7M02303 Шетел филологиясы (ағылшын тілі) в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел тілді білім беру саласында педагогикалық және ғылыми қызмет үшін, сондай-ақ басқару саласында, мемлекеттік/мемлекеттік емес сектор ұйымдарында шетел тілдерін білетін мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Жоғары мектепте шетел тілінде білім берудің қазіргі методологиясы
Пән шет тілді және шетел филологиялық білім берудің қазіргі когнитивті-лингвомәдени әдіснамасын және оның реализациялық білім беру парадигмасы-мәдениетаралық коммуникация теориясын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жоғары оқу орындарының студенттерін оқытудағы тіл қырлары мен сөйлеу қызметінің әр түрлі түрлерін оқытудың студенттік орталықтандырылған әдістерін қолдануға; мәдениетаралық коммуникацияның әр түрлі регистрін оқыту бағдарламаларын модельдеуге құзыретті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық менеджменттің негіздері
Курсты оқу барысында магистранттардың менеджмент негіздері туралы білім жүйесін меңгеруі арқылы кәсіби қызметте жүзеге асыру үшін қажетті ұғымдар, пайымдаулар қалыптасады; менеджмент саласында іскерлікті меңгеру, бұл оларға педагогикалық және басқа да кәсіби қызметті тиімді құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
Жоғары мектепте инновациялық оқытудың мәнін меңгеруге бағытталған. Білім берудегі инновацияның әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Инновация теориясы мен практикасының интеграциялық үдерістері анықталады. Педагогтың жаңашыл мәдениетіне қойылатын талаптар берілген. Курстың мазмұны оқу қызметін ұйымдастырудың инновациялық форматын, оқытуды ұйымдастыру формаларын, технологиялары мен әдіс-тәсілдері университеттегі оқу үдерісінің жоғары сапалы нәтижесін қамтамасыз ететін тұрғыда қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге, табысты жариялау қызметін жүргізуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды білім алушылардың білім беру саласындағы заманауи үрдістер, зияткерлік дарынды білім алушылардың дамуын басқарудың мазмұнды және аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны іске асырудың инновациялық форматтары көрініс тапты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тіл білімінің өзекті мәселелері
Пән ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы шетелдік лингвистикалық ғылымның аспектологиясы мен әдіснамасының қалыптасуы мен дамуы туралы теориялық білім жүйесін қалыптастырады, магистрлік диссертация шеңберінде кейінгі зерттеу үшін теориялық базаны қалыптастыруға арналған. Магистранттар структурализм, когнитивистика, психолингвистика, прагмалингвистика аясындағы заманауи ғылыми парадигманы құрайтын базалық білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ-ХXІ ғасыр Батыс пен Шығыс әдебиетінің қазіргі бағыты
Бұл пән шетел әдебиетінің қазіргі жағдайын сипаттайтын батыс және шығыс елдеріндегі әдеби процестің тарихи және әлеуметтік-мәдени заңдылықтарын қарастырады. Пән аясында постмодернизм, постфеминизм, жаңа тарихизм, медиацентризм және т.б. қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет технологиялары
Пән бүкіләлемдік ғаламторды жетілдіру тарихы, негізгі ұғымдар мен терминдер, Интернет-қосымшаларды құру және пайдалану үшін бағдарламалық жасақтама нарығында анықтау мүмкіндігі, HTML және CML бағдарламаларының тілдерін қолдана отырып, веб-қосымшаларды құрудың практикалық қабілеттерін алу, кәсіби интернет-ресурстар саласындағы жалпы және ерекше көкжиектерді арттыру туралы ақпарат қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік лингвистика
Пән қазіргі заманғы әлеуметтік лингвистиканың негізгі бағыттарын зерттеуге, тіл мен қоғам өзара әрекеттесетін және өзара әсер ететін қазіргі коммуникацияның проблемалық салаларында әлеуметтік лингвистикалық білімді қолдану мақсатында тілдік құрылымдардағы әлеуметтік, мәдени және жеке процестердің көріну ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопсихоәлеуметтік лингвистика
Пән филология ғылымының жаңа бағыттарын енгізеді, тілдік емес факторларға байланысты лингвистикалық процестерді этно, әлеуметтік- және психолингвистикалық зерттеулердің әдіснамасын, тіл мен лингвистикалық процестерді зерттеуге басқа ғылымдардың әдістерін кіріктіру әдістерін зерттейді, қазіргі заманғы ғылыми зерттеулермен таныстырады. психолингвистика мектептері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану жөніндегі зерттеу әдіснамасы
Бұл пән әдебиеттанудың ғылым ретіндегі эволюциясының жалпы заңдылықтарын және оның негізгі зерттеу әдістерін зерттейді. Пәнді оқу барысында осы тұжырымдамалар шеңберінде магистранттардың теориялық білімдерін кеңейту және тереңдету және оларды кәсіби қызметте қолдану мақсатында шетелдік әдебиеттану теориялары мен тұжырымдамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы
Пән магистранттарға арналған жобаларды басқару саласындағы теориялық білімдер жүйесін дамытуға бағытталған: жоспарлау, кесте құру, ресурстарды бөлу, тапсырмаларды басқару. Магистранттар сонымен қатар Microsoft Project, Asana, Trello, Jiro және Basecamp арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, бірқатар құралдар мен әдістерді зерттейді және оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолдануды үйренеді. Оқыту нәтижесінде студенттер АТ құралдарын пайдалана отырып жобаны тиімді басқару үшін қажетті дағдылар мен білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруді жекелендіру
Пән қазіргі білім берудегі тенденциялардың бірі – жекелендіру туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Оқыту нәтижесінде магистранттар білім берудің дербестендірілген моделін анықтауда теориялық және практикалық дағдыларды алады, дербестендірілген оқытудың құрылымын, факторлары мен принциптерін, сондай-ақ жеке оқыту жолы тұжырымдамасын зерттейді және қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды. жекелендірілген білім беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттар үшін шет тілі
Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық фонетика
Пән қазіргі ағылшын тілінің дыбыстық құрылымы, оның дыбыстық құралдары және олардың функциялары, коммуникативті және аумақтық сорттардағы айтылуы, ағылшын тілі мамандарын жалпы кәсіби даярлау үшін сөйлеу стильдерінің фонетикалық ерекшеліктері туралы теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Контекстуалды зерттеу әдіснамасы
Пән мәтін мен дискурстық зерттеулердің қазіргі пәнаралық теорияларын енгізеді, заманауи теориялық құралдармен мәтінді талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән әр түрлі жанрдағы мәтіндердегі тілдік құбылыстарды зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған қолданбалы сипатта.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел филологиясы ілімінің заманауи әдіснамасы
Бұл пән инофилологиялық зерттеулердің әдістері мен құралдарының (әдістері мен әдістемелерінің) кешенін қарастырады және магистранттарды шетелдік филология саласындағы ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған, құзыреттердің гностикалық түрлерін дамытады: зерттеу нәтижелерін Зерттеудің мақсаты мен міндеттерімен, қорғауға шығарылатын теориялық ережелермен байланыстыру, зерттеу нәтижелерін сараптаманың әртүрлі кезеңдерінде таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілін әдебиеті
Пән оқытылатын тіл еліндегі әдеби процестердің қарқынды дамуына, мәдени-тарихи жағдайдың күрделілігіне және әлеуметтік өзгерістердің ғаламдығына байланысты жан-жақты материалды қамтиды. Пән магистранттарды екінші шет тілі елдерінің әдебиет тарихымен, аса көрнекті жазушылардың шығармашылығымен және өткен және қазіргі шет тілі әдебиетінің үздік үлгілерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивтi лингвистиканың негiздерi
Пән когнитивтік ғылымның қазіргі жай-күйімен таныстырады, когнитивтік зерттеулердің өзекті бағыттарын, тіл мен сананың өзара байланысы мәселелерін, әлемді тұжырымдамалауды, тілдің көмегімен білімді психикалық бейнелеу тәсілдерін зерттейді, когнитивтік бағыт шеңберінде дербес зерттеу үшін әдіснамалық базаны қалыптастырады (фреймдік талдау, тұжырымдамалық әдіс, когнитивтік модельдеу және т.б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аударма стилистикасы және көркем билингвизм
Пән Қазақстандағы аударма қызметінің тарихы бойынша материал ұсынады және аударматану дамуының негізгі кезеңдерін ашады. Әр түрлі қарым-қатынас жағдайында ойлар мен эмоцияларды жеткізудің лексикалық, грамматикалық, фонетикалық, морфологиялық және лингвистикалық құралдарын таңдау және қолдану принципін терең зерттеуден басқа, магистранттар аударма және көркемдік қос тілділік мәселелерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғи тілдерді өңдеуді машинамен оқыту
Бұл пән табиғи тілдің өңделуін жасанды интел-лект пен математикалық лингвистиканың негізгі бағыты ретінде қарастырады. Жасанды интеллектке қатысты талдау тілдің түсінігін, ал синтез — сауатты мәтіннің генерациясын білдіреді. Бұл мәселені шешу компьютер мен адамның өзара әрекеттесуінің ыңғайлы нысанын құруды білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінде мәтін түсіндіру
Пән мәтінді семантикалық өңдеу, сөйлеу және сөйлеу емес әрекеттердің мағынасын анықтау процесінде неміс/француз тілдеріндегі магистранттардың жетілдірілген тілдік дамуын қарастырады. Магистранттар мәтінді талдауды, дыбыстық шетелдік сөйлеуді толық қабылдауды, ұтымды оқу дағдыларын игеруді және т.б. үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл анализі
Пән магистранттардың тиянақты лингвистикалық дайындығына негізделеді: тілдің құрылымын зерттейді, лингвистикалық және әдеби бағыттардың тоғысындағы мәселелерді қарастырады, тілді талдаудың элементтері мен тәсілдерін, ағылшын тілін компьютерлік талдаудың тұжырымдамалары мен әдістерін қамтиды, қолданбалы лингвистика міндеттеріне талдаудың автоматтандырылған әдістерін қолдануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу ықпалы негіздері
Пән қазіргі сөйлеу әсері туралы ғылымның ережелерін білдіреді, оның тақырыбы қарым-қатынастың тиімділігі болып табылады. Бұл белгілі бір коммуникативті жағдайда адамға сөйлеу әсерінің әдісін, стратегиясы мен тактикасын таңдау, оларды институционалдық дискурстардың мәтіндерінде (сот, медиа, саяси, ғылыми) жүзеге асыру туралы ғылым. Магистранттар сонымен қатар лингвоконфликтология негіздерімен және мәтіндерге лингвистикалық сараптама жүргізуге арналған бірқатар мәселелермен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми танымның философиялық негіздерін, ғылымның даму тарихын білу және осы білімді оқу және зерттеу қызметінде қолдану
- ғылыми коммуникацияны мемлекеттік және шет тілдерінде жүзеге асыру, өз зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейде жариялау
- сандық және АИ технологияларды пайдалана отырып, студенттік орталықтандырылған педагогикалық қызметті жобалау, бакалавриат білім алушылармен кері байланыс орнату
- басқару ортасында психология және тұлғааралық коммуникация білімін қолдану
- көркем мәтіннің белгілі бір мәдениетке қатыстылығы аспектісінде функционалдық, лингвоәдеби және когнитивті-концептуалды талдау жүргізу
- қазіргі тіл білімі мәселелерін жалпы лингвистикалық бағалау және зерттеу мәтінінің негізгі әдістерін қолдану
- мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі әлеуметтік-функционалдық тіркелімдерін оқытудың когнитивті-лингвомәдени бағдарламаларын моделдеу
- когнитивті лингвистика әдістерін қолдану, ғылым мен инновацияның интеграциясын ескере отырып, когнитивті ғылымның қазіргі даму үрдістеріне бағдарлану
- екінші шет тіліндегі мәтіндерді түсіндіру дағдыларын меңгеру
- интернет-технологиялармен, тілдер корпусымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, компьютерлік лингвистика принциптерін білу, мамандықтағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялай білу