6B01503 Математика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттер мен проблемаларды шығармашылықпен шеше алатын, қазіргі білім беру мазмұны шеңберінде Математика мен математиканы оқытудың іргелі білімі мен практикалық дағдыларын меңгерген жан-жақты білімді, білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Функционалдық талдау
Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ-1
Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физика теңдеулері
Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеудің математикалық негіздерін құру әдістерімен, математикалық физиканың классикалық теңдеулері үшін шекаралық есептердің дұрыстығын зерттеу әдістерімен таныстыру. Білім алушылар механика, физика, технология модельдерін құруда дәстүрлі түрде қолданылатын дербес дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерімен танысады; математикалық физика теңдеулерін шешудің негізгі әдістерімен және әртүрлі қолданбалы есептермен.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дискретті математика және математикалық логика
Пәннің мақсаты – осы пәннің негізгі тараулары бойынша білім алушылар арасында білім жүйесін қалыптастыру, алған білімдерін есептер шығаруда ұтымды және тиімді пайдалануға үйрету; білім алушылардың пән туралы түсінігін объектілер мен процестердің кең ауқымын зерттеу әдістері ретінде қалыптастыру; жиындар теориясы, графтар теориясы, бульдік функциялар теориясы және т.б. туралы негізгі түсініктерді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп курсындағы ықтималдықтар теориясының есептерін шығару
Пәннің мақсаты - білім алушылардың теориялық білімі мен мектептегі математика курсының ықтималдық теориясының есептерін шешу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мектепте алынған ықтималдық теориясының есептерін шешу дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауға үйретеді, сонымен қатар білім алушыларды есептерді шешу әдістерімен таныстырады, кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде мәліметтерді ұсынуға үйретеді, математикалық статистика есептерін қоюға, шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Парамертлі теңдеулерді шешудің әдістемесі
Курстың мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін оқу. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін меңгеруді көрсете отырып, параметрлермен есептерді шешу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде білім алушылардың шығармашылық қабілет деңгейлері, қызығушылық пен таным белсенділіктері артады. Пән - мектеп математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылатын параметрлері бар есептерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мәселе есептерді шешу әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты оқушылардың мектептегі математика курсында мәтіндік есептерді шешуге үйрету үшін қажетті әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі математикалық есептерді тиімді және ұтымды шешу қажетті әдістермен жақсы таныстырады, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыта отырып, оқушылардың оқу процесін ұйымдастыруда мәтіндік математикалық есептерді шешудің формалары мен әдістерін тұжырымдайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық физиканың әдістері
Пәннің мақсаты: математикалық физика есептерін құрастыру кезінде туындайтын дербес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін физикалық процестерді математикалық модельдеу әдістерінің негіздерін оқу. Пән функциялар және шекаралық есептер, математикалық физика теңдеулері және гиперболалық, параболалық, эллиптикалық типті теңдеулерді және Гельмгольц теңдеулерін шешу бойынша білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шағын жинақты мектепте математикалық есептер шешу практикумы
Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп курсының математикалық есептерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен таныстыру, математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Функциялар графиктерін салу әдістемесі
Пәннің мақсаты әр түрлі функциялардың графиктерін құру әдістемелерімен танысуға, функцияның жалпы қасиеттерін, функцияны бейнелейтін қисықтардың түрін графиканың әртүрлі аймақтарында табуға, графиканың сипатты нүктелерін табуға, қарапайым түрлендірулердің көмегімен графиктерді құруға, функцияны зерттеу тәртібін және оның графигін құрастыруды, қарапайым трансцендентті функциялардың графигін, күрделі графиктерді құру әдістемесін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық анализ-3
Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қатарлар теориясы
Курстың мақсаты-студенттерге қатарлардың конвергенциясы теориясының негізгі ұғымдарын игеруге, функцияларды қатарға жуықтаудың мүмкіндіктері мен шектеулерін бағалауға және математика мен физиканың басқа салаларында теорияның қолданылуын қарастыруға көмектесу. Пән санды және функционалдық тізбектер мен қатарлардың қасиеттерін зерттеуге бағытталған Курстың негізгі бөлімдеріне қатарлардың конвергенциясы, функционалдық тізбектер, Фурье қатарлары және теорияның қосымшалары кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ-2
Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Параметрлі теңсіздіктерді шешудің әдістемесі
Пәннің мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу және параметрмен кейбір теңсіздіктерді шешудің белгілі бір әдісінің артықшылығын көрсету. Құрамында параметрі бар теңсіздіктерді шешу дегеніміз параметрдің мүмкін болатын мәндерінің жиынынан берілген теңсіздіктің барлық шешімдерінің жиынын табу болғандықтан аталған пән математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
Пәннің мақсаты - математиканың логика, графика теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін және қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектеп бағдарламасынан тыс білімді зерттеуге арналған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық есептерді, геометрия бойынша стандартты емес есептерді координаттар әдісімен, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Математиканы оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бағдарламалау
Пәннің мақсаты – математикалық есептеулерді жүргізу, алгебралық және дифференциалдық теңдеулерді және жоғары математика курсының есептерін шешу, көпөлшемді графиктер мен анимациялық графиканы құру бағдарламаларын әзірлеудің негізгі принциптерін қалыптастыру болып табылады. Пән алгебра, математикалық талдау, есептеу математикасы және математикалық статистиканың классикалық алгоритмдерін жүзеге асыру арқылы білім алушылардың алгоритмдік ойлауын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Геометриялық есептерді шешу практикумы-2
Пәннің мақсаты-стереометриялық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін қолдануда математикалық білімді кеңейту, тереңдету және жүйелеу; кеңістіктік көріністерді дамыту әр түрлі деңгейдегі есептерді шешу үшін геометриялық ойлау мен қиялды қалыптастыру; графикалық қалыптастыру шеберлік полиэдр модельдерін құру кезінде. Стереометрия, планиметрия курсының сабақтастығына сүйене отырып, кеңістіктік құрамдағы жазықтық объектілерді бөлектеу қабілетін дамытады. Болашақ мамандықта алынған курстық білімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негіздері
Пәннің мақсаты – практикалық және теориялық есептерді шешуге қажетті сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның логикалық негіздерін, түсініктері мен әдістерін меңгеру; математикалық мәдениетті тәрбиелеу, математикалық, жаратылыстану циклінің басқа пәндерін игеру үшін интуицияны дамыту. Пән талдау және есептерді шешу мәдениетін, алынған нәтижелерді сауатты баяндау дағдыларын, ақпараттың үлкен көлемін меңгеру және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын меңгеруге көмектеседі; курстық материалды кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық анализ-4
Пәннің мақсаты – көп айнымалы функциялардың интегралдық есептеулерінің, қисық сызықты және беттік интегралдардың теориялық негіздерін қалыптастырып, зерттеу. Пән екі, үш және қисық сызықты интегралдарды есептеудің қасиеттері мен әдістерімен таныстырады олардың арасындағы байланыстарды геометрия мен механика мәселелерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады алған білімдерін теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика
Пәннің мақсаты білім алушыларды математикалық теорияларды құрудың логикалық құралдарымен, математикалық логика негіздерімен, болжамдық және предикаттық есептеулермен, интерпретациялар мен модельдер ұғымдарымен, болжамдық логикамен, алгоритмдер теориясының элементтерімен және т.б. Бұл курстың нәтижесінде білім алушылардың абстрактілі ойлауы, мәтінді формальды логика тіліне және формуланы сөздік тілге аудару дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгебра және сандар теориясы
Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық мәдениетті қалыптастырумен таныстыру. Болашақ математика мұғалімінің мәдениеті - бұл мұғалімнің негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Элементарлық математика
Пәнді игерудің мақсаты математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, қарапайым математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Пәннің мақсаты – білім алушылардың дифференциалдық геометрия (топология элементтері, евклидтік кеңістіктегі түзулер мен беттер, беттің ішкі геометриясы және т.б.) саласындағы білімдерін кеңейту. Классикалық дифференциалдық геометрияның әдістері мен көрнекі бейнелеріне сүйене отырып, курс білім алушыларды қазіргі дифференциалдық геометрия мен топологияның негізгі ұғымдары мен идеяларымен таныстырады; пәнмен жұмыс істеудің жалпы ғылыми және жалпы мәдени дағдыларын қалыптастырады және дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық пакеттерді мектеп курсында қолдану
Пән студенттерді заманауи математикалық пакеттермен таныстырады. Пәннің мақсаты-математикалық пакеттерді меңгеру деңгейін арттыру, математикалық пакеттерді салыстырмалы талдау; мектептегі математика курсының оқу есептерін шешу үшін MathCad және Maple математикалық пакеттерін қолдану. Білім алушылар математикалық есептерді сандық және символдық шешу мүмкіндіктерін қолдана алады; пәндік сала есептерін шешу үшін қажетті математикалық пакеттерді таңдап, қолдана алады, сондай-ақ компьютерлік математиканың негізгі элементтерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың электрондық портфолиосы
Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функцияларының теориясы
Пәннің мақсаты комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру; комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары қиындықты есептерді шешу
Пәннің мақсаты: жоғары қиындықты есептерді шешуде білім алушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру болып табылады. Пән білім алушыларға жоғары қиындықты есептерді шешудің дағдыларын игеруге, "типтік емес", логикалық және стандартты емес есептерді шешуде алған білімдерін қолдануға; жоғары қиындықты есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, принциптері мен әдістемелерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалды теңдеулер
Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша негізгі ұғымдар мен білімдерді игеру болып табылады. Пән әртүрлі дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістерін, сондай-ақ ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында дифференциалдық теңдеулерді қолдануды зерттеуге бағытталған. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, қолданбалы есептерді шешу үшін математика ғылымдары саласындағы іргелі білімді қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Пәннің мақсаты кибернетикалық жүйелерді жобалау, модельдеу, бағдарламалау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән білім алушыларда роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін білім беру конструкторларымен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарын игеру үшін қажетті технологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға, жасалған бағдарламаларды, арнайы элементтерді және басқа да объектілерді пайдалана отырып құрастыру әдістері мен тәжірибелерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математика тарихы мен методологиясы
Пәннің мақсаты бастапқы математикалық түсініктерді қалыптастыру, жекелеген математикалық пәндердің даму тарихын, математикалық ғылымның қалыптасу жолдарын, қарапайым математиканың даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математиканың даму тарихы мен математика әдіснамасы, тарихта үлкен мәнге ие болған белгілі математиктер туралы кеңінен түсінік алады. Олар алған білімдерін басқа оқу пәндерін оқу кезінде қолдана алады, типтік курстық міндеттерді шешу дағдыларын игереді, әдебиеттермен және электронды көздермен өз бетінше жұмыс істеуді үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Геометриялық есептерді шешу практикумы-1
Пәннің мақсаты - планиметриялық есептерді шешудің негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру; логикалық ойлауға байланысты есептерді шешу дағдыларын жетілдіру, оларды мектеп бағдарламасының шеңберінен шығатын тапсырмаларды орындау үшін пайдалану. Пән геометрияны тақырып бойынша бөлек емес, тұтастай қабылдауға мүмкіндік береді; математикалық даму деңгейін арттыру үшін талдау, жүйелеу, аналогияны пайдалануға үйретіп, математикаға байланысты мамандықтарға бағдарлап, геометриялық білімдерін жүйелеп, математикалық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың сандық сауаттылығы
Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Пәннің мақсаты білім алушыларды дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Бұл курста қарастырылады: жиынтықтар теориясы, комбинаторика, графиктер теориясы, кодтау теориясы және т.б. пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар практикалық есептерді шешудің негізгі мысалдарын игереді, осылайша логикалық және интеллектуалды ойлауды, математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді талдау кезінде қолдану білімі мен дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математиканы оқытудың жаңартылған технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану
- Білім алушыларды қосымша білім беру жүйесіне тарту
- ҒЗЖ академиялық хат және методология негіздеріне сәйкес ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, қазақ, орыс және шет тілдерінде жазбаша жұмыс түрінде, сондай-ақ ауызша сөйлеу түрінде математика саласындағы ғылыми қызметтің нәтижелерін ресімдеу
- Оқу үдерісінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсатқа бағыттаудың жаңартылған әдістерін қолдану
- Пәнді оқу кезінде математикалық және психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктерді қолдану
- Қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық ғылымдар саласындағы іргелі білімді пайдалану
- Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытуға бағытталған пәнді оқытудың әртүрлі математикалық құралдары мен тәсілдерін қолдану
- Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
- Оқу үрдісінде математикалық танымның қарапайым әдістерін, математикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану
- Білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, аралас және қашықтықтан білім беру жағдайында кәсіби және өзге де қызметті жүзеге асыру үшін педагогикалық, сандық технологияларды қолдану
- Математикалық есептерді шешу үшін мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, мониторингтік зерттеулер жүргізу
- Педагогикалық шеберлікті арттыру үшін оқытудың жаңа IT және STEM-технологияларын қолдану
Ұқсас БББ
6B01503 Математика-Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01503 Математика-информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01503 Математика-Информатика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика-Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01503 Математика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01503 Математика (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)