7M11101 Туризм в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм индустриясындағы бизнес-процестерді кешенді және тиімді басқарудың жүйелі көзқарасын меңгерген туризм саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің философиялық құбылыстарын оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясының заманауи зерттеулері
Туристік индустрияда зерттеу жүргізудің алгоритмдері мен талдаудың заманауи әдістерін қолдану бойынша білімді дамыту мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде туризм индустриясында заманауи зерттеулерді жүргізу негіздері туралы білім, қазіргі заманғы құралдарды пайдалану негізінде туризмде зерттеулер жүргізудің практикалық дағдылары.қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшынша)
Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен құралдары туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады. Деректерді жинаудың, нәтижелерді талдаудың және интерпретациялаудың негізгі әдістерін және гипотезаларды әзірлеу және негіздеу әдістерін үйренуді қамтиды. Ғылыми мақалалар жазуға, ғылыми баяндамалар мен ғылыми жобаларды жобалауға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясындағы бизнес-процестерді басқару
Мақсаты: туризм индустриясындағы бизнес-процестерді кешенді және тиімді басқарудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: туристік бизнестің бизнес-процестерін ұйымдастыру, басқару және болжау, жаңа туристік жобаларды дамыту бойынша білімді тереңдету; бизнес-процестерді модельдеудің практикалық дағдыларын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмнің тұрақты дамуы (ағылшынша)
Туризмнің тұрақты дамуының теориялық негізін қалыптастыру, экотуризм мен тұрақты туризмнің негізгі айырмашылықтарын түсіну, тұрақты туризмді дамыту элементтерін және GSTC салалық критерийлерін түсіну, әлемдегі тұрақты бағыттарды қалыптастырудың теориялық аспектілерімен танысу.мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмдегі кәсіби шетел терминологиясы (ағылшынша)
Зерттеу және маркетинг мәселелерін шешу үшін шет тілінде концептуалды және категориялық аппаратты қолдану бойынша білімді дамыту, лингвистикалық және экономикалық ғылымдардың теориялық және әдіснамалық негіздері бойынша ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті ұйымдастыру, шет тілін маркетингтік ортада қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану.мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша)
Ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру, экономикалық қызметке байланысты мамандандырылған жағдайларда диалогтық және монологтық сөйлеуді қолдану бойынша білімді дамыту, шет тілінде сұрақтарға жауаптарды стильдік сауатты, логикалық тұрғыдан дұрыс жеткізу дағдысын дамыту.мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғаламдық туризмнің даму тенденциялары (ағылшынша)
Жаһандану және цифрландыру жағдайында халықаралық туризмді дамытудың келешегі мен қазіргі тенденциялары туралы білім қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Дүние жүзі аймақтарының контекстіндегі туристік индустрияның қазіргі жағдайы мәселелері қарастырылады; жаһандану және қызмет көрсету секторын цифрландыру жағдайында туризмді дамытудың перспективалық тенденцияларына талдау жүргізілді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қызмет маркетингі (ағылшынша)
Қызмет көрсету саласындағы маркетингтің ерекшеліктері туралы білімді дамыту мақсатында зерттеледі. Маркетингтің негізгі принциптерін, позициялау стратегияларын, қызметтерді жылжыту және сатуды қамтиды. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар маркетингтік талдау құралдарын қолдануды үйренеді, сонымен қатар кешенді маркетингтік жоспарларды құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі стратегиялық маркетинг
Туристік кәсіпорынның стратегиялық дамуының бір бөлігі ретінде оның сыртқы және ішкі ортасын талдау бойынша білімдерді қалыптастыру, туристік кәсіпорынның маркетингтік ортасының жағдайы туралы ақпаратты жүйелеу және қорытындылау дағдыларын алу, туристік кәсіпорынның маркетингтік стратегияларын әзірлеу дағдылары.мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аймақтар мен әлемдегі туризм индустриясын дамыту стратегиясы
Әлемдегі туризмді дамытудың негізгі бағыттары мен стратегиялары туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, әлемнің әртүрлі елдеріндегі қолданыстағы туризмді дамыту стратегияларының ерекшеліктерін талдау дағдыларын алу, туризмде стратегияларды әзірлеу құралдарын пайдалану тұрғысынан кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ауылдық туризмді дамыту (ағылшынша)
Ауылдық туризмді дамыту тәжірибесі туралы білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс ауылдық ортаның ерекшеліктерін, оның мәдени және табиғи ресурстарын, ауылдық жерлерге туристерді тарту стратегияларын қарастырады. Ауылдық жерлерге бағытталған туристік өнімді құру және жылжыту әдістері, тұрақты даму аспектілері, сонымен қатар экологиялық мәселелер зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі этика (ағылшынша)
Магистранттарды туристік бизнестегі этикалық принциптер мен нормалардың негіздерімен таныстыру мақсатында оқытылады. Курс әртүрлі туристік бизнес контексттеріндегі этикалық дилеммаларды зерттейтін этиканың негізгі тәсілдерін зерттеуді қамтиды. Этикалық шешімдерді әзірлеуге, туризмдегі нақты жағдайларды талдауға, сонымен қатар сыни ойлау дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік желілерде турөнімді жылжыту (ағылшынша)
Әлеуметтік желілерде туристік өнімді жылжыту құралдары туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру және Instagram және Facebook әлеуметтік желілерінің мысалында туристік өнімді жылжыту дағдыларын дамыту мақсатында зерттеледі. Әлеуметтік желілерде жылжыту саласындағы арнайы терминология, туристік өнімге арналған SMM мүмкіндіктері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақ үй бизнесі және туристік операционды жүйелер
Пәннің мақсаты – магистранттарға қонақ үй бизнесі мен туристік операциялардың негіздері туралы түсінік беру. Қонақ үй менеджментінің негізгі элементтерін, соның ішінде қонақтарды қабылдау және орналастыру, персоналды басқаруды, қызмет көрсетуді, маркетингті және сатуды зерттеуді қамтиды. Туристік операциялардың логистикасына, турларды жоспарлауға, жеткізу тізбегін басқаруға және серіктестермен жұмыс істеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік интернет-сайттар деректерін талдау әдістері мен тәсілдері
Туристік интернет сайттарындағы есептегіштерді талдау және қосу дағдыларын дамыту, туристік сайттардан мәліметтер жинау үшін заманауи маркетинг құралдарын қолданудың негізгі принциптерін меңгеру, туристік кәсіпорынның интернет-парақшаларының тиімділігін арттыру және кейіннен біріздендіру үшін деректерді талдауда практикалық дағдыларды алу.мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі инноватика
Ұйымның, әсіресе оның туристік қызметі аясында инновациялық бизнес ортасын бағалау негіздері туралы идеяларды қалыптастыру, туристік кәсіпорында қолданылатын инновациялық технологияларды әзірлеу және тиімділігін бағалау дағдыларын жетілдіру, прогрессивті инновациялық технологияларды зерделеу құзыреттерін дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары: жай-күйі және әлеуетті бағалау (ағылшынша)
Қазақстан аймақтарының туристік және рекреациялық әлеуетінің деңгейін бағалауда теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде аумақтардың туристік-рекреациялық әлеуетін бағалау аспектілері туралы теориялық білім қалыптасады; еліміздің рекреациялық ресурстарына сандық және сапалық талдау жүргізу дағдылары жетілдіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
Инновациялық компоненті бар жобаларды тиімді басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Инновациялық жобаның мақсатын, пәндік салаларын және құрылымын анықтаудың негізгі принциптері, инновациялық жобаны жүзеге асыру барысында туындайтын мәселелерді шешу алгоритмі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және саяхаттар уәждемесі (ағылшынша)
Ол туристік қызметтерді тұтынушыларды ынталандырудың білімдері мен әдістемелік негіздерін дамыту және кәсіби талдау дағдыларын дамыту мақсатында зерттеледі. Туризм мен саяхат мотивациясының концептуалды негіздері, туристік қызметтерді тұтынушылардың сатып алу қабілетіне әсер ететін мотивациялық факторлар.қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік дестинациялар брендингі (ағылшынша)
Заманауи туристік брендтерді талдау және басқару дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар туристік бағыттардың брендингінің мәнімен, түрлерімен және функцияларымен, оның негізгі формаларымен және технологияларымен танысады; туристік брендті қалыптастыру және дамыту бойынша практикалық дағдылар жетілдіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрландыру және SMART-туризм
SMART туризмді дамытудың өзіндік тұжырымдамаларын және туристік бағыттардың цифрландыру дәрежесін бағалау критерийін әзірлеу бойынша білімдерді қалыптастыру, туризмде SMART шешімдерін қолдану бойынша цифрлық құзыреттерді дамыту, туристік бағыттарды цифрландыру деңгейін бағалау.мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік индустрияда адам ресурстарын басқару (ағылшынша)
Туризм индустриясы жағдайында адам ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістері туралы білімді дамыту мақсатында оқытылады. Қызметкерлерді жалдау, оқыту және ынталандыру мәселелерін қамтиды. Қызмет көрсету сапасы табыстың негізгі факторы болып табылатын салада еңбек қатынастарына, қызметкерлердің жұмысын бағалауға және оң жұмыс ортасын құруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі экономикалық-математикалық талдау
Туризм мәселелерін шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін практикалық қолдануда білім мен дағдыларды дамыту мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар туризмдегі экономикалық-математикалық талдаудың теориялық негіздерін, экономикалық процестерді модельдеу және оларды талдаудың математикалық әдістерін қолданудағы практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаларды басқару
Пән жоспарлау, ресурстарды басқару, тәуекелдерді бағалау және жобаның орындалуын бақылау салаларындағы негізгі білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Магистранттар жобаны басқару құралдарымен және әдістерімен, соның ішінде Гант диаграммасы, Scrum және Agile, сондай-ақ командалық жұмыс және жанжалдарды басқару негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туристік қызметте инновациялық технологияларды қолданады, SMART-туризмді дамытудың авторлық тұжырымдамаларын және туристік дестинацияларды цифрландыру дәрежесін бағалау үшін критерийлерді әзірлейді.
- Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді пайдалануда және мамандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеуде құзыретті
- Туристік нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқының әлеуметтік-экономикалық, мотивациялық және ахуалдық факторларын талдайды, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер етудің тиімді тәсілдері мен әдістерін анықтайды.
- Стратегиялық маркетинг және туризм бойынша базалық және теориялық білімді практикада қолданады, туристік-рекреациялық қажеттіліктерді, сондай-ақ халықтың туристік белсенділігін, туристік қызмет түрлерін, туристік инфрақұрылымды дамыту ерекшеліктерін талдайды
- Тұтынушылардың талаптарына жауап беретін дестинацияны ілгерілетудің туристік брендтік өнімдерін әзірлейді, дестинацияны ілгерілетудің туристік брендтік өнімдерінің экономикалық тиімділігін бағалайды
- Туристік бизнестегі проблемалық жағдайлардың әртүрлі түрлерін диагностикалайды және анықтайды, олардың алдын алу және еңсеру бойынша шаралар әзірлейді, туристік бизнесте жобаның іске асырылуын жоспарлайды және бақылауды жүзеге асырады.
- Қоғам мен оның ішкі жүйелерін зерттеудің негізгі ұғымдарын, теорияларын және тәсілдерін біледі және сыни ойлау дағдыларын және оны педагогикалық қызмет саласында қолдану қабілетін қалыптастыру үшін педагогикалық және психологиялық ақпарат алу әдістерін қолданады
- Басқару психологиясы саласындағы мәселелерді шешу үшін коммуникацияларға дайын болу.
- Туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің тұжырымдамалық негіздерін, туризм экономикасын зерттеудің негізгі көздері мен әдіснамасын, жаһандық және жергілікті деңгейлерде туристік индустрияны дамытудың үрдістері мен перспективаларын көрсетеді.
- Туризмдегі үрдістерді болжау және модельдеу, экономикалық-математикалық анализ жасаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген
- Заманауи білім беру технологияларын қолданады.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қолжетімді және сенімді түрде хабарласа алады
- Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру теориясы мен әдіснамасын, ғылыми қызметтегі, әсіресе экономика салаларын цифрлық трансформациялау шеңберіндегі инновациялық жобаларды басқару жүйесінің экономикалық, құқықтық және ұйымдастырушылық проблемаларын зерттеу жөніндегі теориялық-қолданбалы ережелерді айқындайды.
Ұқсас БББ
7M11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
7M11101 Туризм
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M11101 Туризм
Торайгыров университеті
7M11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M11101 Туризм
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M11101 Туризм
«Тұран» университеті
7M11101 Туризм менеджменті
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
7M11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті