Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты туристік индустрияда бәсекеге қабілетті туризм секторының дамуын қамтамасыз ететін, ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға дайын мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Ғылымның философиясы және тарихы

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі қызмет көрсету және сату психологиясы

    Пәнді оқу туризм саласындағы болашақ мамандарға тұтынушы тұлғасының психодиагностикасының негізгі түсініктері мен әдістерінің жүйесін меңгеруге, туристік нарықтағы тұтынушының мінез-құлқының ерекшеліктерін анықтауға, туристік қызмет нарығындағы тұтынушының мінез-құлқын басқарудың тиімді әдістерін таңдауды жүзеге асыруға, тұтынушының мінез-құлқын және оның сату деңгейін көтеру үшін қажетті бағыттағы өзгеруін басқаруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектепте оқытудың әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарды пәндерді тануға педагогикалық үрдісті басқарудың жалпы түсініктері мен элементтерін қолдануға, әдістемелік тәсілдердің көмегімен магистранттардың оқу процесстерінің негізгі формаларында (дәрістер, семинарлар, өзіндік жұмыс, білімді бақылау) ойлау қызметін белсендіруге үйрету, магистранттарға оқу сабақтарының әдістемелерін дайындауға көмектесу - Өз бетінше ізденуге, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда стандартты емес жағдайларда шешім табуға әрі қабылдауға қабілетті - Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті - Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік қызмет көрсету үшін гидрометеорология негіздері

    "Туристік сервис үшін гидрометеорология негіздері" пәні оқуға бағытталған. Туризм қоршаған ортамен тікелей байланысты. Қоршаған ортаның ішкі заңдылықтарын түсіну маршрутты таңдау, қызметті жоспарлау, жабдықты және басқа да маңызды бөлшектерді таңдау кезінде дұрыс стратегияны таңдауға мүмкіндік береді. Бірегейлік қоршаған орта-бұл статикалық емес және оның сипаттамаларын үнемі өзгертіп отырады және Қызметке түзетулер енгізу үшін үнемі бақылауды қажет етеді. Осыған байланысты процестердің ішкі заңдылықтары мен физикасын түсіну қажет. Бұл әсіресе қиын таулы немесе орман жағдайында ашық табиғаттағы туристік турларға қатысты, мұнда гидрометеорологиялық факторлар орографиялық ерекшеліктерімен күшейтіледі және жергілікті шығу тегінің қосымша ерекшеліктеріне ие. Бұл тұрғыда дұрыс ұйықтайтын орынды таңдап, жаңбырдан су тасқынын ескеріп, өткелдер мен басқа да ерекшеліктер тұрақты және қауіпсіз туризмге ықпал етуі керек. Бұл курс Туризм және қонақжайлылық индустриясының болашақ мамандарын қамтамасыз етеді қауіпсіз және табысты және бәсекеге қабілетті өнімдерді құру үшін қажетті білім мен дағдылар туристік ағынның өсуіне және жергілікті экономиканың дамуына, сондай-ақ тұрақты дамуға ықпал етеді. Оқыту әдістері: дәрістерде оқытудың дәстүрлі тәсілдері, сондай-ақ мониторинг объектілерінде қонақтар мен көшпелі сабақтар, қауіпті гидрометеорологиялық құбылыстармен және олардың табиғатымен қашықтықтан танысу, сондай-ақ туризм мен сервис үшін қолданылатын жаңа техникалық құралдармен танысу. Аралық бақылау: құрастыру мен бағалауды қамтиды Қазақстан Республикасы үшін және одан тыс жерлердегі көшпелі туризмнің жекелеген түрлері үшін гидрометеорологиялық тәуекелдер. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризмдегі геоақпараттық технологиялар

    Курстың негізгі мақсаты Географиялық Ақпараттық жүйелер (ГАЖ) бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Қашықтықтан ақпаратты алу негіздері. Туризмде ГАЖ технологияларды қолдану. Цифрлық суреттерді дешифрлеу және өңдеу. Дешифрлеудің автоматтандырылған әдістері. Жерді қашықтықтан зондтау саласындағы бағдарламалық шешімдер. ГАЖ интернет туристік сервистер. Izi мобильдік қосымшасы.TRAVEL. Қала бойынша аудиотуралар. Мейманхана бизнесінде ГАЖ қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы туризм индустриясының дамуын зерттеу

    "Қазіргі заманғы туризм индустриясының дамуын зерттеу " курсын оқу кезінде магистранттар кәсіби дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады: қазіргі заманғы туризм индустриясының құрауыштарын талдау мен синтездеудің кешенді жүйелік тәсілі; әлемдік, аймақтық және ұлттық деңгейлерде Туризм индустриясы қызметінің тәжірибесін жинақтау; өз жұмысында шетелдік тәжірибені пайдалану мақсатында ЮНВТО және басқа туристік ұйымдардың материалдарында бағдарлану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистрлік зерттеу технологиялары

    Курс мақсаты - магистранттар ғылыми идеяны қалыптастыруға, зерттеу мәселелерін өзектендіруге, магистрлік диссертацияның құрылымы мен композициялық дизайнын қалыптастыруға қабілетті болады. Алынған білім мен дағдылар ғылыми-теориялық және тәжірибелік деңгейлерде ғылыми іс-шараларда аудитория алдында сөз сөйлеу және жазбаша ғылыми жұмыстарды дайындау арқылы зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізуге мүмкіндік береді. Білім алушылар академиялық этиканы дұрыс көрсететін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аумақтың әдіснамасын рекреациялық бағалау

    Курсты оқу барысында: рекреациялық пайдалану үшін аумақты бағалау әдістері, эстетикалық жағдайларды қабылдау механизмі және бағалау, рекреацияның жеке элементтерінің потенциалын бағалау, топырақ-өсімдік ресурстарын бағалау, экономикалық бағалау, рекреациялық ресурстарды бағалау үшін балды бағалау әдістемесі, биоклиматты бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм экономикасы

    Курстың негізгі мақсаты магистранттарда рекреациялық қажеттіліктерді және жеке тұтынуды қанағаттандыруға арналған туристік өнімдер мен қызметтерді өндіру, сату және тұтыну процесінде туристік нарықта қалыптасатын экономикалық қатынастарды ашатын туризм экономикасының ғылыми негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Табиғатты пайдалану экономикасы

    "Табиғатты пайдалану экономикасы" туризм саласындағы менеджерлерді оқытудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады. Курс табиғатты қорғау заңнамасының негіздерін, экологиялық сақтандыру және лицензиялау негіздерін, сондай-ақ экологиялық тәуекелдерді бағалау және табиғатты тиімді пайдалану әдістерін зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұражайларды басқару: қазіргі тәжірибелер мен болашақ тенденциялар

    «Музей ісін басқару: бар тәжірибелер және болашақтың тенденциялары» пәнінің басқа пәндерден ерекшелігі – студенттерді осы бірегей әлеуметтік институтты жан-жақты танып, еріксіз зерттеуші болуға мәжбүрлейді. Мұражай әртүрлі пәндердің тоғысқан жерінде өмір сүретін күрделі организм ретінде қарастырылады. Бұл тарих, өнер, ғылым, әлеуметтану, маркетинг, менеджмент және технология. Мұражай қызметінің ерекшеліктерін түсіну мұражайды барлық жан-жақтылығында көруге мүмкіндік беретін кешенді тәсілді қажет етеді. Мақсаты: Мұражайды басқару құзыреттілігін қалыптастыру. Пән магистранттардың мұражай жұмысының әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктерін түсінуіне, оның қазіргі жағдайда өмір сүруі мен басқару ерекшеліктерін ашуға негізделген. Көрме құрудан бастап цифрлық мұражай өнімдерін дамытуға дейінгі барлық тізбекті қамтитын музейлік коммуникацияларды басқаруға ерекше көңіл бөлінеді. Мұражай қызметін басқарудың негізгі бағыттары: Пән аясында мұражай қызметінің әртүрлі салаларын басқарудың практикалық аспектілері зерттеледі: Есепке алу және сақтау қызметі: мұражай коллекцияларын сақтау, сәйкестендіру, сипаттау, каталогтау және сақтау процестерін қамтиды. Ерекшеліктерін зерттеу Коллекцияны басқару тиімді сақтау стратегияларын әзірлеуді, экспонаттардың сақталуын қамтамасыз етуді, сондай-ақ жазбаларды жүргізуді және коллекцияларға қолжетімділікті қамтамасыз етуді қамтиды. Көрме қызметі: экспозициялар мен көрмелерді құру және басқару процестерін қарастырады. Магистратура студенттері келушілердің назарын аударатын және ақпаратты тиімді жеткізе алатын тартымды экспонат жасауды үйренеді. Оқыту әдістері: магистранттарды дайындау шеңберінде дәрісханаларда оқытудың дәстүрлі тәсілдері, сонымен қатар тікелей мұражайлар мен қоймаларда қонақтық және визиттік лекциялар, алыстағы белгілі көрмелерге қашықтықтан бару, сонымен қатар жаңа техникалық құралдармен танысу жоспарланған. мұражайларда қолдануға болатынын білдіреді. Аралық бақылау заманауи технологияларды ескере отырып, өзіңіздің өніміңізді немесе экспозицияңызды әзірлеуді қамтиды. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жобаларын құрудың әдістемелік негіздері

    Курстың негізгі мақсаты ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеудің әдістемелік негіздері бойынша білімдерін қалыптастыру болып табылады және магистранттарға ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға арналған құралдарды, талдау әдістерін одан әрі өз бетінше қолдануға мүмкіндік береді. Ғылыми мәселелерді қою және ұғыну нарықтық экономика жағдайында өмір сүретін проблемаларды шешу қабілеті мен белсенді ойлауды дамытуға мүмкіндік береді. - Өз бетінше ізденуге, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпарат болған жағдайда стандартты емес жағдайларда шешім табуға әрі қабылдауға қабілетті - Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті - Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті - Ғылыми тілде жазу және тілдесу дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік стратегиялар

    Курстың негізгі мақсаты маркетингтік зерттеулерді жүргізу бойынша білімді қалыптастыру болып табылады, оларды уақытында және сауатты жүргізбей, кейіннен шаруашылық жүргізуші субъектінің практикалық қызметі сәтсіздікке ұшырайды. Бұл пәнді оқу магистранттарға болашақта корпоративтік (портфельдік, өсу, бәсекелестік), функционалдық және инструменталдық стратегияларды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі тұрақты дамудың концепциясы

    "Туризмнің тұрақты дамуының концептологиясы" курсы магистранттарда адам қызметі мен жалпы туризмнің тұрақты даму мәселелері арасындағы тығыз өзара байланысты түсінуді қалыптастырады; Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде туризмнің тұрақты дамуын қамтамасыз ету және экономикалық-әлеуметтік саясаттың әртүрлі секторларында тұрақты даму талаптарын ескере отырып, сапалы экономикалық өсуді қамтамасыз ету саласында шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік аттракциялардың брендингі

    «Туристік көрікті жерлерді брендтеу» пәні туризм экономиканың маңызды секторына айналып отырған қазіргі әлемде саяхатшылар үшін тартымды имидж жасауға бағытталған. Пән орындар мен аймақтардың бірегей және тартымды бейнесін жасай алатын, оларды халықаралық туризм нарығында бәсекеге қабілетті ететін мамандарды дайындауға арналған. Территориялық брендинг – бұл жай ғана логотип немесе ұран жасау емес, бұл туристер үшін құндылық ұсыныс жасаудың кешенді тәсілі. Курстың түпкі мақсаты – әлеуетті саяхатшылардың назарын аудару және олардың осы нақты аймаққа баруға деген ынтасын тудыру. Бәсекелестерден ерекшеленетін және мақсатты аудиторияның талаптарына сәйкес келетін жердің бірегей бейнесін жасау мүмкіндігі. Бірегей ұсынысты таңдау: туристер үшін тартымды орынның бірегей артықшылықтарын анықтау және оларды нақты және нақты түрде баяндау. Бұл тарихи мұра, ерекше табиғат, гастрономиялық дәстүрлер, жергілікті халықтың ерекше сипаты немесе орынды ерекше ететін басқа факторлар болуы мүмкін. Бұл пәннің мақсаты - әлеуетті саяхатшылардың назарын аудара білу және олардың белгілі бір аймаққа барғысы келетінін ояту. Орын брендингі – бұл жай ғана логотип немесе ұран жасау емес, туристер үшін құндылық ұсыныс жасаудың кешенді тәсілі. Орынды туристер үшін тартымды ететін тарихи мұра, табиғи көрікті жерлер, аспаздық дәстүрлер, жергілікті халықтың ерекшеліктері және басқа да орынды ерекше ететін факторлар сияқты бірегей ерекшеліктерін атап өту маңызды. Әдістері: магистрлер Интернеттегі сәтті контентке жан-жақты талдау жасайды, турларды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді және оларға тиімді әдістерді әзірлейді. бар тәжірибені ескере отырып, жоғарылату. Курс сипаттаушы компонентті, кейс шешімдерін, компания қызметінің практикалық дизайнын, мазмұнды талқылауды, талдауды және салыстыруды қамтиды. Тренингке қонақтық лекциялар мен табысты компаниялардың кеңселеріне бару кіреді. Аралық бақылау: магистрлер бренд тұжырымдамасын әзірлеуге тура келеді: визуалды сәйкестендіру, ұран, құндылық ұсынысы, маркетингтік коммуникациялар; презентация жасау: брендтің барлық аспектілерінің егжей-тегжейлі сипаттамасы және маркетингтік стратегияларды жүзеге асыру. Пән теориялық сұрақтар мен практикалық тапсырмалар блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі әлеуметтік зерттеу

    "Туризм индустриясының қазіргі заманғы зерттеулері" курсын оқу кезінде магистранттар кәсіби дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады: қазіргі заманғы туризм индустриясының құрауыштарын талдау мен синтездеудің кешенді жүйелік тәсілі; әлемдік, аймақтық және ұлттық деңгейлерде туризм индустриясы қызметінің тәжірибесін жинақтау; өз жұмысында шетелдік тәжірибені пайдалану мақсатында ЮНВТО және басқа туристік ұйымдардың материалдарына бағдарлану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми тілде жазу және тілдесу дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • Жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті
  • Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, кәсіби саладағы ғылымның су жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Өз бетінше білім алу, әлеуметтік бейімделу, толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда іздеу және шешім қабылдау.
  • Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
  • Туристік индустрияның қызметін тұтынатын тұтынушылардын сұранысына сәйкес сервистік және мәдени қызметті көрсете алады
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару қабілетін көрсете білу, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
  • Ішкі және халықаралық нарықта клиен-туристермен, серіктестермен және қызмет көрсету салаларымен байланыса алатынын көрсете алады
  • Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
Top