Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01405 Сауықтыру дене тәрбиесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты педагогикалық, сауықтыру, оңалту, емдеу, медициналық, профилактикалық көмек дағдыларын меңгерген, білім беру, мәдениет және басқару мекемелерінің қызметін сүйемелдеуге қабілетті сауықтыру дене шынықтыру саласындағы құзыретті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жүзудің теориялық және әдістемелік негіздері
Жүзу
Инклюзивтті білім беру
Патология және тератология
Педагогтың сандық сауаттылығы
Шаңғы дайындығы
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Жеке әдістемелер, сауықтыру-дене шынықтыру
Спорттық жаттығулардың медициналық және биологиялық негіздері
Гимнастика
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Дене шынықтыру сабағында оқушылардың оқу-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Емдік дене шынықтыру мен массаждың педагогикалық негіздері
Анатомия, спорт морфологияның негіздері және биохимия
Емдік және адаптациялық дене шынықтыру массаж негізінде
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері және биомеханика
Жеңіл атлетика
Шағын жинақты мектепте дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Туризм
Футбол және спорт ғимараттары
Дененің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері
Гимнастика және сабақ беру әдістемесі
Дене шынықтыру теориясы мен әдістері
Ғылыми зерттеу негіздері
Денешынықтыру және спорт тарихы
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Шаңғы спорты
Дене мәдениеті гигиенасы мектеп гигиенасы негіздері мен бірге
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Педагогтың электрондық портфолиосы
Шаңғы спортын жетілдіру
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі. ҒЗЖ және физикалық қасиеттерін дамыту әдістері
Жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Спорттағы қалпына келтіру құралдары және жүзудегі спорттық-педагогикалық шеберлік
Спорттық туризм
Спорттық медицина және дәрігерлік бақылау
Академиялық жазу негіздері
Мектептегі волейбол және баскетболды оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Волейбол және баскетбол
Гимнастиканы жетілдіру
Жылжымалы ойындарды өткізу әдістемесі
Жүзуді жетілдіру және гидротұрақтандыру
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Профессии
Оқыту нәтижелері
- сауықтыру дене шынықтыру және спорт педагогикасы саласында білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырады;
- орта білім беру мазмұнын қазіргі жағдайына сәйкес мектептен тыс дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық іс-шараларды, мектептегі спорт секцияларының қызметін ұйымдастырады;
- таңдаған спорт түрі бойынша біліктілігін көрсетеді;
- оқу процесінде дене тәрбиесінің заманауи ақпараттық, коммуникациялық және инновациялық технологияларын қолданады;
- дене шынықтыру даярлығының әртүрлі деңгейлерімен айналысатындардың, сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар балалардың ағзасына оңтайлы дене белсенділігін таңдау және олардың әсер ету механизмдерін біледі;
- салауатты өмір салтын және дене шынықтыруды жалпыға бірдей танымал құбылыс ретінде, оның адам өміріндегі маңызы мен рөлін, басқа іс-әрекеттер арасындағы орнын түсінеді;
- экономикалық, әлеуметтік және басқа да қызметті тиімді ұйымдастыру мақсатында экономикалық, экологиялық, құқықтық білімдерді, менеджмент туралы ғылыми идеяларды кәсіптік, әлеуметтік және өзге де қызметте пайдалануға, сондай-ақ мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты құруға іс-шаралар;
- физиологиялық, психологиялық механизмдердің мәнін, тұлғалық ерекшеліктерін, субъектілердің көзқарасы мен бағдарын, олардың эмоционалдық жағдайын білу негізінде кәсіби қызметін жетілдіру
- қазіргі орта білім беру мазмұнының ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғаның ұлттық-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру жұмыстарын жүргізу; қазақ халқының тарихын, салт-дәстүрін, қазақ тілін ұлттың мәдени коды ретінде білетінін көрсетеді;
- оңалту процедураларының толық кешенін пайдалана отырып, адамның жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оңалту бағдарламасын таңдау; әртүрлі қалпына келтіру әдістерін, мамандандырылған жабдықты және оңалту мен массаждың көмекші құралдарын сауатты қолданады;
- инклюзивті білім беру кеңістігінде балалардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып дене шынықтыруды жүзеге асырады.
- білімгерлердің сыни тұрғыдан ойлауын, танымдық белсенділігін, топта жұмыс істеу қабілетін, есептерді шешудегі дербестігін және т.б. дамытуға ықпал ететін оқу мен оқытудың жаңа тәсілдерін (құзыреттілік, диалогтық, ынтымақтастық, субъект-субъекті және т.б.) қолданады.
Ұқсас БББ
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B01405 Дене шынықтыру және спорт
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі мен ат спорты түрлері бойынша жаттықтырушыны даярлау
Қазақ спорт және туризм академиясы