Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ішкі және сыртқы нарыққа туристік қызметтерді ілгерілетуге бағытталған басқару және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті туристік саланың бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Интернет брондау жүйесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ мамандардың туризмде ақпаратты өңдеу мен басқарудың заманауи ақпараттық жүйелерінің жұмыс істеуі мен қолданылуы саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Осы пән оқыту аясында ақпараттық қоғамның негізгі сипаттамалары, электрондық туристік бизнестің базалық моделі, қонақ үй қызметтерін брондаудың заманауи жүйелері, қонақүйлерді брондау жүйесінің бұлтты технологиялары, турларды брондау жүйелері, авиатасымалдарды брондаудың тарату жүйесі зерделенеді. Баламалы брондау жүйелері, туризмде Интернет ресурстары мен технологияларды пайдалану перспективалары ашылады. Білім алушылар алған құзыреттер сервис және туризм кәсіпорындарында ақпаратты өңдеудің заманауи ақпараттық жүйелерін, брондаудың қолданбалы бағдарламалық өнімдерін пайдалану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты: тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Осы пән оқыту аясында кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі түрлері, принциптері мен әдістері, басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары, кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасы, менеджмент саласында шешім қабылдау процестері оқытылады. Қазіргі шаруашылық жағдайында кәсіпорындарды басқару теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу, жүйелеу және бекіту мәселелері ашылады. Салалық бәсекелестік жағдайындағы жұмыстың заманауи әдістері мен әдістері, Өндірісті жедел, стратегиялық, дағдарысқа қарсы басқару, нарық жағдайындағы кәсіпорындардағы тиімді менеджмент бағыттары қарастырылады. Білім алушылар алатын құзыреттері туристік қызметтер нарығында тиімді ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдауға және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Туристік-рекреациялық жобалау технологиялары

    Пәнді оқу мақсаты: туристік аумақтарды жобалау және аймақтарға бөлу негіздері бойынша білім кешенін қалыптастыру. Осы пән оқыту аясында өңірлік туристік саясатты әзірлеу және іске асыру жүйесіндегі туристік-рекреациялық жобалаудың ерекшеліктері, туристік-рекреациялық жобалаудың қағидаттары мен әдістері, туристік-рекреациялық жобаны басқару қызметтері, туристік-рекреациялық жобаны бақылау және реттеу зерделенеді. Рекреациялық қызметтің ресурстық әлеуеті, туристік-рекреациялық жобаны құру ерекшеліктері ашылады. Туристік-рекреациялық аумақтардың тұрақты дамуын қалыптастырудың әдіснамалық тәсілдері, туристік-рекреациялық жобалар мен бағдарламаларды қаржыландыру стратегиялары қарастырылады. Білім алушылардың алған құзыреттері туристік аумақтарды жобалау және аймақтарға бөлу, туристік-рекреациялық жобаны таныстыру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Осы пән оқыту аясында басқару психологиясының негіздері, басқару субъектілері мен объектілерін зерттеудің психологиялық әдістері зерттеледі, басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары, еуропалық, американдық, жапондықбасқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, іскерлік келіссөздер психологиясы, дағдарысты басқарудың басқару аспектілері, басқару қақтығыстарының психологиясы, басқарудың корпоративтік мәдениеті қарастырылады. Басқару міндеттері контекстіндегі психологиялық теориялар мен тәсілдердіңнегіздері, басқару субъектілері мен объектілерінің типологиясы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі қарастырылады. Білім алушылар алған құзыреттері басқарудың зерттелген психологиялық аспектілері мен тұжырымдамалары негізінде тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдауға және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғаламдық брондау және брондау жүйелері

    Пәнді оқудың мақсаты: туристік индустрияда қолданылатын қазіргі заманғы брондау жүйелерінің негізгі түрлері туралы құзыреттер мен түсініктерді қалыптастыру. Осы пән оқыту аясында CRS (Computer Reservation System) брондаудың компьютерлік жүйелерін құру және пайдалану, брондау мен резервтеудің компьютерлік жүйелерін қолдану ерекшеліктері, брондаудың компьютерлік жүйелерін аумақтық белгілері бойынша, іске асыру нысаны бойынша, өзара іс-қимыл түрі бойынша, функционалдылық деңгейі бойынша жіктеу зерделенеді. Ең ірі және әйгілі әлемдік брондау жүйелері қарастырылады: Amadeus, Galileo, Worldspan, Saber. Шетелдік брондау және брондау жүйелерінің ерекшелігі, брондау жүйесін таңдау туралы шешім қабылдау процесі, брондау жүйелерін қосу ерекшеліктері, брондаудың жаңа технологиясының тиімділігі және оларды пайдалану перспективалары ашылады Білім алушылар алған құзыреттер туристік индустрия қызметін ұйымдастыруда брондау мен резервтеудің қолданбалы бағдарламалық өнімдерін пайдалану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасында туризмді дамытудың кластерлік технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты: Қазақстан Республикасында туристік кластерлерді ұйымдастыру қағидаттары туралы теориялық және практикалық білім негіздерін қалыптастыру. Осы пән оқыту аясында Қазақстанда туристік кластерлердіқ алыптастыру мен дамытудың ғылыминегіздері, кластер-талдауды қолдану әдістемесі мен әдістемесі, туристік-рекреациялық аймақтар мен объектілерді жобалауға кластерлік тәсіл, туристік кластерлерді құру кезеңдері мен технологиясы зерделенеді. Туристік кластерлерді басқару қағидаттары мен тетіктері, туризмдегі кластерлік бастамалардың ерекшеліктері ашылады. Қазақстан Республикасындағы туристік қызметтер нарығында кластерлік саясатты іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдар, Қазақстан Республикасында туристік-рекреациялық кластердіқ алыптастыру және іске асыру ерекшеліктері қарастырылады. Білім алушылардың алған құзыреттері туристік-рекреациялық жобалаудың, аумақтарды игерудің және дамытудың заманауи технологияларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект және пәнаралық зерттеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты: әртүрлі ғылыми салалардың түйіскен жерінде кешенді міндеттерді шешу үшін АИ технологияларын қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: Тарих, негізгі ұғымдар және қолдану салалары. Машиналық оқыту: Алгоритмдер, түрлері. Нейрондық желілер және терең оқыту. Сәулет, оқыту әдістері, қолдану мысалдары. мәтінді талдау негіздері, машиналық аударма, мәтін құру. Компьютерлік көру: кескінді тану, бейне талдау. Шешімдерді қолдаудың интеллектуалды жүйелері: Алгоритмдер және практикалық жағдайлар. Үлкен деректер және және: үлкен көлемдегі деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері. Жасанды интеллекттің этикалық аспектілері: жауапкершілік, қауіпсіздік, қоғамға әсер ету. Білім алушылар алған дағдылар мен құзыреттер үлкен деректерді талдауға, модельдерді құруға және оңтайландыруға, пәнаралық білімді интеграциялауға, деректерді сыни талдауға және жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып кешенді мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін қалыптастыру, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамалары. Осы пән оқыту аясында басқару психологиясының негіздері, басқару субъектілері мен объектілерін зерттеудің психологиялық әдістері зерттеледі, басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары, еуропалық, американдық, жапондықбасқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, іскерлік келіссөздер психологиясы, дағдарысты басқарудың басқару аспектілері, басқару қақтығыстарының психологиясы, басқарудың корпоративтік мәдениеті қарастырылады. Басқару міндеттері контекстіндегі психологиялық теориялар мен тәсілдердіңнегіздері, басқару субъектілері мен объектілерінің типологиясы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі қарастырылады. Білім алушылар алған құзыреттері басқарудың зерттелген психологиялық аспектілері мен тұжырымдамалары негізінде тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдауға және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіптік)

    Пәнді оқытудың мақсаты: шет тілінде кәсіби жазбаша және ауызша қарым-қатынас жасау үшін қажетті магистранттардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыру. Осы пәнді оқытудың аясында: Жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби проблемалар шеңберінде аргументация және дау-дамай дағдыларын дамыту негізінде монологиялық және диалогтық нысандарда шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын жетілдіру. Жалпы қабылданған негізгі нысандарда ғылыми ақпаратты шет тілінде жазбаша баяндауға оқыту. Маман даярлау бейіні бойынша ресми іскерлік және ғылыми функционалдық стильдердің лингвистикалық сипаттамаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қонақ үй мен мейрамхана индустриясының тұрақты дамуындағы жасыл стратегиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға тұрақты даму мен туризмді жоспарлаудың мәні, жүзеге асыру тәсілдері мен ерекшеліктері туралы білім беру. Осы пән аясында оқытылады: Тұрақты туризм жаһандық қоғамдастықтың заманауи тренді ретінде. Туристік индустрияның дамуын жоспарлау және стратегиялық талдау. Тұрақты/жасыл даму стратегияларын және туристік дестинациялардың аумақтық брендингін әзірлеу. Мастер жоспарлар, туризм инфрақұрылымына "жасыл инвестицияларды" ынталандыру. Туризмді тұрақты дамытудың жасыл стратегияларын әзірлеу. Туристік саладағы ресурстарды үнемдейтін технологиялар. Жасыл бағыттар және Қазақстанның туристік-рекреациялық әлеуеті. Білім алушылар алған құзыреттер туризм саласындағы кәсіпорындарды дамытудың тұжырымдамасын таңдау, жасыл стратегияларын әзірлеу және іске асыру жоспары бойынша басқарушылық шешімдердің тиімділігін бағалау әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялар және туристік-рекреациялық аймақтар мен кешендерді жобалау

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға туристік-рекреациялық аймақтар мен кешендердің инновациялық жобаларын әзірлеу, Жоспарлау және іске асыру бағдарламалары туралы білім беру. Осы пәноқыту аясында рекреацияның теориялық аспектілері және туристік-рекреациялық жобалау негіздері, рекреациялық табиғатты пайдалану, туристік-рекреациялық орталықтарды жобалау кезінде жоспарлаудың инновациялықәдістерізерделенеді. Рекреациялық аумақтарды, туристік-рекреациялық аймақтарды, рекреациялық және туристік кешендерді, рекреациялық мекемелерді жоспарлау ұйымын жобалау ерекшеліктері қарастырылады. Білім алушыларалған құзыреттер туристік-рекреациялық аймақтар мен кешендердің инновациялық жобаларын әзірлеу, жоспарлау және іскеасыру бағдарламаларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тұрақты дамуы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда облыста білім кешенін қалыптастыру туризм мен қонақжайлылықты экологиялық бағдарланған, тұрақты дамыту және тиісті критерийлер мен индикаторлар негізінде туризм мен қонақжайлылық индустриясы объектілерінің тұрақтылығын ғылыми талдау және бағалау дағдыларын оқыту. Осы пән аясында оқытылады: Туризм мен қонақжайлылықтың тұрақты дамуының теориялық және әдіснамалық негіздері. Туристік дестинациялардағы туризм мен қонақжайлылықты тұрақты дамыту тұжырымдамасы. Туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тұрақты даму критерийлері. Туристік дестинацияларда туризмді тұрақты дамыту стратегиялары мен практикаларын енгізу. Туризмнің қоршаған ортаға әсері. Тұрақты туризм мен қонақжайлылықты реттеудің экологиялық-экономикалық құралдары. Туристік индустрия және қонақжайлылық кәсіпорындарының тұрақты даму маркетингі. Тұрақты туризм тұжырымдамасын іске асырудың шетелдік тәжірибесі. Қазақстан Республикасында тұрақты туризм мен қонақжайлылықты дамыту перспективалары. Білім алушылардың алған іскерліктері: туристік және қонақ үй-мейрамхана индустриясындағы стратегиялық өзгерістерді интеграцияланған басқару негізінде туристік-рекреациялық аумақтарды игеру және тұрақты дамыту бағдарламаларын қалыптастыру және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының білім беру жүйесіндегі туризм және өлкетану

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың ішкі және халықаралық туризмді дамыту үшін туристік-рекреациялық (табиғи және тарихи-мәдени) ресурстарды зерделеу әдістемесін игеруі. Осы пән оқыту аясында туристік-өлкетану жұмысының негіздері, Қазақстан Республикасындағы өлкетанудың мәні мен міндеттерін зерделеу объектілері мен әдістері зерделенеді, тарихи өлкетанудың негіздері, мұражайтану негіздері, өз өлкесінің өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қорғау міндеттері ашылады. Ішкі және халықаралық туризмді дамыту үшін физикалық-географиялық, экономикалық-әлеуметтік-географиялық зерттеулерді жүргізудің ерекшеліктері мен әдістері, туристік-рекреациялық (табиғи және тарихи-мәдени) ресурстарды зерделеу әдістемелері қарастырылады. Білім алушылардың алған құзыреттері өлкетану материалын іздеу және пайдалану; әртүрлі әдеби, картографиялық, статистикалық дереккөздерді өңдеу, талдау; өлкетану саласында далалық зерттеулер жүргізу және туристік-экскурсиялық мекемелерде туристік-өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Рекреация мен туризмнің концептуалды жүйелерін және олардың тұрақты даму жағдайында даму заңдылықтарын, сонымен қатар іргелі заңдар мен теориялардың философиялық мәселелерін білу.
  • Жобалау қызметінің өмірлік циклін, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу ережелерін, бизнес-процестерді; персоналды басқару негіздерін, менеджментті, басқару психологиясын білуді көрсету.
  • Кәсіби зерттеу, педагогикалық, практикалық мәселелерді шешу үшін тиімді, шығармашылық, комбинаторлық ақпараттық ресурстар мен жасанды интеллект технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ГАЖ, GDS, SRS, Amadeus, Galileo, Worldspan, Saber бағдарламаларын қолдану.
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясында қызмет көрсетудің кәсіби стандарттарын қолдану және қызмет сапасын басқару.
  • Туристік кәсіпорынды жоспарлау, сатуды, тәуекелдерді және бизнес-процестерді басқару барысында нәтижелерге қол жеткізу үшін көп тапсырма және көптілділік жағдайында мүдделі субъектілермен, шетелдік әріптестермен тиімді коммуникацияларды, функционалдық өзара іс-қимылды және өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
  • Стейкхолдерлердің ұстанымдарын ескере отырып және ақпаратты өңдеу мен шешім қабылдаудың заманауи технологияларын саналы түрде қолдана отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, соның ішінде жаңа ортада және кең пәнаралық контексте стандартты емес тиімді шешімдер қабылдау.
  • Туризм теориясы мен практикасының, географияның, тарихтың, мәдениеттің жаңа жетістіктерін бәсекеге қабілетті туристік өнімді қалыптастыру және оны ішкі және халықаралық туристік нарықтарда ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, оның ішінде көпмәдениетті және шет тілді ортада ілгерілету үшін қолдану.
  • Қазақстан Республикасының киелі географиясы мен UNESCO әлемдік мұрасының табиғи, мәдени, тарихи, этнографиялық объектілеріне негізделген туристік дестинацияларды брендтеу объектісі ретінде инновациялық туристік өнімді құру мен басқарудың бірегей стратегиясын әзірлеу.
  • Дәстүрлі және инновациялық өнімдерді дамыту; басым туристік аймақтарды дамытуды, оның ішінде туристік маршруттарды әзірлеуді жобалаумен айналысады. туристік индустрия кәсіпорындарында тұрақты дамудың жасыл стратегиялары мен қағидаттарын тиімді енгізу.
  • Ғылыми мүдделер немесе туристік қызметтердің кластерлік нарығын зерттеу шеңберінде болжаудың, талдаудың және жүйелеудің заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын пайдалану.
  • Нарық конъюнктурасын, қауіпсіздік талаптарын және сыртқы ортаның белгісіздігін ескере отырып, бос уақыт пен туризм өнімдерін ілгерілету және өткізу мақсатында тұтынушылардың мінез-құлқын болжай отырып, туризм саласында бірегей өнімдерді жасау және тұрақты туристік өнімді әзірлеу мен ілгерілетуді басқару.
  • Академиялық адалдық мәдениетін және туристік салада академиялық орта құру қағидаттарының тасымалдаушысы ретінде сезіне отырып, демократиялық қоғамның құндылықтарына бағдарлай білу.
Top