Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология в QYZPU

Пәндер

  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Жалпы және жас ерекшелікпсихологиясы пәні студенттердің алдыңғы пәндерден алған барлық білімдерін жинақтайтын және кәсіби маман ретінде соңынан табысты қызмет ету үшін қажетті негіз болатын базалық циклдік пәндердің бірі болып табылады. Студенттер онтогенездің әртүрлі сатыларындағы адамның психикалық дамуының ерекшеліктерін талдайды; жас және өмірлік дағдарыстар мен оларды жеңудің жолдарын анықтайды; қазіргі ғылыми тұжырымдамаларға бағдарлана отырып, зерттеу және практикалық іс-әрекеттердегі жас ерекшелігі әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 11
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зоопсихология және салыстырмалы психология

    Ұсынылып отырған пән жануарлар мен адам филогенезіндегі психиканың эволюциялық даму заңдылықтары мен механизмдері, негізгі сатылары туралы жүйелі түсініктер үшін қажетті білім мен дағдыларды зерттеп үйренуден тұрады. Бұл пән адам психикасының әр алуан көріністерін түсіну мен оны одан әрі зерттеп білуді жеңілдететін әдіснамалық және теориялық негіздер қалауға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психофизиология

    Ұсынылған курс адамның психикалық функцияларының негізгі нейрофизиологиялық механизмдерін қамтиды. Студенттерге отандық және шетелдік психофизиологияда дайындалған негізгі әдіснамалық бағыттарды түсіндіреді. Адамды зерттеудің негізгі заманауи әдістері (ЭЭГ, ТГР және т.б.) қолданылады. Іргелі және қолданбалы психологияның міндеттерін шешу үшін адамның психофизиологиялық параметрлері мен психологиялық сипаттамаларын бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік психология

    Курста әлеуметтік психологияның әдіснамалық, теориялық және қолданбалы негіздері туралы іргелі білімдер қарастырылады. Студенттер қарым-қатынастың құрылымын, қызметі мен түрлерін, топтық динамика процестерін, тұлғаның әлеуметтену сатыларын, аттитютің қалыптасуын талдайды. Студенттер ғылыми немесе практикалық іс-әрекеттер үшін әлеуметтік-психологиялық әдістерді қолданады; социометрия әдіс-тәсілдері бойынша алынған нәтижелерді талдап түсіндіреді, топтың әлеуметтік-психологиялық ахуалын анықтайды, көшбасшылықты және оның түрлерін айқындайды; отбасылық тәрбиенің психологиялық аспектілерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұлға психологиясы

    Бұл пәнді игеру социогенез бен персоногенез туралы түсініктерге, негізгі тұлға теорияларын білуге, тұлға психологиясының негізгі теориялық мәселелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттер тұлғаның онтогенез процесіндегі дамуы мен қалыптасуы туралы психологиялық теорияларды талдайды; қалыпты және психикалық деформация кезіндегі тұлғаның әр алуан қасиеттерінің дамуы мен қызмет ету динамикасын, өзгеруін бағалайды; отандық және шетелдік психологиядағы тұлғаны сапалы және сандық бағалаудың әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Ұсынылған курс дифференциалды психологияның пайда болу тарихын, оның негізгі теориялық және әдіснамалық қағидаларын зерттеп білуден тұрады. Студенттер индивидуалдылықтың психогенетикалық және психофизиологиялық негіздерін сипаттайды; индивидуалдылықтың негізгі құрылымшаларын, олардың өзара байланысы мен өзара шарттылығын түсіндіреді; индивидуалдылықтың классикалық және заманауи тұжырымдамаларын ұштастырады; тұлға мен мінез типологиясының диагностикасы және психологиялық бақылаулар арқылы алынған нәтижелерді жинақтау мен бастапқы өңдеуді жүзеге асырады; эмпирикалық дифференциалды-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін талдап түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиация негіздері

    Курс аясында студенттер дау-жанжалдарды реттеу мен алдын-алу, табысты талдау ісіндегі медиацияның мәні мен әдістері, түрлері туралы заманауи түсініктерді қалыптастырады. Студенттер дау-жанжалдарға, оның ағымының түрлі кезеңдеріне араласуды жүзеге асырады; келіссөздерде делдал рөлінде әрекет етеді; қолда бар медиативтік құзыреттерге сүйеніп әлеуметтік ақпараттарды талдап түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология негіздері

    Бұл курс студенттерде дау-жанжал құбылыстары, оның декекөздері, түрлері, диагностикалау әдістері, басқару мен шешу тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттер дау-жанжалды жағдайлар мен дау-жанжалдарды талдап, шешеді; дау-жанжалды жағдайлардың динамикасы мен нәтижелерін болжайды; кіші әлеуметтік топтар мен ұйымдардағы қақтығыстардың алдын-алудың кешенді іс-шараларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық диагностика негіздері

    Студенттер өз іс-әрекетінде халықаралық практика мен Қазақ психологиялық қоғамы қабылдаған кәсіби-этикалық нормалардың сақталуын құндылық ретінде қабылдайды. Студенттер диагностикалық және түзете-дамыту міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолданады; психологиялық бақылаулар мен диагностиканың нәтижелерін талдап, өңдейді; психологиялық көмек көрсету жағдайында психодиагностикалық процесті көмекке жүгінген адамның индивидуалды ерекшеліктері мен психикалық мәртебесін ескере отырып құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға типологиясы

    Бұл курста пәннің ұғымдық аппараттары, тұлға мен мінез типологиясының негізгі бағыттары, тұлғаның мінез акцентуациясының психодиагностикалық әдістері зерттеледі. Студенттер норма мен психикалық ауытқу кезіндегі акцентуациялар мен тұлғалық мінез бітістерін, темпераментті, мінезді, өзіндік сананы, тұлғаның индивидуалды-типологиялық қасиеттерін психологиялық диагностикалаудың әдістерін қолданады; тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтап, талдап түсіндіреді; топтардағы (оқу, кәсіби) тиімді өзара әрекеттестікті ұйымдастыруды жоспарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тренингтік жұмыс негіздері

    Курс аясында студенттер психологиялық тренингтің жалпы сипаттамасы мен даму тарихын оқып үйренеді; негізгі тренингтік әдістерді меңгереді (топтық пікірталас, ойын әдістері, психогимнастика және т.б.); әлеуметтік-психологиялық оқытуда оқытудың белсенді әдістерін қолданудың заңдылықтарын сипаттайды; әлеуметтік және тұлғалық мәртебесі мен дамуындағы бұзылыстар мен ауытқулардың алдын-алу мақсатында психологиялық тренинг бағдарламаларын әзірлейді және оны жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапевтік техника негіздері

    Курс аясында студенттер қазіргі заманғы отандық және шетелдік психотерапиялық ғылымның негізгі теориялық бағыттарын оқып үйренеді. Сонымен қатар, студенттер психотерапияның негізгі бағыттарын ажыратады: психодинамикалық, когнитивті-мінез-құлықтық, экзистенциалды-гуманистік; психотерапиялық әдістер мен техникалардың әсер ету механизмдерін түсінеді; жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстарын, тәуекел факторларын ескере отырып, нормадағы адамның әр алуан іс-әрекетіндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған жеке психотерапиялық бағдарламаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы және отбасылық қатынастар психологиясы

    Бұл курс отбасының психологиясы саласындағы негізгі теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелер туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер әлеуметтік жүйе ретіндегі отбасының негізгі тұжырымдамаларын, оның типологиясы мен құрылымын салыстырады; отбасылық қатынастарды диагностикалаудың әдістерін практикада қолданады; неке және отбасы мәселелері бойынша кеңес беру процесін жүргізудің тәсілдерін даралап ажыратады; отбасылық дау-жанжалдардағы адамдардың түзу мінез-құлқын қалыптастырудың психологиялық аспектілерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасымен жұмыс жүргізудің психологиялық негіздері

    Ұсынылған курс отбасы мәселелерін түсіну мен ата-ана болуды қалыптастыру жөніндегі теориялық бағыттарды оқып үйренуден тұрады. Студенттер отбасын оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін талдайды; ерлі-зайыптылар мен балалық-ата-аналық қатынастарға психодиагностикалық зерттеу жүргізудің жолдарын жоспарлайды; отбасына зерттеу жүргізу үшін проективті әдістерге іріктеу жүргізеді; отбасының бір және барлық мүшелерінің сұранысы бойынша кеңес береді; мінез-құлықтық отбасылық психотерапия бағытында тренингтік сабақтар жүргізудің жоспарын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Бұл курс психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру мен өткізудің ғылыми-теориялық негіздерін және практикалық бағыттарын оқып үйренуге бағытталған. Студенттер кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдап, стратегиясы мен тактикасын анықтайды; клиенттермен жұмыс істегенде әдептілік нормалары мен ережелерді қолданады; клиенттердің типтік сұраныстарын талдайды; кеңес беру әңгімесін жүргізудің техникаларын таңдап алады; психологиялық кеңес беру бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психосоматика бойынша практикум

    Курста студенттердің соматоформды және психосоматикалық аурулармен ауыратын науқастармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Студенттер психосоматикалық ауруы бар пациенттермен жұмыс істеуде клиникалық-психологиялық бағытты таңдап алады; психосоматикалық бұзылыстар белгілері қалыптасуының психологиялық механизмдері туралы болжамдар жасайды; психосоматикалық бұзылыстарды диагностикалау мен түзетудің әдістерін қолданады; психосоматикалық ауруы бар пациенттер психотерапиясының заманауи әдістерін ажыратады; эксперименттік-психологиялық зерттеу қорытындыларын жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық психологиясы

    Курс аясында студенттер денсаулық психологиясының заманауи мәселелерін оқып үйренеді; алған білімдерін адам денсаулығының теріс бағытта дамуының алдын алу процесінде қолданады; тұлғаның психологиялық портретін жасайды; әл-ауқаттың психологиялық кедергілерін анықтайды; тұлғаны психологиялық қорғаудың типологиялық ерекшеліктерін диагностикалайды; адамның денсаулық жағдайын, жыныстық, жастық және тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарланған сауықтыру бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті құзыреттілік тренингі

    Курста қарым-қатынастағы тренинг мәселесін оқып үйренудің теориялық және әдіснамалық бағыттары қарастырылады. Студенттер тренингтік сабақты ұйымдастырудың ерекшеліктерін оқытудың әлеуметтік-белсенді түрі мен әдісі ретінде талдайды; тұлғалық мәселелерді шешу үшін тренингте қолданылатын әртүрлі техникалар мен тәсілдерді пайдаланады; коммуникация процесінде эмоционалды өзін-өзі реттеуді меңгереді; теориялық білімдерді практикалық кәсіби іс-әрекетке тасымалдап, құрылымдайды және психологиялық сауатты түрлендіреді; коммуникативтік тренинг бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия бойынша практикум

    Бұл курс психотерапиялық іс-әрекеттің негізгі дағдылары мен тәсілдерін студенттердің меңгеруіне бағытталған. Студенттер адам өмірінің әртүрлі кезеңдерінде кездесетін психологиялық мәселелерді анықтап, индивидтермен, топтармен, мекемелермен, әртүрлі субмәдени орта өкілдерімен жұмыс істеуде психологиялық кеңес берудің, психопрофилактиканың, оңалту мен психотерапияның әдістерін қолданады; оқу-тәрбие процесінің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; психологиялық сараптамалық зерттеу жұмыстарын ұйымдастырып, нормативтік-құқықтық құжаттарға сай қорытынды жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түзету психологиясы

    Ұсынылған курс түзету психологиясының қазіргі кездегі даму үрдісін қамтиды. Студенттер дамуында әртүрлі ауытқуы бар балалардың білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін талдайды; жеке түзету жұмыстарының нәтижелері мен оқудағы қиындықтарды талдау арқылы оқушыларға сипаттама жасайды; оқушылардың жеке ісімен және медициналық картасымен жұмыс істейді; психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия үшін материалдар дайындайды; ерекше білім беруді қажет ететін балаларға толықтырып білім беру бағдарламаларын жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнайы психология

    Студенттер мүмкіндігі шектеулі адамдардың білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалардың қазіргі даму үрдісін оқып үйренеді; мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жағдайларын жасау үшін әртүрлі бейіндегі мамандар тобында жұмыс жоспарлайды; мүмкіндігі шектеулі адамдардың психикалық дамуының диагностикалық және болжамды көрсеткіштерін анықтайды; жеткіншектер мен балалардағы сөйлеу бұзылыстарының алдын алу үшін индивидуалды түзету бағдарламаларын жобалап, ұсыныстар жасайды; психофизикалық дамуы бұзылған балаларды тәрбиелейтін қоғамдық және отбасылық тәрбиенің байланысын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экстремалды және кризистік психология

    Бұл курста экстремалды психологияның негізгі ұғымдары мен категориялары зерттеледі. Студенттер экстремалды, дағдарыстық және төтенше жағдайлардың белгілерін анықтайды; психикалық күйлерді өзіндік реттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; экстремалды күйлердің даму болжамын түсіндіреді; дағдарыстық жағдайлардан туындайтын психикалық күйлердің диагностикалық критерийлерін тұжырымдайды; экстремалды жағдайларды меңгерудің стратегияларын (coping-стратегияларын) пайдаланады; төтенше жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлгермеуші оқушылар психологиясы

    Бұл курста үлгермеушілік ұғымын анықтаудың теориялық бағыттары қарастырылады. Студенттер үлгермеушіліктің факторлары мен себептерін жіктейді; кіші мектеп оқушыларының оқу іс-әрекетінің құрылымдық құрамдас бөліктерінің қалыптасуын бағалайды; білім беру ұйымдарындағы педагогикалық процестің тиімділігін талдайды; оқушылардың үлгерімсіздігінің психологиялық-педагогикалық себептерін диагностикалайды; оқушылардың үлгерімсіздігін жою мен алдын-алу жұмыстары бойынша жеке және топтық түзете-дамыту бағдарламаларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саяси психология

    Бұл курс саяси психологияның категориялық-ұғымдық аппаратын оқып үйренуге бағытталған. Студенттер саяси мінез-құлықтың бұқаралық аспектілері туралы жүйелі білімді меңгереді; саяси процестердің тұлғалық аспектілерін талдайды; саяси партиялық белсенділікті бағалайды; сайлау мінез-құлқының ерекшеліктерін түсіндіреді; саяси процестердің саяси-психологиялық аспектілерін талдаудың қазіргі кездегі тұжырымдамалары мен әдістерін ажыратады; психологияның басқа да қолданбалы салаларында ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін саяси психологиялық білімді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Виктимология

    Студенттер виктимологияның жалпы теориялық негіздерін талдайды; шетелдік виктимологиялық тәжірибелерді практикада қолданып, оларды отандық құқық қорғау жүйесінде пайдаланудың мүмкіндіктерін қарастырады; виктимологиялық терминдерді ажыратып таниды: құрбаны, жәбірленуші, құрбандыққа айналу, құрбандыққа бейімділік; қылмыскер мен құрбандық арасындағы тұлға аралық қатынастардың сипатын түсіндіреді; виктимологиялық жағдайлардағы дау-жанжалдарды шешеді; витимологиялық профилактиканың өрлеу бағытын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Курс аясында студенттер ауытқыған мінез-құлық мәселелері туралы ғылыми бағыттарға шолу жасайды: тұжырымдамаларды талдайды, критерийлер мен көрсеткіштерді жіктеп, негізгі түрлерін анықтайды, тұлғаның девиантты мінез-құлқын диагностикалау мен түзетудің әдістері мен технологияларын қолданады; қазіргі қоғамдағы девиантты мінез-құлық мәселесін шешудің практикалық тәжірибелерін жинақтайды; ауытқуды пәндік өрісте зерттеуді ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стресс психологиясы

    Ұсынылған курс стресс ұғымына қатысты негізгі теориялық бағыттарды оқып үйренуден тұрады. Студенттер стрессогендік факторлар мен жағдайларды жүйелейді; кәсіби стресстің әралуан түрлері мен формаларын ажыратады; стрессті түзету мен оның психологиялық алдын алудың құралдары мен тәсілдерін қолданады; стрессогендік күйлерді түзетуге арналған тренингтік бағдарламаларды құрудың сұлбасын жасайды; оқу курсы аясында игерілген стрессті басқарудың қолданбалы бағдарламаларын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Курста білім алушылардың тұлғалық және кәсіби дамуының қазіргі кездегі тұжырымдамалары мен әдіснамалық бағыттары қарастырылады. Студенттер білім беру, тәрбие, оқу және педагогикалық іс-әрекеттерді талдайды; оқу-педагогикалық қызметтестік пен қарым-қатынасты ұйымдастырады; оқу, тәрбие, педагогикалық процестерді психологиялық сүйемелдеудің тәсілдерін жалпылайды; қазіргі кездегі білім беру мен тәрбиелеу технологиясын, сондай-ақ білім алушылардың жеке, жастық және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және педагогикалық іс-әрекетті жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Курс аясында студенттер заң психологияның негізгі теориялық ұғымдары мен категорияларын оқып үйренеді. Психологиялық білімдерді заң қызметінде қолданудың құқықтық негіздерін талдайды. Студенттер заңгердің күнделікті кәсіби міндеттерді шешуде заң психологиясының ғылыми негізделген ұсыныстарын қолданады; кәсіби заң қызметі саласында заң психологиясының жетістіктерін практикалық қолданудың дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Медициналық психология

    Студенттер қазіргі медициналық психологияның әдіснамалық мәселелерін оқып үйренеді; әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму ауытқуы кезіндегі психикалық іс-әрекеттің қалпына келуі мен өзгеруінің жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын талдайды; әртүрлі аурулардың шығу тегінің алдын алу мен оңалтудағы тұлға аралық қатынастар мен психикалық дамуды үйлестіру, тұлғаның бейімделгіштік ресурстарын арттыру мүмкіндіктерін бағалайды; қоғамның өзекті мәселелеріне бағдарлана отырып, медициналық-психологиялық зерттеулер жүргізеді; психологиялық диагностика мен психологиялық әсер ету әдістерін бейімдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері бойынша терең кәсіби білім мен түсінікке ие.
  • Кәсіби қызметінде психикалық үрдістердің, тұлға қасиеттерінің феномендері мен заңдылықтарын жас ерекшелік аспектілерін ескере отырып қолданады.
  • Білім берудің интегративті модельдерін жүзеге асыру мақсатында арнайы (түзету) және жалпы білім беретін мекемелер жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Диагностикалық, консультациялық, психотерапиялық, түзету-дамыту және ағартушылық қызметтің әдістері мен тәсілдерін салыстырады.
  • Дағдарыс/төтенше жағдайларда зардап шеккендерге, мінез-құлқы ауытқыған адамдарға олардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып психологиялық көмек бағдарламаларын жобалайды.
  • Тұлғаның психикалық және психологиялық денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін психопрофилактикалық жұмыс жоспарын әзірлейді.
  • Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, алдын алу, емдеу, оңалту және дамыту мақсатында клиникалық-психологиялық диагностикалауды, психотерапияны және араласуды жүзеге асырады.
  • Әлеуметтік жағдайды ескере отырып алуан түрлі іс-әрекет түрлерінде психологиялық сүйемелдеуді модельдей алады.
  • Психолог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтай отырып, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындайды.
Top