Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Сауықтыру дене тәрбиесі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жүзудің теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты-жүзудің негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әртүрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі. Пән шетелде де, Қазақстанда да жүзудің тарихи дамуын, жүзудің түрлері мен ерекшеліктерін, салауатты өмір салтын қалыптастырудағы және дене тәрбиесіндегі жүзудің рөлін, жүзу әдістері мен оқыту әдістемесінің техникасының негіздерін, жарыстарды төрешілдеуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жүзу

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жүзу тарихы, жүзудің спорттық тәсілдерінің түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге; оқу және жаттығу сабақтарын, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілікті ұйымдастыру, жүзу бассейнінде және ашық суда қауіпсіздік техникасы мен жүріс-тұрыс ережелері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Судағы жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Патология және тератология

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымында туа біткен және алынған сипаттағы әртүрлі патологиялар туралы, сондай-ақ әртүрлі аурулар мен денсаулық жағдайындағы ауытқулар кезіндегі қалпына келтіру шаралары туралы білімді қалыптастыру. Пән әр түрлі аурулар мен туа біткен ақаулардың пайда болу себептерін, механизмдерін және негізгі заңдылықтарын, сонымен қатар ағзаның компенсаторлық, қорғаныштық мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Бұдан басқа, тұқым қуалаушылықтың,Конституцияның, аурудың дамуына жастың әсерін, патологиядағы реактивтілік пен иммунитеттің маңызын, зат алмасудың, стресстердің, аллергияның, қабыну мен тін өсуінің патологиясын зерттеуге ерекше көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы дайындығы

    Пәннің мақсаты шаңғы спортының даму тарихын зерделеу, шаңғы тебу, түсу, көтерілу және тежеу техникасының негіздерін, шаңғы спортындағы жарақаттану мен үсіктің алдын алу, шаңғы спортынан оқу сабақтарын жоспарлау құжаттарын, шаңғы спортынан спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін теориялық және әдістемелік зерделеу болып табылады. Пән шаңғымен жүру техникасы мен тактикасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке әдістемелер, сауықтыру-дене шынықтыру

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби-педагогикалық қызмет үшін теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады, бұл оқу-тәрбие процесін, түзету-дамыту және сауықтыру іс-әрекеттерін нормативтік дамып келе жатқан құрдастарымен бірлесіп оқыту шеңберінде мүмкіндігі шектеулі балалармен ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Пән Сауықтыру дене шынықтырудың жеке әдістемелерінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі аурулардан зардап шегетін адамдарда бұзушылықтарды түзету құралдары мен әдістерін, негізгі медициналық топқа жатқызылған білім алушыларды сауықтыру әдістерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық жаттығулардың медициналық және биологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты спорт шеберлігін арттыру және оқушылардың денсаулығын сақтау үшін оқу процесін оңтайландыруға бағытталған медициналық-биологиялық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән оқу-жаттығу процесін сүйемелдеудің медициналық-биологиялық іс-шараларын және жүйелі спортпен шұғылдану кезінде болатын ағзаның физиологиялық жүйелеріндегі өзгерістерді; тамақтану негіздерін, энергия қорларын қалпына келтіру процестерін; анаболикалық стимуляторларды қолдану кезіндегі ағзадағы өзгерістерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика

    Пәннің мақсаты инклюзивті бағыттағы білім беру және спорт мектептерінде гимнастика бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастиканың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы, техникасы, оқыту әдістемесі және оқушылардың әртүрлі контингенттерімен бастапқы даярлық бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған; гимнастикалық снарядтарда дене жаттығуларын орындау кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру; арнайы гимнастикалық терминология. Гимнастика сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезеңдері қарастырылады, өткізілген сабақтарды талдаудың әртүрлі нұсқалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру сабағында оқушылардың оқу-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру

    Студенттерде заманауи оқу орындары жағдайында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде қажетті кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Курс барысында психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру негіздерінің теориялық және әдістемелік технологиялары зерттеледі, сонымен қатар студенттер ғылыми зерттеулерді жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Емдік дене шынықтыру мен массаждың педагогикалық негіздері

    Пәннің мақсаты әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білімді, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі аурулардың мәнін, олардың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене мәдениеті мен массаждың нақты ауру кезіндегі кешенді емдеу мен реабилитациялаудағы маңызы; халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесі. Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиялық-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздеріне; дене тәрбиесі мен спорттық даярлықта кешенді бақылауды ұйымдастыру әдістеріне; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістеріне ерекше мән беріледі.; биологиялық табиғат және адам ағзасының тұтастығы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Анатомия, спорт морфологияның негіздері және биохимия

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымы туралы білімді қалыптастыру және оның дамуына биохимиялық процестердің әсері. Пән адам ағзасының құрылымын, жас, Конституциялық, динамикалық және спорттық морфологияны зерттеуге бағытталған. Белсенді қозғалыс аппараты-бұлшықеттер негізінен функционалды негізде, сәйкесінше олар қатысатын қозғалыстарға сәйкес қарастырылады. Асқорыту, тыныс алу, секреция, тамыр және жүйке жүйелері - адамның моторлық белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде. Биохимиялық процестерді талдау физикалық жаттығулар мен жүктемелерден кейінгі қалпына келтіру кезеңдерінде адам ағзасының дамуының көп қырлы көрінісін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Емдік және адаптациялық дене шынықтыру массаж негізінде

    Пәннің мақсаты-бейімделу және емдік дене шынықтыру және оңалту және емдеу мақсатында әртүрлі аурулар мен жарақаттар үшін массаж жасау, сондай-ақ ең жақсы жұмыс режимі арқылы ағзаның тіршілігін қамтамасыз ету үшін денсаулығының тұрақты ауытқулары туралы білімді қалыптастыру. Пән емдік және бейімделгіш дене шынықтыруды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі теориялық және әдістемелік ережелерін зерделеуге, сондай-ақ массажды емдік әдіс ретінде зерттеуге, оны анықтауға, массаж кабинетін жабдықтауға, массаж жасаушы мен массаж жасаушыға қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері және биомеханика

    Пәннің мақсаты - студенттерде дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән адам ағзасының жеке мүшелерінің де, тұтас жүйелерінің де құрылымы мен функцияларын; дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде ағзада болатын процестерді және физикалық жүктемелерден кейін реттеу және қалпына келтіру механизмдерін; дене жаттығуларының жіктелуін, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту механизмдерін зерттеуге бағытталған; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілік; жаттығудың физиологиялық негіздері; спорттық іріктеу және спорттық мамандандыру; спорт түрлерінің физиологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жеңіл атлетикадан кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың тарихын; әлемдегі, елдегі, аймақтағы жеңіл атлетиканың қазіргі жай-күйін; жеңіл атлетика жаттығуларының техникасы мен тактикасын, оқыту әдістемесін; оқушылардың әртүрлі контингентін бастапқы даярлау негіздерін; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайларын, жарақаттану факторлары мен себептерін; жеңіл атлетикадан жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    Шағын жинақталған мектептер жағдайында оқу-тәрбие процесін сауатты құру үшін білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін, тиісті білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында шағын жинақты мектептерде педагогикалық қызметті ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері, сондай-ақ шағын жинақты мектептерде заманауи технологиялар мен жұмыс әдістемесін игеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде туризм бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән Туризм тарихы, туристік жаттығулардың техникасы мен тактикасы, оқыту әдістемесі; әр түрлі контингентті бастапқы даярлау негіздері; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайлары, жарақаттану факторлары мен себептері; алғашқы медициналық көмек көрсету, туризм бойынша жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздері туралы білімді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Футбол және спорт ғимараттары

    Пәннің мақсаты білім алушыларда футболдың спорттық ойыны және футболшыны даярлаудың әдістемелік тәсілдері туралы теориялық білімді, сондай-ақ инклюзивті оқыту жағдайында ойыншылардың техникалық тәсілдері мен тактикалық өзара іс-қимылының негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады; сондай-ақ спорт ғимараттары туралы. Пән футболдың даму тарихын, футболдың адамның физикалық және рухани дамуына әсерін, футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуді, футболда қолданылатын жабдықтар мен жабдықтарды, сондай-ақ спортпен шұғылдануға арналған спорттық ғимараттарды жобалау, салу, жөндеу және пайдаланудың жалпы негіздерін, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дененің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының құрылымы мен адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пән адам ағзасының құрылысы ерекшеліктерін, жас ерекшеліктері, Конституциялық, динамикалық және спорттық морфология негіздерін меңгеруге бағытталған. Ас қорыту, тыныс алу, бөліну, тамыр және жүйке жүйелері адамның қозғалыс белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде қарастырылады. Сондай-ақ физиология тұрғысынан адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика және сабақ беру әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінде және алғашқы әскери дайындықта әртүрлі медициналық топтарда гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастика бойынша негізгі дене жаттығуларын, снарядтардағы, заттармен және онсыз гимнастикалық комбинацияларды оқыту әдістемелерін қарауға бағытталған, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру, гимнастикалық жаттығулармен сабақтарды жоспарлау мен ұйымдастырудың әдістемелік тетіктері, гимнастикадан спорттық жарыстар, төрешілік талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды адам ағзасының денсаулығын сақтау үшін сауықтыру жүйелері мен әдістемелерін пайдалануда білім, білік және дағдылар кешенімен қамтамасыз ету болып табылады. Пән Сауықтыру дене шынықтыру сабақтарын әдістемелік қамтамасыз етудің теориялық негіздерін зерделеуге, сондай-ақ сабақтарды жоспарлау дағдыларын, әртүрлі жаттығулар кешендерін әзірлеу және құрастыру дағдыларын дамытуға, сабақтарға жүйелі талдау жүргізуге, білім алушыларға ұсынымдар әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Денешынықтыру және спорт тарихы

    Пәннің мақсаты-адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың дамуының тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән ежелгі әлемнен бастап тарихи оқиғаларды және қоғамда дене шынықтыру саласында болып жатқан қазіргі процестерді, олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдарды, сондай-ақ Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру сабақтарында, спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, оқушы, спортшы және спорт командасының психологиясы бойынша оқытудың психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық факторлардың қатысушылардың физикалық дайындығы мен психикалық денсаулығына әсер ету тәсілдерін, стресс мәселелерін және олардың қатысушылардың физикалық белсенділігіне әсерін, жеке тұлғаның рөлін, көшбасшылықты, командалық бірлікті, ынтымақтастықты, дене тәрбиесінде де, спортта да бәсекелестікті зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты

    Пәннің мақсаты-дені сау балалармен де, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен де білім беру мекемелерінде және балалар жасөспірімдер мектептерінде шаңғы даярлау бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән моторлық қасиеттер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту тетіктерін зерделеуге; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілікке; білім алушылардың кәсіптік даярлығын қамтамасыз етуге, дене бітімін жетілдіруге, денсаулығын нығайтуға; білім алушыларды мектепте шаңғы спортын оқыту үшін қажетті теориялық біліммен және кәсіптік – педагогикалық дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дене мәдениеті гигиенасы мектеп гигиенасы негіздері мен бірге

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жастағы және әртүрлі даму деңгейіндегі білім алушылармен оқу-жаттығу сабақтарында кәсіби қызметте практикалық қолдану болып табылады. Пән гигиеналық факторлардың және дене шынықтыру мен спорттың белсенді сабақтарының көмегімен денсаулықты сақтау мен нығайтуға байланысты мәселелерді зерделеуге бағытталған; мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруды гигиеналық тұрғыдан сауатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спортын жетілдіру

    Пәннің мақсаты-шаңғы дайындығында бұрын үйренген білімдерін, дағдылары мен дағдыларын жетілдіру. Бұл пән шаңғы техникасының негіздерін, жоғары дайындықтағы спортшылармен шаңғы дистанциясында күрес жүргізу тактикасын, шаңғы спортында жарақаттану мен үсіктің алдын алуды, шаңғы спорты бойынша спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін терең теориялық және әдістемелік зерделеуге, әртүрлі медициналық топтарға жатқызылған жоғары спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін шаңғы даярлығы бойынша сабақтарды жоспарлауға бағытталған айғақтар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі. ҒЗЖ және физикалық қасиеттерін дамыту әдістері

    Пәннің мақсаты-дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру және мұғалімнің ғылыми-зерттеу жұмысы тұрғысынан физикалық қасиеттерді дамыту. Пән дене шынықтырудың қоғамдық және педагогикалық құбылыс ретіндегі жалпы сипаттамасын зерделеуге, сондай-ақ оқыту мен дене қасиеттерін дамытуды әдістемелік сүйемелдеуге, түрлі ғылыми-зерттеу іс-шараларын жоспарлауға және ұйымдастыруға, тәжірибелік-эксперименттік жұмыс бойынша есепті құжаттаманы жасауға, сабақтар сапасының тиімділігін арттыру және дене қасиеттерін дамыту үшін жобалық құжаттаманы ресімдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты жеңіл атлетиканың негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақтар өткізу үшін, сондай-ақ әр түрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізу үшін мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі болып табылады. Пән жеңіл атлетика туралы тарихи мәліметтерді, жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі мен жалпы сипаттамаларын, жеңіл атлетика түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді, әртүрлі деңгейдегі қарсыластармен күрес жүргізудегі тактикалық іс-қимылдарды, жарыстарға төрешілік етуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттағы қалпына келтіру құралдары және жүзудегі спорттық-педагогикалық шеберлік

    Пәннің мақсаты-жоғары білікті спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, үлкен физикалық күш салудан кейінгі кезеңдерде жүзу және қалпына келтіру құралдарын пайдалану. Пән жаттығу және бәсекелестік жүктемелерден кейін спорттық өнімділікті және дененің қалыпты жұмысын қалпына келтірудің негізгі құралдарын зерттеуге бағытталған. Жаттықтырушының кәсіби дағдыларының негіздерін үйрету, жүзуде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін педагогикалық және психологиялық әдістерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық туризм

    Пәнді оқытудың мақсаты спорттық туризм сабақтарында білім алушыларды даярлау туралы теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша бірінші-үшінші санаттағы жарыстарға және спорттық жорықтарға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін физикалық, техникалық және тактикалық шеберліктің кешенді дамуын, сондай-ақ туристке тән физикалық қасиеттер мен оларды дамыту әдістемесін және спортшының техникалық және тактикалық дайындығын бақылау әдістерін зерттейді. Спорттық туризм бойынша сабақтар мен спорттық жарыстарды өткізу, сондай-ақ төрешілерді ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік техникасы мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және дәрігерлік бақылау

    Пәннің мақсаты-Спорт медицинасы және дәрігерлік бақылау туралы негізгі теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру. Пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен аурулардың алдын алу жөніндегі ғылыми-практикалық негіздерді зерделеуге; халықтың әртүрлі контингенті арасында дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін ұтымды пайдалануға; спорттық жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және арттыруға бағытталған; дене шынықтыру-спорт сабақтары процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі волейбол және баскетболды оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты волейбол және баскетбол бойынша оқыту негіздері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру және әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әр түрлі деңгейдегі контингентпен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандар даярлау болып табылады. Пән Қазақстан Республикасында және шетелде спорттық ойындардың (волейбол және баскетбол) тарихи дамуын зерделеуге бағытталған. Волейбол мен баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесіне байланысты мәселелерді қарастырады: ойыншылардың техникалық әдістері мен тактикалық өзара әрекеттесуін меңгеру, мектепте волейболды өз бетінше оқыту үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру; спорттық ойындарда (волейбол және баскетбол) жарыстар мен төрешілер өткізуді ұйымдастыру, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Волейбол және баскетбол

    Пәннің мақсаты инклюзивті оқыту жағдайында білім беру және спорт мектептерінде спорттық ойындар (волейбол, баскетбол) бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол) тарихы, волейбол мен баскетболдың ойын әрекеттерін зерделеу әдістемесі мен реттілігі, спорттың осы түрлері бойынша жарыстар мен төрешілерді ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және оларды адамдардың қозғалыс режимін, қауіпсіздік ережелерін оңтайландыру үшін пайдалануға бағытталған. Сабақтар мен спорттық жарыстар кезінде жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастиканы жетілдіру

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мұғаліміне, спорттық гимнастика жаттықтырушысына қажетті кәсіби-педагогикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән "гимнастикадағы жетілдіру" спорттық-педагогикалық пәнінің практикалық бөлімдерін зерделеуге, гимнастика бойынша білім алушылардың даму деңгейін арттыру үшін қажетті теориялық білім мен кәсіби практикалық дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған: практикалық қызметті ұйымдастырудың принциптері, әдістері, формалары, сондай-ақ күрделі жағдайларда дене жаттығулары мен гимнастикалық комбинациялар, демек, техника осы жаттығулар мен комбинацияларды орындау кезінде қауіпсіздік, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жылжымалы ойындарды өткізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты - студенттердің ашық ойындарды өткізу әдістемесін игеру, оқу, сабақтан тыс жұмыстарда, мектеп жанындағы немесе сауықтыру лагерінде жас ерекшеліктеріне сәйкес ойын әдісін қолдану. Пән ойындар тарихын, ойындардың жіктелуін, ұжымдық және жеке ойындарды, әр түрлі халықтардың ұлттық ойындарын зерттеуге бағытталған, бұл жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді, физикалық жаттығулардың тәуелсіз сабақтарына қатысады және ұйымдастырушылық, педагогикалық, практикалық жұмыс дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жүзуді жетілдіру және гидротұрақтандыру

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс, жарақаттар мен түрлі ауруларды алғаннан кейін қозғалыс функцияларын қалпына келтіру бойынша гидрореабилитациялық жұмыстар жүргізу үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заманғы жүзу дағдыларын үйренуге және игеруге бағытталған пән жүзудің спорттық тәсілдерінің техникасын жетілдірудің әдістері мен техникалық тәсілдері, іскерлігі элементтерді игерудегі қателерді талдаңыз және оларды қалай жою керектігін біліңіз. Қалпына келтіру жүзу негіздері (гидроореабилитация), адамның қозғалыс белсенділігінің сапалы жаңа жоғары деңгейін қалыптастыру мақсатында су ортасы жағдайында және су ортасы құралдарымен оқыту және дене тәрбиесі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру пән дене шынықтыру теориясының мәселелерін зерттеуге бағытталған: оның мәні, негізгі терминдері мен түсініктері, дене шынықтырудың жан-жақты сипаттамалары, дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері, сондай-ақ қозғалыс әрекеттерін оқытуға және физикалық қасиеттерді дамытуға байланысты мәселелер. Сонымен қатар, бұл пән мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың және Қазақстан Республикасының ересек тұрғындарының дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктерін сауықтыру және кәсіби бағытта зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе—теңсіздік факторлары.Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • сауықтыру дене шынықтыру және спорт педагогикасы саласында білім алушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырады;
  • орта білім беру мазмұнын қазіргі жағдайына сәйкес мектептен тыс дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық іс-шараларды, мектептегі спорт секцияларының қызметін ұйымдастырады;
  • таңдаған спорт түрі бойынша біліктілігін көрсетеді;
  • оқу процесінде дене тәрбиесінің заманауи ақпараттық, коммуникациялық және инновациялық технологияларын қолданады;
  • дене шынықтыру даярлығының әртүрлі деңгейлерімен айналысатындардың, сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар балалардың ағзасына оңтайлы дене белсенділігін таңдау және олардың әсер ету механизмдерін біледі;
  • салауатты өмір салтын және дене шынықтыруды жалпыға бірдей танымал құбылыс ретінде, оның адам өміріндегі маңызы мен рөлін, басқа іс-әрекеттер арасындағы орнын түсінеді;
  • экономикалық, әлеуметтік және басқа да қызметті тиімді ұйымдастыру мақсатында экономикалық, экологиялық, құқықтық білімдерді, менеджмент туралы ғылыми идеяларды кәсіптік, әлеуметтік және өзге де қызметте пайдалануға, сондай-ақ мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты құруға іс-шаралар;
  • физиологиялық, психологиялық механизмдердің мәнін, тұлғалық ерекшеліктерін, субъектілердің көзқарасы мен бағдарын, олардың эмоционалдық жағдайын білу негізінде кәсіби қызметін жетілдіру
  • қазіргі орта білім беру мазмұнының ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғаның ұлттық-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру жұмыстарын жүргізу; қазақ халқының тарихын, салт-дәстүрін, қазақ тілін ұлттың мәдени коды ретінде білетінін көрсетеді;
  • оңалту процедураларының толық кешенін пайдалана отырып, адамның жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оңалту бағдарламасын таңдау; әртүрлі қалпына келтіру әдістерін, мамандандырылған жабдықты және оңалту мен массаждың көмекші құралдарын сауатты қолданады;
  • инклюзивті білім беру кеңістігінде балалардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып дене шынықтыруды жүзеге асырады.
  • білімгерлердің сыни тұрғыдан ойлауын, танымдық белсенділігін, топта жұмыс істеу қабілетін, есептерді шешудегі дербестігін және т.б. дамытуға ықпал ететін оқу мен оқытудың жаңа тәсілдерін (құзыреттілік, диалогтық, ынтымақтастық, субъект-субъекті және т.б.) қолданады.

Ұқсас БББ

Top