Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01504 Химия педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қызметін үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда жүзеге асыруға, химияны инновациялық деңгейде және орта білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес оқытуға, ғылыми-педагогикалық және әдіснамалық сипаттағы кәсіби міндеттер мен проблемаларды шешуге қабілетті химияның кәсіби құзыретті педагогын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Талдаудың инструментальдық әдістері
Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы
Ғылым тарихы және философиясы
Заманауи бейорганикалық химия
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Шетел тілі (кәсіби)
Химиялық-педагогикалық зерттеу негіздері
Химиядағы заманауи аналитикалық әдістер
Бейорганикалық химияның таңдамалы бөлімдері
Химиялық білім берудегі педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
Химиядағы рефрактометриялық талдау әдістері
ЖОО-да химияны оқытудың цифрлық және интерактивті технологиялары
Жоғары мектептегі білім берудің инновациялық әдістері мен технологиялар
Коллоидтық химияның таңдамалы бөлімдері
Коллоидтық химияның заманауи мәселелері
Қолданбалы УК спектроскопиясы
Элементорганикалық қосылыстар химиясы
Органикалық химияның заманауи мәселелері
-
2 Оқу жылы
Беттік құбылыстардың физикалық химиясы
Физикалық химияның заманауи мәселелері
Химияны оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары
Ғылыми зерттеу әдістері
Химия мұғалімінің мектептің әдістемелік бірлестігінің қызметін ұйымдастыруы
Жоғары мектепте химиялық-педагогикалық білім берудің өзекті мәселелері
Мектеп оқушыларын химиялық олимпиадаға дайындау әдістемесі
Заманауи педагогикалық білім беру мәселелері
Химия бойынша элективті курстарды дайындау әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу орнының психологиялық-педагогикалық, тұлғаға бағытталған, әлеуметтік мәселелері аясында жағдайларды шешу үшін кәсіби деңгейде білім, білік және дағдыларды қолдану.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; магистранттарды оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
- Тұжырымдамалық, логикалық және аналитикалық ойлау дағдыларын меңгеру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін зияткерлік жетілдіру және мәдени дамыту, кәсіби педагогикалық құзыреттілікті арттыру үшін қолдану.
- Химияны оқытудың еңбек функцияларын, сондай-ақ жалпы білім беретін мекеменің, оқу топтарының, инклюзивті білім беру контексіндегі жекелеген білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес химия бойынша оқу материалының мазмұнын көрсету. Оқытудың, зерттеудің және оқытудың жаңа әдістерін синтездеу үшін кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы іргелі химиялық пәндердің теориялық білімдерін меңгеру.
- Оқу қызметін ұйымдастырудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын, мектептегі педагогикалық процесті басқарудың әдістері, әдістері мен құралдары туралы базалық білімді, педагогикалық ұжымда кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгеру.
- Кәсіби қызметте пайдаланылатын ғылыми ақпаратты жинақтау және ұсыну, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми-педагогикалық, әдістемелік және әдіснамалық салада ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу үшін қажетті ауызша және жазбаша коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру.
- Кәсіби-педагогикалық салада өмір бойы оқуды жалғастыру үшін қажетті өзін-өзі дамыту дағдыларын көрсету.
- Білім алушыларда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық, көпмәдениетті дүниетанымды қалыптастыру.