Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 Информатика в QYZPU

Пәндер

  • Жоғары математика

    Курсты оқу барысында студенттер дифференциалдық және интегралдық есептеу, тізбек пен қатар, векторлық талдау, матрица және дифференциалдық теңдеу туралы білімді меңгереді. Курс компьютерлік математика жүйелерінің практикалық есептерін шешу үшін математикалық әдістерді қолдану, сондай-ақ өлшеулер мен сынақтардың дәлдігін бағалауға ықтималдық және статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу; Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері модулі (Информатиканың теориялық негіздері)

    Бұл курс ақпарат, оны алу, өлшеу, сақтау, өңдеу және беру әдістері, оларды әзірлеу алгоритмдері мен әдістері туралы іргелі ұғымдарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған.Курс студенттердің ақпарат теориясының әдістері, алгоритмдер теориясы, комбинаторика, математикалық логика және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері модулі ( Программалау)

    Курс студенттерді Python программалау тілін қолдана отырып, программалық шешімдерді әзірлеу негіздерімен таныстырады. Студенттер алгоритмдерді, мәліметтер құрылымын дамыта алады, тиімді код жаза алады, сонымен қатар әртүрлі күрделіліктегі есептерді шеше алады. Курста студенттер программалау тілініңкітапханасын және оның негізгі құрылымдарын, тізімдер, сөздіктер, кортеждер, жиындар сияқты деректер құрылымдарын қарастырады және оларды тапсырмаларда тиімді шешу үшін пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық нұсқаулары мен басым бағыттары контекстінде оқытушының тьютор рөлін меңгеруге бағытталған . Оқушылар эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды . Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Олар әртүрлі жас топтарындағы оқушылардың эмоционалдық интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектіге бағытталған программалау

    Бұл курста студенттер объектіге бағытталған программалау тұжырымдамасын үйренеді, объектіге бағытталған программалаудың негізгі дағдыларын алады. Студенттер Python тілінде объектіге бағытталған қосымшалар құруды үйренеді, Python тілінде деректерді бастапқы өңдеуді орындай алады, стандартты Python тіл кітапханасында жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік ойындарды программалау

    Курс Python программалау тілінде Рygame көмегімен графикалық компьютерлік ойындар жасауды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер Рygame кітапханасы және оның функциялары туралы біледі, ойын құру принциптерін үйренеді, ойын индустриясында қолданылатын негізгі құралдар мен технологияларды меңгереді және өздерінің ойын жобаларын құруда практикалық дағдыға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік техниканың аппараттық қамтамасы

    Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік жүйелердің архитектурасы, заманауи компьютерлердің ұйымдастырылуы мен негізгі принциптері туралы жүйелі білім алуы керек, сонымен қатар олардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының өзара әрекеттесуі туралы түсінік алуы керек. Пәнді оқу барысында студенттердің дербес компьютерде жұмыс істеу, компьютерге дербес қызмет көрсету дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Курста компьютер архитектурасы, операциялық жүйелердің түрлері қарастырылады. Курс барысында студенттер компьютер мен аналық платаны құрастыру, кабельдерді қосу, операциялық жүйені орнату, жадты бөлу, ОЖ-ны жою дағдыларын меңгереді, процестерді, жадты және файлдық жүйелерді басқару сияқты операциялық жүйелердің тұжырымдамалары мен функцияларын меңгереді, операциялық жүйелердің аппаратура мен бағдарламалық қосымшалар арасындағы өзара әрекеттесуді қалай қамтамасыз ететінін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • BigData

    ППәнді оқытудың мақсаты - әртүрлі көлемдегі деректерді талдаудың әдістері мен тәсілдерін зерттеу, соның ішінде деректерді алдын-ала өңдеу және статистикалық талдау, кластерлеу, жіктеу және регрессия мәселелерін шешуге арналған машиналық оқытудың әртүрлі модельдерін игеру және оларды адам қызметінің әртүрлі салаларындағы қолданбалы есептерді шешу үшін қолдану. Осы курсты игеру барысында білім алушы: мәліметтер мен білім модельдерін, оларды сипаттау, талдауды және құруды қоса алғанда, ақпаратты құру, жинақтау және өңдеу процестерін зерттеуді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python-да деректер қорымен жұмыс істеу

    Бұл курста деректерді жинау, талдау және өңдеу процесінің жеке кезеңі ретінде құрылымдық сұраныс тілі (SQL) және мәліметтер базасын жобалау негіздері қарастырылады.Студенттер мәліметтер базасын құру, оқу, өңдеу және жою операцияларын қолдануды, SQL дерекқорларымен жұмыс істеу үшін Python кітапханалары арқылы әртүрлі ДҚБЖ-ға қосылуды, SQLite, MySQL дерекқорларын басқаруды, Python қосымшасының ішінде мәліметтер базасына сұраныстар, әр түрлі мәліметтер базасына қосымшалар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді машиналық оқытудың негізгі ұғымдарымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Студенттер пәнді оқыту негіздері бойынша теориялық білім алып, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Визуалды программалау

    Курс барысында студенттер визуалды программалаудың негізгі принциптерін үйренеді, әртүрлі құралдармен және даму орталарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар сонымен қатар визуалды программалау үшін қолданылатын танымал бағдарламалау тілдерімен танысады. Сонымен қатар, студенттер қарапайым және күрделі программаларды құруды, интерактивті веб-қосымшаларды, робототехниканы және басқа салаларды құру үшін визуалды программалау мүмкіндіктерін зерттеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғыларды программалау

    Курстың мақсаты мобильді және ендірілген операциялық жүйелерді құру принциптері, мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу технологиялары туралы білімді тереңдету, студенттердің Android және iOS сияқты мобильді және ендірілген операциялық жүйелерде жұмыс істейтін қосымшаларды, мобильді қосымшаларды әзірлеуге арналған платформалар мен тілдерді әзірлеу үшін құралдарды пайдалану дағдыларын дамыту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    Курстың мақсаты студенттерде компьютерлік желілердің жұмыс істеуі мен құрылу принциптері туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұнында байланыс жабдықтарының функционалдығы, хаттамалардың мақсаты мен желілердегі деректерді тасымалдау технологиясы, компьютерді конфигурациялау және компьютерлік желінің ақауларын жою қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • С++ тілінде программалау

    Курс барысында студенттер C++ тілінде программалаудың негізгі ұғымдарымен, деректер құрылымдарымен және алгоритмдермен танысады, бұл оларға есептерді тиімді шешуге және кез келген күрделіліктегі программаларды жасауға мүмкіндік береді. Курс барысында студенттер алған білімдері мен дағдыларын бекітуге мүмкіндік беретін практикалық тапсырмалар мен жобаларды орындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бұлттық технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерде бұлттық есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін, бұлттық технологияларды практикалық іске асыру білік пен дағдыларын қалыптастыру, бұлттық технологияның аспаптық құралдарын зерттеу болып табылады. Курсты өту барысында студенттер бұлттық сервисті құру технологияларын меңгереді, қолданыстағы бұлттық сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ-процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлттық есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Курс орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін зерделеуді, мектептегі информатиканың негізгі және бейіндік курстарының мазмұндық жолдарын зерделеу әдістемелерін қарастыруды қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студенттер информатика және робототехника саласында сыныптық және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • 3D модельдеу

    Бұл курс үш өлшемді модельдермен жұмыс істеу негіздерін және визуалды тартымды кескіндерді жасауды қарастырады. Курс аясында студенттер 3D модельдеу программалармен жұмыс істеудің негізгі принциптерін үйренеді, күрделі пішіндер мен нысандарды жасауды үйренеді, сонымен қатар виртуалды көріністерді текстуралау және жарықтандыру негіздерін меңгереді. Курсты оқу барысында студенттер анимация жасау, сәулет жобаларын визуализациялау, кейіпкерлерді жобалау және т. б. дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық өлшемдерді цифрландыру

    Курс студенттерді оқу процесін жақсарту және студенттердің жұмысын бағалау үшін заманауи цифрлық құралдар мен технологиялармен таныстырады. Курс студенттері деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін зерттейді, тесттер, сауалнамалар және студенттердің білімі мен дағдыларын бағалаудың басқа әдістерін құру және өткізу үшін әртүрлі программалар мен онлайн платформаларды пайдалануды үйренеді. Соның нәтижесінде студенттер оқу үдерісінің тиімділігін арттырып, білім сапасын тәжірибе жүзінде көтеруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Иммерсивті технологиялар

    Курсты оқу барысында студенттер виртуалды шындықты, толықтырылған шындықты және басқа да иммерсивті технологияларды құру әдістерімен танысады. Олар сонымен қатар инновациялық және иммерсивті жобаларды әзірлеу үшін қажетті дизайн және өзара әрекеттесу принциптерін зерттейді. Пән студенттерге озық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға және бірегей қолданушы тәжірибесін қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Web технологиялар

    Курс web-технологиялар туралы заманауи әдіснамалық және тұжырымдамалық теориялық мәліметтерді зерттейді және web-ресурстарды құру, пайдалану және басқару құралдарын зерттейді. Студенттер заманауи құралдарды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастырады. Студенттер кәсіби қызметте қолданатын қосымшаларды әзірлеуге арналған қызметтер JavaScript, PHP, HTML және CSS бағдарламалау тілдерінің бірінде web қосымшаларын жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Курс компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, графика түрлерін, компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттерде растрлық, екі өлшемді және үш өлшемді векторлық графиканың бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады, студенттер заманауи графикалық жүйелердің негізгі функционалдығын пайдалануды үйренеді, студенттерде мамандандырылған бағдарламалық жасақтамада кескінді құру және редакциялау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі робототехника

    Курс білім беру роботтарының бөлшектерін және олардың құрылысын, компьютерлік және электротехникалық компоненттерді біріктіру принциптерін зерттейді, олардың негізінде инновациялық жүйелер мен машиналар жобаланады және жасалады. Курсты оқу барысында студенттерде білім беру роботтары мен жүйелерін жасау және жобалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • IoT технологиялары

    Бұл курстың мақсаты студенттерді байланыстың Интернет заттары жаңа технологиялық ұғымының негізгі принциптерімен таныстыру. Курс барысында желілік қосылыстардың тиімділігі мен құндылығын арттыру мақсатында адамдарды, процестерді, деректерді және заттарды байланыстыру тұжырымдамасын қарастырылады. Студенттер қолданыстағы IoT технологияларын ажырата алуды және оларды нақты сценарийлерге қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Олимпиадалық есептерді программалау

    Курстың мақсаты-студенттерді олимпиадалық программалауда қолданылатын іргелі және кең таралған алгоритмдермен таныстыру. Курс аясында студенттер әртүрлі алгоритмдерді, түзуді сканерлеу әдісін, динамикалық программалауды, графиктердегі әртүрлі алгоритмдерді, сегменттер ағашын және т.б. қарастырады. Нәтижесінде студенттер жоғарыда аталған алгоритмдердің бірін тікелей шешу үшін, сондай-ақ күрделі есептерді шешу үшін осы алгоритмдерді кешенде қолдануды қажет ететін есептерді шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Программалар мен деректердің қауіпсіздігі

    Бұл курста шифрлаудың негізгі әдістері, криптожүйелерде қолданылатын негізгі алгоритмдер және бағдарламалар мен деректердің қауіпсіздігін арттыру үшін қабылданған шаралар қарастырылады. Студенттер практикалық есептерді шешуде криптографиялық хаттамаларды қолдануды, компьютерлік желілердегі осалдықтарды анықтауды, түзетуді және алдын алуды, бағдарламалардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі осалдықтарды анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері

    Курс студенттерді ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми жұмыстардың мақсаты мен міндеттерімен, мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдерімен, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау әдістерімен таныстырады. Курс жобалау жұмыстарын әзірлеудің негізгі және қосалқы құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Ғылыми және практикалық зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін пәндік және пәнаралық білімді қолданады.
  • Компьютердің аппараттық және жүйелік программалық жасақтамасын, компьютер архитектурасын біледі және түсінеді.
  • Ақпараттық жүйені тапсырмаға сәйкес жобалайды және компьютерлік жүйелер мен желілердегі деректерді қорғауды қамтамасыз етеді, сонымен қатар жасанды интеллектті басқару алгоритмдерін жасайды.
  • Интеллектуалды және интерактивті жүйелерді құру үшін VR қосымшаларында жасанды интеллект пен машиналық оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін қолданады, сонымен қатар инновациялық және тиімді шешімдерді жасау үшін IoT технологияларын қолдануды біледі.
  • Программалауда информатика мен қолданбалы математиканың теориялық негіздерін қолданады, қолданбалы және робототехникалық программалауға байланысты есептерді шешу үшін алгоритмдерді құрады, ойындар мен мобильді қосымшаларды құру кезінде объектіге бағытталған программалау принциптерін қолданады.
  • Информатиканы оқытудың мазмұны мен әдістемелік аспектілерін пайдаланады және цифрлық және бұлтты технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың жетістіктерін бағалайды, оқу процесін басқаруды біледі.
  • Кәсіби педагогикалық қызметте заманауи технологиялармен және модельдеу құралдарымен байланысты графикалық программаларды пайдалана отырып, көрнекі интерактивті веб-қосымшаларды жасайды.
Top