7M11101 Туризм в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм саласында тереңдетілген мамандандырылған білімі бар, негізгі кәсіби құзыретін іске асыруға жоғары дайындық деңгейі бар, ғылыми-педагогикалық, өндірістік және өзге де қызмет түрлерін меңгерген жоғары білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Зерттеу әдістері және деректерді талдау
Оқу пәні магистранттарда ғылыми деректерді жинауға және түсіндіруге байланысты тәжірибеге бағытталған құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде магистранттар ғылыми зерттеулерде қолданылатын эмпирикалық ақпаратты алудың, жүйелеудің, өңдеудің және талдаудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шет тілі (кәсіби)» пәні тілдік емес мамандықтардың магистранттарына арналған. Курсты оқып-үйрену тек білімді байытуға және мамандық бойынша ғылыми көзқарастың кеңеюіне, қарым-қатынас процестерін тереңірек меңгеруге ғана емес, сонымен қатар магистранттарға болашақ кәсіби қызметте қажетті практикалық дағдыларды алу мүмкіндігін береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көптілді курс Ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Курс ғылымның қызмет ету және даму процестерін және оның қазіргі қоғамдағы рөлін түсіну үшін қажет; ғылыми зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістерін олардың ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану мүмкіндігі тұрғысынан дамыту үшін; жеке ғылыми-зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруға дағдыландыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп психологиясы
Оқу пәні жоғары оқу орнындағы психикалық, эмоционалдық және әлеуметтік процестерді түсінуге бағытталған кең ауқымды мәселелерді ашады. Курс жоғары оқу орнының білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық ерекшеліктері, мотивациясы мен оқу белсенділігі, тұлғаралық өзара әрекеттесу механизмдері және оларды шешу жолдары, стрессті жеңу, күйреудің алдын алу және эмоционалдық тұрақтылықты дамыту туралы білім алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының өзекті мәселелері. Жоғары мектеп педагогикасының негіздері қарастырылады. Педагогика ғылымының әдіснамасына, жаңа білім беру технологияларына, оқу-тәрбие процесіне, білім беру менеджментіне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясын заманауи зерттеулер
"Туризм индустриясын заманауи зерттеу"курсының мақсаты магистранттарда нарықтың өзгермелі жағдайында жұмыс істейтін кәсіпорындары бар Туризм индустриясы саласындағы зерттеулер туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Оңтайлы стратегияларды әзірлеу және бәсекелестік ортада тиімді іс-шаралар жүргізу үшін оларға әртүрлі зерттеулердің кең спектрі қажет. Курсты зерделеу кезінде әлемдік туризм индустриясының қазіргі заманғы трансформациясы және жаһандану процестері де қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым философиясы мен тарихы
«Ғылым тарихы және философиясы» пәні қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелерін және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларды, ғылыми ұтымдылықтың түрлерін, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хаттағы академиялық стиль (ағыл.)
Академиялық жазу кез-келген идеяны ұсыну және оны одан әрі талқылау үшін қолданылады. Пәнді меңгерудің мақсаты - ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктерімен танысу, академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу, академиялық мәтіндерді (ауызша және жазбаша) құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық хат негіздері (ағыл.)
Пән анықтамаларды ұсынуға және қорытындыларды сипаттауға, нақты және құрылымдық дәлелдер негізінде жазбаша ғылыми коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін академиялық мәтінді құру негіздерін зерттеуге негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясының менеджмент және маркетингінің өзекті мәселелері
"Туризм индустриясының менеджменті мен маркетингінің өзекті мәселелері" пәнінің мақсаты магистранттардың нарықтық экономика жағдайында туристік индустрия кәсіпорындарының қазіргі заманғы басқару және маркетингтік проблемаларын анықтау және талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Шетелдік және отандық туристік кәсіпорындардың менеджменті мен маркетингінің теориялық және қолданбалы аспектілеріне, сондай-ақ тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және туристік нарықтағы табысты қызмет үшін кәсіпорындардың нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға негізделген технологияларды зерттеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Рекреациялық жоспарлау және туристік бағыттарды жобалау
"Рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау" пәнінің мақсаты магистранттарда рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау саласында жүйелі теориялық білім мен практикалық құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Туристік-рекреациялық саладағы жобалау қызметін жоспарлаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін, оның ішінде өңірлік бағдарламаларды әзірлеу, қаржыландыру ерекшеліктері мен технологияларын зерделеуге, сондай-ақ туристік объектілер мен аумақтарды жобалаудағы басым бағыттарды анықтауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі тенденциялар және туризм нарығының дамуын болжау
"Туристік нарықтың дамуының қазіргі тенденциялары мен болжамы" пәнінің мақсаты магистранттарда туристік нарықтың даму динамикасын, құрылымы мен кеңістіктік заңдылықтарын талдау саласында жүйелі білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Постиндустриалды қоғам жағдайындағы әртүрлі деңгейдегі туристік жүйелердің эволюциясы мен қызметін зерттеуге, басқарушылық шешімдерді болжау мен қабылдаудың тұрақты тенденцияларын анықтауға ерекше назар аударылады. Курс туристік нарықты сегменттеудің теориялық және қолданбалы мәселелерін, аумақтық рекреациялық жүйелерді қалыптастыруды, сондай-ақ туризм саласындағы тиімді кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытуға ықпал ете отырып, туристік нарықтың әртүрлі сегменттерінің дамуын болжаудың негізгі әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмдегі стратегиялық басқару
Пәнді игерудің мақсаты туристік қызметті стратегиялық жоспарлаудың тұтас жүйесін құру мен жұмыс істеудің әдіснамалық және ұйымдастырушылық тәсілдерін зерделеу болып табылады. Курс туристік нарықтың шаруашылық бірлігі деңгейінде Стратегиялық жоспарлау саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға, сыртқы және ішкі орта факторларын есепке алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік индустрия кәсіпорындарының кадр саясатындағы инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты-инновациялық технологияларды қолдану туралы білімге сүйене отырып, кадрлық мәселелер бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін қажетті теориялық және практикалық білім, дағдылар кешенін беру. Туризм индустриясы туристік ұсыныстың әртүрлі салаларында жұмыс істейтін бірқатар ұйымдарды қамтиды, бірақ туристік қызметтің сипатына немесе көлеміне қарамастан, олардың барлығы адам ресурстарының сапасына, яғни өз қызметкерлеріне байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау
Оқу пәні келіп түскен ақпаратты талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға және шешім қабылдау, пайымдаулар қалыптастыру және өз пікірін қорғаудың осы процестерінің негізінде бағытталған. Пән оқу процесін ұйымдастырудың үш кезеңінің базалық моделіне негізделген оқыту әдістері мен стратегияларының жүйесіне негізделген: "шақыру-түсіну – рефлексия"
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясында персоналды басқару және ұжымдық мәдениет
Курстың мақсаты кадр саясатын әзірлеу және ұйым персоналын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ету бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Корпоративтік мәдениетті қалыптастыру мәселелері, оның тур ресурстарын басқару жүйесіндегі орны қарастырылады.ұйымдар және оның өзара әрекеттесу механизмі, қызметкерлердің адалдығын арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту әдістері мен технологиялары
Пән жоспары университетте оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. Университетте оқытудың тиімді әдістерін, формаларын және технологияларын оңтайлы таңдауға жағдайларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көптілді курс Смарт туризм және іс шаралар дизайны
"Смарт туризм және іс-шаралар дизайны" пәнінің мақсаты магистранттарда туризмді дамыту және іс-шараларды ұйымдастыру үшін цифрлық технологиялар мен инновациялық шешімдерді қолдану саласында жүйелі білім мен практикалық құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Ақылды туризм тұжырымдамаларын, туристік саланың цифрлық трансформациясын, заманауи дизайн және басқару құралдарын қолдана отырып, оқиғалар мен іс-шараларды құру, жоспарлау және жүзеге асыру әдістерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Курс туристік сектор мен іс-шаралар индустриясының бәсекеге қабілеттілігін және тұрақты дамуын арттыру үшін инновациялық тәсілдерді тиімді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік индустрияда инновациялық қызметтерді қалыптастыру
Пәнді зерделеудің мақсаты - кәсіпорындарға бәсекелестік артықшылыққа ие болуға, бизнесті тиімді жүргізуге және тиісті пайда алуға мүмкіндік беретін туристік индустриядағы инновациялық қызмет саласындағы білімді игеру. Инновациялардың туристік нарыққа және инновациялық тенденцияларға әсері, қызмет көрсетудегі инновациялар, технологиялар, басқару және т. б. талданады. Туризм индустриясы кәсіпорындарының инновациялық стратегиясын қалыптастыру және туризм саласындағы инновациялық идеяларды одан әрі іске асыру үшін (автоматтандыру, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, қызметтердің жаңа түрлерін және жаңа туристік маршруттарды әзірлеу, қонақжайлылық саласындағы қызметтердегі жаңалық және т.б.) басқару жүйесі қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмді аймақтық дамытуды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі жағдайда магистранттардың туризмді дамытуды өңірлік стратегиялық басқару дағдыларын игеруі, мемлекет пен өңірлер басқару орталықтарын өз мүдделері мен мақсаттарына қарай бөлетін жаңа басқарушылық тәсіл шеңберінде жүргізіледі. Өңірлік туризмнің жай-күйі мен даму перспективаларын талдау, стратегиялық модельдеу қағидаттарын қолдану, өңірлік туризмді дамыту модельдерін әзірлеу негізінде басым туристік жобаларды негіздеу және таңдау, өңірлік туризмді дамытуды басқару процесінің тиімділігін бағалау саласындағы дағдылар қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі қызмет сапасын басқару мәселелері
"Туризмдегі қызметтердің сапасын басқару мәселелері" пәнінің мақсаты магистранттарда туристік қызметтердің сапасын басқару саласында жүйелі білім мен практикалық құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Туристік индустрия кәсіпорындарының типологиясын, қызмет көрсету шарттары мен процестерін, туристік қызметтердің сапасын бағалау критерийлерін, сондай-ақ кәсіпорынды басқарудың функционалдық құрылымы шеңберіндегі сапаны басқару міндеттерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Курс туристік бағдарламаларды әзірлеу мен таңдауды, сондай-ақ туристік компаниялардың клиенттермен және бәсекелестермен өзара іс-қимыл мәселелерін қамтиды, туристік нарықта жоғары деңгейдегі сервис пен бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық және агро-ауылдық туризмді тұрақты дамыту
Пәннің мақсаты магистранттарда экологиялық және агро-ауылдық туризмді тұрақты дамыту саласында терең жүйелі білім мен практикалық құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Табиғи және ауыл шаруашылығы ресурстарын бағалау және сақтау әдістеріне, туристік жобаларды жоспарлау мен басқаруға тұрақтылық қағидаттарын енгізуге, сондай-ақ туризмнің экологиялық, экономикалық және әлеуметтік теңгерімділігін қамтамасыз ету мақсатында туристік кәсіпорындар, жергілікті қауымдастықтар мен мемлекеттік құрылымдар арасындағы өзара іс-қимылдың инновациялық модельдерін дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік өнімді жылжыту
"Туристік өнімді ілгерілету" пәнін зерделеудің мақсаты магистранттардың туристік өнімді ілгерілетуді ұйымдастырудың теориялық білімдерін игеруі және клиентке бағдарланған әдістердің практикалық дағдыларын игеруі болып табылады. Зерттеу барысында туристік өнімдерге сұранысты талдау әдістемесі мен әдістемесін; жаңа туристік өнімдерді әзірлеу дағдыларын; туристік өнімді жылжыту және сату әдістемесін; таңдалған мақсатты топқа сәйкес туристік өнімді орналастыру дағдыларын меңгеру қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі еңбек нарығының экономикасы
"Туризмдегі еңбек нарығының экономикасы" пәнінің мақсаты магистранттарда туризмнің нарықтық инфрақұрылымы жағдайында кәсіпорындардың жұмыс істеу принциптері туралы іргелі білімді қалыптастыру болып табылады. Курс өз бетінше шығармашылық ойлау қабілеттерін, экономикалық дамудың қазіргі заманғы талаптарына сәйкес бизнес-міндеттерді талдау және шешу қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ туризм саласындағы кәсіби қызмет үшін қажетті тұрақты және объективті дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы бизнесті ұйымдастыру
Пәнді зерделеудің мақсаты - туризм индустриясындағы бизнес ұйымдарының заманауи тәсілдері мен қағидаттарын игеру, кешенді экономикалық, қаржылық, Әлеуметтік және саяси-географиялық талдау, бизнес ортаны кешенді диагностикалау, туристік бизнесті дамыту стратегияларын, тұжырымдамалары мен бағдарламаларын әзірлеу саласында кәсіби құзыреттер мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы туроперейтинг
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттардың турбизнесті жүргізу үшін қажетті практикалық дағдыларын қалыптастыру. Турларды құру, ілгерілету және іске асыру жөніндегі жұмыстар циклі, туризмнің әртүрлі түрлеріне қызмет көрсету бағдарламаларының ерекшеліктері, қызмет көрсетушілермен қатынастардың ерекшеліктері, туристік құжаттама, сондай-ақ туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру және туроперейтингті құқықтық реттеу туралы мәселелер қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындарында шығындарды басқару
"Туризм және қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындарындағы шығындарды басқару" пәнін оқудың мақсаты-шығындарды басқару және туризм индустриясы кәсіпорындарының тәуекелін азайту саласындағы шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін қажетті теориялық және практикалық білім, дағдылар кешенін беру. Кәсіпорынның қаржылық есептілігін жасау, туристік және қонақ үй өнімдерін өндіру шығындарының жіктелуі, туристік өнімді әзірлеу және жобалау процесінде шығындарды басқару, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі шығындар мен нәтижелерді бағалау әдістері қарастырылады. Туристік өнімнің өмірлік циклінің жекелеген кезеңдеріндегі шығындарды басқаруға, туризм және қонақ үй кәсіпорындарының рентабельділігін талдауға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік қарым-қатынас, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде, ауызша және жазбаша түрде меңгерген
- Үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік шындық жағдайында басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері туралы білімді көрсетеді
- Академиялық жазу білімі мен дағдыларын меңгерген, маркетингтік құралдарды пайдалана отырып, туристік нарықтың даму үрдістерін талдай біледі
- Туризм индустриясының дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсетеді, туристік қызметті жоспарлау кезінде ғылыми, анықтамалық, статистикалық және өзге де ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгерген
- Озық тәжірибе мен ғылыми жетістіктерді негізге ала отырып, басқару қызметінде қазіргі заманғы тәсілдерді, персоналмен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін қолданады, осылайша туризм индустриясы кәсіпорындарында басқару процестерінің тиімділігін арттырады
- Смарт-туризм және іс-шаралар дизайны және экологиялық және агро-ауылдық туризмнің тұрақты дамуы цифрландырудың заманауи тәсілдерін және жасанды интеллект жүйелерін басқару процестеріне интеграциялауды ескере отырып, ғылыми-қолданбалы ақпаратты жинау, өңдеу және түсіндіру негізінде экономика секторы саласында стратегиялық және тактикалық басқаруды жүзеге асыруға және туристік қызметтердің сапасын қамтамасыз етуге қабілетті мамандарды даярлау қажеттілігімен шартталған, туристік өнімдерді маркетинг және жобалау
- Зерттеу практикасының құрылымын, кезеңдері мен әдістерін айқындайды, Туризмдегі еңбек нарығының деңгейін бағалайды, сондай-ақ инновациялық идеяларды енгізе отырып, Туризмдегі және қонақжайлылықтағы қызметтердің сапасын арттыру жөніндегі шараларды әзірлейді; туристік кәсіпорынның қызметіне талдау жүргізе алады
- Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін негізге ала отырып, өңірлік туристік тартымдылықты арттыратын туристік өнімдерді әзірлеу, енгізу және жылжыту бойынша тиімді жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді
- Туристік бизнесті жүргізу, инновациялық туристік қызметтерді қалыптастыру, әр түрлі деңгейде туристік қызметті дамыту стратегиясын әзірлеу кезінде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады
- Туризм және туристік бизнесті жүргізу саласындағы бірегей шешімдерді біріктіру және қосу негізінде кәсіби қызметте ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін білуін қолданады
Ұқсас БББ
7M11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
7M11101 Туризм
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M11101 Туризм
Торайгыров университеті
7M11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M11101 Туризм
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M11101 Туризм
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M11101 Туризм
«Тұран» университеті
7M11101 Туризм менеджменті
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
7M11101 Туризм
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті
7M11101 Туризм
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M11101 Туризм
Торайгыров университеті
7M11101 Туризм
«Тұран» университеті