Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01509 Физика-Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пән саласы бойынша сапалы білімі бар; аналитикалық, зерттеушілік және тілдік дағдылар мен одан әрі үздіксіз өздігінен білім алу және кәсіби білім, білік және дағдыларын; көшбасшылық қасиеттері мен жаңашыл ойлауды жетілдіретін физика және информатика пәні мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Кинематика, динамика, статика
Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
Математикалық талдау
Аналитикалық геометрия
Сызықтық алгебра және геометрия
-
2 Оқу жылы
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Робототехника кіріспе
Білім робототехникасы
Макросистемалар физикасы
Молекулалық физика және термодинамика
Электр және магнетизм
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Жас ерекшелік және педагогикадық психология
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Педагогика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Community Service
Көшбасшылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
-
3 Оқу жылы
Орта мектептегі физика курсында демонстрациялық эксперимент
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Информатиканы оқыту әдістемесі
Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
Физиканы оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Оптика
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Толқындық, геометриялық және кванттық оптика
-
4 Оқу жылы
Астрономия
Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
Android үшін қосымшаларды өңдеу
Атом, атом ядросыжәне элементар бөлшектердің физикасы
Статистикалық деректерді математикалық өңдеу
Физикалық есептерді шешу бойынша практикум
iOS үшін мобильді қосымшаларды өңдеу
DarkBasic-те қосымшаларды әзірлеу
PHP және MySQL құралдарымен Web-ресурсты әзірлеу
Ықтималдық теория және математикалық статистикасы
Жалпы астрономияның курсы
Зерттеу есептерін шешу әдістемесі
Lazarus объектілі-бағытталған бағдарламалау
Визуалды программалау
Java тілінде Web бағдарламалау
Aтомдық және ядролық физика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби терминология мен академиялық хатты меңгерген; ана, екінші (Т2), шет тілдерін пайдаланады және физика, астрономия, информатиканы мектепте оқыту үшін оларды пайдалану әдістемесін меңгерген; оқушылардың тыңдаудың – сөйлеудің – оқудың – жазудың, пән бойынша сөйлеу, лингвистикалық қабілеттерін қалыптастырады
- барлық деңгейдегі білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, физиканы және информатиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады; сабақты өз бетінше зерттеу
- мәдениеттану, әлеуметтану, жаратылыстану, экология, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды
- математикалық сауаттылықты меңгеру, мектеп курсының оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес, акт және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, физика мен информатиканы оқытуды ұйымдастыру, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, толеранттылығын, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту процесін өзгерту және дамыту
- физикалық аспаптардың жұмыс істеу принциптерін, сондай-ақ эксперименттік деректерді алу тәсілдерін, алгоритмдерді құру принциптерін, әртүрлі бағдарламалық пакеттердің көмегімен деректерді өңдеу ресурстарын құруды біледі және түсінеді
- эксперименттік, зерттеу, олимпиадалық физикалық есептерді ұйымдастыруда, қоюда және шешуде, оқу процесіне бағдарламалық өнімдерді әзірлеу мен енгізуде кәсіби дағдыларды қолдану, нақты мәселелерді шешуде кәсіби практикада бағдарламалау тілдерін қолданады
- қазіргі ғылымның тұжырымдамалық философиялық идеяларын меңгерген, сыни және шығармашылық ойлауға қабілетті, өзінің оқу қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, көшбасшылық қасиеттерге ие, өмір бойы оқуға дайын
- критериалды бағалау технологияларын меңгерген, формативті және жиынтық бағалауды ұйымдастыру сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегиясын қолданады