арнайы педагогиканы дамыту мәселелері бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Келесі мәселелер қарастырылады: логопедия тарихы; логопедияның әдіснамалық негіздері; логопедияның пәні мен міндеттері; логопедияның принциптері мен әдістері; логопедияның маңызы; қазіргі логопедияның өзекті мәселелері; М.Е.Хватцев ұсынған сөйлеу бұзылыстарының себептерін жіктеу; сөйлеу функциясын дамытудағы маңызды кезеңдер; логопедия технологияларының мәні; теориялық және логопедияның практикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия негіздері

    Курстың мазмұны - арт-терапияның дамуын және оларды қолданудың психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларын қарастырады. Курстың мақсаты-арт-терапияның түрлері мен формаларын, олардың балаларға түзету және емдік әсерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесі-ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен арт-терапевтік жұмыс әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Курс мынадай мәселелерді қарастырады: девиантологияның теориялық негіздері; білім беру ұйымдары арасындағы мінез-құлықтың екпінді түрлері; жастар арасындағы құқық бұзушылықтың әлеуметтік профилактикасының бағыттары; кәмелетке толмаған құқық бұзушының жеке басына тәрбиелік-профилактикалық әсер ету деңгейлері; балалар мен жасөспірімдерді девиантты ұстау проблемаларының алдын алу және шешу жөніндегі ситуациялық міндеттерді шешу тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бос уақытты ұйымдастыру

    Курс бос уақытты әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде қалыптастыру тарихы туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Мынадай мәселелерді қарайды: бос уақыт қызметінің мазмұны, мақсаттары, міндеттері мен функциялары; бос уақыт қызметінің түрлері және жіктелуі; бос уақыт қызметінің құрылымдық компоненттері; бос уақыт мәдениетінің инфрақұрылымы; ұйымдастырылған бос уақыт арқылы ауытқуларды алдын алу тәсілдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі волонтерлікжәнеқайырымдылық

    Курс әлеуметтік педагогтың жұмысында еріктілік пен қайырымдылық технологиясын жүзеге асыру тәжірибесін зерттеуге және игеруге арналған. Мынадай талаптарды қарастырады: әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерікті аспектісі; волонтерліктің кәсіби емес деңгейі; әлеуметтік саладағы волонтерлік қызметтің технологиясы; кәсіптік әлеуметтік-педагогикалық жұмыста қайырымдылық акциялары мен волонтерлік қозғалыс бағдарламаларын ұйымдастырудың маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі

    Курс білім беру жүйесінде әлеуметтік-педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми-теориялық негіздерін игеруге арналған. Келесі мәселелерді қарастырады: білім беру мекемелерінің түрлері; білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттары; интернат үлгісіндегі мекемелердегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемесі; әлеуметтік педагог қызметін жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық сүйемелдеу

    Курс даму мүмкіндігі шектеулі (ДМШ) балалардың әртүрлі түрлерімен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерін; түзету, оңалту жұмыстарының технологияларын; арнайы педагогика құралдарымен әлеуметтік терапия және даму технологияларын; ДМШ бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу ерекшеліктерін; білім беру инклюзиясы жағдайында бос уақытты өткізу мәдени тәжірибені түсіну мақсатында қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың коммуникативті мәдениет негіздері

    Курс педагогтың коммуникативті мәдениетінің пәні мен функцияларын зерттеуге арналған; жеке тұлғаның жағымды ойлауын коммуникативті сипаттау және оқыту; коммуникативті жанжалдың әлеуметтік - психологиялық негіздері; курс аясында этикеттің негізгі нормалары және олардың коммуникативті өзара әрекеттесудегі реттеуші функциялары; кәсіби қызметте қарым-қатынас мәдениетінің моделін өзгерту қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жобалау

    Курс педагогикалық технология ретінде әлеуметтік-педагогикалық жобалау мәселелерін зерттеу мақсатында қарастырылады; әлеуметтік болжау, әлеуметтік жобалау: функциялары, деңгейлері, жіктелуі; әлеуметтік - педагогикалық жұмыстағы жобалау және болжау технологиялары; Әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әлеуметтік жобалау мен болжаудың тиімділігі; тарихтағы және қазіргі білім берудегі жобалар әдісі зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Қазіргі заманғы отбасы мен балалық шақтың әлеуметтік мәселелері; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мәні мен мазмұны; әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету тәсілдерін айқындай отырып, қолайсыз отбасылардың түрлерін анықтау; отбасының әлеуметтік-педагогикалық мониторингі; әртүрлі санаттағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері, отбасы, отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың шетелдік тәжірибесі зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отбасы мен балалық шақты әлеуметтік қорғау технологиялары

    Пәннің мазмұны отбасы мен балалық шақты әлеуметтік қорғау институтының түсініктері мен сипаттамаларын қамтиды. Мақсаты-отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың отандық және халықаралық-құқықтық әдістері мен механизмдерін зерделеу. Нәтижесі-отбасы және балалық шақ институтын қорғауды ұйымдастыру бойынша білім алу шылардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімін көрсетеді және қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, Тараптардың жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, зиянды әсерлердің әсері ретінде қолданады. және адамға және табиғи ортаға қауіпті факторлар, өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық, Академиялық адалдық және қазіргі заманғы қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
  • Балалармен жасөспірімдердің әртүрлі санаттарымен және олардың отбасыларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларын анықтайды және оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауына баса назар аудара отырып, өзін-өзі тану мұғалімімен әлеуметтік педагогтың іс-әрекетін практикада рефлексия және талдау әдістерін қолданады..
  • Білім берудегі педагогика, менеджмент туралы білімдерін көрсетеді, балалардың анатомиялық, физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін сипаттайды, инклюзивті білім беру технологияларын таңдайды және жаңартылған білім беру жағдайында педагогикалық процесті жобалайды және ұйымдастырады.
  • "Өзін-өзі тану" бағдарламасының мазмұнын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін түсіндіреді және өзін-өзі танудың, тәрбие жұмысының нысандары мен әдістерін сыни қолданады және "өзін-өзі тану"негізінде тәрбие іс-шараларын әзірлейді.
  • Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау технологиясын түсіндіреді, қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік көмек көрсету моделін жасайды және балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқы мәселелері бойынша ситуациялық міндеттерді шешеді, ұйымдастырылған демалыс арқылы ауытқулардың алдын-алу жолдарын ұсынады.
  • Отбасымен және балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұнын талдайды, әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету тәсілдерін айқындай отырып, қолайсыз отбасылардың типтерін анықтайды және этномәдени орта жағдайында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясы негізінде қосымша білім беру мекемесінде тәрбие іс-шараларын жоспарлайды, балалармен, этномәдени бірлестіктері бар қоғамдық бірлестіктер жұмысының практикасында жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологияларын айқындайды, ойын технологиясын қолдану.
  • Жалпы білім беретін оқу орындарында қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистерді және мектептегі білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытуға арналған платформаларды қолданады
  • Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, "Өзін-өзі тануды" оқытудың әдістемелік негіздерін көрсетеді және жаңартылған білім беру мазмұны мен Педагогтің кәсіби өзін-өзі тануын жетілдіру талаптарына сәйкес "Өзін-өзі тану" сабақтарының жоспар-конспектілерін әзірлейді.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін жіктейді және педагогикалық зерттеудің нақты мәселесі бойынша диагностикалық әдістерді таңдайды, одан әрі әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаны жобалайды, балалар мен жасөспірімдердің дарындылығын, кәсіби қызметтегі қарым-қатынас мәдениетін анықтау үшін сауалнамалар әзірлейді.
  • Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды жайластыру тәсілдері мен нысандарын түсіндіреді, кәмелетке толмағандармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыста жанжалдарды шешу жолдарын анықтайды және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды алып жүрудің кешенді бағдарламасын әзірлейді, әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологияларын көрсетеді және әлеуметтік педагог жұмысының тиімді нысандарын, әдістерін, шет елдердің инновациялық тәжірибесін кәсіби қызмет практикасына интеграциялайды.
  • Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін және оның тарихын, көп мәдениетті тұлғаны әлеуметтендірудің механизмдері мен факторларын түсіндіреді және балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғау мәселелері жөніндегі нормативтік құжаттарды талдайды.
  • Сөйлеу бұзылыстарының этиологиясын анықтайды және дислалиясы бар балаларды, даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы педагогика құралдарымен логопедиялық тексеруді жүргізеді, әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың әртүрлі әдістерін, Денсаулық сақтау технологияларын, жеке және гендерлік ерекшеліктерге негізделген арт-терапия әдістерін қолдана отырып сабақтарды жоспарлайды, қайырымдылық акциялары мен еріктілер қозғалысының бағдарламаларын ұйымдастырады.
Top