6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – мемлекеттік және жергілікті басқару және мемлекеттік қызмет, экономика және бизнес, қоғамның әлеуметтік-мәдени өмірі саласында кәсіби ұйымдастыру-басқару, жоспарлау-экономикалық, әлеуметтік-басқару, қаржы-талдау және ғылыми-зерттеу, жобалау қызметін жүзеге асыруға дайындық.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Мемлекеттік қызметшілердің ұйымдастырушылық тәртібі мен мәдениеті
Пәннің мақсаты – студенттерде мемлекеттік ұйымдарда тиімді басқару және өзара әрекеттесу үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Мемлекеттік қызметшінің ұйымдастырушылық тәртібінің негіздері. Мемлекеттік қызметшінің жеке басын куәландыратын құжат. Ұйымдардағы топтық мінез-құлық. Мемлекеттік қызметшінің басшылығы және басқаруы. Ұйымдағы коммуникациялар. Мемлекеттік қызметшінің ұйымдастырушылық мәдениеті. Ұйымдағы қайшылықтар. Ұйымдағы өзгерістер мен даму. Мемлекеттік қызметшілердің ұйымдастырушылық тәртібінің этикалық аспектілері. Стрессті басқару және жұмыс орнындағы әл-ауқат.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты: экономикалық теория саласындағы білімді алу, кеңейту және тереңдету, ғылыми әлеуметтік-экономикалық дүниетанымды қалыптастыру, экономикалық теорияның концептуалды аппаратын, негізгі ұғымдары мен модельдерін меңгеру, экономикалық теорияның күрделі мәселелерін өз бетінше шарлауға мүмкіндік беру. жалпы экономиканы, нарықтық экономикадағы шаруашылық субъектілерінің мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдау. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Экономикалық теория пәні және зерттеу әдістері. Қоғамдық өндіріс негіздері, меншік және экономикалық жүйелер, қоғамдық шаруашылықтың нысандары, нарықтық экономиканың жалпы сипаттамасы, бәсекелестік теориясы, нарықтық инфрақұрылым, сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздері, капиталдың айналымы мен айналымы, кәсіпорын, кәсіпкерлік қызмет, мәні. және нысандары, жұмыссыздық пен инфляция экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі ретінде, экономиканың циклдік дамуы, мемлекеттік реттеу: мәні, мақсаттары, құралдары. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі, ойын әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Мақсат – нарық жағдайындағы үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқын түсінуге негіз жасайтын экономиканың іргелі пәндерінің бірін зерттеу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Микроэкономика пәні мен әдістері Экономикалық қызмет етудің нарықтық механизмі. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі Тұтынушылардың мінез-құлқының теориясы Экономикалық айналым және экономикалық жүйелер Өндіріс теориясы Өндіріс шығындары Жетілген бәсеке жағдайындағы фирманың мінез-құлқы Монополист фирманың мінез-құлқы Монополистік бәсеке және олигополия Еңбек базары Капитал нарығы және жер нарығы Жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік Ақпарат экономикасы, белгісіздік және тәуекел Компанияның пайдасы Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері қолданылады: кейс оқыту және талқылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық саясат
Пәннің мақсаты - студенттердің мемлекеттің экономикалық жүйесі туралы теориялық білімдерін меңгеру, сондай-ақ ел экономикасына әсер етудің әдістері мен құралдарымен танысу. Пән шеңберінде келесі сұрақтара зерделенеді: мемлекеттің экономикалық саясатының макроэкономикалық модельдері мен бағыттары; экономикалық процестер және оларға экономикалық саясат тарапынан әсер ету тәсілдері. Белсенді оқыту әдістері – оқытудың "тренажерлік" әдістері, жағдаяттық есептер, қателерді анықтау әдісі, жобалар әдісі, кейс-әдіс, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы кәсіпорындардың негізгі ішкі жүйелерінің жұмыс істеу механизмдері туралы білім алу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Кәсіпорын экономикалық жүйенің негізгі буыны, шаруашылық субъектісі ретінде. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Шикізат, материал және отын-энергетикалық ресурстар. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорындағы еңбекақы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі. Өнімді өндіруге және өткізуге кеткен шығындар. Кәсіпорынның маркетингтік және өндірістік қызметі. Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету. Кәсіпорын қаржысы. Кәсіпорын қызметінің қаржылық нәтижелері. Кәсіпорынның экономикалық тиімділігі. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық экономика
Пәннің мақсаты: туралы жүйелі түсінік қалыптастыру әлемдік экономиканың қазіргі жағдайы және халықаралық экономикалық қатынастар. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Халықаралық экономиканың қалыптасуы мен құрылымы. Әлемдік экономика: дамудың объективті негіздері мен заңдылықтары. Тауарлар мен қызметтердің халықаралық саудасы. Капиталдың халықаралық қозғалысы. Халықаралық еңбек миграциясы Дүниежүзілік валюта жүйесі. Қаржы нарығы. Халықаралық экономикалық интеграция. Белсенді оқыту әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Пәннің мақсаты – жалпы ұлттық экономиканың қызмет ету нәтижелерін анықтау үшін макроэкономикалық талдауды меңгеру, негізгі макроэкономикалық өзгерістердің мәні мен динамикасын анықтайтын факторларды зерттеу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Макроэкономиканың пәндік және әдістемелік принциптері. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Ұлттық шоттар жүйесі. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс (AD-AS үлгісі). Макроэкономикалық тұрақсыздық: экономикалық циклдар, жұмыссыздық және инфляция. Тұтыну және үнемдеу. Ақшаға сұраныс пен ұсыныс. Нарықтардың өзара әрекеттесуі. IS моделі – LM. Фискалдық саясат. Капиталдың жинақталуы және экономикалық өсу. Бюджет тапшылығы және мемлекеттік қарыз. Валюталық қатынастар: мәні, субъектілері, айырбас құралдары. Валюта бағамының режимдері және жиынтық сұраныс. Халықаралық сауда және сауда саясаты. Курс шеңберінде кейс кезеңдері мен практикалық және ситуациялық есептерді шешу қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы менеджмент туралы қажетті білім жиынтығын қалыптастыру, басқару шешімдерін қабылдау және жүзеге асыру дағдылары мен құзыреттерін дамыту. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Қазіргі заманғы менеджменттің мәні мен сипатты белгілері. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасы. Басқару функциялары. Басқару әдістерінің жүйесі. Басқарудағы коммуникация. Іскерлік әңгіме. Басқару шешімдерін қабылдау процесі. Көшбасшылық: билік және серіктестік. Персоналды басқару негіздері. Жанжалдарды басқару. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Статистика
Пәннің мақсаты: бастапқы мәліметтерді жинау және өңдеу, макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеу және жалпы ел экономикасының, оның салалары мен секторларының жағдайы мен дамуын талдау, салааралық теңгерімді құру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: негізгі түсініктер, ҰШЖ-ның пайда болуы мен дамуының қысқаша тарихы, отандық экономиканың әрбір есебін құру әдістемесі, сыртқы экономикалық байланыстар шоттары, салааралық баланс, оның жеке квадранттары. Сабақтың әдісі: тест тапсырмалары, кестелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржы негіздері
Пәннің мақсаты - студенттердің қаржы саласындағы білімдерін игеру, экономикалық процестерді дамытудағы қаржылық заңдылықтарды анықтай білу және қаржылық мәселелерді сыни тұрғыдан талдау; нақты өмірдегі қаржылық жағдайларды барабар бағалау дағдыларын дамыту; қаржылық қатынастарды ұйымдастырудың формалары мен әдістерін практикалық қолдану бойынша құзыреттіліктер. Курстың мазмұны: әлеуметтік өндірістегі қаржының мәні, функциялары және рөлі. Қаржы жүйесін ұйымдастыру. Қаржы саясаты және қаржы механизмі. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы. Мемлекеттік қаржы. Мемлекеттік кірістер мен шығыстар. Салықтар және салық салу. Мемлекеттік бюджет. Мемлекеттік бюджеттен тыс қорлар. Мемлекеттік несие және мемлекеттік қарыз. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандыру. Экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу. Қаржы нарығы. Сыртқы экономикалық байланыстар жүйесіндегі қаржы. Қаржы және инфляция. Оқыту әдістері: міндеттерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар, "миға шабуыл"семинарларын өткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Экономика және бизнес негіздері
Пәннің мақсаты – экономикалық жүйенің қызмет ету механизмдері және кәсіпкерлік кәсіпкерлік саласында білім алу. Пән аясында жалпы теориялық және практикалық мәселелер қозғалады: экономикалық жүйенің модельдерін құру; экономикалық категориялар; ресурстық қолдау; нарықтық экономика; экономиканы мемлекеттік реттеу; кәсіпкерлік идеяларды жобалау алгоритмі, кәсіпкерлікті бизнес-модельдеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: Ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру және оны практикалық іске асыруға жеткізу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Экономикалық зерттеулер жүргізудің әдістері мен әдістемесі. Ғылыми зерттеуді жоспарлау. Экономикалық теорияларды, заңдарды зерттеу, шолу процесі. Экономикалық модельдеу және ұйымдық-экономикалық механизмдерді дамыту мәселелері. Ғылыми зерттеулерді коммерцияландыру. Ғылыми идеяларды жариялауға және ілгерілетуге арналған заманауи платформалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: маркетингтік орта және оның компоненттері; және маркетингтік зерттеулер; нарықтағы тұтынушылық мінез-құлық теориялары; нарықты сегменттеу және өнімді орналастыру; баға және баға стратегиясы; тарату және тауар тарату жүйелері; тауарлар мен қызметтерді жылжыту; маркетингті басқару және жоспарлау және бақылау процесі. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; имитациялық әдістер, топтық жұмыс
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Шетелдерде экономиканы мемлекеттік реттеу
Курстың мақсаты – шет елдердегі экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық және практикалық негіздері мен механизмдерін оқып үйрену. Пән келесі мәселелерді қарастырады: мемлекеттік капитал қорларын шетелде бөлудің күші, принциптері және аумақтық-құрылымдық көрсеткіштері; шет мемлекеттердің экономикасын реттеудің несиелік механизмі; шетелдегі банк қызметін мемлекеттік реттеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс әдістері, ойын ойнау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
«Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәнін оқып-үйренудің мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қалыптастыру болып табылады. -әлеуметтік құбылыс. Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты: Қолма-қол ақша қозғалысын болжау негізінде жеке қаржылық жоспар құру, қаржы нарығын талдау және экономикалық және қаржылық есептердің әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары, міндеттері. Ақшалай есеп айырысулар мен төлемдер. Жеке қаржы, салықтар және салық салу. Банк қызметтері, сақтандыру, қаржы нарығы. Жеке кәсіпкерлік, банкроттық. Жеке қаржылық қауіпсіздік. Кірістер мен шығыстарды талдау. Салықтарды, зейнетақы жарналарын, сақтандыру жарналарын есептеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Пәннің мақсаты – әлеуметтік-экономикалық жүйеге әсер ету мақсатында әртүрлі деңгейдегі институттар арқылы мемлекет жүзеге асыратын заңнамалық, әкімшілік және экономикалық сипаттағы шаралар жүйесі туралы білімді қалыптастыру. Пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: ұлттық экономиканы тұрақтандыру, елдің әлеуметтік дамуын қолдау, ұлттық экономиканы дамытуда стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу мақсатында мемлекеттік құрылымдар мен қоғамдық ұйымдар жүзеге асыратын құқықтық, орындаушылық және бақылау сипатындағы іс-шаралар. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер, ойындар өткізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және соның негізінде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды дамыту; - университет қызметінің барлық салаларында сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты жүзеге асыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын табысты іске асыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерделеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін дамыту. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Логика
Курстың мақсаты - студенттерді формалды логиканың негізгі қағидаларымен, логикалық ойлау дағдысы және қабілетіне, қоршаған ортаны ғылыми тұрғыдан қарастыру мен түсінуде тәжірибелік қолдануға, сондай-ақ ғылыми әдістерді кәсіби жұмысқа қолдануға оқыту. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: студенттердің жалпы идеялық және теориялық-әдістемелік базасын дамыту; - студенттерге формальды логиканың негізгі принциптерін, логикалық ойлау дағдылары мен дағдыларын, ғылыми көзқарас пен қоршаған әлем туралы білімдерін үйрету; - шындықты талдау және түсіну үшін білімді практикалық қолдану; - кәсіби жұмыста ғылыми әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің теориялық білім алуы және бухгалтерлік есеп негіздері саласындағы практикалық білім мен дағдылар, есеп беру, кәсіпорынның есеп саясатын қалыптастыруда. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Қолданыстағы ҚЕХС және ҚЕҰС, бухгалтерлік есеп қағидаттарына, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда бухгалтерлік есептің теориялық негіздерін, оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу. Курста мыналар қарастырылады: бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі, Бухгалтерлік баланс, шоттар және қосарланған жазба, жұмыс процесін бастапқы бақылау және ұйымдастыру, шығындарды өлшеу және ағымдағы бухгалтерлік есеп, кірістерді, шығыстарды есепке алу және қаржылық нәтижені қалыптастыру, қаржылық есептілік негіздері. Кейс мәселесін шешу қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология негіздері
«Экология негіздері» пәнін игерудің міндеттері: студенттердің экология туралы пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы заманауи түсініктерін қалыптастыру; студенттерді экологияның терминологиясымен, негізгі түсініктерімен және заңдарымен таныстыру. Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады. Қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде Құзыретті шешімдерді болжау және қабылдау. Халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлар, апаттар, дүлей зілзалалар тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Жойылу салдарын жою.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Мемлекеттік басқарудағы стратегиялық жоспарлаулар мен бюджеттік үрдістер
Пәннің мақсаты: Бюджеттік процестерді мемлекеттік басқарудың заманауи тұжырымдамалары негізінде стратегиялық жоспарлау саласындағы білімді қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Мемлекеттік басқарудағы стратегиялық жоспарлау мен бюджеттеудің институционалдық аспектілері. Стратегиялық мемлекеттік басқару әдістемесі және бюджеттік процестерді құру. Стратегиялық баламаларды қалыптастыру және талдау. Стратегиялық жоспардың құрылымы мен мазмұны. Бюджеттік процестерді стратегиялық жоспарлау және жүзеге асыру. Бюджетті басқару және бақылау. Бюджеттік қадағалау және есеп беру. Мемлекеттік басқарудағы экожүйелік тәсіл. Белсенді оқыту әдістері: аналитикалық, ұйымдастырушылық-практикалық әдістер және кейс-стадилер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәнді оқудың мақсаты – инвестициялық және инновациялық Startup жобаларын әзірлеуде практикалық дағдыларды меңгеру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Стартап жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнесті модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның кадрлық ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Шығындардың, кезең шығындарының және шығындарының экономикалық негіздемесі. Баға белгілеу. Қаржылық жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Іскерлік әкімшілік
Пәннің мақсаты-студенттерге кәсіби қызметте тиімді әкімшілік шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін әкімшілік-басқару қызметі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Пән аясында келесі сұрақтар зерттеледі: ұйымдастырушылық мінез-құлық және даму, ұйымды құрылымдау, организациядағы коммуникациялар, Ақпараттық технологиялар, іскери хат. Белсенді оқыту әдістері-ситуациялық есептер, қателерді анықтау әдісі, Жоба әдісі, кейс-әдіс, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Басқарушылық кеңес беру
Пәннің мақсаты-басқару консалтингінің теориясы мен практикасы саласында білім алу. Пән аясында келесі тақырыптар зерттеледі: консалтингтік қызметтің теориялық негіздері, консалтингтік қызметтер нарығының қалыптасуы мен дамуы, консалтингтік қызметті ұйымдастыру, басқарушылық консалтингтік жобалардың түрлері, бизнес-тренингтерді ұйымдастыру, консалтингтік қызметтің тиімділігі. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, дәріс, семинар, кейс-оқыту, пікірталас, қашықтықтан оқыту, ми шабуылы әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Консалтинг
Пәннің мақсаты-басқару консалтингінің теориясы мен практикасы саласында білім алу. Пән шеңберінде қарастырылатын тақырыптар: Консалтингтік қызмет және консалтингтік қызмет туралы түсінік. Консультациялық ұйымдардың түрлері. Сыртқы және ішкі консалтингтік ұйымдар. Консультанттар қауымдастығы. Консалтингтік қызметті сертификаттау және лицензиялау. Консалтингтік ұйымдарды құру тәжірибесі. Пән оқытудың интерактивті әдістерін пайдаланады: лекциялар, семинарлар, кейс-стадилер, дискуссиялар, қашықтықтан оқыту және миға шабуыл.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жоба 1 (МЖБ)
Пәннің мақсаты-студенттерге аналитикалық зерттеулер саласында теориялық және практикалық білім беру, сондай-ақ басқарушылық шешімдерді экономикалық негіздеу үшін талдаудың арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге көмектесу. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады және зерттелетін объектінің экономикалық қызметіне талдау жүргізіледі. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 2
-
Бизнес-жоспарлау
Пәннің мақсаты студенттерге өндірістік-шаруашылық қызметті жоспарлау саласындағы білім, білік және дағдыларды меңгерту. Пән шеңберінде кәсіпорында жоспарлы жұмысты ұйымдастыру, кәсіпорындағы стратегиялық жоспарлау, бизнес-жоспарлау (кәсіпорынның бизнес-жоспары), кәсіпорындағы ағымдағы және операциялық жоспарлау сұрақтары оқытылады. Қаржылық жоспарлау. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Этика және мәдениет басқармасы
Пәннің мақсаты – басқару мәдениетін талдау және іскерлік қарым-қатынас этикасын сақтау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Пән аясында Іскерлік этика, сөйлеу этикеті, жазбаша тіл мәдениеті, іскерлік дау, күнделікті және жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық, дипломатиялық хаттама және халықаралық этикеттің қазіргі тұжырымдамаларын зерттеу мәселелері қарастырылады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, логикалық талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 2
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет, дағдыларды қалыптастыру туралы білімді кеңейту және нақтылау. өз бизнесіңізді құру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарық жүйесі және оның функционалдық механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдық нысандары, кәсіпкерлік қызметтің негізгі принциптері, кәсіпорынның бастапқы өндірісі мен табысы, өндіріс факторлары (жер, еңбек). , капитал), кәсіпкерлік идея және оның таңдауы, құнды ұсыныс, өнім, бренд, брендинг, түрлері мен түрлері, бизнесті жоспарлау және басқару, бизнес маркетингі. Пән оқытудың интерактивті әдістерін пайдаланады: лекциялар, семинарлар, кейс-стадилер, дискуссиялар, қашықтықтан оқыту және миға шабуыл.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік және жергілікті басқару
Пәннің мақсаты: мемлекеттік басқарудың қазіргі заманғы қағидаттары негізінде мемлекеттік басқару саласында білім алушылардың білім базасын қалыптастыру. Мемлекеттік және жергілікті басқару ұғымы. Мемлекеттік және жергілікті басқару объектілері мен мақсаттары. Экономиканы мемлекеттік реттеу құралдары (құралдары). Баға саясаты мысалындағы мемлекеттік басқару тетіктері. Еңбек нарығын мемлекеттік және жергілікті басқару. Шағын және орта кәсіпкерлік секторындағы мемлекеттік және жергілікті басқару. Мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі инвестициялық бағдарламалар. ТДМ және мемлекеттік және жергілікті басқарудың халықаралық тәжірибесі. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әкімшілік менеджмент
Пәннің мақсаты-әр түрлі деңгейдегі менеджерлердің әкімшілік принциптері мен құралдарын дұрыс қолдануы, кәсіпорынды әкімшілік басқарудың тұтас жүйесін құру арқылы ұйымдық құрылымдарды басқарудың тиімділігін арттыру. Пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: әкімшілік менеджмент теориясы, әкімшілік менеджменттегі жоспарлау, басқару аппаратының қызметкерлерін ынталандыру, басқару шешімдерін қабылдау және іске асыру процесін басқару. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады: семинар, кейс-оқыту, пікірталас, ми шабуылы әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - студенттердің мемлекеттік қызметті ұйымдастыру саласындағы мақсатты жүйелі білімді игеруі. Пән бойынша мынадай сұрақтар қарастырылады: Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру оны қызмет үшін қалыптастыруды білдіреді және кең ауқымды мәселелерді қамтиды: лауазым атауларын белгілеу және әрбір лауазым бойынша өкілеттіктерді айқындау, мемлекеттік қызметке кіру ережелерін әзірлеу, оларды даярлау және біліктілігін арттыру, жоғарылату ережелері, көтермелеу шараларын қолдану. шаралар мен басқа да жауапкершілік шаралары, қызмет өткеру және қызметтік қатынастарды тоқтату ережелері және басқа да ережелер. Бұл персоналмен байланысты және практикалық қызметке дайындық мақсаттары бар қарым-қатынастардың үлкен саласы. Белсенді оқыту әдістері: кейс-әдістер, студент тапсырмалардың барлық түрлерін өз бетінше орындау; ойындар жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Аймақтық экономика және басқару
Оқу курсының мақсаты өңірлер экономикасының маңызды негіздері және оларды зерттеу әдіснамасы туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Аймақтық экономика мәні Қазақстанның өндіргіш күштерінің әлеуметтік-экономикалық орналасуын зерттеу және еліміздің экономика салаларын, аймақтардың маңызды табиғи-экономикалық, демографиялық, экологиялық ерекшеліктерін, сонымен қатар аймақаралық, ішкі аймақтық, мемлекет аралық байланыстарды дамыту болып табылады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Антикризистік менеджмент
Пәннің мақсаты: Дағдарысты басқару саласында іргелі білімдерді қалыптастыру, дағдарыс жағдайында басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын ашу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыстар. Экономикалық дағдарыстардың пайда болуы мен шешілу тенденциялары. Ұйымның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі дағдарысқа қарсы басқару. Мемлекеттік басқару жүйесіндегі дағдарыстар. Ұйымның дамуындағы дағдарыстар. Дағдарысты басқарудың негізгі ерекшеліктері. Басқару процестеріндегі дағдарыстардың диагностикасы. Дағдарысқа қарсы басқарудағы маркетинг және қаржы. Пәндер аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық, кейс-стади әдістері қолданылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
СЭҚ мемлекеттік басқару
Пәннің мақсаты-студенттердің теориялық білімді меңгеруі және СЭҚ мемлекеттік басқару саласында дағдыларды игеруі. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: мемлекеттің сыртқы экономикалық саясаты, ҚР СЭҚ ұйымдастыру, әлемдік нарықтағы баға белгілеу, сыртқы сауда операциялары, сауда делдалдары, биржалар, аукциондар және халықаралық сауда-саттықтар, халықаралық есеп айырысулар және халықаралық сауда практикасындағы сақтандыру, іскерлік келісімшарттарды мемлекеттік реттеу. Оқытудың белсенді әдістері: экономикалық талдау әдістері, кейс-стади.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экономикалық болжау
ППәннің мақсаты студенттердің экономикалық болжау саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: экономикалық болжау әдістері; болашақты болжау жүйесі ретінде болжау мазмұны, мәні және принциптері; ақпарат жинау және болжамдарды әзірлеу; экономикалық болжамдардың сапасын бағалаудың әдістері мен әдістері; экономикалық болжамды зерттеу. Белсенді оқыту әдістері-ситуациялық есептер, қателерді анықтау әдісі, Жоба әдісі, кейс-әдіс, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік басқару теориясы
Пәннің мақсаты-мемлекеттік басқару теориясы мен практикасы саласында білім алу. Пән аясында теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: мемлекет қоғамдық процестерді басқарудың субъектісі ретінде, мемлекеттік басқарудың мақсаттары мен функциялары, мемлекеттік басқаруды құқықтық реттеу, мемлекеттік басқарудағы адами әлеует. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады: семинар, кейс-оқыту, пікірталас, қашықтықтан оқыту, ми шабуылы әдісі
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кадрлық менеджмент
Пәннің мақсаты – тиімді кадрлық саясатты жүзеге асыру туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән аясында келесі тақырыптар оқытылады: Қазіргі заманғы менеджмент жүйесіндегі персоналды басқару. Персоналды басқару жүйесін ұйымдастырушылық жобалау. Кадр жұмысын жоспарлау және болжау. Кадрлық қамтамасыз етудің негізгі формалары. Сертификаттау және кадрлық резерв. Кадрлардың тұрақсыздығын және еңбек тәртібін басқару. Іс жүргізуді ұйымдастыру және кадр қызметінің тиімділігін бағалау. Пәнде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-стади әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты-студенттерді басқарудағы заманауи стратегиялық тәсілдердің теориялық және практикалық білімдері мен дағдыларына үйрету, Стратегиялық менеджмент әдістерін меңгеру. Пән шеңберінде мынадай мәселелер зерделенеді: стратегиялық менеджменттің негізгі ұғымдары; стратегиялық талдаудың қазіргі заманғы құралдары; тиімді стратегияларды әзірлеу әдістері; ғылыми идеялар мен жаңа технологияларды коммерцияландыру кезеңдері; нарық конъюнктурасын талдау; сыртқы ортаны бағалау; бәсекелестік артықшылықтар; әртүрлі деңгейдегі стратегияларды әзірлеу. Оқытудың белсенді әдістері, есептеу-аналитикалық, кейс-стади.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Өндіргіш күштерді орналастыру мәселелері
Пәннің мақсаты – ҚР өндіргіш күштерін орналастыру және аумақтық ұйымдастыру негіздері туралы студенттерге түсінік беру. Пән шеңберінде мыналар зерделенеді: Өндіргіш күштерді орналастыру саласындағы әлеуметтік-экономикалық заңдардың мәнін айқындайтын Өндіргіш күштерді орналастыру туралы ілім; көп құрылымды экономика жағдайында Өндіргіш күштерді ұтымды орналастырудың мәні. Пәндер аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-стади, гипотезаны тұжырымдау әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік қызмет және басқару
Пәннің мақсаты-мемлекеттік қызмет үшін қажетті коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру, студенттердің бойында Мемлекеттік қызмет және мемлекеттік органдарды басқару туралы құзыреттер мен түсініктерді қалыптастыру. Пәнді оқытудың бір бөлігі ретінде келесі тақырыптар қарастырылады: Адамгершілік даму мәселесіне кіріспе. Адамгершілік дамуға тұжырымдалық көзқарас. Адами әлеуеттің даму көрсеткіштері. Адами әлеуеттің даму индексі. Адами әлеует индексін есептеудің кейбір қолданбалы аспектілері. Экономикалық өсу, жұмыс бастылық пен адамгершілік даму. Өмір дәрежесі, теңсіздік пен адамгершілік даму. Денсаулық пен өмір сүру ұзақтығы. Демографиялық саясат. Зейнеткерлік қамтамасыз ету мен қартаю. Оқу мен адамгершілік даму. Гендерлік теңсіздік пен адамгершілік даму. Тұрақты адамгершілік даму. Мемлекет, қоғамдық сектор мен адамгершілік даму. Тұрғын үймен қамтамасыз етілу мен адамгершілік даму. Жеке қаржылық жоспарлау мен адамгершілік даму. Денсаулықты қорғау мен адамгершілік даму.. Оқытудың белсенді әдістері: ақпараттық-аналитикалық әдістер және кейс-тапсырмалар
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Муниципалдық менеджмент
Пәннің мақсаты – қоғамдағы мемлекеттік билік пен басқару жүйесінің міндетті элементтерінің бірі ретінде муниципалды басқару туралы түсінік беру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Муниципалдық менеджмент ғылыми пән ретінде, Жергілікті өкілді және атқарушы билік арасындағы қарым-қатынас, Жергілікті билік органдарының жұмысындағы жоспарлау, Жергілікті билік органдарының қызметінің материалдық-қаржылық негіздері. Жергілікті өзін-өзі басқарудың экономикалық механизмі Қазақстан Республикасындағы аймақтық саясат, Аймақтардың әлеуметтік-экономикалық мәселелері. Пәнде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-стади әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Инвестициялық жобаларды басқару
Пәннің мақсаты-студенттерге инвестициялық жобаларды басқарудың заманауи әдістері мен құралдары туралы қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру және тереңдету. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Инвестициялық жобалау негіздері. Инвестициялық жобаның мәні және оның түрлері. Инвестициялық жобаны әзірлеу және талдау. Жобаның коммерциялық орындылығын талдау. Жобаның техникалық талдауы. Жобаның қаржылық талдауы. Жобаның экономикалық талдауы. Жобаны іске асыру тиімділігінің факторлары. Жоба тәуекелін талдау. Инвестициялық жобаларды бағалау әдістері. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жоба 2 (МЖБ)
Пәннің мақсаты-білім алушыларда басқару теориясы мен практикасын зерттеудің әртүрлі тәсілдері туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру, проблемалар мен процестерді зерттеу және талдау. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Басқарушылық шешімдерді экономикалық негіздеу, ұйымдастырушылық-басқарушылық проблемаларды шешу үшін ақпаратты жүйелеу, зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, талдаудың арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері: тақырыптық пікірталастар, Имитациялық жаттығулар, нақты жағдайларды талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 2
-
Әлеуметтік сферадағы менеджмент
Пәннің мақсаты - Әлеуметтік сала мен салалардағы менеджмент мазмұнын ашу, қызмет көрсету саласын басқару саласында білім кешенін алу, шығармашылық ойлауды дамыту, проблемаларды сәтті шешу дағдыларын игеру. ППән келесі тақырыптарды қамтиды: ұйымдардағы персоналды басқару тәжірибесіндегі әлеуметтік технологиялар. Әдіснамалық мәселелер, менеджменттегі социологиялық зерттеу этикасы. Ғаламдық интернетте ғылыми қауымдастықтың дамуы. Әлеуметтік басқару жүйесіндегі өмір сүру деңгейінің рөлі мен орны. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік инвестициялық стратегиясы
Пәннің мақсаты – экономикалық негіз ретінде мемлекеттің инвестициялық стратегиясында құзыреттерді дамыту, инвестициялық ресурстарды оңтайлы пайдаланудың принциптері мен негізгі жолдарын, тікелей инвестицияларды қолдау мәселелерін зерттеу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Инвестициялық стратегияның мәні және оны әзірлеу қажеттілігі. Инвестицияларды белгілері бойынша жіктеудің экономикалық негізі. Инвестициялық процесті басқару ерекшеліктері және Қазақстан Республикасының инвестициялық нарығының құрамы. Инвестициялық стратегияны қалыптастыру процесінің принциптері мен негізгі кезеңдері. Инвестициялық ресурстарды оңтайлы пайдаланудың салалық стратегиясы. Инвестициялық ресурстардың аймақтық құрылымын оңтайландыру стратегиясы. Тікелей инвестицияларды мемлекеттік және муниципалдық қолдау. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері, есептеу және аналитикалық әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Әлемдік экономика
Пәннің мақсаты-студенттерде әлемдік экономиканың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары және халықаралық қатынастар саласындағы процестерді экономикалық талдау дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында жалпы теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: Пәннің пәні мен құрылымы және оның міндеттері, экономикалық пәндер жүйесіндегі орны. Әлемдік экономика (ЭМ), әлемдік шаруашылық (МХ) және Халықаралық экономикалық қатынастар (МЭО) ұғымдарын айқындаудың негізгі тәсілдері, ұғымдардың мазмұны. Күрделі, қарама-қайшылықты қатынастар мен процестер, әртүрлі елдердің өзара әрекеттестігі негізінде МХ қалыптастыру. Ұлттық шаруашылықтардың әлемдік экономикаға кіру процесі мүк субъектілерінің әлемдік экономиканы дамытуға өзара қызығушылығымен және елдер арасындағы экономикалық байланыстарды дамыту үшін объективті қажеттілікпен байланысты. Әлемдік экономиканың жұмыс істеуі әмбебап экономикалық заңдарға негізделеді: құн, уақытты үнемдеу (Еңбек өнімділігі), еңбек бөлінісін тереңдету заңы, сондай-ақ сұраныс пен ұсыныстың сәйкестік Заңы. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Инновациялық қызметтерді мемлекеттік реттеу
Пәннің мақсаты-Инновациялық процестерді мемлекеттік реттеу тетіктері туралы тұтас түсінік беру. Пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: мемлекеттің инновациялық саясатының негізгі бағыттары; мемлекеттің ғылыми-техникалық саладағы басымдықтарын көрсету; инновациялық қызметті реттеу саласындағы шетелдік тәжірибе туралы ақпарат ұсыну. Оқытудың белсенді әдістері: студенттің инновациялық қызметті мемлекеттік реттеуді зерделеу кезінде экономикалық ойлау, талдау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Мемелекеттік-жеке әріптестік
Дисцлиплинаның мақсаты – мемлекеттік-жеке меншік серіктестіктің мәні, принциптері мен тетіктерін жан-жақты түсіну. Пән: мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің базалық қағидаттары, тетіктері мен модельдері; шетелдік және отандық тәжірибені ескере отырып, мемлекет пен бизнестің өзара іс-қимылы саласындағы экономикалық Санаттар; инновациялар саласындағы мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің қағидаттары, нысандары мен әдістері; басқарушылық шешімдерді қабылдау тетіктері; ҚР-да мемлекеттік-жекешелік әріптестікті заңнамалық реттеу мәселелерін зерделейді. Оқытудың белсенді әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты-студенттерде жүйелі экономикалық білімді, Инновациялық процестерді басқарудың проблемалық мәселелерін ғылыми шешу әдістерін меңгеру дағдыларын, болашақ кәсіби қызмет үшін жеткілікті Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Пән аясында мынадай мәселелер қарастырылады: инновацияларды құру, зерттеу нәтижелерін өнімнің жаңа модельдеріне айналдыру бойынша жұмыс; сату көлемінің өсуі, өндірісті игеру және экономикалық нәтижелердің өсуімен байланыстыру. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер, студенттің барлық тапсырмаларды өз бетінше орындауы; іскерлік ойындар өткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік қаржылық реттеу
Пәннің мақсаты-макроэкономикалық тепе-теңдікті және экономиканың үдемелі дамуын қамтамасыз ету үшін мемлекеттің шаруашылық жүргізуші субъектіге қаржылық әсерінің нысандары мен әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны: қаржылық реттеу сұранысқа, халықтың төлем қабілеттілігіне, жинақтау қарқынына, тауарлар мен қызметтерді сатуға, елдер арасындағы тауарлар мен капиталдың қозғалысына, Макроэкономиканың салалық және аумақтық құрылымына әсер ету тәсілі ретінде. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер, студенттің тапсырмалардың барлық түрлерін өз бетінше орындауы; ойын өткізу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстан экономикасын басқару
Пәннің мақсаты: Қазақстан экономикасын басқарудың мәні мен әдістерін ашу, басқарудың негізгі экономикалық негіздерін ашу, Қазақстан Республикасының экономикасын басқару құрылымында осы жылдар ішінде болған барлық өзгерістерді көрсету. тәуелсіздік. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Қазақстан экономикасын басқарудың әдістемелік негіздері, Қазақстандағы аймақтық менеджмент, нарықтық инфрақұрылымның дамуын басқару, Қазақстандағы инвестициялық процестерді басқару, Қазақстандағы кәсіпкерлікті басқару, Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік саясат, инновациялық қызметті басқару. Қазақстанда. Оқытудың белсенді әдістері: Мемлекеттік басқару әдістері, Аналитикалық әдістер және кейс-тапсырмалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тапсырыстарды басқару
Пәннің мақсаты-студенттердің мемлекеттік сатып алуды басқару қағидаттарын, негізгі ұғымдар мен санаттарды меңгеруі, Мемлекеттік сатып алуды тиімді басқарудың әдістері мен қазіргі заманғы технологияларын зерделеу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Тиімді мемлекеттік сатып алу жүйесі мемлекеттің бизнесті реттеу мүмкіндігін арттырады, оның дамуын ынталандыратын экономикаға мемлекеттік сатып алу жүйесінің әсер ету нысандарын жасайды. Бұл мемлекет үшін де, мемлекеттік қажеттіліктерді қанағаттандырудың ең қолайлы әдісін таңдау кезінде де, өнім беруші үшін де тапсырыс алған кезде тиімді әдіс және өзін жақсы жағынан ұсыну мүмкіндігі. Оқытудың белсенді әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Пәннің мақсаты-адам ресурстарын басқару принциптерін, жоспарлау және персоналды басқару әдістері мен әдістерін игеру бойынша құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: персоналды басқару теориясы мен тәжірибесінің эволюция кезеңдері; персоналды басқару жүйесін ұйымдастырушылық жобалау; персоналды басқарудың заманауи технологиялары және қызмет нәтижелерін бағалау әдістері; маркетингтің, іріктеудің, іріктеудің, жалдаудың, бейімделудің, оқытудың, ынталандырудың, іскерлік бағалаудың, Персоналды мансапты басқарудың заманауи технологиялары. Оқытудың белсенді әдістері, логикалық талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Бұқаралық коммуникация жүйесіндегі электрондық үкімет
Пән мақсаты – ақпараттық қоғамдағы электронды басқару түрі арқылы, техникалық құралдарды жаппай қолдануды қазіргі қоғам жағдайында ақпараттарды алып, әлемдік саясатқа қатысу мүмкіндігіне ие болу. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Электрондық мемлекеттің тұжырымдамалық аппараты. Қазіргі мемлекеттік басқарудағы АКТ технологияларының орны мен рөлі. Электрондық үкіметті құрудың әлемдік тәжірибесі. Электрондық үкіметті дамытудың тиімділігін бағалау. Қазақстан Республикасындағы ақпараттық қоғамның жағдайы және даму мәселелері. «Электрондық үкімет» жобасының тұжырымдамалық мазмұны. «Электрондық үкімет» жобасын жүзеге асыру мысалында электрондық мемлекеттік басқару. Қазақстан Республикасында «Электрондық үкімет» жобасын өңірлер бойынша енгізу. Белсенді оқыту әдістері: кейс-әдістер, студент тапсырмалардың барлық түрлерін өз бетінше орындау; ойындар жүргізу
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Мекеменің әлеуметтік дамуының басқару
Пәннің мақсаты-студенттерде қызметкерлердің әлеуметтік дамуының теориялық тәсілдері, мәні, әдістері туралы жүйелі ойлауды, ұйымдағы персоналдың әлеуметтік дамуын басқару саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Әлеуметтік дамуды басқарудың әдіснамалық негіздері Әлеуметтік даму концепциясы. Ұйымның қоғамдық қызметінің тарихи алғышарттары. Әлеуметтік дамуды басқарудағы отандық тәжірибе. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі. Әлеуметтік есеп беру. Кәсіпорынды басқару жүйесіндегі әлеуметтік стратегиялар. Әлеуметтік қызмет көрсету кәсіпорынның міндеттері мен функциялары. Еңбек пен еңбек өмірінің сапасын ізгілендіру. Кәсіпорынның әлеуметтік паспорты. Кәсіпорынның әлеуметтік даму деңгейін бағалау әдістемесі. Оқытудың белсенді әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық жоспарлау
Пәннің мақсаты-студенттердің экономикалық жүйенің әртүрлі деңгейлерінде әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудың теориясы, әдіснамасы және ұйымдастыру саласындағы білімдерін, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық дамуды қамтамасыз ететін жоспарлы көрсеткіштер мен іс-шараларды қалыптастыру және негіздеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Әлеуметтік - экономикалық жоспарлаудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Мемлекеттік әлеуметтік-экономикалық жоспарлау жүйесіндегі стратегиялық жоспарлау. Кәсіпорындардағы әлеуметтік-экономикалық жоспарлау. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Мемлекет және бизнес
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мемлекет пен бизнес арасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды игеруі және осы негізде осы қатынастарды жетілдіру жөніндегі міндеттерді шешудің неғұрлым тиімді әдістері мен құралдарын таңдай білуі. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Мемлекеттік және экономикалық жүйелер. Мемлекеттік сектор және кәсіпкерлік. Мемлекеттік макроэкономикалық және салалық саясат және кәсіпкерлік сектор. Мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесуінің құқықтық механизмі. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-стади, пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Жоба 3 (МЖБ)
Пәнді оқытудың мақсаты басқарушылық қызметке табысты қатысу үшін қажетті негізгі сипаттағы қасиеттерді қарастыру және студенттердің басқарушылық қызметтің негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету, кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру, студенттерде ұйымды басқару, сондай-ақ менеджер ретінде жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру; студенттердің басқарушылық қасиеттері мен қабілеттерін анықтау және дамыту болып табылады. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: Нарықтық экономиканың қалыптасуы. Дүниежүзілік шаруашылық жүйесінің дамуының циклдік сипаты. Ұйымның дамуындағы циклдар. Коммерциялық ұйымның құны. Ұйымдардағы инвестициялық жобалар. Баға белгілеу. Экономикалық тиімділікті есептеу. Тесттерді, іскерлік ойындарды және басқа интерактивті әдістерді қолдану; оқушылардың сыни ойлауын дамыту. Тест, іскерлік ойындар және басқа да интерактивті әдістер арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады
- Мемлекеттік, орыс және шет тілінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеруді көрсетеді
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді
- Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
- Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті
- Қажетті экономикалық ақпаратты, оның ішінде ұлттық экономиканың, экономиканың жеке және қоғамдық секторларының қызмет ету мәселелері бойынша отандық және шетелдік экономистердің жаңа зерттеулерінің нәтижелері туралы талдай білу.
- Мемлекеттік басқаруда бизнес-процестерді оңтайландыратын, жеделдететін және жеңілдететін жаңа технологияларды енгізу дағдылары бар, экономиканы басқару және әлеуметтік даму, халықпен және кәсіпкерлік сектормен өзара әрекеттесу принциптерін, әдістері мен тетіктерін ұлттық деңгейде де қолдана алады. және халықаралық тәжірибе.
- Ұйымның стратегиялық мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес, орта және ұзақ мерзімді перспективада ұйымның іскерлік көрсеткіштерін жақсартуға әсер ететін талдау және зерттеу үшін адам ресурстарын басқаруға қатысты негізгі мәселелерді анықтауға және мәселелерді таңдауға қабілетті.
- Күнделікті жағдайларда өндірістік есептерді шешу үшін қажетт і басқарушы ,логикалық ойлауды қолданады, кәсіби қызметте ақпаратты өңдеудің сандық әдістерін қолдана алады
- Әкімшілік-аумақтық бірліктерді, өңірлерді, салаларды, ұлттық экономиканы дамыту жөніндегі бағдарламаларды әзірлейді.
- Тәуекелдерді функционалдық бағыттары бойынша сәйкестендіру тұрғысынан талдау мен бағалаудың тиімді әдістерін анықтай алады, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, экономикалық және ұйымдастырушылық процестердің тиімділігін бақылау үшін қаржы, баға және салық салу саласындағы білімін пайдаланады.
- Мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында мемлекеттік қызметтерді көрсету тиімділігін кешенді бағалауды жүргізу үшін ақпараттық-талдамалық технологияларды қолданады, консалтинг және бизнесті ақпараттандыру саласындағы білімді кеңейту бойынша басқару және реттеу қызметін қолдау технологиясының құралдарын жалпылайды.
Ұқсас БББ
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
«Тұран-Астана» университеті
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Гуманитарлы-техникалық академиясы
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті