Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыттағы бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау, сондай-ақ олардың білім беру және туристік индустрия саласындағы практикалық қызметін іске асыру мақсатында ғылым мен білімді интеграциялау негізінде магистранттардың жеке және кәсіби қасиеттерін, қажетті жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, сыни-сараптамалық, педагогикалық құзыреттерін қалыптастыру және дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризмдегі инновациялық менеджмент

    Курс Қазіргі заманғы бизнес моделіндегі индустриялық дамудың перспективалық негізі болып табылатын туристік саладағы инновациялық қызметтің маңызын, ғылым мен техника саласындағы шағын кәсіпкерліктің және туристік саладағы венчурлік бизнестің рөлін ашуға бағытталған. Пән туризм саласындағы әртүрлі құрылымдардағы инновацияларды құру және пайдалану процестерін ынталандыру әдістеріне және АҚШ пен Жапонияның туристік фирмаларындағы инновациялық қызметті басқару ерекшеліктеріне ерекше назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік өнімді әзірлеу

    Пәннің мақсаты білім алушыларда заманауи нарықтық жағдайларға сәйкес келетін бәсекеге қабілетті туристік өнімді құру үшін қажетті кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән нарықты талдау әдістері мен құралдарын, туристік өнімнің өмірлік циклінің кезеңдерін, туристік өнімді құру процесін, компоненттерді таңдау мен біріктіруді, бірегей ұсыныстар мен қызметтер пакеттерін әзірлеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм статистикасы

    Туризм статистикасындағы негізгі анықтамалар, топтар және жіктеу. Туризмнің ресми статистикасын ұйымдастыру. Туризм статистикасы бойынша халықаралық ұсыныстар (БҰҰ). Туризм статистикасындағы көрсеткіштер жүйесі. Ұлттық статистика бюросының (Туризм) және KazakhTourism ұлттық компаниясының (Tourstat.kz) қызметі. Туризм көрсеткіштерінің өзара байланысы мен динамикасын зерттеудің статистикалық әдістері. Туризмнің қосалқы шотын құру әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік-рекреациялық жобалау

    Бұл курс магистранттардың ғылыми экономикалық ойлауын қалыптастыруға мүмкіндік береді, оны экономиканың кез-келген саласында, оның ішінде туризм саласында инновацияларды жобалау тәсілдерін, әдістерін, құралдарын дербес анықтау үшін қолдана алады. Сондай-ақ курс аясында магистранттар туризм саласындағы инновациялық жобаларды құру және іске асыру әдістерімен танысады, туристік бизнес саласында өзіндік нақты зерттеулер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектепте туризмді оқыту әдістемесі

    Оқу бағдарламасы құзыреттілік кешенін игеруге және оларды жоғары мектепте туризмді оқыту әдістемесі саласында дамытуға бағытталған. Оқытушылық қызмет саласындағы жаңа өзгерістерді пайдалана отырып, оқу сабақтарының негізгі түрлері мен нысандарын қарайды. Пәннің оқу курсын практикалық әзірлеуге, сондай-ақ нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуге ерекше көңіл бөлінеді. Болашақ оқытушының Құзыретті дайындығының ерекшеліктері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризм индустриясының заманауи зерттеулері

    Оқу мақсаты: магистранттардың туристік қызметті зерттеуге қатысты базалық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Курстың қысқаша мазмұны: Туризмдегі ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері зерттеледі. Менеджмент және маркетинг, туристік өнімдерді сату әдістері қарастырылады. Қазақстанның туризм индустриясының проблемалары талданады. ҚР Туризм индустриясын дамыту перспективалары зерттелуде. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Туризмді ұлттық және аймақтық жоспарлау

    Туризм индустриясы - макро-, мезо-, микроэкономикалық жүйелерді кешенді жоспарлау объектісі және жоспарлау функциясы. Туризм экономикасының түсінігі, негізгі категориялары, аймақтық туристік кешеннің құрылымы. Туризмдегі Стратегиялық жоспарлау. Туристік индустрия кәсіпорындарының дамуын стратегиялық жоспарлау әдіснамасы. Қазақстан Республикасында туристік саланы дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Әлемдегі туризмді дамытудың негізгі үрдістерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туристік дестинацияны басқару

    Пән білім алушылардың туристік дестинацияны тиімді басқару үшін қажетті дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән басқару әдістері мен құралдарын, Стратегиялық жоспарлау негіздерін, туристік дестинацияны ілгерілетуді, туристік инфрақұрылымды жоспарлау мен дамыту мәселелерін, дестинацияның бәсекеге қабілеттілігі мен тартымдылығын қамтамасыз ету үшін әртүрлі мүдделі тараптармен орнықты даму мен ынтымақтастықты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі тәуекелдерді басқару

    Пән тәуекелдің мазмұны мен табиғатын зерттеуге, бизнес-құрылымдар үшін туристік қызметтегі тәуекелдің рөлі мен орнын анықтауға бағытталған. Пән шеңберінде туристік кәсіпорындарға тән тәуекелдерді бағалау әдістемесінде тәуекелдерді жіктеу және тәуекел-менеджментті қолдану тиімділігі зерделенетін болады, сондай-ақ туризм саласындағы инвестициялық жобаларды іске асыру кезінде тәуекелдерді басқару процестері мен әдістері және тәуекелдерді сақтандыру жүйесі қаралатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі қаржылық талдау

    Пән туристік кәсіпорындардағы қаржы ағындарын талдау мен басқарудың негізгі аспектілерін қамтиды. Пән қаржылық талдау әдістерін, туристік саладағы қаржылық менеджменттің ерекшеліктерін зерттейді. Курс студенттерде қаржылық есептілікті талдауды, Туристік кәсіпорындардың қаржылық жағдайын бағалауды, қаржылық нәтижелерді болжауды және қаржылық деректер негізінде негізделген басқару шешімдерін қабылдауды қоса алғанда, қаржылық талдау жүргізу үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі цифрлық маркетинг

    Пәннің мақсаты білім алушыларда туристік дестинацияны, жекелеген туристік өнімдер мен қызметтерді онлайн-ортада тиімді ілгерілету үшін қажетті цифрлық маркетинг саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс цифрлық маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын, оның туристік индустриядағы рөлі мен маңыздылығын, онлайн нарықты талдау әдістері мен құралдарын, жекелендірілген ұсыныстар мен стратегияларды әзірлеуді, сондай-ақ мазмұнды құру және басқару процесін, мазмұн стратегияларын әзірлеуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі логистика

    Аталған курс Туризм индустриясы саласындағы материалдық ағындарды жоспарлау, басқару және бақылау мәсееллерінің байланысты шешімдер қабылдау кезіндегі логистикалық тәсілдерді зерделеуге, туристік бизнесте пайдаланылатын логистиканы ақпараттық қамтамасыз етуді қарауға, логистикалық буындар мен жүйелердің түрлері мен типтерін, сондай-ақ туристік ұйымның инфрақұрылымындағы логистиканың орны мен рөлін айқындауға бағытталған. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Экскурсиялық менеджмент

    Бұл курс магистранттардың ғылыми экономикалық ойлауын қалыптастыруға мүмкіндік береді, оны экономиканың кез-келген саласында, оның ішінде туризм саласында талдау тәсілдерін, әдістерін, құралдарын дербес анықтау үшін қолдана алады. Сондай-ақ курс шеңберінде магистранттар экскурсиялық менеджмент саласында қажетті тәжерибиелік дағдыларға ие болады және Қазақстан Республикасының туристік саласын жаңғырту жағдайында экономиканы жоспарлау және ынталандыру саласында теориялық білімдерін нығайтады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Экологиялық туризм

    Пән Қазақстан мен шетелде экологиялық туризмді ұйымдастыру және жүзеге асыру кезінде табиғатты пайдалану және табиғатты қорғау тиімділігін арттырумен байланысты практикалық міндеттерді шешу үшін туризм, экология және география бойынша негізгі білімді қалыптастыру бойынша жалпы және жеке мәселелерді тереңдетіп зерделеуге бағытталған. Нормативтік-заңнамалық база және туризмнің осы бағытын дамытудағы ерекше қорғалатын табиғи аймақтардың рөлі егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12

Оқыту нәтижелері

  • коммуникативтік болу, командада жұмыс істеу дағдысы мен көшбасшылық қасиеттерге ие болу
  • тіршілік әрекетінің түрлі салаларында ақпараттық технологияларды қолдану
  • өзінің кәсіби қызметінде шет тілдерінің бірін, жазбаша және ауызша коммуникацияны меңгеру қабілеті мен дайындығы
  • басқаларды оқытуға және өзінің білімі мен дағдыларын бүкіл кәсіби қызмет барысында жетілдіруге қабілетті болу
  • туристік қызметте қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының өзгеруіне бейімделу; өзінің кәсіби қызметін талдау және жоспарлау
  • нарық заңдарын, қазіргі инновациялық технологияларды, зияткерлік меншікті басқару ерекшеліктерін, бизнесті стратегиялық жоспарлауды, жобаларды инвестициялық талдауды білу, жұмыс нәтижелерін кәсіби көрсету және жобаларды ұсыну дағдысы болу
  • маркетингтік зерттеулер жүргізуге қабілетті және дайын болу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың ғылыми мәнін анықтай білу және оларды шешу бойынша шешімдер қабылдау
  • кәсіпорынның эскурсиялық-туристік қызметіне кешенді талдау жүргізу, туризмнің әлемдік индустриясының даму тенденцияларын білу, кәсіби қызметте қолдану үшін оның трансұлттық сипатын білу
  • халықаралық туризмнің тұрақты дамуын бағалау әдістерін анықтауға қабілетті болу, туристік ағындарға талдау жүргізу
Top