6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар оқушыларды тәрбиелеу, оқыту және өзін-өзі тану, әлеуметтік қолдау және қолдау бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметті шығармашылық және жоғары кәсіби жүзеге асыруға қабілетті құзырлы педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
-
Сандық білім беру ортасы: қашықтықтан оқыту жағдайында педагогтың жаңа құзыреттілігі
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қашықтықтан оқыту жағдайында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын қолдану саласында қалыптастыру және дамытуға бағытталған; білім беру үрдісін желілік бөлу, виртуалды педагогикалық мақсатты үлгілеу, модульдеу және дербестендіру үшін сандық технологиялар мүмкіндіктерін қолдану негізінде қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыру әдістемесі мен әдіснамасымен танысу; оқытудың қойылған мақсаттарына жету үшін сандық технологиялардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдануын қамтамасыз ететін оқыту әдістері, ұйымдастыру түрлері мен технологияларын қарастыру.
Селективті тәртіп
-
Өзін-өзі тану пәнінің методологиялық негізі
Несиелер: 5Пән өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясының өзекті мәселелерімен таныстырады, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту түсініктерін, құрылымын, механизмдерін, кедергілерін, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын ашады. Әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды қолдау және психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне, сондай-ақ Педагогтің кәсіби қызметі саласына ерекше көңіл бөлінеді.
-
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі
Несиелер: 5Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалаудың және бақылаудың заманауи әдістерін, құралдарын, формаларын меңгеруге бағытталған; объективті бағалауды қамтамасыз ететін болашақ педагогтардың кәсіби тұлғалық мәнді қасиеттерін дамыту; оқыту нәтижесін бақылау, өлшеу және қашықтықтан оқыту жағдайында оқу үрдісінің тиімді қажеттіліктері мен ақпараттандырудың жалпы әдістерімен таныстыру, сондай-ақ сабақтан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару әрекетімен таныстыру; болашақ мұғалімдерді білім беру саласындағы ақпараттандыру құралдарын қолданудың тәжірибелік стратегияларына оқыту.
Селективті тәртіп
-
Әлеуметтік педагогтың коммуникативтік қызметі
Несиелер: 6Пән қарым-қатынастың негізгі адамгершілік- психологиялық мәселелерін, оларды шешу және алдын алу тәсілдерін, әлеуметтік шындықты терең түсінуге мүмкіндік беретін құндылықтар, идеялармен ұғымдар туралы білімді жетілдіруге, қарым-қатынаста моральдық құндылықтарды жүзеге асыру механизмдерін қарастыруға және саналы, негізделген этикалық шешімдерді іздеуге ынталандыруға бағытталған
Селективті тәртіп
-
Педагогикалық шеберлік
Несиелер: 5Пән педагогикалық іс-әрекеттің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, кәсіби білім беру жүйесінде педагогикалық техниканы практикалық меңгеруге және педагогикалық шеберлік элементтерін құрайтын педагог тұлғасына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеуге, педагогикалық рефлексия, этика, эстетика, Педагогикалық шеберлік құраушы ретінде педагогикалық технология туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Балалар мен жастар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастыру
Несиелер: 5Пән балалар қозғалысы құрылымындағы балалар ұйымдары туралы түсініктерді қалыптастыруға және олармен педагогтың кәсіби қызметіне, қазіргі қоғамдағы балалар ұйымдарының маңыздылығына, сондай-ақ студенттерде балалардың қоғамдық ұйымдарын/ бірлестіктерін жобалау және олардың қызметін жобалау іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Қашықтықтан оқыту жағдайында жасөспірім-девиантпен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Несиелер: 5Пән білім алушыларда жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының мәні, диагностика әдістері, Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ақпараттандыру процесінде алдын алу және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Жас ерекшелік педагогикасы
Несиелер: 6Пән туғаннан бастап, кәмелеттік жасқа дейінгі адам дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстырады.
Селективті тәртіп
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Несиелер: 6Пән болашақ педагогтарды оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, субъект - субъективті өзара әрекеттесудің коммуникативтік технологияларымен, сонымен қатар білім берудің жаңартылған мазмұнының принциптерін ескере отырып, оларды мектептің білім беру үдерісінде практикалық қолданумен таныстыруға бағытталған.
-
Әлеуметтік-педагогикалық мониторинг
Несиелер: 5Пән студенттерде арнайы зерттеулер саласы ретінде әлеуметтік саланың мониторингі туралы біртұтас, жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Мектеп оқушыларына этномәдени білім беру
Несиелер: 6Пән студенттерді заманауи этномәдени білім беру саласындағы педагогикалық қызметке кәсіби даярлауға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Дарынды балалармен жұмыс теориясы мен технологиясы
Несиелер: 5Пән студенттерде әртүрлі жастағы дарынды балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік жүйесін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Несиелер: 6Пән тәрбие жұмысының негізгі теориялары мен әдістемелерімен, заманауи мектепте білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби міндеттерді шешу тәсілдерімен танысуға және алған білімдерін педагогикалық процесті жобалауда қолдануға, білім беру процесінің субъектілерімен өзара іс-әрекет жасауға үйретуге бағытталған.
-
Әлеуметтік-педагогикалық жобалау
Несиелер: 5Пән қазақстандық қоғамда адам-адам коммуникативті саласын дамыту және қазіргі білім беру практикасының өзекті мәселелерін шешу үшін қажетті кәсіби-педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Өзін-өзі тану пәнінің методологиялық негізі
Несиелер: 5Пән өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясының өзекті мәселелерімен таныстырады, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту түсініктерін, құрылымын, механизмдерін, кедергілерін, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын ашады. Әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды қолдау және психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне, сондай-ақ Педагогтің кәсіби қызметі саласына ерекше көңіл бөлінеді.
Селективті тәртіп
-
Инклюзивтті білім беру
Несиелер: 6Пән білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқушыларды тәрбиелеу және дамыту туралы, ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларды оқыту және диагностикалау әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді алуға бағытталған, ұйымдастыру-басқару, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық іскерліктерін қалыптастырады.
-
Әлеуметтік психология
Несиелер: 5Пән әлеуметтік-психологиялық білімдердің қалыптасу және даму тарихын, әлеуметтік психологияның әдістері мен әдіснамасын, әлеуметтік тұлғааралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас психологиясын, әлеуметтік психологиядағы топтардың мәселелерін зерттейді.
-
Педагогтың электрондық портфолиосы
Несиелер: 5Пәннің негізгі мазмұнында орта білім беру бағдарламасын қамтитын таңдалған пәнге қатысты біртұтас сандық ресурс қалыптастыру көзделген. Пән құрылымында мектеп бағдарламасының таңдалған пәнінің қысқамерзімдік, ортамерзімдік және ұзақмерзімдік жоспарларын қамтитін ресурстарды әзірлеп апробациядан өткізу, қолданылған әдіс тәсілдерді талдау, тәжірибелік нәтижелерді көрнекі форматта біріктіру сұрақтары қарастырылған. Пән меңгеру барысында педагогтың өзіндік даму траекториясы жинақтаған портфолиосы арқылы талқыланады. Пәннің практикалық маңыздылығы үздік педагогикалық тәжірибелерді насихаттау, кеңінен тарату болып келеді.
Селективті тәртіп
-
Өзін-өзі тану
Несиелер: 5Пән гуманистік дүниетанымды, тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамуды, жеке психикалық және физикалық ерекшеліктерін, жеке тұлғалық қасиеттері мен сипаттамаларын, жеке тұлғаның тұтастығын, бірлігін және дамуын, студенттердің өзін-өзі тануын және өзін-өзі дамытуын қолдауды меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Әлеуметтік педагогика
Несиелер: 5Пән студенттерде Әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады.
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Пән қазіргі мектептің тәрбие-білім беру үдерісі туралы және білім беру үдерісінің басты субъектісі ретінде мұғалім туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Несиелер: 5Пән білім алушыларды экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыруға, қазіргі замандағы кәсіпкерлік қызметтің рөлі мен даму тенденцияларын ашуға, кәсіпкерліктің ұйымдық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті инструментальды қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді, экономикалық білімді және экономикалық ғылымның түрлі өмір сүру салаларында әдістерін пайдалануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдау қабілетіне бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән жалпы білім беретін орта мектепте оқу пәні ретінде өзін-өзі тануды оқытудың тәжірибелік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
-
Педагогикалық имиджеология
Несиелер: 5Пән білім беру саласындағы өз имиджін қалыптастыру технологиясымен танысуға, басқару қабілетін дамытуға, қалыптасқан педагогикалық имиджді диагностикалау мен өзіндік даму процесін бақылауға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
Несиелер: 5Пән білім алушылардың академиялық жазудың теориясы мен тәжірибесін меңгеруге, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасауға, академиялық және ғылыми мәтін жазу үшін қажетті ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамытуға, сондай-ақ білім алушылардың ғылыми мәдениетін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу, алғашқы мәліметтерді жинау, ғылыми зерттеу және мәліметтерді өңдеу әдістерін қолдануға, зерттеу нәтижелерін практикаға апробациялауға, ресімдеуге және енгізуге бағытталған.
-
Әлеуметтік-педагогикалық менеджмент
Несиелер: 5Пән студенттерді білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздерімен таныстырады және олардың негізінде білім беру мекемесінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
-
Қиын өмірлік жағдайдағы отбасы мен балаларды сүйемелдеу
Несиелер: 5Пән оқушыларды өмірде қиын жағдайға тап болған отбасылар мен балаларды алып жүру әдістемесімен таныстыруға бағытталған.
-
Балаларды қорғау жөніндегі баламалы қызметтердегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Несиелер: 5Пән білім алушылардың педагог-психологтың әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгеруіне бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Арнайы педагогика
Несиелер: 6Пән арнайы педагогика теориясы мен практикасының негіздерімен, оның ұғымдық аппаратымен, ғылыми негіздермен, методологиямен және зерттеу әдістерімен танысуға, білім берудің әлеуметтік-мәдени феномені ретінде арнайы білім туралы жалпыланған теориялық түсініктерді және оның негізгі даму кезеңдерін меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Педагогикалық диагностика
Несиелер: 7Бұл пән білім алушыларды әдістемелік құралдармен, баланың, сынып ұжымының жеке дамуына тексеру жүргізу технологиясымен таныстырады.
-
Жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 6Пән адамның психикалық дамуының заңдылықтары туралы тұтас түсініктермен, психологиялық теориялармен, концепциялармен, жас ерекшелік психологиясының принциптері мен әдістерімен таныстырады.
Селективті тәртіп
-
Жалпы психология
Несиелер: 6Пән жалпы психологияның категориялық аппаратын, психикалық үрдістерді, қасиеттері мен жағдайларын, психика туралы ғылымның өзара байланысы жүйесін , сонымен қатар филогенездегі психиканың пайда болу концепцияларын оқытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Отбасымен жұмыс істеу теориясы мен технологиясы
Несиелер: 5Бұл пән полимәдени кеңістіктегі отбасылармен психологиялық-педагогикалық жұмыс саласында мамандарды дайындайды; оларды психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің негізгі түрлерімен (оның ішінде мигранттардың отбасыларына) таныстырады.
Селективті тәртіп
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Несиелер: 5Пән құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті және болашақ мамандардың парасаттылығын қалыптастыруға, оларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымшылдықты қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесімен танысуға және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Несиелер: 6Пән студенттерді халықпен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін негізгі заңнамалық және нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырады.
Селективті тәртіп
-
Психология тарихы
Несиелер: 6Пән психологияның әлемдік және отандық тарихындағы психологиялық білімдердің пайда болу және даму динамикасының негіздерін, заманауи ғылыми бағыттарды зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Жанұялық педагогика
Несиелер: 6Пән отбасы және үй тәрбиесінің, баланың дамуы мен оқытуының мазмұны, формалары мен әдістері, баланың жеке тұлғасын дамыту мен әлеуметтендірудегі отбасының рөлін көрсетумен таныстырады.
Селективті тәртіп
-
Педагогика, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы
Несиелер: 5Пән әлемде және Қазақстанда әртүрлі тарихи кезеңдерде тәрбие және білім беру мәселелері бойынша кәсіби педагогикалық білімді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Дінтану
Несиелер: 5Пән дін, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық жағдай туралы жалпы түсінік алуына, төзімділік пен діни төзімділікті қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Педагогтың сандық сауаттылығы
Несиелер: 5Пәннің негізгі мазмұны педагогтың оқу және әдістемелік жұмысын ұйымдастыруында қажетті компьютерлік технологияларын көрсетіп тәжірибелік нәтижелерге бағыттау болып көзделген. Пән жоспарында электрондық оқу ресустарын әзірлеу, топтық жұмыс ұйымдастыруда желілік қоғамдастық ортасын қалыптастыру, қашықтықтан білім беру технологияларын белсенді қолдану бөлімдері қарастырылған. Пән меңгеру барысында ақпараттық сауаттылық, желілік мәдениет сұрақтары талданады. Пәннің практикалық маңыздылығы педагогтың жұмысын жетілдіріп кеңейтуге мақсатталған технологиялық құралдармен қамту болып келеді.
Селективті тәртіп
-
Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
Несиелер: 5Пән тіршілік әрекетінің зиянсыз және қауіпсіз жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған; жаңа техника мен технологиялық процестерді оларды пайдалану қауіпсіздігі бойынша қазіргі талаптарға сәйкес жобалау; табиғи және техногендік сипаттағы қауіп-қатерлердің ықтимал салдарларынан халықты қорғау бойынша ТЖ жағдайында сауатты шешімдерді болжау және қабылдау; тіршілік циклінің барлық сатыларында адам қызметінің қолайлы жағдайлары мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білім.
Селективті тәртіп
-
Бос уақытты мәдениетті ұйымдастыру
Несиелер: 5Пән студенттердің бос уақытты ұйымдастыру негіздері туралы теориялық білімдерін, сондай-ақ осы саладағы практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Педагогикалық анимация
Несиелер: 6Пән білім алушыларды өзін-өзі тану бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ерекшелігімен, оны жүргізу формаларымен, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру жағдайларымен таныстырады
Селективті тәртіп
-
Қашықтықтан оқыту жағдайында білім беру мекемесіндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Несиелер: 5Пән білім алушыларда ықтимал келеңсіз әсерлерді (үрей, үрей, агрессивті көріністер) жылдам төмендету мақсатында әлеуметтік педагогтың әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық көмек әдістері мен формаларын практикада қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.)
Селективті тәртіп
-
Қоғамдық сананы жаңғырту пәні
Несиелер: 5Пән жастардың бойында қазақстандық патриотизм құндылықтарын, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті, жан-жақты дамыған үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазақстандық қоғамды жаңғырту бойынша стратегиялық құжаттарды талдай білуі керек; жалпы әлемдік өркениетті дамудағы отандық мәдениеттің әлеуетін бағалай білуі керек.
Селективті тәртіп
-
Салыстырмалы педагогика
Несиелер: 5Пән студенттердің жалпы мәдени және ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, білім беруді дамытудың әлемдік және аймақтық үрдістерін зерттеу негізінде өзекті педагогикалық мәселелерді терең ұғынуға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Несиелер: 5The discipline is aimed at the formation of students with ideas about the infrastructure of socio-pedagogical practical activities in an educational institution.
Селективті тәртіп
-
Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдау
Несиелер: 5Пән білім алушыларда жеке және кәсіби өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау, теориялық білім мен практикалық жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
-
Код ON4
педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар, білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістемелерін практикалық кәсіби қызметпен қолдану;
-
Код ON7
балаларды, жасөспірімдерді, жастарды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету бойынша нақты әлеуметтік модельдерді құру;
-
Код ON12
еңбек қарым-қатынасының нормалары мен этикасына бағдарланған, өзінің кәсіби мүмкіндіктерін бағалау.
-
Код ON3
психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін (қолайсыз отбасыларда; көшіп-қонушылардың отбасыларында; жетім балалар мен жасөспірімдердің, кәмелетке толмаған қылмыскерлердің, зорлық-зомбылық құрбандарының және т. б.) көрсете білу.);
-
Код ON5
тұлғалық-бағдарлы оқыту және тәрбиелеу жағдайында субъектілік қарым-қатынас үштігінде (бала-ата-ана-әлеуметтік педагог) ынтымақтастық педагогикасын қолдану;
-
Код ON10
өзіндік педагогикалық қызметтердің нәтижелерін талдау;
-
Код ON8
білім алушының қоғамға әлеуметтенуіне және кірігуіне (оның дамуына, тәрбиесіне, оқытуға, кәсіби қалыптасуына) көмек көрсету);
-
Код ON1
әлемнің ғылыми суретін, әдеуметтік негіздерді, әлеуметтік көріністерді игерген.
-
Код ON2
әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану (арнайы (түзету) педагогикасының, этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері мен категорияларын, өсіп келе жатқан адамның анатомиялық-физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктерін, жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтік және тұлғалық дамуының заңдылықтарын жаңғырту;
-
Код ON6
педагогикалық қызметтің нәтижелерін болжау, түзету, диагностиканы жүзеге асыру;
-
Код ON11
отбасындағы, мектептегі, жақын қоршаған ортадағы және басқа да социумдагы жағымсыз құбылыстардың алдын алу мен жеңудің педагогикалық механизмдерін анықтау;
-
Код ON12
кәсіпкерлік саласында экономикалық және экологиялық білімді, сондай-ақ кәсіптік және өзге де міндеттерді шешуде өмір сүру қауіпсіздігі бойынша білімді пайдалану; құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті, төзімділік пен парасаттылықты көрсету
-
Код ON13
академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және қою, зерттелетін саладағы процестерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолдану
-
Код ON14
философиялық білім, сондай-ақ тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық өсу және өзін-өзі белсендендіру туралы білім негізінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды дамыту
-
Код ON15
инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, нысандар мен құралдардың кең спектрін пайдалана отырып оқу-білім беру процесін құрастыру
6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатАбылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі