6B01509 Математика в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі нарық заманында бәсекелестікке төтеп беруді қамтамасыз ететін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзіреттіліктерге сай оқу нәтижелеріне қол жеткізген, ғылыми-әдіснамалық көзқарасы мен тілдік мәдениеті қалыптасқан және практикалық іс-әрекетке кәсіби тұрғыдан дайын, математика бойынша білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдап және ұқыпты шеше білетін, білім беру саласындағы зерттеу мәселелерін анықтау және шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды білетін қабілетті математика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Элементар математика
Арифметика, бөлінгіштік қасиеттері, арифметиканың негізгі теоремасы, Евклид алгоритмі туралы түсіндіреді. Математикалық индукция, Ньютон биномы, камбинаторика элементтерін ықтималдылықты анықтайды. Негізгі геометриялық объектілер, олардың қасиеттерін сипаттайды. Геометриялық денелердің бетінің ауданы мен көлемін есептеу тәсілдерін жүйелі қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы 1
Комплекс сандар ұғымын қалыптастыру; комплекс сандарға қолданылатын амалдармен таныстыру. Комплекс сандардың геометриялық интерпретациясы және қолданылуын үйрету. Комплекс сандар ұғымын түсініп, оларға қолданылатын амалдарын түсіндіру. Игерілген математикалық әдістерді іскерлікпен қолдана білуі керек. Проблемалық есептерді математикалық түрде баяндай және шешімін табуға дағдылануы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикалық талдау 1
Студенттерді математиканы одан әрі зерттеу үшін қажетті негізгі болып табылатын математикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен ережелерімен таныстыру. Функциялар шегі теориясы, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуін оқытып үйрету. Функциялар шегі теориясы, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуін білу және түсіну. Функциялардың шектерін, Күрделі функцияның туындысын табу мәселелерін шешу (анық емес, параметрлік), функцияны туынды көмегімен зерттеуді үйрету. "Математикалық талдау 1" әдістері мен негізгі ережелерін қолдану дағдылары болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сызықтық алгебра
Сызықтық алгебраның негізгі бөлімдерін толық ажыратады. Аксиоматикалық негізде құрылған алгебралық құрылымдардың изоморфты жəне гомоморфты теорияларын түсіндіріп, олардың интерпретацияларын сипаттайды. Комплекс сандарды бір формадан екінші формаға көшіру формаларын түсіндіріп, әртүрлі формадағы сандарға амалдар қолдану ережелерін анықтайды. Озық идеяларды және мәселелерді жаңаша ұстаныммен шешуге ұсыныс жасатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы 2
Теориялық және практикалық есептерді талдауға, модельдеуге және шешуге көмектесетін курстың комплекс сандар; комплекстік талдау негіздері; комплекстік дифференциалдау; комплекстік интегралдау; Коши теоремасы және Коши формуласы; Тейлор қатарлары, шешімнің бар болуы және оның жалғыздық теоремасы және максимум принципі; оқшауланған ерекше нүктелер және Лоран қатарлары; қалындылар теориясы; анықталған және меншіксіз интегралдарды есептеу; гармониялық функциялар және конформдық бейнелеулер″ бөлімдері бойынша арнайы білімді және оларды түсінудің жоғары деңгейін қалыптастырады, студенттерді оқу әдебиетін өз бетінше меңгере білуге дағдыландырады. Курс шеңберінде студент комплекс айнымалы функциялар теориясын механиканың, электр тізбектерінің және физиканың есептерін шығаруды және қолдануды игереді. Классикалық және қазіргі математиканың негізгі ұғымдарын, теориясын, нақты есептерді шешу әдістерін үйрету. Игерілген математикалық әдістерді іскерлікпен қолдануға үйрету. Өз мамандығына сәйкес проблемалық есептерді математикалық түрде баяндай және шешімін табуға дағдылануы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
Қазақстанның рухани жаңғыруының негізгі бағыттарын айқындайды. Жастардың рухани мәдениетінің даму бағыттарын түсіндіреді. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулықта Жаңа гуманитарлық білім беруді дамыту идеяларын қолданады. Қоғамдық сананың жандануы мен қазіргі мәдени құндылықтарды салыстырады. Өзін-өзі ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады. Мемлекетіміздің тұрақтылығын сақтауда бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
Әл-Фарабиден бастап хакім Абайға дейінгі мыңжылдықтағы философиялық ойдың эволюциясын сипаттайды және қадағалайды, мыңдаған жылдар бойы қазақтардың рухани әлемін ашады, қазіргі Қазақстан өміріндегі дәстүрлі исламның рөлі мен маңызын, қазіргі қоғамдық өмірдегі діни құндылықтардың ерекшеліктерін анықтайды. Әл-Фараби мұрасындағы адамның рухани-адамгершілік қалыптасу процесін зерттейді. Интегралды дүниетанымның қалыптасуының эстетикалық аспектісін және әл-Фараби мұрасының рухани құндылықтарының сабақтастығын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау 2
Кәсіби қызметте Математикалық талдаудың-2 негізгі ережелері мен әдістерін қолдана білу, оны оқыту практикасында жүзеге асыру, математикаға қызығушылықты қалыптастыру әдістерін үйрету. Бірнеше нақты айнымалылардың функцияларын дифференциалдық есептеудің негізгі ұғымдары мен әдістері, бір айнымалының функцияларын интегралдық есептеу, сандық және функционалды қатарлар мен Фурье қатарларының теорияларын меңгерту. Бірнеше айнымалылардың функцияларын экстремумға саралау, зерттеу, функциялардың шекті мәндерін есептеу, функциялардың жуық мәндерін есептеу, сандық және функционалды қатарларды зерттей білу. Басқа математикалық пәндерді оқу үшін де, маманның болашақ кәсіби қызметінде де қажетті теориялық материалды еркін меңгеруге дағдылануы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базалары мен әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудегі заманауи модельдер жөніндегі ұғымдар анықтайды. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түзету-психологиялық іс-әрекетінің технологиясы мен теориялық білім негіздерін практикада қолдануға үйретеді. Білім беру ұйымдарындарының қызметкерлерімен, балалармен және ата-аналармен жұмыс жүргізеді. Психология-медико-педагогикалық консилиумның қызметін ұйымдастырады. Инклюзивті процестердің тиімділігін талдау құралы ретінде мониторинг технологиясын қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логикалық алгебра
Логикалық есептерді шешуде дұрыс әдістерді таңдауды түсіндіреді. Шешімнің негізгі әдісін анықтайды. Логикалық операцияларды қолдана отырып есептерді шешу алгоритмін жасайды. Шешімдер бойынша қорытындыларды талдайды. Есептерді шешуде логикалық алгебраның заңдылықтарын тұжырымдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты-ғалым-педагог идеяларының ғылыми-теориялық негіздерін тұжырымдау. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлау. Кәсіби қызметте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қолдану. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет түрлерін талдау. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастыру. Шығармашылық тапсырмаларды, жобаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық геометрия және топология
Евклид кеңістігінің дифференциалды көрінісін, топологиялық кеңістікті, топологиялық кескінді түсіндіреді. Бетіндегі доғаның қисық ұзындығының есептерін және қисықтар арасындағы бұрыштарды шешуге үйретеді. Гаусс-Бонн теоремасын, изометриялық беттерді, жер бетіндегі геодезиялық сызықтарды талдайды және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Қазіргі менеджменттің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Педагогикалық менеджменттің принциптері мен заңдылықтарын сипаттайды. Педагогикалық қызметтегі инновациялық бағыттарды бағалайды. Өндірісті басқарудағы жаңа әдістердің кәсіби тиімді технологияларын сипаттайды. Біртұтас педагогикалық процестің диагностикасын жүргізеді. Білім беру мектептері жұмысының жоспарланған нысандарының орындалуын бағалайды. Мектепті басқарудың инновациялық технологиялық моделін жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты-кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Орыс тіліне қатысты базалық және бейіндік деңгейде тілдер бойынша білім беру бағдарламаларын түсіндіру. Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында барабар өзара әрекеттесуге дайындықта көрінетін тілдің тәрбиелік әлеуетін іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы 3
Болашақта математик мамандарды осы курс негізінде нақты білімдермен, практикалық дағдылармен қамтамасыздандыру және комплекс айнымалы функциялар теориясын практикада қолдануды, алған білімдерін толықтыру. Комплекс айнымалы функциялар теориясының негізігі қасиеттері мен теоремаларын дәлелдеуді үйрету; конформды бейнелеу теориясын ұғымдарын қалыптастыруды үйрету. Комплекс айнымалы функциялар теориясының негізігі қасиеттері мен теоремаларын дәлелдеуді үйрету. Конформды бейнелеу теориясын ұғымдарын қалыптастыруға үйрету. Есептер шығару барысында ойды жүйелеп, оның пәрменділігін арттыруға қажетті әдістерге дағдыландыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия
Жазықтықтағы және кеңістіктегі векторлардың қасиетін, әртүрлі теңдеулермен берілген түзу сызықтар теориясының қасиеттерін түсіндіреді. Векторлар және түзу мен жазықтықтың негізгі теңдеулерін олардың арасындағы өзара қатысын сипаттайды. Геометриялық нақты есептерді шешу тәсілдерін және зеттеудің негізгі әдістерін сынайды. Негізгі теоремаларды, формулаларды қолданып, есептерді шешу әдістерінің математикалық модельдерін құрады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 3
Математикаға мамандандырылған студентті ғылым мен техниканың басқа салаларында туындайтын мәселелерді шешуге әртүрлі функцияларды саралау және интеграциялау аппараттарын қолдануға үйрету. Еселік интегралдар, қисық сызықты интегралдар және беттік интегралдар теориясын үйрету. Бірнеше интегралдарды есептеу, оларды физикалық және геометриялық есептерге қолдану, бірінші және екінші типтегі қисық сызықты және беттік интегралдарды есептеуге үйрету. Бірнеше тәуелсіз айнымалылардың функцияларын біріктіру әдістері; бірінші және екінші типтегі қисық сызықты интегралдарды есептеу және оларды өріс теориясының элементтерімен әртүрлі есептерге қолдануды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шектер теориясы
Сан тізбегін, тамаша шектерді таба білу жолдарын сипаттайды. Функция шегі туралы негізгі ұғымдарды, әдістерді, заңдарды қолданады. Шектерді теориясындағы есептерді шығарудың түрлі әдістерін талқылап, оларға қолданылатын амалдарды салыстырады. Есептерді шешуге қажетті деңгейде таным әдістерін айқындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау 4
Күрделі айнымалы аналитикалық функцияларды зерттеу әдістерін игеруге үйрету. Коши интегралы теориясы, Тейлор мен Лоранның ыдырауы, шегерімдер теориясы және оны интегралдарды есептеуге қолдану. Күрделі айнымалы функциялар теориясын логикалық негіздеу мәселесі және оны шешудің әртүрлі жолдарын үйрету. Күрделі сандар теориясын, аналитикалық функцияларды, күрделі айнымалы функцияның интегралдық теориясын құрудың бір жолын үйрету. Күрделі сандармен жұмыс істеу; кешенді айнымалы функцияларды біріктіру және саралау; кешенді айнымалы күш қатарларымен жұмыс істеу дағдыландыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Комплекс айнымалы функциялар теориясы 4
Студенттердің кәсібіне сай негізгі математикалық білімдерін қалыптастыруға үйрету. Олардың математикалық есептерді шығаруда теориялық білімдерін тиімді қолдану дағдысын және есептерді шығару жөніндегі әдістемелік біліктіліктерін қалыптастыру. Математикалық тілді меңгерту; Теоремаларды дәлелдей білу; берілген пәнде басқа пәндерде алған білімдер мен әдістерді қолдана білу; басқа ғылыми облыстарда осы пәндегі білімді қолдана алу; өзінің кәсіби қызметінің нәтижесіне жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру. Математикалық білімін өздігінен жетілдіруді қамтамасыз ету және қолданбалы есептерге комплекс айнымалы функциялар теориясын шешуге жүргізуге дағдыландыру; аналитикалық әдістерді компьютерде қолдана білу; логикалық және алгоритмдік ойлауды жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бағалау жəне олардың түрлері, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін айқындайды. Тұлғаға бағытталған оқытудың бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мəнін, мақсаты мен ұстанымдарын түсіндіреді. Критериалды бағалау бойынша білімді кəсіби іс-əрекетте қолдану жолдарын сипаттайды. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың түрлерін (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтық бағалау) ажыратады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды теңдеулер
Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын түсіндіреді. Тәуелсіз айнымалыны, ізделінетін функцияны және оның бірінші ретті туындысын байланыстыратын теңдеуді зерттейді. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін анықтап, дербес, жалпы шешімдерін табу алгоритмін құрады. Тұрақты коэффициентті сызықтық дифференциалдық теңдеулердің жалпы, дербес шешімдерін кесте арқылы саралайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пәннің мақсаты-балалардың, жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын қалыптастыру. Жүйке жүйесінің функцияларын, жүйке жүйесінің құрылымын, шартты және шартсыз рефлекстерді түсіндіру. Жоғары жүйке қызметінің түрлерін және анализаторлар гигиенасының жас ерекшеліктерін талдау. Тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктерінің сипаттамасы: шаршау, өнімділік, өнімділіктің өзгеруі. Оқу процесінің гигиенасын және вегетативті жүйелердің жас ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көп айнымалылар функциясы
Көп айнымалылар функциясының ұғымын, үздіксіздігін, дифференциалын, интегралын, оларды қолдануды түсіндіреді. Функция дифференциалын табу алгоритмдерінің құрылысын түсіндіреді және сипаттайды. Мәселенің, мәселенің және жеке ойлаудың шешімін іздеуді қарастырады. Бірнеше интегралдың мазмұнын жан-жақты ашады, оны есептерді шешуде тиімді қолданады және алгоритм жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Рекуренттік арақатыстар, Фибоначи саны, қосынды, теориясын сипаттайды, пікірлерді айқындап, олардың негізгі әдістерін, рекуренттік арақатыстардың асимптоталық шешімдерін талдайды. Есептерді шығаруда түрлі әдістерді дұрыс таңдау жолдарын сипаттап, әдістерді сыни көзқарас тұрғысында таңдайды. Есептерді шешу алгоритмдерін құруға қабілетті болып, тұжырымдар жасайды. Дискретті математиканың жалпы заңдары арқылы есептерді шешеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика оқыту әдістемесі
Мектепте математиканы оқытудың әдістемелік жүйесі мен оның негізгі компоненттерінің жалпы сипаттамасын анықтайды. Математиканы оқытудың дəстүрлі жəне инновациялық технологиялар әдістер ерекшеліктерін салыстырады. Мектептегі математиканың жүйелі курсындағы негізгі блоктарды оқытудың теориясы мен практикасының қазіргі жайын, даму тенденциясын саралайды. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, оқыту тәсілдерін жүйелейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық әдістер
Зерттелетін обьектінің ең маңызды қасиеттері мен ерекшеліктерін анықтайды. Математикалық модельдерге арналған есептерді шешеді Ақиқат дүниедегі әртүрлі құбылыстардың математикалық тілде моделін құрады. Оларды математикалық қатынастар, белгілер арқылы сипаттайды. Қазіргі математикада жай итерация әдісін тұжырымдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың түрлі салаларда қолдануын түсіндіреді. Толық ықтималдылықтар формуласына есептер шығару жолдарын анықтайды. Процестер мен құбылыстардың ықтималдықтық-статистикалық моделдерін жасайды. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын есептер шығаруда тиімді қолдану тәсілдерін тұжырымдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өрістер теориясы
Кеңістіктің скалярлық, векторлық, тензорлық аймақтарының қасиеттерін сипаттайды. Өрістің өзгерісін дивергенция мен құйын арқылы анықтайды. Өрістерді және олардың бөліктерін зерттеуді ағын, циркуляция ұғымдары арқылы бағалап, қарастыруға бағыттайды. Остроградский Стокс формулаларын есептерді шешуде жүйелі пайдалануға ынталандырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы
Есептің берілгенін оқып, жаңа терминдердің, қиын ұғымдардың мағынасын анықтайды. Берілген есептерде қарастырылатын физикалық процестер мен заңдарды түсіндіреді. Ізделініп отырған физикалық шамамен берілген шамалардың арасындағы заңдылықты төжірибе нәтижесіне талдайды. Математикалық амалдар мен түрлендірулерді, физикалық заңдар мен эксперименттің сандық жəне сапалық мағыналарын түсіндіреді. Физикалық құбылыстар мен заңдылықтардың практикалық маңызын өмірмен байланыстырып қолдануға бейімдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін, әлемнің қазіргі физикалық бейнесіне негізделген заңдар мен қағидалар туралы іргелі білімді үйретеді. Зерттеу әдістерін қолданудың эксперименттік, теориялық тәсілдерін анықтайды. Физикалық құбылыстардың компьютерлік моделін талдайды. Инновациялық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, заманауи зертханалық жұмыстарды жасау үшін жобалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау тілдері
Бағдарламалау парадигмалары туралы түсініктерді сипаттайды. Базалық бағдарламалау тілдерінің алфавитін, синтаксисін және семантикасын талқылайды. Базалық бағдарламалау тілдерін үйрену және тәжірибеде қолданады. Базалық бағдарламалау тілдерінің құрал-саймандарымен жұмыс істеу іскерліктерін дәлелдеп көрсетеді. Қандайда бір есептерді практикалық жүзеге асыру үшін бағдарламалық қосымшаларын жасайды және жобалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
1C:Кәсіпорын
Оқушылардың есептеу–аналитикалық есептерінің объектілі-бағдарлы бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады. Студенттерде 1С Кәсіпорын платформасында әкімшілендіру конфигурациясы мен жүйелерінде қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Теориялық, әдістемелік, ақпараттық жүйелердің алгоритмдерін әзірлеу саласындағы экономикалық есептер мен бағдарламалық құралдардың шешімдерін талдайды. Аналитикалық және практикалық дағдыларды эксперименттік зерттеу саласында қолданылатын негізгі әдістер мен құралдарды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cалу есептері
Есептерді шығаруда геометрияның барлық тарауларын қайталап теориялық материалдарды терең түсіндіреді. Сызбаның өлшем құралдарын қолдануға үйретеді. Салу есептерін шешу әдістерін терең игертіп, геометриялық салу есептерін шығару әдістері тиімді қолданады. Жазықтықтағы және кеңістіктегі салу есептерін толық меңгеріп, көпжақтардың қималарын салу әдістерін негізгі орта мектепке қатысты материалдарда пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық физика теңдеулері
Физикалық құбылыстардың математикалық модельдерінің теориясын сипаттайды. Штурм-Лиувилль есебінің шешімін табу әдісін таңдайды. Пуассон теңдеуінің шешімін құру тиімділігін саралайды. Есептер шығару жолдарын өзіндік сыни көзқарасына сәйкес таңдайды. Дирихле есебі үшін Грин функциясының мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдануға бағыттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тригонометрия
Тригонометриялық функциялар графигін және қасиеттерін жан-жақты ашып, түсіндіреді. Тригонометриялық формулаларды қорытып, дәлелдеуін түсіндіріп, гипотеза әзірлейді. Кері тригонометриялық функциялар, осыған байланысты теңдеулер мен теңсіздіктерді шешеді. Тригонометриялық формулаларды есептер шығаруда тиімді қолданып, сыни тұрғыда тұжырымдар жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Big Data Management
Үлкен көлемдегі мәліметтерді өңдеу және талдау жүйесін пайдалану және әзірлеу саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Бұл пәнді оқу түлекті келесі кәсіби міндеттерді орындауға дайындайды: аналитикалық есеп беру, деректерді алдын-ала өңдеу, деректерді визуализациялау, деректердің үлкен массивінде деректерді іздеу әдістерін әзірлеу, енгізу және қолдану, жұмыс нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Векторлық алгебра элементтері
Тензордың жалпы анықтамасын түсіндіреді. Өріс теориясындағы сызықтық түрлендірулерді сипаттайды. Теореманы өлшеу және негіз ұғымымен, векторлық кеңістіктегі векторды көбейту және екі векторды қосу арқылы дәлелдейді. Геометрияны дұрыс есептеу үшін әртүрлі әдістерді қолданады. Заңдарды талдайды, тензордың кез-келген компоненттерін түрлендіреді. Есептерді шешу алгоритмін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геометриялық есептерді шешу практикум
Мектеп математика курсындағы геометриялық қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін анықтайды. Геометриялық есептерді шешу техникасында тәжірибелік дағдыларды түсіндіреді. Геометрияның планиметрия және стереометрия курсындағы негізгі заңдылықтарды қолданып, есептер шығару тәсілдерін сыни тұрғыда салыстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қиындығы жоғары есептер шешу теориясы
Қиындығы жоғары есептер шешу теориясын түсіндіреді. Қиындығы жоғары есептерді шығаруда математикалық заңдылықтар мен формулаларды дұрыс қолданады. Мектеп математика курсындағы қиындатылған есептерді өз бетімен шығаруға баулиды. Олимпиадалық сұрақтардың, есептердің жауабын өз бетінше анықтауға, оларды жүйелі қолдануға машықтандырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық есептерді шешу практикум
Мектептегі математика курсының толық көлемді материалдарымен қатар іргелі, негізгі математикалық пәндерді анықтайды. Математикалық есептерді шешу техникасында тәжірибелік қолдануға дағдыландырады. Теңсіздіктерді дәлелдеу, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелеріне берілген есептерді шешу алгоритмін құрайды. Есептердің шешімдерінің математикалық моделдерін құрады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геометрия негіздемелері
Геометрияның дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі теоремаларын түсіндіреді. Геометриялық есептерді шешу және зерттеу әдістерін сипаттайды. Геометрияның қарапайым есептерін шығаруда әртүрлі әдістерді дұрыс таңдауға бағыттайды. Геометрия негіздемелерінің заңдылықтарының мазмұнын жан-жақты ашып, оны есептер шығаруда тиімді жолдарын тұжырымдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геометрия тарихы
Геометрияның шығу тарихын зерттеп, талқылайды. Геометрия ғылымының дамуындағы түрлі цивилизациялардың мәнін сипаттайды. Кеңістіктегі пішіндерді салудың әдіс-тәсілдерінің тиімділігін салыстырады. Мектеп геометрия курсының әрбір мазмұнды әдістемелік бағыттарын қайталайды. Есептер шығару жолдарын өзіндік сыни көзқарасына сәйкес таңдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандартты емес есептерді шешу
Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді оқыту әдістерін түсіндіреді. Қиындығы жоғары логикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін айқындайды. Есептерді шығаруда шығармашылық ізденістерін дамытып, негізгі есепті дара есептерге бөлуді саралайды. Стандарт емес теңдеулер мен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешуде әртүрлі әдістерді қолдануға бейімдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Мектептегі алгебра курсының материалдарын қамтитын есептерді шығару әдістерін сипаттайды және оларды есеп шығаруға қолданады. Есептерді шығаруда шығармашылық ізденістерін дамытып, негізгі есепті дара есептерге бөлу жолдарын айқындап, таңдайды. Алгебра курсының есептерін шешу техникасында тәжірибелік дағдыларды игертеді. Берілген есептерді шешу алгоритмін құрайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп геометрия курсын оқыту әдістемесі
Геометрияны оқыту әдістемесінің негізгі тұжырымдарын, мақсатын, міндеттерін сипаттайды. Математиканы оқытуда қолданылатын танымдық әдістер, оқыту құралдары мен жабдықтары, оқыту формалары, яғни математиканы оқытудың әдістемелік жүйесін тұжырымдайды. Жалпы методиканың жеке мәселелерін және арнайы методиканың жеке мәселелерін оқытуда оқушылардың есептеу шеберліктерін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық статистика элементтері
Алгебралық оқиғаларды, ықтималдықтар теориясының аксиоматикалық негізін, элементар түсініктер мен теоремаларды сипаттайды. Статистикалық мәліметтерді өңдейді. Статистикалық есептерді өз бетімен шығаруда негізгі ұғымдарын тұжырымдайды. Математикалық статистика элементтерінің жалпы заңдылықтарын игеріп, есептердің шығару жолдарын тексереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Cандар теориясы
Бірайнымалы, бірнеше айнымалы көпмүшеліктер, симметриялы көпмүшеліктер теориясын түсіндіреді. Салыстырулар теориясы, қалындылар кластарының сақинасы мен өрісін сипаттайды. Берілген модуль бойынша сандардың көрсеткіштерін табуға дағдыландырады. Көпмүшеліктердің түбірін табудың мазмұнын жан-жақты ашып, оны есептер шығаруда тиімді пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік технологиялар
Компьютер жұмысының жалпы принциптерін, негізгі логикалық элементтер мен санау жүйелерін анықтайды. Ақпараттық жүйелерді, деректер қоймаларын, деректер қоймаларын басқару жүйелерін, бағдарламалық жасақтаманың стандартты пакеттерін, жергілікті және ғаламдық есептеу сайттарын түсіндіреді. MS Office негізгі қосымшаларын қолданады, сандарды бір шоттан екінші шотқа аударады, ақиқат кестелері мен Кодтау кестелерінің логикалық өрнегін жасайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математикалық талдау, сандар теориясы, алгебра, геометрия, ықтималдықтар теориясы және логикалық математика негіздерін меңгереді. Математикалық білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдайды және шешеді, педагогикалық құрылымда ақпараттық технологияларды пайдаланады.
- Кәсіби қызметтің әртүрлі жағдайларында икемділік пен ұтқырлықты көрсетеді, білім беру жүйесін дамытудың өзекті проблемаларына жауап беретін математиканы оқыту теориясы мен әдістемесін, инновациялық педагогикалық технологиялар бойынша терең эмпирикалық және теориялық білімді қамтамасыз ететін адамның қасиеттерін меңгереді.
- Сыни ойлау мен өз бетімен іздену қабілетін дамыта алатын, білім алушыларға арналған оқу-әдістемелік жұмыстарды талдай алу практикалық дағдыларын көрсете алады. Инклюзивті білім беру принциптерін білім беру үрдісіне қолдана алады, білім берудегі қажеттілікті ерекше талап ететін балалармен жұмыс жасау қабілетіне ие.
- Кәсіби қарым-қатынас дағдыларын одан әрі кәсіби дамыту үшін қолдана алады.
- Көп мәдениетті қоғамда, педагогикалық ынтымақтастық пен толеранттылықта қарым-қатынас жасай алады; кәсіби қызмет үшін қажетті қазақ, орыс және шет тілдерінде білікті және сындарлы диалог жүргізеді.
- Экономика және құқық, экология салаларындағы кәсіби дағдыларды, кәсіпкерлік пен көшбасшылық қабілеттерін, сондай-ақ, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін меңгереді.
- Практикалық педагогикалық міндеттерді шешу кезінде әртүрлі пәндер бойынша білімдерін жинақтай алады. Әлеуметтік серіктестік және педагогикалық ынтымақтастық бойынша практикалық дағдыларды көрсетеді.
- Білім беруде инновациялық технологияларды зерттеу және қолдану, құбылыстарды физикалық зерттеу, педагогикалық қызметке жоғары қызығушылық, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру қабілеттерін қалыптастырады
- Сыни ойлау дағдыларын дамытады, жаңа педагогикалық идеяларды әзірлейді, балама шешімдерді іздеуді жүзеге асырады, педагогикалық білім беру саласында авторлық инновациялық идеяларды іске асырады.
- Қоғамдық пікірге, дәстүрлерге және әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-мәдени құндылықтарды түсінеді, дене тәрбиесі саласында мәдени-физиологиялық білімді қолданады, салауатты өмір салтын ұстанады. Өскелең ұрпақты "Мәңгілік Ел"ортақ идеяларында тәрбиелейді.
- Болашақ кәсіби қызметінде білім беру процесінің мониторингі мен бағалау ерекшеліктерін, білім беру мазмұнын, педагог кадрлардың біліктілігін өзектендірудің, білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі бағыттарын пайдаланады.
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін, философиялық білімі мен дүниетаным құрылымын, тіршілік саласындағы құқықтық актілерді, балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын түсінеді.
Ұқсас БББ
6B01509 Математика
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
6B01509 Математика-Информатика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01509 Математика-Физика (көптілді білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01509 Математика
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01509 Математика-Физика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті