7M01504 Химия в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия саласында педагогикалық, ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.
Несиелер - 5
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Несиелер - 6
-
Химияны оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары
Пән магистранттардың жоғары оқу орны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті терең білім мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы пән аясында магистранттар дәстүрлі және инновациялық әдістерді қамтитын қазіргі заманғы оқыту әдістерін, соның ішінде дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар, жобалық оқыту, кейс-метод, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және жасанды интеллекті (ЖИ) қолдануды зерттейді. Сонымен қатар, белсенді оқыту әдістерін енгізуге, мәселен, проблемалық, зерттеу және қашықтан оқытуға ерекше назар аударылады. Магистранттар қазіргі заманғы оқыту әдістері мен технологияларын, білім беру процесін басқаруды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және оқу жетістіктерін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын, сондай-ақ тиімді білім беру ортасын қалыптастыруды меңгереді.
Несиелер - 4
-
Әдебиеттерді талдау, білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.
Несиелер - 4
-
Теориялық бейорганикалық химия
"Теориялық бейорганикалық химия" пәнінің мақсаты - Магистранттарға заманауи теориялық тұжырымдамалар негізінде бейорганикалық қосылыстардың құрылымы, қасиеттері және реакцияға қабілеттілігі туралы іргелі түсінік беру. Пән кванттық химия, кристаллохимия, қышқыл-негіз теориясы, үйлестіру химиясы және термодинамика принциптерін, сондай-ақ бейорганикалық жүйелердегі химиялық реакциялардың механизмдерін қамтиды. Пәнді аяқтағаннан кейін Магистранттар заттардың құрылымы мен қасиеттерін талдау, олардың химиялық мінез-құлқын болжау, кванттық-химиялық модельдеу әдістерін қолдану және ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін эксперименттік деректерді түсіндіру дағдыларын меңгереді.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің негіздері
"Ғылыми зерттеу негіздері" пәнінің мақсаты - Магистранттарға ғылыми зерттеу әдістері мен ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері туралы базалық білім беру. Пән ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін, деректерді талдау және өңдеу әдістерін, ғылыми мақалаларды рәсімдеу ережелерін, сондай-ақ ғылыми этика және академиялық жазу негіздерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар ғылыми мәселелерді қою және тұжырымдау, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру, ғылыми жарияланымдар мен презентациялар дайындау, сондай-ақ зерттеу қызметінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы
"Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы" пәнінің мақсаты - Магистранттар ғылыми зерттеулер жүргізу және жаңа технологияларды әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту. Пән ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін, эксперименттерді жоспарлау, деректерді талдау және түсіндіру әдістерін, сондай-ақ ғылыми этика, патенттік құқық және жарияланым қызметі мәселелерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар ғылыми міндеттерді қою, зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдау, эксперименттік деректерді өңдеу, ғылыми есептер мен мақалалар дайындау, сондай-ақ өзекті ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары
«Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары» пәнінің мақсаты - магистранттардың бейорганикалық химия саласындағы терең теориялық білімін қалыптастыру, күрделі бейорганикалық қосылыстар мен жүйелердің құрылымы мен қасиеттерін талдай білу дағдыларын дамыту, сондай-ақ заманауи ғылыми-зерттеу әдістерін тиімді қолдануға үйрету. Бұл пән бейорганикалық химияның маңызды және заманауи бағыттарын қамтиды. Магистранттар элементтердің химиялық қасиеттерін, координациялық қосылыстардың құрылымын, реакция механизмдерін және қатты фазалық химия негіздерін терең меңгереді. Теориялық білімді тәжірибемен ұштастырып, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып күрделі бейорганикалық жүйелерді талдауға машықтанады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық процестердің кинетикасы
"Электрондық процестер кинетикасы" пәнінің мақсаты - әртүрлі химиялық және физика-химиялық жүйелерде жүретін электрондық процестердің заңдылықтарын зерттеу. Пән электрондарды тасымалдаудың негізгі принциптерін, тепе-теңдік емес процестер теорияларын, электрохимиялық реакциялардың механизмдерін, фотохимиялық және радиациялық-химиялық процестерді, сондай-ақ олардың катализдегі, энергетикадағы және материалтанудағы рөлін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар электрондық процестер кинетикасын математикалық модельдеу, эксперименттік деректерді талдау, электрохимиялық жабдықтармен жұмыс істеу, спектроскопиялық деректерді түсіндіру және жаңа функционалдық материалдар мен энергия тиімді технологияларды әзірлеу үшін алынған білімді қолдану дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спектроскопиялық талдау әдістері
"Спектроскопиялық талдау әдістері" пәнінің мақсаты - химиялық заттардың құрамы мен құрылымын талдау үшін спектроскопияның принциптерін, әдістерін және практикалық қолданылуын зерттеу. Пән ультракүлгін, инфрақызыл, ядролық-магниттік резонанс және масс-спектрометрияны қоса алғандағы негізгі спектроскопиялық әдістерді, сондай-ақ органикалық және бейорганикалық қосылыстарды сәйкестендіру үшін олардың комбинациясын қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар заманауи спектроскопиялық жабдықтармен жұмыс істеу, спектрлік деректерді өңдеу және түсіндіру, заттардың құрылымдық ерекшеліктерін анықтау, сондай-ақ фармацевтикада, материалтануда, экологияда және ғылым мен техниканың аралас салаларында спектроскопиялық әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесі
"Физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты - Магистранттарда химияның осы бөлімдерін тиімді оқыту үшін кәсіби дағдылар мен әдістемелік тәсілдерді дамыту. Пән дидактикалық принциптерді, дәріс және зертханалық сабақтарды ұйымдастыру технологияларын, көрнекі және цифрлық оқыту құралдарын, сондай-ақ Магистранттардың білімін бағалау әдістерін зерттеуді қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, әдістемелік материалдарды әзірлеу, интерактивті және цифрлық құралдарды пайдалану, эксперименттік жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ Магистранттарда физикалық және коллоидтық химия негіздерін терең түсінуді қалыптастыру дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия олимпиадасына арналған эксперименттік есептер
"Химия бойынша олимпиадаға арналған эксперименттік есептер" пәнінің мақсаты – Магистранттардың олимпиадалық деңгейдегі күрделі химиялық есептерді табысты шешу үшін практикалық дағдыларын және эксперименттік ойлауын дамыту. Пән заманауи химиялық талдау, синтез және титрлеу әдістерін зерттеуді, сондай-ақ эксперименттерді дәл жүргізу, нәтижелерді өңдеу және оларды түсіндіру әдістерін практикалық қолдануды қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу, химиялық тәжірибелерді дәл жүргізу, қателерді талдау, теориялық білімді практикада қолдану, сондай-ақ химия олимпиадаларының талаптарына сәйкес эксперименттік деректерді дұрыс рәсімдеу дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гетероциклді қосылыстар
"Гетероциклді қосылыстар" пәнінің мақсаты - фармацевтикада, агрохимияда және материалтануда кең қолданылатын гетероциклді химия саласында Магистранттардың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын дамыту. Пән гетероциклді қосылыстардың жіктелуін, синтездеу әдістерін, химиялық қасиеттерін және реакцияға қабілеттілігін, сондай-ақ олардың биологиялық белсенділігі мен өнеркәсіптік қолданылуын қамтиды. Пәнді оқу барысында Магистранттар гетероциклдерді синтездеу және модификациялау әдістерін, спектрлік талдау әдістерін, қосылыстардың реакцияға қабілеттілігін болжауды, сондай-ақ жаңа функционалдық материалдар мен биологиялық белсенді заттарды әзірлеуді меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиядағы жоғары деңгейлі есептерді шешу әдістері
"Химиядағы жоғары деңгейлі есептерді шешу" пәнінің мақсаты - Магистранттардың аналитикалық ойлауын және күрделі химиялық есептерді шешу дағдыларын дамыту. Пән жалпы, бейорганикалық, органикалық және физикалық химия есептерін шешудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін талдауды, сондай-ақ химиялық процестерді талдауға математикалық құралдар мен логикалық тәсілдерді қолдануды қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар білімді жүйелеу, әртүрлі есептеу әдістерін қолдану, химиялық реакция теңдеулерімен және термодинамикалық параметрлермен жұмыс істеу, сондай-ақ олимпиадалық және кәсіби есептерді шешу үшін оңтайлы стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
"Физикалық зерттеу әдістері" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
""Физикалық зерттеу әдістері" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері" пәнінің мақсаты - магистранттарда заманауи физикалық-химиялық талдау әдістерін оқытуға педагогикалық құзыреттіліктер мен әдіснамалық тәсілдерді дамыту. Пән дидактикалық принциптерді, дәрістер мен практикалық сабақтарды дайындау технологияларын, күрделі теориялық тұжырымдамаларды визуализациялау әдістерін, сондай-ақ оқытуда цифрлық және зертханалық құралдарды пайдалануды зерттеуді қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар оқу материалдарын әзірлеу, интерактивті сабақтар өткізу, заманауи білім беру технологияларын қолдану, зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру, спектроскопия, хроматография, рентгендік құрылымдық талдау және басқа да зерттеу әдістерінің принциптерін тиімді түсіндіру дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ЖОО-да химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдану әдістемесі
"Жоғары оқу орнында химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдану әдістемесі" пәнінің мақсаты - Магистранттарды химиялық пәндерді оқыту тиімділігін арттыру үшін заманауи білім беру технологияларымен таныстыру. Пән проблемалық оқытуды, тақырыптық зерттеулерді, интерактивті сыныптарды, рөлдік және іскерлік ойындарды, цифрлық ресурстар мен онлайн платформаларды пайдалануды, сондай-ақ аралас оқыту технологияларын қоса алғандағы интерактивті оқыту әдістерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар интерактивті әдістемелерді әзірлеу және енгізу, топтық жұмысты ұйымдастыру, оқу процесінде цифрлық құралдарды пайдалану, Магистранттарда белсенді танымдық қызығушылықты қалыптастыру және химиялық білімді меңгеру тиімділігін арттыру дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері
"Аналитикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері " пәнінің мақсаты - ғылым мен өнеркәсіптің әртүрлі салаларындағы күрделі объектілерді талдаудың заманауи тенденцияларын, әдістері мен құралдарын зерттеу. Пән физикалық-химиялық талдаудың заманауи әдістерін, аналитикалық химиядағы нанотехнологияларды, жаңа сенсорлық және биохимиялық технологияларды, сондай-ақ экологиялық және медициналық мониторинг мәселелерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар заманауи аналитикалық жабдықтармен жұмыс істеу, эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру, жаңа талдау әдістерін әзірлеу және оларды фармацевтика, экология, материалтану және басқа салалардағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы химия және оқыту әдістемесі
"Жалпы химия және оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты - Магистранттарда химияның іргелі принциптерін терең түсінуді дамыту және оқытудың тиімді әдістемелерін меңгеру. Пән химияның негізгі заңдары мен принциптерін, заттардың құрылым теорияларын, термодинамиканы, кинетиканы, ерітінділер мен химиялық тепе-теңдікті, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастырудың, әдістемелік материалдарды әзірлеудің және зертханалық сабақтарды өткізудің заманауи тәсілдерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар күрделі химиялық ұғымдарды түсіндіру, сабақтарды жоспарлау және өткізу, интерактивті оқыту әдістерін қолдану, магистранттардың білімін бағалау және заманауи білім беру технологияларын қолдану дағдыларын меңгереді. маңызды тақырыптарын оқыту әдістемесі.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи органикалық химияның қолданбалы негіздері
"Заманауи органикалық химияның қолданбалы негіздері" пәнінің мақсаты - магистранттарға заманауи органикалық химияның теориялық негіздерін және оны түрлі салада (медицина, фармацевтика, ауыл шаруашылығы, материалтану) қолдану мүмкіндіктерін меңгерту; органикалық реакциялардың механизмдерін, синтез әдістерін және функционалдық топтардың трансформациясын терең түсіндіру арқылы зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән заманауи органикалық химиядағы өзекті бағыттарды қамтиды: органикалық синтездің жаңа әдістері, реакция механизмдері, катализ және функционалдық молекулалар химиясы. Магистранттар органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін талдау, синтездеу және модификациялау әдістерімен танысады.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері
"Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері" пәнінің мақсаты - магистранттарда химияның осы бөлімдерін оқытуға педагогикалық құзыреттіліктер мен әдістемелік тәсілдерді дамыту. Пән заманауи білім беру технологияларын, оқу-әдістемелік материалдарды құру принциптерін, интерактивті оқыту әдістерін, сондай-ақ физикалық және коллоидтық химия бойынша зертханалық және практикалық сабақтарды ұйымдастыру мәселелерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде Магистранттар оқу жоспарларын әзірлеу, дәрістер мен практикалық сабақтар өткізу, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану, Магистранттардың білімін бағалау және химияны оқыту тиімділігін арттыру үшін инновациялық әдістерді қолдану дағдыларын меңгереді.
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
- Оқу үрдісінде химиялық зерттеулердің (нанотехнологиялар, электрондық процестердің кинетикасы, гетероциклді қосылыстар және т. б.) өзекті бағыттары бойынша білімді шығармашылықпен қолдана алады.
- Магистранттардың ойлау қабілетін дамыту үшін белсенді дербес қызметті ұйымдастырады, кәсіби міндеттерді шешуде химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алады және дамыта алады.
- Жаратылыстану пәндерді оқыту ерекшеліктерін талдайды, сыни тұрғыдан инновациялар мен ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалайды.
- Химия және пәнді оқыту әдістемесінің барлық салалары бойынша ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген.
- Химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін, колледждер мен ЖОО-да оқытудың ұйымдастыру формалары мен принциптерін және педагогикалық бақылауды біледі.
- Химияны оқыту саласындағы ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жоспарлауға және жобалауға мүмкіндік беретін ғылым философиясы мен әдіснамасы білімін көрсетеді.
- Ғылыми пікірталастар барысында өз ұстанымын негіздеуге, зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер, ғылыми жарияланымдар және патенттер түрінде ұсынуға мүмкіндік беретін кәсіби және жалпы ғылыми білім жүйесін меңгерген.
Ұқсас БББ
7M01504 Химия (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01504 Химия
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01504 Химия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01504 Химия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01504 Химия педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті