6B03102 Психология және білім беру менеджменті в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В03102 «Психология және білім берудегі менеджмент» білім беру бағдарламасының мақсаты - психология саласындағы кәсіби құзыреттерге ие мамандарды сапалы даярлауды қамтамасыз ету, адамдарға, топтарға, қоғамдастықтарға кәсіби көмектің адамгершілік-әтикалық қағидалары негізінде психологиялық практиканы пайдалану және қазақстандық білім беру жүйесінің жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру жағдайларында білімдегі басқару
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
"Экология және өмір тіршілік қауіпсіздігі" пәнаралық курсы
Пән тірі организмдердің тіршілік ортасымен өзара әрекеттесуін, биосфераның даму заңдылықтарын, жалпы экологиялық жүйелер мен биосфераның қызмет етуін, сондай-ақ антропогендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерлерден Техносфера жағдайында Алғашқы медициналық көмек көрсету және адамды қорғау тәсілдерін оқытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының Еңбек құқығы
Пән еңбекті реттеу және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы негізгі теориялық білімді, заңнамалық базамен жұмыс істеу дағдысын, практикада туындайтын күрделі жағдайларда бағдарлануды және алынған білімді практикада қолдануды қалыптастырады. Курс жұмыспен қамту және жұмысқа орналастыру, еңбек қатынастары саласындағы әлеуметтік серіктестік, әлеуметтік қамсыздандыру құқығы, еңбекке жарамсыз азаматтарды зейнетақымен қамсыздандыру, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, әлеуметтік қамсыздандыруды халықаралық-құқықтық реттеу жөніндегі іс-шараларды қаржыландыру туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы жалпы теориялық білімді қалыптастыру: Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі туралы тұтас түсінік; мемлекеттің Негізгі заңының мәні; елдің конституциялық құрылысының негіздері; Қазақстан Республикасындағы адам мен азаматтың құқықтары мен міндеттері; мемлекеттік билік және жергілікті өзін-өзі басқару органдары жүйесі; азаматтық, еңбек, отбасылық, экологиялық, әкімшілік және қылмыстық құқықтық қатынастардың ерекшеліктері; қылмыстық және азаматтық сот өндірісінің нормалары туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың дамуы мен қызметін анықтайтын экономикалық құбылыстың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді оқытады, пән экономикалық пәндерді оқыту әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Cыбайлас жемкорлыққа қарсы іс-қимыл негіздерім
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері" курсының бағдарламасын зерделеу барысында білім алушылар сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға бағытталған нормативтік-құқықтық актілермен танысады; алған білімдерін өзінің болашақ кәсіби қызметінде қолданудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ОЖЖ анатомиясы және ЖЖҚ физиологиясы
Пән ішкі жасушалық, жасушалық, тіндік және орган деңгейлеріндегі жүйке жүйесінің құрылымымен, сондай-ақ мінез-құлықты жүзеге асыру және оны вегетативті қамтамасыз ету процесінде негізгі құрылымдардың функционалды рөлімен таныстырады; эволюция процесінде жүйке жүйесінің дамуы және адамдағы жүйке жүйесінің онтогенезінің негізгі кезеңдері қарастырылады; жоғары жүйке қызметінің физиологиясының, психофизиологияның және антропологияның негізі ретінде адамның психикалық қызметінің материалдық негізі туралы түсінік қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жалпы психология
Жалпы психология-бұл студенттердің негізгі теориялық тұжырымдамаларды, психологиялық теорияларды, когнитивтік процестердің заңдылықтары мен тетіктерін білуге бағытталған іргелі жалпы кәсіптік курс; психиканың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіндіретін негізгі жалпы психологиялық ережелер және психика туралы шындықты бейнелеудің ең жоғары формасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Майнор "Кәсіпкерлік жобалар" Бизнес-жоспарлау
Пәнді оқыту мақсаты - студенттерде сыртқы және ішкі ортаның көптеген және үнемі өзгеретін жағдайларын ескере отырып, жақын және ұзақ мерзімді перспективаға бизнес-жоспарлаудың ғылыми-қолданбалы аппаратының қалыптасуына ықпал ету, сондай-ақ болашақ мамандарды стратегиялық жоспарлау, болжау, инвестициялық және қаржылық жоспарлау сияқты аралас пәндердің ғылыми тәсілдері мен құралдары арқылы бизнес-жоспарлаудың қолданбалы міндеттерін жүзеге асыруға дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және әлеуметтік педагогика
Пән жалпы және әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады. Курс педагогиканың пайда болуы мен дамуы, баланың әлеуметтануы, әлеуметтік тәрбие, әлеуметтенуі, әлеуметтік-педагогикалық виктимологияның мәні, әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әдістемесі мен технологиясы, халықтың әр түрлі топтарымен және әлеуметтік институттармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшеліктері: отбасымен, девиантты мінез-құлықты балалармен, ерекше білім беру қажеттілігі бар және т. б. туралы білімді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пән студенттерді әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам дамуының психологиялық сипаттамасымен таныстырады: перинаталды психология, нәресте психологиясы, ерте балалық психология, мектепке дейінгі психология, бастауыш мектеп психологиясы, жасөспірім психологиясы, жасөспірім, жастық және ересек психология, геронтопсихология.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Оқу пәні студенттерде даму заңдылықтары, механизмдері мен құбылыстары туралы білім жүйесін, осы білімді психологтың практикалық жұмысында қолдана білуді; шетелдік психологиядағы психикалық даму теорияларын және оларды талдауды; даму психологиясындағы зерттеу принциптері мен әдістерін; жас дамуының кезеңделу критерийлерін, психикалық және биологиялық арақатынасын, әлеуметтенудің, тұлғаның дамуындағы әлеуметтік институттардың рөлін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық курс "Кәсіби бағдарланған тіл" Мамандық: "Психология және білім берудегі менеджмент" 1
Курстың мазмұны білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттырады және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметті шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік психология
Оқу пәні әлеуметтік психологияның негізгі пәндік салалары, әлеуметтік-психологиялық білімнің ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады; әлеуметтік психологияның дамуының негізгі кезеңдері, әлеуметтік топтардағы адамдардың ойлау және мінез-құлық механизмдері, жеке тұлғалардың бір-бірімен және қоғаммен өзара әрекеттесуінің әртүрлі формалары туралы білімді игеруге бағытталған; әр түрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлер мен құбылыстарды әлеуметтік-психологиялық талдау, тұлғааралық және топтық өзара әрекеттесуді ұйымдастыру дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курсты игерудің мақсаттары - жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы және көріну тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу. Пәннің мазмұнына жүйелі жеке айырмашылықтарды сипаттау мен түсіндірудің теориялық және әдіснамалық негіздері, жеке тұлға мен интеллекттің құрылымы мен генезисін, жеке-теориялық парадигмаларды, адамның жеке психологиялық сипаттамаларының құрылымын, олардың пайда болуындағы қоршаған орта мен генетикалық факторлардың рөлін, жеке-психологиялық сипаттамалардың даму, оқыту, іс-әрекет, тұлғааралық өзара әрекеттесу сипатына әсері кіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Оқу пәні «Тұлға психологиясына» қатысты ғылыми категориялар мен ұғымдарды, жеке тұлғаны зерттеудің негізгі отандық және шетелдік ғылыми тәсілдерін қалыптастыруға; жеке психология саласындағы тұжырымдамалық құралдарды өз бетінше қолдана білуге және алған білімдерін нақты жеке мәселелерді талдау үшін қолдануға арналған. Пәннің мазмұнына тұлғаның құрылымы, тұлғаның қалыптасуы, тұлғаның динамикасы, тұлғаның қоғамдағы өзекті мәселелері, тұлғаның ішкі әлемі, тұлғаның рухани болмысы және тұлғаның дамуындағы әлеуметтік контекст кіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Практикалық пәннің мақсаты студенттерде психологиялық эксперимент әдіснамасы, оның рәсімі және негізгі сипаттамалары бойынша білім жүйесін қалыптастыру; психологиялық экспериментті ұйымдастыру әдістерін пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыру; психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу дағдыларын игеру, эмпирикалық деректерді жинау және ұсыну әдісін таңдау, оларды математикалық-статистикалық өңдеу, зерттеу нәтижелерін бағалау және оларды бастапқы зерттеу тұжырымдамасы шеңберінде түсіндіру, экспериментатор мен сыналушының өзара іс-қимыл жасай білушілігі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пәнаралық курс "Кәсіби бағдарланған тіл" Мамандық: "Психология және білім берудегі менеджмент" 2
Пәннің мазмұны лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамытуға бағытталған; автоматтандыру дағдыларын дамыту; болашақ қызмет саласындағы қарым-қатынас жағдайларында кәсіби тақырыптарға диалогтік сөйлеуді дамыту; ақпараттық мәдениетті дамыту; студенттердің ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психодиагностика
Пәнді оқу барысында студенттер психодиагностиканың теориялық негіздерімен танысады; психодиагностикалық әдістерді жобалау, бейімдеу және қолдану негіздерін, психологиялық диагноз қою теориясы мен практикасы саласындағы жүйеленген білімді меңгереді. Психологиялық қызметтің клиенттерімен өзара іс-қимыл процесінде психодиагностиканың жедел әдістерін кешенді қолдану саласында; адамдардың әртүрлі психикалық құбылыстары мен психологиялық ерекшеліктерін танумен, түсінумен және түсіндірумен байланысты психологиялық жұмыс міндеттерін шешу саласында; психолог қызметіндегі психодиагностикалық міндеттердің жеткілікті кең ауқымын шешу саласында құзыреттер қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Майнор" Кәсіпкерлік жобалар " Кәсіпкерлік
Курс кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастырады, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және талдау мәселелерін, оның тиімділігін бағалауды зерттейді, кәсіпкерлікті дамытуды мемлекеттік реттеу және қолдау тетігін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Оқу пәні оқу іс-әрекетінің, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу мен дамытудың психологиялық құбылыстары мен заңдылықтарын ашады, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастырудың тиімділігін, кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің тиімділігін, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттілікті психологиялық талдау және болжау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы инновациялық технологиялар
Оқу пәні психологиядағы инновациялық технологиялар білімін, әлемдік тәжірибеде және Қазақстанда психологтардың жұмысына психологиялық инновацияларды енгізу тәжірибесін: суретпен емдеу, IT-әзірлемелерді пайдалану, музыкамен емдеу, би-қимыл терапиясы және т.б., әлеуметтік салада инновациялық технологияларды енгізу бойынша болашақ психологтардың құзыреттілігін қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңірлерде білім беру жүйесін мемлекеттік реттеу
Пән өңірлік деңгейде білім беру жүйесін мемлекеттік реттеу саласындағы білімді қалыптастыруға және басқарушылық шешімдердің білім беру қызметтерін ұсыну сапасына әсерін бағалау біліктерін, білім беру саласындағы басқару жүйесінің тиімділігін талдау әдістерін пайдаланудағы құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
Пән студенттерде еңбек психологиясының ғылыми психологиялық бағыт ретіндегі ерекшелігі және оның адам туралы ғылым құрылымындағы орны туралы түсінік қалыптастырады; еңбек психологиясы саласындағы қазіргі психологиялық идеялардың дамуының негізгі ұғымдары мен тенденцияларымен, қазіргі ұйымдастырушылық ортадағы жеке тұлғаның еңбек қызметінің ерекшелігімен таныстырады; оны оңтайландыру бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттердің дамуына ықпал етеді; жеке тұлғаның жеке психологиялық сипаттамаларының ерекшеліктерін ашады, еңбек қызметінің субъектісі ретінде және ұйымдағы еңбек процесін оңтайландыру жолдары туралы нақты түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырушылық психология
Пәнді игерудің мақсаты - персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгерген, тиімді ұйымдастырушылық дамуды психологиялық қамтамасыз ету бойынша барлық міндеттерді шеше алатын кәсіби мамандарды даярлау. Студенттер ұйымдастырушылық психологияның қазіргі жағдайымен, отандық және шетелдік ұйымдастырушылық-психологиялық теориялармен және тұжырымдамалармен танысады; басқарушылық қызметтің психологиялық негіздері туралы жүйелі білімді және оларды ұйымдарда практикалық мәселелерді шешуге қолдануды меңгереді; ұйымдастырушылық-психологиялық жұмыстың практикалық әдістері мен әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің психологияны ғылым ретінде қалыптастыру мен дамытудың негізгі кезеңдерімен білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Оқу пәнінің мазмұнында психология тарихының пәні, объектісі мен әдістері, психологияның дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады; жалпы мәдени және жалпы ғылыми тарихи жағдай, мәнмәтінде психологиялық білімнің даму заңдылықтарына, негізгі ғылыми мектептердің ерекшелігіне және олардың Қазақстанда және әлемде қалыптасуына талдау жүргізіледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор "Кәсіпкерлік жобалар" Тәуекелдерді басқару
Тәуекелдерді басқару курсы тәуекелдерді алдын ала басқаруды, бар тәуекелдерді үздіксіз бағалауды және осы процестерді жобаның немесе бизнес - процестің бүкіл өмірлік циклі ішінде шешімдер қабылдау бойынша жалпы қызметке интеграцияны білдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы стратегиялық мемлекеттік жоспарлау
Пән студенттердің Қазақстан Республикасындағы стратегиялық мемлекеттік жоспарлау саласындағы білімдерін қалыптастыруға, сыртқы ортаның тұрақты өзгерістері жағдайында мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарын әзірлеу, мониторингілеу және бағалау негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психоәлеуметтік технологиялар
Оқу пәні психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету, психотерапиялық көмек, әлеуметтік-психологиялық патронаж, психопрофилактикалық жұмыс, психологиялық тренингтер, клиенттерді өзара қолдау топтарына қатысуға тарту, шұғыл (телефон арқылы) психологиялық көмек, психологиялық қолдау сияқты түрлі салаларда психоәлеуметтік практикада заманауи технологияларды қолдану бойынша болашақ психологтардың құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өңірлік деңгейде білім беру саласындағы мемлекеттік-жеке әріптестік
Курс студенттерде білім беру саласындағы МЖӘ негізгі қағидаттары, нысандары мен әдістері, білім беру саласын инфрақұрылымдық қамтамасыз ету саласындағы мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимыл тетіктері туралы білімді; МЖӘ саласындағы құқықтық актілер мен бағдарламалық құжаттарды пайдалану дағдыларын, өңірлік деңгейде білім беру саласындағы МЖӘ жобаларының тиімділігін бағалауды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Майнор "Кәсіпкерлік жобалар" Кәсіпкерлік жобалар: басқару және іске асыру"
- Фирмаішілік кәсіпкерлік жобаларды басқару ерекшеліктерін білу; -бизнес-идеяны, бизнес-модельді және кәсіпкерлік жобаның бизнес-жоспарын жасай білу; - тұрақсыз нарық жағдайында бизнес-модельдерді құру технологияларын меңгеру. Мәселелерді шешу тиісті жүйені қажет етеді, өйткені үш негізгі функция — проблемаларды шешу, шешімдерді іске асыруды басқару, проблемаларды тану және болжау— және шешім қабылдаушыларды ақпаратпен қамтамасыз ету функциясы бір-бірімен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология бойынша практикум
Практикум болашақ психологтардың психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру, жеке және топтық психокоррекциялық жұмыс құралдарын пайдалану нормалары мен ережелерін меңгеру саласындағы құзыреттерін қалыптастырады; объективті психодиагностикалық тәсіл шеңберінде әзірленген техника мен тәсілдерді, негізгі әдістемелерді пайдалана білу, жеке және топтық жұмыстың интерперсоналды, мінез-құлық, кәсіби дағдылары, психодиагностикалық тексеру және түзету жұмыстары бағдарламасын жасау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эмоциялар психологиясы
Пәннің мазмұнына эмоциялар психологиясының өзекті мәселелері, ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі эмоцияларды қарастырудың әртүрлі түсіндірмелері мен негізгі тәсілдері; эмоциялардың адам психикасының әртүрлі салаларымен байланысы; эмоциялардың физиологиялық, психодинамикалық (мотивациялық), танымдық теориялары; эмоционалды күйлер және эмоциялардың даму жолдарын анықтаудың әртүрлі тәсілдері; эмоционалды жағдайларды диагностикалау және түзету, түзету әдістері туралы білім кіреді: арт-терапия, музыкалық терапия, психодрама және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әсер ету психологиясы
Пәнді оқу барысында студенттер психологиялық әсер мен оның көріну саласын, манипуляция процесін түсінудің негізгі тәсілдерін біледі, манипуляциялық технологиялар мен оларды қолдану шарттары, психологиялық қорғаудың түрлері мен механизмдері, практикалық қорғаныс әдістері және манипуляциялық әсерлерге қарсы тұру туралы білім алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ұйымын стратегиялық басқару
Оқу пәні стратегиялардың типологиясы, стратегиялық басқару процесінің мәні туралы білімді меңгеру арқылы білім беру ұйымын стратегиялық басқару саласындағы басқарушылық құзыреттерді қалыптастыруға; "миссия", "пайымдау", "құндылықтар", "мақсат" негізгі ұғымдарын түсінуге; сыртқы және ішкі ортаны стратегиялық талдауды жүзеге асыру біліктерін қалыптастыруға (бенчмаркинг, SWOT-талдау және т.б.) бағытталған; стратегиялық жоспарлаудағы сапалы индикаторлар мен сандық көрсеткіштер туралы, білім беру ұйымдарының рейтингтерге, ранжирлеуге қатысуы; стратегиялық жоспарлау, білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді стратегиялық жоспарлау, болжау және жобалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесін құқықтық реттеу
Пәнді оқу барысында студенттер білімді құқықтық кеңістіктің элементі ретінде меңгереді; білім беру туралы ҚР заңнамасының жүйесін, білім беру туралы ҚР заңнамасының конституциялық негіздерін, білім беру жүйесін құқықтық реттеу тетіктерін, білім беру құқықтық қатынастарын, білім беру саласындағы заңды жауапкершілікті зерделейді; білім беру жүйесін басқарудың құқықтық негіздерін, білім беру мекемесі қызметінің құқықтық мәртебесі мен құқықтық негіздерін және білім беру процесі субъектілерінің құқықтық мәртебесінің мазмұнын; білім беру сапасын басқарудың құқықтық реттелуін және білім туралы халықаралық заңнаманың құқықтық реттелуін зерделейді және талдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азаматтық құқықтарды соттан тыс қорғау нысандары
Студенттерді соттан тыс құқықтық қорғау институтымен дауды баламалы шешу әдісі, кәсіпкерлер құқығын соттан тыс қорғау нысандары, кәсіпкерлердің құқықтарын қорғаудың басқа (сотқа дейінгі) нысандары ретінде таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық менеджмент
• Оқу пәні педагогикалық менеджменттің мақсаттары, міндеттері мен деңгейлері, педагогикалық жүйелерді басқару туралы білімді әлеуметтік басқарудың бір түрі ретінде қалыптастыру; педагог қызметінде мақсат қою, шешім қабылдау және жоспарлау туралы; педагогикалық персоналды тиімді басқару әдістерін қолдану білігін жетілдіру, педагогтің ұйымдастырушылық-басқарушылық құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін, педагогикалық басқару стилін (басшылық, өзара іс-қимыл) талдау, сабақта педагогтің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін бақылау және талдауды жүзеге асыру; педагогтің кәсіби жетістігі мен бәсекеге қабілеттілігіне қол жеткізу бойынша ұсынымдар тұжырымдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт-терапия
Арт-терапияның түсінігі және қолдану салалары. Арт-терапия әртүрлі тәуекел топтарының өкілдерін оңалту және ұзақ мерзімді психологиялық және әлеуметтік қолдау құралы ретінде. Арт-терапияның түрлері. Арт-терапияның классификациясы. Арт-терапия әдістері. Дамуында күрделі ауытқулары бар балаларға арналған жеке және топтық арт-терапия. Арт-терапияның формасы мен моделі Арт-терапия бағдарламасының мазмұны. Диагностикалық және коррекциялық арт-терапиялық сеанстарды өткізудің техникасы, әдістері, формалары мен шарттары. Компьютер арт-терапия құралы ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйелерін басқарудың заманауи технологиялары
Оқу пәні білім беру жүйесін басқарудың қазіргі заманғы технологияларының ерекшеліктері, олардың білім беру сапасын қамтамасыз етудегі маңызы туралы білімді қалыптастырады: мемлекеттік-қоғамдық басқару, басқарудағы коммуникативті технологиялар, инновациялық процестерді басқару, денсаулық сақтауды басқару технологиялары, әдістемелік жұмысты басқару, мектепке дейінгі білім беруде ойын-техникалық менеджментті қолдану технологиясы, жеке менеджментті қолдану технологиясы, басқарудың ақпараттық технологиялары, диалогтық басқару технологиялары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патопсихология негіздері
• Оқу пәні патопсихологияның негізгі ұғымдары, оның пәні, міндеттері, психология, психиатрия және басқа да байланысты білім салалары үшін іргелі және қолданбалы маңызы туралы білімді қалыптастырады; шекаралық нейропсихологиялық, тұлғалық бұзылулар, психикалық аурулар мен мінез-құлық бұзылыстары, психопатологиялық және патопсихологиялық синдромдар кезіндегі психикалық процестердің, психологиялық жағдайлардың, эмоционалды-жеке саланың өзгеруі мен бұзылуы туралы идеялар; кәсіби әдістерді қолдана отырып, танымдық сала мен жеке тұлғаға патопсихологиялық зерттеу жүргізудің практикалық дағдылары
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық менеджмент
Оқу пәні теориялық білімді игеруге, басқарушылық міндеттерді орындау қабілетін дамытуға, білім беру саласының қазіргі жағдайы үшін тиімді және оның даму перспективаларын ескере отырып, басқарушылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Проблематика мынадай: білім беру жүйесін жаңғырту. Білім беру ұйымының тәуелсіздігі, дербестігі, білім беру субъектілерінің дербестігі білім беру процесінің тиімділігін арттырудың қажетті шарты ретінде. Ақпараттық-білім беру ортасы және білім беру ұйымдарын дамытудың әлеуметтік-әкімшілік ресурстары. Білім беру ұйымының заманауи тұжырымдамасы мен даму бағдарламасы. Білім беру ұйымы мамандарының кәсіби өзара іс-қимылын қалыптастыру және басқару стилі. Білім беру жүйесін басқарудың дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Білім беру инновацияларын басқару. Білім беру процесінің технологиялық негізінің инновациялық менеджменті. Білім берудегі экономикалық инновациялар. Педагогикалық инновацияларды басқару. Білім берудегі ұйымдастырушылық инновациялар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
Психологиялық кеңес берудің мақсаты, міндеттері және ерекшелігі. Психологиялық кеңес берудің түрлері. Консультативтік процесті кеңістіктік және уақыттық ұйымдастыру. Консультативтік әңгіме жүргізу кезеңдері. Психологиялық кеңес берудің этикалық принциптері. Психологиялық кеңес берудің тиімділігін бағалау. Клиенттердің түрлері және психолог пен клиент арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ақпараттық және цифрлық технологиялар
Оқу пәні цифрлық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін ашады, дайын цифрлық білім беру ресурстарының сараптамасын жүзеге асыру, кейіннен білім беру платформасына көшірілетін ақпараттық білім беру орталары мен басқару жүйелерін интеграциялау және пайдалану, білім беру ұйымдарының: сайттар, электрондық пошта сервистеріне қол жеткізуді ұсыну технологиялары, білім беру орталарында пайдаланушыларды қолдау, зерттеу қызметіндегі цифрлық технологиялар және оларды инклюзивті білім беруде қолдану туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтік білім берудегі педагогика және психология
Оқу пәнінің мазмұнына инклюзивті білім берудің жалпы мәселелері, инклюзивті білім беру педагогикасы мен психологиясының ұғымдық аппараты, оның Қазақстан Республикасында қалыптасу тарихы; адамның соматикалық, психикалық, моторикалық, зияткерлік, сөйлеу, сенсорлық, эмоционалды-еріктік дамуындағы норма мен ауытқу, денсаулық пен ауру, бұзылу, ақау ұғымдары; инклюзивті білім беру педагогикасы мен психологиясының негізгі міндеттері мен қағидаттары; ерекше мүмкіндіктері бар балалардың әлеуметтік-психологиялық бейімделуіндегі психологтың кәсіби қызметі; ауытқып кететін дамудың психологиялық типологиясы, психологиялық сүйемелдеу жүйесі енгізілген
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отбасы психологиясы
Пән отбасындағы тұлғаның психологиялық ерекшеліктері, некеге дейінгі мінез-құлық, отбасылық қатынастардың даму кезеңдері, ерлі-зайыптылық үйлесімділігі, қазіргі отбасының проблемалары мен үрдістері, ерлі-зайыптылардың өзара әрекеттесу заңдылықтары, отбасының микроклиматы, ерлі-зайыптылық қақтығыстар, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктер және отбасындағы тәрбие шарттары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған жалпы кәсіби білім мен дағдыларды қолдану негізінде психологиялық зерттеулер жүргізуге қатысу мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік ауытқулар
Пән халықтың әртүрлі топтарының мінез-құлқының әртүрлілігі мен себептерін түсіну үшін қажетті білімді, сондай-ақ әлеуметтік қызметкерлердің қатысуымен алдын алу іс-шараларын жүргізудің қажеттілігі мен тиімділігі туралы түсініктерді қалыптастырады. Курс аясында стресс және депрессия, агрессивті мінез-құлық, қылмыс, отбасындағы зорлық-зомбылық, суицид, урбанизация патологиясы, алкоголизм, нашақорлық, жезөкшелік, адам трафигі мен құлдық, діни экстремизм, сыбайлас жемқорлық сияқты әлеуметтік құбылыстар оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
Пән студенттерді ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және теориялық негіздерімен, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесімен, ғылыми еңбекті ұйымдастыруға қойылатын талаптармен таныстырады және зерттеу құзыреттерін қалыптастырады. Курс психологиядағы ғылым мен ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы білімді игеруге бағытталған, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, студенттік ғылыми жұмыстарды жазу және ресімдеу бойынша құзыреттерді қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім сапасын бағалаудың ішкі және сыртқы жүйесі
Оқу пәні: мұғалімдердің өсуінің ұлттық жүйесі: педагог қызметкерлерді аттестаттау жүйесіндегі инновациялар: білім сапасын халықаралық зерттеу, білім беру ұйымдарының ішінде бақылау жүргізудің нормативтік-құқықтық негіздері, бақылау функцияларын іске асырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, білім беру ұйымын басқару жүйесінде сапаны қамтамасыз етудің ішкі жүйесі, білім беру ұйымын басқару жүйесінде сапаны қамтамасыз етуді сыртқы бағалау, білім беру ұйымын басқару жүйесінде білім беру сапасын үздіксіз жақсарту процестері; білім берудегі басқарушылық міндеттерді іске асыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның әртүрлі тарихи кезеңдердегі және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, Қазақстан Республикасындағы орнықты даму мақсаттарын білуі мен түсінуін көрсетеді, өткенді және қазіргі заманды сыни тұрғыдан түсінуді біледі; айналадағы шындықты философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық ғылымдар тұрғысынан бағалайды және әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан оқиғаларға өзіндік бағасын дәлелдейді; игерілген өзгермелі әлеуметтік-мәдени жағдайларда тиімді әлеуметтену және бейімделу үшін білім; Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсетеді
- Тілдік сауаттылықты көрсетеді, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияларды жүзеге асырады, коммуникативтік дағдылар мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді; жалпыадамзаттық мораль, "Мәңгілік ел" ұлттық идеясының құндылықтары, қазақстандық патриотизм және әлеуметтік жауапкершілік негізінде азаматтық ұстанымды, толеранттылықты және диалогқа уәждемені көрсетеді, құқықтық өзін-өзі тануды, экономикалық Академиялық адалдық туралы ойлау және мәдениет
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әр түрлерін пайдаланады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер; психологиялық теория мен практика саласындағы мәселелер мен тапсырмаларды шешу үшін жасанды интеллект әдістері мен әдістерін қолданады
- Құқық құндылықтарын және ортақ игілік тұжырымдамасын түсінеді; құқық пен заңға құрметпен қарауды, құқыққа қарсы мінез-құлыққа, сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті көрсетеді, әділ мінез-құлық пен құқық қолдануға ұмтылады; өз іс-әрекеттерінің құқықтық, моральдық-этикалық салдарын бағалайды; академиялық адалдық стандарттарына бейілділікті, іскерлік қасиеттерді көрсетеді
- Білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты, білім беру жүйесінің жұмыс істеу мақсаттары мен міндеттерін, білім беруді мемлекеттік басқарудың мәнін, білім беру саласындағы мемлекеттік жоспарлауды, өңірлік деңгейде білім беруді басқаруды біледі және жұмыс істейді, интеграцияланған ақпарат береді және Қазақстан Республикасында білім беру жүйесін дамыту және жетілдіру мәселелері бойынша талдау мен болжам жасайды
- Басқару ғылымдарының негізгі ережелерін іске асырады, білім беру саласын инфрақұрылымдық қамтамасыз ету саласындағы мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимыл тетіктерін білетіндігін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын, білім беру қызметтерін ұсыну сапасына басқарушылық шешімдердің әсерін бағалай білуді көрсетеді, сыртқы ортадағы тұрақты өзгерістер жағдайында білім беруді басқару жүйесінің тиімділігін талдау әдістерін қолданады
- Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың халықаралық және отандық тәжірибесін, білім беру ұйымы қызметінің бағдарламаларын, жоспарларын, жобаларын және нәтижелерін бағалаудың әдістерін, технологиялары мен құралдарын қолдана білуін көрсетеді; білім беру қызметтерін ұсыну сапасының ішкі және сыртқы мониторингін және сараптамасын жүзеге асырады; білім беру ұйымдарында білім беру сапасы жүйесін ішкі және сыртқы бағалаудың әдістері мен рәсімдерін, ұғымдарын, қағидалары мен қағидаттарын жаңғыртады
- Білім беру ұйымының ақпараттық-цифрлық ортасын қолдаудың қазіргі заманғы электрондық құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын көрсетеді, білім беру қатынастарына қатысушылардың, әлеуметтік серіктестердің әртүрлі пікірлері жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдайды, қақтығыстардың алдын алады және өз ұстанымын қорғайды; білім беру ұйымы дамуының әлеуметтік-әкімшілік ресурстарын, білім беру сапасы жүйесін бағалау нәтижелерін бағалайды; білім беру сапасы жүйесіндегі проблемаларды, тәуекелдер мен кемшіліктерді анықтайды; білім берудегі басқарушылық міндеттерді іске асыруда шығармашылық және талдамалық қабілеттерін көрсетеді
- Орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен дамуы, оның негізгі бөлімдері, олардың құрылымдық ерекшеліктері, жүйке жүйесінің функционалдық ұйымдастырылуы, рефлекторлық мінез-құлықты ұйымдастырудың нейрондық механизмдері және ми функцияларын жүйелік ұйымдастырудың принциптері туралы білімді көрсетеді; адамның жоғары жүйке қызметінің заңдылықтарын түсіну үшін жүйке жүйесінің анатомиясы туралы білімді қолданады, психиканың анатомофизиологиялық негіздерін түсінеді, жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы саласындағы заманауи зерттеулердің нәтижелері туралы ақпаратты табу және пайдалану
- Психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістері туралы білімдерін көрсетеді, эволюция процесінде психиканың пайда болуы мен дамуының психологиялық теорияларын талдайды; психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әр түрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін біледі, өз қызметін оңтайландыру мақсатында кәсіби психолог ретінде өз қызметін талдау дағдыларын меңгерген, психологияның іргелі және қолданбалы салаларының ерекшеліктері мен мақсаттарын, олардың пайда болуы мен дамуын түсінеді
- Психологиялық зерттеу дизайнын әзірлеу, психологияның әртүрлі ғылыми және ғылыми-практикалық салаларында кәсіби білім мен іскерлікті қолдану негізінде психологиялық зерттеулер жүргізу білігін көрсетеді; психологиялық зерттеу нәтижелерін талдау, бағалау және түсіндіру, теория мен эмпирикалық деректердің арақатынасын тексеру және бағалау, есептік құжаттаманы дайындау және ғылыми мақалалар мен баяндамалар түрінде алынған деректерді қорыту тәсілдерін меңгерген
- Инновациялық психоәлеуметтік технологияларды білуін көрсету, психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру, психологиялық түзету, психологиялық көмек және қолдау дағдыларын, объективті психодиагностикалық тәсіл шеңберінде әзірленген техника мен тәсілдерді, негізгі әдістемелерді пайдалану дағдыларын меңгеру, жеке және топтық жұмыстың тұлғааралық, мінез-құлық, кәсіби дағдыларын көрсету, жеке тұлғаны, топты психологиялық қолдау бағдарламасын жасау дағдыларын көрсету
- Оқу іс-әрекетінің, білім беру процесі субъектілерін тәрбиелеу мен дамытудың психологиялық феномендері мен заңдылықтарын, кәсіби ойлау, психологиялық мәдениет, этика, тиімді коммуникация, ынтымақтастық және өзара іс-қимыл тәсілдерін меңгерудің қалыптасқандығын көрсетеді
- Инклюзивті білім беруді іске асырудың қазіргі заманғы жағдайларын, инклюзивті білім беру ортасын нормативтік-құқықтық және ақпараттық қамтамасыз етуді, инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдауды, инклюзивті білім беру нәтижелілігін бағалау критерийлері мен көрсеткіштерін біледі; білім беру процесін психологиялық қолдау бағдарламаларын әзірлеу, халықтың әртүрлі топтарымен және әлеуметтік институттармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс дағдыларын жүзеге асырады
- Экономикалық процестердің табиғатын түсінуді, кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдыларын көрсету, оларды тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін пайдалану, кәсіби салада бизнесті құру және дамыту, оның табысты жұмыс істеуі үшін жағдайларды дамыту
Ұқсас БББ
6B03102 Бизнес Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03102 Психология
КИМЭП университеті
6B03102 Психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Нархоз Университеті
6B03102 Клиникалық психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03102 Психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B03102 Психология
Қазақстан-Американдық еркін университеті