8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "8D10101" докторантураның модульдік білім беру бағдарламасының мақсаты қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудағы өзекті теориялық және практикалық мәселелерді, атап айтқанда, тиімді ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға және қоғамдық денсаулық сақтау ғылымы мен практикасында көшбасшы болуға қабілетті қоғам денсаулығының басым проблемаларын шешу үшін PhD докторларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу принциптері. Зерттеу түрлері. Сипаттамалық зерттеулер. Аналитикалық зерттеулер. Эксперименттік зерттеулер. Сапалы зерттеулер .Денсаулық сақтау саласында сауалнама жүргізу әдістері, іріктеме қалыптастыру. Зерттеудің әдіснамалық сапасын бағалау. Ғылыми зерттеулердегі қателіктердің негізгі түрлері. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді этикалық реттеудің тәртібі мен принциптері. Ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі халықаралық стандарттар.(GCP/GLP/GCP/GMP).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мен оқыту әдістері
Жоғары білім берудегі құзыреттілік тәсіл. Мемлекеттік білім беру стандарты. Оқу пәнінің оқу бағдарламасы (силлабус). ЖОО-да оқу сабақтарын ұйымдастырудың негізгі түрлері. Жоғары мектепте оқытудың интерактивті әдістері. Ынтымақтастықта оқыту (кооперативтік оқыту), шағын топтарда оқыту. Тиімді оқытушы. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау. Оқытушылық қызметті талдау. Студенттердің өзіндік жұмысы. Қашықтықтан оқыту. Оқытушылардың үздіксіз кәсіби дамуы. Жұмыс орнындағы оқыту моделі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әріптестік: зерттеу және қоғам
Ғылым мен қоғамның өзара әрекеті. Ғылыми зерттеу саласындағы саясат. Ғылым, қоғам, экономика: проблемалары және перспективалар. Халықаралық ғылыми ынтымақтастық: проблемалары мен болашағы. Ғылым мен білімнің интеграциясы. Ғылыми серіктестік және медицина. Ғылым және ақпараттық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Проекттік менеджмент
Ұйымның жобалық қызметінде персоналды басқарудың кіріспе және әдістемесі. Жобалық командалардың түрлері. Персоналды іріктеу және іріктеу: жобалық командаларды жинақтау. Жоба тобымен жұмыс: кезеңдері, қалыптасуы және дамуы. Ұйымның жобалық қызметіне қатысу үшін персоналды оқыту және дамыту әдістері. Жоба менеджерінің көшбасшылығы: іске асыру тәсілдері мен практикасы. Жоба командасының жұмысын тиімді аяқтау. Жобаларды басқару саласында құзыреттерді дамыту және жеке тиімділікті арттыру. Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды іске асыру теориясы мен практикасы: мамандардың құзыреттілігіне қойылатын талаптар. Жоба менеджерінің жеке тиімділігі: қалыптастыру және дамыту. Жобаның өмірлік циклі. Жобаны бақылау және реттеу. Жобалық қаржыландыруды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тілдік қарым-қатынас
Сөйлеу коммуникациясы теориясының негізгі ұғымдары. Сөйлеу нормасы және сөйлеу мәдениеті. Университеттің білім беру процесінде ауызша қарым-қатынастың тиімді стратегиялары. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Ғылыми стильдің негізгі жанрлары. Вербалды емес қарым-қатынас құралдары, оларды басқарушылық қарым-қатынаста қолдану. Тиімді және тиімсіз байланыс. Тыңдау сөйлеу әрекетінің бір түрі ретінде. Сөйлеу коммуникациясының этикасы. Сөйлеу коммуникациясындағы сөйлеу тактикасы. Монологиялық сөйлеу шеберлігі. Диалог. Жоғары оқу орнының коммуникативтік мәдениеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер
Денсаулық сақтау басқармасын қамтамасыз ететін ғылыми және практикалық қызмет саласы. Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі ғылым мен инновацияның рөлі; Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің, инновациялық технологиялар мен шешімдердің жаңа әдістерін/әдістемелерін қолдану. Жүйелі ойлау және талдау. Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы ғылыми жобаларды басқару
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары
Қазіргі қоғамдағы денсаулық детерминанттары. Адамдардың өміріндегі денсаулық детерминанттарының маңызы. Денсаулықтың негізгі факторлары және денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары. ДДҰ-ның әлеуметтік детерминанттар жөніндегі комиссияны құрудағы рөлі. Денсаулық сақтау шараларының аралық нәтижелері. Келісілген индикаторларды қолдана отырып, денсаулықтың әлеуметтік детерминанттарын бақылау. Жаһандық денсаулық қажеттіліктерін бағалаудағы денсаулықтың әлеуметтік детерминанттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу этикасы
Биоэтика саласындағы халықаралық нормативтік актілер. Биоэтика саласындағы отандық нормативтік-құқықтық база. Биоэтиканың негізгі принциптері мен ережелері. Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптері. Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеулер жүргізу әдістемелерін этикалық бағалау. Клиникалық сынақтарды жүргізудің негізгі принциптері. Осал топтарда медициналық зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми жазу және сыни талдау
Биомедициналық жазудың, редакциялаудың және коммуникацияның негізгі аспектілері, түрлері мен құрылымдары. Ғылыми стильдер. Тақырыптарды құрастыру, тезистерді құрылымдау, әдістемелерді әзірлеу, нәтижелер туралы есептер шығару, пікірталастар жазу және сілтемелерді пішімдеу; статистикалық талдауды түсіндіру. Мақаланы жариялауға дайындау. Ғылыми жарияланымдардың әдіснамалық сапасын бағалау, ғылыми жұмысты рецензиялау. Жариялау этикасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Медициналық көмек / қызмет көрсету сапасын сараптау
Медициналық көмек көрсету саласындағы мемлекеттік бақылау жүйесі. Денсаулық сақтаудағы медициналық көмектің/көрсетілетін қызметтердің сапасына сыртқы және ішкі сараптама жүйесі. Медициналық ұйым қызметінің нәтижелерін бағалауда нысаналы көрсеткіштерді қолдану. Медициналық қызметтердің сапасына сараптама жүргізу әдістемесі. Медициналық көмектің сапа индикаторлары,әзірлеу әдістемесі. Еңбекке қабілеттілігін уақытша және тұрақты жоғалту сараптамасының мәселелері. Тәуелсіз сараптама. Медициналық инцидент, инцидент ұғымы, халықтың шағымдары мен өтініштері, шағымдарға жауап беру әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтауды басқару
Халықтың денсаулығын сақтау саясаты мен стратегиясын іске асырудағы Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың рөлі. ҚР - дағы жеке және қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттің саясаты. Денсаулық сақтауды басқаруды қамтамасыз ететін ғылыми және практикалық қызмет саласы. Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтауды дамытудың басым бағыттары. Қоғамның күш-жігерін жұмылдыру және түрлі деңгейдегі ұйымдастыру іс-шараларын өткізу арқылы халықтың өмірін қорғау және нығайту, ұзарту саласындағы шешімдердің заманауи және тиімді жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қолданбалы статистика
Биостатистиканың міндеттері. Статистикалық гипотезалар. Биостатистиканың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Белгілердің жіктелуі. Биомедициналық деректерді олардың графикалық көрінісі негізінде талдау. Кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары. Сандық статистикалық сипаттамаларға негізделген биомедициналық мәліметтерді талдау. Кездейсоқ шаманың үлестірімі туралы гипотезаны тексеру. Сенім аралығы. Салыстырмалы индикаторлар үшін сенімділік аралығын есептеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау салаларын зерттеу дағдылары мен әдістерін жүйелі түсіну мен меңгеруді көрсету.
- Халықтың денсаулығын сақтау және өмір сүру сапасын жақсарту саласында ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу.
- Халықаралық зерттеулердің, үздік оқытушылық тәжірибелердің нәтижелеріне негізделген заманауи технологияларды, педагогикалық әдістер мен оқу орталарын, сондай-ақ өмір бойы оқуға деген ұмтылысты пайдалану.
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде жаңа идеялар қалыптастыру, қоғамдық денсаулық сақтаудағы негізгі этикалық принциптерді іске асыруды қамтамасыз ету.
- Кең ғылыми қауымдастықпен кәсіби пікірталастарға қатысу және зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялау.
- Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулермен үлес қосу.
- Қоғамдық денсаулық сақтаудағы көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін жаңа контексттерде көшбасшылық қасиеттерді, инновацияларды көрсету.
- Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, кәсіби дамуды және оқуды жоспарлау.
Ұқсас БББ
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д)
Қазақстан-Ресей медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Семей медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
"ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті