Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Шоқантану

    «Шоқантану» пәні қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасушалық биологиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Жасушалық биологиясының пәні, әдістері және қысқаша тарихы; Жасушалық теорияның негізгі ережелері; Биологиялық мембраналардың жалпы қасиеттері; Цитоплазма, гиалоплазма және органеллалар; Пластидтердің құрылысы мен қызметі, фотосинтез; Жасушаның биоэнергетикасы, митохондрияның құрылымы мен қызметі; Жасушалардың тірек-қимыл жүйесі (цитоскелет); Жасушалық цикл және жасушаның бөлінуі; Жасушалардың дифференциациясы және патологиясы; Жасушалардың өлімі: некроз және апоптоз. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары математика

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері; Кеңістіктегі координаталар жүйесі; Математикалық талдауға кіріспе; Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу; Функцияны туынды көмегімен зерттеу; Кешенді сандар; Белгісіз интеграл; Белгілі интеграл; Қолдану меншіксіз интегралдар; Бірнеше айнымалы функциялар; Еселік интегралдар (қос және үштік интегралдар); Қисық сызықты интегралдар; Қатарлар; Дифференциалдық теңдеулер; Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гистология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Гистология пәні, мақсаты, міндеттері; Гистологияның даму тарихы; Жасушалар мен тіндерді зерттеудің заманауи әдістері; Плазмалық мембрананың, органеллалардың, жасушаның ядролық аппаратының құрылысы мен функциялары; Митоз; Мейоз; Жасушалардың қосылыс түрлері; Тіндердің жіктелуі және морфофункционалды сипаттамасы: эпителиалды, дәнекер, ішкі орта тіндері (қан және лимфа), қаңқа (шеміршек, сүйек), бұлшық ет және жүйке. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам анатомиясының пәні, міндеттері, әдістері; Адам тіндері: жасушалар және жасушааралық зат құрылысының ерекшеліктері, орналасқан жері, функциялары. Тірек-қимыл жүйесі. Адам қаңқасына жалпы шолу. Ішкі мүшелер (Спланхнология). Ағзалар жүйесінің құрылысы мен қызметі: жүйке, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, жыныс. Талдағыштар. Сезім мүшелері. Жабынды жүйесі: тері, шаш және тырнақ. Тері бездері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зоология

    Жануарлардың негізгі кластарын, олардың құрылысы мен функцияларын зерттеу: Төменгі радиалды симметриялы жануарлар: Губкалар, Ішекқуыстылар. Екі жақты симметриялы жануарлар (Жалпақ, Жұмыр, Буылтық құрттар). Моллюскалар типі. Буынаяқтылар типі. Тікентерілер. Хордалылар типі. (Бассүйексіздер тип тармағы. Омыртқалылар тип тармағы. Дөңгелекауыздылар класы. Балықтар класы. Қосмекенділер класы. Бауырымен жорғалаушылар класы. Құстар класы. Сүтқоректілер класы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ботаника

    Курстың мақсаты- студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің дамуы мен құрылымының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қатынастарымен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: өсімдік клеткасы, өсімдіктердің ұлпалары; тамыр және тамыр жүйелері; өркен және өркендер жүйесі; көбеюі; төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасы: Ашықтұқымдылар бөлімі, Гүлді өсімдіктер бөлімі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жеке даму биологиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Жеке даму биологиясының ғылым ретінде қалыптасуының негізгі теориялары, тұжырымдамалары және қысқаша тарихы; Жеке даму биологиясының әдістері; Гаметогенез; Жануарлар мен өсімдіктердегі ұрық жасушаларының құрылымы мен дамуы, ұрықтандыру; Зигота; Ұсақтау; Ұсақтау түрі және жануарлардағы жұмыртқа түрлері; Гаструляция; Ұрық жапырақтары; Нейруляция; Ағзалар мен тіндердің пайда болуы (органогенез). Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаника

    Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: пән, міндеттер және Геоботаниканың ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері; жердің өсімдік жамылғысы туралы, Өсімдік қоғамдастықтарының (фитоценоздардың) жиынтығы, олардың типтері, құрамы, құрылымы, бүкіл аумақ пен жер акваториясындағы кеңістік пен уақыт серпіні туралы қазіргі заманғы түсініктер; негізгі экологиялық факторлардың өсімдік қауымдастықтарына әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Мақсаты: студенттерде ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру, зерттеу тақырыбын, нысаны мен тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттері мен гипотезасын тұжырымдау, қажетті әдістерді таңдау және эксперимент жүргізу, сондай-ақ алынған нәтижелерді ғылыми-зерттеу жұмысы түрінде ресімдеу қабілеттіліктерін меңгерту. Мазмұны: Ғылым және ғылыми білімді ұйымдастырудың негізгі формалары. Ғылыми зерттеулерді жүйелеу және әдіснамасы. Дипломдық жұмыстарды/ жобаларды дайындау және қорғау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ботаника бойынша үлкен практикум

    Пәннің мазмұны өсімдік микропрепараттарын дайындау тақырыптарын қамтиды. және Саңырауқұлақтар патшалығы, қыналар, балдырлар, өсімдіктер патшалығы, Жоғары сатыдағы өсімдіктер, мүктәрізділер, қырықбуынтәрізділер, плаундар, папоротниктер, ашықтұқымдылар, жабықтұқымдылар бөлімдері өсімдіктерінің диагностикалық белгілерін анықтау, морфологиялық сипаттамалары мен флористикалық тізімін құрастыру. Гербарий үлгілерін жинау, кептіру, монтаждау, нөмірлеу, этикеткалаудың жалпы қағидалары мен әдістері. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дәрілік өсімдіктер

    Студенттерді дәрілік өсімдіктер және оларды медициналық мақсатта қолдану туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері; дәрілік өсімдіктердің химиялық құрамы (өсімдіктердің органикалық заттары, өсімдіктердің минералды заттары, дәрілік өсімдіктерден бөлінетін белсенді заттар); дәрілік өсімдіктерді жинау, дәрілік өсімдік шикізаты туралы түсінік, дәрілік шикізатты жинау, кептіру және сақтау ережесі, дәрілік өсімдік формаларын дайындау. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Альгология және микология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: алгологияға кіріспе; балдырлар клеткалары мен талломдарының құрылысы мен қызметі; балдырлардың көбеюі; балдырлардың қазіргі заманғы жіктелуі; микологияға кіріспе; саңырауқұлақ талломдарының құрылысы; саңырауқұлақтардың көбеюі; саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тәрізді организмдердің қазіргі заманғы жіктелуі; фототрофты және гетеротрофты талломды организмдердің әртүрлі формалары, олардың табиғаттағы заттар айналымындағы рөлі және адамның экономикалық қызметіндегі маңызы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: адам және жануарлар физиологиясының мақсаттары, міндеттері, пәні және әдістері; адам және жануарлар физиологиясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; Жануарлар клеткасының физиологиясы; жүйке жүйесінің физиологиясы; сенсорлық жүйелердің физиологиясы; бұлшықет жүйесінің физиологиясы; эндокриндік жүйенің физиологиясы; ағзаның қорғаныс жүйелері; Иммунитет; қан айналымы физиологиясы; тыныс алу физиологиясы; ас қорыту жүйесінің физиологиясы; шығару жүйесінің физиологиясы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Иммунология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: иммунологияның ғылым ретінде дамуының пәні, міндеттері, әдістері және қысқаша тарихы; иммундық жүйенің мүшелері, тіндері мен жасушалары; ағзаның бөгде құрылымдарға реакциясы (антигендер, антиденелер, В-лимфоциттер мен Т-лимфоциттер). Бұл реакциялардың механизмдері, олардың көріністері, қалыпты және патологиядағы барысы мен нәтижесі, сондай-ақ зерттеу және емдеу әдістері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жануар әлемі және оның қорғау

    Пәннің мазмұны: аумақтың ботаникалық-географиялық аймақтылығына байланысты Қазақстан Республикасының жануарлар әлемі; Қазақстан Республикасы фаунасының құрамы мен құрылымы; Қазақстан Республикасының фаунасы, олардың барлық деңгейдегі тірі организмдер кешені және жансыз табиғат туралы, оның проблемалары мен олардан шығу жолдары туралы түсінік; Қазақстан аумағында Қызыл кітапқа енген жануарлар түрлерін қорғау тақырыптарын қамтиды. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хронобиология

    Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: пән, міндеттер, әдістер және хронобиологияның ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; тірі организмдерде уақыт өте келе пайда болатын мерзімді (циклдік) құбылыстар, олардың күн және ай биологиялық ырғақтарына бейімделуі; норма мен патологиядағы негізгі биоритмдер; биологиялық ырғақтардың тіршілік ету ортасының ырғақтарымен салыстырылуы; сүтқоректілердегі биологиялық сағаттардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Курстың мақсаты-студенттерде өсімдік организмінде болатын физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы білімді қалыптастыру. Студентке өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдері туралы нақты білім беру: өсімдік клеткасының физиологиясы, су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздері мен тұрақтылық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эволюциялық ілім

    Микроэволюция мен макроэволюцияның негізгі бағыттары мен механизмдері, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы, тірі заттардың пайда болуы мен эволюциясы туралы қазіргі көзқарастар туралы түсінік беру. Эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; биологиядағы жер биосферасының тарихи прогрессивті дамуын растайтын негізгі идеялар мен тұжырымдамалар; тіршіліктің пайда болу тұжырымдамалары; эволюцияның қозғаушы күштері. Әдістері: әңгіме, топтық жұмыс, проблемалық дәріс, пікірталас және т. б

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның өсімдік әлемі және оның қорғау

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Аумақтың ботаникалық және географиялық зоналылығына байланысты Қазақстан Республикасы өсімдіктерінің қалыптасу ерекшеліктері; Қазақстан Республикасы флорасының құрамы мен құрылымы, өсімдік кешендері; Қазақстан Республикасының флорасы туралы, оларды ұйымдастырудың және жансыз табиғаттың барлық деңгейлеріндегі тірі организмдер кешені ретінде, оның проблемалары мен олардан шығу жолдары туралы түсінік. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік биология

    Пәннің мазмұны зертханалық жағдайда биологиялық эксперименттер жүргізу әдістері мен әдістерін зерттеуді қамтиды. Оқыту тақырыптарды қамтиды жасуша биологиясы, молекулалық биология, генетика, физиология және экология сияқты студенттерге тірі жүйелердің негізгі принциптерін практикалық дағдылар мен түсінуге мүмкіндік береді. Биохимиялық, биофизикалық, микроскопиялық және микробиологиялық әдістермен қатар оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Флористика

    Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: Флористика дамуының негізгі тарихи кезеңдері; флористикалық материалдың түрлері; болашақ флористтың құрал-саймандары, Флористикадағы сәнді бағыттар мен стильдер; ауқымдылығы, мазмұны және сыртқы пішіні бойынша флористикалық композициялардың жіктелуі; флористикалық композициялар жасаудың принциптері мен әдістері; флористика саласындағы классикалық және жаңашыл бағыттардың даму тенденциялары. Флористтің практикалық дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар биохимиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Жануарлар биохимиясындағы зерттеу бағыттары мен әдістері; жануарлар организмінің биохимиялық құрамы (көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары, ақуыздар, су, ферменттер, витаминдер, гормондар және т.б.); мамандандырылған тіндер мен органдардың биохимиясы. Жануарлар организмінің тіршілігіне негіз болатын химиялық процестер; кейбір мал өнімдерінің биохимиясы: ет, сүт, құс жұмыртқасы, тері және жүн. Жануарларды бейімдеу мен қорғаудың биохимиялық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Генетиканың даму тарихы; клетка тұқым қуалаушылық пен көбеюдің негізі ретінде; эукариоттар мен прокариоттардағы тұқым қуалайтын құрылымдардың ерекшеліктері; Дж. Уотсон және Ф. Крик ДНҚ құрылымдық моделі; Кариотип және идиограмма; Клетканың бөлінуі (амитоз, эндомитоз, митоз, мейоз); Г.Мендель заңдары; моногибридті, дигибридті және полигибридті будандастыру; аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу түрлері; геннің плейотропты әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Студенттердің организмнің негізгі молекулалық-генетикалық және клеткалық механизмдері туралы қазіргі заманғы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында клетканы құрайтын жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен функциялары, генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдері зерттеледі. Ядро компоненттері. ДНҚ және теломераза синтезі. ДНҚ метилденуі. ДНҚ зақымдануының репарациясы. Ақуыздарды сұрыптау және модификациялау. ДНҚ секвенирлеу әдістері. Биочиптеу әдісі. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биотехнология негіздері

    Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: Биотехнологияның мақсаттары, пәні, міндеттері және әдістері; биотехнологияның ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; биотехнологияның негізгі бағыттары; Биотехнологиялық процестердің негізгі түрлері; жасушаларды культивациялау; Биотехнология объектілері және олардың биотехнологиялық функциялары; Биотехнологияның даму перспективалары; Метаболиттер мен ферменттер өндірісінің биотехнологиясы; Тамақ өнеркәсібіндегі биотехнологиялық процестер; адамзаттың биологиялық және экологиялық проблемаларын шешудегі биотехнология. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гүл шаруашылығы және ландшафттық дизайн негіздері

    Сәндік өсімдіктердің жүйелі үйлесуі, олардың шығу орталықтары. Гүл-сәндік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері, олардың түрлері, өсімдіктерді өсіру технологиясы, Гүл-сәндік өсімдіктерді пайдаланудың әдістері мен тәсілдері; ландшафтық дизайн заңдары мен тәсілдері; көгалдар мен гүлзарлар жасау және оларды күту; көгалдандырудың дәстүрлі емес түрлері. Ландшафтық дизайнердің практикалық дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биометрия

    Студенттерді негізгі статистикалық көрсеткіштерді анықтау және оларды талдау әдістеріне оқыту. Биометрияның ғылым ретінде даму тарихы; биологиялық құбылыстар мен процестердегі сандық заңдылықтарды анықтауға мүмкіндік беретін негізгі әдістер; ғылыми зерттеулерді жоспарлау; Вариациялық қатарлар; статистикалық бағалау; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; регрессиялық талдау; Заманауи статистикалық пакеттер мен бағдарламалар көмегімен компьютердегі статистикалық есептеулер. Оқытудың компьютерлік және математикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер биохимиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Өсімдіктер биохимиясындағы зерттеу бағыттары мен әдістері; Өсімдік ағзасының биохимиялық құрамы (көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары, ақуыздар, су, ферменттер, витаминдер, органикалық қышқылдар және т.б.); Өсімдік организмінің тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестер (фотосинтез, тыныс алу, зат алмасу); Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнім сапасын қалыптастыру биохимиясы; өсімдіктердегі қорғау мен тұрақтылықтың биохимиялық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вирусология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Вирусологияның мақсаты, міндеттері, қысқаша даму тарихы. Вирустардың биоалуантүрлілігі және маңызды қасиеттері, олардың адам, жануарлар мен өсімдіктердің биосферадағы және жұқпалы патологиясындағы рөлі. Вирустардың құрылымы мен биохимиясы. Вирустық капсидтің мәні. Вирустардың геномы. Вирустарды жіктеу принциптері. Вирогения және провирус туралы түсінік. Вирустарды өсіру әдістері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы мен эволюциясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: омыртқасыздар мен омыртқалыларда және адамдарда жоғары жүйке қызметінің пайда болуы және оның дамуы; орталық жүйке жүйесінің негізгі бөлімдерінің функциялары; қарапайым мінез-құлықты ұйымдастырудағы орталық жүйке жүйесінің рөлі; тітіркену және жүйке қозуы; жүйке жүйесінің рефлекторлық қызметі (шартты және шартсыз рефлекстер); шартты рефлекстердің пайда болу механизмдері; есте сақтау және эмоциялар. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам генетикасы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам генетикасы дамуының қысқаша тарихы, мақсаты, міндеттері; Адам генетикасын зерттеу әдістері; Адамның генетикалық зерттеу объектісі ретіндегі ерекшеліктері; Адамның кариотипі; Адам геномы; Адамның гендік және хромосомдық аурулары туралы түсінік; Тұқым қуалайтын патологияны емдеу және алдын алу принциптері; Адамның гендік қоры туралы түсінік; Геногеография, этногеномика және палеогеномика негіздері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орнитология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Орнитология ғылым ретінде, оның дамуының қысқаша тарихы; Құстар класының жалпы сипаттамасы, олардың экологиялық-физиологиялық ерекшеліктері; құстардың алуан түрлілігі және Қазақстан Республикасының аумағында да, бүкіл жер шарында да таралуы; Құстар өміріндегі периодтық мерзімді құбылыстар; Құстардың сақиналануы; Құстардың көші-қоны; Құстардың сирек түрлерін қорғау проблемалары. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Микробиологияның даму тарихы; Микробиологияның дамуындағы заманауи бағыттар мен үрдістер; Қазақстандағы микробиологияның дамуы; Тірі тіршілік жүйесіндегі микроорганизмдердің жағдайы; Микроорганизмдерді зерттеу әдістері; Прокариоттарды ультрадыбыстық ұйымдастыру; Микроорганизмдердің бөлінуі, өсірілуі және өсуі; Прокариот метаболизмі; Энергетикалық және биосинтетикалық процестер; Микроорганизмдердің жүйелілігі; Микроорганизмдер генетикасы; Микроорганизмдер және қоршаған орта. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дендрология

    Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: Дендрология ғылым ретінде, оның дамуының қысқаша тарихы, ағаш өсімдіктерінің биологиясы мен экологиясының негіздері; Ағаш өсімдіктерінің негізгі тіршілік формалары, олардың жіктелуі мен сипаттамасы; Ағаш өсімдіктерін интродукциялау, жерсіндіру және натурализациялау; Орман және орман-саябақ шаруашылығы, дала және даладан қорғайтын орман өсіру, көгалдандыру және табиғатты қорғау практикасы үшін Дендрологияның маңызы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Энтомология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Энтомологияның пәні, міндеттері, зерттеу әдістері және маңызы; Энтомологияның ғылым ретіндегі тарихы мен қазіргі жағдайы; ауылшаруашылық өсімдіктері мен жануарларының жәндіктер зиянкестері; Жәндіктер – адамның қауіпті ауруларының тасымалдаушысы және олармен күресу әдістері; Метаморфоздың негізгі түрлері, ұрпақ туралы түсінік, жәндіктер зиянкестерінің маусымдық және жылдық өмірлік циклдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік тұрақтылығы физиологиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Өсімдіктердің қоршаған ортаның қолайсыз факторларына төзімділігі физиологиясының негіздері; Стресс және оның физиологиялық негіздері; Спецификалық емес және спецификалық реакциялар; Оттегінің белсенді формалары және антиоксиданттық қорғаныс жүйесі; Өсімдіктердің құрғақшылыққа, жоғары және төмен температураға тұрақтылығы; Өсімдіктерді шынықтыру; Өсімдіктердің тұздануға және су басуға тұрақтылығы; Өсімдікке оттегі жетіспеуі немесе болмауы әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Паразитология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Паразитология: пәні, міндеттері, әдістері, оның дамуының қысқаша тарихы; Паразиттер тірі ағзалардың өмір сүру формасы ретінде; Жануарлар әлемінде паразиттердің таралуы; Паразиттерге байланысты ағзаның негізгі өмірлік функцияларының өзгеруі; Паразиттердің функционалдық морфологиясы және олардың биохимиялық ерекшеліктері. Паразиттік организмдердің өмірлік циклі; Және паразиттермен күресу шаралары. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патогендік микроорганизмдердің биологиясы

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Патогенді микроорганизмдер биологиясының мақсаты, міндеттері, пәні және әдістері; Патогенді және шартты патогенді микроорганизмдер туралы түсінік; Патогенді микроорганизмдердің морфологиясы, олардың құрылымдық типтері; прокариоттардың конструктивті метаболизмінің жалпы сипаттамасы; энергетикалық метаболизм (катаболизм); конструктивті метаболизм (биосинтездер, анаболизм); Патогенді микроорганизмдердің өсу және көбею ерекшеліктері; Санитарлық-көрсеткіш микроорганизмдер туралы ілім. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмбриология

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Эмбриология пәні, міндеттері және әдістері; Эмбриологияның ғылым ретінде даму тарихы; Эмбриондардың даму заңдылықтары; Тритондардың ұсақталған эмбриондарындағы Х. Шпеманның тәжірибелері; Эмбрионалды көздер және ұлпалардың дамуының заңды процестері; Жануарлардағы онтогенездің негізгі кезеңдері; Жануарлар организмдерінің әртүрлі таксондарының өкілдерінің даму барысындағы морфологиялық, функционалдық және биохимиялық өзгерістер. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гендік инженерия

    Студенттерде прокариоттық және эукариоттық клеткаларда генетикалық ақпаратты сақтаудың, іске асырудың және пайдаланудың молекулалық механизмдері туралы, клетканың ықтимал қасиеттері туралы ақпарат алу, генетика, геномика және гендік инженерия арасындағы айырмашылықтар туралы түсінік беру. Басқа ғылымдар арасында геномика мен гендік инженерияның орны, маңыздылығы мен қолданылуы туралы түсінік қалыптастыру. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Алынған теориялық білім негізінде өз бетінше де, командада де биология саласындағы міндеттерді құрастыру және іс жүзінде шешу
  • Тұрмыстық және өндірістік сипаттағы биологиялық және экологиялық проблемаларды анықтау, талдау және бағалау, адамдарды қорғау мен қорғаудың оңтайлы жолдарын және қоршаған ортаны жақсарту нұсқаларын ұсыну.
  • Биологияның инновациялық әдістерін практикада қолдану және олармен өзінің кәсіби жұмысын тиімді ұйымдастыру, биологиялық материалдармен олардың қасиеттерін ескере отырып қауіпсіз жұмыс істеу әдістерін меңгеру және ықтимал тәуекелдерге бағалау жүргізу.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияларды білу және түсіну.
  • Биология саласындағы ғылыми зерттеулердің алынған нәтижелерін өз кәсіби қызметіне әзірлеу және енгізу.
  • Магистратурада білімін жалғастыру мақсатында кәсіби өзін-өзі дамыту үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздері туралы білімдерін көрсету.
  • Алынған ат-дағдыларының негізінде қолданбалы бағдарламалық құралдарды, ақпаратты өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін және жаңа цифрлық технологияларды қолдану.

Ұқсас БББ

6B05101 Биология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B05101 Биология

Торайгыров университеті

6B05101 Биология

Астана халықаралық университеті

6B05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05101 Биологиялық инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05101 Биология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B05101 Биология

Шымкент университеті

6B05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top