7M01105 Оқыту бағдарламаларының дизайны (IP) в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы педагогикалық дизайн мен әдістемелік ойдың принциптері, модельдері, мүмкіндіктері туралы идеялардың заманауи дамуын ескере отырып, білім беру бағдарламаларын, жеке курстарды әзірлеуге, оқытуға және іске асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жас ерекшелік психологиясы
Курс барысында магистранттар онтогенездегі адамның дамуы мен психикалық дамуының тұтас, жүйелі көзқарасын қалыптастырады. Олар адам психикасының өмір бойы дамуының жасқа байланысты негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ әртүрлі жас кезеңдеріндегі қалыптасып келе жатқан тұлғаның когнитивтік ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курсты оқу барысында магистранттар тәжірибедегі басқару психологиясының рөлімен көп өлшемді аспектілері туралы заманауи тұжырымдамалармен танысады. Кәсіби қызметті табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін өздерінің психологиялық мәдениетімен басқарушылық дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс барысында магистранттар өздерінің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін дамытады. Педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың заманауи мәселелері бойынша өздерінің саналы кәсіби ұстанымдарында қалыптастырады. Магистранттар жоғары оқу орнының оқытушысы ретінде жоғары білім саласындағы өзекті педагогикалық мәселелерді шешу үшін өздерінің психологиялық-педагогикалық және әдістемелік қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс барысында магистранттар кәсіби шеттілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шетел тілінде кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс барысында магистранттар ғылымның пайда болған кезінен бастап неоклассикалық ғылымның қазіргі кезеңіне дейінгі тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясымен негізгі концепцияларын, сонымен қатар ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттарда ғылыми ойлау мәдениеті қалыптасып, олардың аналитикалық қабілеттерімен зерттеушілік қабілеттері дамиды. Магистранттар педагогикалық зерттеулерге қатысты ғылым философиясының негізгі онтологиялық және эпистемологиялық теориялары мен негізгі көзқарастарын түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық дизайнды жобалау әдіснамасы
Курс педагогикалық дизайнды жобалау әдістемесін түсінуге бағытталған. Мазмұнда педагогикалық дизайнды жобалау теорияларын зерттеу қарастырылған: когнитивті жүктеме, өзін-өзі реттейтін оқыту, іске асырылған оқыту, ситуациялық оқыту, қызмет теориялары; курстарды құру кезеңдері: жобалау, әзірлеу, сабаққа дайындық, сынақтан өткізу, пайдалану, модернизация; оқыту мен оқытудың әдістері мен тәсілдерінің мәні, білім беру мазмұнын құру принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәлелдерге негізделген білім беру
Курс барысында магистранттар білім беру саласындағы құқықтық актілерге және ғылыми теорияларға сүйене отырып, білім беруге ғылыми негізделген көзқарастың атрибуттарын талдайды. Олар сондай-ақ сенімді ақпарат көздерін таңдайды, идеяларды тексереді және растаулар мен теріске шығаруларды іздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасы
Бұл курс барысында магистранттар білім беру бағдарламасын әзірлеуге экологиялық көзқарасты зерттейді. Олар сондай-ақ физикалық, сандық, мәдени, психологиялық және әлеуметтік компоненттерді пайдалана отырып, оқу үдерісін жобалау әдістерімен тәжірибе жасауда. Магистранттар білім беру ортасындағы студенттердің тәжірибесін талдайды және олардың кері байланысы негізінде оның әрі қарай дизайнын әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларын педагогикалық жобалау модельдері
Курс барысында магистранттар әмбебап және жоғары мамандандырылған білім беру бағдарламаларын құруға бағытталған ADDIE, SAM, SMART, ALD сияқты педагогикалық жобалау үлгілері туралы түсініктерін тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Үздіксіз білім беруді ұйымдастыру
Курс қазіргі білім беру парадигмасының өзгеруін түсінуге және өмір бойы оқыту философиясын зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұнында үздіксіз білім беруді ұйымдастыру бойынша шетелдік тәжірибені, формальды және бейресми білім беруді ұйымдастыруды, оқыту әдістерін, жетістіктерді бағалауды қамтамасыз ететін тетіктердің теориялық және практикалық негіздемесін зерделеу көзделген. Курстың мазмұнына күміс университеті, біліктілікті арттыру курстары, ЖАОК (жаппай ашық онлайн курс) курстардың құрылысын зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру тарихы
Курс барысында магистранттар педагогиканың көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихын зерттеп, қазіргі реформалар мен жаңалықтарға ерекше көңіл бөледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру саласындағы команда
Курс барысында магистранттар білім беру жобасындағы мамандардың рөлдері мен ережелерін, сондай-ақ өзара әрекеттесу ережелерін зерттейді. Олар топты ұйымдастыру мен білім беру жобаларын басқаруды зерттейді. Сондай-ақ олар білім беру жобасын жүзеге асыруды әзірлеуде әртүрлі рөлдерге қойылатын құзыреттер мен талаптарды талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мазмұнының сапасын бағалау
Курс білім беру мазмұнының сапасын бағалау процесін зерттеуге бағытталған: құрылымы, оның үйлесімділігі және қисындылығы; оқыту мақсаттары мен нәтижелерін пысықтау сапасы; теория мен практика форматтарын таңдаудың орындылығы, таңдалған форматтардың әртүрлілігі; оқу жүктемесінің біркелкілігі; материалдар сапасы — бейне, вебинарлар, воркшоптар, өз бетінше оқуға арналған тапсырмалар, білімді бақылауға арналған тапсырмалар, зерттеу жобалары; білім беру ортасы және мотивация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Білім берудегі мотивациялық дизайн
Курсбарысындамагистранттароқудағымотивацияныңрөлінталдайды. Оларбілімберубағдарламасыныңтабыстылығындағыішкіжәнесыртқымотивацияныңрөлін, сондай-ақоқумотивациясыныңтипологиясынталдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жобалау
Курс барысында магистранттар сандық білім беру ресурстарының дамуын, олардың түрлері мен білім беру бағдарламаларын әзірлеу мен жүзеге асыруда оқу құралы ретінде де, оқытуды басқару жүйесі ретінде де пайдалану ерекшеліктерін зерттейді. Магистранттар сонымен қатар заманауи құралдарды пайдалана отырып, білім беру ресурстары мен процестерін әзірлеуде практикалық дағдыларын тереңдете түседі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Білім беру жүйесіндегі трендтер
Курс мазмұнында білім берудегі серпілісті қамтамасыз ететін технологияларды көрсететін білім беру жүйесіндегі үрдістер мен трендтер; білім беру жүйесін дамытудағы әлемдік және елдік тәжірибе; трендтерді іріктеу және бағалау әдістемесі; стейкхолдерлердің қажеттілігін айқындау; сандық және сапалық зерттеу тәсілдерін пайдалану; білім беру ұйымдарына білім беру бағдарламалары мен курстары бойынша ұсынымдарды негіздеу және айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
- Еңбек нарығының сұранысын зерттеу, құзыреттілік карталарын тұжырымдау.
- Білім беру жүйесінің даму тенденцияларын ескере отырып, әртүрлі салалар мен деңгейлерге арналған білім беру бағдарламасын жобалау.
- Заманауи құралдарды пайдалана отырып, білім беру ресурстарын әзірлеу дағдыларын дамыту.
- Білім беру бағдарламасының тиімділігін және білім алушылардың жетістіктерінің нәтижелерін бағалау.
- Білім беру бағдарламаларын жобалауда цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану.
Ұқсас БББ
7M01105 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01105 Педагогика және психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
7M01105 Педагогикалық өлшемдер
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01105 Педагогика. Білім берудегі менеджмент
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01105 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті