6B01507 Химия-Биология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы химия және биология саласында практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, әрі қарай үздіксіз өз бетінше білім алуға және кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын жетілдіруге қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ботаника
Жоғары және төмен өсімдіктерді жүйелеу пәні мен әдістерін зерттейді. Жүйесі, жіктелуі, номенклатурасы. Төменгі өсімдіктердің құрылысы, өмір салты мен қоректену ерекшеліктерін қарастырады. Прокариоты и эукариоты. Өсімдіктерді ұйымдастыру деңгейлері: жасушалық, жасушалық және тіндік. Өсімдік әлемінің жіктелуі. Негізгі таксономиялық топтардың филогениясы. Жоғары өсімдіктердің жіктелуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия
Атомдық-молекулалық ілім үйренеді, бейорганикалық химияның негізгі ұғымдарын және стехиометриялық заңдарды, Д.И.Менделеевтің периодтық Заңын қолдана алады. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасын біледі. Атом құрылысы. Химиялық байланыс. Энергетикалық және химиялық процестердің бағыты. Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электродты процестерді меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Цитология, гистология және эмбриология
Жасушалар мен ұлпалардың маңызды топтарының негізгі, іргелі қасиеттерін, нақты мүшелердің құрамындағы жасушалар мен ұлпалардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы мен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін қарастырады. Ағзалық құрылымы бар объектілерді, тірі организмдердің эмбрионалды дамуын, гаметогенезін, ұрықтандыруды, морфогенезін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Периодтық жүйенің элементтері
VII, VI, V, IV, III, II, I VIII топтың негізгі кіші топтарының элементтерін оқытады. Металдардың жалпы қасиеттері және алу тәсілдері. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесінің басты топшасы элементтерінің қасиеттерінің жалпы сипаттамасы. VII, VI, V, IV, III, II, I, VIII қосалқы топ элементтері. F-отбасы элементтері (лантаноидтар және актиноидтар). Периодтық жүйе элементтерінің және олардың қосылыстарының физикалық және химиялық қасиеттерін, оларды зертханада және өндірісте алу әдістерін, оларды пайдалануды біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сирек кездесетін элементтер химиясы
Д.И.Менделеевтің элементтердің периодтық кестесіндегі сирек кездесетін элементтердің орнын, олардың салыстырмалы сипаттамасын, табиғатта таралуын, физикалық және химиялық қасиеттерін біледі.. Сирек кездесетін элементтер мен олардың қосылыстарына талдау жүргізеді, сирек элементтер қосылыстары ерітінділерінің концентрациясын есептейді, компоненттерінің құрамын анықтайды. Сирек кездесетін элементтердің ғылымның, техниканың және технологияның әртүрлі салаларында қолданылуын түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Ілиястану
Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Аналитикалық химияның метрологиялық негіздерін, катиондарды, аниондарды сапалы талдаудың жалпы теориялық негіздерін зерттейді. Концентрациялау және бөлу әдістерін, гравиметриялық және көлемді талдау негіздерін, талдаудың хроматографиялық, спектроскопиялық әдістерін меңгерген. Атомдық оптикалық спектроскопия әдістері. Молекулалық оптикалық спектроскопия әдістері. Талдаудың хроматографиялық әдістері. Кинетикалық талдау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.Жеке қаржыны басқару саласында білім дағдыларын алуға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орта мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Орта мектепте химиялық эксперимент жүргізу кезінде оның мазмұнын, құрылымын, мақсаттары мен міндеттерін біледі. Химиялық ыдыстар және құрал-жабдықтармен жұмыс істеген кезде қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, реактивтердің сандық және сапалық мөлшерін есептеуді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Зоология
Зоологияның пәні мен міндеттерін зерттейді. Зоологияны жануарлар әлемі, оның шығу тегі, дамуы, қазіргі жағдайы, биосферадағы және адам өміріндегі рөлі туралы ғылым ретінде қарастырады. Ғылымның даму заңдылықтары және негізгі кезеңдері. Жануарлардың жіктелуі. Макросжүйенің негізгі принциптері. Жануарлардың ұйымдастыру деңгейлерінің сипаттамасы: жасушалық, тіндік. Жүйелеу, құрылысы, онтогенезі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Бейорганикалық химиядан есептер шығару әдістемесі
Орта мектептердегі жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі және оны бейорганикалық химиядан есеп шығару кезінде қолдана алады. Бейорганикалық қосылыстар кластары арасындағы генетикалық байланысты және теориялық негізін біле отырып, бейорганикалық химия бойынша түрлі деңгейдегі есептерді шешудің дағдылары мен әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Қазіргі заманғы оқу нәтижелерін бағалау технологияларын (мониторинг, рейтинг, портфолио, критерийлер бағалау, тестілеу, тәуелсіз бағалау) әдістемелік және тесттік бақылаудың теориялық негіздері, ұйымдастыру тәртібі және ұлттық бірыңғай тестілеуді өткізу тәртібін қамтиды. Оқушылардың ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасын, білім сапасын бақылау, мақсат қоюға байланысты кәсіби дағдыларды дамытуды, арналған материалдың мазмұнын таңдауды, оқушылардың білімін тексеруді, оқу нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауды, тест тапсырмаларын әзірлеуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Физикалық химия
Химиялық процестер мен фазалық түрленулердің бағыты және ағымы заңдылықтары туралы ілімнің іргелі негіздерін, көпкомпонентті біртекті және гетерогенді жүйелердің қасиеттерін қарастырады. Химиялық термодинамиканың және химиялық кинетиканың, химиялық реакциялардың жылу эффектілерін және тепе-теңдік константаларын есептеу кезіндегі электрохимиялық процестердің негізгі заңдылықтарын қолданады. Биохимиялық жүйелерде жүргізілетін технологиялық процестерді бақылау және басқару үшін қажет химиялық және биохимиялық кинетиканы, катализдің негіздерін меңгерген. .
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология
Микроорганизмдер мен вирустардың физиологиясы мен биохимиясын, систематикасын, генетикасы мен экологиясын зерттейді. Вирусология мен микробиология саласындағы жалпы биологиялық және практикалық маңызын, жетістіктерін анықтайды. Тірі тіршілік жүйесіндегі микроорганизмдердің жағдайы. Микроорганизмдер мен вирустар әлемі, жалпы белгілері мен әртүрлілігі. Ашытқылар, мицелиалды саңырауқұлақтар, балдырлар, қарапайым микроформалардың морфологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы мен физиологиясы
Адам денесінің пайда болуы мен дамуын, пішіні мен құрылысын зерттейді. Адам құрылымының ерекшеліктерін, тірек-қимыл аппараты, адам қаңқасын, миологиясын, спланхнологиясын, тыныс алу, несеп-жыныс, жүйке жүйесін қарастырады. Физиологиялық жүйелер мен функцияларды қарастырады. Функцияны реттеу жүйесі. Жүйке жүйесінің физиологиясы. Сенсорлық жүйелердің физиологиясы: сенсорлық ақпаратты өңдеу және рецепцияның жалпы принциптері. Бұлшықет жүйелерінің, экзокринді және эндокринді бездердің физиологиясы. Қан, жасушааралық сұйықтық, лимфа. Қан айналымы физиологиясы. Тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару жүйелерінің физиологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Паразитология және микология
Паразитологияның негізгі ұғымдарын, терминдерін және анықтамаларын, паразиттік жануарлардың негізгі топтарын, «паразит-иесі» жүйесінің өмір сүру заңдылықтарын, жануарлар әлемінде паразитизмнің пайда болуы мен таралу мәселелерін, паразиттердің өмірлік циклдерін, паразитофаунаның үй иесінің өмір салтына және тамағына тәуелділігін, паразиттердің таралуының географиялық және антропогендік факторларын, паразиттердің популяциялық экологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Дисперсті жүйелер және беттік құбылыстар
Дисперсті жүйелердің пайда болуы мен бұзылуының теориялық негіздерін, коллоидтық-химиялық қасиеттерін біледі; дисперсті жүйелерді зерттеу әдістерін біледі және тиісті зертханалық жабдықтармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын біледі; алынған білім мен практикалық дағдыларды қолдана біледі. Құрал-жабдық жұмысының оңтайлы технологиялық режимдерін таңдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Химиялық байланыстың электрондық теориясын, валенттілік бағытының теориясын, электрондық ығысу теориясын меңгерген. А.М.Бутлеровтың органикалық заттардың химиялық құрылысының теориясын, изомерия құбылысын зерттейді. Органикалық қосылыстарды жіктей алады: Алкандар. Алкендер. Алкиндер. Көмірсутектердің галоген туындылары. Алканолдар. Көп атомды спирттер. Жай эфирлер. Тиоспирттер және тиоэфирлер. Нитроқосылыстар және алифатты қатардың аминдері. Альдегид және кетондар. Монокарбон қышқылдары. Карбон қышқылдарының туындылары. Элементорганикалық қосындылар. Екі немесе бірнеше функциялары бар дикарбон қышқылдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Зат құрылысы
Химиялық бөлшектер құрылысының негізгі принциптерін, әртүрлі түрдегі химиялық реакциялардағы тұрақты қосылыстар мен интермедиаттардың химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымының маңызды сипаттамаларын, молекулааралық өзара әрекеттесудің табиғатын біледі. Химиялық бөлшектер құрылысының негізгі принциптерін, қосылыстардың химиялық, электрондық және кеңістіктік құрылымының әртүрлі аспектілері арасындағы байланысты анықтай алады; құрылымына байланысты химиялық қосылыстардың әртүрлі түрлері мен кластарының химиялық әрекетінің ерекшеліктерін бағдарлайды. Тәжірибелік және теориялық әдістермен алынған заттың физикалық және химиялық қасиеттері туралы деректер жиынтығы негізінде құрылым сипатын талдау және белгілеу дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жануарлардың анатомиясы мен физиологиясы
Жануарлар ағзаларының негізгі жүйелерінің функцияларын; ағзадағы ақпаратты қабылдау, беру және қайта өңдеу принциптерін; гомеостазды қамтамасыз ету жүйесінің және өмірлік функциялардың реттелуін; функциялардың қалыптасуының салыстырмалы аспектісін; иммунитеттің қалыптасуын; физиологиялық процестердің молекулалық механизмдерін; ферменттерді, гормондарды, биологиялық белсенді заттарды; жануарлармен эксперименттік жұмыс әдістерін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химия
Коллоидтық химия міндеттерін, денелердің дисперстік күйі және беттік қабаттар мен дисперсті жүйелердің ерекше қасиеттері, соның ішінде молекулалық-кинетикалық, оптикалық, электрлік, механикалық (реологиялық) қасиеттері туралы қазіргі заманғы идеялардың негіздерін; өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығындағы технологиялық процестерді оңтайландыру және интенсификациялау үшін беттік құбылыстардың маңызын біледі. Дисперсті фазалардың пайда болуы, олардың тұрақтылығы мен ерекше қасиеттері, сондай-ақ, табиғаты бойынша әртүрлі фазааралық бөліну беттерінде жетілдірілетін гетерогенді құрылымдардың дамуын қарастырады. Дисперсті жүйелердің ерекше қасиеттерін зерттеудің практикалық эксперименттік дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Оқыту мен білім беруде инновациялық әдістері
Білім беру субъектілеріне қатысты педагогикалық инновациялардың пайда болуы мен дамуы, сонымен қатар, педагогикалық дәстүрлер мен болашақ білім беруді жобалау арасындағы байланысты қамтамасыз етуді біледі. Білім беру жүйесінің инновациялық дамуын, инновациялық менеджмент пен маркетингтің технологиялары мен құралдарын белсенді түрде жетілдіруді, оқыту технологияларын жетілдіруді меңгерген. Жалпы білім беретін мектепте химия мен биологияны оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химияны және биологияны оқыту әдістемесі
Химия және биологияны оқыту процесін ұйымдастырудың басым мазмұндық аспектілерін қарастырады, мектептегі химиялық және биологиялық білім беру міндеттерін ескере отырып өзектілендірілген әдістемелік білім негіздерін қамтиды. Алдыңғы қатарлы химик-мұғалімдер мен биологтардың тәжірибесін зерделейді және жинақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биохимия
Биохимияның заманауи әдістерін, организмдердің химиялық құрамын, ақуыздардың құрылымын, ферменттердің құрылысы мен функцияларын зерттейді. Ферменттердің әсер ету механизмі. Ферменттердің активаторлары мен тежегіштері. Ферменттер номенклатурасы. Ферментативті реакциялардың кинетикасы. Коферменттер, витаминдер және басқа да биологиялық белсенді қосылыстар. Май еритін, суда еритін витаминдер. Нуклеин қышқылдары. Азот негіздерінің сипаттамасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
Ол әр түрлі орта жағдайында жеке популяциялардың дамуын сандық түрде бақылау арқылы жоғары сатыдағы өсімдіктер мен жануарлардың экологиясын зерттейді. Өсімдіктер мен жануарлар мен тіршілік ортасының өзара іс-қимылының жалпы заңдылықтарын, өсімдіктер мен жануарларға факторлардың әсер етуінің сандық және сапалық заңдылықтарын, популяциялардың құрамы мен құрылымын, қауымдастықтарын, олардың динамикасы мен өнімділігін қарастырады. Қоршаған ортаның абиотикалық және биотикалық факторларының түрлерге, популяцияларға және жеке түрлерге әсер ету заңдылықтарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Аудио- және бейне ақпаратты өңдеу үшін бағдарламалық қамсыздандыруды қолдана алады. Қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу процесін ұйымдастыру кезінде бейне конференция (Skype, Discord, MOODLE, ZOOM, Google Classroom, Microsoft Teams, Hangouts, Cisco WebEx Meetings және т.б.). қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Литосфераның, атмосфераның, гидросфера және топырақ жамылғысының химиялық құрамы мен қасиеттерін, экотоксиканттардың негізгі кластарымен қоршаған ортаның ластануын зерттейді. улы заттардың қоршаған ортаға таралуы заңдылықтарын, сондай-ақ, олардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін зерттеу нәтижелерін талдайды. Олардың алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ферменттік катализ
Тірі жасушадағы ферментативті процестердің биофизикалық және биохимиялық механизмдерін, биокаталитикалық процестердің өту жылдамдығын және ерекшелігін басқару және бақылау әдістерін зерттейді. Ферменттік реакциялардың кинетикасын коферменттерді, витаминдерді және кейбір басқа биологиялық белсенді қосылыстарды ажыратады. Нуклеин қышқылдарының, азотты негіздердің, липидтелдің және кқмірсулардың ферментативті катализі процесінде білімдерін қолдануды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Бейорганикалық және органикалық қосылыстарды синтездеу және химиялық материалдармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін біледі; термодинамика бойынша, химиялық кинетика бойынша, химиялық қосылыстарды алудың практикалық әдістерін түсіндіруде ерітінділер теориясы бойынша теориялық білімді қолдана алады; зат синтезі үшін қондырғыны жинай алады; зат синтезі процесінің материалдық балансын құрастыра алады, өнімнің практикалық шығуын анықтайды; ғылыми-техникалық әдебиетпен өз бетінше жұмыс жасай алады, қатты фазалық реакциялар бағытын және гомогенді және гетерогенді орталарда синтездеу реакцияларын есептейді;
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Табиғи және синтетикалық полимерлер
Табиғи және синтетикалық полимерлердің құрылымын және олардың қасиеттеріне әсерін, полимерлерді зерттеудің заманауи әдістерін біледі. Полимерлерді синтездеу әдістерін өңдеу үшін алған білімдерін, полимерлердің химиялық құрылымын, олардың физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттерін зерттеу үшін практикалық дағдыларды қолдануды біледі. Полимерлер туралы ғылымның негіздерін қарастырады, өйткені қазіргі уақытта ғылым мен техниканың дамуы халық шаруашылығының барлық салаларында қолданылатын полимерлерді пайдаланбау мүмкін емес екендігін біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер физиологиясы
Өсімдік жасушасы құрылысының ерекшеліктерін және оның жануарлар клеткасынан айырмашылығын біледі; өсімдіктердің су алмасуы: жасушаға және одан әрі өсімдікке су түсуінің негізгі механизмдері; өсімдіктердің булануы, өсімдіктердің құрғақшылыққа төзімділігінің негіздері; Өсімдіктердің физиологиялық зерттеулерінің дағдыларын, өсімдік организмдерінің физиологиялық жағдайын болжау тәсілдерін біледі; мектеп жанындағы оқу – тәжірибелік учаскеде тәжірибе жоспарын құрастыра алады; тәжірибе үшін өсімдіктердің оңтайлы сорттарын таңдай отырып, тірі өсімдіктермен жұмыс істей алады, оларды дұрыс егуге, егістіктерді күте алады; бақылау және тәжірибелі өсімдіктерді салыстырады;
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Химиядан есептерді шығару әдістемесі
Химия бойынша базалық бағдарламада қарастырылған химиялық есептеулердің негізгі түрлерін, химиялық есептердің негізгі түрлерін қамтитын есептерді шығару әдістемесін, химиядан есептерді шығару мен және ресімдеуге қойылатын жалпы әдістемелік талаптарды біледі. Орта мектептерде жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша қарастырылған химиялық есептердің негізгі түрлерін қамтитын есептерді шеше алады, химия бойынша есептерді шығару нәтижелеріне бақылау (бағалау) жүргізеді. Химия бағдарламасында қарастырылған үлгілік есептеулер негізінде есептерді шешу әдістемесін меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Химиялық технология
Химиялық технологияның теориялық негіздерін (химиялық процестердің физика-химиялық негіздері, микро-және макрокинетика, критериалды теңдеулер, химиялық реакторларды есептеу) біледі. Химиялық-технологиялық процестердің негізгі құраушыларын (шикізат, энергия, катализ, аппаратура, гидромеханикалық, жылу және масса алмасу процестері) меңгерген, сондай-ақ, осы негізде кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, мочевина, этилен, полимерлі материалдар) өндірудің нақты технологияларын қарастырады. Химиялық-технологиялық процестердің негізгі бағыттары мен заңдылықтарын түсінеді, қарапайым технологиялық процестерді жүргізуге арналған аппаратураны меңгере алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Биотехнология
Биотехнология ғылым ретінде қалыптасу сатыларының қазіргі жағдайын, биотехнологияның негізгі объектілері мен әдістерін; биотехнологияның шикізат базасын зерттейді; биотехнологияның әртүрлі салалары үшін рөлі, биотехнологиялық өндірістің негізгі сатылары (дайындық, қосалқы және ферменттен кейінгі кезеңдері, биотехнологиялық кезең) қарастырылды,. Студенттерде биотехнологияның халық шаруашылығындағы орны, рөлі, маңызы, сондай-ақ, биотехнологиялық процестерді іске асыру негіздері туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы (ЖМҚХ)
Полимерлік химияның қазіргі заманғы деңгейі, Полимерлік материалдарды практикалық қолданудың алуан түрлілігі, негізгі полимеризациялық және поликонденсациялық процестер туралы түсінікке ие. Полимерлерді алу тәсілдерін, ЖМҚ синтезі процестерінің бастамашылары мен катализаторларын, полимерлер құрылымының пайда болу шарттарын, полимерлердің химиялық түрленуінің негізгі түрлерін, полимерлер ерітінділерінің классикалық теориясын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Биологиялық есептер шығару әдістемесі
Курстың блоктарын қарастырады: «Тұқым қуалайтын ақпарат және оны жасушада жүзеге асыру», «Генетика негіздері», «Селекция», «Жасушаның биохимиясы», «Жасушаның молекулалық биологиясы», «Жасушаның бөлінуі», «Организмдердің көбеюі және дамуы». Тұқым қуалаушылық, өзгергіштік заңдылықтарын, ағзадағы және популяциядағы тұқым қуалаушылық ақпаратты жүзеге асыру тірі табиғаттың алуан түрлілігінің себептерін, өмірдегі эволюция процестерін түсіну үшін қажет. Селекцияның, денсаулық сақтаудың, гендік инженерияның, биотехнологияның, экологияның, геномиканың теориялық базасының заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Генетика
Тұқым қуалаушылықтың материалдық субстратын және өзгергіштік механизмдерін, негізгі генетикалық құбылыстарды, гендердің өзара іс-қимыл түрлерін зерттейді, фенотип қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық пен қоршаған ортаның рөлін қарастырады, гендердің өзара іс-қимыл сипатын білуді ескере отырып, сандық және сапалық міндеттерді шешуге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 7
-
Молекулалық биология
Жасуша тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы, қасиеттері мен қызметтері туралы заманауи теориялық білімді және соңғы ғылыми жетістіктерді қарастырады. Биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, беру және жүзеге асыру механизмдерін зерттейді. Нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың биосинтезі, гендер экспрессиясының реттеу механизмдері және молекулалық деңгейде жасушада болатын тіршілікті анықтаушы процестердің байланысы туралы ақпараттарды қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Химиялық талдау жүргізу және зертханалық жұмыс барысында алынған эксперименттік мәліметтерді интерпретациялау кезінде пайымдаулар қалыптастыру және оларды сәйкес теориямен байланыстыру;
- Физикалық және коллоидтық химия есептерін шешуде жүйелік ойлау және сыни көзқарас негізінде химиялық кинетика және катализ негіздері туралы білімді тәжірибеде қолдану;
- Химияның теориялық негіздері туралы алған білімдерін одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыруда және кәсіби қызметте қолдану үшін пайдалану.
- Инновациялық педагогикалық әдістерді, соның ішінде цифрлық технологияларды, критериалды бағалауды және қашықтықтан оқытуды пайдалана отырып, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді оқу бағдарламаларын әзірлеу.
- Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан көптілді ортадағы тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстанымын білдіру; өз қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды пайдалану қабілетіне ие болу.
- Микроорганизмдердің, өсімдіктердің, жануарлардың систематикасының принциптерін, олардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуін, әртүрлілігін және негізгі таралу заңдылықтары туралы білімді меңгеру.
- Организмдерде болатын химиялық өзгерістердің мәнін түсіндіру үшін органикалық реакциялардың түрлері мен механизмдері және биохимиялық зат алмасу процестері бойынша алған білімдерін пайдалана білу;
- Өсімдіктер мен жануарлардың морфологиялық құрылысының, мүшелер жүйесінің ерекшеліктерін, тірі ағзалардың физиологиялық жағдайын болжау әдістерін талдау.
- Даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және оқушыларға жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу процесін ұйымдастыру.
- Химиялық-технологиялық процестер туралы теориялық білімді қолдана отырып, бейорганикалық және органикалық қосылыстар мен полимерлерді синтездеу принциптері туралы жалпы қорытынды жасау.
- Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдары, генетикалық ақпаратты көбейту және енгізу механизмдері және репликация, транскрипция және аударма жүйесі туралы білімді жүйелеу және тарату.
Ұқсас БББ
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01507 Химия-Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті