Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Математика (IP) в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Элементарлық математика (алгебра)
Элементарлық математика (геометрия)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бір айналмалы функцияларын дифференциал есептеу
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Бір айнымалы функцияларын интеграл есептеу
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы
Бағдарламалау
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
Педагогикалық зерттеулер
Көп айнымалы функцияларын дифференциал және интеграл есептеу
Алгебра және сандар теориясы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Жасанды интеллект негіздер
-
3 Оқу жылы
Математиканы оқыту әдістемесі
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Бағалау және дамыту
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Дифференциал теңдеулер
Комплексті анализ
Қатарлар теориясы
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Дифференциал геометрия
Физика
Математикалық модельдеу негіздері
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Lesson Study и Action Research
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Ілгермелі шетел тілі
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
-
4 Оқу жылы
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар
Эконометрика
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Математикалық логика және дискреттік математика
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Дифференциал теңдеулер
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Математикалық сауаттылық негіздері
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Геометрия негіздері
Зерттеулер, даму және инновациялар
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Қатарлар теориясы
Математика тарихы
Комплексті анализ
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану; кәсіби қызметтің құқықтық, экономикалық, тәрбиелік, педагогикалық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлығын, ғылыми зерттеулер мен менеджмент әдістерін көрсету, оларды зерттелетін салада қолдану, тұрақты даму қағидаттарын қолдану, қаржы нарығының әртүрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялау ерекшеліктерін түсіну.
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, мұғалімнің білімін жетілдірудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және оны өзінің кәсіби өсуі үшін пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған жасанды интеллект теорияларын, әдістері мен қағидаларын қолдану мүмкіндігі
- математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу
Ұқсас БББ
6B01503 Математика-Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01503 Математика-информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01503 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01503 Математика-Информатика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика-Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01503 Математика
Қызылорда "Болашақ" университеті