Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02302 Филология в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: гуманитарлық филологиялық білімнің жалпы негіздерін меңгерген, мәдени құндылықтарды игерген, дүниетанымдық көзқарасы қалыптасқан, білім алушының тұлға ретінде қалыптасу, даму мәселелерін шығармашылықпен шеше алатын, көпқырлы кәсіби құзыреттіліктері қалыптасқан, қазіргі заманның талаптарына жауап бере алатын мамандарға ғылыми-гуманитарлық білім беру, ғылыми мекемелер мен баспа орындарына, БАҚ саласына даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі

    Осы пән аясында: экология ғылым ретінде, экология бөлімдері, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы, қазіргі заманның экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу, сондай-ақ антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсерінен адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерттеу, өмір сүруді арттыруға және азаматтардың жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларды үйрету зерттеледі.Осы пән аясында: экология ғылым ретінде, экология бөлімдері, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы, қазіргі заманның экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу, сондай-ақ антропогендік, техногендік және табиғи сипаттағы факторлардың әсерінен адамның өмір сүруін қамтамасыз ету әдістерін зерттеу, өмір сүруді арттыруға және азаматтардың жарақаттануын азайтуға көмектесетін дағдыларды үйрету зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Пән оқытудың мақсаты: инновациялық кәсіпкерлікте білім мен дағдыларды қалыптастыру. Осы пәнді оқытудың аясында: инновациялық кәсіпкерліктің мәні, субъектілері, экономиканы инновациялық дамыту қажеттілігі, инновациялық белсенділікті қамтамасыз ету, инновациялық кәсіпкерліктегі шетелдік тәжірибе, шағын инновациялық кәсіпкерліктің мәні, инновациялық кәсіпкерліктегі инвестициялық климат, инновациялық кәсіпкерліктің инфраструктурасы, инновациялық кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Мораль және этика»

    Осы пәннің аясында мыналар зерттеледі: Этика ғылым ретінде. Мораль және оның негізгі сипаттамалары Этикалық ойдың генезисі мен даму тарихы. Этика қазақ философиясының өзегі ретінде. Достық, махаббат, неке және отбасының адамгершілік негіздері. Этика және этикет. Этикет мәдениеттің көрінісі ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылыми қызметтің онтологиялық, эпистемологиялық, әдіснамалық негіздері. Интегралдық ғылыми әдіснамалық парадигма. Ғылыми-әдіснамалық парадигма принциптері әдістері: тұжырымдамалық талдау әдісі. Фреймдік модельдеу әдісі, эксперимент әдісі (педагогикалық) ассоциациялық эксперимент әдісі. Дистрибутивтік талдау әдісі, когнитивтік-семантикалық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    себеп-салдарлық байланыстарды талдау негізінде шаруашылық жүргізудің жалпы теориялық негіздерін ашу, студенттердің күнделікті өмірдің экономикалық мәселелеріне бағдарлануын қалыптастыру. Осы пән шеңберінде: қоғамның мемлекеттік ерік-жігерін білдіретін жалпыға міндетті, формальды-белгіленген нормалар жүйесі; мемлекет санкциялайды және мемлекеттік мәжбүрлеу мүмкіндігімен бұзушылықтардан қорғалады; қоғамдық қатынастардың билік-ресми реттеушісі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәнді оқу мақсаты:заңнаманың негіздері және оның қолданылу аясы туралы теориялық білім алу. Осы пән шеңберінде: Мемлекет және құқық туралы ілімнің негіздері. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР әкімшілік, азаматтық, қылмыстық және отбасылық құқығының негіздері оқытылады. ҚР еңбек құқығының негіздері. Қаржылық құқықтың негіздері. Салықтық емес құқық туралы негізгі мәліметтер. Экологиялық құқық негіздері. Негізгі кәсіпкерлік құқықтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Осы пән аясында оқытылады: Сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тарихы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің негізгі кезеңдері. Сыбайлас жемқорлық түсінігі және түрлері.Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың қылмыстық-құқықтық және криминологиялық сипаттамалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелерінде Қазақстан Республикасындағы стратегиялық ұстаным. Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тілдік білім модулі (Тіл біліміне кіріспе)

    Пән бойынша келесі оқытылады: Тіл туралы ғылымның негіздері. Лингвистикалық терминология негіздері. Тілдің қызметі мен ішкі құрылымы туралы негізгі түсініктер. Тіл, тілдік ойлау ғылымының негізгі мәселелері туралы жалпы түсінік. Іс-әрекет қарым-қатынас құралы ретінде. Ғылымның басқа салаларымен байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жоба

    Пән бойынша оқытылады: шығармашылық жоба түсінігі, әдістері, қолданылатын құрылымы және олардың тиімділігі, түрлері, шығармашылық жұмыс дағдылары, оларды қолдану сұраныстарына сәйкес қазіргі заманғы қоғам, әдістері мен тәсілдері, жобаны бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілінің фонетикасы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тілі дыбыс жүйесі, фонетикалық және фонологиялық жүйе түсінігі, айтылым түрлері, заңдылықтары. Сонымен қатар, білім алушы тіл құрылымындағы фонетикалық жүйенің орны, сегменттік және суперсегменттік бірліктердің айырым белгілері; акустикалық және артикуляциялық жіктеу түрлері; буынға бөлу теориясын, қазақ орфографиясының принциптері, тілдің негізгі орфоэпиялық нормалары мен фонетикалық заңдылықтар теориясы және негізгі қағидалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәнді оқытудың мақсаты: Әдебиет саласындағы негізгі теориялық түсініктерді меңгерту. Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: сөз өнері туралы ғылым, оның салалары. Әдебиеттану ғылымының ғылым салаларындағы орны мен даму тарихы. Көркем әдебиеттегі образ және образдылық. Образдың жасалу тәсілдері мен түрлері. Көркем шығарманың құрылысы. Сюжет және композиция. Көркем әдебиет, тіл мәселелері. Тілдің ажарлау құралдары. Әдебиеттегі құбылту құбылыстары. Айшықтау және оның түрлері. Өлең мен оның құрылысы. Өлең ұйқасы мен оның түрлері. Өлең жүйесі. Әдебиеттің тектері мен түрлері. Көркемдік әдіс. Әдеби бағыттар мен ағымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығыс ренессанс әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Азия елдерінің VІІ-Х ғғ. әр аймақтарында Қайта өрлеу дәуірі кезеңінде қалыптасқан парсы, түркі. қытай халықтарының әдеби мұралары, олардың зерттелуі, аударылуы. Шығыс ғұламаларының шығармашылықтары, рационализм; гуманизм; әмбебаптылық, исламның мызғымас ұстанымдары сақтау т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түркітануға кіріспе

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады. Түркі тілі ескерткіштері, түркі тілі тарихын дәуірлеу мәселесі, ортағасырлық әдеби тілдік мұралар, олардың түркітану үшін маңыздылығы, түркі тілдерінің зерттелу тарихы, түркі тілдерінің топтастырылуы, жіктелуі туралы ғылыми көзқарастар, әр түркі тілінің өзіндік тарихи ерекшеліктері, олардың бір-бірінен алыс-жақындығын ажырату принциптері, түркі халықтарының тарихи, этникалық құрылымы, олардың тарихи дамуының тіл тарихымен байланыстылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түркі халықтарының мифологиясы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: түркі халықтарының мифологиясы – ауыз әдебиетідегі ортақ түркі мифтердің жиналуы, зерттелуі, бастырылуы, жанрлық ерекшелігі, қазіргі таңдағы жаңа ғылыми үрдістер аясында талдау мифология проблемалары жайлы фольклортанудың тарихына арналған зерттеулер туралы ғылыми мағлұмат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ фольклористикасы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: фольклор және оны зерттейтін ғылым фольклористиканың қалыптасуы, дамуы, қазіргі жай-күйі; әлем және қазақ фольклортанудың зерттелуі; қазақ фольклортанушыларының ғылымдағы рөлі; қазіргі қазақ фольклористикасының өзекті мәселелері; халықтық проза мен халықтық поэзия жанрларының саралануы; ертегілік және аңыздық проза.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тілінің тарихи грамматикасы тарихи лингвистикалық пәндердің негізі екендігі, қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, даму, толығу жолдарымен жүйесі, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлі, фонологиялық жаңалықтары, этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктері, сөзжасам жүйесі мен оның теориялық, номинациялық қисындары, тарихи сөз таптары грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдеби бағыттар мен ағымдар

    Қазақ әдебиетіндегі ағым және бағыт түсініктеріне талдау жасалады, Ақын, жазушылар шығармаларына талдау жасалып, әр жазушының өзіндік ерекшеліктері көрсетіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Лингвомәдениеттану және тілдік қатынас

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ғасырлар тоғысында тіл туралы ғылым саласының мәдениеттанушылық дәлелдемелеріне қатысты үлесі мен орны өзгеруі, семантиканың когнитивтік саласында көрініс табуы, ұлттық рухани-мәдени коды ретінде қарастыратын антропоцентристік бағыт, XXI ғасырдағы тіл білімі және оның құрылымдық, жүйелік парадигмамен сабақтастық, жалғастық табуы, қазіргі тіл білімінде ұлттық тілдің табиғатын шынайы тану үшін тілдік бірліктерді мәдениетпен сабақтас және танымдық тұрғыда тілдік емес мәнділіктермен байланыста екендігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тұрақты даму негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге тұрақты даму принциптері, құндылықтары мен әдіснамасы туралы жан-жақты түсінік беру және қоршаған ортаны қорғау, әлеуметтік әділеттілікті қамтамасыз ету және экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында адам қызметінің әртүрлі салаларында тұрақты тәсілдерді қолдану дағдыларын ұзақ мерзімде дамыту. Осы пәнді оқытудың аясында: Тұрақты даму тұжырымдамасы және оның негізгі принциптері. Тұрақтылық идеясының тарихы мен эволюциясы. Қоршаған ортаның тұрақтылығы: қоршаған ортаның ластануы және оның алдын алу әдістері. Табиғи ресурстар мен биоәртүрлілікті басқару. Тұрақты даму және жасыл инвестициялар. Тұрақты тұтыну және өндіріс. Әлеуметтік тұрақтылық және әлеуметтік әділеттілік мәселелері. Тұрақты даму контекстіндегі теңдік және инклюзия. Инновациялар және технологиялар: жасыл технологиялар мен тұрақты дамуға арналған инновациялар. Ақпараттық технологиялар және олардың тұрақтылыққа қол жеткізудегі рөлі. Тұрақты дамудың этикалық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдік конструкциялардың дистрибуциясы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тілдік конструкция, конструкция жүйесі, құрылымы және семантикасы, қазақ тілі грамматикасының негізгі ерекшеліктері, жалғамалы тілдің құрылымы, морфологиялық және синтаксистік конструкциялар, конструкция жүйесі, құрылымы және семантикасы конструкция типтерінің құрылымына қатысты синонимдік, варианттық қатынастар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдеби тілінің даму тарихы мен кезеңдері туралы ғылыми көзқарастар, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдері және осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуы, әдеби тілдің стильдік тармақтары, олардың қалыптасуы, әдеби тіл лексикасының тілдік ерекшеліктері мен сипаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазіргі түркі тілдерінің грамматикалық құрылысы, түркі тілдерінің жүйесіне тән оларды өз алдына жеке топтастыру ретінде ерекшелейтін белгілер, фонологиялық ерекшеліктері, морфологиялық ерекшеліктері, лексикалық қабаты, синтаксистік құрылысы. түркі тілдерінің фонетикалық морфологиялық құрылысы грамматикалық мағынаның жасалу тәсілдері мен морфемалар туралы мағлұмат. Сонымен қатар, түркі есім сөз тұлғасының өзгеруі, сөз таптары мәселесі туралы мәліметтер салыстырмалы түрде беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дәуір әдебиеті

    Ежелгі дәуір әдебиетінің өзіндік мазмұны мен оны көрсететін пішіндердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру үшін көне тарихты зерттеу, бүкіл түркі халықтарына ортақ әдебиеттің көп ғасырлық түрлеріне, қыр-сырына үңілу, қазақ халқының этникалық құрамына енген түркі тілді тайпалардың ежелгі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік коммуникация

    Осы пәннің шеңберінде ол оқытылады: Іскелік қарым-қатынас, олардың ерекшеліктері және құрылымы. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшелігі мен формалары. Іскер адамның бейнесі. Іскерлік құжаттама. Ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттаманың сипаттамасы. Еңбек қатынастары бойынша құжаттама. Құжаттаманы басқару (кіреберісте өңдеу, есепке алу және сақтау тәртібі, мұрағатқа беру). Электрондық құжат айналымы жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдік норма және неология

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тілдегі бірізділік, тіл материалдарын нормалау, белгілі бір тәртіп, заңдылыққа бағындыру, тілдік норма тілдің ішкі заңды жүйелері, тілдің дыбыс жүйесі, сөз байлығы, сөз мағыналары, тілдің грамматикалық құрылысының қалыптасқан заңды ерекшеліктерге негізделуі, әдеби тілдің сұрыпталу процесі, қазақ неологиясы мен неографиясының өзекті мәселелері, неология саласының әлемдік лингвистикада зерттелуі, жаңа тұлғалар мен тіркестер және мағынасы жаңғырған сөздер, қазақ тіліндегі жаңа сөздерді тіркеу мәселесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркі тілдері тарихын зерттеу әдіснамасы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: салыстырмалы-тарихи әдіс, туыстас тілдер дамуының тарихи заңдылықтарын зерттеу үшін қолданылатын әдіс-тәсілдерінің жиынтығы, түркі тілдерін зерттеген Еуропа және орыс ғалымдарының еңбектеріндегі зерттеу әдістері, түркі топырағында салыстырмалы-тарихи әдістің қалыптасуы, мен қолданылуының басты шарты, салыстырылатын туыстас тілдердің әр деңгейдегі фонема, морфема, лексема сәйкестіктерін анықтау амалдары, тілдердің даму жолын тарихи тұрғыдан қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • V-ХVІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиетінің тарихы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдебиетінің бастау бұлағы саналатын ежелгі әдеби мұралар және олардың ғылыми негізде сарапталуы, ежелгі әдеби мұралардың тақырыптық-идеялық және жанрлық тұрғыдан ерекшеліктері және зерттелу тарихы, ежелгі әдеби мұралардың кейінгі қазақ әдебиетінің дамуына тигізген әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Хандық дәуір әдебиеті

    ХV-ХVІІІ ғасыр әдебиетінің қазақ әдебиеті тарихындағы алатын орнын айқындау. Хандық дәуір әдебиетінің алғашқы өкілдерінің шығармалары талданады, бүгінгі күнмен үндестігі, толғаулардың өміршеңдік идеясы зерделенеді. Тарихи-әлеуметтік жағдайлар қарастырылады. Толғаулардың қазақ тілі лексикасын толықтырудағы маңызы сөз етіледі, поэтикасы талданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Когнитивтік лингвистика

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: когнитивтік лингвистика жөніндегі негізгі ұғымдар, тіл біліміндегі антопоцентристік бағыт, пәннің басқа салалармен байланысы, когнитивтік лингвистикаға қатысты ұғымдар, терминдер, метатіл түсініктері; лингвоконцептуалдық талдау жасаудың амал-тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: сөздік қор мен құрам, қазақ лексикасы стильдерінің түрі, лексика салалары туралы түсінік фразеология және мақал-мәтел, семасиология, көпмағыналық, моносемия, мағына өзгеруінің тәсілдері, лексиканың семантикалық топтары, этимология түрлері лексикографиялық туындылар, олардың жазылу тәртібі мен сөздік жүйесі туралы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістемесі

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары – жеке ғылым саласы екендігі, қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары мен инновациялық технологиялар жүйесі, қазақ тілін оқытудың формалары мен түрлері, қазақ тілінің фонетикасы мен орфографиясын оқыту әдістемесі, қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі, сөзжасамды оқыту әдістемесі, грамматиканы оқыту әдістемесі, мәтінді оқыту әдістемесі, тіл дамыту әдістемесі, қазақ тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері, тіл мәдениеті және оны оқыту әдістемесі мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ұлы Абай шығармашылық мұрасы, ақынның суреткерлік шеберлігін талдаған ғалымдар зерттеулері (Абай мұрасының XX ғасырдың 30-60 жылдарындағы зерттелуі, тәуелсіздік алғаннан кейінгі зерттелуі), ақынның әдеби мектебі, қазіргі абайтанудағы өзекті мәселелер, Абай шығармашылығындағы тұлға болмысы, толық адам танымдарының идеялық-көркемдік ұстанымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ХІХ ғасырдағы әдеби мұралар, әдебиет үлгілері, көркемдік негіздері, ХІХ ғасыр әдебиетінің сан-саласы, оны туғызушылардың өмірбаяны, шығармашылық мұрасы, қарастырылып отырған кезеңдегі ақын-жырауларының шығармаларындағы дәстүр жалғастығы, зар заман ақындарының, поэзиясы, ағартушылық бағыттағы әдебиет өкілдерінің мұрасы, сал-серілер шығармашылығы және лирикалық, сатиралық өлең, поэма, проза жанрларының, философиялық трактат, аудармалық назиралық шығармалардың қалыптасу, даму сатылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Модернизм мен постмодернизм

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазіргі қазақ әдебиетіндегі модернизм мен постмодернизм, ХХ-ХХІ ғасырдың қазақ әдебиетіндегі экзистенция, идеялық мазмұны, баяндау формасы, сюжеті, композициясы, психологизм, образдардың дамуы және постмодернизм әдебиетінің дамуы мен қалыптасу бағыты жайлы мағлұматтар, әлемдік әдеби үдеріс, оның терминдері мен (ұлттық әдебиет, әлемдік әдебиет, әлемдік әдеби үдеріс; динамика және стабилділік, әлем әдебиет дамуының стадиалдылығы, әдеби байланыстар және т.б.) ұғым-түсініктерімен байланысты мәселелер спектрі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Лингводидактиканың қазіргі күндегі өзекті мәселелері қарастырылады. Заманауи инновациялық технологияларға сай әдіс түрлері анықталып, оларды тәжірибеде қолдану жолдары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: грамматикалық категория, мағына, форма туралы түсінік, сөз құрамы мен құрылымы, оның бөлшектері, олардың атқаратын қызметтері, әр сөздің мағыналық ерекшелігі, түбір морфема, қосымша морфемалар, сөз таптары туралы түсінік, сөз таптарының лексика-грамматикалық сипаты, қазақ тілінің морфологиялық жүйесіне жалпы сипаттама беру, морфологиялық талдау жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттегі ағымдар мен бағыттар

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әлем әдебиеті тарихындағы әдеби ағымдар, қазақ әдебиеттану ғылымындағы ағым мен бағыттардың зерттелуі мен өзіндік ерекшеліктері, қазақ әдебиеттіндегі ағым мен бағыттардың даму тарихы және сөз өнеріндегі көрінісі, ықпалы т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқытудың инновациялық технологиялары

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: жаңа технологиялар, мәтінді талдау, мәтінмен жұмыс жүргізудің көркем шығармамен жұмыс істеу, талдауды терең меңгерудің жолдары, қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тіл дамыту, сабақ, оның үлгілері, сыныптан тыс оқу, ғылыми-теориялық әдебиеттермен жұмыс жүргізу, педагогикалық тәжірибенің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • лингводидактика

    тілді оқытудың ережелері мен әдіс-тәсілдерін меңгерту, оны ғылыми еңбектерді саралауда қолдану жолдарын үйрету; әдістердің түрлерін айыра білуге машықтандыру, Зерттелу жолдары мен тарихи дамуы түрғысынан түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әдебиетті оқытудың ғылыми-теориялық негіздері, әдебиет оқулықтары мен оқу құралдары, әдебиетті оқыту әдістері, жаңа технологиялар, көркем шығарманы талдау, мәтінмен жұмыс жүргізудің жолдары, әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу, көркем шығарманы терең меңгерудің жолдары, әдебиет сабағында тіл дамыту, әдебиет сабағы, оның үлгілері, сыныптан тыс оқу, ғылыми-сын әдебиеттермен жұмыс жүргізу, педагогикалық тәжірибенің рөлі, пәнді оқытуда құзіреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Журналистика негіздері

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: теориялық және практикалық журналистика туралы зерттеулер, ақпарат категориясының амбиваленттілігі, әртүрлі қоғамдық-саяси жағдайларда БАҚ-тың қызмет істеу әдістері, журналистиканың қоғамдағы рөлі, ақпараттық қызметтің ерекшелігі, журналистиканың функциясы мен принциптері, қазіргі блогтық мәтіндердің әлеуметтік қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: сөзжасам тәсілдері (синтетикалық, аналитикалық, семантикалық тәсілдер), сөзжасамдық ұя, тізбек, уәждеме т.б. Сондай-ақ, негіз сөз бен туынды сөздің арасындағы мағыналық байланысынан туындайтын сөзжасамдық уәждеме, сөздердің уәжділігі тіл біліміндегі өзекті мәселе екенігі жайлы мағлұмат беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі стилистикасы

    әр стильге тән мәтіндердің құрылым, құрылыстарымен таныстыру, стилистика ғылымының категориялары мен ұғымдарына түсінік беру. Стильге тән тілдік нормалар заңдылықтарының сақталу ережелерін меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • БАҚ-тың тілі мен стилі

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: журналистика теориясы, тарихы, тәжірибесі, тіл құралын баспасөзде, телевидение мен радио материалдарында орынды да сауатты қолдана білу шеберлігі жайлы зерттеулер мен тәжірибелер, публицистикалық жанрлардың тілі мен стилі, публицистердің газет, журнал беттерінде жарық көрген, радио және телеарналардан таратылған қазіргі масс-медиа туралы зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілі орфографиясы мен пунктуациясының ережелері

    Осы пәннің аясында оқытылады: орфография және пунктуация пәнінің зерттеу бағыттары, негіздері, орфография туралы жалпы түсінік беріледі, дауысты және дауыссыз дыбыстардың емлесі, тыныс белгілерінің сөйлемдегі орны, қосымшалар арқылы бірге жазылатын сөздердің емлесі, тасымал, таңба мен дыбыс айырмашылығын ескере отырып, сауатты жаза алу мәселесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: XX ғасырдың І жартысындағы әдеби мұралар, әдебиет теориясы, әдеби сын, ХХ ғасырдың І жартысындағы әдеби байланыстар, дәстүрлі әдебиет үлгілері, әдеби бағыттар мен олардың басты өкілдерінің шығармашылығы, ХХ ғасырдың алғашқы жартысындағы әдебиеттің қоғамдық-әлеуметтік жағдайымен байланысы, ой-сананы оятудағы міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алаш әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Алаш әдебиетшілерінің ұлт-азаттық тақырыбына байланысты туған жырлары, Алаш әдебиетіндегі ұлт-азаттық тақырыбының қазіргі таңдағы мәңгілік ел идеясы, азаттық тақырыбына байланысты туған жырлардың белгілі кезең шындығымен байланысы, Алаш әдебиеті өкілдерінің өмірбаяны, шығармалары туралы ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жаңартылған білім беру мазмұнында қазақ әдебиетін оқыту

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Оқытудың жаңа техноло гиясы,әдеби білім берудегі модульдік жүйе мен деңгейлеп саралап оқыту технологиясы қарастырылады. Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну, әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация жасау, салыстыру арқылы дәйектеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы әдебиеттану негіздері

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: салыстырмалы әдебиеттанудың теориялық және әдіснамалық мәселелері, салыстырмалы әдебиеттану зерттеулеріның амал-тәсілдері, ғылыми қалыптасқан тұжырымдар, зерттеу мәселелеріндегі теориялық-әдіснамалық мәселелерді айқындаудың жолы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникациядағы қазіргі технологиялар

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: бұқаралық коммуникация және әлеуметтік-коммуникативтік қызмет, тілдегі әлеуметтік және ішкі құрылымдық құбылыстар, ақпарат жеткізудің көздері, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жаңа технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аударма теориясы

    Студенттерді аударманың лингвистикалық теориясының негізгі категорияларымен, аударманың негізгі стратегиялары мен қағидаларымен таныстыру. Оқыту курсы аудармаларды салыстырмалы талдау дағдыларын меңгеруі керек; электронды сөздіктермен, автоматтандырылған аударма жүйелерімен (TRADOS) жұмыс істей білуі керек. Курстың міндеттеріне аударманың баламалылығы / баламалылығы ұғымдарын, әр түрлі топтардың лексикалық бірліктерін аудару принциптерін, аударманың әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін талқылау кіреді..

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аударма алдындағы мәтінді талдау

    Осы пәннің аясында оқытылады: Аударма түрлері мен олардың негізгі мәселелерін түсіндіру. Мәтіннің түпнұсқасы мен аударманың қарым-қатынасын анықтау жолдарын меңгерту. Аударма процесіндегі прагматикалық мәселелердің көрінісін түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шешендік өнер

    Шешендік өнердің қалыптасу тарихы мен қалыптасу жолдарын, шешендік сөздердің мәні мен мағынасын меңгерту. Қазақтың атақты би-шешендерінің шығармаларымен таныстыру, талдау. Сөз мағынасын орынды дұрыс қолдануға үйрету. Шешен сөйлеудің жолдары мен әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: стилистиканың теориялық негізі, заманауи стилистика туралы зерттеулер, тілдің әдеби нормалары, стиль түрлері, тілдік бірліктердің стильдік қызметтері, стильдік дағдылар, стильдік мәтін үлгілерін құрастыра білу және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлық журналистика

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: медиасфера жанры, мультимедиялық контент, медиа үшін мультимедиялық контент жасау, ақпаратты жинау, өңдеу және берудің цифрлық мобильді технологияларымен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: XX ғасырдың ІІ жартысындағы әдеби мұра, әдеби бағыттар мен олардың басты өкілдерінің шығармашылығы, жетістіктері мен кемшіліктері, ақын-жазушылар шығармаларының тақырыптық-идеялық мазмұны, осы кезең әдебиетінің зерттелуі жайлы мағлұмат.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ әдебиеті сынының тарихы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдеби сынның пайда болуы, дамуы, қалыптасу тарихы, әдеби сынның ұлттық мұраларымызды зерттеу мен дамытуды тежеудегі қызметі, қазақ әдеби сынының өркендеу кезеңдері және көркемдік ізденістерді жан-жақты талдаудағы орны, кәсіби сыншылықтың жетілуі және әдеби процесс, қазақ әдеби сынының қазіргі жай-күйі. Сонымен қатар, сынның көркем шығармашылық процеске әсері, қазіргі әдеби сындағы әртүрлі ұстанымдары. қазіргі сындағы тоқыраушылықтың сыры мен сипаты, ұлттық әдеби сынның болу мүмкіндігі және оған ғылыми-деректілік тұрғысынан берілер жауаптар жайлы мағлұматтар беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғаммен байланыс және әлеуметтік желілер

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ақпарат алмасу, адамдар арасындағы тілдесу, қарым-қатынас орнату әдістері, жұмыс беру ұсыныстары мен іздеу жолдары, әлеуметтік желілер қызметтерін пайдалану және ұсына алу, білім деңгейін жоғарылату мақсатында ғаламтор ресурстарын пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиажурналистика

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: телевидение, радио, интернет, спутниктік байланыс, соңғы ақпараттық технологиялар туралы зерттеулер, ақпараттық технологиялардың пайда болуы, қалыптасу және даму сатылары, жаңалықтар индустриясы технологиясы, әр елдегі ақпараттық технологиялардың қолданысы, кәсіптік шеберлік пен әдіс-тәсілдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіл және дискурс

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тіл біліміндегі мәтін мәселесі, дискурстың зерттелу бағыттары, дискурс және оның дефинициялары, құрылымы, шешендік дискурс типологиясы, диалог, диалогтық құрылым, шешендік сөздер дискурсындағы көркемдеуіш құралдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: грамматика теориясының негіздері, синтаксис пәнінің бастау көздері, түркітанудағы синтаксис саласының қалыптасып жүйеленуі, сондай-ақ қазақ тілі грамматикасындағы маңызды зерттеулердің ғылыми-танымдық сипаты, синтаксис теориясының негіздері, синтаксис теориясының лингвистикалық мазмұн-мәнін терең түсіну, сөз тіркесі және сөйлем, сөйлемнің құрылымы мен сөйлем мүшелері, сөйлем түрлері, синтаксистік талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік сөздер негіздері

    Шешендік сөздердің жанрлық сипаты мен қалыптасу тарихы, шешендік өнер заңдылықтары мен ережелері оқытылады. Шешендік өнердің негізін қалаушылардың еңбектерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттегі дәстүр мен сабақтастық

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдебиетіндегі дәстүр ерекшеліктері мен шығармалардағы тақырыптық-идеялық сабақтастық, қазақ әдебиетінің түрлі жанрларында баяндалған этнографиялық өрнектердің ерекшеліктерін, әдебиеттегі дәстүр жалғастығы, ақын-жыраулар поэзиясынан бастау алатын дәстүр мен сабақтастықты бүгінгі қаламгерлердің шығармашылығы арқылы тұжырымдау, дәстүр мен жаңашылдық тек түрді, сыртқы өзгерістерді білдірумен қатар, ішкі мазмұнды, мағынаны білдіретінін, түр мен мазмұнды бірдей қамтып, шығарманың идеялық-көркемдік немесе ұлттық сипатын жаңа сатыда саралау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әдеби үдеріс, стиль, көркемдік әдіс, жанрлар типологиясы, әдебиет теориясы ұғымдары, әдебиет теориясы арқылы көркем әдебиет заңдылықтарын эстетика, психология, мәдениеттану, семиотика ғылымдарының жетістіктерімен бірлікте қарастыру, Сонымен қатар, шығарма табиғатын, автор мен адресат, кейіпкер және архетип, әдебиет және таңбалар жүйесі, мәтін құрылымы, герменевтика мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің функционалды-коммуникативтік синтаксисі

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады. қазіргі қазақ тілінің функционалды синтаксистік жүйесіне қатысты теориялар, функционалдық ұғымы, функционалды лингвистиканың теориялық негіздері, функционалды лингвистиканың зерттелуі және зерттеу бағыттары, функционалды–коммуникативтік синтаксис ерекшеліктері, мәтінді байланыстырушы тілдік амал-тәсілдер жүйесі, мәтін түрлері, коммуникативтік синтаксистің тұлға бірліктері. Сонымен қатар, білім алушылар сөйлемнің актуалды мүшеленуі жайлы біліп, талдау жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ романдары

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ романының қалыптасу тарихы мен эволюциялық дамуы, қазақ романындағы түрлі ізденістер қазақ романы туралы жазылған еңбектер, қазақ романдарын тақырыптық, кезеңдік, жанрлық тұрғыдан жіктеуді, салыстыру. Сонымен қатар алғашқы қазақ романы туралы жазбалардан бастап қалыптасқан роман сынын ескере отырып, роман жанрында заман беталысының өзгеруіне орай туған ізденістер өміршеңдігі тұрғысынан оқып танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем әдебиеті сыны

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әлем әдеби сынның тенденциясы, сынның әдебиеттің дамуына ықпалы негізінде, орыс және шетел әдебиеттерінің өзара байланысы және типологиялық ұқсастықтары жайлы мағлұматтар, әдеби туындыларды эстетикалық және әлеуметтік бағалау принциптері, әдебиет сыны теориясы, әлем әдебиетінің сыни еңбектері мен сыншыларының әдеби үдерістің бағыт-бағдарлары, әлем классиктерінің шығармаларын оқып, талдау, олардың шығармашылық зертханалармен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетелдегі қазақ әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Қазақстаннан тыс елдердің ішінде Қытай, Өзбекстан, Моңғолия, Ресей елінде қазақтар әдеби мұрасы, ақын-жазушылар өмірбаяны, шығармаларының зерттелуі, шетелдегі қазақ ақын жазушылардың еңбектерімен таныстыру, әрі оны жан-жақты саралап, дәйектеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХІ ғасыр әдебиеті

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ХХІ ғасырдың басындағы әдебиеттің тақырыптық, жанрлық ерекшеліктері, қазіргі әдеби процестің даму бағыты, тәуелсіздіктің қазақ ақын-жазушылары шығармаларында бейнеленуі, қоғамдық-саяси, әлеуметтік шындықтың жырлануы, тарихи тұлғалардың әдеби туындылардағы көркем бейнелері, дәстүрдің дамуы, қазіргі әдеби процестің тақырыптық, көркемдік сипаттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиеттануының өзекті мәселелері

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тарих пен теорияны зерттеудің заманауи әдістерімен, бағыттарымен және аспектілерімен байланысты әдебиеттің өзекті мәселелері,қазақ әдебиетінің қазіргі заманғы дамудың негізгі тенденциялары, әдіснама мен стратегиялық зерттеулер туралы түсінік,қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелерін оқу барысында ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында алған білімдерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік - гуманитарлық және саяси әлеуметтік білім саласындағы білімді, іскерлікті көрсету және жобалық қызметті модельдеу.
  • Толерантты қабылдауды көздейтін ұжымдық өзара іс-қимыл әдістерін қолдану, ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымды қалыптастыратын қазіргі тарихи оқиғалар туралы білімді игеру.
  • Кәсіби салада ана тілінде және шет тілінде ақпаратты талдау, өңдеу, сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша білімдерін көрсету.
  • Тіл білімі туралы түсініктерін көрсету, қазіргі қазақ тілінің морфологиясы, синтаксисі саласында ережелерді, жаңалықтарды, грамматикалық категорияларды меңгеру.
  • Қазақ және әлемдік әдеби процестің даму заңдылықтарын білу, әлемдік әдебиет туындыларын қазақ әдебиеті шығармаларымен салыстыра білу, алған білімдерін әдеби-сыни зерттеулерде қолдану.
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға, ғылыми зерттеу процесінде туындайтын дүниетанымдық мәселелерді қазіргі ғылыми парадигмалар тұрғысынан талдауға қабілетті болу.
  • Өз дағдыларының сыни деңгейін бағалау, жаңа буынды оқыту мен тәрбиелеу міндетіне шығармашылық тұрғыдан қарау, кәсіби ойлаудың жоғары деңгейіне ие болу.
  • Редакциялау, рефераттау және аннотациялау, құжаттаманы дайындау, іскерлік әңгімелесуді жүргізу, ресми және бейресми жағдайда адамдармен қарым-қатынас жасау этикет ережелері дағдыларына ие болу. Академиялық адалдық мәдениетінің қағидаттарын, демократиялық қоғам құндылықтарын басшылыққа ала білу, қаржылық, кәсіпкерлік сауаттылықты арттыру, қоршаған орта табиғатын сақтай білу, экономикалық білімді арттыру.
  • Сандық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу және БАҚ пен әлеуметтік желілерде жарияланудың негізгі тенденцияларымен жарияланымдарын талдау.
  • Кәсіби міндеттерді сәтті жүзеге асыру үшін коммуникативті жағдайларды талдау және дұрыс бағалау.
  • Лингвистикамен байланысты ғылыми зерттеулерге сыни тұрғыдан қарау; тіл білімінің жаңа бағыттары бойынша синхронды және диахрондық зерттеулер, лингвистикалық талдау жүргізе білу. Аударма саласында мәтінмен жұмыс жасай алу, аударма ерекшеліктерін меңгеру.
  • Кәсіби қызметтің әр түрлі салаларынан білімді құрылымдау мен біріктіру, кәсіби міндеттерді шешу барысында осы білімді шығармашылықпен қолдана және дамыта білу.
Top