Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01102 Педагогикалық коучинг және психология в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесіне қатысушылардың қиындықтарын диагностикалауды және оларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ету бойынша білім мен дағдыларды практикалық қолдану дағдыларын іске асыратын білім беру саласындағы кәсіби коуч құзыреті бар педагог-психологты даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
  • Әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау үдерісінде білім алушыларға психологиялық көмек көрсету этикасы мен принциптерін іске асыруда педагогикалық, этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімдерді тиімді пайдаланады, бұл қызмет адамның физиологиясы саласындағы білімге, психология-педагогика ғылымындағы мәдениетаралық зерттеулер нәтижелеріне негізделіп, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, сыни ойлау мен эмоционалдық интеллектіні дамыту технологияларын қолдану арқылы жүзеге асырылады.
  • Әлеуметтік бастамашылдық пен кәсіби бағдарлану жағдайында өзін-өзі дамыту, өзін-өзі реттеу, күйзеліске төзімділік және өзін-өзі жетілдіру үлгісінде уақытты басқару мен жеке тиімділікке бағытталған коучингтік құзыреттерге, педагогикалық жобалау мен командалық өзара әрекеттесу дағдыларына сүйене отырып, білім беру үдерісінің қатысушыларына әлеуметтену, оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша психологиялық-педагогикалық ақпараттандыру мен ағарту жұмысын жүзеге асырады.
  • Білім алушының жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін, бар қиындықтарды, жас ерекшеліктерін, тұлғалық және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық бағалау жасайды, психологиялық тұжырымдамалар мен қазіргі заманғы психологиялық көзқарастарды олардың тарихи-ғылыми негізі тұрғысынан меңгергендігін көрсетеді.
  • Әлеуметтік бейімделмеушіліктің пайда болуының алдын алу бойынша іс-шараларды жүзеге асырады суицидология, әлеуметтік, арнайы және практикалық психология, психологиялық кеңес беру саласындағы ғылыми білім жүйесі, жеке және топтық қызметті ұйымдастырудың әлеуметтік-психологиялық әдістерін қолдана отырып, жалпы білім беру бағдарламаларын игерудегі психологиялық, әлеуметтік немесе физиологиялық қиындықтардың себептерін (көздерін) ажырата білу.
  • Педагогтың кәсіби және тұлғалық дамуы процесінде ғылыми-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады және өткізеді, кәсіби қауымдастықтар шеңберінде педагогика және психологияны оқыту әдістерін, педагогикалық коучинг және менторинг технологияларын, сондай-ақ білім беру процесінің қатысушыларымен өз тәжірибесіндегі өзгерістердің тиімділігін бағалау негізінде жүзеге асырады.
  • Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық қарым-қатынасты жетілдіруге негізделген оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде инновациялық, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін өз тәжірибесін және әріптестерінің ағымдағы тәжірибесінің нәтижелерін талдайды.
  • Адами ресурстарды, жеке және іскерлік мансапты басқару қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу уәждемесінің деңгейін айқындай отырып, педагогтің құқықтық және этикалық нормалары шеңберінде ата-аналар мен педагогтарға ұсынымдар әзірлей отырып, коучингтік әдістер мен технологияларды, педагогикалық процесті ұйымдастыруда тәлімгерлікті пайдалана отырып, білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттерін арттырады.
  • Білім беру процесі кезеңінде жайлы, жанжалсыз және қауіпсіз білім беру ортасының талаптарын сақтай отырып, инклюзивті орта құру стратегияларын қолдану арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке білім беру кеңістігін қалыптастыру үшін жағдайларды қамтамасыз етуге кәсіби психологиялық-педагогикалық қызығушылық танытады.
  • Білім беру қызметінің әдістері мен құралдарын пайдаланудағы тиімділік нәтижелеріне психологиялық-педагогикалық мониторинг және сандық-сапалық талдау және интерпретация жүргізеді, психологиялық қорытынды жасайды және қажет болған жағдайда білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, диагностика мен ғылыми зерттеулер жүргізу үшін рұқсат етілген әдістер мен әдістемелерді іріктеу негізінде білім алушылардың жалпы жай-күйін жинақтайды.
Top