Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03201 Журналистика в «Тұран» университеті

Пәндер

  • Лингвошиеленістіру

    Қақтығыстардың өсуі, толеранттылықтың болмауы және бұқаралық ақпарат құралдарында стандартты емес тілдік бірліктердің кеңеюі. Cот процесіне жатқызылуы мүмкін. Курс бакалавриатқа кəсіби қызметпен байланысты қақтығыстарды шешудің əдістері мен әдістерімен, қақтығыстың жанжалдану құзыреттілігін арттырады, қақтығыстарға төзімділік тудырады, қақтығыстық материалдардың аудиториясына жойқын әсерін азайтады, қақтығыстар жағдайында тиімді әрекет етуді үйретеді, олардың пайда болу себептерін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ тұрақтылығы

    Тәртіп тұрақтылықтың факторларын және оның өсуін зерттейді: өзін-өзі қалыптастыратын кіріс көздерін құру, медиа компанияны тиімді басқару және басқару және т.б. Бұл пән қол жеткізілетін жағдайлар, нақты жұмыс ортасын нақты түсіну, тұрақтылық проблемаларын бағалау және оларды жеңу стратегиялары туралы түсінік беруге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану

    Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи медиа технологиялар

    Пән ақпараттық қоғамды дамыту процесінде, жаңа ғылыми білімді қалыптастыру және заңдарды түсіну, дифференциацияға ұмтылу жағына қарай адами құндылықтар мен ғаламдық ақпараттық кеңістіктің өзгеруін қарастырады. Журналистиканы дамыту үшін заманауи медиатехнологиялардың теориялық және практикалық негіздерін; даму үрдістерін талдаудың жаңатәсілдерін, сондай-ақ дәстүрлі журналистиканы түрлендіретін заманауи технологияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Медиаметриялық зерттеулер

    БАҚ-ты зерттейтін ғылым жүйесі жайында түсінікті қалыптастыру, олардың зерттеу амалдары мен әдістерінің ерекшеліктерін түсіну, БАҚ-тың пәнаралық зерттеулері мүмкіндіктерін айғақтау. Медиаудиториялардың (баспа БАҚ, радио, телеарна, интернет аудиториялары) тәртібі заңдылығы және оларды зерттеу әдістері жайында кешенді түсінік қалыптасады. Магистранттар салалы практикадағы: медианарық контекстіндегі, медиакәсіпорындарының қызмет етуі және дамуы, редакциялық және жарнамалық қызметтегі, PR ортасындағы аудиторияларды талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның философиясы және тарихы

    Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Agile негізіндегі жобаларды басқару

    «Жобаларды басқарудағы агломерациялық тәсіл» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық медиаменеджмент

    Курс білім кешенін алуға, кәсіпкердің шығармашылық ойлауын, сапасын дамытуға, басқару ұғымдарын меңгеруге, мәселелерді табысты шешудағдыларын меңгеруге бағытталған. БАҚ саласындағы ұйымның сауатты құрылымы, жоспарлау және маркетингтік коммуникациялар мәселелерін қозғайды.Тапсырмалар, жаттығулар, кейстерді, ситуациялық есептерді талқылау және іскерлікойындарға қатысу алғанбілімдерін кәсіби қызметте қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вербалды агрессия және тілдік манипуляция

    Курс бұқаралық коммуникацияда өткір әлеуметтік жағдайды қалыптастыруға ықпал ететін БАҚ-тағы тілдік қарым-қатынас феноменін зерттеуге мүмкіндік береді. Тілдік агрессия, БАҚ-та манипуляциялау, адресат әлемінің көрінісін бұрмалайтын нысандары мен құралдарын зерттейді. Магистранттар сөйлеу агрессиясының түрлі аспектілерін және оның араласқұбылыстармен байланысын қарастырады, келіп түскен ақпаратты ойластырып, сынитұрғыдан өңдеуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мультимедиялық журналистиканың құралдары мен әдістері

    Курс жаңаша медиада қолданылатын технологиялардың түрлілігін көрсетеді және медиаконвергенция элементтері тығыз байланыстығына ие, түрлі ақпараттық жанрлар бірліктерінен тұратын (яғни түрлі тілдік элементтер: визуалды, мәтінді, графикалық, аудиовизуалды) мультимедиялық өнімді жасауды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдени медиажобалар менеджменті

    Курс барысында магистрант жаңа мәдени тәжірибелердің қағидаттарын, мәдениет саласындағы шараларды, сервистерді және технологияларды әзірлеуге және жобалауға үйренеді; медиажобаларды және оларды ілгерілетудегі идеяларды түрлендіруді игереді; жобаларды бастапқы идеясынан есепті кезеңіне дейін үйлестіруді меңгереді (бюджеттеу, шаралар логистикасы, түрлі мемлекеттік, қоғамдық және коммерциялық құрылымдармен серіктестік, ресурстарды іздестіру, жоба бойынша шараларды дайындау мен ұйымдастыру)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Карьераның форсайты

    Курс әлеуметтік ортаны және онда болып жатқан өзгерістерді талдайды, бұл кәсіби қызметте бәсекеге қабілетті және табысты болуға мүмкіндік береді, еңбек нарығындағы қазіргі заманғы жағдай, маманның құзыреттілік деңгейі, өзгеретін ортадағы бәсекеге қабілеттілік әдістері туралы түсінік жүйесін қалыптастырады, форсайт карталарын талдауға, трендтерді қадағалауға, талап етілетін құзыреттерді құруға үйретеді, жеке мансаптық жобаны қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиадағы тиімді бренд-менеджмент

    Курс шығармашылық ойлауды дамытуға, басқару ұғымдарын меңгеруге, іскерлікті дамытуға, мәселелерді табысты шешу дағдыларын меңгеруге, соның ішінде БАҚ-та тиімді бренд-менеджмент арқылы меңгеруге бағытталған. Кәсіпорынды тиімді ұйымдастыруға, маркетингтік құралдарды жоспарлауға және сауатты пайдалануға, БАҚ-та брендтеу процестерін басқаруға мүмкіндік береді. Пән тиімді бренд-менеджментті өткізу бойынша теорияны практикалық дағдылармен байланыстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес пен саясаттағы жарнама технологиялары

    Курс агенттіктер, брендтер, баспагерлер, сондай-ақ саяси сала өкілдері өзін ілгерілету, мақсатты аудиториясына өз контентін жеткізу, сандық жарнама тиімділігін бағалау мен таргеттеу мақсатында қолданылатын заманауи жарнамалық технологияларды, оның ішінде бағдарламалық қаматамасыздық пен құралдарды, қарастырады. Магистранттар брендтер мен агентстволарға жарнама орнын сатып алу үшін, баспагерлерге жарнама құнын анықтап, жарнама орнын сатуға көмектесуші платформалардың қызметін анықтайды. Курс сонымен қатар нақты саяси мақсаттарға қол жеткізу үшін қолданылатын жеке басылық емес көрсетудің және саяси күшті ілгерілетудің өзіндік формалары мен әдістері жайында түсінікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық ақпараттық шиеленістер

    Курс журналистер немесе бұқаралық ақпарат құралдары, сондай-ақ жанжалдарды зерттеу, олардың себептері мен оларды шешу жолдары туралы мәселелерді шешуге бағытталған ақпараттың өндірісі мен таратылуында әлеуметтік шиеленістерді қарастырады. Ол сондай-ақ қамту және ақпараттық жанжалдар модельдерін, ақпараттық қауіпсіздікті, ақпараттық арналарды және ақпараттық соғыс тарихын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандық журналистика

    Пән жаһандық платформада жұмыс істеу принциптерін кеңінен және сыни түсінуге үйретеді. Индустрияның маңызды мәселелерін қозғайды: жаһандану, медиа-құқық, БАҚ меншігі, олардың шоғырлануы және т.б. Пән Ғаламдық журналистикадағы әртүрлі перспективаларды, маңызды концепциялар мен теорияларды талдайды. Студенттер БАҚ-тың ақпараттандырылған және сыни тұтынушысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Салалық және пәнаралық жобаларды басқара алады, авторлық жобалардың тұжырымдамаларын әзірлейді, корпоративтік менеджментті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
  • Дербес білім алады, философия мен бұқаралық коммуникацияның қолданыстағы тұжырымдамаларына сүйене отырып ғылыми зерттеулер жүргізеді; ғылыми жазу дағдыларын меңгереді, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады. Ғылыми-зерттеу жұмыстары шеңберінде ЖИ шешімдерін әзірлей және енгізе алады, этикалық және құқықтық аспектілерді ескере отырып, талдау, модельдеу және болжау жүргізе алады
  • Материалдарды баспаға және эфирге сапалы дайындау бойынша жобаларды әзірлейді, редакциялық жұмысты ұйымдастырады және бақылайды, алынған нәтижелерді дербес талдап ұсынады
  • Тұлғааралық және кәсіби қарым қатынас мәселелерін шешу үшін көп тілді коммуникацияны жүзеге асырады, сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды насихаттайды
  • Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтайды, жүйелі ойлауға негізделген үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, оларды шешудің стратегияларын, тәсілдері мен жолдарын анықтайды
  • Жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби және пәнаралық саладағы мәселелерді шешеді, жағдайды өзгерту және жақсарту үшін инновациялар енгізуге қабілетті
  • Қоғам өміріндегі трендтер мен өзекті оқиғаларды және кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстіндегі оларға жаңа көзқарастарды ескере отырып, контентті (сценарийлерді, бағдарламалардың, хабарлардың және басқа да ақпараттық өнімдердің материалдарын) жасайды және өңдейді
  • Авторлық идеяларды ұқсас (бірдей) медиа жобаларды іске асырудың отандық және әлемдік тәжірибесін ескере отырып, форматқа, мақсатты аудиторияға сәйкестігі тұрғысынан бағалайды, жобаларды БАҚ стратегиясында, бизнес-жоспарында белгіленген көркемдік құндылығы мен критерийлері бойынша саралайды
  • Компьютерлік желілерде және деректер базасында жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қолданады, IT-технологияларды, мамандық шеңберінде арнайы бағдарламаларды пайдаланады
  • Компьютерлік желілерде және дерекқорларда жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қолданады, IT-технологияларды, мамандық шеңберіндегі арнайы бағдарламаларды қолданады, мамандандыру саласындағы жағдайды, әлеуметтік құбылысты, тілдік құбылыстарды сыни тұрғыдан бағалайды, түсіндіреді, сөйлеу агрессиясы мен манипуляциясын таниды, кәсіби мәселелер бойынша пікірталастарға қатысады, аудиторияны журналистік үдеріске тартады
  • Жоғары және қосымша білім беру жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі түрлерін дайындау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген
  • Форсайт карталарын талдайды, медиа нарықтағы трендтерді қадағалайды, қажетті құзыреттерді қалыптастырады, өз брендін қалыптастыру үшін жеке мансаптық жобаны әзірлейді
  • Сыртқы ортамен байланыстарды басқарады, саяси саладағы заңнамалық және саяси тенденциялар мен өзгерістерді бақылайды, болжайды; жарнамалық мазмұн жасайды, бизнес және саясат саласында жарнамалық науқандар жүргізеді
Top