6B03201 Журналистика в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды жетік меңгерген қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде үлкен ақпарат ағындарымен жұмыс істеу дағдысы бар жаңа буынның жоғары білікті журналистерін, серпінді дамып келе жатқан қоғамның талаптарына лайықты жауап бере отырып, нақты контентті құруға және жасақтауға, өз кәсіби қызметінде өз бетінше міндеттер қойып, оларды шешуге қабілетті әмбебап креативті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Коммуникация теориясының негіздері
Пән әлеуметтік коммуникациялар теориясының негіздерін зерттеуге, коммуникацияның әртүрлі түрлерімен, үлгілерімен және әдістерімен танысуға және қазіргі заманғы коммуникация жүйелерінің әртүрлі құралдарының медиа саласындағы тиімді аспектілерін зерттеуге бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Негізгі шет тілі (ағылшын тілі)
Пән базалық шет тілін үйренуге, В1 деңгейіне сәйкес ауызша және жазбаша сөйлеудің әлеуметтік-мәдени қызметінің әртүрлі салаларындағы коммуникативтік міндеттерді шешу және тұжырымдау жолдарын анықтайды, эссе мен шығарма жазуды, нақты тақырып бойынша баяндамалар мен диалогтарды дайындауға бағытталған.
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Журналистикаға кіріспе
Пән журналистиканың әлеуметтік институт ретіндегі функцияларын, рөлдерін, өзара әрекеттесу категорияларын және қызмет ету заңдылықтарын, журналистік этиканың жалпы принциптерін және объективті және субъективті ойлау принциптерімен жұмыс істеу тетіктерін зерттеуге бағытталған. Пән бұқаралық ақпараттарды жинау, іріктеу, реттеу, түсіндіру және таратудың нысандары мен әдістерімен таныстырады.
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Телевидение және бейне операторының жұмысы (Композиция негіздері, сценарий құру, жарықтандыру принциптері, фотосурет негіздері)
Пән шығармашылық процесте бейне тізбегін, сценарий жоспарын құру кезінде және бейнесюжетті композициямен жұмыс істеу кезінде фото және бейне түсіру әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, теле-бейне операторының жұмысын зерттеуге бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Отандық және шетелдік журналистика тарихы
Пән отандық және шетелдік баспасөздің даму тарихын, тарихи жанрлық классификациясын, тарихи басылымдардың сыртқы түрі мен ішкі мазмұнын зерделей отырып, сонымен қатар газет-журнал тарихын зерделей отырып, болашақ журналистің дүниетанымын дамытуға, ақпарат агенттіктері, шет елдердегі телерадионың даму ерекшеліктерін үйренуге бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі журналистиканың жанрлық формалары мен қызметтері
Пән ЖУРНАЛИСТИКА жанрларының дәстүрлі жүйесін, журналистиканың жаңа жанрлары мен формаларының бағытын меңгеруге, журналистік шеберлікті дамытуға, өз ойын сауатты жеткізуге бағытталған.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы
Пән әлемдік әдебиет классиктерінің шығармаларын оқуға бағытталған. Белгілі публицистер шығармашылығының лингвистикалық және терминологиялық ерекшеліктерін пайдалануға назар аударылады. Негіз ретінде дәуірлерден бастап осы бүгінгі күнге дейінгі кезеңдік алынған.
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шет тілі (ағылшын тілі)
Пән мәдениетаралық коммуникацияны зерттеуге, қоғамдық дискурс мәселелері бойынша коммуникациялық жағдаяттарда тілдік экспрессияның лингвистикалық формасы мен әдісін таңдауға бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 12
-
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Пән бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилін зерделеуге және баспасөзге, радиоға, теледидарға, интернет-басылымдарға, блогтарға, әлеуметтік желілерге, мобильді қосымшаларға ақпарат дайындау және беру мақсатында бұқаралық ақпарат құралдарының ерекшеліктерін ескере отырып журналистердің тілдік және сөйлеу мәдениетін арттыруға бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиасауаттылық негіздері
Пән студенттердің сыни тұрғыдан ойлау деңгейін арттыруға, тұтыну және медиа өнімдерді жасауға арналған материалды талдауға, сондай-ақ алынған ақпаратқа сыни көзқараспен қарауға, медиа сауаттылықты енгізу тетіктерін пайдалануға бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жеке тұлға даму негіздері
Пән кәсіби қызметтің құқықтық және психологиялық аспектілерін меңгеруге, Қазақстан Республикасы Конституциясының жеке тұлғаны, оның заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық қорғау туралы ережелерін түсінуге бағытталған. Пән аясында мемлекеттің құқық қорғау және құқық қорғау қызметінің негіздерін, құқық мәселелеріндегі жеке тұлғаның рөлін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті (сыбайлас жемқорлық түсінігі және оның пайда болу себептері), сондай-ақ нормативтік-құқықтық базаның құрылымы, оның қалыптасу көздері және заңдардың иерархиясын зерттеуге бағытталған. Пән адамның жеке басының психологиялық талдауға қажетті ұғымдар мен идеялар жүйесімен танысуға, тұлғалық өсу, тұлғаны дамыту технологияларын қолданудың теориялық және практикалық негіздерін және ғылыми зерттеулерді меңгеруге бағытталған.
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Телерадиожурналистика
Пән радио және теледидар журналистерін дайындауды практикалық тұрғыдан түсінуге бағытталған. Курс бейнеклиптерді, теле және радио жаңалықтарын жасауды талдауға бағытталған және бейнекадрларды жасаудағы мүмкін қателерді сыни тұрғыдан қарастырады.
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Кәсіби коммуникативті шет тілінің ситуациялық практикумы (ағылшын тілі)
Пән коммуникативистика саласының қазіргі жағдайын сыни талдау және түсіну мақсатында шет тілінің кәсіби-концептуалды негізін дамытуға бағытталған, пән кәсіби қызметтің табиғи жағдайларына жақын жағдайларды талдауға мүмкіндік береді.
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Газет, журналдарды, телерадиобағдарламаларды шығару
Пән газеттерге, журналдарға, радиобағдарламаларға, бейнематериалдарға макет дайындау мәселелерін практикалық тұрғыдан зерделеуге бағытталған. Курс студенттерге радиохабарларды дайындауды талдауды, қателерді түзетуді және газет-журналдарды, теле-радио бағдарламаларды шығару үлгілерін әзірлеуді ұсынады.
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас
Пән іскерлік қарым-қатынас негіздерін, іс қағаздарын жүргізудің нормативтік-құқықтық негіздерін, ауызша және жазбаша нысандағы ресми іс-қағаздардың ерекшеліктері мен сипаттамаларын оқып-үйренуге, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік тілде жұмыс істеу және іс қағаздарын жүргізу ережелерін белгілеуге бағытталған.
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Қоғамдық қатынастардың теориясы мен тәжірибесі
Пән әлеуметтік-экономикалық саладағы, коммерциялық сектордағы, мемлекеттік органдардағы, қоғамның әлеуметтік-саяси, мәдени салаларындағы бедел мен имидж қалыптастыру, қоғамдық, мемлекеттік, коммерциялық және коммерциялық емес құрылымдармен тиімді өзара әрекеттесуі үшін PR-бөлімшелерінің жұмысының теориялық ақпаратын, әдістерін, ұйымдастыру принциптерін және ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы баспасөз қызметі
Пән мемлекеттік және қоғамдық ұйымдарда, коммерциялық және коммерциялық емес құрылымдарда баспасөз қызметтерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін зерделеуге, қоғамдық пікірді, бұқаралық ақпарат құралдарында және әлеуметтік желілерде мониторинг жүргізуге, PR мәтіндерін әзірлеуге, дамудың ықтимал сценарийлерін болжауға, бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыстарды жүзеге асыруға бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Кәсіби ситуациялық шет тілі коммуникативтік практикумы (ағылшын тілі )
Пән шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынаста кәсіби және коммуникативтік жағдаяттарды жүзеге асыруға бағытталған және оқытылатын тілдегі әртүрлі ақпарат көздерімен (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар, арнайы және анықтамалық әдебиеттер) жұмыс істеуді көздейді.
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Кәсіби шет тілі / Әлеуметтік-саяси лексика (ағылшын тілі)
Пән қоғамдық-саяси терминологияның өзекті аспектілерін зерттеуге бағытталған, кәсіби шет тілінде түпнұсқалық баспасөз материалдарымен жұмыс істеуге арналған сөздік қорын талдауды және қоғамдық-саяси сипаттағы мәселелерді талқылауды қарастырады.
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Жарнама
Пән жарнаманың түрлерін және жарнамалық науқан түрлерін, бизнестегі, саясаттағы және әлеуметтік саладағы жарнама процесінің әдістері мен технологияларын зерттеуге және талдауға, сондай-ақ жарнамалық бейнероликтерді жасауға бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Медиасын
Пән медиа және шығармашылық салалардағы жұмыстың негіздерін, принциптерін, механизмдерін, технологиясын зерттеуге, БАҚтың барлық түрлерінің медиамәтіндерін дұрыс сыни талдаудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Мультимедиялық журналистика
Пән интернет материалдарын, радио және телебағдарламаларды құрудың ақпараттық технологиялары мен құралдарын пайдалана отырып, мультимедиялық контентті құру ерекшеліктерін зерттеуге, веб-журналистика саласындағы шығармашылық ойлауды дамытуға, қазіргі тарихи кезеңде Қазақстандағы және әлемдегі интернет-БАҚ қызметінің нысандары мен әдістерін меңгеруге, мультимедиялық журналистің шеберлігін меңгеруге бағытталған.
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Елдік брендинг және халықаралық PR
Пән ұлттық брендті басқарудың шетелдік және отандық үлгілерін зерттеуге, жаһандану дәуіріндегі елдік брендингтің тиімділігін бағалау әдістерін қалыптастыру факторларын талдауға бағытталған.
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Журналистиканың құқықтық негіздері
Пән әлемдегі және Қазақстандағы медиа коммуникациялардың құқықтық принциптері мен нормативтік-құқықтық базасын зерттеуге бағытталған. Пән аясында сөз бостандығын, БАҚ қызметін реттейтін құқықтық нормаларды, журналистің құқықтары мен міндеттерін және авторлық құқық және құқықтық мәдениет негіздерін зерттейді.
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Аргументация теориясы және риторика
Пән шешендік өнердегі дәлелдеу мен шешендік өнердің әдіс-тәсілдері мен принциптерін оқып-үйренуге және өз пікірін білдіруге бағытталған. Курста студенттер дәлелдеудің теориялары мен модельдерін, соның ішінде классикалық және заманауи тәсілдермен танысады және алғышарттар, қорытындылар, логикалық байланыстар мен аргумент құрылымдары, индукция, дедукция, аналогиялар, авторитет дәлелдері және эмоционалды дәлелдер сияқты аргументацияның негізгі элементтерін талдайды. Сондай-ақ эмоцияны пайдалану, сөйлеу құрылымы, тіл мен бейнелерді пайдалану, риторикалық фигуралар және аргументативті стратегиялар сияқты әртүрлі риторикалық әдістерді зерттеуге бағытталған.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
PR жобаларын ұйымдастыру
Пән PR жобаларын ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін зерттеуге, практикалық жоспарлау мәселелерін шешуге, PR-науқандар мен жарнамаларды ұйымдастыру, алынған нәтижелерді болжау және талдауға бағытталған.
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Кәсіби шет тілі ситуациялық коммуникативті практикумы (ағылшын тілі)
Пән шет тілінде функционалдық коммуникативті тәжірибені зерттеуге, сондай-ақ медиа коммуникацияның кәсіби саласындағы мәдени анықталған қиындықтарды анықтауға бағытталған. Студент кәсіптік іс-әрекеттен жағдайлар мен жағдайларды талдауға арналған құралдарды алады.
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Кәсіби шет тілі, соның ішінде іскерлік ағылшын тілі және іскерлік хат алмасу (ағылшын тілі)
Пән шет тілінде іскерлік қарым-қатынасты, іскерлік қарым-қатынас аспектілерін зерделеуге және қазіргі заманғы бизнес-қауымдастықта қабылданған нормалар мен ережелерге сәйкес электрондық пошта арқылы хат алмасуды жүргізуге бағытталған.
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Медиасферадағы менеджмент және маркетинг
Пән шығармашылық ұжымдарды, БАҚ редакцияларын, медиа компаниялар мен холдингтерді, маркетинг мамандарын басқаруда шешім қабылдау негіздерін зерделеуге, мультимедиялық коммуникациялар саласындағы тенденцияларға жауап беруге және ұйымдық медиа құрылымдар мен БАҚта тиімді жобалауға жұмыс істейтін механизмдер оқуға бағытталған.
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кәсіби цифрландыру модулі
Пән сандық технологияларды зерделеуге және журналистика саласындағы медиа-бағдарламалық құралдардың тенденцияларын талдау құралдарын пайдалануға, цифрландыру жағдайындағы жұмыс принципі бойынша аналитикалық ақпаратты беруге бағытталған.
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Кәсіби шет тілі коммуникативті- ситуациялық практикумы (ағылшын тілі)
Пән медиакоммуникацияның шет тіліндегі кәсіби, коммуникативтік қызметте теориялық және практикалық минимумдарды меңгеруге бағытталған, студент негізгі және қосымша ақпаратты алуды, журналистиканың өзекті мәселелерін анықтауды үйренеді.
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Мамандандырылған шет тілі (ағылшын тілі)
Пән кәсіби бағытталған оқуға бағытталған тұлғалық қасиеттерін дамыта отырып, шет тіліндегі қарым-қатынас, студент аналитикалық сипаттағы медиаконтентке маманданған кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген оқытылатын тіл елінің мәдениеті және арнайы және іскерлік этикет туралы ақпарат алады.
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Майнор Халықаралық коммуникация (Масс медиа және халықаралық қатынастар, Саяси коммуникация
Пән коммуникацияның халықаралық қатынастарға және саяси процестерге әсерін зерттеуге, теледидар, радио, баспасөз, интернет және әлеуметтік желілер сияқты әртүрлі медиа платформаларды талдауға және олардың халықаралық қатынастарға әсерін талдауға және саяси коммуникация бағалауға БАҚ пен медианың рөлін әлемдік аренада қоғамдық пікірді қалыптастыруға бағытталған.
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Бұқаралық коммуникациялардағы заманауи контент технологиялары
Пән қазіргі заманғы контент технологиялары мен құралдарын қолданудың практикалық негіздерін зерделеуге, бұқаралық коммуникацияларда медиаконтенттің әртүрлі түрлерін дайындауға бағытталған.
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Майнор Іскерлік коммуникация ( Экономикалық жүйедегі іскерлік журналистика, Іскерлік коммуникацияны басқару)
Пән журналистиканың экономикалық жүйедегі рөлін, бизнестегі ақпараттық материалдарды құру негіздерін, оның ішінде қаржылық деректерді, экономикалық оқиғалар мен тенденцияларды талдауды, БАҚ пен бизнес құрылымдарының өзара әрекеттесуін талдауды зерттеуге бағытталған. Курс іскерлік коммуникацияларды басқару негіздерін, соның ішінде ішкі корпоративтік ақпарат алмасудың тиімді стратегияларын және тиімді өзара әрекеттесу үшін серіктестермен және клиенттермен сыртқы байланыстарды зерттеуді қамтиды.
Семестр - 8
Несиелер - 9
-
Коммерциялық медиа өнімдерін әзірлеу
Пән жарнама, PR, медиа өнімдерді жасау әдістерін, технологиялары мен әдістерін, медиа өнімдерді әзірлеуде заманауи тәсілдер мен цифрлық өндіріс технологияларын тиімді пайдалануды зерттеуге бағытталған.
Семестр - 8
Несиелер - 3
-
Медиакоммуникация және әлеуметтік медиа журналистикасы
Пән журналистің әлеуметтік саладағы жұмысының ерекшеліктерін талдауға, әлеуметтік журналистиканың даму тенденцияларын зерделеуге, әлеуметтік жобаларды іске асыруды дамытуға, әлеуметтік тақырыптарды ашатын жоғары сапалы ақпараттық өнімдерді жасауға бағытталған.
Семестр - 8
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғаны дамыту технологиялары және ғылыми зерттеулер негізінде Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілерін ескере отырып, қоғамның демократиялық және құқықтық институттарын қалыптастырудағы мемлекет пен тұлғаның рөлі, құқық тұрғысынан адамдардың іс-әрекеттері мен істеріне талдау жасай отырып, мемлекеттік-құқықтық оқиғаларға өз бетінше бағдар береді.
- Ағылшын тіліндегі коммуникативті әрекетте жүйе ретінде лексикалық және грамматикалық заңдылықтарды, оның ішінде когнитивті ұйымдастыру және әр түрлі салалардағы медиа мәтіндерді құрастыруда мәтіндік белсенділікті білдіру тәсілдерін қолданады.
- Басқару құжаттамасында ресми іскерлік стиль стандарттарын қолданудың, оны ресімдеуге қойылатын талаптармен және мемлекеттік тілде іс қағаздарын және қызметтік хаттарды дайындау үшін іс жүргізуде құқықтық аспектілерін қолданады.
- Өз ана тілінде сөйлейтіндермен еркін қарым-қатынас жасауды көздейтін мәдениетаралық және кәсіби мәселелерді шешу үшін нормалар мен ережелерге сәйкес қоғамдық-саяси терминологияны, іскерлік қарым-қатынасты, журналистік және жарнамалық дискурстарды пайдалана отырып, кәсіби әлеуметтік-мәдени жағдайда өз ойын білдіру, шет тіліндегі мәтіндерді түсіну, сондай-ақ академиялық немесе кәсіби пікірталастарға қатысу және әдеби дереккөздерді талдау және т.б. шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асырады.
- PR-құжаттар мен инновациялық PR мәтіндеріндегі ақпараттық-жарнамалық мәселелерді шешу мақсатында қоғаммен байланыс саласына арналған мәтіндер мен құжаттарды жасау, баспасөз қызметінің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, қызметкерлермен және мақсатты топтармен қарым-қатынас орнату, мемлекеттік, қоғамдық, коммерциялық құрылымдарда, бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлеу этикеті мен диалог ережелерін пайдалана отырып, баспасөз хатшысының функцияларын орындау қағидаттарын қолданады.
- Маркетингтік зерттеулер арқылы этномәдени және діни ерекшеліктерді, бренд пен имиджге әсер ететін факторларды, менеджмент қағидаттарын пайдалана отырып, нарық пен мақсатты аудиторияны талдау негізінде шығармашылық жарнамалық материалдарды әзірлейді, сондай-ақ табысты PR науқан стратегиясын жасайды.
- Жүйелі және мақсатты ақпаратты таратудың тиімділігі, қоғамдық пікірдің ықпалы үшін халықаралық журналистік қоғамдастықтың қағидаттары мен БАҚ кәсіби этикасы мен түрлі медиа жағдайларының тетіктері және коммуникация әдістері негізінде нақты оқиғаларды сипаттау үшін журналистік мәтіннің формасы мен стилін талдауда терминологиялық ерекшеліктермен, шығармашылық тәсілдермен, заманауи журналистік функциялармен әрекет етеді.
- Қазіргі отандық және шетелдік БАҚ-тың проблемалық-тақырыптық талдау дағдыларын қолдана отырып, отандық және шетелдік баспасөздің пайда болуы мен қалыптасу ерекшеліктерін, сондай-ақ әлемдік әдебиеттің көрнекті әдебиет қайраткерлерінің шығармашылығы мен ұлттық ерекшеліктерінің кәсіби шеберлігін арттыру мақсатында талдау жасайды.
- Телевизиялық бейнеоператор немесе фототілші, сәйкес құрал-жабдықтар мен бағдарламаларды пайдалана отырып, фото және бейне түсіру, фильмдерді монтаждау дағдылары бар әмбебап журналист ретінде өзінің ақпараттық тұжырымдамасы мен тұтынушы сұранысына сәйкес БАҚ материалдарында заманауи мәселелерді көрсетуде журналистиканың әртүрлі жанрларын ажыратады.
- Баспа, телевизиялық жабдық, макет пен монтаждау бағдарламаларын және медиа өнімдерін өндірудегі техникалық мүмкіндіктерін пайдалана отырып (журналдар, газеттер макеттері, бейнематериалдарға және т.б.) баспа және түсіру процесін ұйымдастыру үшін баспа басылымдарының, радио және телебағдарламалардың тұжырымдамаларын талдайды.
- Бұқаралық ақпарат құралдары мәтіндерінің құрылымын, тілдік құралдардың стильдік саралау мәселелерін, әдеби тілдің нормалары мен бұзушылықтарын, ықтимал айла-шарғыларды анықтауда шығармашылық критерийлерді пайдалана отырып, БАҚ және әлеуметтік желілер үшін журналистиканың әртүрлі жанрындағы ақпаратты мәтіндік ұсынудың негізгі әдістерін қолдана отырып, БАҚ-тың құқықтық және этикалық стандарттарын ескере отырып, фактчекинг құралдарын пайдалана отырып, жалған жаңалықтарды анықтайды.
- Цифрлық ортадағы аудио және бейне визуалды медиа материалдарын (инфографика, визуалды деректер) есепке ала отырып, ақпаратты, ойын-сауықты, спортты, білім беру медиа-контентін ілгерілету, әртүрлі жанрларда кәсіби фото және бейне түсірілімдерді жүзеге асыру, мобильді құрылғыны, қосымшаларды, интерактивті веб-құралдар мен интернет-технологияларды заманауи талаптарда қолдану үшін интернет кеңістігінде заманауи журналистикада инновациялық және цифрлық технологиялар мен әдістерді қолданады.
- Коммерциялық, әлеуметтік, мәдени ақпаратпен жұмыс істеудің әртүрлі технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану, заманауи журналистиканың даму тенденцияларына бағдарлау құралдарын ескере отырып, жоғары сапалы медиа өнімдерді әзірлеу және жасауда, әлеуметтік желілерде және басқа заманауи ақпарат құралдарында аудиториямен интерактивті байланысты ұйымдастыруда зерттеу және коммуникациялық мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты қолданады.
- Халықаралық, әлеуметтік-саяси және экономикалық тақырыптарда медиа өнімдерді жасау үшін қазіргі әлемнің интеграциялық және деинтеграциялану процестерін бағалай отырып, олардың шетелдік және жергілікті БАҚ-та жариялануы контекстінде халықаралық қатынастардың қазіргі тенденцияларын, саяси коммуникацияның негізгі үлгілерін талдайды.
- Тиімді менеджментте мақсатты аудиториямен байланысты құру, журналистік және басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін жарнама, іскерлік коммуникациялар, маркетинг, HR және БАҚ және қоғамдық пікірді зерттеу саласындағы мәселелерді шешу және болжау әдістерін қолданады.
Ұқсас БББ
6B03201 Журналистика: аналитика және зерттеу
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03201 Журналистика
КИМЭП университеті
6B03201 Журналистика
Торайгыров университеті
6B03201 Цифрлық журналистика
Astana IT University
6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B03201 Журналистика
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B03201 Журналистика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика және ақпарат
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03201 Журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03201 Журналистика
«Тұран» университеті
6B03201 Журналистика
Q UNIVERSITY
6B03201 Журналистика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B03201 Журналистика
Инновациялық Еуразия университеті
6B03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03201 Журналистика
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B03201 Журналистика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B03201 Журналистика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті