Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06116 Ақпараттық жүйелер в ALT University

Пәндер

  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері

    Пәнді оқу нәтижесінде студент қабілетті болады: алгоритмдерді әзірлеу және ЕО-мен бағдарламалау тілінде деректерді өңдеу әдістерін қалыптастыру, алгоритмдерді құру әдістерін және олардың толық қолданылуын сипаттау, сұрыптау, массивтерді өңдеу әдістерін жіктеу, бағдарламалау тілінде код жазу, бағдарламалау ортасында қосымша құру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-кейс-тапсырма,"миға шабуыл".

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік математика

    "Инженерлік математика" пәні студенттерде инженерлік және техникалық салалардағы қолданбалы есептерді шешу үшін қажетті іргелі математикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курс сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулерінің негізгі бөлімдерін қамтиды. Пән Болашақ инженерлер үшін негізгі құзыреттер болып табылатын техникалық жүйелерді талдауда, модельдеуде және оңтайландыруда қолданылатын математикалық әдістерді зерттейді. Пән аясында интерактивті оқыту әдістері және есептеу-графикалық жұмыстарды орындау қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән студенттерді жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қосымшаларымен таныстырады. Курстың мақсаты білім алушыларға қазіргі әлемдегі жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білім беру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Дискретті математиканың негізгі ұғымдары, соның ішінде жиынтық теориясы, комбинаторика, графиктер және алгоритмдер қарастырылады. Логикалық қорытынды әдістері, ақырлы автоматтардың қасиеттері және алгоритмдерді құру принциптері зерттеледі. Дискретті құрылымдарды талдау және графиктер мен комбинаторлық есептермен байланысты есептерді шешу дағдылары қалыптасады. Алынған білім информатика және басқа да байланысты салалардағы практикалық мәселелерді шешу үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпараттық жүйелердің негіздері

    Ақпараттық жүйелердің құрылымын, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық процестің құрылымын, ақпараттық жүйенің міндеттерін қою және алгоритмдеуде жүйелік талдау әдістерін, ақпараттық жүйелердің концептуалды моделін құруды, оларды қолдану және өңдеу процесінде өңдеу құралдарын зерттеу. жүйелердің ситуациялық есептерін шешу. Пән шеңберінде бағдарламалар қолданылады: SQL тілі. Белсенді оқыту әдістері – компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заттар интернетінің негіздері

    Студенттердің заттар интернетінің (Internet of Things, IoT) технологиялық құбылысының жалпы сипаттамаларын, әртүрлі процестер мен күнделікті операцияларды автоматтандыру үшін заманауи IoT технологияларына негізделген әлеуметтік-техникалық жүйелерді жобалау принциптерін зерделеуі, сондай-ақ студенттерде "ақылды" құрылғылардың контекстін, деректерді өңдеудің ұжымдық алгоритмдерін Автоматты қабылдау және талдау әдістерін қолдану мүмкіндіктері туралы нақты түсінік қалыптастыру және іс-шараларды жоспарлау, "Заттар интернеті" сияқты жүйелерге арналған тиісті құралдармен және бағдарламалармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Ендірілген жүйелерді түсіну, It қосылымдарын қолдану (5G, LTE, NB-IOT, 3 Gloria, SigFox, WiFI, Bluetooth). IoT (IoT Architects) платформаларында жұмыс істеу және бұлтты технологияларды қолдану. Бақылау нысаны жеке тапсырманы тапсыру болып табылады. Пән аясында топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python тілінде бағдарламалау

    Студенттерді PyQt5 әмбебап графикалық платформасын, Интернетпен, кеңсе құжаттарымен, мәліметтер базасымен, графикамен, мультимедиялық және басып шығарумен өзара әрекеттесу арқылы Python тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды құруды қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері – зертханалық тәжірибелер, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, «миға шабуыл» қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Linux операциялық жүйелері

    Болашақ студенттердің әртүрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сондай-ақ Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән Linux-тің келесі аспектілерін қарастырады: ОЖ-нің функциялары мен архитектуралық талаптары, ресурстарды басқарудың жалпы принциптері, файлдық жүйелердің архитектурасы, жадыны басқару, кірісті басқару, деректерді басқару жүйесі. Практикалық сабақтарда Linux ОЖ (Ubuntu) қолданылады. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады - "миға шабуыл", тақырыптық пікірталас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау

    Классикалық объектіге бағытталған бағдарламалау теориясының негіздерін, оның ішінде: алгоритмдік ОP-ден бағдарламалау технологияларының эволюциясы жолдарын, бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін (Абстракция, Инкапсуляция, иерархия, модульдік,теру, Параллелизм, сақтау), класс ұғымдарын, объектілерді, олардың арасындағы қатынастарды, сондай-ақ OMG көп деңгейлі моделін зерттеу. тілді ЕО-дан объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдарын, STL стандартты кітапханасының құралдарын зерттеу. Пән аясында белсенді оқыту әдістері - заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентация, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • 3D модельдеу және визуализация

    "3D модельдеу және визуализация" пәні заманауи технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, үш өлшемді объектілерді, көріністерді жобалау және оларды визуализациялау негіздерін зерттеуге арналған. Бұл курс студенттердің цифрлық мазмұнды құру, архитектуралық дизайн, ойын әзірлеу, виртуалды және толықтырылған шындық және басқа да шығармашылық салаларда жұмыс істеуі үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Сандық сигналдарды өңдеу

    Ақпаратты қабылдау мен берудегі сигналдарды цифрлық өңдеудің рөлі мен маңызын, сигналдарды цифрлық ұсынудың ерекшеліктері мен артықшылықтарын анықтау, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникациялық, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру және оны ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • SQL мәліметтер базасы

    Пән теориялық негіздерді үйренуге және SQL тілін қолдана отырып, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Курс аясында студенттер мәліметтер базасын жобалау, оларды басқару, сұраныстарды оңтайландыру және деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздерімен танысады. Сонымен қатар, деректерді сақтау, өңдеу және алу әдістері, мәліметтер базасының әртүрлі модельдері және оларды заманауи ақпараттық жүйелерде қолдану қарастырылады. Оқыту барысында студенттер MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server және Oracle сияқты жетекші дерекқорды басқару жүйелерімен (ДҚБЖ) жұмысты меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Схеманы жобалау

    Студенттердің құрылысы мен жұмыс істеуі, жүріп жатқан физикалық процестері, ең қарапайым электронды құрылғыларды талдау әдістері, сонымен қатар олардың негізінде күрделірек құрылғыларды синтездеу саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электр тізбектерінің теориясы

    Студенттерді электр тізбектерінің теориясы саласында қажетті электрлік, электронды, электрлік өлшеу құралдарын таңдай алатындай, оларды дұрыс басқара алатындай және мамандармен бірлесе отырып, техникалық шарттарды жасай алатындай дәрежеде теориялық және практикалық дайындығы. кәсіби қызметінде әртүрлі қондырғылар мен жабдықтардың электр бөлшектерін әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • AppStorm мобильді қосымшаларды әзірлеу

    Бұл пән мобильді қосымшаларды әзірлеудің негізгі қағидаларын, әдістерін және құралдарын үйретуге бағытталған. Студенттер Android және iOS платформалары үшін қосымшаларды жасау, бағдарламалау тілдерін (мысалы, Kotlin, Swift, Dart), сондай-ақ кроссплатформалық шешімдерді (Flutter, React Native) пайдалануды меңгереді. Практикалық жобалар арқылы студенттер нақты қолданбаларды әзірлеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • WEB бағдарламалау

    Пән студенттерде заманауи веб-қосымшаларды әзірлеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курс веб-әзірлеудің клиенттік және серверлік бөлігінің негіздерін, веб-қосымшалардың архитектурасын, алдыңғы және артқы арасындағы өзара әрекеттесу принциптерін, сондай-ақ веб-бағдарламалауда қолданылатын заманауи технологиялар мен құрылымдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және нарықтық экономика жағдайында өз ресурстарын тиімді басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Қаржы және ақшалай қаражатты ұтымды басқару саласындағы базалық білімді зерделейді, қаржы жүйесі, бюджет, банк өнімдері, кредит беру, жинақтау, инвестициялар, сақтандыру, салық салу және қаржылық алаяқтықтан қорғау ұғымдары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби қызмет үшін қажетті шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, өз мамандығы бойынша кәсіби әдебиеттерді шет тілінде оқу және түсіну дағдыларын дамыту, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайында өз ойын ауызша және жазбаша түрде білдіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • АЖ жобаларын басқару

    Жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалануды қоса алғанда, АТ жобаларын тиімді басқару үшін кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Microsoft Project Labs жүйесінде қолданылады. Белсенді оқыту әдістері: жоба әдісі, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Ақылды технологиялар және автоматтандыру

    Индикаторларды нақты уақыт режимінде реттеу үшін смарт-технологияларды кешенді қолдану және оны сервистік автоматтандыруда қолдану арқылы таратылған жүйеде ақпаратты құру, жинақтау және өңдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Интернет желісін талқылауды; 2. нақты уақыт режимінде көрсеткіштерді реттеу үшін автоматтандыруда смарт технологияларды пайдалануды талдау; - өмірдің әртүрлі салаларында смарт технологияларды практикалық қолданудың тиімділігін бағалау. Белсенді оқыту әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық жүйелердің сенімділігі

    Студенттердің жұмыс істеу тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыру мәселелерін шешуде ақпараттық жүйелердің сенімділігін бағалаудың заманауи әдістері мен құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Экологиялық тұрақты технологиялар

    "Экологиялық тұрақты технологиялар" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған заманауи әдістер мен инновациялық шешімдерді зерттейді. Курс тұрақты даму принциптерін, энергияны үнемдеу технологияларын, жаңартылатын энергия көздерін, қалдықтарды басқару стратегияларын және экологиялық қауіпсіз өндірістік процестерді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік

    "Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік" пәні тұрақты дамуға бағытталған экологиялық бағдарланған экономикалық модельдер мен бизнес-стратегияларды зерттеуге арналған. Курс шеңберінде Жасыл экономика тұжырымдамалары, ESG (Environmental, Social, Governance) тәсілдер, дөңгелек экономика, тұрақты бизнес-модельдер және олардың жаһандық нарықтарға әсері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық инклюзия

    "Сандық инклюзия" пәні барлық әлеуметтік топтар, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін цифрлық технологиялар мен ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуге арналған. Курс шеңберінде цифрлық теңсіздіктің кедергілері, оларды еңсеру стратегиялары, цифрлық ортаны бейімдеу технологиялары және инклюзивті цифрлық қоғамды дамыту жөніндегі мемлекеттік бастамалар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Веб-бағдарламалау құрылымдары

    Пән студенттердің веб-қосымшаларды әзірлеуге арналған заманауи технологиялар мен құралдарды зерттеуге бағытталған білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Әзірлеуді жеңілдетуді, кодты құрылымдауды және өнімді, масштабталатын және қауіпсіз шешімдерді құруды қамтамасыз ететін танымал құрылымдарға назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 1

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу

    Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылау – бағдарламалық өнімдерді тексеру және тестілеу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Microsoft Power BI (Минор)

    Студенттердің дағдылары мен білімдерін қалыптастыру интерактивті бақылау тақталарын құру үшін деректерді жинау, талдау және құрылымдау, MDX көпөлшемді деректерді талдау тілін дамытудың қазіргі деңгейінде бағдарламалау, BI технологиясының өзекті бағыттары бойынша жобалардың модельдері мен алгоритмдерін құру, жобаның пәндік өрісінің мәнін талдай білу және шешім қабылдау. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-миға шабуыл, шағын топтарда жұмыс. Бақылау нысаны-жеке жоба.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән студенттердің қауіпсіз еңбек және өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру бағытын зерттейді. Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері, кәсіптік тәуекелдерді бағалау және басқару әдістері, жеке және ұжымдық қорғау құралдары, төтенше жағдайлардың алдын алу, сондай-ақ жарақаттану мен кәсіптік аурулардың алдын алу шаралары зерделенеді. Қауіпсіз өндірістік ортаны құруға, еңбекті қорғау нормалары мен талаптарын сақтауға, сондай-ақ кәсіби қызметте қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тайм-менеджмент

    Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерделейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оңтайландыру әдістері

    Оңтайландыру мен математикалық модельдеудің қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен модельдерінің теориялық негіздерін зерттеу, өзекті инженерлік-экономикалық есептерді шешу үшін оңтайландыру әдістері саласындағы сандық әдістердің алгоритмдерін және негізгі құралдарды пайдалану. Оқытудың белсенді әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу, «миға шабуыл» әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графтар теориясы

    Графиктік құрылымдармен ұсынылған автоматтардың құрылымдары мен мәліметтерді өңдеу модельдерін зерттеу, саналы түрде пайдалануға дайындау, графиктік модельдерді құру және оларды іске асыру және пайдалану әдістері. Оқытудың белсенді әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу, «миға шабуыл» әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару экономикасы

    Экономикалық ғылымның заманауи модельдері мен заңдылықтарын қолдана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, компания басшысының алдында тұрған экономикалық проблемалар мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Роботтарды басқару жүйелері

    Робототехника негіздерін меңгеру, Arduino кешені негізінде роботтарды жобалау және Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалау. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Huawei)

    Студенттердің жергілікті, аймақтық, ғаламдық компьютерлік желілер мен мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру, сондай-ақ олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу, Cisco және Huawei желілерімен, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • VR/AR технологиясы және әзірлеу

    Пән виртуалды (VR) және кеңейтілген (AR) шындықты дамытудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер VR/AR жүйелерінің жұмыс принциптерімен, олардың архитектурасымен, пайдаланушының өзара әрекеттесу әдістерімен және интерактивті қосымшаларды құру үшін қолданылатын құралдар мен технологиялармен танысады. Студенттер Unity, Unreal Engine, ARKit, ARCore және Vuforia сияқты VR/AR қосымшаларын әзірлеу үшін негізгі бағдарламалық жасақтама орталары мен құрылымдарын игереді және виртуалды шындық дулығалары, мобильді AR құрылғылары және арнайы контроллерлер сияқты әртүрлі аппараттық платформалармен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бұлтты инфрақұрылым негіздері

    Бұлтты сервисті құру технологиясын меңгере отырып, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істей отырып, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздік

    Қызметтің барлық салаларында ақпараттық қауіпсіздікке қол жеткізу технологиялары туралы түсінік қалыптастыру және киберқауіпсіздік саласындағы міндеттерді шешудің жүйелік тәсілін игеру. Киберқауіпсіздікпен күресу үшін қолданылатын құралдардың түрлері, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсаттарына қол жеткізу үшін зиянды бағдарламалардың түрлері, шабуыл түрлері, қорғау жүйелері, Бақылау құралдары туралы сұрақтар енгізілген. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, "миға шабуыл".

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Минор бағдарламасы 2

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жүйелік бағдарламалау

    Пән компьютердің аппараттық ресурстарымен тікелей әрекеттесетін немесе операциялық жүйені басқаратын бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл курс жүйелік қосымшаларды, құрылғы драйверлерін, утилиталарды және оңтайландырылған бағдарламаларды құрудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Machine Learning A-Z: деректер ғылымындағы Python және R

    Пән Python көмегімен машиналық оқыту әдістерін үйренуге бағытталған. Кітапханалар мен пакет құралдары қарастырылады, мысалы пакеттер – Jupiter Notebook, NumPy, SciPy, matplotlib, кітапханалар – scikit-learn, pandas, mglearn.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Cisco)

    Желілік технологияның негізгі аспектілері, соның ішінде OSI және TCP/IP модельдері, желі түрлері (LAN, WAN), желілік құрылғылар және маршруттау және коммутация хаттамалары қарастырылады. Желілік инфрақұрылымдардың жұмыс істеу принциптері, Cisco жабдықтарын қолдана отырып желілік құрылғыларды конфигурациялау және диагностикалау туралы түсінік қалыптасады. Cisco жабдықтары мен технологияларын қолдана отырып, желілерді баптау, басқару және диагностикалаудың практикалық дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Java тілінде бағдарламалау

    Объектіге бағытталған әдістемені қолдану негізінде Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері қолданылады – заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, нәтижелерді практикалық талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • MongoDB-ке кіріспе

    Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін үлкен көлемдегі мәліметтерді (MongoDB) өңдеу, кәсіби қызметте үлкен деректерді талдау әдістерін, технологияларын және құралдарын тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • 1С бағдарламалау

    Студенттерде "1С:Кәсіпорын" негізінде бағдарламалау туралы, қолданбалы шешімдердің құрамына кіретін негізгі объектілер туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру және олардың жүйенің әртүрлі нұсқалары мен режимдерінде жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдыларын игеруі. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • АТ инфрақұрылымы

    АТ-инфрақұрылымын дамыту және басқару саласындағы теорияны, әдістемелерді және технологияларды оқыту, әртүрлі профильдегі және масштабтағы АТ-инфрақұрылымын басқару және дамыту, сондай-ақ АТ-инфрақұрылымын тиімді құру және жаңғырту бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Тиволи басқару платформасы, компьютерлік жүйе архитектурасы, мысалы, SOA, CORBASOA, CORBA және т.б. Белсенді оқыту әдістері: интерактивті лекциялар, кейс-стадилер, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Минор бағдарламасы 3

    Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Үлкен деректерді сақтау және өңдеу

    Студенттерді реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы негізінде үлкен деректермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Үлкен деректермен байланысты негізгі ұғымдарды зерттеу, оларды сақтау және өңдеу, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің негізгі принциптері және мәліметтер базасының архитектурасын құру, SQL сұраныстарының тілі мен деректерді визуализациялау туралы негізгі білімді игеру, деректерді өңдеудің негізгі түрлерін зерттеу, үлкен деректерді өңдеудің заманауи тілдеріне кіріспе. Пәнді игеру үшін: Windows, Microsoft Office, AnacondaNavigator, Dbeaver, superset, Интернетке кіру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Радиотехниканың, электрониканың және телекоммуникацияның цифрлық сигналдарды өңдеуімен практикалық есептерін шешу үшін аналогтық және цифрлық электрониканың электронды схемалары, электр тізбектері теориясын есептеудің математикалық және физикалық әдістерін анықтау.
  • Тұтастық, жүйелілік және бірегейлік принциптеріне сәйкес деректер қоймаларын жобалау үшін деректерді ұйымдастыру және қорғау принциптерін түсіну.
  • Жергілікті, аймақтық және ғаламдық компьютерлік желілердің модельдерін және үлкен көлемдегі деректерді өңдеумен бұлтты есептеулерді жасауға арналған техникалық және бағдарламалық құралдардың жұмыс принциптерін түсіну.
  • Бағдарламалау құралдары мен ортасын, заманауи бағдарламалау технологияларын меңгеру.
  • Тиімді шешім қабылдау үшін ақпаратты алу үшін деректерді іздеу алгоритмдері мен құралдарын пайдалану.
  • Ақпараттық қауіпсіздік құралдарын бағдарламалық және аппараттық құралдар арқылы ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін және деректерді қорғауды басқару.
  • ДҚБЖ функционалдығын пайдалана отырып, мәліметтер қорын және деректер қоймасын құру, білімді шығару үшін SQL сұрауларын құру.
  • Тұрақты даму талаптарын ескере отырып, Arduino платформасы мен Arduino IDE ортасында бағдарламалау арқылы құрылған, бағдарламалық қамтамасыз етудің сапа бақылауынан өткен әртүрлі телекоммуникациялық желілердің жұмыс істеу принциптерін салыстыру.
  • Көпөлшемді кескіндерді әзірлеуге арналған компьютерлік бағдарламаның барлық мүмкіндіктерін және көркемдік дизайн негіздерін және техникалық модельдеуді қолдануды көрсету.
  • Ақпараттық жүйелердің компоненттері мен олардың өзара байланыстарын модельдеу және жобалау технологияларын қолдана отырып жобалау, соның ішінде мобильді әзірлеу құралдары мен жасанды интеллектті пайдаланып, икемді және интеллектуалды цифрлық шешімдер жасау.
  • Қолданбалы математика есептерін шешу үшін оңтайландыру әдістері мен алгоритмдерін және графикалық теорияларды қолданыңыз.
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы білім мен дағдыларды, тұрақты дамудың заңдылықтарын, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, этикалық және саяси аспектілерді пәнаралық, көптілді және инклюзивті ортада мәселелерді шешу үшін тілдік құзыреттерді қолдана отырып пайдалану.
  • Әртүрлі қызмет салаларында инклюзия құндылықтарын ескере отырып, негізделген шешімдер қабылдау және ресурстарды тиімді басқару мақсатында экономика, қаржылық сауаттылық, экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму салаларындағы білімді пайдалана отырып, кәсіби дамуды жоспарлау және жүзеге асыру.
Top