Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Журналистика в Q UNIVERSITY

Пәндер

  • Журналистік шеберлігі

    Курстың мақсаты-бұқаралық ақпараттық қызметтің жұмыс істеуінің негізгі ережелерін, негізгі жанрларды, журналистика түрлерін зерттеу, берілген жағдайлар аясында ақпараттық-аналитикалық өнімді құрудың тұрақты дағдыларын алу және өңдеу. Өз шығармашылығын, өз әріптестерінің және журналистік цехтың танымал шеберлерінің шығармашылығын объективті бағалайды; шығармашылық шеберхана шеңберіндегі шығармашылық қарым-қатынас есебінен студенттердің жалпы мәдени деңгейін арттырады. Практикалық сабақтарда студенттер жергілікті авторлық медиажобаны әзірлейді, телебағдарламаларды, фильмдерді, телеспектакльдерді талдайды; телебағдарламаларды (телефильмдерді) жасау кезінде телевизиялық публицистиканың көркемдік әдісі мен әдісін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналистикаға кіріспе

    Курс журналистік қызметтің негізгі санаттары туралы жүйелі теориялық білімді қалыптастыруға, журналистиканың қоғамдағы рөлінің ерекшелігіне, қазіргі мерзімді баспасөздің, электрондық баспасөздің және интернет-БАҚ қызметі мен құрылымын ұйымдастыруға бағытталған; журналистік қызметтің кәсіби, құқықтық, әлеуметтік және этикалық нормалары туралы түсінік береді; ақпараттық өнімдерді бағалаудың негізгі критерийлерінің кешенін, газет редакциялары мен эфирлік хабар таратудың қызметін меңгереді. Студенттер ұлттық медиа-модельдердің ерекшеліктерін және қазақстандық БАҚ-тың жұмыс істеу шындығын талдайды. Оқу барысында студенттер емле мен тыныс белгілерін, орфография мен пунктограмма жағдайларын анықтау дағдыларын қолданады және әдеби тіл нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер жасайды, баспа мәтінін, аудио, видео немесе интернет материалдарын өңдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • "Пәнаралық синтез" интеграцияланған модулі

    Білім алушыларда заманауи экономикалық және кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық-практикалық дағдыларын, жаһандық әлеуметтік экологиялық проблемалардың табиғи ресурстарын басқаруды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымның құқықтық санасын, ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телерадиожурналистика

    Пән оқытудағы мақсат қазіргі заманғы БАҚ жүйесін, телевизиялық және радиожурналистика саласындағы кәсіби журналистік шығармашылықтың жаңа тенденцияларын, телевизия мен радиода шығармашылық мамандықтарды, журналистің кәсіби міндеттерінің шеңберін зерделеуге бағытталған; практикалық қызметті оңтайландыру әдісі; журналистік материалдар жасауға, ұжымдық және жеке журналистік жұмыста кәсіптік білім алуға үйрету. Практикалық сабақтарда студенттер теледидар немесе радио бағдарламаларының тұжырымдамасын әзірлеуді және теледидар немесе радио сценарийін жасауды; әртүрлі бағдарламалық құралдарды, мәліметтер базасын, Интернетте пайдалануды, іздеу жүйелерін қолдануды, ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналдар, газет және телехабарлар дайындау

    Пән радиожурналист қызметінің қазіргі түрлерімен, радиобағдарламаларды жасау техникасы мен технологиясымен, радиожурналистегі медиа-мәтіндердің ерекшеліктерімен таныстырады. Радиоға арналған ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу; жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, байланыстырылған сөйлеуді құрастырады, мәтінде басты ойды анықтауға, Радиожурналистиканың әр түрлі жанрларында материал жасауға үйретеді. Қазіргі заманғы технологиялармен: дыбыспен және бейнемен жұмыс істеу, бейне және дыбыс жазу форматымен; теледидар сигналының стандарттарымен таныстырады. Радиохабарларды ұйымдастыруға, өткізуге және құруға үйретеді. Курс соңында студент түрлі жанрдағы және бағыттағы радиобағдарламаларды, медиа-мәтіндерді жасай алады. Қоғамдық пікірге талдау жасайды және радиобағдарламаларды жасау барысында аудиториямен өзара іс-қимылды пайдаланады. Сонымен қатар, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, аудиовизуалды өндірістің радиобағдарламасын жасауға және аудиовизуалды бағдарламаны тәжірибелік жұмыста қолдануға құзырлы. Аудиовизуалды бағдарламалардың техникалық және көркемдік сапасын бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Телехабарларды дайындау техникасы мен технологиясы

    Пәннің мақсаты студенттерді заманауи техникамен және телебағдарламаларды дайындау технологияларымен таныстыру; баспа, теледидар және медиа салаларында қолданылатын арнайы жабдықтармен, радио және интернетпен, мультимедиялық орта жағдайында жұмыстың ерекшелігін зерттейді, әртүрлі символдық жүйелерде (ауызша, аудио -, бейне -, графика, анимация) медиа өнімді дайындау әдістері мен технологияларын меңгеруге көмектесу, ауызша мәтіндер, аудио - және бейне ақпарат, инфографика жасау; бір конвергентті мәтін шеңберінде әртүрлі компоненттерді біріктіру; әр түрлі жанрдағы, форматтағы бұқаралық ақпарат құралдарының түріне байланысты материал жасау, заманауи технологияларды қолдана отырып, бұқаралық ақпарат құралдарына арналған әртүрлі материалдарды өңдеу. Курсты игеру нәтижесінде студент заманауи техникалық базаны қолдануды: цифрлық және IT-технологиялар, негізгі операциялық жүйелер, бағдарламалық қамтамасыз ету; мәтіндерді, визуалды, аудио - және аудиовизуалды ақпаратты өңдеу, мәтін енгізу, Графикалық; ақпарат беру және алмасу жүйесін қолдану; тақырып формалары, хабарландыру, газет-журнал жолағын композициялық монтаждау әдісі, материалды беру және жылжыту. БАҚ үшін әртүрлі материалдарды өңдеуді үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Журналисттің сөйлеу мәдениеті

    Бұл пән журналистік сөйлеу мәдениетін зерттеуге бағытталған.Қызметкерлердің сөйлеу жүйесін, мәдениетін, бөлімдер мен редакциялар, баспа және автор арасындағы қарым-қатынас жүйесін зерттейді; жоспарлау принциптері, өнімді тарату қызметі; қолжазбаларды бағалау және редакциялау ережелері, бағыттар, орналасу түсінігі; Microsoft Office Publisher, Adobe InDisign Adobe Illustrator баспа жүйесіндегі орналасу ережелері; баспа процесінің технологиясы, баспа ісін ілгерілету туралы түсініктерді қалыптастырады баспа өнімдерінің типологиясы туралы. Тәуелсіздікті дамытады; әр түрлі стилистикалық типтер мен жанрлардағы мәтінмен жұмыс; сөйлеу және жазу сауаттылығын арттырады, мәтінді өңдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фотожурналистика

    Пән студенттерге фотожурналистика негіздерін баспасөзде, теледидарда және Интернетте болып жатқан бұқаралық ақпараттық процестердің құрамдас бөлігі ретінде; студенттердің фотография тарихы және бейнелеу өнерінде, кино және теле деректі фильмдерде бейнелік коммуникацияның жаңа техникалық құралдарын пайдалану саласындағы білімін дамытады; сабақтас өнер және бұқаралық коммуникацияның сөздік құралдарына қарағанда фотосуреттің өзінің экспрессивті және бейнелеу мүмкіндіктерін анықтау, сөздер мен бейнелердің синтезін табу қабілетін қалыптастырады. Бейнелеу өнері мен фотосуретте бейнелеу ақпаратын алудың, сақтаудың және жаңғыртудың жалпы әлеуметтік-эстетикалық принциптерін теориялық тұрғыдан зерттеу дағдыларын меңгеру, кино және теле деректі фильмдерден айырмашылығы, фотоаппаратты, заманауи техникалық базаны, цифрлық технологияларды пайдалана алады; фотожурналистика жанрларында газет-журнал басылымдарын дайындау; фоторепортаждар, фото әңгімелер жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық журналистика

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді мультимедиялық БАҚ құру ерекшеліктерімен, журналистің мультимедиялық логикасымен, интернеттің пайда болу және дамуымен, желіні пайдаланып жұмыс істеу әдістерімен, веб парақшаларын әзірлеудің шығармашылық процесімен, сайттарды басқару жүйесімен таныстыру, желілік журналистиканың жанрлары мен пішіндерін меңгеру, веб-журналистің еңбек қарым-қатынастарын реттейтін кәсіби-этикалық ережелер және қағидаларымен, Интернет журналистиканың қазіргі теориялық мәселелерімен таныстыру. Әр түрлі ақпараттық материалдарды дайындау үшін ақпаратты жинауға, талдауға, құрылымдауға үйретеді; ақпараттық, мәтіндік, фото, аудио және бейнематериалдар жасауға үйретеді, ақпараттық материалдарда жеке және топтық жұмыстарды қолданады. Сандық ортада ақпаратты әзірлеуге, талдауға және түзетуге, сақтауға, өңдеуге, ақпаратты қабылдауға, жергілікті авторлық медиа-жоспарларға қабілетті анықтауға, коммуникацияның жаңа құралдарын (ауызша, аудио-, бейне-, фото-, графика) қолданады; алынған ақпаратты өңдеу редакторларының көмегімен өңдейді, цифрлық, мақсатты аудиторияға медиа-хабарламалар құрастырады. Мәтінді стилистикалық өңдеу әдістерін қолданады, оның жеке авторлық ерекшелігін сақтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Баспа ісінің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты баспа ісінің негіздерін зерттеуге бағытталған. Жүйені, тұжырымдамаларды, қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін, бөлімдер мен редакциялар, баспа және автор арасындағы қарым-қатынас жүйесін; жоспарлау принциптерін, өнімді тарату қызметін; қолжазбаларды бағалау және редакциялау ережелерін, бағыттарды, орналасу түсінігін; Microsoft Office Publisher, Adobe InDisign Adobe Illustrator баспа жүйесіндегі орналасу ережелерін; баспа процесінің технологиясы туралы түсініктерді қалыптастырады, баспа өнімдерін жылжыту, баспа өнімдерінің типологиясын ажырат. Әртүрлі стилистикалық типтер мен жанрлардағы мәтінмен жұмыс; сөйлеу және жазу сауаттылығын арттырады, мәтінді өңдейді. Студенттер медиа өндірістің басқа қатысушыларымен өз жарияланымын және жұмысын дайындай алады; жеке және ұжымдық қызметті ұйымдастыра алады; мәтіндік және мәтіннен тыс жұмыстарды (жобалау, продюсерлік, ұйымдастырушылық) атқара алады;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллекттің теориялық негіздерін және интеллектуалды жүйелердегі білімді қолдану салаларына негізделген жүйелерді жобалауды зерттеу. Осы пән шеңберінде күрделі ресімделетін міндеттер мен оларды шешу тәсілдерін, адамның ойлау қабілеттерін дамыту, жасанды интеллект әдіс-тәсілдері құралдарының теориясы мен тәжірбиесін терең зерттеу қарастырылады. Оларды компьютерде жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HR-менеджментке кіріспе

    Пән персоналды басқару процестерімен жүйе ретінде танысуға, персонал қызметіне қойылатын талаптарды білуге, персоналды ынталандыру механизмін білуге, болашақ мамандарды персоналды жоспарлау процесімен, мансап құру ұғымдарымен таныстыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты - Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыра отырып, білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтауды сақтауға және көбейтуге үйренеді. Бюджетті дұрыс жоспарлау, салықтарды есептеу және төлеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телевизия өнері: теориясы мен технологиясы

    Курстың мақсаты-бұқаралық ақпараттық қызметтің жұмыс істеуінің негізгі ережелерін, негізгі жанрларды, журналистика түрлерін зерттеу, берілген жағдайлар шеңберінде ақпараттық-аналитикалық өнімді құрудың тұрақты дағдыларын алу және өңдеу. Өзінің шығармашылығын, әріптестерінің және журналистік цехтың танымал шеберлерінің шығармашылығын объективті бағалайды; шығармашылық шеберхана шеңберіндегі шығармашылық қарым-қатынас арқылы студенттердің жалпы мәдени деңгейін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиаменеджмент және медиареклама

    Пәннің мақсаты студенттерді жарнама қызметінің генезисі, әртүрлі елдер мен дәуірлердегі жарнаманың мәдени және тарихи дәстүрлерімен таныстырады; қазіргі қоғамдағы, нарықтық экономикадағы жарнаманың маңызын; жарнама қызметінің әдісі, жарнама маманының функциялары; жарнама саласындағы заңнама. Медиа жоспарлаудың негізгі тұжырымдамаларын меңгеруге көмектеседі; жарнама құралдарын таңдау технологиялары. Теориялық негізді қолдану, нақты жарнамалық науқандарға арналған медиа-жоспар құру дағдыларын дамытады; рейтингтерді болжау және олардың тиімділігін бағалау үлгілері; жағдайлық талдау жүргізеді (өнім, аудитория, нарық). Студент жарнамалық-коммуникациялық өнімді жасай алады; макеттік жарнама, жарнаманың сценарийі мен кадры. Жарнамалық мәтіндерді құрастыру, өңдеу және тестілеу, жарнаманы түсіндіру, бейне жарнаманы түсіру әдістерін қолданады; нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша кеңес беру. Жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы іс-шараларды ұйымдастырады. Жарнамалық өнімдерді, соның ішінде мәтіндік және графикалық бейнелерді, жұмыс және презентация материалдарын дәстүрлі және заманауи жарнама құралдарында таратады. Тұтынушыны жарнамаланатын тауарлар мен қызметтердің айрықша қасиеттері туралы хабардар етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық радио

    Пән негізгі типологиялық белгілермен, репортаж құрылымымен, радиода монтаждау ерекшеліктерімен; мемлекеттік және коммерциялық радиостанциялардың ұйымдастырушылық принциптерімен, журналистің шеберлігін жетілдіру үшін радио мәтіндерімен жұмыс жасаумен таныстырады, радиоға арналған ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі жанрдағы материалдарды, радио-сценарийді жасайды; радиостанцияның форматын анықтайды; радио бағдарламаларының тұжырымдамасын әзірлейді. Репортаж үшін мәтін дайындауға; оқиға орнында стенд жазып алуға; түрлі белгілік жүйелерді (вербалды, фото, аудио, видео, графикалық) пайдалана отырып, белгілі бір жанрларда, форматтарда материалдар жасауға қабілетті. Шешендік және актерлік шеберлік, тыңдаушылармен қарым-қатынас жасау, әңгімелесушімен сұхбаттасу, эфирді диалогтық және монологтық жүргізу, семинар топтарында пікірталас дағдыларын қолданады. Тікелей эфирде студиялық аппаратурамен жұмыс істейді. Радио хабарламаларының мәтіндерін нақты медиа-өнімге радио бағдарламасы түрінде өңдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радиобағдарламалар жасау технологиясы

    Пән радиожурналист қызметінің қазіргі заманғы нысандарымен, радиобағдарламаларды жасау техникасы мен технологиясымен; радиожурналистикадағы медиа-мәтіндердің ерекшелігімен таныстырады. Радио үшін ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу дағдыларын қалыптастырады; жазбаша және ауызша сөйлеу, үйлесімді сөйлеуді қалыптастырады, мәтінде негізгі ойды анықтауға, радиожурналистиканың әртүрлі жанрларында материал жасауға үйретеді. Заманауи технологиялармен таныстырады: дыбыспен және бейнемен жұмыс, бейне және дыбыс жазу форматы; теледидар сигналының стандарттары. Радиохабарларды ұйымдастыруға, өткізуге және жасауға үйретеді. Курс аяқталғаннан кейін студент түрлі жанрлар мен бағыттардағы радиобағдарламаларды, медиа-мәтіндерді жасай алады. Қоғамдық пікірге талдауды жүзеге асырады және радиобағдарламаларды жасау барысында аудиториямен өзара іс-қимылды пайдаланады. Сондай-ақ компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, аудиовизуалды өндірістің радиобағдарламасын жасауға және аудиовизуалды бағдарламаны практикалық жұмыста қолдануға Құзыретті. Аудиовизуалды бағдарламалардың техникалық және көркемдік сапасын бағалай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрондық үкімет (Minor 2)

    Пәннің мақсаты студенттердің қызмет көрсету процесін үздіксіз оңтайландыруға, техникалық құралдардың көмегімен азаматтардың басқаруға саяси қатысуына байланысты білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы мемлекет функциясының ақпараттық-технологиялық мазмұнын қалыптастыруда маңызды орын алатын Ақпараттық жүйелер мен компьютерлік дерекқорларды пайдалана алады; мемлекеттік маңызы бар ақпаратты құру, алу, сақтау, беру, пайдалану, қолдану және қайта құру процестерін түсінетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жанрлық публицистикасының тарихы

    Пән жанрларды дамытудың негізгі заңдылықтарымен, олардың мақсаттарының жіктелуімен таныстырады: мақсаты, ақпараттылығы, ерекшелігі; ақпарат қызметін беру нысандары, мемлекеттік және коммерциялық ақпараттық (FM-формат) хабар тарату форматтары. Студенттер публицистиканың ақпараттық жанрларын зерттейді: хроникалық репортаж, ақпараттық ескерту, Баспасөзге шолу, радио есеп, микрофондағы жедел әңгіме, ақпараттық сұхбат және хроникалық репортаж. Курсты аяқтағаннан кейін студент журналистің дағдыларын қолданады: микрофонмен, магнитофонмен, дыбыстық жазбаны компьютерлік монтаждаумен, сөйлеу қарым-қатынасымен, бақылаумен жұмыс. Журналистиканың әртүрлі аналитикалық жанрларында өз жарияланымдарын қолданады: әңгіме, аналитикалық хат-хабар, түсініктеме, дөңгелек үстелдегі әңгіме, тікелей эфир. Фактілер, дәлелдер арасындағы логикалық байланыстарды пайымдауға, түсіндіруге, анықтауға және жүргізуге қабілетті, фактілерді тарта отырып идеялар жүйесін дамытады; өзінің тезисінің дәлелдер тізбегін, ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдісін құрады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ журналистикасының тарихы

    Пәннің мақсаты - студенттерге бұған дейінгі қалыптасқан ұлттық баспасөз тарихын ХІХ ғасырдың бастайтын оқу-әдістемелік жүйелеуге түзету жасап, қоғамдық ақылойдың дамуы және ақпарат таратудың төлтума тегі мен пішіне біздің жыл санауымыздан бұрынғы 5-6 ғасырдан басталатынын, оның өзіне тән айырықша белгілері мен ерекшеліктері бары туралы жан-жақты мағлұмат ұсыну. - қазақ мерзімді баспасөзінің бағыт-бағдарына, мән-мазмұнына көркемдік идеялық деңгейіне қоғамдық ойдың айнасы, уақыт барометрі, жаңалық жаршысы ретіндегі сол дәуірдің саяси-әлеуметтік ахуалығын қалыптасуына сәйкес баға беру - қазақ баспасөзі тарихындағы «ақтаңдақ» тұстарға ерекше назар аудару. - студенттерге қазақ журналистикасы тарихының проблемалары бойынша зерттеу жұмыстарын жазуға ықпал ету. Ең алдымен оның ұлттық тарихымыздың дамуы кезеңдерін зерттеудегі деректік маңызын оқыту. Себебі, ұлттық журналистиканың өткен дәуірлердегі жинақтаған мол тәжірибесін шығармашылық ізденістері мен шеберлік жетістіктерін болашақ кәсіби маман, бүгінгі шәкірт бойына тұтас дарыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • РR-практикасы және теориясы

    Пән жарнамалық және PR мәтіндерді өндіру моделін зерделеуге негізделген; мәтіндерді құрастыру және құру құрылымы, қойылған мақсатқа жету; жарнаманың сипаттамасын және PR-мәтіндерді зерттейді; ҚР Жарнама және PR мәтіндерін өндіру саласындағы заңнаманы, нормативтік құжаттаманы зерттейді; мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдардың композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін және оларды қызметте пайдалануды қарастырады жарнама және PR маманы. Қоғамдық мәтіндерді талдауға қабілетті; мәтіндердің шығармашылық, лингвистикалық-стилистикалық сипаттамалары. Қоғамдық коммуникациялар шеңберінде жұмыс және презентация материалдарын әзірлейді; әртүрлі стильдегі мәтіндерді редакциялайды; дәстүрлі және заманауи коммуникативтік технологияларды бағалайды және олардың артықшылықтарын атап көрсетеді. Коммуникациялық науқандар мен іс-шараларды іске асыру жөніндегі жұмысты ұйымдастырады. Шығармашылық коммуникация тұжырымдамаларын дамытады және жарнамалық және PR мәтіндерін жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аудио, видео, компьютерлік монтаждау

    Курс аудио, бейне және компьютерлік монтаж жасау принциптеріне бағытталған; телевизиялық бақылау жүйесі, бейнені цифрлау, аудиоақпаратты өңдеу, түрлі тасымалдағыштарда бейне және аудиобағдарламаны дайындау; нысаналар мен кедергілердің пайда болу себептеріне үйретеді, осы саладағы жұмыстарды регламенттейтін стандарттар мен нормативтік құжаттарды қарайды; медиатексті қабылдау принциптерімен, сценарийді құрастырумен және оны ресімдеу тәсілімен, экрандық шығарманың құрылымдық бірліктерімен таныстырады. Курс аяқталғаннан кейін студент бейне және компьютерлік монтажды жүргізе алады; қозғалысқа монтаж жасай алады; аудио дыбысты құрастыра алады; әртүрлі монтаждық тәсілдерді қолдана отырып сюжеттер немесе авторлық бағдарламалар жасай алады; компьютермен жұмыс істеу үшін ақпаратты алу, сақтау, өңдеу құралдарын қолдана алады. Тұжырымдаманы әзірлейді және болашақ фильмнің құрылымын, сюжетін және барлық элементтерін (бейне, иллюстрациялар, анимация, титралар, дыбыс, музыкалық және дыбыстық сүйемелдеу) сипаттайтын аудиовизуалды туындыны, сценарийді жасайды. Бейнемонтаж өнерін, дыбысты өңдеуге арналған бағдарламалық құралдарды қолданады, сандық материалды бейнекассеталарға, CD немесе DVD дискілерге ауыстырады, Web-ке орналастырады, оны басқа бағдарламалар жобаларында интеграциялайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару көшбасшылығы және команда құру (Minor 1)

    Пән көшбасшылық пен корпоративтік менеджменттің мәні туралы тұтас көзқарасқа ықпал етеді. Пәнді оқу студенттерге әртүрлі салалардағы өзара әрекеттесуді басқару дағдыларын, көшбасшылық саласындағы заманауи өзекті мәселелерді талдау әдістері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік беруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық журналистика

    Пән студенттерді аналитикалық журналистиканың ерекшелігімен, журналистиканың пайда болу және даму тарихымен, жұмыс әдісімен, шығармашылық үдеріспен, басқару жүйесімен, желілік жарияланымның жанрлары мен формаларымен, журналистің кәсіби-этикалық ережелері мен нормаларымен таныстырады. Жобаларға арналған материалдармен жұмыс істеу ерекшелігін ұсынады, оқылатын мәтіндер мен тақырыптар жасауға үйретеді. Іздеу машиналарына бейімделген мәтіндер жасайды. Журналист үшін бағдарламалық жасақтаманы қолдануға қабілетті; басылымның бағдарламалық құралдары; журналистика құрылымын жобалайды; гипермәтіндер, тартымды тақырыптар жасайды. Іздеу құралдарын қолданады; оқу басылымын басқару жүйесімен, контент-редактормен жұмыс істейді, басылымдардың дизайнын жасайды, басылымның сапасын бағалайды; іздеу жүйелеріне арналған мәтіндерді оңтайландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тележурналистикадағы жанрлардың сипаты

    Курс жанрлардың стильдік жүйесінің сипаттамасы туралы түсінік береді; редакциялық қызметтің өзара байланысты екі аспектісінде редакциялау туралы, журналистің бақ үшін өз материалдарын түпкілікті дайындауы туралы (өзін-өзі редакциялау); редакциялау процесінің теориялық негіздерін, редакциялық талдаудың, мәтіннің әдістері мен әдістерін, мәтіндегі тілдік құралдарды оңтайлы таңдау критерийлерін зерттейді. Әр түрлі тілдік нормалардың бірегейлігі мен дамуын және оны БАҚ-та қолдану ережелерін; редакторлық қызметтің кәсіби, этикалық және психологиялық аспектілерін; синонимдік тілдік нұсқалардың әдістерін қарастырады; БАҚ мәтіндерінде тілдің экспрессивті-экспрессивті құралдарын қолдану; жаңа технологияларды қолдануға негізделген басқа авторлардың материалдарын өңдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Курс білім алушылардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастырады, арнайы мәтіндерді қабылдау үшін мемлекеттік, орыс тілдерінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде дағдыларды дағдыландырады, сондай-ақ студенттердің көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас жүргізу дағдыларын; іскерлік жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын, кәсіби қызмет шеңберінде көпшілік және ғылыми сөйлеу дағдыларын, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін неғұрлым тиімді және табысты әдістер мен құралдарды қолдануды қалыптастырады. Кейіннен, пікірталас кезінде студенттер кәсіби қарым-қатынас міндеттерін кеңейту үшін тілдік және кәсіби білім жүйесін қолданады, қазақ, орыс тілдерінің грамматикасы мен стилистикасын, көпшілік алдында сөйлеу шеберлігін, шешендік сөздің сапалық сипаттамасын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналисттік мәтін жазу және редакциялау

    Курстың мақсаты тілдің стильдік жүйесі туралы түсінік береді; редакциялық қызметтің өзара байланысты екі аспектісінде редакциялау туралы, журналистің бақ үшін өз материалдарын түпкілікті дайындауы туралы (өзін-өзі редакциялау); редакциялау процесінің теориялық негіздерін, редакциялық талдаудың, мәтіннің әдістері мен әдістерін, мәтіндегі тілдік құралдарды оңтайлы таңдау критерийлерін зерттейді. Әр түрлі тілдік нормалардың бірегейлігі мен дамуын және оны БАҚ-та қолдану ережелерін; редакторлық қызметтің кәсіби, этикалық және психологиялық аспектілерін қарастырады; синонимдік тілдік нұсқалардың тәсілдері; БАҚ мәтіндерінде тілдің мәнерлі-мәнерлі құралдарын қолдану; жаңа технологияларды қолдануға негізделген басқа авторлардың материалдарын редакциялау. Кәсіби қызметте қазіргі орыс(қазақ) тілінің лексикалық, грамматикалық, семантикалық, стилистикалық нормаларын қолдану қабілетіне ие; қоғамдық пікірді, PR-, жарнама агенттіктерін, аудиторияны зерделеу, медиа-мәтіндерді, баспа мәтінін, аудио-, видео, интернет-материалдарды талдау, бағалау және редакциялау оларды нормаларға сәйкес келтіреді, әртүрлі типтегі БАҚ-та қабылданған стандарттар, форматтар, стильдер, технологиялық талаптар. Интернеттен алынған немесе ақпараттық агенттіктерден, басқа бұқаралық ақпарат құралдарынан, басқару органдарынан, қызметтерден келетін ақпаратты іріктеу, редакциялау, құрастыру, қайта орау әдісін қолданады және қайта таратады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі журналистиканың жанрлық формалары мен функциялары

    Пән публицистиканың жанрлары мен қызметтерінің ерекшеліктері мен ерекшеліктеріне сәйкес ақпараттық мәтіндерді зерттеуге негізделген; кәсіби қызметтегі мазмұнын ашады; публицистиканың жанрлық формаларын, полемиканы, бағалаушылық ойлауды, фактілерді іріктеу принциптерін пайдаланады; жанрлық өзіндік ерекшелігін, материалдың жинақталуын, формасы мен берілуін өзгерту диалектикасын дамытады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер өздерінің әлеуметтік маңызды мазмұнын анықтау, БАҚ мәтіндерін талдау және көркем мәтіндер мен жәдігерлердегі әлеуметтік мәселелерді анықтау мақсатында ақпарат жинау, оны тексеру және талдау әдісін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ заңнамасы және этика

    Пән журналистік корпус өкілдерінің мінез-құлқын реттейтін негізгі құжаттарды, шет елдердің БАҚ туралы заңнамалар практикасын, бұқаралық ақпарат саласындағы құқықтық реттеу қағидалары мен нормаларын кешенді түсінуді, журналистикадағы моральдық қағидалар мен құндылықтар туралы түсініктерді қалыптастыруды, БАҚ қызметі саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін ағымдағы қазақстандық заңнаманың тағайындалуы, сипаты, мазмұны және ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді, тұлғаны азаматтық тәрбиелеуді меңгеруге бағытталған. Кейіннен студенттер құқықтық білімді, кәсіби этиканы сақтай отырып, журналистік мәтіндердің әдістемесін қолдана алады; кәсіби басылымдарда Мораль тақырыбына, журналистік сөз сөйлеу мәселелері бойынша сот талқылауының материалдарына түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел журналистикасы

    Пән шетелдік журналистика мен публицистиканың дамуының негізгі кезеңдерін, кітап пен баспа тарихының, газет-журналдардың, радиохабарлардың, деректі фильмдердің, теледидардың, электронды газеттердің және Интернеттегі басқа да бұқаралық ақпарат құралдарының тарихын, көрнекті журналистер мен публицистердің мұрасын талдауды; әлемдік журналистикадағы коммуникациялық процестердің теориялық және практикалық аспектілерімен хронологиялық реттілікті зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Блогтық журналистика

    Пәнді оқудың мақсаты – блог журналистикасының жұмысын ұйымдастыру, отандық және шетелдік блог журналистика тәжірибесінің тәжірибесі негізінде блог жүргізу тәжірибесі туралы түсінік беру; аудиовизуалды жобаларды құрудың шығармашылық және технологиялық негіздерін меңгеру; продюсерлік студия құрылымындағы көркем хабар тарату саласындағы телепродюсер жұмысының ерекшеліктерін; телевизиялық жобаларды шығару технологиясы: идеяны әзірлеу, телевизиялық өнімге сұранысты маркетингтік талдау және инвестор-телеарналарды іздеу, шығармашылық және өндірістік процесті ұйымдастыру, «шағын экран» үшін өнімді жылжыту және тарату; оларды ілгерілету және тарату, шығармашылық үдерісті ұйымдастыру және теле-, радиобағдарламаларды жасау технологиясын әзірлеу; әртүрлі типтегі және форматтағы тележобаларды шығару ерекшеліктері. Миға шабуыл жасау кезінде әртүрлі жоспарлау және бағдарламалау түрлерін қолдана отырып, форматтары бар медиа-жобаларға (электрондық БАҚ үшін) тұжырымдамаларды әзірлеуге және түзетуге қабілетті; ақпарат нарығына медиа өнімді жылжыту дағдыларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телевизия, радио және жаңа медиаға мәтін жазу

    Курстың мақсаты – журналистика саласындағы мынадай сұрақтарға ойлар мен жауаптар алу: Технологиялық революция кезінде мәтін жазу принциптері қалай өзгереді? Қалай Қазіргі цифрлық пішімдерге сценарийлер жазыла ма? Мәтінді дайындауда қандай ережелерді сақтау керек әлеуметтік желілер? Ал медиа-индустрияда қандай трендтер пайда болды, олар қайта анықталып жатыр авторлар мен жазушылардың шығармалары?

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 1С: Кәсіпорынмен интеграцияда деректерді талдау және болжау (Minor 4)

    Пән экономикалық мәселелерді шешуде қолданылатын басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету жүйесіндегі деректерді талдаудың негіздері мен әдістерін жан-жақты зерттеуге, шешім қабылдауды қолдау үшін қолданылатын заманауи технологиялармен және модельдермен, компьютерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін қажетті өңдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. SQL негіздері. Деректерді оқу және жазу. Деректерді Power BI-ге жүктеу. Деректерді жинау: Google Analytics, Amplitude, Python. Деректерді өңдеу: Google Analytics, Google Sheets, SQL, Python. Деректерді визуализациялау: Google Sheets, Power BI, Python.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникация және аударма мәселелері

    Бұл курстың мақсаты – болашақ журналистерді табысты мәдениетаралық коммуникацияға дайындау. Мәдениетаралық қарым-қатынастың адекватты болуы үшін коммуниканттардың дүниетанымының сәйкес келуі қажет. Жаңа мәдени және лингвистикалық кеңістікке көшу шетел тілінің коммуникантынан әлемнің өзіндік бейнесін реттеуді және оны шет тілді мәдени ортаға сәйкестендіруді талап етеді. Мәдениет пен қарым-қатынастың, тіл мен мәдениеттің өзара тәуелділігі мен енуінің негізгі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру; тілдік материалды мәдени талдау дағдысын дамыту; төл мәдениеті мен оқытылатын тіл мәдениетіндегі ортақ және өзгешелікті тануға үйрету;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері

    "Көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері" пәнінің мақсаты теорияны зерделеуге және сөйлеу мәдениеті мен коммуникативтік құзыреттілігін арттыруға бағытталған; әрекет үшін әртүрлі тілдік құралдарды (коммуникативтік-сөйлеу, типологиялық) орынды таңдауға мүмкіндік береді; шешендік, актерлік және шешендік өнердегі практикалық дағдыларды қалыптастыру; ресми іскерлік жазу нормаларын сақтай отырып жазуға баулу. Тәжірибелік сабақтарда студенттер берілген тақырып бойынша хабарламалар үшін материал таңдайды және аудитория алдында сөйлейді, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді; кәсіби мәселелерді талқылайды, сөйлеуші ​​өз көзқарасын қорғайды, құбылыстардың, оқиғалардың, процестердің мәнін түсіндіреді, қорытынды жасайды, дәлелді жауап береді.Практикалық сабақтарда студенттер жергілікті авторлық медиа жобаны әзірлейді, телебағдарламаларды, фильмдерді, телепьесаларды талдайды; телебағдарламаларды (телефильмдерді) жасау кезінде телевизиялық публицистиканың көркемдік әдісін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилистика және әдеби редакциялау

    Курс тілдің стильдік жүйесі туралы түсінік береді; редакциялық қызметтің өзара байланысты екі аспектісінде редакциялау туралы, журналистің БАҚ үшін өз материалдарын түпкілікті дайындауы туралы (өзін-өзі өңдеу); редакциялау процесінің теориялық негіздерін, редакциялық талдаудың әдістері мен тәсілдерін, мәтінді, мәтіндегі тілдік құралдарды оңтайлы таңдау критерийлерін зерттейді. Тілдік нормалардың алуан түрлерінің бірегейлігі мен дамуын және оны бұқаралық ақпарат құралдарында қолдану ережелерін қарастырады; редакциялық қызметтің кәсіби, этикалық және психологиялық аспектілері; синонимдік тіл варианттарының амалдары; БАҚ мәтіндерінде мәнерлі тілді қолдану; жаңа технологияларды қолдану негізінде басқа авторлардың материалдарын өңдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректердегі қауіпсіздік технологиялары (Minor 3)

    Курс Big Data жүйелеріндегі қауіптер мен осалдықтарды, деректерді шифрлау әдістерін (AES, RSA), қол жеткізуді басқаруды және артықшылықтарды басқаруды (RBAC, ABAC), аутентификация әдістерін (парольдер, екі факторлы аутентификация), бұлттық орталардағы деректерді қорғау технологияларын (VPN) қамтиды. , SSL/ TLS), деректердің тұтастығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету, қауіпсіздік құралдарын (Apache Ranger, Knox, Atlas) пайдалану және оқиғаға жауап беру арқылы бақылау (SIEM, IDS/IPS).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сценарий жазу практикумы

    Пәннің мақсаты драматургия мен сценарийлік шеберліктің теориялық негіздерін зерделеуге, әр түрлі іс - шаралардың сценарийлерін өз бетінше жазу дағдыларын қалыптастыруға; сценарийдің мағыналық құрылысы тәсілі ретінде монтаждау заңдарын; сценарий жоспарын әзірлеу әдістемесін; сценарийдің әр түрлі типтерімен сценарийлік драматургияның композициялық құрылысының ерекшелігін; қазіргі заманғы теле-және бейнефильмнің, бағдарламаның сценарийлік жоспарын әзірлеуге; шығармашылық процестің басқа қатысушыларымен ынтымақтастықты дамытады және байытады. Әдеби сценарий негізінде өз ойы бойынша әртүрлі тақырыптық немесе жанрлық бағыттағы (форматтағы) шығармашылық процестің басқа қатысушыларымен ынтымақтастықта телевизиялық бағдарламаның теле - және бейнефильмдерінің сценарийін әзірлеуге және жасауға қабілеттерін анықтайды; телевизиялық сценарийдің техникалық және көркемдік сапасын бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Радио және ТВ-дағы кәсіби шығармашылық практикумы

    Курс бұқаралық ақпарат құралдарының кез келген түрлерінде жұмыс істеу дағдыларын бекітуге, баспа басылымдары мен электрондық тасығыштардың айырмашылықтарын зерделеуде тәжірибелік пысықтауға; материалдарды жариялауға/эфирге шығаруға дайындау кезінде журналистиканың шығармашылық тәсілдерін жетілдіруге; Ақпараттық, ақпараттық-талдамалық және көркем-публицистикалық туындыларды баспаға, электрондық бұқаралық ақпарат құралдарына жасау бойынша журналистік дағдылардың деңгейін арттыруға бағытталған. Іс жүзінде студенттер бұқаралық ақпарат құралдарының аудиториясына әсер ету, бұқаралық ақпарат құралдарының санасын манипуляциялау; БАҚ аудиториясын сегменттеу; технология; журналистік бағдарламалар шығару; радио, теледидар (Sound Forge, Vegas, Audition, Adobe Premiere) және басқа да бағдарламаларға арналған компьютерлік бағдарламаларды монтаждау техникасын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилистика және редакциялау: ресми - іскерлік стиль

    Стилистика және редакциялау: ресми іскерлік стиль курсының мақсаты – студентте тілдің стилистикалық түрлеріндегі, коммуникативті, прагматикалық және когнитивтік аспектілердегі қызметі туралы тұтас жүйелі түсінікті дамыту; жазбаша және ауызша сөйлеу стандарттарын меңгеру; тілдік «сезімін» дамыту және стильдік өңдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Шет тілін кәсіби бағдарланған оқыту курсының мақсаты-қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіру. Оқу барысында студенттер жобалық тапсырмаларды қолдана отырып, лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, ақпараттық-аналитикалық және коммуникативті аспектілерде кәсіби қызметті қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Пән жүйе ретінде персоналды басқару процестерімен танысуға, кадр қызметіне қойылатын талаптарды білуге, персоналды ынталандыру механизмін білуге, болашақ мамандарды персоналды жоспарлау процесімен және мансап ұғымдарымен таныстыруға мүмкіндік береді. ғимарат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі

    Пән студенттерге ғылыми жұмысты жазудың заманауи әдіснамалық принциптері мен тәсілдерімен танысуға мүмкіндік береді, сондай-ақ оларда ғылыми жұмыстарды дайындау, жазу, ресімдеу және ұсыну дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми білімнің негізгі әдістерін көрсетеді және оларды ғылыми жұмыс жазуда практикалық қолдану мүмкіндіктерін қолданады. Өз қызметінде жергілікті құжаттарды қолдануға қабілетті; ғылыми жұмыстарды жазудың принциптері мен тәсілдері, олардағы семантикалық құрылымдармен ғылыми мәтіндерді өңдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Публицистика және саясат

    Пән Қазақстандағы журналистика мен саясат пен бұқаралық ақпарат құралдарын дамытудың негізгі кезеңдерін зерттейді. Пәннің мақсаты-Қазақстан мен шетелдің іскерлік БАҚ-тағы саяси публицистиканың ерекшеліктерін анықтау және олардың аудиторияға ықтимал әсерін жан-жақты талдау. БАҚ-та, әсіресе іскерлік басылымдарда саяси публицистиканың тән белгілері мен функцияларын айқындау – - Қазақстанның іскерлік БАҚ-та саяси тақырыптағы публицистикалық мәтіндерге салыстырмалы талдау жүргізу;зерттелетін басылымдарда публицистикалық шығармалардың жанрлық-тақырыптық бағытын айқындау; - іскерлік БАҚ-тағы жетекші публицистерді анықтау; - іскерлік БАҚ-тағы саяси публицистиканың олардың аудиториясына әсер ету әдістері мен дәрежесін анықтау..Зерттелетін құбылыстарды жүйелеу; қазақстандық журналистикадағы қоғамдық-саяси және әдеби-сыни ойдың түрлі мәселелері бойынша өз ұстанымдарын қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телерадиожүргізушінің шеберлігі

    Пән әртүрлі әлеуметтік салалардағы имиджді қалыптастырудың негізгі аспектілері мен кезеңдеріне негізделген; өзін-өзі таныстыру технологиялары; жеке шығармашылық (авторлық) журналистика жұмысының ерекшеліктері, технологиялар мен техникалық сүйемелдеу, ақпарат көздерімен жұмыс істеу принциптері; аудиторияның, тұлғаның, ұйымның бейінін анықтайды, ұйымның, тұлғаның, тауардың имиджін қалыптастыру тактикасын әзірлейді; пошта, жауаптар, редакцияға өтініштермен жұмыс істейді, қоғамдық талқылауларды, пікірталастарды ұйымдастыруға, аудиторияның қатысуымен материалдар мен хабарларды дайындауға, интерактивті коммуникациялық жобаларға қатысады. Кейіннен студенттер ақпарат жинау әдісін қолданады (сұхбат, бақылау технологиясы, құжаттармен жұмыс және т.б.); экспрессивтілік құралы; риторика; БАҚ мәтіндерін, олардың журналистік материалдарын жетілдіру мақсатында талдайды; студиядағы қонақтармен және аудиториямен қарым-қатынас дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет- журналистика

    Пән студенттерді желілік журналистиканың ерекшелігімен, Интернеттің пайда болу және даму тарихымен, желіде жұмыс істеу әдісімен, веб-беттерді құрудың шығармашылық үдерісімен, сайттарды басқару жүйесімен, желілік жарияланымның жанрлары мен нысандарымен, веб-журналистің кәсіби-этикалық ережелері мен нормаларымен таныстырады. Интернет-жобаларға арналған материалдармен жұмыс істеу ерекшелігін ұсынады, оқылатын мәтіндер мен тақырыптар жасауға үйретеді. Іздеу машиналарына бейімделген мәтіндер жасайды. Веб-журналист үшін бағдарламалық жасақтаманы қолдануға қабілетті; веб-басылымның бағдарламалық құралдары; сайт құрылымын жобалайды; гипермәтіндер, тартымды тақырыптар жасайды. Іздеу құралдарын қолданады; оқу веб-басылымын басқару жүйесімен, мазмұн редакторымен жұмыс істейді (сайтқа ақпарат қосады және оны интернет кеңістігінде өңдейді), веб-сайттардың дизайнын жасайды, желідегі жарияланымның сапасын бағалайды; іздеу жүйелеріне арналған мәтіндерді оңтайландырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТВ-дағы инфографика

    Пән инфографика негіздерін зерделейді, студенттердің БАҚ-та заманауи инфографика саласында білім жүйесін қалыптастырады, ақпараттық графиканы, ақпараттық деректерді өңдеу технологиясын, ақпараттық графикалық өнімдерге трансформацияны, заманауи инфографиканың категориялық аппаратын, инфографикалық жобаларды жасауға арналған құралдар мен бағдарламаларды таратады. Курс медиасферада заманауи техникалық платформалар мен жаңа цифрлық технологияларды пайдалану туралы білім береді. Кәсіби міндеттерді шешу үшін инфографиканы әзірлейді; түрлі баспа және электрондық алаңдарда тарату үшін қазіргі заманғы инфографиканы өндіру технологиялары мен әдістемесін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиаэтика

    Курстың мақсаты бұқаралық коммуникация саласындағы этика мәселелеріне бағытталған және бұқаралық ақпарат құралдарының қызметінде туындайтын этикалық проблемаларды шешу жолдарын көрсетеді. Пән студенттерді жарнама және жаңалықтар медиасы саласында туындайтын жұмыстағы қиындықтарға және күнделікті өмірдің көптеген басқа жағдайларына назар аударуға үйретеді. Ұйым мен бұқаралық ақпарат құралдары арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру саласында жалпы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады; баспасөзге арналған PR-мәтіндерді жасау дағдыларын тұжырымдайды; журналистер үшін іс-шаралар өткізу; түрлі мақсатты аудиторияларға арналған көпшілік іс-шараларды дайындау және өткізу дағдыларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық форматтағы радиожурналистика

    Пән сандық форматтағы радио редакциясында журналист жұмысының ерекшелігін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар цифрлық радио редакцияда жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, контент құруды және редакцияның жұмысын цифрлық форматта ұйымдастыруды үйренеді. Оқытудың маңызды бӛлігі -оқу зертханасындағы жобалық және топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ техникасы и технологиясы

    Пән журналистік корпус өкілдерінің мінез-құлқын реттейтін негізгі құжаттарды; шет елдердің БАҚ туралы заңнамасының практикасын; бұқаралық ақпарат саласындағы құқықтық реттеудің қағидаттары мен нормаларын кешенді түсінуді; журналистикадағы моральдық қағидаттар мен құндылықтар туралы түсініктерді қалыптастыруды; журналистикадағы құқықтық қатынастарды реттейтін ағымдағы қазақстандық заңнаманың мақсаты, сипаты, мазмұны мен ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді зерделеуге бағытталған. БАҚ қызметі; жеке тұлғаны азаматтық тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Публицистика негіздері

    Пән студенттерді журналистік шығармашылықтың жанрлық палитрасының алуан түрлілігімен таныстырады; қазіргі журналистикадағы жанрлар жүйесі, журналистика мен журналистердің демократиялық қоғамдағы әлеуметтік рөлі мен қоғамдық миссиясы, бұқаралық ақпарат құралдарының қызметі мен ұстанымдары, тарихи, заманауи, отандық және шетелдік БАҚ тәжірибелері; қазіргі журналистиканың дамуымен; интеграциялық процесс, жанрлық жүйенің модификациясы. Отандық және әлемдік журналистикаға бағыт-бағдар қалыптастырып, уақыт талабына сай аналитикалық публицистика мен көркем публицистика жанрларында еңбектер жасайды. Жарияланатын өзекті тақырыптар мен есептерді таңдай алады, ақпаратты жинау, тексеру және талдау әдісін меңгереді. Заманауи технологиялық талаптарға сай баспа басылымдарын, теле, радиобағдарламаларды, мультимедиялық материалдарды шығарудың өндірістік процесіне қатысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналистиканың құқықтық негіздері

    Пән журналист қызметінің нормативтік-құқықтық аспектілеріне, сөз және баспасөз бостандығын реттеу принциптеріне, ақпараттық құқықтың қайнар көзіне, бұқаралық ақпарат саласындағы халықаралық құқықтық актілерге, Қазақстандағы және батыс елдеріндегі БАҚ-тың құқықтық негіздеріне үйретеді; журналистердің құқықтық сауаттылығын арттырады; ақпараттық қатынастар субъектілерінің құқықтық мәртебесін, БАҚ-тағы Жарнама туралы ҚР заңнамасын және ақпараттық қатынастарды мемлекеттік реттеуді оқытады. Тренинг барысында студенттер демократиялық және құқықтық мемлекет азаматының белсенді ұстанымын білдіреді, өз көзқарасын қорғайды, ақпараттық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді талдайды, журналистің, бас редактордың, құрылтайшының құқықтары мен міндеттерін анықтайды, БАҚ цензурасына, БАҚ бостандығын теріс пайдалануға анықтама береді; БАҚ қызметін реттеудің халықаралық-құқықтық және мемлекетішілік шараларына заңдық талдау жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа және журналистика

    Пән медиа және журналистиканың қалыптасу және даму тарихымен, қазіргі заманғы газет және журнал техникасымен, әртүрлі типтегі газеттер мен журналдарды рәсімдеу құралымен және қабылдауымен, дизайнерлік технологиялармен, дизайн жасау принциптерімен, фирмалық стильмен таныстырады. Курсты бітіргеннен кейін студент дизайнға арналған компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей алады: RM, CorelDRAW, Adobe Photoshop. Жарнамалық жобалармен дизайнерлік жұмыс барысында қаріптерді, дизайнерлік элементтерді, фирмалық эмблемаларды, лейблдерді, жарнамалық және баспа өнімдерінің дизайнын, медиа және арт - фотосуреттерді, графикалық интерфейсті, веб-дизайнды және инфографиканы әзірлейді және пайдаланады. Компьютерді қолдана отырып, берілген форматтағы жолақтың макетін графикалық түрде жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Бұл курстың мақсаты - кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категорияларымен (тұжырымдамаларымен) танысу. Кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативті процестің ерекшеліктерін зерттеу, бұл тиімді қарым-қатынас процесінің психологиялық факторлары мен детерминанттарының рөлін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бұқаралық коммуникация тілі мен стилі

    Пән студенттерді заманауи аппараттық редакциялық-баспа жабдықтарымен және бағдарламалық жасақтамамен таныстырудың мәнін ашады, полиграфияда қолданылатын негізгі технологияларды баяндайды, белгілі бір басылымның маңызды полиграфиялық параметрлерін баспаға дейінгі дайындық кезеңінде де ескеру қажеттілігін түсіндіреді, ақпаратты сақтау және беру мүмкіндігі туралы әңгімелейді.әр түрлі сандық ақпарат құралдары мен байланыс арналары. Курстың мақсаты-студенттердің кәсіби терминологияны меңгеруі және оларда газет қызметкерінің, фототілшінің және радионың алғашқы еңбек дағдыларын дамыту. Студенттер заманауи фототехникамен танысады, суретке түсіру және фото түсіру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, сонымен қатар ақ-қара және түрлі-түсті иллюстрацияларды басып шығару процесімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқарудың әдістері мен құралдары

    Пән күрделі өзара әрекеттесу және кәсіпорын қызметінің әртүрлі аспектілерін зерттеу бойынша білім алуға, осы негізде бизнес мәселелерін анықтауға және бизнес инжинирингті енгізу арқылы мәселелерді шешудің негіздемесін әзірлеуге мүмкіндік береді. Шешім қабылдауды қолдау үшін қолданылатын заманауи технологиялармен және модельдермен, компьютерлік жүйелермен жұмыс істеудің әртүрлі қызмет салаларындағы бизнес-менеджерлердің дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Телерадиожурналистика ерекшеліктері

    Курстың мақсаты – мультиплатформалық және мультимедиялық ортада телерадиожурналистика саласында қажетті білім, білік және дағдыларды беру. Бағдарлама мультимедиялық ортадағы заманауи телерадиожурналист жұмысының ерекшеліктерін ашатын телерадиожурналистиканың теориялық және практикалық негіздерінің жиынтығын қамтиды. Медиа-индустрия үшін мамандарды даярлаудағы басты назар практикалық құрамдас бөлікке, пәнаралық білім беру мен зерттеудің әртүрлі бағыттарын – радиохабар тарату, теледидар, цифрлық контент, жарнама және IT технологияларды синтездеуге аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Продюссерлік іс

    Курстың мақсаты әртүрлі бюджеті бар онлайн платформалар үшін жарнамалық роликтер, музыкалық бейнелер және бейнелер түсіруді үйрету. Клиенттерді қалай іздеу және команданы таңдау туралы идеяға ие болыңыз. Кез келген жобаларды жоғары деңгейде құру және жүзеге асыру; тапсырмаларды кәсіби талдау, процестерді ұйымдастыру, топты басқару; жобаны ұйымдастыру және қаржыландыру тұрғысынан да, шығармашылық тұрғыдан да түсіну; жобаларды дайындау мен жүзеге асырудың барлық кезеңдерін нақты жоспарлау және сапалы бақылау; бюджетті сауатты түрде қалыптастыру және басқару;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    "Конфликтология" - бұл пәнді оқу процесінде журналистерді теориялық даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі: жанжал ұғымы және конфликтологияның пәндік саласы, жанжал туралы идеялардың генезисі, жанжал туралы идея әлеуметтік өмір құбылысы ретінде, Конфликтология әдістері, жанжалдардың әртүрлі түрлерінің динамикасы,зерттеудің теориялық бағыттары және жанжалдарды реттеудің практикалық қызметі, келіссөздер қақтығыстарды шешудің құралы, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-психологиялық технологиялары ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық құзыреттілігін және БАҚ-тың жанрлық әртүрлілігінің жіктелуін қолдану қабілетін көрсету, болашақ басылымдар үшін идеяларды қалыптастыру, медиа жобаларды жүзеге асыру үшін сценарийлерді әзірлеу және лайықты кадрларды таңдау
  • Мемлекеттік және шет тілдерінде ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынасты жүргізу үшін коммуникациялық дағдыларды қолдану, қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін білу және командада жұмыс істеуге дайын екеніңізді көрсету
  • Журналистиканың негізгі білімін қолдану, жеке кәсіби және идеологиялық ұстанымын дамыту, ағымдағы оқиғаларға қатысты өзінің моральдық ұстанымын тұжырымдау және оларды сауатты талқылау
  • Редакциялық қызметті жоспарлау және олардың нәтижелерін талдау, түпнұсқа жобаларды әзірлеуде, ақпараттық маркетингте, ақпараттық өнімдерді жетілдіру және жылжытуда
  • Журналистік материалдарды сыни талдау дағдыларын пайдалану, мәтінді сапалы талдаудың негізгі әдістері мен стратегияларын қолдану, радио және теледидарда контент жасау үшін ақпаратты жинау және талдау
  • Құқықтық және этикалық мәселелерді кәсіби деңгейде стандарттарға сәйкес шешу, социологиялық зерттеулер нәтижелерін журналистік материалдарға енгізу кезінде тиісті түрде өңдеу
  • Өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік білімдерін осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген негізгі философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық ұғымдар мен категориялар туралы алған білімдері мен түсінігін жалпылау және еркін білдіру
  • Ақпараттық өнімді жасауда түсірілімді дайындау, кәсіби жабдықты, арнайы эффектілерді және заманауи ақпараттық-бағдарламалық құралдарды қолдану және заманауи талаптарға сай өнім жасау
  • Қолданыстағы құқықтық нормаларға, қолда бар ресурстар мен шектеулерге сүйене отырып, мақсат шеңберінде міндеттерді анықтау және оларды шешудің оңтайлы жолдарын таңдау
  • Ақпараттық технологиялардың көмегімен алынған жаңа білім мен дағдыларды иллюстрациялау және оларды практикада қолдану, интерактивті сауалнамалар, пікірталастар мен пікірталастарды ұйымдастыру және өткізу, дүниетанымын кеңейту және тереңдету
  • Ақпараттық өнімді дайындау үшін бастапқы деректерді табу, ақпаратты қабылдау, талдау және сыни қорытындылау
  • Сипаттамаларын ескере отырып және тілдік нормаларға, формаларға, стильдерге және технологиялық талаптарға сәйкес бұқаралық ақпарат құралдарына рейтингтер жасау және материалдар құрастыру.

Ұқсас БББ

6B03201 Журналистика: аналитика және зерттеу

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

6B03201 Журналистика

КИМЭП университеті

6B03201 Журналистика

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B03201 Журналистика

Торайгыров университеті

6B03201 Цифрлық журналистика

Astana IT University

6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B03201 Журналистика

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B03201 Журналистика

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B03201 Журналистика және ақпарат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B03201 Журналистика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B03201 Журналистика

«Тұран» университеті

6B03201 Журналистика

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B03201 Журналистика

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B03201 Журналистика

Инновациялық Еуразия университеті

6B03201 Журналистика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B03201 Журналистика

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B03201 Журналистика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B03201 Журналистика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top