6B01509 Физика-Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласы бойынша сапалы білімі бар; аналитикалық, зерттеушілік және тілдік дағдылар мен одан әрі үздіксіз өздігінен білім алу және кәсіби білім, білік және дағдыларын; көшбасшылық қасиеттері мен жаңашыл ойлауды жетілдіретін физика және информатика пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Механика
Пәнді меңгере отырып, студенттер теориялық негіздерді және материалдық нүктенің және абсолютті қатты дененің кинематикалық теңдеулерін, үдемелі, айналмалы және жазық қозғалыс заңдарын, денелердің тепе-теңдік шарттарын, моменттер ережелерін, сақталу заңдарын, тұтас ортадағы денелердің тыныштығы мен қозғалысы шарттарын және деформация теориясын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кинематика, динамика, статика
Кинематика, динамика және статика заңдылықтарын зерттей отырып, студенттер әлемнің құбылыстары мен процестерінің кең спектрін сипаттай алады, механика мәселелерін шешумен, сонымен қатар физикалық оқу экспериментін қою және өткізуімен байланысты мәселелерді шеше алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың өсіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау
Сандық тізбектер, бір айнымалының функциясы, функция шегі, бір айнымалының функциясының дифференциалы, жоғары ретті туындылар және дифференциалдар, туындыны қолдану, көптеген айнымалылардың функциясының дифференциалды есептелуі, белгісіз интеграл, белгілі интеграл, еселі интегралдар, қатарлар, Дифференциалдық теңдеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық геометрия
Пәнді оқу практикалық есептерді шешуге, практикада туындайтын мәселелерді өз бетінше оқу үшін математикалық әдебиетті қолдануға мүмкіндік береді. Болашақ кәсіби қызмет саласында математикалық әдістер мен ұғымдарды қолдана білуді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сызықтық алгебра және геометрия
Пәнді оқып, студенттер векторлық алгебра мен координаталар әдісін, жазықтықтағы және кеңістіктегі түзу теңдеулерін, жазықтықтағы және кеңістіктегі түзу теңдеулерін, жазықтықтан жазықтыққа дейінгі қашықтықты, түзу қиылысу нүктелерін, түзу және жазықтықтар арасындағы бұрыштарды табуға есептерді шешуді үйренеді; екінші ретті сызықтар мен беттердің каноникалық теңдеулерін және екінші ретті сызықтар мен беттердің жалпы теориясын білуі; сызықты теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін, матрицалық теңдеулерді меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Пән нақты алгоритмдік тілдерде бағдарламалау тәсілдері, компьютерде есептеу процесінің негіздерін жасайды; ерекшеліктері, негізгі алгоритмдері және оларды таңдалған программалау тілінде жүзеге асыру (Python, C, Java). Бағдарламалау кезінде ақпараттық және компьютерлік жүйелерде қолданылатын негізгі технологиялар мен механизмдер туралы түсініктерді игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника кіріспе
Пәнді оқи отырып, студенттер Lego Mindstorms роботын пайдалана отырып, алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін қарастырады, бастапқы инженерлік-техникалық конструкцияны және робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы адамның ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамытады. Роботтардың модельдерін жинауды және әзірленген алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді, қоршаған әлемде роботтарды қолдану үрдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім робототехникасы
Пәнді оқу барысында оқушылар білім берудегі робототехниканың негіздерін қарастырады. Роботтарды құру және роботтарды құру тұжырымдамаларын іске асыру үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану принциптері туралы білім алады. Робот модельдерін жинауды және алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді. Білім беру робототехникасы саласындағы жалпы білім беретін мектептер мен техникалық шығармашылық мектептерінің жұмысымен танысады. Робототехникалық жиынтықтарды жинау және бағдарламалау жұмысымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макросистемалар физикасы
Пәнді оқу барысында студенттер физика заңдарын көп жиілікті жүйелердің күйін, сондай-ақ қоршаған ортада көрінетін табиғи және техногендік процестерді сипаттау үшін қолдануды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Молекулалық физика және термодинамика
Пәнді оқып, студенттер идеал газдың күй теңдеуін, молекулалардың жылдамдық, импульстер және энергия бойынша таралуын, термодинамика бастауларын теориялық негіздерді және практикалық қолдануды үйренеді, нақты газдар мен сұйықтықтардың, бірінші және екінші текті фазалық ауысулардың қасиеттерін, тасымалдау процестерінің сипаттамасын, сұйықтықтардың қасиеттерін, сұйықтықтардағы беттік құбылыстардың қасиеттерін, қатты денелердің, тұтас ортадағы толқындардың сипаттамаларын және акустика элементтерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Электр және магнетизм
Пәнді оқып, студенттер вакуумдағы және диэлектриктердегі электр өрісінің, тұрақты және айнымалы токтардың, тұрақты магнит өрісінің және заттардағы магнит өрісінің заңдарын меңгереді; электр өрісіндегі өткізгіштердің, әртүрлі ортадағы токтардың, электромагниттік тербелістер мен толқындардың сипаттамаларын анықтауды үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік және педагогикадық психология
Пән интегративті болып табылады және жас кезеңі, жас нормасы, тәрбие мен оқытудың әсерінен психологиялық жаңадан қалыптасу факторлары туралы білімді игеруге, сондай-ақ студенттердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық ықпал ету әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық жағдайларды талдауға, жалпы және жеке ерекшеліктер мен педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдануға бағытталған. Курстың мазмұны адамның жас дамуының оқу мен тәрбиемен ажырамас байланысы туралы, оқу іс-әрекетінің құрылымы мен қалыптасуы туралы, білім беру процесінің субъектісі ретінде тұлғаның психикалық даму заңдылықтары, педагогикалық қызметтің психологиялық мәні туралы ғылыми-теориялық білімді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Экологияның сұрақтары (биоэкологияның негізгі заңдары, биосфераның компоненттері және оларға әсер ететін факторлар, антропогендік қызмет кезінде туындайтын экологиялық проблемалар және оларды шешу жолдары); қоғам тұрақты дамуы, сондай-ақ әртүрлі сипаттағы қауіпті жағдайларда адам қауіпсіздігі жөніндегі іс-шаралар пән бойынша оқытылады. Пән экологиялық тұрғыда ойлау және табиғи экожүйелер мен техносферада болатын қауіпті және төтенше жағдайлардың алдын алу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Community Service
Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлауды қалыптастырады, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Бизнесті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары және бизнес-жоспар жазу туралы білімдерін кеңейтеді және нақтылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта мектептегі физика курсында демонстрациялық эксперимент
Мектепте физикалық демонстрациялық экспериментті ұйымдастырудың және жүргізудің негізгі принциптері. Аспаптық және виртуалды эксперименттер. Экспериментті дайындау және жүргізу әдістемесі: аспаптар, ұзақтығы, сабақ тақырыбына және оқушылардың дайындық деңгейіне сәйкестігі. Қауіпсіздік техникасы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқи отырып, студенттер мектепте информатиканы оқыту міндеттерін меңгереді; мектеп құжаттамасын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, оқытудың инновациялық жүйелері, информатиканың заманауи сабағы, информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесі, информатиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері. Жаңартылған білім беру жүйесіне сәйкес мазмұнға жобалық қызмет және STEM-оқыту бөлімі; қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы информатиканы оқыту кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
Мектептегі физикалық эксперименттің аспаптары. Мектептің физика кабинеті. Демонстрациялық тәжірибелер (демонстрациялық эксперимент), фронтальды зертханалық жұмыстар, тәжірибелер мен бақылау, физикалық практикумдар, сыныптан тыс тәжірибелер мен бақылау. Тура және жанама өлшеулер. Эксперименталды деректерді өңдеу, физикалық шамалардың қателіктері. Қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері, Мектеп құжаттарын және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, Техникадағы физика заңдарын қолдану, Жұмысқа орналастыру және т.б., Инновациялық оқыту жүйесі, Қазіргі физика сабағы, Физикадан сабақтан тыс жұмыс жүргізу әдістері, Физиканы оқытудың арнайы әдістері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру модельдері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және ішкі нормативтік құқықтық актілер). Кешенді оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оптика
Пәнді оқып, студенттер фотометрия заңдарын меңгереді; интерференция, дифракция, жарықтың поляризациясы, дисперсия, жарықтың жұтылуы және шашырауы, оптикалық голография құбылыстарын, геометриялық оптика заңдарын, изотропты және анизотропты орталарда жарықтың таралу ерекшеліктерін, Кристаллооптика негіздерін, жарықтың әсерін, қозғалатын орталарда жарықтың таралуын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толқындық, геометриялық және кванттық оптика
Пәнді оқи отырып, білім алушы толқындық, геометриялық және кванттық оптиканың негізгі заңдылықтарын біледі, түсінеді және түсіндіреді; физика мен астрономияның дамуындағы оптикалық зерттеу әдістерін бағалау, табиғаттағы және техникадағы оптикалық құбылыстарды талдау үшін теңдеулерді қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Астрономия
Пән әлемнің құрылысы, құрылымы, пайда болуы және дамуы туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Сфералық және практикалық астрономия, аспан механикасы, Күн жүйесінің кинематикасы, телескоптардың сипаттамалары, Күн жүйесінің физикасы, жұлдыздар мен жұлдызды жүйелер физикасы, космология және космогония негіздері оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
Бұл курс компьютерлік анимациялы қойындар жасау үшін бағдарламалық кодтарды қолдану бойынша білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Бағдарламалау функциялары әртүрлі анимациялық дизайн жасау ғамүмкіндік береді және компьютерлік ойындарға арналған анимациялық кадрлар мен сценарийлер діқұруға қолданылады. Студенттер интерактивті компьютерлік ойындарды жобалауға, құруға және тестілеуге арналған ойын технологиясының элементтерін зерттейді және оларды жобалау жұмыстарын жасау үшін мектептегі информатика курсында қолдану дықарастырады. Компьютерлі койындарды программалау кезінде оқушылар жобаланатын ойындардың білімдік, дамытушылық, тренингтік және тәрбиелік сипатын ескеруі керек
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Android үшін қосымшаларды өңдеу
Бұл курста студенттерге Google Android мобильді платформасын зерттеу ұсынылады. Таңдау себебі- бұл мобильді қосымшаны жобалауда жобаны эмулятормен қалай тестілеуді, сонымен қатар құрылғыны іске қосуды үйренудің ең оңай платформасы. Android ОЖ құрылымын біледі. Android ОЖ үшін ағылшын тілінде мобильді қосымша құруды, тестілеуді және іске қосуды үйренедің әдістемесімен танысып, оны іс жүзінде жүзеге асырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атом, атом ядросыжәне элементар бөлшектердің физикасы
Атом туралы кванттық түсініктерді дамыту, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі ұғымдары, Қатты дененің кванттық физикасы, Атом ядросының физикасы, Ядролық физиканың эксперименталды әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Статистикалық деректерді математикалық өңдеу
Студенттер статистикалық үлестірімдердің Вариациялық қатарларын құруды және сандық сипаттамаларды есептеуді үйренеді; үлестіру параметрлерін статистикалық бағалауды жүргізе алады, статистикалық деректерді графикалық түрде ұсына алады, үлестірудің эмпирикалық функциясын таба алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шешу бойынша практикум
Пәнді оқи отырып, білім алушылар қазіргі мектепте физика сабағы элементтерінің икемді жүйесін құрастыру үшін әртүрлі физикалық есептерді шешудің алгоритмдері мен тиімді стратегияларын меңгереді; физиканы оқытудағы есептердің рөлі мен орнын түсінеді; есептер көмегімен қоршаған әлемнің құбылыстарын түсіндіре және суреттей алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
iOS үшін мобильді қосымшаларды өңдеу
Пәнді ағылшын тілінде оқи отырып, студенттер мобильді қосымшалар мен мобильді технологиялардың дамуы туралы жалпы түсінік алады. Курс нәтижесінде студенттер әр түрлі технологиялар мен шаблондар бойынша алған дағдыларының арқасында мобильді қосымшаларды енгізіп, дамыта алады. Олар мобильді құрылғыларға арналған операциялық жүйелердің құрылымын зерттейді және iOS операциялық жүйесіне салыстырмалы талдау жасайды, мобильді қосымшаларды Java тілінде бағдарламалауды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
DarkBasic-те қосымшаларды әзірлеу
Пәнді оқи отырып, студенттер объектіге бағытталған бағдарламалау, Visual Basic for Applications (VBA) бағдарламалау тілімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру бойынша білім алады, үш өлшемді және екі өлшемді көріністерді құру мүмкіндіктерімен танысады. DarkBasic -те қосымшаларды әзірлеу процесінде. Пәнді оқи отырып, студенттер кейіннен қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін бағдарламалау тілін офистік бағдарламалармен біріктіру мүмкіндігі туралы білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PHP және MySQL құралдарымен Web-ресурсты әзірлеу
Осы пәннің шеңберінде студенттерге web-сайт құрылымын жобалау, nocoding технологиялар арқылы прототиптеу, прототип негізінде web-сайт құру технологияларын және клиент-серверлік құрылымды бағдарламалау, серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу құралдарын меңгеру мүмкіндігі беріледі. Пәнді оқи отырып, студенттер сайтқа арналған frontend және backend технологияларын біледі, MySQL негізінде мәліметтер базасын жобалау және сайтпен кейінгі интеграция мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ықтималдық теория және математикалық статистикасы
Бұл курста жаппай біртекті кездейсоқ оқиғалардың ықтималдық-статистикалық заңдылықтары оқытылады. Ықтимал кеңістік. Ықтималдықтың жалпы қасиеттері. Шартты ықтималдылық. Оқиғалар тәуелсіздігі. Толық ықтималдық формуласы. Формула Байеса. Сынау реттілігі. Кездейсоқ шамалар. Кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары. Шекті теоремалар. Математикалық статистика элементтері. Пуассондық процестер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы астрономияның курсы
Сфералық координаттар жүйесі. Уақытты өлшеу. Күнтізбе. Аспан механикасының заңдары. Ғарыштық жылдамдық, ға, АМС және ИСЗ қозғалысы. Планеттік жүйенің кинематикасы. Астрофизика негіздері. Аспаптар, телескоптар және обсерваториялар. Жұлдыздардың, жұлдыздардың және галактиканың құрылысы мен эволюциясы. Әлемнің пайда болуы және эволюциясы. Қазіргі кезеңдегі астрономияның мәселелері мен міндеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу есептерін шешу әдістемесі
Пәнді оқи отырып, болашақ мұғалімдер оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру үшін физика пәні бойынша зерттеу есептерін қоюдың, шешудің және нәтижелерін талдаудың әдістемелік тәсілдері мен схемаларын меңгереді; оқушылардың зерттеу қызметін жоспарлауға және оқушылардың қызығушылықтары мен даму ерекшеліктерін ескере отырып, танымдық ортаны ұйымдастыруға үйренеді; пәнаралық байланыстарды тарта отырып, есептерді шеше алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Lazarus объектілі-бағытталған бағдарламалау
Пәнді зерделеу студенттердің жоғары деңгейлі тілдегі бағдарлама түрінде шешілетін мәселені шешуде алгоритмдік ойлау дағдыларын қалыптастырады, және де басты назар объектілі-бағдарлы бағдарламалау парадигмасын (Lazarus тілін пайдалану арқылы) және бағдарламаларды әзірлеудің (жобалау) әдістерін зерттеуге аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды программалау
Пән алгоритмдік тілдердің негізгі ұғымдарын, есептерді Алгоритмдеу принциптерін қарастырады, сонымен қатар жоғары деңгейдегі тілде бағдарламаларды әзірлеу құрылымы мен принциптерін, бағдарламалау технологиясының негіздерін, бағдарламалау стилдерін және бағдарламаларды өңдеу әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Java тілінде Web бағдарламалау
Пәнді оқи отырып, студенттер Java бағдарламалау тілінде бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгереді. Олар Java тілінде бағдарлама бойынша практикалық дағдыларды алады. Java құрылымын қолдана отырып веб-сайттар құруды үйреніңіз
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Aтомдық және ядролық физика
Пәнді оқып, студенттер спектралды талдау негіздерін; атомдар мен атом ядроларының құрылысы туралы заманауи түсініктерді; атомдар мен атом ядроларының сипаттамаларын анықтауға арналған есептерді шешу әдістерін; радиоактивті ыдырау заңдарын; ядролық және термоядролық энергетиканың теориялық негіздерін меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби терминология мен академиялық хатты меңгерген; ана, екінші (Т2), шет тілдерін пайдаланады және физика, астрономия, информатиканы мектепте оқыту үшін оларды пайдалану әдістемесін меңгерген; оқушылардың тыңдаудың – сөйлеудің – оқудың – жазудың, пән бойынша сөйлеу, лингвистикалық қабілеттерін қалыптастырады
- барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, физиканы және информатиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады; сабақты өз бетінше зерттеу
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды
- математикалық сауаттылықты меңгеру, мектеп курсының оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес, акт және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, физика мен информатиканы оқытуды ұйымдастыру, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту процесін өзгерту және дамыту
- физикалық аспаптардың жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді алу тәсілдерін, алгоритмдерді құру принциптерін, әртүрлі бағдарламалық пакеттердің көмегімен деректерді өңдеу ресурстарын құруды біледі және түсінеді
- эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық физикалық есептерді ұйымдастыруда, қоюда және шешуде, оқу процесіне бағдарламалық өнімдерді әзірлеу мен енгізуде кәсіби дағдыларды қолдану, нақты мәселелерді шешуде кәсіби практикада бағдарламалау тілдерін қолданады
- қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгерген, сыни және шығармашылық ойлауға қабілетті, өзінің оқу қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын
- критериалды бағалау технологияларын меңгерген, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастыру сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегиясын қолданады