7M01201 Мектепке дейінгі білім беру педагогикасы в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық таныған және Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту үшін қажетті құзыреттерге ие; жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім беруді қоса алғанда, барлық деңгейлерде және білім беру кезеңдерінде мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми және педагогикалық қызметке дайын ғылыми-зерттеу іздестіру дағдыларын меңгерген мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен практикасын іс жүзінде қолдана.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқыту мен тәрбие берудің қазіргі заманғы тәсілдері
Курс мектепке дейінгі мекемелер желісін жедел дамыту жағдайында оқытудың және білім берудің заманауи тәсілдерін меңгеруді, мектепке дейінгі мекемелердің жаңа түрлерінің пайда болуын меңзейді. Курстың мазмұны - мектепке дейінгі мекемелерде білім беру мен оқытуды ұйымдастырудың құқықтық, материалдық, ресурстық және әдістемелік сипатының жаңа мүмкіндіктерін көрсету, олардың нәтижелілігін арттырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балабақшадағы мектепке дайындық әдістері мен әдістері
Курс мектепке дейінгі және мектеп іс-шараларының сабақтастығын қамтамасыз ету әдісін меңгеруге бағытталған, пән мектепке дейінгі дайындық бағдарламасын таныстырады, мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтік, эмоционалды, психологиялық және зияткерлік дайындығын дамытуға бағытталған нысандар, құралдар және оқыту әдістері арқылы оны тиімді іске асыру мүмкіндіктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі педагогиканы оқыту әдістемесі
Курс мектепке дейінгі білім беру саласында педагогикалық пәндерді оқыту үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. «Мектепке дейінгі білім беру тарихы», «Сөйлеуді дамыту әдістемесі», «Мектепке дейінгі жастағы балалардың көркемдік және шығармашылық белсенділігін дамыту әдістері», «Бастауыш-математикалық тұжырымдамаларды қалыптастыру әдістері» және т.б. сияқты жалпы және жеке педагогиканы оқытудың әдістерін білу және меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру теориясы мен практикасы
Пән мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру теориясы мен тәжірибесімен, ойын, еңбек, білім беру, эксперименталды, шығармашылық, коммуникативтік іс-әрекетінің осы үдерісіндегі рөлдерімен таныстырады. Бұл процесті ұйымдастыру әдістемесінің ерекше маңызы бар: проблемалық тәсіл, ерекше материалды таңдау, тәжірибе жүргізу, экскурсиялар кезінде бақылауларды пайдалану, жобалау қызметі, жұмбақтарды шешу және құрастыру, ерекше құбылыстар туралы әңгімелер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балабақшада білім беру қызметінің әдістемесі мен әдістері
Курс білім беру процесінің барлық компоненттерін жүзеге асыруда білім мазмұнын ерекшеліктерімен көрінетін мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру қызметін ұйымдастырудың әдістемелік және әдістемелік негіздерін зерттеуге бағытталған: мақсаттары, формалары, әдістері, оқыту әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі педагогиканың ғылыми негіздері
Курста ғылымның осы саласының құрамы, оның қызмет ету құралдары мен формалары, басқа да әлеуметтік институттармен байланысы оқытылады. Мектепке дейінгі педагогиканың әлеуметтануы мен экономикасы, оның саясатпен және құқықпен байланысы; педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру мәдениеті, ғылыми болжау теориясы, мектепке дейінгі педагогиканы зерттеу саласындағы ғылыми қызмет психологиясы оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі жастағы балалар дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері
Пән тәуелсіздікке бағытталған көзқарасты қолдану үшін мектепке дейінгі жастағы баланың психологиялық-педагогикалық негіздерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі менеджмент
Курс мектепке дейінгі білім берудегі тиімді басқару теориясы мен практикасымен танысуға, МДҰ саласындағы басқару ерекшеліктерін ашуға, басқару принциптерін іске асырудың әдістері мен нысандарын көрсетуге, басшының, мектеп әкімшілігінің, педагогикалық кеңестің, ата-аналар комитеттерінің қызметін ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бөбекжай топтарындағы тәрбие мен оқытудың теориясы мен практикасы
Пән 1 жастан 3 жасқа дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориялық негіздерімен таныстырады; ерте даму технологияларымен, олардың физиологиялық және психикалық дамуындағы жас ерекшеліктері. Осы топтағы балаларда олардың дене және ақыл-ой тәрбиесінің әдістемелік аспектілерін, еңбек дағдыларын және алғашқы математикалық түсініктерін қалыптастыруды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МДМ коррекциялық-дамытушылық іс-әрекет
Курс ұйымдардағы іс-әрекеттер мен түзету-тәрбие жұмыстарының ерекшеліктерін және тиісті құзыреттерді қалыптастыруды енгізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім берудегі авторлық бағдарламалар және педагогикалық жүйе
Курс әртүрлі елдерде әзірленген бірқатар мектепке дейінгі білім беру бағдарламалары арқылы көрсетілетін мектепке дейінгі білім берудің мазмұнын анықтауда тәжірибе жүзінде жаңашылдық мүмкіндіктерін таныстыру және пайдалану үшін арналған. Курстың мазмұны келесі негізгі бөлімдерден тұрады: 1. Педагогикалық инновация. 2. Қазіргі білім беру ұйымдарына, олардың білім беру бағдарламаларына қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі балалардың коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту
Курс оқушылардың коммуникативті құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін қажетті қарым-қатынастарды, кәсіби білімді, педагогикалық әдістерді қалыптастыруға бағытталған: диагноз қою және олардың сөйлеуін түзету, дұрыс айтылу бойынша жұмысты ұйымдастыру, сұхбаттасу, әңгімелерді жазу және талдау, әңгімелер жазу және жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі ойын технологиялары
Курс мектепке дейінгі жастағы балалардың жетекші қызметін - ойынды зерттеуге бағытталған, өйткені мектепке дейінгі тәрбиешілерді тәрбиелеу, еңбек және тәрбиелеу іс-шараларын ұйымдастыру кезінде мұғалім қызметінің тиімділігін арттырады, ал балалар үшін бұл табиғи қызметті жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру педагогының акмеологиясы
Курс мектепке дейінгі тәрбиенің қызметкерінің педагогикалық дағдысының негізін меңгеруге бағытталған, «Acme» кәсіби дамудың ең жоғарғы шыңына жетеді. Оның мазмұны мұғалімнің «ақыл» мәнінің ашылуын және оны коммуникация, сөйлеу, шеберлікті дамыту, кәсіби білімін меңгеру саласында өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру жүйесі арқылы мектепке дейінгі білім беруде жету жолдарын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі көркемдік және эстетикалық тәрбие
Тәртіп мектепке дейінгі жастағы балаларды эстетикалық және көркем тәрбиелеу, олардың шығармашылық белсенділігін ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады. Оның мазмұны көркем және эстетикалық білімнің негізгі бағыттарымен, заманауи білім беру кеңістігінің құрылымымен, әдістерімен және формаларымен танысады, мектепке дейінгі балалар арасында мәдени мәселелерге эмоционалды оң көзқарас қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетелдегі мектепке дейінгі білім беру
Пән әлемнің әр түрлі елдерінде: АҚШ, ЕО, Ресей, Қытай, Үндістан, Жапония, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәжірибелерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білімнің теориялық-әдістемелік мәселелері
Курс теориялық-әдіснамалық мәселелерді баяндауға бағытталған: Мектепке дейінгі, білім берудің мазмұнын іріктеу, дамыту ортасын құру, МДҰ-да мамандарды даярлау, мониторингті жүзеге асыру және т. б., мектепке дейінгі білім беру саласындағы жоғары мектеп мамандарының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін негіз болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- магистранттарда тұлғалық қасиеттердің қажетті даму деңгейі, және педагогтер командасында көшбасшылық қасиеттер мен жұмыс дағдыларына ие болуға, кәсіби өзін-өзі жетілдіруге қабілетті болуға мүмкіндік беретін университеттік және кәсіби (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттіліктерінің қалыптасуы
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторларын бағдарлай білу; мемлекеттік жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы; кәсіптік стандарттарға сәйкес оқу қызметін қалыптастырады; мектеп жасына дейінгі балалардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеудің бағдарламалары мен әдістерін әзірлей отырып, олардың жеке даму траекториясын құру
- қазіргі заманғы ақпараттық ағымдарда бағдарлай білу және мектепке дейінгі білім беру саласындағы динамикалық өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделе білу; ақпараттық көздерді пайдалану (мультимедиялық, оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, TS-технологиялар, Интернет-желі мүмкіндіктері)
- мектепке дейінгі педагогиканың классикалық жағдайын (білім беру салалары, білім беру бағдарламалары); жоғары мектептегі кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесін білу; пәндік, психологиялық-педагогикалық білім, білік және дағды жүйесінде бағдарлануы
- мектепке дейінгі ұйымдар мен ЖОО-да оқу процесінің мақсатын, мазмұнын және ұйымдастырылуын білу; мектепке дейінгі ұйымдар мен ЖОО-да педагогикалық қызметтің барлық субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсете білу
- студенттерді үйрету: ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістері, құралдары мен формаларын, олардың білімін бақылау және есепке алу, іскерліктері мен дағдыларын(мониторинг) қолдану; педагог-тәрбиеші –ЖОО-да жастардың тәлімгері, куратор, эдвайзердің кәсіби қызметінде теориялық білімді қолдану
- ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру, эксперименттер жүргізу және озық тәжірибелерді жалпылау; кәсіби маңызды ақпаратты іздеу, сыни талдау, өңдеу және жүйелендіруді жүзеге асыру, ғылым жағдайын практикаға енгізе білу
- жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесінде бағдарлау және қазақстандық социумдағы әр түрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылық-мағыналық бағдарын ескеру,әріптестермен жағымды қарым-қатынас қалыптастыру, еңбек нарығында және өзінің кәсіби қызмет саласында жұмыспен қамтылу
Ұқсас БББ
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)