7M02303 Шетел филологиясы в Орталық Қазақстан академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы шетел филология саласы мен педагогикалық қызметтегі жоғары жалпы және кәсіби мәдениетті, қазіргі заман гуманитарлық білім беру талабына сай бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға, қоғамның, мемлекеттің және жеке тұлғаның қызығушылығына қанағаттандыруға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Орталық Қазақстан академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Заманауи прагмалингвистика мәселелері
Курстың мақсаты - магистранттарды антропоцентрлік парадигма шеңберінде туындаған прагмалингвистика жаңа пәнімен және оны шешетін мәселелермен таныстыру; жаңа пәннің теориялық және терминологиялық базасын таныстыру. Курстың негізгі құзыреттіліктері прагмалингвистиканың даму сатыларының және студенттердің прагмалингвистиканың теориялық негіздерінің тұтас көзқарасын қалыптастыруға, прагмалингвистиканың негізгі бағыттарының тұжырымдамалық жүйесінде еркін бағдарлауға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы талдау тақырыбы ретінде ғылым феноменінің мәселелерімен танысу, ғылым дамуының заңдары, ғылыми гипотезалар мен теориялар, сондай-ақ арнайы білім ерекшеліктер туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Ғылым және ғылыми шығармашылық үдерісі оның әдіснамалық, логикалық, аксиологиялық, этикалық және әлеуметтік сипаттамаларында тұтас құбылыс ретінде ұсынылады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық дағдылар мен ғылыми дағдыларды дамытады, теориялық және практикалық білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдетуге ықпал етеді. Пәннің міндеттеріне: кәсіби қарым-қатынас, презентациялар, баяндамалар мен баяндамалар, кәсіби байланыстар орнату үшін қажетті ауызекі қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру; кәсіби қарым-қатынасқа қажетті жазбаша дағдыларды жетілдіру (презентация, іскерлік хат, ғылыми мақала және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Пән жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қолданылатын заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін қарастырады. Курс психикалық құбылыстар жүйесімен, қызметтің психологиялық ерекшеліктерімен, әлемнің кәсіби имиджін қалыптастырудағы психологиялық білімнің ролі, мінез-құлықтың психологиялық өзгермелілер және қазіргі заманғы жағдайларда адамның саналы белсенділігі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвистикалық білімнің заманауи әдістемесі
Курстың мақсаты мен міндеттері - магистранттарды психолингвистика, әлеуметтік лингвистика, когнитивтік лингвистика, этнолингвистика, ішкі лингвистика сияқты методологиямен таныстыру, сыртқы лингвистиканың негізгі өзекті мәселелерін айқындау; Магистранттарға тілдің күрделі сипатының әр түрлі аспектілері мен лингвистикадағы принциптер, әдістер және тәсілдерді көрсету үшін жасалды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениеті мен, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру, болашақ мұғалімдерді жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, оқытудың заманауи технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, университеттің оқу үдерісінде оқытушылар мен студенттердің коммуникациялық және қарым-қатынас технологияларымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаттары: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің әдіснамалық негіздерін зерттеу; негізгі санаттарды және тұжырымдарды игеру; гуманитарлық зерттеулердің негізгі әдістері мен тәсілдері туралы идеяларды қалыптастыру; зерттеулерді дайындау мен жүргізудің теориялық негіздерімен танысу; әр түрлі деңгейдегі әдіснамалық талдаудың өзара байланысы мен ерекшеліктерін зерттеу және олардың теориялық және тәжірибелік қызметке әсерін анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемнің тілдік және концептуалдық көрінісі
Курстың мақсаттары тілдің, сана мен мәдениеттің өзара байланысын зерттеу, жеке тұлғаның ұлттық санасында танымдық үрдістердің тіл білдіру әдістерін меңгеру, мәдени құндылықтарды білдірудің ауызша құралдарын талдау. Курс міндеттері: этнолингвистика, мәдениетаралық қарым-қатынас теориялары мен практикасы, тілдік бірліктердің семантикасын талдау сияқты танымдық ғылымдарының негіздерін меңгеру. Пәннің мазмұны тілдің іргелі функцияларының бірі қалай іске асатынын - яғни ұлттық мәдениетті құру, дамыту, сақтау және тарату құралы болуын анықтауға және түсіндіруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты жоғары білім беру мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Яғни курс болашақ мүғалімнің теориялық және идеологиялық, арнайы кәсіби бағдарлау құзыреттілігін, әлеуметтік және жеке құзыреттілігін қалыптастыруға бағыттылған. Пәннің мазмұны бірнеше бағыттарды қамтиды: олардың ішінде шет тілді оқытудың әр түрлі тәсілдері мен әдістерін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде салыстыру; магистранттарды шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру контексінде оқытудың оқыту әдістерінің негіздерімен таныстыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем мәтіннің тілдік талдауы
Курстың мақсаты - белгілі бір жұмыстың құрылымы туралы студенттердің білімдерін тереңдету, және ол мәтіннің талдаудың ықтимал тәсілдерін және түрлі деңгейдегі көркем мәтінді талдау дағдыларын дамыту. Магистранттар эстетикалық талдаудың ерекшеліктерін, прасюжет рудиментінің еңбектік құрылымында сәйкестендіруін, сюжетті талдаудың заманауи тәсілдерін; композицияны талдаудағы заманауи тәсілдерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік актілер және дискурстық талдау
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы дискурс теориясының мәнін түсіну, магистранттарды дискурстың жалпы теориясы мен сөйлеу актілерінің негізгі мәселелерімен таныстыру. Курста тілдік қарым-қатынастың прагматикасы, әлеуметтану және коммуникациялық теорияның кең контекстінде қарастырылады. Курс сөйлеу актілерінің теориясы туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. «Дискурс» ұғымының әмбебаптығы мен көп өлшемділігі туралы, дискурстың типтік құрылымы туралы, нақты социо-прагматикалық контексте орындалған күрделі мақсатты сөйлеу әрекеті ретінде түсіндіріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвомәдениеттану және этнопсихолингвистиканың қазіргі мәселелері
Курс мәдениет пен тілдің өзара іс-қимылының өзара әрекеттесуін және өзара әрекеттесуін түсінуге байланысты біліктілікті қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. Онымен бірге лингвомәдени байланыстың теориялық және әдіснамалық аспектілерімен танысу; студенттердің лингвомәдени іс-әрекеттерге мотивациялық бағыттылығын қалыптастыру курстың мақсаттарына жатады. Курстың мазмұны бірнеше маңызды мәселелерді қарастыруға мүмкіндік береді: тіл мәдени феномен, ұлттық имитациялық өкілі; тілдік қарым-қатынас жүйесінде жаңғыртылған және оның мәдени құндылықтарына негізделген қоғамның ұлттық формалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи шетелдік тіл білімінің іргелі мәселелері
Курстың мазмұны негізгі шетелдік лингвистикалық тұжырымдамаларымен танысуға бағытталған. Магистранттардың пәнін меңгеру барысында соңғы жылдары шетелдік лингвистиканың дамуын зерттеу, мерзімділікті қалыптастыру, лингвистикалық теория мен ішкі ұйымдастыру туралы басым идеялардың мақсаттары мен принциптері, тілдік құбылыстарды зерттеудің негізгі аспектілері сияқты бірқатар міндеттер шешіледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану
Курстың мақсаты – ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану бойынша құзыреттерді қалыптастыру. Магистранттар деректерді жинау, өңдеу және талдау және зерттеу мәселелерін шешу кезінде жасанды интеллектті тиімді пайдалану құзыретіне ие болады. Ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолданудың мүмкіндіктеріне, шектеулеріне, тәуекелдеріне және этикасына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннің мақсаттары - магистранттарға білім берудегі заманауи технологияларды қолдану теориясы мен практикасы, олардың педагогикалық және басқарушылық мәдениетін дамыту саласында білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін қалыптастыру; отандық және шетелдік білім беру (педагогикалық) технологияларды жіктеу туралы білімді қалыптастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әртүрлі құрылымдық тілдердің фразеологиясының өзекті мәселелері
Курс оқытудың әмбебап дағдыларын және әмбебап оқытуды меңгеруге бағытталған: олардың ішінде библиографиялық ізденіс жүргізу; қажетті ақпаратты фразеологиялық сөздіктерден алуға және түрлендіруге; құрылғы туралы білімді меңгеру, тіл фразеологизмінің жұмыс істеуін реттейтін заңдар және стилистикалық ресурстармен таныстыру; әр түрлі тілдердің фразеологиялық бірліктерін жіктеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концептология және семантика
Курс магистранттарды тілдік бірліктердің мағынасын және олардың өзара әрекеттесуін енгізуді көздейді. Курсты меңгеру барысында магистранттар мағыналық табиғатты және оның типологиясын, тұжырымдамасы мен лексикалық мағынасын, сөздік полисемия құрылымын және лексикалық мағыналардың комбинаторикасының құрылымын, семантиканың негізгі түсініктерін айқындайтын және олардың жүйелік қарым-қатынастарын зерттейтін бірқатар міндеттерді шешеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи сөзжасам және сөз түрлендіру
Курстың мазмұны қазіргі ағылшын тілін орыс және қазақ тілдерімен салыстырғанда арнайы семиотикалық жүйе ретінде сипаттайды; магистранттарға лексикалық және сөздік деңгейдің тілдік бірліктерінің кіші жүйелерін толығымен беріп сипаттайды; сөйлеу практикасында бұл бірліктердің нормативтік және ауыспалы пайдалану заңдылықтары, сондай-ақ ағылшын тілі деңгейіндегі деректер бірліктерін талдау дағдыларын дамыту мақсатында тілдік теорияны зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін оқу мен оқытудың лингвомәдени аспектлері
Курстың мақсаттары жалпы филологиялық және лингвомәдени көзқарас тұрғысынан шет тілін меңгерген кезде студенттердің танымдық және шығармашылық құзыреттерін белсендендіретін элективті курстар, арнайы курстар және арнайы семинарларды өткізу саласында құзыретті филологты қалыптастыру; арнайы аудиторияда оқытудың мақсаттарын ескере отырып, лингвокультурологиялық оқу материалдарын таңдау дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел филологиясы саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін орынды және тиімді зерттеу әдістерін таңдау, ғылыми зерттеулер жүргізуде әдістемелік және әдістемелік білімді қолдану және лингвистикалық ғылымның ғылыми зерттеу нәтижелері мен әдіснамасын дайындау және жүргізу дағдыларын тиімді қолдану. алынған нәтижелерді дұрыс ресімдеу.
- Заманауи білім беру технологиялары туралы білімді оқытушының практикалық қызметіне біріктіру; ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметте жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану.
- Шет тілінде әріптестермен, мүдделі тараптармен әлеуметтік, кәсіби, ғылыми қарым-қатынасты қамтамасыз ету; шетел филологиясының жалпы ғылыми терминологиясы мен терминологиялық ішкі тілін білуін көрсету.
- Ғылым тарихы мен философиясын талдау; тарихи даму және философиялық категориялар тұрғысынан қазіргі ғылымды сыни ғылыми ойлау және түсіну мәдениетін көрсету.
- Оқыту қызметін жүзеге асыру; шет тілдерін оқыту мен оқытудың лингвомәдени аспектілерін талдау; шет тілі коммуникациясының құзыреттілігін қалыптастыру және жастардың әлеуметтенуіне көмектесу контекстінде шет тілін оқытудың тиімді әдістерін қолдану.
- Прагмалингвистика, шет тіл білімі, лингвомәдениеттану, этнопсихолингвистика, концептология, семантика мәселелерін ғылыми негізділік пен практикалық тиімділік тұрғысынан шешу тәсілдерін әзірлеу.
- Коммуникативті, білім беру, кәсіби мәселелерді, конструктивті басқару шешімдерін тиімді шешу үшін психологиялық дағдыларды пайдалану; кәсіби қызметке қатысушылармен және мүдделі тараптармен қарым-қатынас орнату.
- Сөзжасам және сөз түрлендіру категориялары бойынша жұмыс істеу; дифференциалды құрылымдық тілдердің фразеологиялық жүйесінің қызмет ету заңдылықтары туралы білімдерін көрсету.
- Ұлттық мәдениетті аудару құралы ретінде тіл арқылы дүниенің тілдік және концептуалды бейнесін талдау; көркем мәтінді лингвистикалық талдау дағдыларын меңгеру, дискурс пен сөйлеу әрекеттерінің жалпы теориясының мәселелерін талдау.
Ұқсас БББ
7M02303 Шетел филологиясы
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M02303 Шетел филологиясы
Орталық Қазақстан академиясы
7M02303 Шетел филологиясы
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M02303 Шетел филологиясы
Торайгыров университеті
7M02303 Шетел филологиясы (ағылшын тілі)
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті