Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05102 Тағамдық Биотехнология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Елдің азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында Қазақстанның солтүстік өңірі жағдайында жұмыс берушілердің талаптарына сай тамақ өнімдерін өндіру саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді ескере отырып, оқыту процесін жүзеге асыру, оқу-тәрбие және ғылыми-инновациялық қызметті іске асыру үшін ғылыми мәдениеттің жоғары деңгейімен тамақ биотехнологиясы бойынша кәсіби құзыреттерді қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M082 Биотехнология

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тамақ өндірісінің қалдықсыз биотехнологиялары

    Мақсаты: өнімді өндірудің интеграцияланған, қалдықсыз технологиясын негіздеу және сыни тәуекелдерді азайту. Жанама өнімдер мен тамақ қалдықтарын ұтымды пайдаланудың биотехнологиялық әдістері. Тиімді технологияларды енгізу, заманауи жабдықтар негізінде өндірістік қуаттарды техникалық қайта жарақтандыру. Биологиялық шикізатты және алынатын өнімді кешенді қайта өңдеудің жоғары сапасын қамтамасыз ету.Ресурстарды үнемдеуді өндірістік базаны нығайту мен кеңейтудің нақты көзіне айналдыру. Қоршаған ортаға зиянды әсерді жою немесе айтарлықтай азайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдік шикізаты мен тамақ өнімдерінің дәмі, түсі мен хош иісі химиясы

    Мақсаты: дәм, түс, иіс химиясының теориялық-практикалық негіздерін қалыптастыру. Анықтайтын қосылыстар тобының пайда болуының химиялық табиғатын зерттеу өсімдіктер негізінде алынған тамақ өнімдерінің дәмдік, түсті және иісті белгілерінің пайда болуы. Сақтау кезінде дайын өнім сапасының өзгеруі. Заттардың тағамның физикалық, химиялық және органолептикалық қасиеттеріне әсері. Өнімдердің дәмі, хош иісі мен түсіне жауап беретін қосылыстардың маңызды топтарына сапалы реакциялар; табиғи нысандарды сапалы талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шикізатының биоконверсиясы

    Мақсаты: өсімдік шикізаты компоненттерінің биотрансформациясының теориялық негіздерін зерттеу. Өсімдік шикізатының биоконверсиясының әртүрлі бағыттарын қарастыру. Өсімдік шикізатына кешенді әсер ететін ферменттік препараттарды салыстырмалы талдау. Аминқышқылдарын, ақуыздарды, тамақ қышқылдарын, ферменттік препараттар мен дәрумендерді алу үшін микроорганизмдердің өндірістік штаммдарын іріктеу талаптары мен принциптерін негіздеу. Тамақ өнеркәсібінде микробиологиялық синтез өнімдерін қолдану әдістерін зерттеу. Өсімдік шикізатын ұтымды пайдалану үшін биоөңдеу және технологиялық жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гендік түрлендірілген өнімдер өндірісінің теориялық негіздері

    Мақсаты: гендік түрлендірілген тамақ көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау. Гендік инженерия және қауіпсіздік мәселелері.Азық-түлік базасын құрудың өзекті тәсілдерін салыстыру. Шаруашылық-құнды дақылдардың генотипін қазіргі заманғы әдістермен жақсарту.ГМО өндіру және алу ерекшеліктерін құрастыру. Берілген сипаттамалары бар өнімдерді алу процестерін оңтайландыру. Гендік түрлендірілген дақылдарды өндіру мен пайдалануды жетілдіру инженериясындағы халықаралық бағыт. Трансгенді дақылдарды тағамдық токсикологиялық-гигиеналық бағалауды зерттеу. Гендік түрлендірілген көздерді анықтау және салыстыру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерінің құрамы мен қасиеттерін анықтау әдістері

    Мақсаты: оңтайлы сақтау режимдерін, шикізаттың сапасын бақылау және бағалау әдістерін қамтамасыз ету үшін шикізат пен дайын өнімдердің сапа көрсеткіштерін анықтаудың аспаптық, органолептикалық және қашықтық әдістерін игеру. Шикізат пен өндірілетін өнім сапасының нормативтік талаптарға, Рецептураларға және өндірістің технологиялық режимдеріне сәйкестігін тексеруді ұйымдастыру, оларға зиянды қосылыстардың:гербицидтердің, инсектицидтердің, хош иістердің, консерванттардың, антиоксиданттардың, толтырғыштардың және т. б. ықтимал түсуіне байланысты шикізаттың қауіпсіздігін белгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биотехнологиялық өнім ассортиментін кеңейтудің микробиологиялық негіздері

    Мақсаты: микроорганизмдер негізіндегі өнімдер сұрыпталымын кеңейту мүмкіндігін негіздеу. Азық-түлік биотехнологиясының қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы пікір қалыптастыру. Тағамдық биотехнологиялық процестерде микроорганизмдер-продуценттердің микробтық биотехнологиясын зерттеу. Саңырауқұлақтарды ақуыз көзі ретінде зерттеу.Өнеркәсіптік микробиологияда қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді саралау.Биологиялық белсенді заттарды тамақ өнімдеріне қоспа ретінде енгізу. Тағамның жаңа перспективті компоненттерін таңдау.Қазіргі заманғы биотехнологияда пробиотиктерді қолдану перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалдық өнімдер өндірісінің биотехнологиялық негіздері

    Мақсаты: биокатализ процестерін зерделеу, функционалдық өнімдерді жасау және өндіру үшін оларға жаңа қасиеттер беру мақсатында түрлендірілген биообъектілерді алу тәсілдерін пайдалану. Жаңа қаптама материалдары, тамақтанудың биохимиялық және медициналық-биологиялық аспектілері; халықтың әртүрлі топтары үшін мамандандырылған тамақ өнімдерін өндіру технологияларының ғылыми негіздері, өнім сапасының көрсеткіштерін зерттеудің заманауи құралдары мен әдістері; тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін басқару жүйелері; тамақ өнімдерінің жаңа түрлерін әзірлеу тәсілдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өндірісі технологияларындағы микробиологиялық процестер

    Мақсаты: өнім өндіру үшін өсімдік және жануар шикізатын қолдану кезінде биотехнологиялық, микробиологиялық процестер туралы білімді пайдалану. Өндіріс процесінің тиімділігі мен дайын өнімнің сапасын арттыруға ықпал ететін шикізат пен дайындамаларды талдау дағдыларын қалыптастыру. Ресурстарды ұтымды пайдалану және тамақ өндірісінің технологиялық процесінің сенімділігі. Талаптарға сәйкес шикізат пен өнімдердің сапасын бағалау.Өсімдіктер мен Жануарлар шикізатынан жасалған өнімдердің тұтынушылық қасиеттерін қалыптастыратын, сақталуын қамтамасыз ететін микробиологиялық факторлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тамақ өндірісінің шикізаты мен өнімін зерттеудің заманауи әдістері

    Мақсаты: тұтынушылық қасиеттерінің бай ассортименті бар сау, экологиялық таза өнім алу мақсатында өнімдердің тиімділігін, қоректілігін, биологиялық құндылығы мен табиғатын интеграцияланған бағалаудың қазіргі заманғы тәсілдерін талдау. Шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасын кешенді бағалау кезінде теориялық білім мен физика-химиялық, биохимиялық қасиеттерді анықтаудың практикалық дағдыларын, оның ішінде шығу тегі әртүрлі контаминанттарды бақылаудың заманауи әдістерін құрастыру. Заманауи сандық және сапалық талдау негізінде кешенді бағалау әдістерін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ашыту өндірісінің технологиясы

    Мақсаты: ашытудың әртүрлі түрлерін орындауға қабілетті жасушаішілік микроорганизмдердің алмасуы негізінде тамақ өнімдерінің өндірісін талдау. Ашыту үшін қолданылатын негізгі Өсімдік шикізатын зерттеу. Физиологиялық пайдалы сусындар мен өнімдердің рецептураларын әзірлеу, олардың өнеркәсіптік өндірісі.Ашыту процестер негізінде биотехнологиялық өндірісті жақсарту тәсілдерін талдау. Ашыту негізінде алынған бірқатар өнімдер. Өндірісті бақылаудың микробиологиялық және биохимиялық әдістері. Ашыту процесінің ерекше ерекшеліктері.Негізгі ашыту өндірістерінің схемаларын құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Суды өңдеудің электрофизикалық әдістерінің оның микрофлорасына әсері

    Мақсаты: электрофизикалық өңдеу әдістерінің әсерінен су микрофлорасын залалсыздандыруды қарастыру. Суды зарарсыздандырудың электрофизикалық әдістерінің жіктелуі. Әр түрлі шыққан суды өңдеудің электростатикалық, электр байланысы әдістері. Импульсті электр өрісінің су микрофлорасына әсері.Өнеркәсіптік жиіліктегі электр өрісімен суды өңдеу әдістері; суды қыздырудың жоғары жиілікті және аса жоғары жиілікті әдістері.Суды инфрақызыл, ультракүлгін және иондаушы сәулелермен өңдеу. Жоғары қысым мен ультрадыбыстың суға әсері. Суды зарарсыздандырудың импульсті әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өндірісінің санитарлық-гигиеналық және микробиологиялық негіздері

    Мақсаты: тамақ өнімдерінде патогендік және сапрофиттік микрофлорасының болуын зерттеу және тұқым себудің алдын алу. Тамақ өндірісіндегі санитарлық микробтар.Өсімдіктер мен жануарлардан алынатын шикізат пен тамақ өнімдерін дезинфекциялау. Биологиялық қасиеттерді салыстыру, тамақ өнімдерін себетін E. coli дифференциациясы.Escherichia coli санитарлық-гигиеналық мәнін негіздеу, инфекциялық белсенділік.Тамақ саласы қызметкерлерінің жеке гигиена ережелерін бағалау және жоспарлау.Азық-түлік кәсіпорындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық және микробиологиялық талаптарды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлардан және өсімдіктерден алынатын тамақ өнімдерінің технологиясы

    Мақсаты: азық-түлік саласында жануарлар мен өсімдіктердің табиғи өнімдерін пайдалану, өндірістік процестерді жоспарлаудың ғылыми әдістерін қорытындылау. Азық-түлік технологиясын дамытудың негізгі міндеттерін жобалау. Ресурстарды үнемдеу және өндірістің заманауи экологиялық технологияларын ұйымдастыру. Жоғары сапалы тұтынушылық өнімді алу процестерін дамыту. Азық-түлікті өңдеу мен құрудың жаңа технологиялық схемаларын жобалау.Ғылыми-техникалық прогрестің заманауи жетістіктерін пайдалана отырып, шикізатты өңдеу саласындағы теориялық және практикалық нәтижелерді жүйелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнологиядағы сараптама және қауіпсіздік

    Мақсаты: биотехнологиялық өндірістердегі қазіргі заманғы зерттеу әдістерімен шикізат пен өнімнің биологиялық және микробиологиялық қауіпсіздігін сараптау бойынша білімді қалыптастыру. Жануарлар мен өсімдіктерден алынатын шикізат пен өнімдерді қорғау, өнімдердің қауіпсіздік көрсеткіштерін бақылау бойынша дағдыларды игеру, азық-түлік тауарларының сапасын басқару; тамақ өнімдерінің биотехнологиялық өндірісінің негізгі контаминанттарын айқындау; шикізаттың қауіпсіздігін бақылау, экологиялық таза ауыл шаруашылығы өнімі ұғымын, жануарлар мен өсімдіктердің инфекциялық ауруларын аспаптық диагностикалау әдістерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнологиялық өндірістердің заманауи жабдықтары, ыдыс және қаптама

    Мақсаты: өндірісті, ыдыс пен қаптаманы жетілдіру мақсатында технологиялық процеске енгізу үшін қазіргі заманғы технологиялар мен материалдарды қолдана отырып, кешенді технологиялық процесті ұйымдастыруды жүзеге асыру. Биотехнологиялық өндіріс жабдықтарын талдау және жүйелеу. Жаңа инновациялық технологиялар мен қаптама материалдарын енгізу бойынша іс-шаралар әзірлеу. Технологиялық процестерді реттеу. Жабдықты таңдау кезінде әкімшілік және сауатты басшылық. Жаңа бұйымдар мен технологиялар кәсіпорнының технологиялық регламенттері мен стандарттарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мал және Өсімдік шикізатынан жасалған тамақ өнімдерінің сапасын басқару

    Мақсаты: алынған ғылыми-эксперименттік нәтижелер негізінде халықтың орташа пайдалы тамақтануындағы ҚР заңнамасына сәйкес Азық-түлік өнімдерінің технологияларын басқару жөніндегі білімді жүйелеу. Азық-түлік өндірісі үшін шикізат ретінде пайдаланылатын өсімдіктер мен жануарлар материалдарының қасиеттерін мұқият тексеруді ұйымдастыру. Технологиялық процестің, шикізат пен дайындамалардың форматын өндірістік талдау және сипаттау.Сапаны бақылау құралдары. Сапаны бағалау алгоритмі. Сапаны басқаруда және квалиметрияда қолданылатын сараптамалық әдістердің түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дисперсті жүйелер және құрылымдау

    Мақсаты: дайын өнімді өндіру форматтарын сынау және жетілдіру, өнім сапасын жақсарту үшін дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстарды қолдануды негіздеу. Дисперсті жүйелердің сипаттамасы, дисперсті жүйелерді алу әдістері және тұрақтылығы.Түсініктеме қасиеттерін ПАВ, жоғары молекулалы қосылыстар. Қазіргі заманғы өнім технологияларында ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін зерттеу деректерін түсіндіру әдістерін таңдау. Тамақ өнеркәсібі саласының көрсеткіштерін зерделеуге және ұтымды етуге, өнім сапасын арттыруға арналған құрылымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи медиа және интернет-ресурстарды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және патенттік тексеруді жүзеге асыру;
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас, шешендік өнер және ұйымдастырушылық талант модельдерін құру, кәсіби өзара іс-қимыл және оқыту процесінде өз ойларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде дұрыс түсіндіру;
  • Халықаралық және мемлекетаралық құжаттарды қоса алғанда, ҚР аумағында қолданылатын тамақ өнімдерінің технологиясы саласындағы нормативтік-техникалық және заңнамалық құжаттаманы жүйелеу;
  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды саралай отырып, Кредиттік оқыту технологиясы бойынша ғылыми-техникалық және педагогикалық қызмет жүргізу;
  • Ғылым мен білімнің қоғам өміріндегі рөлін құрастыру және болжау; зерттеулер жүргізу, диссертациялар, ғылыми мақалалар жазу және ғылыми қызмет нәтижелерін коммерцияландыру мақсатында тамақ өнімдерінің технологиясы саласындағы арнайы пәндер шеңберінде алынған білімді қорыту;
  • Өңірдің шикізат қорларын ескере отырып, тамақ өнімдерін дайындаудың инновациялық рецептуралары мен технологияларын әзірлеу, сондай-ақ сапаның халықаралық стандарттарға сәйкестігін бақылау
  • Қайталама тамақ шикізатын өңдеу әдістеріне, сондай-ақ қалдықсыз өндірісті енгізуге ерекше назар аудара отырып, тамақ өнімдерінің биотехнологиясы саласындағы принциптер мен іргелі ғылыми білімді негіздеу
  • Халықаралық қағидаттарда тамақ өнімдерін өндіру саласындағы сапаны басқару әдіснамасын дамытуды кәсіби қызметте практикалық қолдану.
Top