6B03201 Журналистика в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды жетік меңгерген қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде үлкен ақпарат ағындарымен жұмыс істеу дағдысы бар жаңа буынның жоғары білікті журналистерін, серпінді дамып келе жатқан қоғамның талаптарына лайықты жауап бере отырып, нақты контентті құруға және жасақтауға, өз кәсіби қызметінде өз бетінше міндеттер қойып, оларды шешуге қабілетті әмбебап креативті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
2021 Оқу жылы
Коммуникация теориясының негіздері
Негізгі шет тілі (ағылшын тілі)
Журналистикаға кіріспе
Телевидение және бейне операторының жұмысы (Композиция негіздері, сценарий құру, жарықтандыру принциптері, фотосурет негіздері)
Отандық және шетелдік журналистика тарихы
Қазіргі журналистиканың жанрлық формалары мен қызметтері
Әлем әдебиетінің тарихы
Кәсіби бағытталған шет тілі (ағылшын тілі)
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Медиасауаттылық негіздері
Жеке тұлға даму негіздері
Телерадиожурналистика
Кәсіби коммуникативті шет тілінің ситуациялық практикумы (ағылшын тілі)
Газет, журналдарды, телерадиобағдарламаларды шығару
Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас
Қоғамдық қатынастардың теориясы мен тәжірибесі
Қазіргі заманғы баспасөз қызметі
Кәсіби ситуациялық шет тілі коммуникативтік практикумы (ағылшын тілі )
Кәсіби шет тілі / Әлеуметтік-саяси лексика (ағылшын тілі)
Жарнама
Медиасын
Мультимедиялық журналистика
Елдік брендинг және халықаралық PR
Журналистиканың құқықтық негіздері
Аргументация теориясы және риторика
PR жобаларын ұйымдастыру
Кәсіби шет тілі ситуациялық коммуникативті практикумы (ағылшын тілі)
Кәсіби шет тілі, соның ішінде іскерлік ағылшын тілі және іскерлік хат алмасу (ағылшын тілі)
Медиасферадағы менеджмент және маркетинг
Кәсіби цифрландыру модулі
Кәсіби шет тілі коммуникативті- ситуациялық практикумы (ағылшын тілі)
Мамандандырылған шет тілі (ағылшын тілі)
Майнор Халықаралық коммуникация (Масс медиа және халықаралық қатынастар, Саяси коммуникация
Бұқаралық коммуникациялардағы заманауи контент технологиялары
Майнор Іскерлік коммуникация ( Экономикалық жүйедегі іскерлік журналистика, Іскерлік коммуникацияны басқару)
Коммерциялық медиа өнімдерін әзірлеу
Медиакоммуникация және әлеуметтік медиа журналистикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғаны дамыту технологиялары және ғылыми зерттеулер негізінде Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілерін ескере отырып, қоғамның демократиялық және құқықтық институттарын қалыптастырудағы мемлекет пен тұлғаның рөлі, құқық тұрғысынан адамдардың іс-әрекеттері мен істеріне талдау жасай отырып, мемлекеттік-құқықтық оқиғаларға өз бетінше бағдар береді.
- Ағылшын тіліндегі коммуникативті әрекетте жүйе ретінде лексикалық және грамматикалық заңдылықтарды, оның ішінде когнитивті ұйымдастыру және әр түрлі салалардағы медиа мәтіндерді құрастыруда мәтіндік белсенділікті білдіру тәсілдерін қолданады.
- Басқару құжаттамасында ресми іскерлік стиль стандарттарын қолданудың, оны ресімдеуге қойылатын талаптармен және мемлекеттік тілде іс қағаздарын және қызметтік хаттарды дайындау үшін іс жүргізуде құқықтық аспектілерін қолданады.
- Өз ана тілінде сөйлейтіндермен еркін қарым-қатынас жасауды көздейтін мәдениетаралық және кәсіби мәселелерді шешу үшін нормалар мен ережелерге сәйкес қоғамдық-саяси терминологияны, іскерлік қарым-қатынасты, журналистік және жарнамалық дискурстарды пайдалана отырып, кәсіби әлеуметтік-мәдени жағдайда өз ойын білдіру, шет тіліндегі мәтіндерді түсіну, сондай-ақ академиялық немесе кәсіби пікірталастарға қатысу және әдеби дереккөздерді талдау және т.б. шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асырады.
- PR-құжаттар мен инновациялық PR мәтіндеріндегі ақпараттық-жарнамалық мәселелерді шешу мақсатында қоғаммен байланыс саласына арналған мәтіндер мен құжаттарды жасау, баспасөз қызметінің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, қызметкерлермен және мақсатты топтармен қарым-қатынас орнату, мемлекеттік, қоғамдық, коммерциялық құрылымдарда, бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлеу этикеті мен диалог ережелерін пайдалана отырып, баспасөз хатшысының функцияларын орындау қағидаттарын қолданады.
- Маркетингтік зерттеулер арқылы этномәдени және діни ерекшеліктерді, бренд пен имиджге әсер ететін факторларды, менеджмент қағидаттарын пайдалана отырып, нарық пен мақсатты аудиторияны талдау негізінде шығармашылық жарнамалық материалдарды әзірлейді, сондай-ақ табысты PR науқан стратегиясын жасайды.
- Жүйелі және мақсатты ақпаратты таратудың тиімділігі, қоғамдық пікірдің ықпалы үшін халықаралық журналистік қоғамдастықтың қағидаттары мен БАҚ кәсіби этикасы мен түрлі медиа жағдайларының тетіктері және коммуникация әдістері негізінде нақты оқиғаларды сипаттау үшін журналистік мәтіннің формасы мен стилін талдауда терминологиялық ерекшеліктермен, шығармашылық тәсілдермен, заманауи журналистік функциялармен әрекет етеді.
- Қазіргі отандық және шетелдік БАҚ-тың проблемалық-тақырыптық талдау дағдыларын қолдана отырып, отандық және шетелдік баспасөздің пайда болуы мен қалыптасу ерекшеліктерін, сондай-ақ әлемдік әдебиеттің көрнекті әдебиет қайраткерлерінің шығармашылығы мен ұлттық ерекшеліктерінің кәсіби шеберлігін арттыру мақсатында талдау жасайды.
- Телевизиялық бейнеоператор немесе фототілші, сәйкес құрал-жабдықтар мен бағдарламаларды пайдалана отырып, фото және бейне түсіру, фильмдерді монтаждау дағдылары бар әмбебап журналист ретінде өзінің ақпараттық тұжырымдамасы мен тұтынушы сұранысына сәйкес БАҚ материалдарында заманауи мәселелерді көрсетуде журналистиканың әртүрлі жанрларын ажыратады.
- Баспа, телевизиялық жабдық, макет пен монтаждау бағдарламаларын және медиа өнімдерін өндірудегі техникалық мүмкіндіктерін пайдалана отырып (журналдар, газеттер макеттері, бейнематериалдарға және т.б.) баспа және түсіру процесін ұйымдастыру үшін баспа басылымдарының, радио және телебағдарламалардың тұжырымдамаларын талдайды.
- Бұқаралық ақпарат құралдары мәтіндерінің құрылымын, тілдік құралдардың стильдік саралау мәселелерін, әдеби тілдің нормалары мен бұзушылықтарын, ықтимал айла-шарғыларды анықтауда шығармашылық критерийлерді пайдалана отырып, БАҚ және әлеуметтік желілер үшін журналистиканың әртүрлі жанрындағы ақпаратты мәтіндік ұсынудың негізгі әдістерін қолдана отырып, БАҚ-тың құқықтық және этикалық стандарттарын ескере отырып, фактчекинг құралдарын пайдалана отырып, жалған жаңалықтарды анықтайды.
- Цифрлық ортадағы аудио және бейне визуалды медиа материалдарын (инфографика, визуалды деректер) есепке ала отырып, ақпаратты, ойын-сауықты, спортты, білім беру медиа-контентін ілгерілету, әртүрлі жанрларда кәсіби фото және бейне түсірілімдерді жүзеге асыру, мобильді құрылғыны, қосымшаларды, интерактивті веб-құралдар мен интернет-технологияларды заманауи талаптарда қолдану үшін интернет кеңістігінде заманауи журналистикада инновациялық және цифрлық технологиялар мен әдістерді қолданады.
- Коммерциялық, әлеуметтік, мәдени ақпаратпен жұмыс істеудің әртүрлі технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану, заманауи журналистиканың даму тенденцияларына бағдарлау құралдарын ескере отырып, жоғары сапалы медиа өнімдерді әзірлеу және жасауда, әлеуметтік желілерде және басқа заманауи ақпарат құралдарында аудиториямен интерактивті байланысты ұйымдастыруда зерттеу және коммуникациялық мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты қолданады.
- Халықаралық, әлеуметтік-саяси және экономикалық тақырыптарда медиа өнімдерді жасау үшін қазіргі әлемнің интеграциялық және деинтеграциялану процестерін бағалай отырып, олардың шетелдік және жергілікті БАҚ-та жариялануы контекстінде халықаралық қатынастардың қазіргі тенденцияларын, саяси коммуникацияның негізгі үлгілерін талдайды.
- Тиімді менеджментте мақсатты аудиториямен байланысты құру, журналистік және басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін жарнама, іскерлік коммуникациялар, маркетинг, HR және БАҚ және қоғамдық пікірді зерттеу саласындағы мәселелерді шешу және болжау әдістерін қолданады.
Ұқсас БББ
6B03201 Бизнес-журналистика
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B03201 Журналистика
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика: аналитика және зерттеу
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03201 Журналистика
Университет КИМЭП
6B03201 Журналистика
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B03201 Журналистика
Торайгыров университеті
6B03201 Журналистика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B03201 Цифрлық журналистика
Astana IT University
6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03201 Журналистика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B03201 Журналистика
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B03201 Журналистика
Инновациялық Еуразия университеті
6B03201 Журналистика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03201 Журналистика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика және ақпарат
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03201 Журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03201 Журналистика
«Тұран» университеті
6B03201 Журналистика
«Қайнар» академиясы
6B03201 Журналистика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті