Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Тарих в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы XX ғасырдағы тоталитарлық режим

    Пән бойынша мәселенің теориялық және әдіснамалық аспектілері: тарихнама, деректану және әдістемесі қарастырылады. Қазақстанда тоталитарлық режимнің қалыптасуы, ұлттық зиялы қауымға қарсы большевиктік террор, Қазақстан аумағында лагерь жүйесінің қалыптасуы, ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы саяси қуғын-сүргін, КСРО халықтарының Қазақстанға күштеп жер аударылуы, ХХ ғасырдың 70-80 жылдарындағы тоталитарлық жүйеге қарсылық және тоталитарлық жүйенің күйреуі зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдағы Қазақстанның экономикалық модернизациясы

    Пәннің мақсаты нақты тарихи материалдар негізінде ХХ ғасырдағы Қазақстанның экономикалық жаңғыруының негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру болып табылады. Пәнді оқу магистранттардың тарихи білімі мен санасын дамытуға, олардың міндеттерді шешуге белсенді қатысуына ықпал етуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихын зерттеудегі фольклорлық материалдар

    Пән бойынша ауызша халық шығармашылығы Қазақстан тарихының тарихи дерегі ретінде оқытылады. Сондай-ақ, шежіре Қазақстан тарихы бойынша ерекше дерек ретінде зерделенді. Ертегілер, аңыздар, аңыздар, эпостар және т.б. ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихын қайта құрудағы фольклорлық материалдар талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстар

    Пән бойынша Ресей саяси партияларының, олардың Қазақстандағы филиалдарының тарихы қарастырылады. Алаш партиясының Қазақстандағы саяси және қоғамдық қозғалыстарды дамытудағы рөлі, КОКП қызметі мен рөлі зерделенеді. Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан Республикасындағы саяси партиялар мен қоғамдық қозғалыстардың мазмұны мен қызметімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның мәдени мұрасы: деректер мен қазіргі жағдайы (ағылшын тілінде)

    Пән бойынша магистранттар материалдық және материалдық емес мәдени мұраны қорғау саласындағы әлемдік және ұлттық заңнаманы, Қазақстан Республикасының мәдени саясат тұжырымдамасын зерделейді. Сондай-ақ, ЮНЕСКО-ның Бүкіләлемдік мұра тізіміндегі қазақстандық нысандар, "Мәдени мұра" мемлекеттік бағдарламасы, кластерлік тәсіл және мәдени мұраны сақтаудағы мұражайлар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан тарихы деректануының өзекті мәселелері

    Курс деректанудың теориялық және әдістемелік негіздерін оқытады. Қазақстан тарихының деректері ғылыми пән ретінде зерделенеді. Қазақстан тарих ғылымындағы тарихи деректерді зерттеудің рөлі мен орны, Қазақстан тарихы бойынша деректердің жіктелуі мен жүйеленуі, Қазақстан тарихы бойынша тарихи деректерді топтастыру принциптері және деректердің жекелеген топтарының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Отандық тарихты оқыту әдістемесіндегі инновация

    Курсты игеру барысында білім алушылар педагогикалық ой-пікірлердің қалыптасу және даму тарихын, көзқарастарын, ағартушылар мен педагогтар жүйесін меңгеріп, олардың қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына әсерін талдайды. Курс ғылыми көзқарасты қалыптастырып, педагогикалық құбылыстарға тарихи көзқараспен қарауды қамтамасыз етіп, оларды педагогикалық категориялар бойынша ойлауға, генезисін қадағалап, түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ интеллигенциясының қалыптасу тарихы

    Осы пән аясында магистрант қазақ халқының жалпы мәдени және саяси өзіндік бірегейленуінде ерекше рөл атқарған ХІХ ғ. екінші жартысы – ХХ ғ. басындағы қазақ зиялыларының тарихын зерделейді. Демократиялық, либералдық-реформистік бағыттағы қазақ зиялыларының тарихы қарастырылады. ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси бірлестіктердің қалыптасу және даму тарихы, мақсаттары, міндеттері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихнама мен деректанудың теориялық әдістемелік мәселелері

    Пән бойынша тарихнама мен деректанудың теориялық және әдіснамалық негіздері оқытылады. Курс деректану және тарихнамалық зерттеудің әдістемесі мен техникасы туралы білімді дамытуға, тарихи деректерді зерттеу әдісінің жалпы ғылыми және тарихи әдіснамаға тәуелділігін анықтауға, типологиялық және түрлік классификация тұрғысынан өзекті теориялық және әдіснамалық мәселелер бойынша деректер мен әдебиеттердің негізгі топтарын қарастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы жоғарғы мектептің даму тарихы

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру жүйесінің даму тарихын оқыту. Келесі аспектілер зерделенеді: дүние жүзіндегі жоғары білімнің дамуының негізгі тенденциялары, жоғары білім беру жүйесін дамытудың нормативтік-құқықтық базасы, Болон процесінің даму тарихы және оның Қазақстанда жүзеге асырылуы, ЖОО менеджменті мәселелері және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның тарих ғылымының тарихы (ХХ ғ. 30 ж. ортасы-80 ж. ортасы)

    Бұл пәннің мақсаты ХХ ғасырдың 30-жж. ортасынан бастап 80 жж. Ортасына дейінгі Қазақстандағы тарих ғылымының дамуын зерделеу. Қазақстанның негізгі академиялық және ғылыми орталықтарының құрылу және қызмет ету тарихы қарастырылады. Көрсетілген кезеңдегі тарих ғылымының негізгі бағыттары, негізгі ғылыми жетістіктері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерте және қазіргі Қазақстандағы этникалық және этномәдени үдерістер

    Бұл пән шеңберінде магистранттар этногенетикалық үрдістер, этногенез және этникалық тарих мәселелерін, сонымен қатар Қазақстан халықтарының этникалық құрамын оқып біледі. Cонымен бірге этнографиялық зерттеулер негіздерімен және этногенетикалық, этникалық құбылыстарды жіктеудің жалпы жүйесімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнологиялық зерттеулердің заманауи тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты қазіргі этнология ғылымының негізгі тәсілдерімен, тұжырымдамаларымен, зерттеу әдістерімен таныстыру. Пән этнологиядағы соңғы концепциялар бойынша білімді қалыптастыруға, дүние жүзі халықтарының тарихы мен мәдениетін зерттеудің теориялық аспектілерін анықтауға, жетекші этнолог, этнографтар жетекшілік ететін ғылыми мектептер мен бағыттардың қызметімен танысуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курсты оқу барысында студенттер гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеу әдістері туралы біледі. Ғылыми зерттеу процесінің логикасы, зерттеу идеясы және оның негізгі кезеңдері, зерттеу процесінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны, ғылыми жұмыстарды дайындау бойынша жалпы ұсыныстар және зерттеу қолжазбасында жұмыс істеу әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Диаспорология

    Нақты курс бойынша миграциялық үрдістердің негізгі теориялары, әлемдегі және жекелеген аймақтардағы миграциялық үрдістердің даму барысы, негізгі бағыттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект (ағылшын тілінде)

    «Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект» пәні өркениет феномені, жаһандану және интеграция үдерістерін қазіргі заманғы әлемдік қоғамдастыққа тән өзара байланысты үдерістер ретінде қарастырады сонымен бірге жаһандану мен интеграцияның өркениеттің дамуына әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарихи урбанистика

    Пән бойынша алғашқы қауымдық қоғамда адамзаттың урбанистік дамуының алғышарттарының пайда болуы қарастырылады. Орта ғасырлардағы, жаңа замандағы және қазіргі кезең тарихындағы урбанистік процестің тарихи ерекшеліктері зерделенеді. Шығыс, Еуразия, Еуропа мен Америкадағы қалалар мен урбанистік тарихтың даму ерекшеліктері қаралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас

    Бұл пәннің мақсаты дүниежүзілік тарихтың теориялық және әдіснамалық мәселелері бойынша білім жүйесін меңгеру болып табылады. Шет елдердің ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа тарихының экономикалық, әлеуметтік-демографиялық, саяси, мәдени дамуының сипаттамасы зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептегі тарихты оқыту әдістемесі

    Пән бойынша университеттердің құрылу тарихы, ортағасырлық университеттер зерттеледі. Сондай-ақ, жоғары мектептің мақсаты мен міндеттері, Білім беру құрылымы, білім беру деңгейлері, оқу орындарының түрлері, ҚР-дағы білім беру саясатының заңдылықтары мен қайшылықтары қарастырылады. Студенттік әлеуметтік топ ретінде зерттеледі, оның психологиялық ерекшеліктері, жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы, олардың мамандар даярлаудағы рөлі, университетте оқытудың ұйымдастырушылық формалары және оқытудың заманауи технологиялары жалпы сипаттама болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тарихнамасының өзекті мәселелері

    Бұл пәннің мақсаты дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелерін жаңа көзқараста зерделеу. Ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі кезеңдегі дүниежүзі тарихының теориялық және әдістемелік мәселелері бойынша білім жүйесін меңгеру. Шет елдердің ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі тарихының экономикалық, әлеуметтік-демографиялық, саяси, мәдени дамуын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның демографиялық тарихының өзекті мәселелері (ХІХ ғ. аяғы-ХХІғ.)

    Курста теориялық-әдіснамалық проблемалар, тарихнама және дереккөз базасы, демографиялық талдау әдістері, халықтың қоныстану теориясы, халықтың өлім-жітімі мен өмір сүру ұзақтығы, туу проблемалары және оның қазіргі заманғы үрдістері, халықтың көші-қоны сияқты проблемалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру ұйымдарының педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады.
  • Магистрлік диссертацияны жазу мен ресімдеудің әдістемелік нұсқаулықтарына сәйкес ғылыми зерттеуді жүзеге асырады.
  • Магистрлік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуда ғылыми бағытты, тақырыпты, гипотезаны, әдіснамалық тәсілдерді таңдай білу іс-әрекетін көрсетеді.
  • Архивтану мен музейтанудың дамуындағы өзекті мәселелерді еркін саралап; Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолдана алады.
  • Әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ-ны пайдалану білімі мен дағдыларын меңгерген
  • Қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің, тарихи даму мен урбанистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, категорияларын, факторларын, тенденциялары мен заңдылықтарын пайдаланады.
  • Тарих әдістемесінің рөлін, маңызын және тарих ғылымының әлеуметтік қызметтерін бағалап, тарихи деректерді ішкі және сыртқы сыннан өткізіп, тарихтың өзекті мәселелері бойынша деректану мен тарихнамалық зерттеулерді қорытындылайды.
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін ғылым тарихы мен философиясы, жоғары мектеп педагогикасы мен басқару психологиясы ғылымдары бойынша терең білімін көрсетеді.
  • Практикалық қызмет барысында өзінің кәсіби дайындық деңгейін бағалайды.
  • Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және бейвербалды түрде еркін, қол жетімді және сенімді қарым-қатынасқа түсе алады.
  • Кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, ғылыми қызмет нәтижелерін коммерцияландыру, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарын ескере отырып, азаматтық позициясын көрсетеді.
Top