Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01513 Информатика және робототехника (көптілді білім беру) в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және орта кәсіптік білім беру ұйымдарында IT-пәндерді оқыту саласында педагогикалық процесті ұйымдастырудың инновациялық формалары мен әдістерін пайдаланатын, кәсіптік және зерттеу қызметін жүзеге асыратын информатика және робототехника бойынша көптілді мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дискретті математика және математикалық логика
Педагогика
Жоғары математикадан есептер шығару практикумы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Python бағдарламалау
Шоқантану
Экология және тұрақты даму
Ғылыми зерттеу негіздері
R бағдарламалау
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
-
2 Оқу жылы
Операцияларды зерттеу
Бағдарламалау 1
Оңтайландыру әдістері
Робототехника негіздері
Компьютер архитектурасы
Бағдарламалау 2
Академиялық жазу
Компьютерлік графика (Adobe Illustrator)
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Компьютерлік видеомонтаж және анимация
Компьютерлік графика (CorelDraw)
Сандық бейнелерді өңдеу
-
3 Оқу жылы
ROS негіздері (Robot Operating System)
Робототехника симуляторларындағы бағдарламалау
Web-бағдарламалау
Компьютерлік желілер
3D моделдеу
Бұлтты есептеу негіздері
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Жасанды интеллект кіріспе
Деректер қорын және ақпараттық жүйелерді құру
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Есептеу математикасы бойынша практикум
Сандық әдістер
Инклюзивті білім беру
JAVA бағдарламалау негіздері
Visual C#
Информатикадан олимпиадалық есептер шығару практикумы
-
4 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Жобалы-зерттеу қызметінің негіздері
Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
ЭОР құру
Arduino негізінде құрылғыларды әзірлеу
Компас-та компьютерлік модельдеу
CLIL-технологиясы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
AutoCad-та компьютерлік модельдеу
Android үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу
IOS үшін мобильді қосымшаларды әзірлеу
Информатикадан мектеп оқулығы
Оқу анимациясы мен мультипликациясын әзірлеу
3D анимация және толықтырылған шындық
STEM білім беруді ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқытылатын саладағы қолданбалы сипаттағы міндеттерді шешу үшін математикалық цикл пәндері бойынша білім мен дағдыларды біріктіреді
- есептеу жүйелерін құрудың архитектуралық ерекшеліктерін талдайды және деректер қорын басқару жүйелерін, сараптамалық жүйелерді, Интернет-қосымшаларды, робототехникалық жүйелер мен кешендерді, зерттелетін саладағы компьютерлік желілерді басқару жүйелерін жобалайды
- оқытылатын саладағы қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінде практикаға бағытталған міндеттерді шешу үшін бағдарламалар әзірлейді
- Қазақстан Республикасының Конституциясына және өзге де нормативтік-құқықтық құжаттарға, ұлттық саясат пен әлеуметтік басымдықтарды білуге, әлемдегі тарихи және қазіргі жағдайға сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру процестерін сипаттайды
- оқытылатын салада академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазуды қолданады
- оқу үрдісінде қолдану мақсатында статикалық және динамикалық 2D, 3D модельдер, графикалық бейнелерді, бейне-файлдарды және басқа да графикалық нысандар құрады
- оқытылатын саладағы кәсіби міндеттерді сындарлы шешу үшін үш тілдің (мемлекеттік, орыс, ағылшын) бірінде өзінің және командалық пікірін сыни бағалайды және дәлелді түрде ұсынады
- оқытылатын салада білім алушылардың танымдық және зерттеу қызметін жандандыру үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологиялар мен робототехникалық жүйелерді қолдана отырып, робототехника саласында жобалар әзірлейді
- оқытылатын салада білім алушылардың жас және ерекше білім беру қажеттіліктерін (инклюзивті білім беру) ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін информатика мен робототехниканы оқыту теориясы мен әдістемесі, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологиялары, жеке әдістемелік әзірлемелер негізінде критериалды бағалау (қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді жоспарлау, ҚБ, БЖБ, ТЖБ материалдары және т. б.) білімдерін практикада қолданады