Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01707 Орыс тілі, ағылшын тілі, әлем әдебиеті в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Курс көркем әдебиеттің мәні, шығу тегі мен дамуы, оны зерттеу принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысуға арналған, әлемдік әдебиеттің қазіргі даму процестерін түсінуге арналған материалдар ұсынылған, көркем мәтінді барабар түсіндіру тетіктері қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға арналған практикум

    Пәннің мақсаты – тыңдау механизмдеріндегі өзара байланысты оқыту позициясынан студенттерді кәсіби бағдарланған тыңдауға үйрету; мұндай тетіктерді қалыптастыру кәсіби ақпаратты құлақ арқылы табысты қабылдау және түсіну үшін қажетті білім, білік және дағдыларды одан әрі дамытудың негізін қалайды. Пәннің міндеттері: - ағылшын тілінде сөйлеуді тыңдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру; - бөгде сөйлеуді құлақ арқылы қабылдау қабілетін дамыту; ағылшын тілінің негізгі аймақтық нұсқаларының ерекшеліктерімен таныстыру; - ауызша диалогтық және монологтық сөйлеу ерекшеліктерін зерттеу; - әртүрлі стильдік және жанрлық сәйкестіктегі мәтіндердің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл біліміне кіріспе

    Мақсаты: тілдің лингвистикалық терминологиясы мен құрылымын зерттеу; әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің қасиеттері, олардың тіл мен сөйлеудегі өзара әрекеттесуі. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар негізгі фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстарды ажырата білуге; тіл жүйесіндегі тіл бірлігінің орнын анықтауға; оқытылатын тілдер шеңберінің генетикалық және типологиялық тиесілігін анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы

    Пәнді меңгерудің мақсаты фонетика саласында жалпы құзыреттілікті қалыптастыру, сонымен қатар интонация, ритмика, тембр және сөйлеу қарқыны, сөйлеудің фонетикалық стилі сияқты құбылыстарды қалыптастыру; дыбысталатын және жазбаша мәтіндерді өз бетінше талдау дағдыларын дамыту; сөйлеу мен интонацияны түзету, фонематикалық және интонациялық есту қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи грамматика

    Курсты оқу ескі славян тілінің генетикалық байланысы және славян және славян тілдерінің жазу тарихының негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Сондай-ақ салыстырмалы-тарихи әдісті игеру және қолдану және тілдік фактілерді талдау. Ескі орыс мәтіндерін оқу, түсіндіру және түсіну дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Пәнді игерудің мақсаты – ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік әдебиеттің негізгі шығармаларымен және даму тенденцияларымен танысу, қазіргі әдебиеттің күрделілігін түсіну және ол туралы ауызша және жазбаша айту дағдыларын игеру. Пәнді игеру нәтижесінде студент: мәтіндердің белгілі бір минимумын, Қазіргі көркем әдебиеттің дамуының негізгі тенденциялары мен бағыттарын, постмодернизмнің ерекшеліктерін және реализмнің жаңа формаларын және басқа мәселелерді білуі керек, шекаралардың бұлыңғырлануымен сипатталатын қазіргі әдеби процестің күрделілігін түсінуі керек – ұлттық, этникалық және мәдени бағыттар, деректі және көркем принциптердің, қазіргі заманғы жанрлар мен стильдердің өзара әрекеттесуі проза мен поэзия, сондай-ақ әдебиет пен басқа да өнердің қарым-қатынасының ерекшелігі – кино, музыка, театр, фотография, визуалды экспрессивтіліктің жаңа түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі фонетикасы

    Курстың нысаны-қазіргі әдеби орыс тілінің дыбыстық құрылымы, жалпы тіл жүйесіндегі лингвистикалық циклдің пәні ретінде фонетиканың ерекшеліктері туралы ғылыми білім. Пәнді оқу сөйлеу нормаларының заңдылықтарын, жазбаша мәтінді графикалық және орфографиялық жобалау принциптерін зерттеу негізінде тілді практикалық қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орфоэпия

    Курстың негізгі міндеті-студенттерді қазіргі орыс тілінің сөйлеу мәдениеті тұрғысынан өзекті мәселелерімен таныстыру. Норманың лингвистикалық мәртебесін анықтау, жазбаша сөйлеудің ауызша, ұлттық тіл мен диалектілерге қалай әсер ететінін білу, тілдік процестерді әр түрлі түсінуді зерттеу, нормалардың екі түрін – орфоэпияны (сөздің нормативтік фонемалық құрамының мәселелері) және орфофонияны (фонемаларды нормативтік іске асыру мәселелері) Зерттеу және талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фонология

    Курс фонологияның негізгі терминологиясы, негізгі фонологиялық мектептердегі фонема ұғымын түсіндіру; қазіргі орыс тілінің фонологиялық жүйесінің ерекшеліктері туралы білім береді. Пәнді оқу фонемалар мен ауысуларды талдауға, мәтіннің фонемалық транскрипциясын орындауға; алған білімдерін кез-келген жанрдағы мәтінді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады. Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің практикалық курсы

    Мақсаты-коммуникацияның әртүрлі салаларында: қоғамдық-саяси, оқу-кәсіби, ғылыми салаларда ауызша және жазбаша түрде қолдану мақсатында орыс тілі, оның лексикалық, фонетикалық, грамматикалық және стилистикалық нормалары туралы білімді жүйелеу және тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ фольклоры

    Мақсаты: орыс және қазақ халықтарының ауызша мәдениетін қалыптастырудың бастауларын өзара байланысты зерттеу арқылы халықтардың мәдени мұрасын зерттеу; орыс және қазақ фольклоры шығармаларының типологиялық қауымдастығының, байланыс байланыстарының және ұлттық ерекшелігінің негізгі белгілерін көрсету; студенттердің сыни ойлауын және материалды салыстыру және талдау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс халық ауыз әдебиеті

    Курс фольклордың халықтың ауызша ауызша шығармашылығы ретіндегі идеялық және көркемдік ерекшелігін, оның әлемдік мәдениет тарихындағы және әсіресе әдебиеттегі рөлі мен маңыздылығын ашады, ОХАӘ теориясы мен тарихы мәселелерін фольклордағы шығармашылық процестің өзіндік ерекшелігін, фольклор ғылымының тарихын зерттеумен тығыз байланысты қарастырады., оның ұрпақтары мен түрлері, әдеби-мәдени құндылықтардың мәні мен заңдылықтарыфольклорлық байланыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 1

    Мақсаты: жағдаяттық жаттығулар арқылы грамматикалық дағдыларды қалыптастыру. Жағдаяттар белгілі бір грамматикалық құрылымдарды оларға назар аудармай белсендіруге, қиялды дамытуға мүмкіндік береді, белгілі бір грамматикалық құбылыстарды пайдалана отырып, шет тілінде өз ойын тұжырымдауға мәжбүрлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 1

    Бұл курстың мақсаты әр түрлі қарым-қатынас жағдаяттарында дағдыны кейіннен қалыптастыру үшін грамматикалық әрекеттің индикативтік негізін жасау болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде студент келесі дағдылар мен қабілеттерді меңгеруі керек: 1) ауызша және жазбаша жұмыс түрлерінде грамматикалық құрылымның қызмет етуіне тән оқу-сөйлеу жағдаяттарын тану; 2) белгілі бір үлгінің формальды грамматикалық белгілерін нақты білу; 3) зерттелетін пән шеңберінде сөйлемдердің грамматикалық құрастырылған аудармасын дұрыс орындай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антикалық әдебиет және дәуірлеу кезеңінің әдебиетi

    Курс екі ұлттық әдебиеттен тұратын ежелгі әдебиет туралы түсінік береді: ежелгі грек және Ежелгі Рим, Ежелгі әдебиетті оның тарихи және мәдени аспектілерінде зерттеу, сонымен қатар оның Орта ғасырлар, Қайта өрлеу және т. б. әдебиеттердің дамуына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 11-18 ғасырдағы әлем әдебиеті

    Курс11-18 ғасырлардағы әлемдік әдебиет шығармаларын зерттеуді қамтиды,сонымен қатар студенттер демаңызды әлеуметтік және мәдени оқиғалармен байланысты әдеби процестің заңдылықтары туралы ғылыми идеяларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында студенттер сонымен қатар көркемшығармаларды талдауды, зерттелген шығармалардың тәнстилін,жанрлык ерекшеліктерін, классицизм,сентиментализм және романтизм аясында жасалған көркем шығармалардың өзіндік ерекшеліктерін атап өтуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) - 1

    Мақсаты: Еуропалық тілдік құзыреттілік шкаласы бойынша В2.1 деңгейіне дейін негізгі тілдік құзыреттіліктерді дамыту. Оқудың осы кезеңінде студенттер білім беру және кәсіби жағдайларда ағылшын тілінде сенімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті негізгі тілдік дағдыларды меңгереді және нығайтады. Оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу сияқты рецептивті және нәтижелі дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға басты назар аударылады. Студенттер күрделі мәтіндердің негізгі идеясын түсінуге үйренеді және әртүрлі тақырыптардағы пікірталастарға қатысады. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдерге әртүрлі ақпарат көздерін тиімді пайдалануға және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени аспектілерін түсінуге көмектесетін ақпараттық және мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілі лексикологиясы мен фразеологиясы

    Курс орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің типологиялық қасиеттері туралы түсінік қалыптастырады; негізгі заңдылықтар, типтік және өтпелі лингвистикалық құбылыстар. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер лексикалық-семантикалық талдау дағдыларын игереді; Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. Ғылыми және педагогикалық қызмет тәжірибесінде СРВ ның лексикалық және фразеологиялық бірліктері туралы алған білімдерін қолдануға қабілетті болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингвоелтану

    Пәннің мақсаты – филологиялық және әдістемелік тұрғыдан қарай отырып, тіл мен мәдениеттің өзара байланысының ерекшеліктері туралы білім алуға мүмкіндік беру, алған білімдерін практикалық қызметте қолдану бағытын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • 19 ғасырдағы әлем әдебиеті (І жартысы)

    Курстың мақсаты-романтизм, классицизм, реализм және натурализм сияқты ХІХ ғасырдың негізгі әдеби ағымдары мен бағыттарын зерттеу; шетел әдебиетінің негізгі шығармаларын талдау: романдар, әңгімелер, өлеңдер, драмалар мен очерктер; негізгі тақырыптар мен мотивтерді қарастыру: бостандық, махаббат, табиғат, әлеуметтік қайшылықтар, дін және т. б.; жазушылардың рөлін зерттеу ақындар қоғамның мәдени және идеялық тенденцияларын қалыптастыруда. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер әртүрлі елдер мен мәдениеттердің әдеби шығармаларына салыстырмалы талдау жасауды, жалпы белгілері мен ерекшеліктерін анықтауды үйренеді; әлемдік жазушылардың шығармашылығын, уақыт мәнмәтінін, әлеуметтік-мәдени және тарихи ерекшеліктерін терең талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы 2

    Бұл курсты аяқтағаннан кейін студенттер студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ететін ең жиі қолданылатын грамматикалық құбылыстар туралы түсінікке ие болады, етістіктің тұлғалық емес формаларын (инфинитив, герунд және жіктік) таңдау ережелерін, айтылған фактіге қатысты өзіндік пікір білдіруге қызмет ететін модальды етістіктердің мағынасы, ағылшын тіліндегі реалды емес әрекетті білдіру түрлері мен тәсілдері туралы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқытылатын тілдің жағдаяттық грамматикасы 2

    Студенттердің коммуникативті жағдаяттардың әртүрлі типтеріндегі (соның ішінде әлеуметтік-мәдени аспектіде) грамматикалық құбылыстардың мәні мен мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру және сөйлеудің грамматикалық механизмдерін коммуникативті-бағдарлы практикалық меңгеру тәжірибесін қамтамасыз ету, сонымен қатар сөйлеудің мотивациялық негізін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтары туралы студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс аяқталғаннан кейін студенттер білім беру ортасының қажеттіліктерін ескере отырып, заманауи технологиялар мен бағдарламаларды бағдарлай алады; Ерекше білім беру қажеттіліктерінің пайда болуын анықтайтын факторларды анықтайды (оның ішінде психофизиологиялық ерекшеліктер) және оларды оқу процесінде есепке алу бойынша ұсыныстар әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі (деңгей В2) – 2

    Мақсаты: Еуропалық тілдік құзыреттілік шкаласы бойынша В2.2 деңгейіне дейін тереңдетілген тілдік құзыреттілігін дамыту. Оқытудың бұл кезеңінде тілді тереңдетіп оқытуға және ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби қызметіне қажетті дағдыларды жетілдіруге назар аударылады. Студенттер күрделі ойлар мен пікірлерді ауызша да, жазбаша да, соның ішінде педагогикалық контекстте де жеткізу қабілетін дамытады. Болашақ мұғалімдерге ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени және әлеуметтік аспектілерін жақсы түсінуге мүмкіндік беретін әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыруға айтарлықтай көңіл бөлінеді. Тағы бір маңызды мақсат – өмір бойы кәсіби өсу мен біліктілігін арттыру үшін қажетті үздіксіз өздігінен білім алу үшін өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тұрақты мотивацияны дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Елтану және мәдениеттану (ағылшын тілінде сөйлейтін елдер)

    Мақсаты: мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру; әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті дамыту; ағылшын тілді елдер туралы білімді өзектендіру және байыту; ағылшын тілді елдердің тарихи өткені, осы елдердің әлеуметтік-мәдени паспорттары және олардың халықтары, дәстүрлері мен мәдениеті, осы елдерге тән мінез-құлық стереотиптері туралы мәдениеттанушылық хабардар болуды қалыптастыру; курсты оқу жағдайында пәнаралық білім мен іскерлікті өзектендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлем әдебиетіндегі классицизм

    Бұл пән классицизм сияқты бағыт аясында 18 ғасырдағы әдебиеттерді зерттеуді қамтиды. Мақсаты – әдебиеттегі классицизмнің пайда болуы мен дамуының тарихи алғышарттарын, оның негізгі жанрлары мен өкілдерін талдау, классицизмнің маңызды нормаларын талдау-әлемдік әдебиеттің драмалық шығармаларына әсер еткен іс-әрекеттің, орын мен уақыттың бірлігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясымен сөзжасамы

    Пән курсында осы сыныптарға жататын сөздердің грамматикалық сыныптары (сөйлеу бөліктері), сөздердің грамматикалық (морфологиялық) санаттары мен формалары қарастырылады, туынды сөздердің қалыптасу процестері, олардың құрылымы, олар кіретін жүйе, оларды қалыптастыру әдістері зерттеледі. Курс Қазіргі орыс тілінің грамматикалық нормаларымен байланысты практикалық дағдылар мен қабілеттердің, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларының қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа технология бойынша орыс тілін оқытудың кіріктірілген әдістемесі

    Қазіргі кезеңде орыс тілін оқытудың интеграцияланған тәсілін жүзеге асыру болашақ орыс тілі мұғаліміне оқушыларға дүниенің тұтас көрінісін беруге, барлық құбылыстарды олардың өзара терең байланысында көруге үйретуге және осымен байланысты процестердің логикасын түсінуге мүмкіндік береді. Курс инновациялық педагогикалық технология ретінде пәнішілік және пәнаралық интеграцияны қамтамасыз етуге бағытталған. Курстың мақсаттары: орыс тілі сабақтарында оқу пәндерін интеграцияланған процесінің тиімділігін арттыру; бұл жаңа технологияларды пайдалана отырып оқу процесін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерін қажет етеді. Курс күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін қолайлы әдістер мен бағалау құралдары негізінде интеграцияланған оқу материалдарын өз бетінше өңдей және түзете алатын мұғалімді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 19 ғасырдағы әлем әдебиеті (ІІ жартысы)

    Курстың мақсаты-ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы әдеби ағымдар мен бағыттарды талдау: реализм, символизм, декаданс, модернизм; ХІХ ғасырдың аяғындағы тақырыптар мен мотивтерді қарастыру: құндылықтар дағдарысы, шындықты іздеу, жаңаға ұмтылу, әлеуметтік теңсіздіктерді сынау және т. б. мәдени және тарихи оқиғалардың әсерін зерттеу-индустрияландыру, урбанизация, революциялар, ұлттық азаттық қозғалыстар-әдеби шығармаларға. Курс аяқталғаннан кейін студенттер XIX ғасырдың екінші жартысындағы жазушылардың шығармашылығын, олардың әдеби және мәдени салада қалдырған әлемге, мұраттарға, стильге және мұраға деген көзқарастарын тереңірек түсінуге үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі

    Пәнді игерудің мақсаты әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады - қазіргі тұтынушының талаптарына сәйкес орта мектепте шет тілі сабағын жүргізуге, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыруға дайын болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиетіндегі романтизм

    Осы курс аясында романтизм құбылысы әдеби бағыт ретінде зерттеледі; әлемдік романтизмнің бастауларына, мәдени және әдеби бағыттардың дамуының әлеуметтік және философиялық алғышарттарына назар аударылады. Романтизмнің әдеби тамыры, оның алдыңғы дәуірлердің дәстүрлерімен байланысы, романтикалық жазушылардың шығармаларындағы адам мен әлем зерттеледі. Романтикалық кейіпкерлердің типологиясына және романтикалық жазушылардың шығармашылығындағы кейіпкерлердің образдарын жасау принциптеріне де назар аударылады; романтикалық жазушылардың негізгі көркемдік жаңалықтары және олардың әдебиет пен жалпы өнердің кейінгі дамуындағы рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Міндеттері: дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеуді және дайын емес сөйлеуді білу дағдыларын қалыптастыру – көрнекі негізде және ақпарат көздеріне сүйене отырып, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесін, проблемалық жағдайды қалыптастыру; тыңдаған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсінуге үйрету; берілген оқу стратегиясына сәйкес ақпаратты әр түрлі жанрлардағы теңтүпнұсқалы мәтіндерден ала білуді қалыптастыру; берілген композициялық сөйлеу түрінің мәтіндерін жаза білу дағдыcы мен біліктігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жағдайда әлемдік әдебиетті оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: кәсіби қызметінде заманауи білім беру технологияларын қолдану арқылы оқушылардың мәтіндерді талдау дағдыларын игеруіне, теорияны практикамен байланыстыра білуіне, әлемдік әдебиет саласындағы шығармашылық қабілеттері мен танымдық белсенділігінің даму деңгейін арттыруға ықпал ететін болашақ мұғалім-сөздіктерді даярлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру сапасының деңгейін арттыру, өзін-өзі жүзеге асыруға бағдарланған, алған дағдыларын ақпараттық кеңістікте қолдана алатын, когнитивтік қажеттіліктері дамыған оқушыларды оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі

    Мақсаты: студенттердің сөз тіркесі Мен жай сөйлем синтаксисі туралы білімдерін тереңдету, негізгі ұғымдарды бөліп көрсетуге үйрету және оларды тілдік материалды талдауда қолдану қабілетін дамыту; оқу сабақтарына шығармашылық қатынасты тәрбиелейтін студенттердің өзіндік жұмыс түрлерін кеңейту (білімді жүйелеу және жалпылау; жаттығулар жасауға үйрету; диктанттар мен грамматикалық талдауларға арналған мәтіндерді таңдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: анықтамалық әдебиеттермен жұмыс; пән бойынша терминологиялық минимуммен жұмыс); орыс тілінің синтаксисін оқыту жүйесіндегі оқу-педагогикалық міндеттерді шешуге дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінін стилистикасының белсенді процестері -1

    Пәнді оқу студенттердің тіл дамуының заңдылықтары мен нормаларын, сондай-ақ оның даму динамикасын білуді; орыс әдеби тілінің синтаксистік және морфологиялық жүйесінің элементтерін оның қазіргі жағдайында меңгеруді; әр түрлі тілдік жағдайларда тілдік қарым-қатынас ережелерін меңгеруді; қазіргі орыс әдеби тілінің грамматикалық нормаларын білуді; сөйлеу қателіктері мен журналистік тілдегі жүйелік өзгерістерді ажырата білуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі

    Курстың мақсаты: студенттердің шет тілдік ортада (академиялық мақсатта ағылшын тілі) білімін жалғастыруы, мамандықты меңгеруі және кәсіби іс-әрекетін (кәсіби мақсаттағы ағылшын тілі) жүзеге асыруы үшін кәсіби салада шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі

    Мақсаты: синтаксис бірлігі ретінде күрделі сөйлем туралы ғылыми білім алу. Курс аяқталғаннан кейін студенттер орыс тілінің синтаксистік жүйесінің негізінде жатқан ғылыми принциптерді біледі және түсінеді: күрделі сөйлемдегі синтаксистік байланыстардың негізгі түрлері, коммуникативті функцияға байланысты күрделі сөйлемдердің құрылымы мен семантикасы; студенттер синтаксис теориясы бойынша алған білімдерін орыс тілін оқытуда қолданады, сөйлеуде күрделі сөйлемдерді дұрыс құрастырады және қолданады. семантика мен синонимдік қатынастарды ескере отырып.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби өлкетану

    Курсты оқу барысында әдеби сюжет пен күнделікті мінез-құлық үлгілерінің арақатынасы аймақтың мәдени контекстінің мазмұнында нақтыланады. Мемуарлық, эпистолярлық, деректі әдебиеттер белгілі бір зерттелген мәдениеттің аясында көркем туындыларды құру және өмір сүру ерекшеліктерін қалпына келтіруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 20-21 ғасырлардағы әлем әдебиеті

    Мақсаты: 20-21 ғасырлардағы әлемдік әдебиеттің даму процесі туралы кең түсінік беру; жанрлардың, формалар мен стильдердің өзгеруіне әсер еткен тарихи, мәдени және философиялық аспектілерге талдау жасау. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жаңа әдеби бағыттарды, қазіргі әлемдік әдебиеттің дамуындағы негізгі тенденцияларды түсінуді үйренеді, сонымен қатар этномәдени деңгейдегі бағыттар арасында параллельдер жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінін стилистикасының белсенді процестері - 2

    Курста тілдің даму заңдылықтары мен оның нормалары зерттеледі. Белгілі бір тілдік материалда лексика қарастырылады. фонетикалық, сөзжасамдық, орфографиялық, морфологиялық және синтаксистік вариация. Кәсіби құзыреттіліктер алынады: филологияның тарихын, қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу, тілдік материалды талдай білу, сөйлеу қателіктері мен қазіргі мәтіндердегі жүйелік өзгерістерді ажырата білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үйден оқу

    Мақсаты: Көркем мәтінді оқу, талдау, түсіндіру қабілеттерін арттыру. Міндеттері: - Көркем мәтіндерді терең талдай білу, негізгі идеяларды, тақырыптарды және мотивтерді бөліп көрсету қабілетін дамыту. - Нақты сөйлеу мәселелерін шешу үшін мәтіннен ақпаратты алу және жүйелеу мүмкіндігі. - Мәтіннің мазмұнын, оның ішінде негізгі оқиғаларды, кейіпкерлерді және сюжеттік желілерді ауызша қайталау және қорытындылау дағдыларын бекіту. - Қысқаша түйіндемелерді, шолуларды және сыни эсселерді жасауды қоса алғанда, мазмұнды жазу дағдыларын жетілдіру. - Көркем мәтінде қолданылатын жаңа лексикалық бірліктермен және идиомалармен таныстыру арқылы студенттердің сөздік қорын кеңейту. - Жаңа сөздік қорды әртүрлі сөйлеу жағдаяттарында белсенді қолдану дағдыларын дамыту. - Сыни тұрғыдан ойлауды және мәтіндерді дәлелді талқылау, оның ішінде өз көзқарасын тұжырымдау және негіздеу дағдыларын дамыту. - Пікірталас жүргізу, өз позициясын қорғау және әңгімеге басқа қатысушылардың пікіріне жауап беру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс орфографиясы мен пунктуациясының жалпы курсы

    Курстың мақсаты-қазіргі орыс тіліндегі емле ережелерінің негіздерін зерттеу, сонымен қатар тыныс белгілерін қою ережелерін игеру; орыс тіліндегі мәтіндермен оларды түзету және жазу мен тыныс белгілеріндегі қателерді түзету мақсатында жұмыс жасау; өзін-өзі бақылау және өзін-өзі түзету дағдыларын дамыту . Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс емлесі мен пунктуациясының негізгі ережелері мен ерекшеліктерін үйренеді, сонымен қатар тілдік дағдылар мен құзыреттіліктерді жетілдіретін өз мәтіндерін жазу кезінде оларды іс жүзінде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми тақырыптырды аннотациялау және рефераттау

    Курс студенттерді бастапқы дереккөздің мәтіні мен тілінің мазмұнын аналитикалық-синтетикалық өңдеудің формаларына екінші тілді қалыптастыру мақсатында оқытуды мақсат етеді. Екінші мәтіндерді аннотациялау және рефераттау, олардың типтік (жанрлық) құрылымы, олардың тілдік бейнесінің ерекшелігі және дизайнның техникалық ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми тілдің теориясы мен тәжірибесі

    Курсты оқу ауызша және жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын жетілдіруді, мамандық бойынша зерттеу жұмысының басталуын меңгеруді, білім мен білім беру саласындағы ғылыми және ғылыми-практикалық әдебиеттерді талдаумен, оқыту мазмұнын құрастырумен байланысты зерттеу жұмыстарын жазу үшін базаны игеруді қамтиды

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдің теориялық негіздері (Тіл тарихы,Теор. фонетика, Теор. грамматика, Лексикология)

    Мақсаты: студенттерді ағылшын тілінің тарих негіздерімен, теориялық фонетикасымен, теориялық грамматикасымен және лексикологиясымен таныстыру; ғылыми стильдік мәтіндерді қабылдау және генерациялау дағдыларын жетілдіру. Пәннің міндеттері: тіл тарихының негізгі кезеңдерімен таныстыру; көп деңгейлі жүйе ретінде теориялық зерттеулердің негізгі бағыттарын зерттеу; тіл білімінің терминологиялық аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастыру; тілдік материалды ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыру.рын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің стилистикасы

    Болашақ филологтарды стилистиканың теориялық негіздерімен, орыс тілінің стилистикасы мен мәдениетінің өзекті мәселелерімен таныстыру ағылшын тілін үйрету; студенттерге әдеби тіл нормаларын меңгеруге көмектесу, әдеби тілді дұрыс және орынды пайдалану; дамуға ықпал ету стилистикалық инстинкт, жалпы тілдік инстинкті жетілдіру және қалыптастыру сөйлеу мәдениетінің жоғары типіне үйрету; алған білімдері мен әдістемелік практикалық қызметтегі дағдылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Пән орыс әдеби тілінің тарихы туралы білім жүйесін игерудің негізі болып табылады, бұл тілдік өзгерістердің мәнін, әдеби тіл түрлерінің орыс қоғамының тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жалпыхалықтық тілмен өзара әрекеттесу мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ орыс әдеби тілінің эволюциясындағы өткеннің көрнекті ғылыми және әдеби қайраткерлерінің рөлін ашуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы тіл білімі

    Пәнді оқу лингвистикалық талдау әдіснамасын, тіл білімі тарихын кезеңдестіру туралы тұжырымдамаларды қарастыруға бағытталған. Тіл дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарын дұрыс түсінуді, тілдік жіктеулерді түсіндіруді қалыптастыру. Сондай-ақ, тілдің қызметі мен дамуын байланыстың барлық маңызды тетігі ретінде қарастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық риторика

    Курс кәсіби ұжымда қарым-қатынас дағдыларын және коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттеріне сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, түрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларында сөйлеу мінез-құлқына қойылатын талаптар туралы білімді меңгеру;іс жүзінде сөйлеу қабілетіне үйрету, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешу; студенттердің шешендік идеалын мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде тану кіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің жобалық-зерттеу жұмыстары

    Курс нақты білімді қолдануға және өздігінен білім алу арқылы жаңа білім алуға, оқушылардың зерттеу ұстанымдарын қалыптастыру принциптеріне үйретуге, ұйымның әртүрлі нысандарын зерттеуге бағытталған: сабақ, бейіналды деңгейдегі элективті курс, бейінді оқыту, оқушылардың жобалық-зерттеу дағдыларын қалыптастыратын топтық, жеке, жұптық жұмыс нысандары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскери ағылшын тілі

    "Іскери ағылшын тілі" пәнін меңгерудің мақсаты іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін пайдалану дағдысын қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде қалыптасатын білім алушының құзыреттілігі: іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде орыс және шет тілдерін еркін меңгеру;коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді меңгеру, оларды кәсіби міндеттерді шешу кезінде барабар пайдалана білу; ресми-іскерлік және публицистикалық стиль мәтіндерінің барлық түрлерін жасау, редакциялау, рефераттау және жүйелеу қабілеті; халықаралық форумдар мен келіссөздерді білікті синхронды немесе тізбекті сүйемелдеу дағдыларына ие болу; коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени жағдайларды дамытудың болжамдық сценарийлері мен модельдерін құра білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдік көпмәдениетті білім берудегі сандық технологиялар

    Мақсаты: білім беру ұйымдарында орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі сабақтарында инновациялық цифрлық технологиялар мен электрондық ресурстарды пайдалану. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар қашықтықтан және аралас оқыту нысандарын пайдалану кезінде оқу процесін оңтайландыруға және тиімділігіне ықпал ететін өздерінің электрондық оқыту материалдары мен тапсырмаларын жобалауды және жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Типологиялық тіл білімі

    Курс олардың арасындағы генетикалық қатынастардың сипатына қарамастан тілдердің салыстырмалы (қарама-қайшы), таксономиялық және әмбебап құрылымдық және функционалдық қасиеттерін ғылыми зерттеу болып табылады. Типологиялық жіктеу әлемнің әртүрлі тілдерін өзіндік заңдылықтары бар зерттелген жиын ретінде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көне славян тілі

    Бұл курста cалыстырмалы тарихи тіл білімі, славяндардың этногенезі мен глотогенезі, славян мемлекеттерінің пайда болуы мен қалыптасуы, славяндардың ежелгі дәлелдері қарастырылады. Кирилл мен Мефодийдің қызметі туралы, славян әдеби тілдерінің тарихы туралы айтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық оқу және жазу

    Мақсаты: әр түрлі табиғаттағы өзіндік және бөтен мәтіндермен студенттердің сыни ойлауын қалыптастыру. Курстың міндеттері: әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді өз бетінше оқу және талдау дағдысын қалыптастыру; мәтінді сын тұрғысынан ұғыну дағдысын қалыптастыру; студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту; авторлық мәтіннің редакциясын және құрастыруын қалыптастыру; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда өз мәтіндерін жасай білуді дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту

    Мақсаты - шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Міндеттері: Академиялық қарым-қатынас ұғымдарын оқу; ауызша және жазбаша шет тілді академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу; Академиялық қарым-қатынас мәдениеті: тілдік этикеті, академиялық ортадағы тілдік мінез-құлықтың ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; тілдік қызметтің төрт түрлерінде академиялық қарым-қатынас дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стилистика және көркем-мәнерлі тіл құралы

    Стилистика және тілдің бейнелеу-мәнерлі құралдары курсы студенттерге стилистика пәні, тілдің стилистикалық құрылымы, оның функционалдық стильдері және мәнерлі құралдары туралы теориялық және практикалық білім беру мақсатын көздейді. Курс бағдарламасы студенттердің ағылшын тілінен практикалық біліміне негізделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әр түрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып және инклюзивті тәсілді қамтамасыз ете отырып, ақпараттық-коммуникативті ресурстарды пайдалану арқылы білім беру ұйымдарында тәрбие-білім беру қызметін, мәдени және ақпараттық қызмет түрлерін ұйымдастырады.
  • Әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдаланып және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарды ұстанып, қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына, принциптерге сәйкес әрекет ете отырып, адамгершілік және азаматтық ұстанымды дамыту.
  • Қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану.
  • Орыс және ағылшын тілдерін оқыту мақсатында дерекқорларды, электрондық ресурстар мен қосымшаларды құру және басқару, тілдік деректерді талдау және өңдеу, арнайы қолданбалар мен құралдарды әзірлеу үшін цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану.
  • Тіл білімі және әдебиеттану саласындағы мәтіндер мен зерттеу жұмыстарын сыни тұрғыдан талдау, ғылыми жобаларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ ғылыми мақалалар мен баяндамалар жазу үшін лингвистикалық зерттеулердің тарихы мен әдістемесі туралы білімді және академиялық жазу мен ғылыми зерттеу дағдыларын қолдану.
  • Қазіргі орыс тілі туралы білімді фонетика, лексика және грамматиканы, сондай-ақ тілдік бірліктердің жұмыс істеу ережелерін қамтитын жүйе ретінде қолдану.
  • Тілдік және әдеби талдауларды қолдана отырып, орыс-ағылшын тілдерінің грамматикалық жүйесіне салыстырмалы талдау жүргізу.
  • Фольклорлық, диалектологиялық және сөйлеу практикасы саласында практикалық дағдыларды дамыта отырып, зерттеу нәтижелерін оқу процесінде және ғылыми жобаларда қолдану.
  • Өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі тәрбиелеу, командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс көрсету құзыреттерін дамытады.
  • Академиялық адалдық қағидаттарын, азаматтық-патриоттық, рухани-адамгершілік және әлеуметтік жауаптылық, әдептілік, этикалық принциптерді қолданады.
  • Оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін пайдалана отырып, соның ішінде, сыныптан тыс жұмыстарда да білім алушылардың білімін критериалды бағалау дағдыларын қолдану.
  • Орыс әдебиетінің негізгі әдеби ағымдары, авторлары мен шығармалары туралы білімдерін дамыта отырып, әдеби шығармаларды мәдени және тарихи контексте талдау.
  • Қазақ, орыс, шет тілдерін академиялық, кәсіби және арнайы мақсаттарда қолдану.
  • Басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін ағылшын тілінде жүзеге асырады.
Top