Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Сандық білім беру ортасы: қашықтықтан оқыту жағдайында педагогтың жаңа құзыреттілігі

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қашықтықтан оқыту жағдайында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын қолдану саласында қалыптастыру және дамытуға бағытталған; білім беру үрдісін желілік бөлу, виртуалды педагогикалық мақсатты үлгілеу, модульдеу және дербестендіру үшін сандық технологиялар мүмкіндіктерін қолдану негізінде қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыру әдістемесі мен әдіснамасымен танысу; оқытудың қойылған мақсаттарына жету үшін сандық технологиялардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдануын қамтамасыз ететін оқыту әдістері, ұйымдастыру түрлері мен технологияларын қарастыру.

    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану пәнінің методологиялық негізі

    Пән өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясының өзекті мәселелерімен таныстырады, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту түсініктерін, құрылымын, механизмдерін, кедергілерін, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын ашады. Әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды қолдау және психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне, сондай-ақ Педагогтің кәсіби қызметі саласына ерекше көңіл бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі

    Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалаудың және бақылаудың заманауи әдістерін, құралдарын, формаларын меңгеруге бағытталған; объективті бағалауды қамтамасыз ететін болашақ педагогтардың кәсіби тұлғалық мәнді қасиеттерін дамыту; оқыту нәтижесін бақылау, өлшеу және қашықтықтан оқыту жағдайында оқу үрдісінің тиімді қажеттіліктері мен ақпараттандырудың жалпы әдістерімен таныстыру, сондай-ақ сабақтан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару әрекетімен таныстыру; болашақ мұғалімдерді білім беру саласындағы ақпараттандыру құралдарын қолданудың тәжірибелік стратегияларына оқыту.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогтың коммуникативтік қызметі

    Пән қарым-қатынастың негізгі адамгершілік- психологиялық мәселелерін, оларды шешу және алдын алу тәсілдерін, әлеуметтік шындықты терең түсінуге мүмкіндік беретін құндылықтар, идеялармен ұғымдар туралы білімді жетілдіруге, қарым-қатынаста моральдық құндылықтарды жүзеге асыру механизмдерін қарастыруға және саналы, негізделген этикалық шешімдерді іздеуге ынталандыруға бағытталған

    Несиелер - 6
  • Педагогикалық шеберлік

    Пән педагогикалық іс-әрекеттің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, кәсіби білім беру жүйесінде педагогикалық техниканы практикалық меңгеруге және педагогикалық шеберлік элементтерін құрайтын педагог тұлғасына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеуге, педагогикалық рефлексия, этика, эстетика, Педагогикалық шеберлік құраушы ретінде педагогикалық технология туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Балалар мен жастар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастыру

    Пән балалар қозғалысы құрылымындағы балалар ұйымдары туралы түсініктерді қалыптастыруға және олармен педагогтың кәсіби қызметіне, қазіргі қоғамдағы балалар ұйымдарының маңыздылығына, сондай-ақ студенттерде балалардың қоғамдық ұйымдарын/ бірлестіктерін жобалау және олардың қызметін жобалау іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту жағдайында жасөспірім-девиантпен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пән білім алушыларда жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының мәні, диагностика әдістері, Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ақпараттандыру процесінде алдын алу және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік педагогикасы

    Пән туғаннан бастап, кәмелеттік жасқа дейінгі адам дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстырады.

    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пән болашақ педагогтарды оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, субъект - субъективті өзара әрекеттесудің коммуникативтік технологияларымен, сонымен қатар білім берудің жаңартылған мазмұнының принциптерін ескере отырып, оларды мектептің білім беру үдерісінде практикалық қолданумен таныстыруға бағытталған.

    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық мониторинг

    Пән студенттерде арнайы зерттеулер саласы ретінде әлеуметтік саланың мониторингі туралы біртұтас, жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Мектеп оқушыларына этномәдени білім беру

    Пән студенттерді заманауи этномәдени білім беру саласындағы педагогикалық қызметке кәсіби даярлауға бағытталған.

    Несиелер - 6
  • Дарынды балалармен жұмыс теориясы мен технологиясы

    Пән студенттерде әртүрлі жастағы дарынды балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік жүйесін қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пән тәрбие жұмысының негізгі теориялары мен әдістемелерімен, заманауи мектепте білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби міндеттерді шешу тәсілдерімен танысуға және алған білімдерін педагогикалық процесті жобалауда қолдануға, білім беру процесінің субъектілерімен өзара іс-әрекет жасауға үйретуге бағытталған.

    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық жобалау

    Пән қазақстандық қоғамда адам-адам коммуникативті саласын дамыту және қазіргі білім беру практикасының өзекті мәселелерін шешу үшін қажетті кәсіби-педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану пәнінің методологиялық негізі

    Пән өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясының өзекті мәселелерімен таныстырады, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту түсініктерін, құрылымын, механизмдерін, кедергілерін, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын ашады. Әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды қолдау және психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне, сондай-ақ Педагогтің кәсіби қызметі саласына ерекше көңіл бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пән білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқушыларды тәрбиелеу және дамыту туралы, ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларды оқыту және диагностикалау әдістері мен технологиялары туралы түсініктерді алуға бағытталған, ұйымдастыру-басқару, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық іскерліктерін қалыптастырады.

    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік психология

    Пән әлеуметтік-психологиялық білімдердің қалыптасу және даму тарихын, әлеуметтік психологияның әдістері мен әдіснамасын, әлеуметтік тұлғааралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас психологиясын, әлеуметтік психологиядағы топтардың мәселелерін зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің негізгі мазмұнында орта білім беру бағдарламасын қамтитын таңдалған пәнге қатысты біртұтас сандық ресурс қалыптастыру көзделген. Пән құрылымында мектеп бағдарламасының таңдалған пәнінің қысқамерзімдік, ортамерзімдік және ұзақмерзімдік жоспарларын қамтитін ресурстарды әзірлеп апробациядан өткізу, қолданылған әдіс тәсілдерді талдау, тәжірибелік нәтижелерді көрнекі форматта біріктіру сұрақтары қарастырылған. Пән меңгеру барысында педагогтың өзіндік даму траекториясы жинақтаған портфолиосы арқылы талқыланады. Пәннің практикалық маңыздылығы үздік педагогикалық тәжірибелерді насихаттау, кеңінен тарату болып келеді.

    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану

    Пән гуманистік дүниетанымды, тұлғалық және кәсіби өзін-өзі дамуды, жеке психикалық және физикалық ерекшеліктерін, жеке тұлғалық қасиеттері мен сипаттамаларын, жеке тұлғаның тұтастығын, бірлігін және дамуын, студенттердің өзін-өзі тануын және өзін-өзі дамытуын қолдауды меңгеруге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән студенттерде Әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Пән қазіргі мектептің тәрбие-білім беру үдерісі туралы және білім беру үдерісінің басты субъектісі ретінде мұғалім туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пән білім алушыларды экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыруға, қазіргі замандағы кәсіпкерлік қызметтің рөлі мен даму тенденцияларын ашуға, кәсіпкерліктің ұйымдық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті инструментальды қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді, экономикалық білімді және экономикалық ғылымның түрлі өмір сүру салаларында әдістерін пайдалануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдау қабілетіне бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі

    Пән жалпы білім беретін орта мектепте оқу пәні ретінде өзін-өзі тануды оқытудың тәжірибелік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық имиджеология

    Пән білім беру саласындағы өз имиджін қалыптастыру технологиясымен танысуға, басқару қабілетін дамытуға, қалыптасқан педагогикалық имиджді диагностикалау мен өзіндік даму процесін бақылауға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән білім алушылардың академиялық жазудың теориясы мен тәжірибесін меңгеруге, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасауға, академиялық және ғылыми мәтін жазу үшін қажетті ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамытуға, сондай-ақ білім алушылардың ғылыми мәдениетін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу, алғашқы мәліметтерді жинау, ғылыми зерттеу және мәліметтерді өңдеу әдістерін қолдануға, зерттеу нәтижелерін практикаға апробациялауға, ресімдеуге және енгізуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық менеджмент

    Пән студенттерді білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздерімен таныстырады және олардың негізінде білім беру мекемесінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және басқару біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Қиын өмірлік жағдайдағы отбасы мен балаларды сүйемелдеу

    Пән оқушыларды өмірде қиын жағдайға тап болған отбасылар мен балаларды алып жүру әдістемесімен таныстыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Балаларды қорғау жөніндегі баламалы қызметтердегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пән білім алушылардың педагог-психологтың әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгеруіне бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Пән арнайы педагогика теориясы мен практикасының негіздерімен, оның ұғымдық аппаратымен, ғылыми негіздермен, методологиямен және зерттеу әдістерімен танысуға, білім берудің әлеуметтік-мәдени феномені ретінде арнайы білім туралы жалпыланған теориялық түсініктерді және оның негізгі даму кезеңдерін меңгеруге бағытталған.

    Несиелер - 6
  • Педагогикалық диагностика

    Бұл пән білім алушыларды әдістемелік құралдармен, баланың, сынып ұжымының жеке дамуына тексеру жүргізу технологиясымен таныстырады.

    Несиелер - 7
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пән адамның психикалық дамуының заңдылықтары туралы тұтас түсініктермен, психологиялық теориялармен, концепциялармен, жас ерекшелік психологиясының принциптері мен әдістерімен таныстырады.

    Несиелер - 6
  • Жалпы психология

    Пән жалпы психологияның категориялық аппаратын, психикалық үрдістерді, қасиеттері мен жағдайларын, психика туралы ғылымның өзара байланысы жүйесін , сонымен қатар филогенездегі психиканың пайда болу концепцияларын оқытуға бағытталған.

    Несиелер - 6
  • Отбасымен жұмыс істеу теориясы мен технологиясы

    Бұл пән полимәдени кеңістіктегі отбасылармен психологиялық-педагогикалық жұмыс саласында мамандарды дайындайды; оларды психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің негізгі түрлерімен (оның ішінде мигранттардың отбасыларына) таныстырады.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пән құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті және болашақ мамандардың парасаттылығын қалыптастыруға, оларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымшылдықты қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесімен танысуға және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету

    Пән студенттерді халықпен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін негізгі заңнамалық және нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырады.

    Несиелер - 6
  • Психология тарихы

    Пән психологияның әлемдік және отандық тарихындағы психологиялық білімдердің пайда болу және даму динамикасының негіздерін, заманауи ғылыми бағыттарды зерттеуге бағытталған.

    Несиелер - 6
  • Жанұялық педагогика

    Пән отбасы және үй тәрбиесінің, баланың дамуы мен оқытуының мазмұны, формалары мен әдістері, баланың жеке тұлғасын дамыту мен әлеуметтендірудегі отбасының рөлін көрсетумен таныстырады.

    Несиелер - 6
  • Педагогика, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану тарихы

    Пән әлемде және Қазақстанда әртүрлі тарихи кезеңдерде тәрбие және білім беру мәселелері бойынша кәсіби педагогикалық білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Пән дін, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық жағдай туралы жалпы түсінік алуына, төзімділік пен діни төзімділікті қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің негізгі мазмұны педагогтың оқу және әдістемелік жұмысын ұйымдастыруында қажетті компьютерлік технологияларын көрсетіп тәжірибелік нәтижелерге бағыттау болып көзделген. Пән жоспарында электрондық оқу ресустарын әзірлеу, топтық жұмыс ұйымдастыруда желілік қоғамдастық ортасын қалыптастыру, қашықтықтан білім беру технологияларын белсенді қолдану бөлімдері қарастырылған. Пән меңгеру барысында ақпараттық сауаттылық, желілік мәдениет сұрақтары талданады. Пәннің практикалық маңыздылығы педагогтың жұмысын жетілдіріп кеңейтуге мақсатталған технологиялық құралдармен қамту болып келеді.

    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән тіршілік әрекетінің зиянсыз және қауіпсіз жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған; жаңа техника мен технологиялық процестерді оларды пайдалану қауіпсіздігі бойынша қазіргі талаптарға сәйкес жобалау; табиғи және техногендік сипаттағы қауіп-қатерлердің ықтимал салдарларынан халықты қорғау бойынша ТЖ жағдайында сауатты шешімдерді болжау және қабылдау; тіршілік циклінің барлық сатыларында адам қызметінің қолайлы жағдайлары мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білім.

    Несиелер - 5
  • Бос уақытты мәдениетті ұйымдастыру

    Пән студенттердің бос уақытты ұйымдастыру негіздері туралы теориялық білімдерін, сондай-ақ осы саладағы практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық анимация

    Пән білім алушыларды өзін-өзі тану бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ерекшелігімен, оны жүргізу формаларымен, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру жағдайларымен таныстырады

    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқыту жағдайында білім беру мекемесіндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Пән білім алушыларда ықтимал келеңсіз әсерлерді (үрей, үрей, агрессивті көріністер) жылдам төмендету мақсатында әлеуметтік педагогтың әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық-педагогикалық көмек әдістері мен формаларын практикада қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.)

    Несиелер - 5
  • Қоғамдық сананы жаңғырту пәні

    Пән жастардың бойында қазақстандық патриотизм құндылықтарын, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті, жан-жақты дамыған үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазақстандық қоғамды жаңғырту бойынша стратегиялық құжаттарды талдай білуі керек; жалпы әлемдік өркениетті дамудағы отандық мәдениеттің әлеуетін бағалай білуі керек.

    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Пән студенттердің жалпы мәдени және ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, білім беруді дамытудың әлемдік және аймақтық үрдістерін зерттеу негізінде өзекті педагогикалық мәселелерді терең ұғынуға бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    The discipline is aimed at the formation of students with ideas about the infrastructure of socio-pedagogical practical activities in an educational institution.

    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдау

    Пән білім алушыларда жеке және кәсіби өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау, теориялық білім мен практикалық жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар, білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістемелерін практикалық кәсіби қызметпен қолдану;
  • балаларды, жасөспірімдерді, жастарды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету бойынша нақты әлеуметтік модельдерді құру;
  • еңбек қарым-қатынасының нормалары мен этикасына бағдарланған, өзінің кәсіби мүмкіндіктерін бағалау.
  • психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін (қолайсыз отбасыларда; көшіп-қонушылардың отбасыларында; жетім балалар мен жасөспірімдердің, кәмелетке толмаған қылмыскерлердің, зорлық-зомбылық құрбандарының және т. б.) көрсете білу.);
  • тұлғалық-бағдарлы оқыту және тәрбиелеу жағдайында субъектілік қарым-қатынас үштігінде (бала-ата-ана-әлеуметтік педагог) ынтымақтастық педагогикасын қолдану;
  • өзіндік педагогикалық қызметтердің нәтижелерін талдау;
  • білім алушының қоғамға әлеуметтенуіне және кірігуіне (оның дамуына, тәрбиесіне, оқытуға, кәсіби қалыптасуына) көмек көрсету);
  • әлемнің ғылыми суретін, әдеуметтік негіздерді, әлеуметтік көріністерді игерген.
  • әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану (арнайы (түзету) педагогикасының, этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері мен категорияларын, өсіп келе жатқан адамның анатомиялық-физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктерін, жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтік және тұлғалық дамуының заңдылықтарын жаңғырту;
  • педагогикалық қызметтің нәтижелерін болжау, түзету, диагностиканы жүзеге асыру;
  • отбасындағы, мектептегі, жақын қоршаған ортадағы және басқа да социумдагы жағымсыз құбылыстардың алдын алу мен жеңудің педагогикалық механизмдерін анықтау;
  • кәсіпкерлік саласында экономикалық және экологиялық білімді, сондай-ақ кәсіптік және өзге де міндеттерді шешуде өмір сүру қауіпсіздігі бойынша білімді пайдалану; құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті, төзімділік пен парасаттылықты көрсету
  • академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және қою, зерттелетін саладағы процестерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолдану
  • философиялық білім, сондай-ақ тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық өсу және өзін-өзі белсендендіру туралы білім негізінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды дамыту
  • инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, нысандар мен құралдардың кең спектрін пайдалана отырып оқу-білім беру процесін құрастыру

Ұқсас БББ

Top