7M11101 Туризм в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм саласында тереңдетілген мамандандырылған білімі бар, негізгі кәсіби құзыретін іске асыруға жоғары дайындық деңгейі бар, ғылыми-педагогикалық, өндірістік және өзге де қызмет түрлерін меңгерген жоғары білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шет тілі (кәсіби)» пәні тілдік емес мамандықтардың магистранттарына арналған. Курсты оқып-үйрену тек білімді байытуға және мамандық бойынша ғылыми көзқарастың кеңеюіне, қарым-қатынас процестерін тереңірек меңгеруге ғана емес, сонымен қатар магистранттарға болашақ кәсіби қызметте қажетті практикалық дағдыларды алу мүмкіндігін береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқу барысында педагогика ғылымының өзекті мәселелері, Жоғары мектеп педагогикасының негіздері қарастырылады. Педагогика ғылымының әдіснамасына, жаңа білім беру технологияларына, оқу-тәрбие процесіне, білім беру менеджментіне ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым философиясы мен тарихы
«Ғылым тарихы және философиясы» пәні қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелерін және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларды, ғылыми ұтымдылықтың түрлерін, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі идеялық-әдістемелік мәселелерді талдауға және ғылымның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Курс ғылымның қызмет ету және даму процестерін және оның қазіргі қоғамдағы рөлін түсіну үшін қажет; ғылыми зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістерін олардың ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану мүмкіндігі тұрғысынан дамыту үшін; жеке ғылыми-зерттеу жұмысын тиімді ұйымдастыруға дағдыландыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект жүйесі
АЖ ұйымдастырушылық және математикалық негіздері. Білімнің инженериясы. АЖ-ға статистикалық тәсіл. Зияткерлік жүйелер, логикалық қорытынды. АИ жүйелерінің қазіргі заманғы бағдарламалық қосымшалары. Экономикалық зияткерлік жүйелерді (АЖ) жобалау технологиясы. «Дедукция» АЖ жобалау және ұйымдастыру. Нейрондық желілер. Кохоненнің өзін-өзі ұйымдастыратын карталары. Кластерлік талдау. Нейропакеттер. Машинамен оқыту әдістері. Data Mining процесі. Зияткерлік жүйелерді модельдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік индустрия кәсіпорындарының кадр саясатындағы инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты-инновациялық технологияларды қолдану біліміне негізделе отырып, кадр мәселелері бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін қажетті теориялық және практикалық білім, білік және дағдылар кешенін беру. Туризм индустриясы туристік ұсыныстың әртүрлі салаларында жұмыс істейтін бірқатар ұйымдарды қамтиды, бірақ туристік қызметтің сипатына немесе мөлшеріне қарамастан, олардың барлығы адами ресурстардың сапасына, яғни өз қызметкерлеріне байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Оқу пәні білім алушылардың әлеуметтік жүйе және кәсіби қызмет саласы ретінде басқарудың психологиялық мазмұны туралы білімдерін игеруге бағытталған. Басқарудың тиімділігін талдау және болжау, басқарушылық қатынастар мен шешімдерді оңтайландыру үшін қажетті әлеуметтік-психологиялық білімді, сондай-ақ басқару қызметінің психологиясын, басқарушылық қарым-қатынас пен қақтығыстарды, жоғары мектептің оқу-тәрбие процесінде басқарушылық шешімдер қабылдауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдістері және деректерді талдау
Оқу пәні университеттегі оқу процесін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Оқу пәнінің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. ЖОО-да оқытудың тиімді әдістерін, формалары мен технологияларын оңтайлы таңдау шарттары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризм индустриясын заманауи зерттеулер
"Туризм индустриясының қазіргі заманғы зерттеулері"курсының мақсаты магистранттарда нарықтың өзгермелі жағдайларында жұмыс істейтін Туризм индустриясы саласындағы зерттеулер туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Тиімді стратегияларды әзірлеу және бәсекелестік ортада тиімді қызмет жүргізу үшін оларға әртүрлі зерттеулердің кең кешені қажет. Курсты оқу барысында әлемдік туризм индустриясының қазіргі заманғы трансформациясы және жаһандану процестері мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясында персоналды басқару және ұжымдық мәдениет
Курстың мақсаты-кадр саясатын әзірлеу және ұйым қызметкерлерін мақсатты пайдалануды қамтамасыз ету бойынша іскерлікті қалыптастыру болып табылады. Корпоративтік мәдениетті қалыптастыру мәселелері қарастырылады, оның ресурстарды басқару жүйесіндегі орны тур.ұйымдастыру және оның өзара әрекет ету механизмі, персоналдың адалдығын арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі стратегиялық басқару
Пәнді игерудің мақсаты туристік қызметті стратегиялық жоспарлаудың біртұтас жүйесін құру және қызмет етуге әдістемелік және ұйымдастыру тәсілдерін оқу болып табылады. Курс туристік нарықтың шаруашылық бірлігі деңгейінде Стратегиялық жоспарлау саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға, сыртқы және ішкі орта факторларын есепке алуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Рекреациялық жоспарлау және туристік бағыттарды жобалау
Курс рекреациялық жоспарлау және туристік дестинацияларды жобалау саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. Туристік-рекреациялық саладағы жобалық қызметті жоспарлаумен байланысты аймақтық бағдарламаларды әзірлеу мен қаржыландырудың ерекшелігі мен технологиясын зерттеу, жобалаудағы басым бағыттарды анықтау негізінде теориялық және қолданбалы мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық хат негіздері
Пән анықтамаларды ұсынуға және қорытындыларды сипаттауға, нақты және құрылымдық дәлелдер негізінде жазбаша ғылыми коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік беретін академиялық мәтінді құру негіздерін зерттеуге негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі тенденциялар және туризм нарығының дамуын болжау
"Қазіргі заманғы тенденциялар және туристік нарықтың дамуын болжау" курсы туристік нарықты талдау, оның даму динамикасы мен кеңістіктік заңдылықтары, әлемнің постиндустриалды даму жағдайында әртүрлі деңгейдегі жүйелердің эволюциясы мен қызмет етуі, сондай-ақ болжау және практикалық қызмет үшін тұрақты үрдістер саласында білім, білік және дағды қалыптастыруға бағытталған. Туристік нарық құрылымы мен сегменттеудің теориялық және қолданбалы мәселелері, аумақтық рекреациялық жүйелерді қалыптастыру мәселелері және туристік нарықтың әртүрлі түрлерінің дамуын болжаудың негізгі әдістері қарастырылады, өзінің болашақ кәсіби қызметінде білімді қолданудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғарғы білім берудің әдістері мен технологиялары
Пән жоспары университетте оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны оқу процесін жобалау технологиясына негізделген. Университетте оқытудың тиімді әдістерін, формаларын және технологияларын оңтайлы таңдауға жағдайларды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хаттағы академиялық стиль
Академиялық жазу кез-келген идеяны ұсыну және оны одан әрі талқылау үшін қолданылады. Пәнді меңгерудің мақсаты - ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктерімен танысу, академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу, академиялық мәтіндерді (ауызша және жазбаша) құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясының менеджмент және маркетингінің өзекті мәселелері
Курс нарықтық экономика жағдайында Туризм индустриясы кәсіпорнын басқарудағы мәселелерді анықтау дағдыларын қалыптастырады. Туризм индустриясының шетелдік және отандық кәсіпорындарының Менеджмент және маркетингінің теориялық және қолданбалы мәселелері, маркетинг стратегиясын қалыптастыру және туристік нарықта тиімді жұмыс жасау үшін туризм саласындағы кәсіпорындардың нарықтық мүмкіндіктерін анықтаудың негізі ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдау
Оқу пәні келіп түскен ақпаратты талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға және шешім қабылдау, пайымдаулар қалыптастыру және өз пікірін қорғаудың осы процестерінің негізінде бағытталған. Пән оқу процесін ұйымдастырудың үш кезеңінің базалық моделіне негізделген оқыту әдістері мен стратегияларының жүйесіне негізделген: "шақыру-түсіну – рефлексия"
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм және қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындарында шығындарды басқару
"Туризм және қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындарында шығындарды басқару" пәнін оқытудың мақсаты-Туризм индустриясы кәсіпорындарының тәуекелін азайту және шығындарды басқару саласында шешімдерді қабылдау және негіздеу үшін қажетті теориялық және практикалық білім, іскерлік және дағды кешенін беру. Кәсіпорынның қаржылық есептілігін құру бойынша мәселелер, туристік және қонақ үй өнімін өндіруге арналған шығындарды жіктеу, туристік өнімді әзірлеу және жобалау процесінде шығындарды басқару, кәсіпорынды басқару жүйесінде шығындар мен нәтижелерді бағалау әдістері қарастырылады. Туристік өнімнің өмірлік циклінің жекелеген сатыларында шығындарды басқаруға, туризм және қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындарының рентабельділігін талдауға көп көңіл бөлінді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сервистік экономика
Сервистік экономика тұжырымдамасының мәселелері, экономикалық жүйелерді дамыту мен басқарудың қазіргі тенденциялары, қоғамдық сектор мен қоғамдық игіліктер, Қазақстан Республикасында постиндустриалды экономиканың қалыптасу және даму ерекшеліктері, қоғамдық сектордағыатуралық қызметтерді қаржыландыру мен өндіру, қоғамдық шығыстардың тиімділігін бағалау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі қызмет сапасын басқару мәселелері
Қызмет көрсететін туризм саласындағы кәсіпорындардың типологиясы және олардың қызметінің нәтижелері, Қызмет көрсету шарттары мен процесі, туристік қызмет көрсету сапасының өлшемдері, кәсіпорынды басқарудың функционалдық құрылымындағы сапаны басқару міндеттері, туристік бағдарламаларды әзірлеу және таңдау, турфирманың клиенттермен және бәсекелестермен өзара қарым-қатынасы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі еңбек нарығының экономикасы
Курс магистранттарға нарықтық инфрақұрылымды қалыптастыру жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуінің негізгі принциптерін меңгеруге, алған білімдері негізінде магистранттарға дербес шығармашылық ойлау дағдыларын сіңіруге, бизнесті жүргізудің әртүрлі мәселелерін түсіну қабілетін дамытуға және экономиканы дамытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес оларды шешу жолдарын әзірлеуге, болашақ мамандардың тұрақты объективті дүниетанымын қалыптастыруды қамтамасыз етуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік өнімді жылжыту
"Туристік өнімді жылжыту" пәнін оқытудың мақсаты-магистранттардың туристік өнімді жылжытуды ұйымдастырудың теориялық білімдерін меңгеруі және клиентке бағытталған әдістердің практикалық дағдыларын меңгеруі. Зерттеу барысында туристік өнімдерге сұранысты талдау методологиясы мен әдістемесін; жаңа туристік өнімдерді әзірлеу дағдыларын; туристік өнімді жылжыту және сату әдістемесін; таңдап алынған мақсатты топқа сәйкес туристік өнімді позициялау дағдыларын меңгеру қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік индустрияда инновациялық қызметтерді қалыптастыру
Пәнді оқу мақсаты-туристік индустриядағы инновациялық қызмет саласындағы білімді игеру, кәсіпорындарға бәсекелестік артықшылыққа ие болуға, бизнесті тиімді жүргізуге және тиісті пайда алуға мүмкіндік береді. Инновациялардың туристік нарыққа және инновациялық үрдістерге, қызмет көрсетудегі жаңашылдықтарға, технологияларға, басқаруға және т. б. әсері талданады. Туризм индустриясы кәсіпорындарының инновациялық стратегиясын қалыптастыру және туризм саласындағы инновациялық идеяларды одан әрі іске асыру үшін (автоматтандыру, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, жаңа қызмет түрлерін және жаңа туристік бағыттарды әзірлеу, Қонақжайлылық және т.б. саласындағы қызметтердегі жаңашылдықтар) басқару жүйесі қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әсер ету экономикасы
Пәнді оқу барысында болашақ мамандардың әсер экономикасы үрдісінің негізгі құрамдастары туралы түсінігі қалыптасады; туристік Бейне туралы білім кешені пайда болады, бұл әсер экономикасының негізін құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмді аймақтық дамытуды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттардың жаңа басқару тәсілінің шеңберінде өткізілетін туризмді дамытуды аймақтық стратегиялық басқару дағдыларын қазіргі жағдайда меңгеру, мемлекет пен өңірлер өз мүдделері мен мақсаттарына байланысты басқару орталықтарын бөледі. Өңірлік туризмді дамытудың жай-күйі мен перспективаларын талдау, стратегиялық үлгілеу қағидаттарын қолдану негізінде басым туристік жобаларды негіздеу және таңдау, өңірлік туризмді дамыту модельдерін әзірлеу саласындағы дағдылар, өңірлік туризмді дамытуды басқару процесінің тиімділігін бағалау саласындағы дағдылар қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы бизнесті ұйымдастыру
Пәнді оқыту мақсаты - туризм индустриясындағы бизнесті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері мен принциптерін меңгеру, кешенді экономикалық, қаржы -, әлеуметтік-және саяси - географиялық талдау, бизнес ортаны кешенді диагностикалау, туристік бизнесті дамыту стратегияларын, концепцияларын және бағдарламаларын әзірлеу саласында кәсіби құзыреттіліктер мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы туроперейтинг
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттардың туристік бизнесті жүргізу үшін қажетті практикалық дағдыларын қалыптастыру. Турларды құру, жылжыту және іске асыру бойынша жұмыс циклі, туризмнің әртүрлі түрлеріне қызмет көрсету бағдарламаларының ерекшеліктері, қызмет жеткізушілермен қарым-қатынас ерекшеліктері, туристік құжаттама, сондай-ақ туристерге қызмет көрсетуді ұйымдастыру және туроперейтингті құқықтық реттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік қарым-қатынас, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде, ауызша және жазбаша түрде меңгерген
- Үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік шындық жағдайында басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері туралы білімді көрсетеді
- Академиялық жазу білімі мен дағдыларын меңгерген, маркетингтік құралдарды пайдалана отырып, туристік нарықтың даму үрдістерін талдай біледі
- Туризм индустриясының дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсетеді, туристік қызметті жоспарлау кезінде ғылыми, анықтамалық, статистикалық және өзге де ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгерген
- Озық тәжірибе мен ғылыми жетістіктерді негізге ала отырып, басқару қызметінде қазіргі заманғы тәсілдерді, персоналмен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін қолданады, осылайша туризм индустриясы кәсіпорындарында басқару процестерінің тиімділігін арттырады
- Жасанды интеллектті пайдалануды ескере отырып ғылыми және қолданбалы ақпаратты жинау және түсіндіру негізінде экономика саласына қызмет көрсету және туристік қызметтердің сапасын қамтамасыз ету саласында стратегиялық және тактикалық басқаруды жүзеге асырады
- Зерттеу практикасының құрылымын, кезеңдері мен әдістерін айқындайды, Туризмдегі еңбек нарығының деңгейін бағалайды, сондай-ақ инновациялық идеяларды енгізе отырып, Туризмдегі және қонақжайлылықтағы қызметтердің сапасын арттыру жөніндегі шараларды әзірлейді; туристік кәсіпорынның қызметіне талдау жүргізе алады
- Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін негізге ала отырып, өңірлік туристік тартымдылықты арттыратын туристік өнімдерді әзірлеу, енгізу және жылжыту бойынша тиімді жұмысты ұйымдастырады және жүргізеді
- Туристік бизнесті жүргізу, инновациялық туристік қызметтерді қалыптастыру, әр түрлі деңгейде туристік қызметті дамыту стратегиясын әзірлеу кезінде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістерін қолданады
- Туризм және туристік бизнесті жүргізу саласындағы бірегей шешімдерді біріктіру және қосу негізінде кәсіби қызметте ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін білуін қолданады
Ұқсас БББ
7M11101 Туризм
Қазақ спорт және туризм академиясы
7M11101 Туризм
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M11101 Туризм
Торайгыров университеті
7M11101 Туризм
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M11101 Туризм
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M11101 Туризм
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M11101 Туризм
«Тұран» университеті
7M11101 Туризм менеджменті
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
7M11101 Туризм
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M11101 Туризм
«Тұран-Астана» университеті