Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01102 Педагогика және психология
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ мақсаты – Сала жұмыс берушілерінің талаптарына жауап беретін, бәсекелестікке бейімделген педагогика және психология саласы бойынша барлық үлгідегі мекемелердің педагогикалық процесінде психологиялық-педагогикалық қолдауды, сүйемелдеуді және түзету қызметін жүзеге асыруға қабілетті құзыретті білікті бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
«Педагогика-психология» мамандығына кіріспе
Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі
Білім берудегі менеджмент
Жас ерекшелік психологиясы
Жалпы психология
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика және құқық
Кәсіпкерлік
Арт-психология
Мектептегі педагогикалық- психологиялық қызмет
Ғылыми зерттеу әдістері
Эмоциялық интеллект
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Педагогика тарихы
Конфликт психологиясы
-
3 Оқу жылы
Арнайы педагогика және психология
Инновациялық педагогикалық технологиялар
Білім берудегі мониторинг
Инклюзивті білім беру
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық кеңес беру
Коучинг негіздері
Креативті педагогика
Әлеуметтік педагогика
Практикалық психология
Педагогиканы оқыту әдістемесі
Психология тарихы
-
4 Оқу жылы
Тұлғаны педагогикалық-психологиялық диагностикалау
Психологияны оқыту әдістемесі
Отбасы психологиясы
Арт педагогика
Пcихологиялық тренинг әдістемесі
Этнопедагогика
Конструктивті оқыту әдістемесі
Психологтың түзету-дамыту жұмысының әдістемесі
Педагог-психологтың кәсіби имиджін қалыптастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дүниетанымы мен ойлау мәдениеті кең жоғары білімді адамды қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) пәндер саласында базалық білімі бар, педагогика және психология саласындағы педагогикалық процестің даму заңдылықтары туралы түсінігі бар
- Оқушылардың өсуі мен физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын меңгерген, педагогикалық үдерісте дене дамуын анықтау әдістерін қолданады, алған білімдерін оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде қолданады; оқушылардың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына ықпал ететін жағдайларды қамтамасыз ету бойынша білімді практикада қолданады.
- Білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, педагогикалық қызметті, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады.
- Педагогикалық- психологиялық қызметті дамытудың негізгі кезеңдерін, кәсіби дайындықтың нормативтік негіздерін жіктейді, тиісті білім саласындағы ғылыми мектептерді, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерін тану дағдыларын игереді.
- Психологиялық қызмет көрсету үшін психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламаларын түсіндіреді; педагог-психолог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын меңгереді
- Білім беру менеджменті саласында оқытудың инновациялық білім беру технологияларын, әдістерін анықтауға, цифрлық ортаның педагогикалық дизайнының ерекшеліктерін түсіндіруге, креативті педагогика мен білім беру мониторингінің негізгі бөлімдерін талдауға қабілетті; эмоцияларды басқарудың әртүрлі нұсқаларын әзірлейді және ұсынады, коучингтің негізгі құралдары мен әдістерін меңгереді.
- Педагог-психологтың кәсіби қызметінің ғылыми негіздерін, ерекшеліктерін, педагог-психолог жұмысындағы зерттеу әдістері мен механизмдерін анықтайды.
- Білім алушылардың бойында тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру, кәсіби іскерлігі мен дағдыларды, сондай-ақ педагогикалық өзін-өзі тәрбиелеу қажеттіліктерін дамыту, педагогикалық және психологиялық қызметке шығармашылық, зерттеу тәсілдерін ұйымдастыру дағдылары бар