Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Оқу орнының психологиялық-педагогикалық, тұлғаға бағытталған, әлеуметтік мәселелері аясында жағдайларды шешу үшін кәсіби деңгейде білім, білік және дағдыларды қолдану.
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; магистранттарды оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
  • Тұжырымдамалық, логикалық және аналитикалық ойлау дағдыларын меңгеру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін зияткерлік жетілдіру және мәдени дамыту, кәсіби педагогикалық құзыреттілікті арттыру үшін қолдану.
  • Химияны оқытудың еңбек функцияларын, сондай-ақ жалпы білім беретін мекеменің, оқу топтарының, инклюзивті білім беру контексіндегі жекелеген білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес химия бойынша оқу материалының мазмұнын көрсету. Оқытудың, зерттеудің және оқытудың жаңа әдістерін синтездеу үшін кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы іргелі химиялық пәндердің теориялық білімдерін меңгеру.
  • Оқу қызметін ұйымдастырудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын, мектептегі педагогикалық процесті басқарудың әдістері, әдістері мен құралдары туралы базалық білімді, педагогикалық ұжымда кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгеру.
  • Кәсіби қызметте пайдаланылатын ғылыми ақпаратты жинақтау және ұсыну, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми-педагогикалық, әдістемелік және әдіснамалық салада ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу үшін қажетті ауызша және жазбаша коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру.
  • Кәсіби-педагогикалық салада өмір бойы оқуды жалғастыру үшін қажетті өзін-өзі дамыту дағдыларын көрсету.
  • Білім алушыларда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық, көпмәдениетті дүниетанымды қалыптастыру.
Top