6B03102 Клиникалық психология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология, психиатрия, медициналық психология, психотерапия саласында теориялық білімі бар, практикалық психология дағдыларын меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Жалпы психология
Курста психикалық процестердің теориялық негіздері, психикалық күйлер және оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдері қарастырылған. Оқыту нәтижесінде студент жалпы психология саласындағы теориялық білімін өз бетінше талдап, жалпылауы қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Пәннің мақсаты - әртүрлі жас кезеңдерінде адамның даму ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студент жеке тұлғаның дамуы туралы, әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық функциялар туралы негізгі білімдерге иеленеді; психологиялық дамудың негізгі категорияларын ажыратып, теориялық тұрғыда сипатталған жас құбылыстарын адам дамуының эмпирикалық фактілерімен байланыстыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғарғы жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы
Жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы пәні ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Дененің қартаюы нәтижесінде пайда болатын өзгерістер, сондай-ақ дененің денсаулығының шыңы мен оның төмендеуінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сана психологиясы және психосоматика
Пән сана психологиясы мен психосоматиканың байланысын теориялық тұрғыдан зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны сананың дуалистік және монистік теорияларын, феноменальды сананың ішкі құрылымын, сананың нейропсихологиясын, психосоматикадағы физиологиялық теорияларды, психосоматикалық бұзылулардың классификациясын қарастырады. Оқыту нәтижесінде студенттер психосоматикалық бұзылысы бар науқастың психологиясымен қатар сана мен дененің байланысын талдап, психосоматикалық ауруларды анықтау және алдын алу дағдыларын игере алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Клиникалық психологиядағы зерттеудің әдіснамасы
Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларға қазіргі клиникалық психологияның негізгі әдіснамалық мәселелері мен клиникалық психологиядағы зерттеулерге кешенді пәнаралық көзқарас дағдысын қалыптастыру; зерттеу міндеттерін құзыретті қою, өз зерттеу қызметін жоспарлау және алынған деректерді адекватты түсіндіру қабілетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады. Студенттер пәнді оқу нәтижесінде әдістемелік мәселелерді шешудің негізгі ғылыми тәсілдері туралы білімдерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Коррекциялық психология
Пән студенттердің психокоррекциялық қызметтің ерекшеліктері, оны жүзеге асыру принциптері, түрлері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған; жеке және топтық психокоррекция, маманға қойылатын талаптар мен әр түрлі жұмыс әдістері мен тәсілдерінің шектеулері сияқты психологиялық практиканың аспектілері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны психологиялық түзетудің маңызды мәселелерінің біріне, психологиялық деректерді талдауға, психокоррекциялық тарихты дамытуға және клиентпен жұмыс істеу стратегиясына арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психоанализ негіздері
Бұл пәнді Зерттеудің мақсаты-жеке тұлға мен қоғамға психологиялық әсер етудің ерекше құралы ретінде психоанализ туралы идеяларды қалыптастыру. Білім алушыларда қолданбалы психоанализ және психоаналитикалық кеңес беру туралы түсінік қалыптасады. Нәтижесінде түлек қазіргі заманғы психоанализ саласындағы негізгі психоаналитикалық идеялар мен тұжырымдамаларды біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психикалық дамудың қалыпты және патологиялық жағдайындағы диагностикалық әдістер
Пәннің мақсаты – психикалық дамуды диагностикалаудың мақсаттары мен принциптері, норма және патология психологиясындағы клиникалық-психологиялық диагностиканың әдістемесі мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студент психикалық бұзылыстар құрылымының әртүрлі нұсқаларының диагностикасы туралы білімін қолданады; патопсихологиялық және жүйке-психологиялық сараптама жүргізу дағдыларын меңгереді; кәсiби қызметте қалыпты және патологиялық жағдайларда психикалық дамудың клиникалық-психологиялық диагностикасының әдiстерiн қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психогенетика
Психогенетика (генетика поведения) – организмнің генетикасының адам мінез-құлқына әсерін зерттейтін ғылым саласы. Студенттер пәнмен, сондай-ақ Психогенетика міндетімен танысады, ол :психологиялық белгілері бойынша адамдар арасындағы айырмашылықтарды анықтау. Пәнді игеру нәтижесінде болашақ мамандар Даун синдромы, аутист, олигофрениялық, шизофрениялық, девиантты мінез-құлық және т. б. бар адамдардың себептерін, түрлерін, жұмыс әдістерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологиядағы тұлға теориялары
Пән клиникалық психологиядағы тұлға теорияларының ерекшеліктерін және оның жалпы психологияның басқа бөлімдерінен айырмашылығын зерттеуге бағытталған. Курста тұлға теорияларының ерекшеліктері, оның негізгі компоненттері, психоанализдегі тұлға теориясы, аналитикалық психология, бихевиоризмдегі тұлға мәселелері, гуманистік психология, сонымен қатар отандық тұлға теориялары қарастырылады. Оқыту нәтижесінде студент клиникалық психологтың практикалық іс-әрекетінде тұлға теориялары бойынша білімін пайдалану қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы статистикалық және математикалық әдістер
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерге психологиядағы математикалық статистиканың негізгі әдістерін үйрету. Оқыту нәтижесінде білім алушыларда статистикалық есептерді шешу кезінде аналитикалық есептерді қолдану, зерттеу нәтижелерін өңдеу, интерпретациялау дағдылары дамиды. Осы салада жасанды интеллектті қолдана отырып, студенттер бейнені компьютерлік тану арқылы, деректерді өңдеу, шешім қабылдау дағдыларын меңгереді, бұл адамның интеллектісін, корреляциялық, дисперсиялық, факторлық талдауды, психологиялық эксперименттер нәтижесінде психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін білуді қажет ететін тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Патопсихологиялық алдын алу және сараптама бойынша практикум
Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда қойылған міндеттің ерекшелігіне сәйкес, сондай-ақ сыналушының нозологиялық, синдромдық, әлеуметтік-демографиялық, мәдени және жеке-психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, диагностикалық және сараптамалық патопсихологиялық зерттеуді өз бетінше жоспарлау және жүргізу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде студенттер дені сау адамдарға патопсихологиялық әдістердің стандартты жиынтығын жүргізу және патопсихологиялық зерттеу хаттамаларын талдау үшін патопсихологиялық диагностика жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық психология
Пәннің мақсаты – психикалық бұзылулардың пайда болуымен, емдеуімен, диагностикасымен және алдын алумен байланысты психологиялық факторларды зерттеу. Пән медициналық психологиядағы негізгі теориялық көзқарастарды, зерттеу әдістерін, тұлғаның бұзылыстары мен психикалық процестердің психологиялық ерекшеліктерін, тұлға мен мінез-құлық бұзылыстарының клиникалық-психологиялық сипаттамаларын, психикалық даму бұзылыстарын зерттейді. Оқыту нәтижесінде студенттерде психикалық бұзылыстардың түрлерін тану, сонымен қатар кәсіби қызметінде диагностикалық және психокоррекциялық жұмыстарды жүргізу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Девиантты мінез-құлық психологиясы
Пән девиантты мінез-құлықтың қалыптасуының негізгі ұғымдары мен тәсілдерін, түрлерін, шарттарын, девиантты мінез-құлықтың тәуелді және жеке түрлерін, жеке тұлғаның девиантты виктимологиясы мен девиантты виктимизациясын, девиантты мінез-құлықты алдын алудың негізгі бағыттары мен нысандарын зерттеуге бағытталған. Студенттер психодиагностиканың арнайы әдістерін таңдау, психодиагностикалық процедураны дұрыс жүргізу және нәтижелерді түсіндіру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қалыпты физиология
Қалыпты физиологияның мақсаты - сау адам ағзасында болатын жалпы және жеке үдерістерді зерттеу. Оқу нәтижесінде студенттер адам ағзасының функционалды жүйелері, сыртқы және ішкі ортаның өзара әрекеттесуі кезінде оларды реттеу және өзін-өзі реттеу, жеке мүшелер мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары туралы білімдерге ие болады. Нәтижесінде студент сау ағзаның қызметін зерттеудің маңызды әдістерінің принциптерін түсіндіре білу қабілетін көрсетуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ішкі аурулар клиникасы
Студенттерді адамның ішкі ағзалары ауруларының шығу тегі, қалыптасуы мен ағымы туралы білімдері мен заңдылықтарын кәсіби іс-әрекетте пайдалануға дайындау, соматикалық клиникаларда науқастармен психологиялық жұмысты ұйымдастыру және жүргізуде олардың кәсіби құзыреттілігін арттыру. Оқыту нәтижесінде студент дене мүшелері мен жүйелерінің органикалық және функционалдық бұзылыстарын дифференциалды диагностикалау негіздеріне ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Клиникалық психологиядағы гештальт-терапия
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді клиникалық психологиядағы тәсілдер туралы қазіргі заманғы идеяға сәйкес гештальт терапиясының негізгі теориялық және практикалық аспектілерімен таныстыру, сонымен қатар клиникалық қызметте гештальт терапиясының әдістерін қолдану дағдыларын игеру. Студент пациенттермен жұмыс жасауда гештальт терапияның жеке техникалары мен тәсілдерін қолдана білуге және сессияларды гештальт талдауын орындау дағдыларын меңгеруге міндетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар неврологиясы бойынша практикум
Курстың мақсаты баланың неврологиялық ауруларының пайда болуы, ағымы, диагностикасы, емдеу ерекшеліктері бойынша студенттің кәсіби білімінде іргелі және қолданбалы ғылымдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер патогенездің ерекшеліктері, жүйке жүйесі ауруларының клиникалық көріністері туралы білімдерін тереңдетеді, сонымен қатар балалық шақтағы неврологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психофармокология
Курстың мақсаты-студенттердің психофармакологияның негізгі ерекшеліктерін, атап айтқанда, психотроптық препараттарды жіктеуді және қолдануды игеру. Студент емдеуші дәрігердің өтініші бойынша психофармакотерапия үдерісінде пациенттердің психикалық жай-күйінің динамикасын бақылау, психофармакологиялық препараттардың танымдық үдерістерді, пациенттің мінез-құлқы мен жеке басын қалай өзгертетінін анықтай білуі, белгілі деңгейдегі дәрі-дәрмектермен емделетін пациенттерді психологиялық тексерудің нәтижелерін түсіндіруде мүмкін болатын қателіктерден аулақ болу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Патопсихология және нейропсихология
Пән патопсихологияның әдіснамалық негіздерін, пәні мен міндеттерін, психикалық норманың ұғымдары мен критерийлерін, психикалық процестердің патологиясын және патопсихологиялық синдромдардың түрлерін зерттейді. Пәннің мазмұны психикалық аурулар туралы клиникалық-психологиялық түсініктерді қалыптастыруға және әртүрлі практикалық мәселелерді шешуде патопсихологиялық талдау принциптерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Салауатты тұлға психологиясы
Курстың мақсаты-студенттерде тұлғаның денсаулық табиғаты, механизмдері, өмір төзімділігі, психологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Студент физикалық, психикалық және әлеуметтік өмір салтының негізгі ерекшеліктері туралы және салауатты тұлға моделінің әртүрлі көзқарастары туралы білімдерді қалыптастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент психологиялық денсаулықты сақтау стратегиясын әзірлеу бойынша іс-шараларды жүзеге асыра білуі міндетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар патопсихологиясы бойынша практикум
Пәннің мақсаты - балалар мен жасөспірімдердегі психикалық бұзылулардың пайда болуы, динамикасы және терапия элементтері туралы білімдерді теориялық игеруге және практикалық қолдануға бағытталған жалпы мәдени және кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ, олардың тәжірибесінде кездесетін психикалық ауытқуларды анықтауға және бағалауға, осындай жағдайларға қатысты балалармен, олардың ата-аналарымен жұмыс жасаудағы ұйымдастырушылық мәселелерді шешуге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Наркология
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде алғашқы наркологиялық аурулардың алдын-алу үдерісі туралы түсінікті қалыптастыру, нашақорлық пен алкоголизмнің тәуелді мінез-құлқын диагностикалау әдістері мен тәсілдерін игеру және психоактивті заттарды қолданатын адамдардың алғашқы алдын-алу бағдарламаларын құру және жүргізу туралы түсінік алу болып табылады. Білім алушы науқастармен әңгімелесу дағдыларын пайдалана отырып, наркологтың кеңес беруін ұйымдастыру және уақытылы наркологиялық бұзылуды тану дағдыларын қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар аурулары пропедевтикасы
Пән бала ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, зерттеу әдістері мен негізгі зақымданулардың семиотикасын, балалардағы зат алмасу ерекшеліктерін және сау баланың тамақтануын зерттейді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер балалардағы әртүрлі аурулардың көріністерін анықтап, дұрыс бағалай алады, сонымен қатар балалардағы негізгі синдромдар мен белгілерді зерттеу әдістерін тиімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейропсихология бойынша практикум
Пәннің мақсаты-білім алушыларда нейропсихологияның негізгі теориялық тәсілдері, ми құрылысының зақымдануының нейропсихологиялық синдромдары туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру барысында студент пациентті зерттеу хаттамасын жасай алады, жүйелі нейропсихологиялық диагностиканы қолданады, сұхбат, анамнестік әдіс және әртүрлі клиникалық-психологиялық әдістер көмегімен пациенттің (клиенттің) және медициналық персоналдың тілектері туралы ақпаратты анықтайды және жүйелейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұлғаның өзін-өзі реттеу және стресске төзімділік психотехнологиялары
Оқу курсы жеке тұлғаның эмоционалдық күйлерін өзін-өзі реттеудің психологиялық технологиялары және эмоционалдық, кәсіби деформациялар мен күйзелістердің алдын алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Оқыту нәтижесінде студент стрес туралы теориялық және практикалық білімдерін қолданады, психоэмоционалдық тепе-теңдікті сақтау және қалпына келтіру дағдыларын, сондай-ақ стресстің жағымсыз әсері мен салдарын жеңу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Төтенше жағдайлар мен күйлер психологиясы
Пәнді игерудің мақсаты төтенше жағдайлар мен күйлер психологиясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент әр түрлі төтенше жағдайларға және осы жағдайлардағы адамдардың мінез-құлық формаларына және белгілі бір төтенше факторлардың адамға әсер етуінің ықтимал салдарына назар аударады; психологиялық диагностика мен психологиялық көмектің негізгі әдістерін игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Практикалық психология
Курстың мақсаты студенттерді заманауи практикалық психологияның негізгі әдістері мен құралдарымен таныстыру, клиникалық психологтардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент алған білімдерін практикада қолданады; практикалық психология негіздері бойынша психологиялық білімді жүйелейді; кәсіби қызметтегі диагностикалық және түзету жұмыстарының дағдылары мен ептіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Неврозды психологиялық алдын-алу практикумы
Курсты игерудің мақсаты - студенттердің психикалық өмір құбылысы ретінде невроз күйінің мәселелері, заңдылықтары мен механизмдері туралы білім жүйесін қалыптастыру, сонымен қатар, неврозды алдын-алу, диагностикалау және психотерапия әдістерін игеру. Пәнді оқыту нәтижесінде студент невроздық синдромдардың негізгі түрлерін, соматикалық бұзылуларды және невроздар кезіндегі психогендік этиологияның басқа да бұзылыстарын ажырата алады; өзінің кәсіби қызметінде психодиагностика және невроздық психотерапия әдістерін белсенді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Клиникалық психологиядағы нейролингвистикалық бағдарлама
Пәннің мақсаты студенттерде нейролингвистикалық бағдарламалау негіздері, оның негізгі алғышарттары және клиникалық психологияда қолдану тәсілдері туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру болып табылады. Сонымен қатар студенттердің негізгі нейролингвистикалық дағдылармен танысуы және практикалық меңгеруі, яғни студенттерді клиникалық психологиядағы практикалық психологиялық мазмұн мәселелерін шешуге дайындау; болашақ мамандарды клиникалық психологиядағы нейролингвистикалық бағдарламалау принциптерімен таныстыру және НЛБ негізгі әдістері мен сөйлеу стратегияларын меңгеру арқылы олардың коммуникациялық сауаттылығы мен шығармашылық мүмкіндіктерін дамытуға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психиатрия
Курстың мақсаты-психикадағы патологияны зерттеу, этиология, патогенез, диагностика, терапия және алдын-алу мәселелері мен көмекті, сараптаманы, әлеуметтік құрылым мен психикалық науқастардың құқықтық жағдайын ұйымдастыру мәселелерін зерттеу. Курсты оқыту нәтижесінде студенттер психикалық, нейропсихикалық және психосоматикалық аурулардың диагностикасы мен дифференциалды диагностикасы туралы білімдерін тереңдетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Психосоматика бойынша практикум
Бұл курс соматикалық аурулардың пайда болуының психологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларын зерттейтін пәнаралық ғылыми бағыт болып табылады. Пәннің мазмұны психосоматикадағы әдіснамалар мен зерттеу әдістерін, психосоматикалық аурулардың жіктелуін, жеке тұлғаның, эмоциялар мен аурудың байланысын зерттеуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент психосоматикалық медицинаның негізгі мәселелерін адекватты бағалау және мәселені құзыретті шешу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Нашақорлық пен алкоголизмді алдын алу
Пән нашақорлық пен алкоголизмге тәуелділік психологиясын зерттеуге, тәуелділіктің дамуына әсер ететін факторларды, тәуелді мінез-құлықтың динамикасы мен салдарын, сондай-ақ алдын-алу және диагностика әдістерін анықтауға бағытталған. Нәтижесінде студент дәстүрлі және дәстүрлі емес әсер ету құралдарын қолдана отырып, нашақорлық пен алкоголизмнің алдын-алудың әртүрлі технологияларын жасау, ұйымдастыру және енгізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Психотерапия
«Психотерапия» курсының мақсаты - студенттердің психологиялық кеңес беру мен психотерапия, әлеуметтік психология міндеттеріне, психотерапияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, психотехникалық және психотерапиялық әдістерін зерттеу, психологиялық кеңес беру және психотерапия теориясы мен практикасының өзара әрекеттесуі ерекшеліктерін зерттеудің негізгі ережелерді, практикалық жұмыс дағдыларын меңгеру. Психологиялық кеңес беру және психотерапиялық тиімді заңдылықтарын зерттеу кәсіби психологиялық көмек көрсету контекстінде кеңес беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік ғылымдар саласында азаматтық және моральдық ұстанымдарды, тарих, салауатты өмір салтын, кәсіби және өзін-өзі жетілдіруде, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, тілдерді меңгеруге бағытталған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, жасанды интеллект бағытындағы іргелі білімдер дағдыларын игеріп, академиялық адалдық және жазба мәдениетінің маңызын түсінеді;
- Жалпы психология және клиникалық психология саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті әдістерді практикалық қызметте қолданады;
- Орталық жүйке жүйесінің анатомиялық-физиологиялық механизмдерінің, олардың қалыпты және патологиялық жағдайындағы жоғары психикалық функцияларының ерекшеліктерін анықтайды;
- Психологиялық емдеу, оңалту және профилактика процесі шеңберінде, сондай-ақ дағдарыстық және экстремалдық-төтенше жағдайларда жеке тұлғаны дамыту мен бейімдеу процестеріне көмек беру мақсатында медициналық-психологиялық кеңес беруді ұйымдастырады;
- Коучинг, психотерапия және нейролингвистикалық бағдарламалау кезіндегі психикалық факторлардың дезадаптация және жүйке-психикалық, психогенетикалық, психосоматикалық аурулардың дамуын зерттеудегі клиникалық психологтың мүмкіндіктерін болжайды;
- Психология және медицина саласында ғылыми, әдістемелік және статистикалық ақпаратты өз бетінше жинау, өңдеу және талдау дағдыларын пайдаланады;
- Психопрофилактика, психодиагностика және психокоррекция нәтижесінде салауатты және тәуелді мінез-құлықтағы пациенттерге жеке және кәсіби психологиялық мәселелер бойынша көмек көрсету тәсілдерін қолданады;
- Тұлғаның даму нормасы мен патологиясында нейропсихологиялық және патопсихологиялық диагностиканың практикалық әдістемелерін, сонымен қатар клиникалық психологияның жобалау әдістерін қолданады;
- Нормативтік-құқықтық және оқу-нұсқаулық әдістерді өз бетінше қолдана алады және психология ғылымы саласында медициналық-клиникалық құжаттаманы әзірлейді.
Ұқсас БББ
6B03102 Бизнес Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03102 Психология
КИМЭП университеті
6B03102 Психология және білім беру менеджменті
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B03102 Психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Нархоз Университеті
6B03102 Психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B03102 Психология
Қазақстан-Американдық еркін университеті