Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01504 Физика (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылымның жаңа салаларында (атап айтқанда физика) құзыреттілігі бар физика мұғалімдерін даярлау болып табылады, олар білім берудегі заманауи сынға жауап береді және өзгергіш, белгісіз, күрделі, түсініксіз әлемде өмір сүретін және жұмыс істейтін 21 ғасыр мұғалімдеріне қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Алгебра және сандар теориясы
Механика
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Математикалық логика және дискретті математика
Математикалық талдау
Молекулалық физика және термодинамика
-
2 Оқу жылы
Экология және тұрақты даму
Зертханалық практикум 1
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Электр және магнетизм
Оптика
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Атом және атом ядросының физикасы
Жасанды интеллект негіздері
Зертханалық практикум 2
Инклюзивті білім беру ортасы
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Физикалық практикум 1
Физиканы оқытуды бағалау және дамыту
Академиялық жазу негіздері
Теориялық физика-1
Физиканы оқыту әдістемесі: жеке сұрақтар.
Теориялық механика
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Физика саласындағы күшті академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен жұмыс істейді, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінеді;
- Физика саласындағы күшті академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен жұмыс істейді, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсінеді;
- Мектептегі физика курсын дамытудың ғылыми принциптері мен логикасын түсінеді, оқытуда жаңа тәсілдерді, саралау әдістерін, критериалды бағалау жүйесін, цифрлық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру әдістемесін қолданады;
- Отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, заманауи ақпараттық технологиялардың көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдалған саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді;
- Физикалық зерттеулердің таңдалған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолданады, негізгі математикалық ұғымдар мен операциялармен жұмыс істеу және оларды физикалық есептерді шешуде қолдануға, эксперименттік және теориялық физика саласында аналитикалық және технологиялық шешімдерді енгізуге қабілетті болады;
- Интеграцияланған сабақтарды өткізу кезінде CLIL технологиясын және заманауи білім беру технологияларын, STEM-технологияларды, заманауи зертханалық, демонстрациялық және компьютерлік жабдықтарды, физиканы оқыту әдістері мен құралдарын пайдаланады;
- Әлеуметтік мәселелерді шешуде табысты кәсіби қызмет пен ғылыми білімді қолдану үшін негіз болып табылатын тереңдетілген пәнаралық білім мен дағдыларды меңгереді.
Ұқсас БББ
6B01504 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01504 Физика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01504 Физика-Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01504 Физика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01504 Физика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01504 Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01504 Физика (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01504 Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01504 Физика-Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01504 Физика-Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01504 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01504 Физика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01504 Физика (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті