Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және шет тілдерін оқыту әдістемесі, шет тіліндегі практикалық дағдылар, шетел тілін оқытудың кең әдістері мен технологиялары саласындағы теориялық білімі бар және де білім беру үдерісіне оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы көшбасшылық қасиеттер бар жоғары білікті кадрларды даярлау және білім беру саласында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Құқық негіздері
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ағылшын тілі фонетикасының тәжірибелік курсы
Ағылшын тілі фонетикасы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Ағылшын тілінің кіріспе тәжірибелік курсы
Шешендік өнер
Академиялық жазу негіздері
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
Ағылшын тілі грамматикасының тәжірибелік курсы
-
2 Оқу жылы
Базалық шет тілі (В1 деңгейі)
Үйде оқу
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Педагогика
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (В1 деңгейі)
Оқу және жазу дағдылары
Инклюзивті білім беру
Базалық шет тілі (B2 деңгейі)
Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
Қазіргі заманғы аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (В2 деңгейі)
Жалпы және жас психологиясы
Аудармашылардың кәсіби қызметінің негіздері [minor]
-
3 Оқу жылы
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (С1 деңгейі)
Оқытылған тіл елдерінің мәдениеті
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Араб тілі (А1, A2 деңгейі)
Француз тілі (А1, A2 деңгейі)
Елтану
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Неміс тілі (А1, A2 деңгейі)
Қазақ (орыс) тілдерінің функционалдық стилистикасы [minor]
Базалық шет тілі (С1 деңгейі)
Шет тілдік білім берудің әдістемесі
Іскерлік хат-хабарлар
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Неміс тілі (В1 деңгейі)
Лексикология
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Араб тілі (В1 деңгейі)
Қазіргі заманғы аударма технологиялары [minor]
Іскерлік ағылшын тілі
Француз тілі (В1 деңгейі)
-
4 Оқу жылы
Бастауыш сыныптарда шет тілін оқыту
Ақпараттық технологиялар элементтерімен білім беру қызметін жоспарлау
Базалық шет тілі (C2 деңгейі)
Шет тілін оқыту модельдері
Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті
Араб тілі (уровень В2)
Ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі (С2 деңгейі)
Біліктілік емтиханына дайындық (ТКТ, iBT TOEFL, IELTS)
Француз тілі (уровень В2)
Неміс тіл (уровень В2)
Шетел тілін оқытудағы заманауи тәсілдер
Шет тілдерінде тестілеуге дайындық әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
- Тіл білімі саласында жаңа білім алуға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Заманауи әлемдік тенденцияларды ескере отырып, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін құру қабілетін көрсетеді
- Шет тілдер саласындағы білімдерін қарым-қатынас құралы және сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеру құралы ретінде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
- Педагогикалық менеджмент, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бақылау саласындағы дағдыларды меңгерген
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді
- Оқу және ғылыми қызметті жүзеге асыру құралы ретінде шет тілдерін қолдану дағдыларын меңгерген